Probleme dupa schimbare distributie, CUMPAR MOTOR 1.4 16v
![]() ![]() ![]() |
Probleme dupa schimbare distributie, CUMPAR MOTOR 1.4 16v
aleksanders |
![]()
Post
#31
|
||
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|||
gicu_lord |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 June 10 ![]() |
Acum mai am o dilema. Pe cartea de identitate scrie tip motor: K4J-G7 dar mecanicul mi-a zis ca pe motor scrie K4J-780. E unul si acelasi lucru? Sau s-a facut vreo greseala la RAR? Aia de la service nu stiu nimic. Zici ca suntem in zona crepusculara. Singurul lucru pe care au putut sa mi-l spuna e ca daca e alt cod nu se potriveste mai mult ca sigur dar legat de diferenta asta intre cele mentionate mai sus nu au avut habar ce sa spuna.
|
--------------------
Renault
Clio III
2008 1.4 16v
|
|
espacern |
![]()
Post
#33
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La service sunt buni mecanici nu cititorii.
Motorul tau are cod K4JG780 si asta este bine inscriptionat pe blocul motor....asta trebui sa cauti si tu la SH. Verificarea unui motor care este demontat se poate face doar visual si prin invartire cu o cheie de 18.....atat. Daca mecanicul care te insoteste are "ochi" atunci este usor sa remarce daca s-a umblat la motor sau alte probleme. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
gicu_lord |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 June 10 ![]() |
Revin cu noutati. M-am gandit ca poate experienta mea va folosi altora pe viitor in caz de astfel de surprize neplacute. Atentie mare la firmele de dezmembrari. Aproape toti sunt neseriosi.
Unul de la Cosereni, cu o voce de raket de peste Prut, a incercat sa ma prosteasca ca el are un motor nou, cu doar 5000 km. Mi-a trimis si poze cu motorul care arata jalnic, se observa clar ca era alt tip de motor dupa capacul de plastic de desupra si avea urme de adeziv rosu folosit la imbinari metalice in zona garniturii de la chiuloasa. M-a luat cu abureala ca nu e adeziv ci e vopsea visinie de pe masina si motorul e tipul bun dar nu il stiu eu. Cand a venit vorba de cod motor a dat-o la intors si mi-a oferit solutia simpla de a poliza tipul de motor si seria. Ca nu se intampla nimic. Garantie nu vroia sa dea la el ca nu are incredere in mecanicii de reprezentanta sau alti mecanici ci doar in ai lui de undeva din Colentina. Si imi garanteaza doar daca merg la el. Am sunat la Belciugatele si mi-au zis ca au motorul si ca e ca nou. Am mers la ei, nu aveau tipul asta desi am repetat de o mie de ori la telefon ce imi trebuie. Aveau un D4F adica 1.2 16 v. Ce-i drept ala chiar era nou, nici fum pe evacuare nu avea. Bagai mana si iesea curata. Au incercat sa ma convinga ca nu-i problema, ca se polizeaza si gata se rezolva la RAR. Ca ei dau factura si trec acolo serie si tip ilizibile...bla..bla. Sustineau ca este 1.4 16v. Noroc cu internetul pe telefon. Am cautat si le-am aratat in fata ce motor e. Au recunoscut ca au gresit in cele din urma. Am mers apoi la Gagu, unde un nene m-a asigurat ca are exact tipul care imi trebuie si ca e din 2008 cu 90 000km. Era un K4J C 750, motor de 1.4 16 v de pe Megane produs pana in 2002. Aceeasi poveste cu polizam si se rezolva. In plus motorul avea cureaua de distributie rupta lasata pe el. Si pinionul de la arbore scos. Nu puteai nici sa-l invarti. Un nene cu talente de agent de vanazri din ala scabros, libidinos si ordinar a incercat sa ma convinga sa-i aduc masina acolo, "ca si asa ai avut atatea probleme, nu iti mai face griji, lasa grijile pe mana altora", si in 3 zile o rezolva. Si sa nu imi fac griji la RAR ca el omologheaza tot si modifica tot. In cele din urma am rezolvat la Dancor Ploiesti, la interventiile unei persoane care lucra constant cu cei de acolo. Sper cel putin ca am rezolvat. Motorul trebuie sa ajunga maine cu garantie 6 luni. Voi reveni cu continuarea .... This post has been edited by gicu_lord: 19 Feb 2013, 18:38 |
--------------------
Renault
Clio III
2008 1.4 16v
|
|
gicu_lord |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 June 10 ![]() |
Revin cu detalii. Poate se vor dovedi utile altora. Iata doua imagini cu dezastrul. Imi pare rau ca nu am facut si la pistoane. Erau facute x si 0, unul arata chiar foarte rau.
