Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu mai porneste, 4 ani impecabili+revizie generala(ro)=nu mai merge

Vesnic_nemultumitu'
post 28 Mar 2012, 23:20
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 5 December 07




Buna ziua.
Situatia arata cam asa...dupa 4 ani in care masina n-a ratat nici-o pornire, i-a venit sorocul pentru schimbarea distributiei+revizie de 10.000 km (inlocuire ulei+filtru ulei, nu si pe cel de motorina). (1,4 dci, 85 cp, 47.000 km, )

Dupa o saptamana+vreo 50-100 km. nu mai porneste. Apas butonul de pornire, se aude acel zgomot de dinainte de pornire , adica aprinderea (cred ca bujiile fac acel zgomot) dar motorul nu porneste, ca si cum n-ar avea motorina.

Daca stie cineva cam ce-ar putea fi...asta inainte sa-i sun pe cei de la SERUS si sa-i intreb, deoarece m-ar mira sa vada altceva decat o simpla coincidenta intre revizie si problema aparuta.

Multumesc.

This post has been edited by Vesnic_nemultumitu': 28 Mar 2012, 23:24


--------------------
Renault Megane 1,5 dci 85 cp 2007 Lux Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 29 Mar 2012, 12:32
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




adica invirte normal la automat?
daca da atunci cu o cheie fixa de 17 desafci o piulita la un injector oarecare, doar o slabesti, si cind dai la automat vezi daca vine motorina acolo.
1-daca vine inseamna ca ai : injectoare blocate sau valve de retur duse
2-daca nu vine ai probleme cu poma, ca atare data jos de pe masina si verificata toata, pina la ultima piesa.
Succes! si...nu te arunca repede pe mina service-urilor.


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bejenaru Ionut
post 29 Mar 2012, 13:13
Post #3


Doar membru, atat.


Group: Members
Posts: 708
Joined: 9 December 05
From: Bacau




Motorul invarte? Daca nu verifica bateria.


--------------------
Reno Megane 2.1 break 2005, ful opshan, 1.6 16v - Numar de Bacau.
Good things come to those who wait.
Va urma...
"Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zer0
post 29 Mar 2012, 16:12
Post #4


renault 11 sold: renault chamade sold


Group: Members
Posts: 78
Joined: 2 November 07




Daca electromotorul invarte mai repede ca de obicei s-ar putea sa fie rupta sau sarita distributia.


--------------------
renault megane 2.2; 1,5 dci 86 cp 2007/manager/bleu crepuscule
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 29 Mar 2012, 16:25
Post #5


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




e timpul sa schimbi bateria biggrin.gif


--------------------
. . . - .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vesnic_nemultumitu'
post 29 Mar 2012, 22:57
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 5 December 07




Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Astazi am ajuns la service, dupa o pornire in doi (eu la volan apasand pe butonul start, asistenta rutiera dand de zor la pompa de motorina, rol cu care deja incepe sa se obisnuiasca nevasta smile.gif Cand ziceau de Megane ca e o masina de familie nu m-am gandit la asta, adica sa fie nevoie de doi pentru a porni...stiau producatorii mai bine...).

Multi prieteni mi-au sugerat ca dupa mai bine de patru ani, cel mai probabil este de schimbat bateria.
Totusi in opinia specialistilor bateria este inca buna.


Pe calculator au scos urmatoarele date:

Regim motor 0 rot/min
Temperatura apa 60 grade celsius
Temperatura carburantului 65 grade celsius
Tensiune baterie 12,5 V
Debit carburant 0 mg/cp
Valoare definita presiune sina 405 bar
Presiune sina -3 bar

De aici au tras concluziile urmatoare:

-bateria isi face treaba;

- conductele au aer, trebuie schimbate conductele cu tot cu pompa de amorsare (vreo 300 ron, versiune frantuzeasca, scumpa si proasta deoarece noua pompa se va strica si ea). Daca asta e o problema cum dreaq de nu au vazut-o cu 5 zile inainte la revizia generala ? Oricum, in opinia specialistului renault, nu asta cauzeaza problema pornirii ci afecteaza doar filtrul de motorina care va fi uscat pe perioada stationarii, ceea ce-i scade din eficienta;

- pompa injectie - trebuie schimbata: 1700 RON reconditionata de renault, sau 2500 una noua. Inainte insa au incercat o metoda noua la renault, dar veche pe piata, respectiv o curatare a pompei de injectie cu o solutie de vreo 250 ron. Ramane sa vad zilele astea daca ma numar printre cei care au avut noroc cu aceasta procedura.

