Nu mai porneste, 4 ani impecabili+revizie generala(ro)=nu mai merge
![]() ![]() ![]() |
Nu mai porneste, 4 ani impecabili+revizie generala(ro)=nu mai merge
Vesnic_nemultumitu' |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 5 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1,5 dci 85 cp
2007 Lux Privilege
|
|||
valentin_29 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 27 June 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Vesnic_nemultumitu' @ 6 Apr 2012, 22:09) Pare cam acelasi tratament, dar mie mecanicul de la SERUS mi-a spus ca e o metoda noua la Renault, aparuta din iarna asta. Solutia este de fapt un combustibil cu care motorul functioneaza 30-45 minute, recirculand fluidul la fel cum face in mod normal cu motorina. Singura diferenta este ca se foloseste un rezervor mult mai mic, o cana din care se scurge lichidul in pompa de injectie, motor si inapoi in cana de unde o ia de la capat pana se consuma prin ardere in motor. Lichidul vine ambalat intr-o doza de metal de 330 ml, fiind probabil cea mai scumpa "cola" pe care-am cumparat-o vreodata. Probabil ca si fumul scos pe teava de esapament e mai special, deoarece au considerat util sa conecteze teava la tubul acela colector, folosit la ITP, motivand ca nu avem de ce sa inhalam aiurea ce iese de acolo. Exact la acest tratament ma refeream si eu, cu doza de metal de 330ml. |
--------------------
Renault
Megane II Hatchback
2008 Dynamique 1.5 dCi 105 CP
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
am si eu o problema cu masina ( renault megane II 1.5 dci 2005 80cp ) astazi am avut un drum de max 100 km cu mai multe opriri , masinia a pornit normal . dupa 2 ore dau sa pornesc si tot invarte ca si cum nu am combustibil ( rezervoul este aproape full ) . am dat 10 chei si tot nu porneste . ce poate sa fie ?
nu am probleme cu injectoarele , nu merg subturat , distributia schimbata maxim 10-20k, filtrele si uleiul la timp. poate sa fie senzorul de la volanta defect ? |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
99AIM |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Asa mi-a cazut si mie injectia,dupa un drum lejer a 2 a zi n-a mai pornit decat la spray.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
i-am dat si eu cu deodorant Adidas si a plecat imediat , i-am dat o forja sora cu moartea , cam vreo 30 km la 4000 de ture. vedem maine daca mai face figuri.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
tot asa am probleme , dimineata simte nevoia de niste deodorant . ori cu deodorant ori cu apa fiarta.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
99AIM |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Deci fara pompa de injectie noua nu scapi
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
nici nu ma gandesc sa dau 20 mil pe o pompa. mai bine ii torn apa fiarta in fiecare zi.
![]() This post has been edited by vastangiul: 13 Apr 2012, 09:06 |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Stai linistit ca acolo ajungi ... pana la urma nu va mai pornii deloc ... ai nevoie de pompa+injectoare+curatare traseu carburant.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
am dat capul hidraulic jos in parcare mai devreme, am suflat toate gaurile posibile cu spray de frane ( un tub intreg), l-am pus la loc ,am dat la automat, a facut o presiune la capul injectoarelor de a sarit pana sus in capota . am strans tevile de inalta presiune la injectoarele si a pornit la prima cheie . vad maine daca porneste normal sau la apa fiarta.
