Megane bicorp 1.5 dci - Probleme injectie?
![]() ![]() ![]() |
Megane bicorp 1.5 dci - Probleme injectie?
tomalaw2001 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 15 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Megane II
Hatchback 1.5 dci
2003 Megane 1 1.6 16 V
|
|||
Fuzz |
![]()
Post
#2
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Injection fault ?
Un google mic => Injection Fail. This post has been edited by Fuzz: 20 Jun 2007, 17:42 |
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Ar trebui sa faci o vizita de urgenta in service....in momentul in care apare STOP e indicat sa opresti masina si sa te prezinti cu ea la service, fara a o mai porni. Daca nu poti, incearca sa nu o mai turezi si mergi incet pana la ei...Cauzele poti fi multiple, de la calitatea motorinei pana la cedarea unui injector sau mai grav, asa ca incearca sa o menajezi.
Cand o pornesti, invarte mai mult pana sa o ia? Nu stiu franceza, dar mesajul poate insemna: "Injection Failure". Bafta ! |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
tomalaw2001 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 15 June 06 ![]() |
Porneste normal. Nu cred ca invarte mai mult. O sa incerc sa ajung cu ea la service dar nu mai vreau sa merg la Renault asa ca o sa caut unul de cartier(un service) mai bine care sa se priceapa la diesel.
![]() |
--------------------
Megane II
Hatchback 1.5 dci
2003 Megane 1 1.6 16 V
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea e ca la astfel de probleme, cel mai bine e sa te duci la un service Renault. Se confrunta foarte des cu asa ceva si mergi la sigur...mai ales ca e vorba de ceva vital pentru motor.
This post has been edited by poseidon06: 21 Jun 2007, 10:32 |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
razvanM |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 19 February 07 ![]() |
stai linistit ....situatia nu e asa grava.....
problema este ori de la injectoare...posibil sa fie obturate (motorina proasta cu impuritati).....sau pompa injectie (asta mai rar dar se paote intampla) pentru chestia asta iti sugerez sa te duci la un service mai profesionist cu un raport pret/sercvicii bun.....cum ar fii augsburg.....in nici un caz reprezentata Renault...acolo iti trebuie bani seriosi ![]() dar inainte iti sugerez sa folosesti.....un aditiv pentru curatatul injectoarelor....incearca sa mergi 2,3 full-uri mai linisitit...foloseste aditivul si dupa incearca sa o forjezi putin....daca continua ..incearca la service....un set nou de injectoare e cam 2000-2500 ron....sa ti le curetze palea vechi 400-500 ron |
--------------------
renault
megane
2004 bicorp
- ct-86-roz
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
razvanM, eu stiu ca injectoarele de diesel nu se curata. Cand problema e la injectie si piesele nu sunt tocmai ieftine (mai ales pompa de injectie), nu cred ca poti spune cu lejeritate: "situatia nu e asa grava".
Ce te poate costa daca te duci la Renault? Iti verifica masina, iti spune ce are, daca vrei o faci la ei, daca nu te duci si cumperi piesa si o faci in alta parte unde se pricep. Dar diagnosticarea eu as face-o doar la Renault. In nici un caz nu folosi aditivi, Renault nu recomanda si mai sunt cazuri pe forum de persoane care au bagat aditivi si au avut probleme cu injectoarele pe urma. Iar de forjat, in nici un caz....faptul ca s-a aprins becul STOP nu e o joaca, citeste in carte ce zice sa faci cand apare acest martor. Succes, tine-ne la curent. |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
tomalaw2001 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 15 June 06 ![]() |
Mulumesc de sfaturi. M-am tot gandit si maine o sa ma duc totusi la Renault... desi nu am incredere in ei ptr ca am fost anul trecut dar cu un Megane Clasic 1.6 RTA si ptr ca aveam ceva probleme cu el la injectie ( fluctua foarte tare la turatii (la relanti)) si dupa ce au zis ca mi-au curatat injectoarele (cu ultrasunete cica) contra sumei de 250 RON am plecat cu ea si dupa 2-3 zile a inceput sa faca la fel. O sa incerc la aia de la Foisorul de foc. Va tin la curent!
This post has been edited by tomalaw2001: 21 Jun 2007, 18:06 |
--------------------
Megane II
Hatchback 1.5 dci
2003 Megane 1 1.6 16 V
|
|
A l e x |
![]()
Post
#9
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Mai sunt cu acea problema, fii atent pe acest topic.
