Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme dupa schimbare distributie, CUMPAR MOTOR 1.4 16v

gicu_lord
post 13 Jan 2013, 00:42
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 June 10




Imi cer scuze de la bun inceput daca s-a mai discutat pe undeva acest lucru.

Am schimbat distributia la un mecanic, nu la reprezentanta. Dupa ce a montat-o am pornit motorul si se auzea un sunet ciudat, ca de diesel si destul de puternic. Pe moment mi s-a parut ciudat dar nefiind prea priceput in ale mecanicii am zis ca poate aud eu prost. Am plecat cu masina, am apucat sa merg 500m si m-am intors. Zgomotul era ca de un diesel obosit si trepida ciudat, era clar ca nu e in regula. A demontat iar, a verificat rotile dintate de sus (nu stiu ce sunt sau cum se numesc) si a zis ca alea sunt puse la punct. A verificat si la cea de jos si intr-adevar acolo era un decalaj foarte mic fata de semn, de ordinul 1-2 milimetri. A realiniat, a pus totul la loc si a pornit iar motorul. De data asta mergea normal, sau cel putin asa mi s-a parut atunci. La doua zile dupa toata treaba, la o analiza mai atenta imi pare ca parca tot nu merge exact ca inainte. E o diferenta foarte mica, dar are un sunet mai de diesel, mai ales la relanti.
E normal asa ceva? Oare a stricat mesterul mult laudat ceva pe acolo? Masina porneste ok, accelereaza bine, trage bine. La turatii mari pare mai silentioasa in schimb, parca e un sunet mai legat. Un decalaj asa de mic poate sa fii stricat ceva supape sau mai stiu eu ce? Am auzit tot felul de povesti.


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 13 Jan 2013, 10:00
Post #2


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Daca era distributia decalata, pornea in figuri, nu mai accelera...asta in cel mai fericit caz, deci nu cred ca este de acolo. Parerea mea este ca nu ti-a fixat bine tamponul superior de la motor sau acelasi tampon s-a "bulit" atunci cand a fost demontat/remontat pentru schimbul distributiei.

This post has been edited by ali3n_cop: 13 Jan 2013, 10:03


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Jan 2013, 10:03
Post #3


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La motorul cu 16V calajul distributiei se realizeaza cu dispozitive specifice.
Asta pentru ca rola de pe arborele cotit nu are cama si se roteste liber...se blocheaza arborele cu tija speciala.
Daca nu se folosesc cela 2 dispozitive:tija si "potcoava"pentru arborii cu came,este o loterie sa reusesti un calaj 100%corect.
Bineinteles ca pe langa folosirea sculelor mai intervine si experienta mecanicului.
Daca nu a fost facut corect calajul distributiei pistoanele ating in supape si motorul functioneaza defectuos cu zgomot pentru ca toata "coregrafia"motorului este stricata.
@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicu_lord
post 13 Jan 2013, 10:09
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 June 10




@ali3n_cop
Pai si la prima incercare a pornit foarte bine, si tragea in regula, doar ca avea un sunet pronuntat de diesel si trepida serios. Asta de la doar 1-2 mm decalaj la roata de jos(habar nu am cum se numeste). Ma gandesc ca poate atunci s-a intamplat ceva.
Mi-a explicat mecanicul ca la roata aia de jos e pacatos faptul ca se fixeaza doar in surub si nu are ceva care sa o blocheze intr-o pozitie si daca nu strangi cum trebuie in momentul in care pornesti motorul poate sa se miste un pic.

@espacern

Exista o sageata pe motor si un semn pe rola. Banuiesc ca sunt facute in caz ca nu ai acele kituri speciale. NU stiu cum fac cei de la reprezentanta. Din ce am vazut mecanicul il punea pe celalalt , "ajutorul", sa blocheze ceva de dedesubt cu o tija, ca sa nu se invarta cu totul in momentul in care strangea surubul de la rola de pe arborele cotit.