Am pus si o imagine cu motorul de la dezmembrari. Attached thumbnail(s) IMG615.jpg ( Size: 565.42k ) Number of downloads: 1241 IMG614.jpg ( Size: 697.02k ) Number of downloads: 1405 IMG616.jpg ( Size: 669.56k ) Number of downloads: 1413 |
--------------------
Renault
Clio III
2008 1.4 16v
|
|
espacern |
![]()
Post
#36
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Mai rar sa vezi asa dezastru....aviz celor care neglijeaza intretinerea.
Daca vrei sa donezi chiuloasa pentru studiu sunt interesat. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
gicu_lord |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 June 10 ![]() |
Nu stiu ce sa fac inca cu chiuloasa...unii zic ca se poate incarca si reface. Probabil ca o sa o pastrez si o sa o vand in caz ca o doreste cineva aflat la ananghie si care nu dispune de banii de a cumpara un motor nou sau din dezmembrari. Bineinteles la un pret modic, dar si cateva milioane daca as recupera din toata paguba asta si tot ar fi in regula. Pistoanele sunt si ele destul de afectate. Dar vreo doua din ele s-ar mai putea folosi la nevoie daca se si potrivesc pe aceeasi greutate. Blocul motor e in regula, la fel si vilbrochenul.
Nu recomand nimanui sa isi faca masina pe bucati la mana a doua, dar atunci cand nu ai bani dar ai nevoie de masina ajungi sa recurgi si la asa ceva. Mai ales ca in cativa ani nu va mai merita sa repari un Clio 3 cu piese noi deoarece valoarea de piata a masinii ar fi prea mica ca sa mai fie rentabil. In concluzie am sa pastrez ramasitele undeva intr-o magazie pana poate mai scot ceva pe ele. Maine o sa va spun si cum merge masina si ce pasi trebuie urmati la RAR. Si cat costa. Paguba pana acum m-a dus la aprox. 65 mil. This post has been edited by gicu_lord: 25 Feb 2013, 18:09 |
--------------------
Renault
Clio III
2008 1.4 16v
|
|
espacern |
![]()
Post
#38
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(gicu_lord @ 25 Feb 2013, 19:09) ...unii zic ca se poate incarca si reface. Chiuloasa aia se poate vinde la pret de metal(aluminiu) dar in nici un caz ca piesa de schimb pentru ca este complet moarta. "Meseriasii" aia care recomanda sa o refaci trebuie sa-si monteze pe masina lor asa ceva....refacut/incarcat. @+ This post has been edited by espacern: 25 Feb 2013, 18:59 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
gicu_lord |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 June 10 ![]() |
Final de poveste. Sper.
Am adus masina acasa. Dupa 60 km parcursi pare in regula. Am mers si la RAR. S-a rezolvat destul de usor la Ialomita cel putin. Cam o ora de stat pe acolo. Completezi o cerere, le dai un aviz de la service prin care atesta ca ei au schimbat motorul, platesti 131 de lei si mergi la noxe. Aici am avut putine emotii. Nu iesea cum trebuie "testul la lambda" dupa cum a spus "verificatorul". A bagat o carpa pe esapament si a iesit. Nu stiu daca e ceva grav. Am vb si cu mecanicul si a zis ca a fost asa pt ca nu era motorul pornit de ceva vreme. De la service la RAR am facut 2 km, deci nu a avut timp sa mearga prea mult. In 60 km masina a avut un consum mediu de 8.9 luand in considerare si faptul ca am tinut-o pornita vreo 5 minute in fata la RAR(am zis sa se plimbe toate lichidele pe unde trebuie) si a mai stat si la verificare. Am mers relativ bland in primii 20 km, cu maxim 90 iar in ultimii 20-25 cu 110-130 si variatii dese de viteza. Ca sa o vad cum se comporta. La inceput imi parea un pic puturoasa dar parca pe parcurs a mai prins viata. Mecanicul a zis ca e nomal din acelasi motiv, motorul a stat destul de mult nepornit. Ambreiajul era foarte moale la inceput. S-a reglat singur. Partea ciudata este ca in service mi-au pus ulei 10W-40. Au zis ca e motorul mai vechi si asa pun ei. 5w pun la alea mai noi. Desi Renault nu specifica asta si ei sunt reprezentanta Renault. Pretul manoperei si materialelor a fost 2980 Ron, in care au intrat desfacut primul motor, demontat si montat motor pe masina, set de distributie, ulei si filtru, antigel, bujii noi, incarcat instalatie AC, demontat-montat cutie de viteze si alte cateva maruntisuri. Un demontat/montat motor costa aproximativ 1000Ron. Este normat la 10.9 ore de lucru iar tariful celor de la Slobozia este de 90Ron/h cu TVA. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 1.4 16v
|
|
espacern |
![]()
Post
#40
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ambreiajul era bine sa-l schimbi daca tot era motorul dat jos.