Si parca se mai discuta pe undeva asta, din pacate despre Laguna, dar poti sa te uiti si pe acolo : click. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
tomalaw2001 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 15 June 06 ![]() |
Dezastru!!!... Am fost la Serus si rezultatul a fost : pilitura de la nu stiu ce rulment pe tot sistemult de alimentare : rezervor, conducte, pompa injectie, rampa injectoare, pompa ianlta si joasa presiune, injectoare - tot- tot. Cica tre sa le schimb pe toate... Am fugit evident de acolo ptr. ca la ei e foarte scump sa faci treaba asta. Caut un alt service acum ca stiu ce are...
![]() This post has been edited by tomalaw2001: 6 Jul 2007, 08:48 |
--------------------
Megane II
Hatchback 1.5 dci
2003 Megane 1 1.6 16 V
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate esti inca unul cu vesnica problema de pilitura in sistemul de injectie...te rugam daca poti, sa postezi evolutia reparatiilor cu preturi pentru fiecare componenta, astfel incat cei care se mai gasesc sau se vor mai gasi in situatia asta, sa aiba niste costuri actualizate. Eventual, cauta la sectiunea BURSA, vei gasi pe cineva care vinde injectoare de 1.5dci la preturi mai mici decat cele de la Service Renault. Da un search la "injectoare 1.5dci" sau ceva de genul si cred ca gasesti, daca nu, da-mi un PM si iti dau linkul direct.
NU FAC RECLAMA PERSOANEI RESPECTIVE, INCERC PE CAT SE POATE SA AJUT.... |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
vad ca usor usor mai apare cate unul cu aceasta problema...
de cand am vazut topicul am vrut sa postez insa am zis sa nu fiu pesimist.... sun curios daca la 1.9 unde tot sistemul este bosch daca sunt astfel de probleme.... La anul cand o sa schimb masina o sa fiu foarte prudent indiferent de ce marca va fi masina sa nu cumva sa aiba injectie DELPHI (apropo mai stiu persoane cu for focus cu aceasi problem si acelasi sistem de injectie delphi) |
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
defektu |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 2 July 07 ![]() |
tomalaw, cum au depistat pilitura in sistemul de alimentare? Sunt curios pentru ca si eu am probleme de alimentare numai ca la mine se manifesta sporadic si cateodata se opreste motorul in mers.
|
--------------------
renault
megane 2/ 1,5dci 80cp
2004, expression
|
|
tomalaw2001 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 15 June 06 ![]() |
Pilitura au depistat-o la Serus. Am fost de fata cand au umblat la masina. Au scos din rezervor pompa si avea depuneri mari pe ea. Acum masina e la un service in zona Colentina ptr ca serviceurile Renault nu se baga la reparatii. Ei schimba pur si simplu tot sistemul de alimentare. Aici la service-ul asta dureaza reparatia. Am vazut si la ei pilitura (filtrul era plin). Injecoarele se curata, rezervorul si conductele la fel. O sa cumpar filtru de motorina care costa in jur 180 RON(scump ca de... asa face Renaultu' nu ca alea obijnuite
![]() ![]() This post has been edited by tomalaw2001: 9 Jul 2007, 13:24 |
--------------------
Megane II
Hatchback 1.5 dci
2003 Megane 1 1.6 16 V
|
|
duta |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 6 July 07 ![]() |
salut tomalaw2001!sa mi spui si mie daca se curata sigur injectoarele si daca serviceul ala din colentina este la un domn TUDOR
|
--------------------
renault
megane
2003,1.9dci
|
|
tomalaw2001 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 15 June 06 ![]() |
Service-ul e pe Teiul Doamnei si nu il cheama Tudor. Cand aflu de injectoare, scriu
![]() <span class='edit'>9 Jul 2007, 16:11:</span> A, si inca o chestie ca nu prea am inteles! Nu sunt eu mecanic, da nu inteleg de ce se plange lumea de injectoarele Delphi? Pilitura nu e de la injectoare. E de la rulmentul ala din pompa de inalta presiune, evident un defect de fabricatie sau mai rau Renaultul a facut-o intentionat ptr ca mai erau cazuri si la modelele mai vechi de la Clio (din cate am inteles de pe forum)....Chiar daca aveam injectoare Bosch tot se infundau cu pilitura. Cand vorbesc de pilitura sa nu credeti ca erau cateva firicele de praf...Era cam cat o mana de namol (asta din rezervor), iar pe filtru de motorina nu mai aveai loc sa pui un deget sa nu se murdareasca degetul de pilitura. Asa ca va rog sa imi ziceti si mie de sunt nasoale injectoarele Delphi. Nu zic ca sunt bune ca nici asta nu stiu, dar de ce sunt nasoale? This post has been edited by tomalaw2001: 9 Jul 2007, 16:12 |
--------------------
Megane II
Hatchback 1.5 dci
2003 Megane 1 1.6 16 V
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu neaparat injectoarele sunt nasoale...e vorba de tot sistemul de injectie, care asa cum e proiectat acum, este foarte sensibil si poate produce surprize de genul asta. Tot sistemul e Delphi...si cand pica de la pilitura, pica de tot, pompa, injectoare, tot.