Deoarece presiunea in sina este practic 0 (-3), atunci sunt doua cauze posibile:
- pompa de injectie nu livreaza presiune, sau injectoarele o pierd. La teste injectoarele au iesit ok, deci ramane pompa de injectie.


Astea sunt concluziile lor.

Ale mele sunt cam asa:

-masina a mers impecabil mai bine de 4 ani. Dupa o revizie generala...a crapat. Logica elementara spune ca e posibil sa existe o legatura cauza-efect, dar pentru a avea certitudine trebuie investigat tehnic.

- pentru eliminarea aerului din conducte, trebuie montata o supapa de sens (50 ron, versiune romaneasca ieftina si buna, versiune evident inexistenta in oferta renault, dar pe care cu juma'de gura o mai recunosc si unii specialisti, probabil limitati in libertatea de exprimare datorita apartenentei de renault). Solutia functioneaza cu succes pe muuuulte masini, lucru pe care l-am aflat aici pe forum;

-regim motor 0, motorina 0, presiune pompa de injectie 0...asta inseamna ca nu e presiune in pompa de injectie (cum sustin specialistii de acolo ca argument privind defectul pompei) sau mai degraba au facut testul cu motorul oprit ?

- au umblat in zona cu probleme, cu 5 zile inainte, ca sa schimbe distributia;
- nu au semnalat probleme cu aerul pe conducta la momentul respectiv;
- nu au verificat legaturile de pe conducte, desi exact pe acolo s-a umblat. I-am intrebat daca n-ar fi cazul sa verifice daca nu s-a deranjat vreo conexiune pe calea motorinei din rezervor pana la motor si inapoi, au considerat ca asa ceva este exclus...

Interventia de azi m-a dus la 530 ron, cu tractare+verificari+constatari+lichid de curatare pompa de injectie...vad de maine cam ce efect are...am o presimtire ca voi reveni pe aici...

Cunoasteti un service serios in Bucuresti ? Pana acum am fost la SERUS si n-am avut motive sa ma plang...pana acum.Poate ca au dreptate specialistii de acolo si defectiunea e doar o coincidenta fara legatura cu revizia. Totusi parca as mai dori o opinie.

Multumesc.

This post has been edited by Vesnic_nemultumitu': 29 Mar 2012, 23:29


--------------------
Renault Megane 1,5 dci 85 cp 2007 Lux Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 30 Mar 2012, 09:21
Post #7


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Destul de nasol si de brusc in acelasi timp... poate ai noroc totusi si scapi fara sa schimbi pompa de inalta... sad.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 31 Mar 2012, 12:26
Post #8


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Baga o alta baterie noua, de proba si vezi ce se intampla. La Megane cand pica bateria te lasa ditr-o data fara mesaje pe bord. Iti dau sfatul asta ca la cati mecanici "priceputi" sunt pe piata, ai sa bagi ceva bani sa schimbi una alta. Si sa nu afli in final ca era bateria. La a mea a facut figura in 2011, fix la 4 ani de la productie si m-a lasat balta in parcare, la cumparaturi si pana in accel moment nu am vazut nici un simptom. Multi ziceau de blocator volan, calc injectie... A venit cumnatu cu 2 cabluri am dus-o acasa, i-am schimbat bateria si nu mai are nimic.


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat 2012 Initiale Paris - ** *1 ***
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 31 Mar 2012, 16:24
Post #9


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Ti-au verificat filtrul de motorina? Daca filtrul nu este etans, masina nu porneste, sau porneste foarte greu.

Eu inteleg ca bateria invarte, de ce sa schimbe bateria?