Cat este totalul de costuri de cand ai intrat si pana ai iesit din reprezentanta(motor inclusiv).....ca un ajutor pentru cei care "uita"de intretinere corecta. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
gicu_lord |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 June 10 ![]() |
motor 3000ron + transport Fan Courier 160 ron = 3160ron
manopera+piese service = 2980ron RAR = 130 ron TOTAL: 6270ron |
--------------------
Renault
Clio III
2008 1.4 16v
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Adica 1458 euroi.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
- BV-10---S
|
|
espacern |
![]()
Post
#43
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ca e totalul in Ron sau Euro ...tot dureros este!
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Corect graiesti !
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
- BV-10---S
|
|
gicu_lord |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 June 10 ![]() |
Al naibii de dureros. Noroc ca aveam banii stransi pentru altceva. Acum acel altceva va mai astepta. Concluziile sunt multe:
1.Nu reparati masina la prosti. Dar cum prostii nu au eticheta nu poti sa ii deosebesti. 2.Reparati doar in reprezentanta sau service cunoscut. Chiar daca si aia sunt prosti macar acolo aveti garantie. 3.Daca nu va permiteti sa faceti intretinerea unei masini ca la carte inseamna ca nu va permiteti masina aia. Mai bine o vindeti si va luati una pe care o puteti intretine sau macar de care nu va pasa. 4.Peste tot cereti garantii. Orice cumparati, orice reparati. Ingropati-va in garantii. Scrise nu verbale. 5. Inainte de a lasa pe altcineva sa va repare ceva sau sa faca orice operatiune pentru voi cautati pe internet si interesati-va singuri cum se face. Ca sa puteti sa-l verificati pe "mester". 6. NU aveti incredere in nimeni:mecanici, vanzatori de piese, etc. 99% sunt doar cu gandul la magarii. Stiu ca e vina mea ca am mers la prost, nu vina prostului ca a stricat. El cu asta se ocupa, ca d-aia e prost. Acum nu ramane decat sa sper ca nu voi mai avea probleme curand. Daca aveti orice fel de intrebari legate de probleme asemanatoare cu a mea nu ezitati sa le puneti. Dar sper sa nu ajungeti pana in punctul ala. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 1.4 16v
|
|
ccoto |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Bine ca ai rezolvat, pacat ca ai cheltuit atatia bani. Am recitit topicul de la inceput si ar fi cateva intrebari de pus:
- ce a insemnat schimbarea distributiei? doar cureaua? - ce curea ai pus? de origine sau aftermarket? Intre data primei postari, dupa schimbarea distributiei si data calarii motorului au fost vreo 3 saptamani. Daca ai circulat cu masina in perioada asta, cum s-a comportat? |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Daca am citit bine a scris ,, set de distributie " ceea ce implica mai multe.