|
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
pai raspunsul ti l-ai dat singur...
rulmentul e in pompa de mare presiune care e delphi si care e de tot.... nu te-ai gandit niciodata de ce e diferenta asa de mara intre 1.5 si 1.9 dci (te asigur ca nu e vorba de 20 cai si inca o treapta) |
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
tomalaw2001 |
![]() ![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 15 June 06 ![]() |
K. Am inteles. Eu am crezut ca numai injectoarele sunt Delphi....Si intradevar e de tot....
![]() Si sa zicem ca rezolv. Schimb pompa de inalta presiune etc. Se face bine...Intrebarea e: Ce fac eu cu masina asta? O mai tin sau o sa ne vedem toti cei care au 1.5 dci - Delphi - pe un alt forum : Opel, Audi etc - Dacia ![]() This post has been edited by tomalaw2001: 10 Jul 2007, 16:41 |
--------------------
Megane II
Hatchback 1.5 dci
2003 Megane 1 1.6 16 V
|
|
defektu |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 2 July 07 ![]() |
Si mie mi-au umblat in rezervor. Este un capac sub bancheta dreapta spate care se desurubeaza cu o cheie speciala . Acolo este plutitorul bagat intr-un cilindru alb de plastic.Tot in cilindrul asta se afla si terminalele de tur si retur[din plastic]si care nu au niciun filtru in rezervor La mine rezervorul este curat si filtrul la fel. Mi-au suflat cele doua terminale si au montat la loc capacul.
Incearca sa iei o pompa sh de la masinile accidentate. Vezi firme de asigurari sau intreaba pe la mecanici. N-am inteles cum iti curata injectoarele? Repet: Motorul 1,5 dci nu are decat pompa de injectie [inalta presiune] si nu are pompa de motorina [joasa presiune] ca la 1,9 dci. |
--------------------
renault
megane 2/ 1,5dci 80cp
2004, expression
|
|
dcsiki |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
Eu am avut o problema .... scuipa motorina pe langa un injector ..... garantie ... service ... poze .... etc .... cand incepe mecanicul sa subareasca la injector era slabit ... apoi a pornit masina fara cupla de comanda injector si a afisat injection fault.
Cred ca este la tine un injector cu probleme ..... BAFTA |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
tomalaw2001 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 15 June 06 ![]() |
E bine ca mai aflu si eu cate ceva... La mine sigur e de vina rulmentul ala ptr ca am vazut cu ochi mei pilitura. Si intradevar problema este la injectoare deorece pilitura a trecut de filtru si sigur a ramas span pe un injector sau toate. De acea imi da injection fault. Nu mai tin presiunea la turatii mari din cauza spanului. Injectoarele nu stiu cum le curata. O sa vad cand le aduce de la curatat si o sa ma interesez mai mult de treaba asta. Ei ziceau ca "incearca" sa le curete cu azot si pe urma cica le pun pe o masina sa le calibreze etc...O sa va tin la curent.
![]() This post has been edited by tomalaw2001: 11 Jul 2007, 11:07 |
--------------------
Megane II
Hatchback 1.5 dci
2003 Megane 1 1.6 16 V
|
|
addiyi |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 19 October 04 ![]() |
motorul 1.5dci, 105cp ce pompa de injectie are: bosch sau delphi?
|
-------------------- |
|
tomalaw2001 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 15 June 06 ![]() |
Cred ca tot Delphi...