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristilica
post 2 Apr 2012, 11:26
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




Si motorina cum e? Nu asa ca ai alimentat de la Petrom cu cateva zile in urma!!!
Acelas lucru l-am patit eu dupa ce am alimentat de la Petrom Brancoveanu chiar in aceiasi perioada, am iesit din service vineri 30 martie. Concluzia mea este ca motorina este de vina, chiar daca Tudor de la Serus nu a fost de acord, dar dupa 3 zile mi-a recomandat sa nu mai pun motorina de la Petrom.
Acum ce-am patit:
Dupa o saptamana de la o incercare de a face plinul la Petrom intr-o sambata (unde am castigat 1 leu si am pierdut 300lei la Serus) si am reusit sa pun doar 20 de litri, masina a inceput sa porneasca mai greu din prima, adica pornea in 6-7 secunde. Dupa astfel de 3 zile, dimineata la +6 grade, a fost prima oara in 6 ani de zile cand nu a mai vrut sa porneasca. A pornit din a 5 incercare. Dupa amiaza n-a mai vrut nici a 15 oara (am si baterie noua si buna!!!!). A doua zi, a pornit singura dupa 6 incercari si am scapat de platforma. Fuga la Serus si stupefactie, nici o eroare, doar o atentionare ca nu are presunea de aer, asta deoarece acum pornea. Posibil valva egr blocata, de motorina sa nici nu auda. S-a curatat pentru 100 lei si pentru vreo 8 ore a fost ok. A doua zi iar n-a mai vrut sa porneasca, atunci, dupa cateva lovituri cu un ciocan de lemn in pompa de injectie (nu spun de unde stiu), am reusit s-a pornesc.
La fel, s-a recurs la curatare pompei de injectie cu un spray (cost 210 lei) si chiar am fost obligat de Tudor, sa fac plinul dar nu de la Petrom. Cica cei de la Petrom ar fi introdus 15% bio motorina. De vineri pana zi nu am mai avut probleme. Daca ar face din nou, nu ramane decat de schimbat pompa de injectie, 2000lei una noua. Mai mult, vineri seara cand am fost la Meridian Sud sa-mi schimb anvelopele, cei de acolo erau inebuniti de cate masini vin la ei si nu pornesc, si au ajuns la concluzia ca tot de la motorina este, unii aveau chiar si apa. De, Meridian Sud este langa Petrom Brancoveanu.
Bine ca n-am putut face plinul, nu tinea pompa de la Petrom!!! Si nu uitati, fugiti de ce este ieftin. Eu nu mai am pus motorina de la Petrom de 5 ani. E sunt super multumit de Rompetrol Alto 55, la cum trage motorul. Sunt curios daca mai sunt persoane care sa pateasca asa ceva.



--------------------
Renault Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JoggY
post 2 Apr 2012, 18:04
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 3 July 10




si eu am avut aceeasi problema,am schimbat bateria,a pornit fain frumos vreo luna,azi dimineata cand sa plec la munca nu a pornit :| se auzea acel CLANC cred ca de la alternator,am fost la electrician si mi-a zis ca nu e curent in baterie :| deci pe undeva pierd curent,si nu stiu pe unde,daca stie cineva ce ar putea fi va rog sa-mi dea un PM sau sa scrie aici

Masina are 103.000 KM/h si este benzina


--------------------
Renault Megane 2007 , Privilege , 140 000 KM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 3 Apr 2012, 14:25
Post #12


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Tu ai nevoie de un electrician care sa-ti verifice pe unde pierzi curent... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanavas
post 3 Apr 2012, 23:03
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 14 April 09
From: Bacau




eu zic sa mergi si in alta parte .Prea multe ai de schimbat la ea.Adica nu si0au dat seam cand ai foat cu ea in service si deodata iti spun de atatea probleme laso dreacu de treaba.
Cate ti-au zis sa schimbi mai ai oleac si cumperi motor nou.Si pompa din spate ce treaba are ea daca baga.
Daca iti invarte motorul si nu porneste poate sa fie pompa de inalta presiune.


--------------------
skoda fabia Renault megane 2007 1,6 16 valve GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vesnic_nemultumitu'
post 4 Apr 2012, 01:56
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 5 December 07




Mda. N-am bagat ultima oara OMV Alpin Diesel, deoarece mi-am zis c-a trecut iarna. Asa ca am bagat varianta mai ieftina tot de la ei (parca Sprint se numeste).Chiar am observat scris ceva de vreo 10% biodiesel si parca ceva mai putin aditiv care prinde bine la ungerea motorului. Totusi parca benzinaria este Petrom V.

Oricum, daca mecanicul a simtit deficitul de aditiv prin simpla frecare a degetelor inmuiate in motorina, imaginati-va cam cum o simte motorul, care recircula aprox.90% din motorina doar pentru lubrefiere, restul de 10% fiind folosita la arderea efectiva.