![]() ![]() cj98czh nu am probleme cu pilitura sau injectoare , da ok pe retur, nu am de ce sa schimb sau sa curat tot traseul ( nu am bagat niciodata motorina nasoala si am schimbat filtrul din 10 in 10 mii si niciodata nu am avut apa sau impuritati in el, nu las nici sa se goleasca in totalitate rezervorul) . masina porneste ok daca mi-a pornit o data(porneste imediat daca o opresc chiar si la 5 secunde de la prima pornire dupa ce se deblocheaza pompa) , ramane ceva blocat in capul hidraulic de nu face presiune la rece , daca stationeaza mai mult de 2-3 ore .in rest trage frumos , nu se balbaie , nu fluctueaza la relanti . revin cu update : A pornit dupa 4-5 ore de stationare , la sfert a luat-o (nici cand era noua nu pornea asa ![]() Cei care aveti aceasta problema cu pompa de injectie puteti face ca mine (mai rau de atat nu aveti ce sa patiti) . Daca porneste cu apa fiarta turnata pe capul hidraulic al pompei puteti sa o curatati cu un spray de frane . Va trebuie cateva chei fixe si niste torx-uri , multa rabdare si un spray de frane . Am sa atasez si o poza cu spray-ul folosit (este foarte bun isi face treaba cu brio , costa doar 15 lei si il gasiti la majoritatea magazinelor de piese auto). ATENTIE: Pentru a desface si cel de-al treilea surub de la capul hidraulic (cel de langa chiloasa), va trebuii sa slabiti si cele trei suruburi care tine pompa fixata de blocul motor (slabiti suficient incat sa puteti desface acel surub de langa chiuloasa) . Sfat: Inainte sa dati capul hidraulic jos slabitzi suruburile la accesorii (racordul de inalta presiune , IMV si supapa , senzorul de temperatura nu are rost sa il dati jos ) . Mare atentie cand scoateti capul hidraulic din pompa sa puneti sub ea niste hartie sau carpe (trageti usor si o sa vedeti niste role , bagati o mana pe jos iar cealalta pe sus si tineti apasat pe role sa nu sara ) . Dupa ce ati dat capul hidraulic jos suflati cu sprayul in toate gaurile posibile ( nu va zgarciti , eu am consumat tot sprayul ) .Sper ca am fost destul de explicit. In caz ca nu sunteti lamuriti cu ceva astept mesajele voastre. Succes la montaj ! In acest mod scutiti minim 6-700 lei . Atat iau cei de la delphi diesel point pentru schimbarea capului hidraulic cu unul "reconditionat" . Banuiesc ca acelasi procedeu folosesc si ei la curatirea capului hidraulic . Toate cele bune si un Paste Fericit va doresc la toti !!! This post has been edited by vastangiul: 13 Apr 2012, 23:59 Attached thumbnail(s) large.jpg ( Size: 24.67k ) Number of downloads: 2400 |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
scorpicores |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut. in perioada de 2-3 ore pierdea si motorina de pe traseu?
Ai putea sa faci o descriere mai detaliata pas cu pas si poate niste poze la ceea ce ai facut? Te rog asta pentru si eu am aceeasi problema si sunt incepator! Mai ales mai interesa succesiunea pasilor pe care i-ai facut (gen tutorial). Multumesc anticipat! Voi incerca maine sa fac si eu. This post has been edited by scorpicores: 27 Apr 2012, 17:50 |
--------------------
Renault
Megane
2004 - 1.5 dci 100 Renault Megane 2004 - 1.5 dci - 100 CP
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
si inainte imi ramanea aer pe furtunul de la filtru pana la para , dar nu e asta o problema , vezi daca iti porneste daca torni apa fierbinte pe capul pompei. problema este des intalinta la cei care alimenteaza numai de la omv sau petrom ( explicatia asta am primit-o dintr-un service reno ) . poze nu am putut sa fac cand am demontat capul pompei ( eram plin de motorina pe maini si nu am avut ajutoare langa mine ) . mare chestie nu e , e mai greu pana te apuci de treaba .
|
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
scorpicores |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru raspuns. Astazi vreau sa fac ceea ce ai descris. Voiam de fapt sa aflu cum ai procedat de la momentul in care ai pus la loc capul hidraulic si daca mai ai probleme de atunci.
This post has been edited by scorpicores: 28 Apr 2012, 11:27 |
--------------------
Renault
Megane
2004 - 1.5 dci 100 Renault Megane 2004 - 1.5 dci - 100 CP
|
|
vastangiul |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 146 Joined: 16 September 10 From: Ploiesti ![]() |
nu mai am nici o problema de cand am facut curatarea. trebuie sa tii plonjerii apasati cu degetul pana intra putin in pompa, in rest e usor.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2005 1.5 dci hatchback 1.5dci , 82 CP
|
|
scorpicores |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 July 09 From: Bucuresti ![]() |
In sfarsit a venit si randul meu sa-mi aduc aportul la "reparatia" oricarui renault megane, nu doar sa beneficiez de avantajele acestui forum.