This post has been edited by gicu_lord: 13 Jan 2013, 10:17


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Jan 2013, 10:26
Post #5


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Din fabrica nu exista nici un semn pe motor/rola/pinion de care sa te ajuti la controlul/reglajul distributiei la 16V.
Doar folosirea dispozitivelor specifice garanteaza 100%....intelegi?
Ce a facut mecanicul cu"ajutorul" a blocat volanta sa poata strange surubul de la fulia de pe arborele cotit.....nu altceva.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicu_lord
post 13 Jan 2013, 10:40
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 June 10




Mda, deci sa inteleg ca maestrul mi-a cam bulit motorul. Urat. Din cate am inteles o reparatie dupa o astfel de problema costa enorm. Mai bine o vand.
In legatura cu semnul iti spun sincer ca exista o sageata cam la ora 12 pe motor, am vazut cu ochii mei, si un semn pe axul acela in care intra rola. Ala de pe ax nu stiu daca e de la ei sau l-a facut mecanicul. Si la prima aliniere era un mic decalaj intre semnele alea si de acolo tot taraboiul. La a doua pareau aliniate perfect la ochi, si motorul mergea ok, dar cum zici si tu, probabil e imposibil fara instrumentele pe care le-ai mentionat.
In concluzie, evitati mecanicii priceputi cand e vorba de distributie. E posibil sa va coste de 5 ori mai mult sa reparati, cum pare sa fie cazul meu.


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Jan 2013, 10:47
Post #7


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Motorul nu este defect ca el functioneaza acum....nu?

Dar se poate intampla ca in timp o supapa de la evacuare sa nu mai inchida bine si sa tremure la relantiu.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicu_lord
post 13 Jan 2013, 10:58
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 June 10




Da, porneste chiar mai usor decat inainte. Cel putin asa am impresia, la sfert de cheie cum se zice. Si la turatii mari, peste 3000 e mai silentios. Doar la relanti are un sunet altfel decat il stiam, o foarte mica diferenta, mai spre un diesel asa. Dintotdeauna motorul asta a sunat asa, dar acum parca e un pic mai pronuntat. Ce am mai observat e ca parca se accelereaza mai usor acum in sensul ca reactioneaza mai repede la apasarea pedalei.
Dar ma sperie diferenta asta de sunet la relanti, ma gandesc sa nu crape ceva pe acolo. Vorbesc din perspectiva unui nepriceput asa ca probabil iti dai seama de ce sunt un pic alarmat. Mai ales ca se pare ca nici pe mecanic nu o sa mai am de unde sa-l gasesc sa ma cert cu el deoarece urmeaza sa pleca iar in Germania. Asta m-a si convins sa fac masina la el, cica lucreaza la un service in Germania. Vai de masinile nemtilor.
Oricum, multumesc de raspunsurile prompte si la obiect.


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 13 Jan 2013, 18:38
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Daca porneste usor si nu are zgomot metalic nu trebuie sa fie probleme.
Chestia cu distributia la 16V, la pinionul de pe vibrochen trbuie sa aiba pana ca sa ramana la pozitie. Nu se poate lasa fara nici o blocare.
Pentru punerea la punct trebuie sa existe semne pe pinioane, curea si chiulasa. Altfel nu vad cum s-ar putea pune la punct distributia cu mama dispozitivelor. Chiar daca blocam tot lantul cu dispozitive specifice, sa nu se miste nimic, cum o pune la punct ala din fabrica?


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Jan 2013, 18:55
Post #10


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@D-Ice=Nu exista nici o pana la pinionul de pe arborele cotit si odata desfacuta fulia pinionul se invarte liber in toate sensurile.
Blocarea arborelui se face cu o tija speciala.
Nu exista semne pe pinioane/curea sau chiuloasa la motorul cu 16V si calajul se face usor dar cu ajutorul celor 2 dispozitive montate:tija de blocat arborele cotit si "potcoava" de blocat cei 2 arbori cu came.
In service si fabrica doar asta se foloseste!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicu_lord
post 10 Feb 2013, 16:24
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 June 10