In urma tratamentului aplicat la SERUS, masina n-a mai ratat nici-o pornire, dar trebuie sa mai astept cateva saptamani inainte sa ma conving ca problema e rezolvata.

Desi nu i-am schimbat inca motorina, masina se simte ceva mai sprintena dupa tratament, parca are mai multa naturalete in mers, desi parca s-a ales si cu un usor fluierat (suierat). In ultimele luni simteam ca motorul nu are putere. Ma obisnuisem in ultimii ani sa simt o diferenta in functie de motorina pe care o bagam, dar in ultima vreme nu prea mai conta ce-i dadeam, tot parca se chinuia sa traga.

E posibil ca infundarea pompei de injectie sa fi fost grabita si de faptul ca eu i-am cam schimbat vitezele pe la turatii mici (2000-2500 rpm) desi am fost avertizat de toti mecanicii si cunostintele ca risc sa se infunde injectoarele. Credeam ca daca-i dau 3000-4500 rpm pe autostrada din cand in cand e suficient.

In ultimele zile dinainte de surpriza, masina parca dadea semne ca ceva o sufoca...la urcarea cu spatele pe bordura unde am parcat masina de sute de ori, simpla acceleratie din ambreiaj nu mai era suficienta. Desi efectuase manevra de sute de ori in ultimii ani fix acolo, am fost nevoit sa folosesc si acceleratia, dupa ce in prealabil se oprise motorul de vreo 4 ori cand incercam s-o sui pe bordura doar din ambreiaj. Acum, dupa tratament suie iar sprintena...
Chiar si la plecarea de pe loc, de mai multe ori simteam ca nu mai pot s-o urnesc doar din ambreiaj deoarece motorul era pe punctul de a se opri, obligandu-ma s-o ajut si cu acceleratia. Credeam ca e de vina motorina aia mai ieftina, dar acum cu fix aceeasi motorina se simte de parca e cea mai buna motorina pe care a gustat-o vreodata.

Probabil ca infundarea pompei de injectie e un proces lent si continuu, iar biomotorina aia a reprezentat ultima picatura. Mecanicul mi-a spus ca renault le-a comunicat ca biodieselul nu face bine la motor, asa ca de acum o sa caut o motorina cu cat mai putin adaos d'asta, preferabil 0, asta daca nu cumva e vreo reglementare europeana care obliga la un continut minim de bio-risipa-n service+piese uzate prematur care sigur fac bine mediului daca sunt aruncate aiurea.

PS:

- o data i-am bagat motorina din Viena (benzinarie BP). Doar o jumatate de rezervor, care s-a combinat cu cealalta jumatate din Romania. M-a tinut 1300 km, din Viena pana-n Bucuresti+vreo 250 km in plus. Ce vroiam eu sa vad este daca ma fura si acolo cu cei 3-7 litri obisnuiti/plin. Pot spune ca m-au furat vreo 6 litri la juma' de plin. Stiu, surprinzator, dar au fost mai hoti ca romanii. Nu mai spun ca simteam masina efectiv si vizibil mai sprintena, senzatie pe care o mai simt din cand in cand si pe plaiurile mioritice, fara a putea identifica totusi o anume motorina. E pur si simplu la noroc, cateodata OMV, altadata petrom. Prima oara cand am simtit ca masina trage efectiv mai bine a fost la un adaos de 20 l de la Lukoil, ceea ce m-a surprins tinand cont ca am fost sfatuit sa evit aceasta motorina chiar si de o cunostinta care gestioneaza o benzinarie Lukoil+mai multi mecanici de la renault.

In alt an am bagat OMV tot la austrieci, varianta de top, de pe autostrada. Preturi mult mai mari ca la noi si ceva mai mari ca in orasele lor. N-am simtit nici-o diferenta calitativa fata de motorina OMV de la noi (varianta de top). Masina tragea fix la fel.

Sfatul mecanicului (pe cat de adevarat pe atat de inutil): Fa-i plinul din Ungaria incolo...

This post has been edited by Vesnic_nemultumitu': 4 Apr 2012, 02:19


--------------------
Renault Megane 1,5 dci 85 cp 2007 Lux Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin_29
post 4 Apr 2012, 07:20
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 27 June 09
From: Bucuresti




Salutare,

Vara trecuta am mers in interes de serviciu la Serus vreo 3 zile timp in care am vazut tot felul de probleme la Renault.