Iar cureaua , acum imi dau cu parerea vazand ce a patit , sigur e ceva de calitate . Conti , Gates , etc. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
- BV-10---S
|
|
gicu_lord |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 June 10 ![]() |
QUOTE Bine ca ai rezolvat, pacat ca ai cheltuit atatia bani. Am recitit topicul de la inceput si ar fi cateva intrebari de pus: - ce a insemnat schimbarea distributiei? doar cureaua? - ce curea ai pus? de origine sau aftermarket? Intre data primei postari, dupa schimbarea distributiei si data calarii motorului au fost vreo 3 saptamani. Daca ai circulat cu masina in perioada asta, cum s-a comportat? A insemnat curea distributie si role. Role INA, curea Continental. Sunt aftermarket dar dintre cele mai bune. Masina pe ea din fabrica a avut role si curea Gates. Dar nu piesele au fost problema. Nu s-a rupt nimic. Boul baltii care se autointituleaza mecanic nu a pus bine la punct motorul. Dupa multe cercetari, discutii la reprezentanta si dupa ce mi-am instalat Autodata, am aflat cum se face distributia la un asemenea motor. Ai nevoie de un set de SDV-uri (scule, dispozitive, verificatoare). Blochezi axele cu came spargand capacelele din capatul lor, care se inlocuiesc ulterior si introducand acolo dispozitivele din set. Si mai blochezi si introducand undeva in blocul motorului o tija care blocheaza arborele cotit. Abia dupa aia te apuci de prostii. Procedura e oricum destul de complexa. Iar daca observati ca mecanicul vostru nu o urmeaza sa va puneti semne de intrebare. In cele 3 saptamani nu am iesit cu masina la drum lung, doar prin oras. Simptomele erau: Un zgomot diferit la motor. Ceva mai zgomotos si un sunet ca de diesel. O tacaneala sau ceva de genu. De tras parea sa traga destul de bine. Nenorocirea a venit la prima iesire, direct pe autostrada. Acolo a cedat tot. E clar ca supapele loveau in pistoane de la bun inceput, dar pentru ca boul a fost pe aproape nu au lovit asa de tare incat sa se indoaie din primii kilometrii. Au cedat in timp, iar in momentul in care au fost fortate la turatie mare una s-a rupt. This post has been edited by gicu_lord: 27 Feb 2013, 11:51 |
--------------------
Renault
Clio III
2008 1.4 16v
|
|
iri- |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 December 10 ![]() |
iti multumesc pt topic si in acelasi timp imi pare rau pt cele patite de tine.
vreau sa fac si eu distributia si nu eram hotarat daca sa dau, banuiesc eu vreo 2000 ron (cu pompa apa) la o reprezentanta gen cobalcescu sau amg (in bucale) sau sa ma duc la vre-un service "de cartier" unde poate ies la jumate'... dar acum sunt convins 100% de calea pe care o sa merg ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2008 1.4 16V Dynamique
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Ai Mercedes de te costa 2000 lei distributia? Pe manopera, in reprezentanta cu garantie si tot ce trebuie la 1.6 16v mie mi-a luat 200 lei... Pui piese suflate cu aur si pompa de apa cu cristale swarovski, antigel amestecat cu apa sfintita?
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Distributia la un Clio, in reprezentanta, costa 2.000 de lei, cu piese de la ei. Grija mare la curele de distributie sau accesorii contrafacute, multi au patit-o. Au cumparat curele chipurile Conti sau Gates si s-au rupt dupa cateva mii de km. Cel mai bine e sa nu te zgarcesti in astfel de situatii, si sa cumperi la sigur, daca nu de la reprezentanta, macar de la o firma mare, nu de la magazinul de piese de la coltul blocului
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
gicu_lord |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 June 10 ![]() |
Distributia nu costa 2000 de lei in reprezentanta. De exemplu la International Service Slobozia e in jur de 8-900 cu piesele lor fara pompa apa. Cu pompa mai adaugi vreo 400.
Cu 2000 schimbi si kitul de accesorii si iti mai raman ceva bani. Poti sa mergi si la un service de cartier, vei economisi ceva banuti. Ideea principala este sa iti dea factura dupa lucrare ca sa ai cu cine sa te certi. Sunt sigur ca sunt serviceuri foarte bune care nu practica neaparat preturile nesimtite de la reprezentante. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 1.4 16v
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Daca schimbi distributia trebuie sa schimbi si kitul de accesorii. Nu e bine sa se rupa cureaua aia sau sa se gripeze vreo rola
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
traian22021975 |
![]()
Post
#54
|
traian Group: Members Posts: 44 Joined: 2 April 14 ![]() |
Salutare...legat de zgomotul provocat de pinionul de la distributie ma refer la cel care incepe de pe la 1800 rpm...a schimbat cineva si daca da a disparut cumva zgomotul destul de enervant?
|
--------------------
renault
megane 2 LOWW
2007
- B-275-BRX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 11:29 |