Avand aceeasi problema cu pornirea ca si Vastangiul am recurs la o metoda amintita prin paginile acestui topic. Am achizitionat: 1. un aditiv pentru curatarea sistemului de injectie si anume: DURA LUBE – Curățător pentru sistemul de injecții (benzină și motorină) și lubrifiant pentru partea superioară a cilindrilor - 50 lei din autovit; 2. un metru de furtun de carburant - 15 lei din autovit; 3. 4 coliere mici pentru strangerea furtunului de carburant - 4 x 2 lei din autovit; 4. un filtru de motorina micut - 10 lei din acelasi targ. Am amestecat cei 150 ml de aditiv cu motorina intr-o sticla de 500 ml. Am taiat furtunul pe jumatate. Una din jumatati am taiat-o din nou pe jumatate si am prins filtru de motorina cu doua coliere. Am scos racordurile din pompa de injectie si am introdus furtunul fara filtru pe retur si furtunul cu filtru pe tur, de asemenea cu celelalte doua coliere. Turul si returul pompei de injectie le arat in poza. Ambele capete ale furtunelor le-am introdus in sticla cu aditiv si motorina. Am pornit motorul si am consumat aditivul cu motorina in 20 minute, alternand la trei patru minute la relanti cu turarea motorului la 3-4000 rotatii timp de 2-3 minute. Nu lasati sa se consume tot aditivul! Am inteles ca aceasta metoda o fac si cei din service renault cu faimoasa doza de 330 ml si 200 lei, care nu stiu ce ar contine. Dupa aceasta curatare, problema mea cu pornirea s-a rezolvat. Aditivul respectiv a dizolvat depunerile de pe pompa de injectie si/sau supapa acesteia care ramanea deschisa si astfel pierdeam presiunea la pornire. Astfel, renault-ul meu pe langa faptul ca porneste la sfert cand motorul este rece am senzatia ca merge si mai rotund si mai silentios ca pana acum. Prietenul care mi-a recomandat sa incerc aceasta metoda mi-a spus sa folosesc Liqui Moly motor spulung - 35 lei. Eu am cumparat Dura Lube la recomandarea vanzatorului din targ - 50 lei, care mi-a zis ca ar fi mai bun. Presupun ca ambele isi fac treaba la fel de bine, adica dizolvarea depunerilor de prin sistemul de injectie. Incercati inainte de reconditionarea pompei de injectie si aceasta metoda va poate scuti de multi bani aruncati pentru o reparatie care cel mai probabil nu este inca necesara! In speranta ca m-am exprimat ok si va sunt si eu de folos, va urez succes! Multumesc de ajutorul dat pentru rezolvarea multor altor probleme prezentate prin tutoriale! This post has been edited by scorpicores: 3 May 2012, 18:19 Attached thumbnail(s) dura_lube.jpg ( Size: 286.62k ) Number of downloads: 2433 turul_si_returul_pompei.jpg ( Size: 57.27k ) Number of downloads: 2579 |
--------------------
Renault
Megane
2004 - 1.5 dci 100 Renault Megane 2004 - 1.5 dci - 100 CP
|
|
Cristilica |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 8 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Vreau doar sa va spun, ca nici acum, cei de la Petrom Brancoveanu nu a dat drumul la pompa de unde am alimentat cand mi s-a blocat pompa de injectie si binenteles am facut reclamatia care a dus la recuperarea banilor cheltuiti pe service si motorina. Acum sunt convins 100% ca problema a fosta numai de la ei.
|
--------------------
Renault
Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa
2017
|
|
marius.apintiliesei |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 3 December 10 ![]() |
Salut,
Am tot postat chestia cu aditivul pentru motorina si se pare ca are efect daca si cei din service-uri autorizate Renault il folosesc pentru curatare. Eu unul ca si aditiv as folosi numai ce recomanda Delphi pentru sistemul sau de injectie. 350ml de aditiv se pun la un plin (ei spun intre 50-70 de litri) si e indeajuns pentru 6 luni... cel putin asa spun cei de la Delphi in documentele lor oficiale care se gasesc mai jos in postarea mea precedenta. In documentul Delphi_Katakog.pdf.... recomandarea este la ultima pagina iar in Delphi_Tech_Talk_Newsletter_September_2010_Romanian.pdf... recomandarea la Pagina 9. Sper ca am fost de folos in aceasta mica dilema pe care toti o au, eu unul sunt patit, dupa schimbare de pompa, reparat injectoare si curatat instalatie... cred ca e o metoda simpla de a intretine ceva ce motorina de pe piata noastra incearca sa strice... si anume sistemul de injectie Delphi, probabil prea sensibil pentru ceea ce punem in el. http://www.reno.ro/Aditiv-pentru-sistemul-...el-t241818.html This post has been edited by marius.apintiliesei: 5 Jul 2012, 23:15 |
--------------------
renault
megane 2
2004 / Dynamic / 1.5dCI / 74kw / Panoramic roof
|
|
scorpicores |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Revin dupa 2 luni si jumatate de la curatarea facuta mai sus. Megane-ul meu porneste fara probleme. Ba mai mult, si prietenii mi-au spus ca motorul merge "mai bine", ingineri auto de profesie, deci cu auzul bine dezvoltat.
|
--------------------
Renault
Megane
2004 - 1.5 dci 100 Renault Megane 2004 - 1.5 dci - 100 CP
|
|
99AIM |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Placebooo,ia baga motorina de la Mol sa vezi ce rotund merge atunci.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
CrissGabriel |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 11 June 12 From: Petrosani, HD ![]() |
Eu bag numai de la OMV cea mai scumpa, nu vreau sa dau nume sa nu fac reclama si merge impecabil masina.