Am vazut si un Megane 3 cu dci 90cp (injectie Delphi), ultima generatie, cu problema descrisa si de tine...blocarea valvei de volum (sau presiune nu mai stiu exact...) cu simptomul descris si de tine: dai la demaror si nu porneste, pui CLIPul si se observa ca in timp ce dai la demaror nu creste presiunea in rampa suficient de mult ca sa porneasca.

Tratamentul aplicat a fost identic, i-au dat sa traga dintr-o solutie lubrifianta speciala. L-am intrebat pe unu din mecanici daca tine figura asta si mi-a zis ca nu, dupa 10 000-20 000 km vine inapoi cu masina cu aceeasi problema...
Concluzia lor: problema este de fapt pompa Delphi...prea sensibila, defecte de fabricatie, etc...

Nu vreau sa te descurajez ca poate nu o ti se mai repete. Am dat acest reply ca sa-ti spun sa mai astepti 10 000-20 000 km pentru reconfirmare sau nu a problemei.
Multa bafta !


--------------------
Renault Megane II Hatchback 2008 Dynamique 1.5 dCi 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
str77
post 4 Apr 2012, 08:15
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 24 October 11




pentru lubriefere se recomanda amestecarea motorinei cu ulei de amestec pentru motoare in 2T. Personal am incercat si zgomotul la rece se reduce considerabil. Gasiti multe topicuri pe tema asta sa vedeti si alte impresii.


--------------------
Renault Megane 4 1.5 EDC - BV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk0rpion
post 4 Apr 2012, 14:47
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 5 October 11




injectie delphi pe megane 3? nu cumva e siemens? din ce stiu au schimbato cu siemens inca de prin 2007 la m2.2 daca nu ma insel.

str77 ce tip de ulei ai bagat si cat?


--------------------
renault megane 2 2003/ hatchback 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin_29
post 4 Apr 2012, 16:53
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 27 June 09
From: Bucuresti




La Megane 2, dci 85cp = Delphi, dci 105cp = Siemens.
La Megane 3 este similar doar ca au marit un pic puterea astfel: dci 90cp = Delphi, dci 110cp = Siemens.

Sunt sigur 100% de informatii.



--------------------
Renault Megane II Hatchback 2008 Dynamique 1.5 dCi 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bejanmarinel
post 4 Apr 2012, 21:18
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 15 February 10




Am gasit un articol in capital la http://www.capital.ro/detalii-articole/sti...nia-118838.html in care scrie: "Cifra minimă permisă de legislația în vigoare este de 51, iar în piața majoritatea operatorilor au în ofertă motorine cu cifra cetanică între 51-53. "

Stie cineva daca este adevarata acest lucru? Vreau sa stiu daca fac reclamatie la OPC impotriva Petrom


--------------------
renault Talisman 2018 1.6dci 160 edc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk0rpion
post 4 Apr 2012, 21:21
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 5 October 11




la omv bucuresti sos berceni de unde alimentez eu, omv diesel are 51 si omv maxxmotion tot 51 , diferente e aditivul, cea normala are 600ml la tona si cea maxx are 10000 ml la tona, iar la rompetrol, alto are 55, dar efix tot 51 are (nu stiu daca sa schimbat intre timp, nu am alimentat de cateva luni de la ei)

ce am auzit (nu garantez ca e asa) prea mult aditiv dauneaza la motoarele cu injectie directa, am citit si pe forum cu cineva care a patito cu duralube de a topit pistoanele.


--------------------
renault megane 2 2003/ hatchback 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristilica
post 5 Apr 2012, 07:49
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




Si Petrom/omv are voie 49 la Top nordic diesel?
Asa arata pe site-ul http://www.petrom.ro.
Despre motorina Alto 55 am mai zis, e super, o folosesc doar cand merg afara.

5 Apr 2012, 13:07:
Am uitat sa va spun, intre timp am facut o sesizare la Petrom/OMV despre problema cauzata de motorina pusa de la ei. Dupa ce am conversat putin cu ei chiar si telefonic, azi m-au sunat sa-mi spuna ca trebuie sa ma duc la statia de unde am alimentat, sa-mi ridic banii. Si am inteles ca sunt banii cheltuiti in service, adica cei 300 lei.
Cum adica, recunoasteti ca ati avut o problema!!!! Mi-a raspuns clar ca nu au nicio problema dar sa ma duc acolo sa-mi ridic banii. M-a aburit cu detalii despre standardele lor si sigur ei nu pun in combustibil nimic bio. Eu tot n-am inteles cea fost.