Revin cu vesti mai mult decat proaste. Asta e. Mi-am luat-o cu mecanicii lu peste prajit. Stiam eu ca e ceva ciudat cu distributia asta. Pana acum nu am iesit din oras cu ea. Am mers cu maxim 80-90 la ora. Azi am iesit pe autostrada si nu i-a luat mult sa se faca franjuri. La 130 a clacat. Am simtit de la bun inceput ca nu trage ok si dupa 135 facea niste intreruperi/hopuri. In cele din urma s-a oprit motorul in mers, a aparut check injection pe bord si asta a fost. Nu am incercat sa-i mai dau cheie de frica sa nu fac mai rau. Mentionez ca inainte de oprit s-a auzit ca un fasait, ca si cum ar fi iesit aer sub presiune de undeva. A fost destul de scurt. Si gata. E pusa pe platforma si in curtea serviceului. Acum ce o vrea Dumnezeu, maine merg la service sa aflu verdictul. Asa ca faceti distributia doar la reprezentanta sau cel putin un service cu renume care da factura, garantie si ce mai e. O sa revin cu pretul daunelor. Sper sa nu fie pretul asa de mare incat sa prefer sa o arunc sad.gif


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 10 Feb 2013, 16:52
Post #12


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(gicu_lord @ 10 Feb 2013, 17:24)
O sa revin cu pretul daunelor. Sper sa nu fie pretul asa de mare incat sa prefer sa o arunc  sad.gif

In cazul in care se constata ca s-a rupt/decalat cureaua de distributie atunci daunele sunt evident la piesele din chiuloasa:
Supape(8-16)indoite-sigur
Arbore cu came 2 buc-de verificat
Chiuloasa-de verificat
Garnitura de chiuloasa-de schimbat
Kit de distributie-de schimbat
Pretul pieselor intre 400-2000 functie de fabricant
Manopera intre 400-1500 functie de service.
Daca vrei sa arunci masina spune la ce gunoi o duci......vin eu sa o iau.

@+

This post has been edited by espacern: 10 Feb 2013, 16:59


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicu_lord
post 11 Feb 2013, 16:26
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 June 10




Salutare,

Dupa un schimb de distributie facut de un incompetent laudat de tot satul....In sfarsit.
Motorul meu e zdrente. In reprezentanta au constatat urmatoarele: O supapa s-a rupt dar a luat cu ea si un piston si a facut zdrente chiluoasa care trebuie si ea schimbata si nu mia stiu ce a mai zis. Mecanicul mi-a facut un calcul si mi-a zis ca daca o fac cu piese noi plus manopera e 125 mil!!!! (12 500 lei) ohmy.gif excl.gif
Asa ca mi-a recomandat sa caut la dezmembrari. Daca stiti ceva si ma puteti ajuta cu o idee, un sfat, un loc, un om, un gand bun, raman recunoscator pe vecie si nu doar atat. El mi-a zis ca as putea gasi un motor sh la 20-30 mil si se rezolva mult mai bine asa. Si eu sunt de aceeasi parere. Sa bag 3000 de euro in masina, nici daca i-as avea si tot nu mi s-ar parea rentabil cand ea nu face mai mult de 5000.
Asa ca...... HELLLPPPPP!!!!!


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_i710
post 11 Feb 2013, 16:30
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 23 June 11




din curiozitate din banii cui o faci ?


--------------------
Renault Megane III 1.6 16v 110 hp 2009 - B xx HZZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicu_lord
post 11 Feb 2013, 16:42
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 June 10




Ai mei. mad.gif sad.gif Mecanicul lucreaza pe cont propriu, acum e plecat prin Germania. Si oricum chiar daca era aici ce puteam sa-i fac? Eventual sa-i rup si eu supapele lui si un piston sa vad daca mai merge dupa aia. Dar nu sunt genul din pacate pentru mine si fericiere pentru el. Mi-am asumat riscul cand m-am dus la el. Si cum prostia se plateste cu varf si indesat acum nu-mi ramane decat sa rezolv problema singur si sa sfatuiesc pe oricine sa mearga intr-un service normal, legal, preferabil reprezentanta sau ceva cu renume.


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Feb 2013, 16:56
Post #16


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nu trebuia sa deschizi un topic nou si se putea posta pe cel vechi.

La sectiunea Bursa ai mai mult succes cu anunturi de cumparare.