This post has been edited by CrissGabriel: 17 Jul 2012, 20:43 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5dci 78kW 6+1
2008 Hatchback
|
|
ritter |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
Io' bag numai de la MOL, tot d'aia scumpa (nu spun sa nu fac reclama
![]() De la OMV nu mai bag din principiu. Tot anul 2011 s-au plans cat de greu o duc ei cu pretul petrolului, iar la final de an au obtinut de la fraieri cel mai mare profit din istorie. Ce au facut a doua zi dupa asta ? Au scumpit din nou. INCREDIBIL. Profitul de anul asta se asteapta sa fie cu 30% mai mare decat cel din 2011. Asa ca m-am hotarat sa mai imbogatesc si pe altii mai amarati ![]() |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
catamunt |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 February 07 From: Vaslui ![]() |
QUOTE(Vesnic_nemultumitu' @ 4 Apr 2012, 02:56) In urma tratamentului aplicat la SERUS, masina n-a mai ratat nici-o pornire, dar trebuie sa mai astept cateva saptamani inainte sa ma conving ca problema e rezolvata. Dupa tratamentul de anul trecut cu doza la Serus a mai facut probleme la pornire? Mie mi-a facut anul trecut in luna mai de vreo 3-5 ori, mi-au propus si mie solutia dar am refuzat si dupa vizita la service nu a mai facut. Acum de 3 saptamani a inceput iar si face aleator. |
--------------------
renault megan sedan
1.5dci 85cp, mp3, senzori parcare
mai 2007
|
|
Cristilica |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 8 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Am facut 15000km dupa tratamentul facut la Serus si e ok. Atentie, acest tratament este facut cu acordul lui Delphi, nu-l face Renault de capul lui.
Eu m-am pricopsit cu aceasta gripare dupa ce am alimentat la Petrom Brancoveanu si binenteles ca OMV-ul (si nu Petrom-ul) mi-a returnat banii pe reparative si combustibil, iar pompa a fost inchisa vreo 2 luni. |
--------------------
Renault
Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa
2017
|
|
sk0rpion |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
Legat de aditivul de tine 6 luni, personal mai multa incredere am in ulei 2T de care mi sa zis si la service reno, si o alta recomandare de ei a fost sa incetez cu motorina "aia scumpa" pe motivul: "proprietati de ungere a pompei mai proaste", folosesc ulei 2t de aproape 1 an si nici nu am mai alimentat direct din benzinari. 215k fara probleme pe pompa sau injectoare.
O alta recomandare in special vara sa am rezervorul mai plin, motivul pompa este racita de motorina din rezervor, si una e sa se incalzeasca 10l si alta e 40-60l This post has been edited by sk0rpion: 13 May 2013, 09:09 |
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
catamunt |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 February 07 From: Vaslui ![]() |
QUOTE(Cristilica @ 13 May 2013, 09:28) Am facut 15000km dupa tratamentul facut la Serus si e ok. Atentie, acest tratament este facut cu acordul lui Delphi, nu-l face Renault de capul lui. Eu m-am pricopsit cu aceasta gripare dupa ce am alimentat la Petrom Brancoveanu si binenteles ca OMV-ul (si nu Petrom-ul) mi-a returnat banii pe reparative si combustibil, iar pompa a fost inchisa vreo 2 luni. De cand am masina (2007) am alimentat numai Petrom V, si acum transformata in OMV. Eu in Vaslui nu am prea multe optiuni: OMV, Lukoil (nu recomanda cei de la service Renault), un partener Rompetrol unde nu am vazut pe nimeni alimentand si MOL. De unde sa pun motorina? Dupa tratament de unde ati alimentat? |
--------------------
renault megan sedan
1.5dci 85cp, mp3, senzori parcare
mai 2007
|
|
sk0rpion |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
De obicei parteneri astia ar trebui evitati, astia umbla cel mai mult la "compozitie", cel mai bine ia un bidon curat (de preferat transparent - apa de 11l) umplel si lasal acasa la decanatat cateva zile, si vezi si daca baga apa in motorina si eventualele impuritati.
La OMV tot motorina petrom gasesti, doar aditivul din ea difera , poate prin ardeal sa se aduca de afara. This post has been edited by sk0rpion: 13 May 2013, 14:55 |
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
Cristilica |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 8 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Acum, daca e sa laud o motorina, aceasta se gaseste la Rompetrol si se numeste efixS cea cu cifra centanica de 55. Daca cineva gaseste ceva mai bun la ora actuala, il provoc la duel. Miza, o bere fara alcool!!!!
Atentie, diferenta se vede doar in condusul agresiv, in depasiri, etc!!! Pacat ca nu ai la Vaslui Rompetrol, cel mai apropiat pare a fi in Barlad. La parteneri, de regula nu gasesti acest sortiment, dar daca il gasesti, incearca-l. |
--------------------
Renault
Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa
2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 23:38 |