This post has been edited by Cristilica: 5 Apr 2012, 12:07

Attached File(s)
Attached File  secure.pdf ( 71.77k ) Number of downloads: 125


--------------------
Renault Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
str77
post 5 Apr 2012, 12:22
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 24 October 11




QUOTE(sk0rpion @ 4 Apr 2012, 14:47)
str77 ce tip de ulei ai bagat si cat?
*



orice ulei 2t cu specificatia JASO FC . Practic uleiul cu acesta specificatie arde fara depuneri. Se poate pune dupa formula 1:200, 1:300 si 1:400.
Initial am pus 1:300 adica la 1 litru de ulei la 300 de motorina, dar era cam mult. Acum merg la 1:400, practic la 30 de litrii de motorina pun cam 80ml ulei inainte de alimentare.

Daca n-ai inteles gasesti mai multe informatii pe google


--------------------
Renault Megane 4 1.5 EDC - BV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuiu
post 5 Apr 2012, 14:31
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 7 January 08
From: Iasi




QUOTE(str77 @ 4 Apr 2012, 08:15)
pentru lubriefere se recomanda amestecarea motorinei cu ulei de amestec pentru motoare in 2T. Personal am incercat si zgomotul la rece se reduce considerabil. Gasiti multe topicuri pe tema asta sa vedeti si alte impresii.
*


nono.gif Nu mai spune la nimeni ca te rade lumea.


--------------------
Renault Kadjar&Megane 2017 1.2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bejanmarinel
post 5 Apr 2012, 18:46
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 15 February 10




QUOTE(Iuiu @ 5 Apr 2012, 14:31)
nono.gif Nu mai spune la nimeni ca te rade lumea.
*




iar reinviem discutia cu uleiul ala...


--------------------
renault Talisman 2018 1.6dci 160 edc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk0rpion
post 5 Apr 2012, 21:32
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 5 October 11




" motorina comercializata incepand cu 1 iulie 2007 va trebui sa contina biodiesel in proportie de 2%, urmand ca si benzina sa aiba acelasi procent de biocarburanti de la 1 ianuarie 2009. "

sunt obligati sa puna biodiesel cum sa zica ca nu au daca scrie si la pompa ?

5 Apr 2012, 21:34:
QUOTE(Cristilica @ 5 Apr 2012, 07:49)
Si Petrom/omv are voie 49 la Top nordic diesel?
Asa arata pe site-ul http://www.petrom.ro.
Despre motorina Alto 55 am mai zis, e super, o folosesc doar cand merg afara.

<span class='edit'>5 Apr 2012, 13:07:</span>
Am uitat sa va spun, intre timp am facut o sesizare la Petrom/OMV despre problema cauzata de motorina pusa de la ei. Dupa ce am conversat putin cu ei chiar si telefonic, azi m-au sunat sa-mi spuna ca trebuie sa ma duc la statia de unde am alimentat, sa-mi ridic banii. Si am inteles ca sunt banii cheltuiti in service, adica cei 300 lei.
Cum adica, recunoasteti ca ati avut o problema!!!! Mi-a raspuns clar ca nu au nicio problema dar sa ma duc acolo sa-mi ridic banii. M-a aburit cu detalii despre standardele lor si sigur ei nu pun in combustibil nimic bio. Eu tot n-am inteles cea fost.
*




felicitari, chiar nu ma asteptam la asta, daca a fost mail ai putea sa faci public asta ,


5 Apr 2012, 21:37:
2007-06-11 16:10
Rompetrol Rafinare, a The Rompetrol Group member company, will deliver Euro 4 grade diesel fuel with a 2% biodiesel content to the domestic market starting 25 June.



macar rompetrol a publicat pe site-ul propriu.....,

This post has been edited by sk0rpion: 5 Apr 2012, 21:37


--------------------
renault megane 2 2003/ hatchback 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vesnic_nemultumitu'
post 6 Apr 2012, 02:58
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 5 December 07