@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicu_lord
post 11 Feb 2013, 17:02
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 June 10




Ok, dupa mintea mea era alt subiect si chiar aveam nevoie de ajutor. M-am gandit ca separat este mai vizibil si titlul este mai relevant. Rog sa se stearga de catre admin, eu nu stiu cum sa o fac. O sa incerc la bursa, multumesc pentru sfat.


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autonicu
post 11 Feb 2013, 22:04
Post #18


AUTONICU & COSTI SERVICE


Group: Members
Posts: 698
Joined: 8 January 09




gicu_lord, ai un pm.


--------------------
RENAULT MEGANE II 2006
http://www.reno.ro/-t253292.html
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicu_lord
post 13 Feb 2013, 14:04
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 June 10




Pana acum am gasit doua motoare K4J-G7, exact cum scrie in cartea masinii. Unul luat de pe un Clio din 2008 cu aprox. 90 000 km rulati, de pe o masina din Anglia la 600Euro. Si unul cu doar 1000 km !!!! rulati (cel putin asa spune vanzatorul), de pe o masina din 2010 adusa din Olanda la 1200 Euro. Ambele firme zic ca dau garantie 3 luni, factura si tot ce trebuie. Sincer daca ar fi real l-as prefera pe cel la 1200 in ciuda efortului financiar. Dar poti sa ai incredere in astia de la dezmembrari?
La service mi-au zis ca ma costa aproximativ 15 mil manopera pentru schimbul motorului. Cum vi se pare?


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 13 Feb 2013, 16:14
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




12500 Ron ?? cred ca jumatate din suma reprezinta doar manopera. Nu iesi mai ieftin cu o chiulasa SH + set motor nou ? Si asa ve fi sigur ca ai un motor reconditionat de la zero de tine. Al tau cati km avea ?
Pe langa schimbatul de motor sa iei in calcul si actele, schimbul de distributie (piese + manopera )


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 13 Feb 2013, 17:06
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Oricum indiferent ce motor vei lua, e clar ca va trebui desfactu si refacut de la zero sa fii sigur ca ai problema rezolvata calumea. Sincer ala de 1000 km rulati mi se pare cam dubios sau poate a dat norocul peste tine dupa atatea ghinoane.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicu_lord
post 13 Feb 2013, 19:27
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 June 10




@mariusd4 Motorul avea 60 000km. E cam greu de gasit un set motor nou, la fel ca si chiuloasa. Numai la reprezentanta. Si pretul e asa cum e. Asta urmau sa schimbe si la service. Chiuloasa, setul, distributia, etc. Din auzite numai chiuloasa sare de 1000 de E si banuiesc ca si setul e tot pe acolo. Cred ca din 125 mil cam 100 sunt piesele. Asa cu schimbatul motorului pare sa fie manopera mai mica. Au zis 15 mil. E clar ca trebuie sa mai adaug o distributie noua, ulei nou si alte chestii. D-aia sunt cam in dilema. Daca s-ar dovedi in regula motorul ala la 1200 de E si chiar daca l-as negocia la 45 mil, cu montat si alte chestii cred ca tot bat spre 80 mil. Ce-i drept nu sunt 125.

This post has been edited by gicu_lord: 13 Feb 2013, 19:28


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Feb 2013, 19:35
Post #23


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Motoarele pe benzina merg foarte bine si chiar daca are 200-300 MKm tot nu-ti dai seama de asta mai ales daca este demontat.
Cumpara ce este mai ieftin si de restul sumei schimba pe el distributie/pompa apa/role accesorii/simeringuri/etc...si asa stai linistit....un timp.
Cam scumpa manopera de schimbat motorul.....parerea mea.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicu_lord
post 13 Feb 2013, 19:49
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 June 10




Pretul este unul de reprezentanta. Nu din Bucuresti ci la Slobozia. Dupa ce mi-am luat-o in bot la mesteri m-am dus direct acolo. Nu ca as avea incredere sau ca mi-ar fi zis cineva ca sunt mecanicii buni. Dar macar sa am garantie pe manopera. Si altceva mult mai bun prin zona oricum nu gasesti. Ar mai fi unul din reteaua AD Garage de il mai lauda lumea dar si acolo cred ca preturile sunt asemanatoare. De mentionat ca in astia 15 mil a bagat si faptul ca l-a desfacut pe asta sa faca constatarea.
Pompa de apa doar ce o pusesem pe cel distrus, una Hepu. Trebuie schimbata? Adica nu pot sa o iau de pe ala?

