check injection, AJUTOR! pista pedala unu, pista pedala doi
![]() ![]() ![]() |
check injection, AJUTOR! pista pedala unu, pista pedala doi
blnalexis |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 January 13 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane II
- b-36-ppd
2003 1.5 dci
|
|||
STALEX2004 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
http://www.reno.ro/check-injection-service-t163055.html
http://www.reno.ro/check-injection-service...ns-t171582.html http://www.reno.ro/Megane-bicorp-1-5-dci-P...tie-t78568.html http://www.reno.ro/-t227577.html sunt atatea topic-uri deschise...de ce inca unul?? SEARCH!!! |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
eugenTL |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
Ehh si tu "ceck" inseamna altceva la masina. Iar "check" e altceva
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
boggdan02 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 June 12 ![]() |
Salut!
Am avut si eu aceeasi problema "check injection+service" la un megane 2 1,5 dci 60 kw Prima data am fost sa-i fac o diagnoza si mi-au spus ca este o eroare pe circuit injector 3 si ca pot fi mai multe cauze: injectorul uzat, calculatorul masinii ars sau circuit electric defect (diagnoza nu am facut-o in reprezentanta) Am facut un test al injectoarelor si mi-au iesit toate in parametrii, am resetat eroarea...dupa un timp mi-a aparut din nou. Cand imi aparea mergea in 3 pistoane (turatia statea la 1000) vibra toata masina, nu mai tragea motorul si dimineata pornea mai greu, a 2 a .. a 3 a cheie plus ca scotea fum alb dupa ce pornea. Apoi am fost si am inversat injectoarele intre ele...injectorul 3 (unde aveam eroarea) cu injectorul 4, le-am rescris codurile..am mers o perioada si apoi din nou eroare pe circuitul 3 De aici concluzia ca nu este injectorul cauza... Apoi am mers si am shimbat cablul cu mufa care vin din cablajul principal pe injectorul 3.. am mers o perioada si din nou mi-a aparut aceeasi eroare... ma disperase Intr-un final am mers la un electrician care se ocupa mai mult de motoarele Renault..mi-a pus testerul, mi-a eliminat din start posibilitatea de a fi calculatorul masinii ars, mi-a verificat cablajul care duce din calculator la injectoare...in special injectorul 3 si mi-a gasit 2 probleme: 1. Desteptul care mi-a schimbat cablul cu mufa pe injectorul 3 legase firele gresit 2. Mufa care intra in calculatorul masinii si in care era conectat si acest cablu care duce la injectorul 3...avea 2 pini care nu mai faceau bine contact...fix pinii responsabili cu injectorul 3 Si intr-un final am reusit sa scap de aceasta problema ![]() Sper sa va fie de ajutor aceasta postare! |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 DCI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 21:47 |