QUOTE
<span class='edit'>5 Apr 2012, 13:07:</span>
Am uitat sa va spun, intre timp am facut o sesizare la Petrom/OMV despre problema cauzata de motorina pusa de la ei. Dupa ce am conversat putin cu ei chiar si telefonic, azi m-au sunat sa-mi spuna ca trebuie sa ma duc la statia de unde am alimentat, sa-mi ridic banii. Si am inteles ca sunt banii cheltuiti in service, adica cei 300 lei.
Cum adica, recunoasteti ca ati avut o problema!!!! Mi-a raspuns clar ca nu au nicio problema dar sa ma duc acolo sa-mi ridic banii. M-a aburit cu detalii despre standardele lor si sigur ei nu pun in combustibil nimic bio. Eu tot n-am inteles cea fost.
*



Te rog sa-mi zici si mie cum ai procedat. Bio sigur pun ca scrie la pompa: continut bio minim 5%.

Multumesc.

This post has been edited by Vesnic_nemultumitu': 6 Apr 2012, 02:58


--------------------
Renault Megane 1,5 dci 85 cp 2007 Lux Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristilica
post 6 Apr 2012, 08:02
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




Am fost ieri dupa amiaza le statia cu pricina pentru a-mi ridica banii. Acolo seful statiei mi-a aratat de ce nu ar putea fi o problema de la statie, prezentandu-mi documente din ziua cand am alimentat unde nu era nimic specificat de apa plus cateva explicatii despre funtionarea sistemului informatic de monitorizare (si nu m-a dat pe spate deoarece sunt automatist). Rezervorul a fost curatat aproximativ acum 2 ani si trebuie odata la 5 ani comform unui standard si numai tin minte ce se face o data la 10 ani incercand sa elimine posibilitatea unor impuritati. In fine, eu sunt sigur ca a fost de la motorina respectiva, eventual calitatea ei. As elimina totusi apa deoarece cred ca m-ar fi avertizat senzorul de apa din filtru de motorina. In fine, am recurs la semnarea unui document (Proces-Verbal) unde am primit cei 300 lei cheltuiti in service, plus alimentarea de 150 lei. In document este stipulat faptul ca numai am nicio pretentie materiala sau financiara de la OMV/Petrom. Interesant a fost ca nu mi-a cerut nicio factura!!!!! desi eram pregatit cu o copie. Sa vedem cat mai tine pompa de injectie dupa acest "infarct".
In luna mai, o sa schimb distributia si o sa stau pe capul mecanicului sa-mi zica tot.

O pune sau nu bio, cert este ca nimeni nu spune pe site daca pune, cat pune daca totusi pe pompa scrie ca pune, asta e ce am putut vede pe net.

Email-ul l-am luat de pe site-ul www.omv.ro deoarece cutia postala de pe site-ul Petrom nu exista. Adresa este hd.blueline@petrom.com. Trebuie sa ai bonul cu care s-a facut plata sau extrasul de cont al cardului cu care s-a facut plata. Tot timpul am tinut chitanta in masina dar acum a trebuit sa palteasca sotia, dupa ce ma inervasem la poma ca nu pot face plinul. O fi fost un noroc de conjunctura?





--------------------
Renault Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vesnic_nemultumitu'
post 6 Apr 2012, 11:01
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 5 December 07




Te rog spune-mi si cum ai facut sa depui plangerea (sesizarea) si ce ai scris in ea. Multumesc.


--------------------
Renault Megane 1,5 dci 85 cp 2007 Lux Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristilica
post 6 Apr 2012, 13:00
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




Am trimis un simplu mail la adresa respectiva, unde am descris ce am patit, motivand calitatea motorinei si dorind sa stiu cum imi recuperz banii cheltuiti in service, eu fiind sigur ca motorina a fost de vina. De rest s-au ocupat ei, telefoane, mail.


--------------------
Renault Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk0rpion
post 6 Apr 2012, 14:53
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 5 October 11




recomandarea mea ti am ziso sa publici mail-ul de la ei in care te-au anuntat ca, iti da bani inapoi , si cand ma refer la publicat nu ma refer pe forum ci la un ziar ceva, sunt in foame de articole astia le dai un mail pur si simplu, poate asa se sesizeaza cineva si cu problema motorinei.......mai o si scumpesc.....
a fost anul trecut sau acum 2 ani in calcul inghetarea pretului la pompa , a primit aviz de la ue dar
legea a ramas blocata in parlament....


--------------------
renault megane 2 2003/ hatchback 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 15:07
Dacia