This post has been edited by gicu_lord: 13 Feb 2013, 19:52


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Feb 2013, 20:37
Post #25


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(gicu_lord @ 13 Feb 2013, 20:49)
Dar macar sa am garantie pe manopera.....in astia 15 mil a bagat si faptul ca l-a desfacut pe asta sa faca constatarea.

Garantia DOAR pe manopera..cand vii cu motorul tau sau piesele tale.

Nu trebuia sa mai cheltui pentru constatarea ca ti-am scris mai sus ce si cum...gratis.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicu_lord
post 13 Feb 2013, 22:54
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 June 10




Da, doar pe manopera. Pe motor au zis ca dau cei de la dezmembrari 3 luni. Trebuia facuta constatarea pentru ca nu stiam la ce nivel e dauna. Puteau fi doar niste supape. Din pacate nu au fost doar ele. Am cautat chiuloasa completa si set motor dar nu am gasit nicaieri de vanzare. Nu par sa se gaseasca astfel de piese in magazinele online.


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 14 Feb 2013, 08:46
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Motorul tau a fost desfacut ?


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Feb 2013, 08:59
Post #28


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(gicu_lord @ 13 Feb 2013, 23:54)
Am cautat chiuloasa completa si set motor dar nu am gasit nicaieri de vanzare. Nu par sa se gaseasca astfel de piese in magazinele online.

Nu ai cautat unde trebuie...pe net.
Astea nu sunt piese chiar uzuale si trebuie facuta identificarea exacta a lor pentru comanda pentru ca nu se accepta retur .
La magazinele de piese auto mai serioasa se poate aduce orice piesa si poti sa faci si eventuala comparatie de pret.....daca e cazul.
Dar solutia cu schimbatul motorului este mult mai rapida/corecta....si "moderna".
Un motor refacut,chiar si la service,nu se compara cu un motor la care nu s-a umblat....parerea mea.
Am vazut cum se monteaza motoarele in fabrica Renault-Franta si nu are absolut nici o legatura cum se lucreaza aici in Romania sau in reprezentanta.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 14 Feb 2013, 12:45
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Nasol ce ai patit.Mie cand mi-au schimbat pe garantie distributia pentru scurgerile alea idioate de ulei nu mi-au blocat cu dispozitive speciale pe acolo,si nici capacele alea de plastic de se spune ca se distrug nu cred ca le-a distrus mecanicul.

Pentru blocare pinioanelor de sus imi pare ca s-a ajutat de 2 coliere simple de plastic.Oricum,deja ma apropri de 60.000 de km facuti de atunci!
Asa ca,conteaza si mecanicul!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicu_lord
post 14 Feb 2013, 13:17
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 June 10




Conteaza si mecanicul asta e clar. Dar a fost un risc si atunci. Macar era pe garantie. Miezul problemei asta e, nu ca a gresit ci ca nu plateste greseala. Daca era o greseala asumata si imi platea reparatiile nu aveam nimic cu el. Cu totii gresim. Vrea sa se intoarca din Germania sa isi deschida service in oras. O sa am grija sa anunt pe toti de abilitatile lui de mecanic. Si nu ca vreau sa-i fac lui rau, ci pentru ca ar fi bine sa nu mai treaca si altii prin ce trec eu.
Sambata o sa merg pe la dezmembrari sa vad cateva motoare. Ceva sfaturi la ce sa ma uit, ce ar conta, etc? Nu pot sa iau cu mine decat un om mai priceput dar nu un mecanic. Chiar daca imi dau ei garantie 3 luni nu mi-ar pica bine sa dau 15 mil sa-l montez si sa-l demontez imediat.


--------------------
Renault Clio III 2008 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 11:12
Dacia