![]() |
--------------------
Megane II
Hatchback 1.5 dci
2003 Megane 1 1.6 16 V
|
|
richie |
![]()
Post
#25
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(tomalaw2001 @ 11 Jul 2007, 11:03) E bine ca mai aflu si eu cate ceva... La mine sigur e de vina rulmentul ala ptr ca am vazut cu ochi mei pilitura. Si intradevar problema este la injectoare deorece pilitura a trecut de filtru si sigur a ramas span pe un injector sau toate. De acea imi da injection fault. Nu mai tin presiunea la turatii mari din cauza spanului. Injectoarele nu stiu cum le curata. O sa vad cand le aduce de la curatat si o sa ma interesez mai mult de treaba asta. Ei ziceau ca "incearca" sa le curete cu azot si pe urma cica le pun pe o masina sa le calibreze etc...O sa va tin la curent. ![]() Nu trece de filtru pilitura....ea se produce dincolo de filtru si ajunge in injectoare direct din pompa de injectie. Instalatia se umple de pilitura pentru ca pompa baga motorina si pe retur, impingand pilitura pana in rezervor. De aici...o ia pe traseele de alimentare si se umple cu pilitura toata instalatia. Oricum, nasol . Este primul Megane de care am auzit cu problema asta. Pana acum n-am auzit de ea decat la Clio si Logan. |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
tomalaw2001 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 15 June 06 ![]() |
Incet, incet se rezolva. Doar pompa s-a schimbat-20 mil a costat. Restul se recupereaza. Injectoarele s-au curatat (inca nu am aflat cum ptr. ca nu am ajuns la service sa vb cu el, am vb numai la telefon) si au fost puse pe testere si cica se incadreaza in parametri normali. s-a spalat rezervorul si conductele si aia e.... Mi-a mai zis ca dupa ce le termina pe toate si le pune pe masina o sa imi puna un filtru la rezervor(pe retur, nu prea am inteles eu...) ca sa nu mai dea span in caz ca se mai face iar, si niste capcane mecanice si in rest sa mai vina din luna in luna la control (ca la doctor
![]() This post has been edited by tomalaw2001: 12 Jul 2007, 17:02 |
--------------------
Megane II
Hatchback 1.5 dci
2003 Megane 1 1.6 16 V
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Vad ca se pricep baietii, ai putea sa dai mai multe detalii despre unde ai facut reparatia si cat te-a costat? Poate se mai gaseste cineva cu problema asta si ar fi de ajutor, zic eu, niste preturi ne-reno.
![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
alc2 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(richie @ 11 Jul 2007, 09:45) Este prezenta si la Modus http://www.reno.ro/Problema-cu-injectia-se...46121-s210.html Si la Megane in UK http://www.meganeownersclub.co.uk/forum/vi...&highlight=iron @tomalaw2001 , de unde alimentezi in general si ultima data inainte de a apare problemele tale ? Este o teorie ( personal nu o impartasesc , dar asta e o alta discutie ) conform careia apa din motorina duce la uzura puternica a pompei ( piesele din pompa nu se mai ung , apare pilitura , urmarea o stii ) . Cati km ai de cand s-a schimbat filtrul de motorina ? This post has been edited by alc2: 12 Jul 2007, 18:41 |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
defektu |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 2 July 07 ![]() |
Pt. tomalaw 2001
Spune-mi te rog cum ti-au curatat injectoarele si pe ce aparat ti le-au testat. Eu m-am interesat in mai multe locuri[ reprezentanta Renault si alte service-uri Renault] si toti mi-au zis ca nu se pot curata. Eu trebuie sa schimb injectoarel fara ca macar sa stiu daca sunt defecte.Au spus ca "probabil injectoarele". Pompa a fost la un pret foarte bun.Ai luat-o din reprezentanta? This post has been edited by defektu: 12 Jul 2007, 21:35 |
--------------------
renault
megane 2/ 1,5dci 80cp
2004, expression
|
|
tomalaw2001 |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 15 June 06 ![]() |
Injectoarele se curata si se repara sigur. Am mai gasit pe forum persoane care au facut treaba asta. De alimentat am alimentat de la petrom si omv. E si motorina de vina, dar in mare parte chestia asta e un defect de fabricatie. Intradevar sunt benzinari unde sefu' de statie dupa ce vine cisterna cu motorina baga un furtun de la hidrant in tancul cu motorina si il lasa sa curga cam cinci minute
![]() Saptamana viitoare cred ca o sa fie gata. Atunci o sa ma duc la service. Eu am vorbit la telefon, in general, cu mecanicul de acolo. Este vorba de un service particular aflat pe Teiul Doamnei. Au mai multe chesti pe acolo : spalatorie, service auto si tunning. Cand o sa fie gata o sa incerc sa scriu exact ce s-a facut la masina. Au internet si o sa fac aici un raport impreuna cu mecanicul de acolo. This post has been edited by tomalaw2001: 13 Jul 2007, 09:05 |
--------------------
Megane II
Hatchback 1.5 dci
2003 Megane 1 1.6 16 V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 18:02 |