Problema ambreiaj/cutie?
![]() ![]() ![]() |
Problema ambreiaj/cutie?
alexr19 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
|
||
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|||
tynn |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Vezi in prima faza sa nu fie cablul de ambreiaj pe duca. Verifica si cursa furcii de debreiere.
Mai cauta in topicurile vechi detalii ca s-a discutat intens pe tema asta. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
tomas |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
In toate vitezele face asa sau doar a 1-a si
QUOTE(DEX) MARȘARIÉR, marșariere, s. n. Mers înapoi al unui automobil; (concr.) dispozitiv al mecanismului de transmisie, care permite mersul înapoi al unui autovehicul. [Pr.: -ri-er] – Din fr. marche arrière. MULTUMESC DOMNULE PROFESOR. Apropo vezi ca un post mai la vale nu inteleg ce scrie nu corectati si acolo. This post has been edited by tomas: 3 Jan 2011, 23:48 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
deci in toate vitezele intra greu, iar in marsarier si caraie daca bag normal...iar daca dau dintr-o data cu forta in marsarier, nu mai are timp sa caraie
|
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
adrianos787 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 25 January 09 From: ARAD ![]() |
salutam cu respect de la arad sa incerci intai cablul de ambreaj si daca e ok atunci ori sa verifici uleiu din cutie ,tamponul cutie sau daca sa defectat timoneria sau cursa furcy de debrayeresau in cel mai rau caz sincroanele!!
cu respect!! |
--------------------
renault
19 chamade
- AR 24 RDN
1990 1721cc multipunct
|
|
ReTeX |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 22 October 10 ![]() |
Tynn are dreptate . Acelasi lucru am patit luna trecuta si intr-o seara a pocnit cablu de ambreiaj si am ramas in drum . Dupa ce am inlocuit cablul , intra mai bine . In concluzie e bine sa verifici cablul in prima faza , sa nu ai surprize pe drum
This post has been edited by ReTeX: 3 Jan 2011, 19:54 |
--------------------
Renault
R19
1992 F3N-L740
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri, insa eu fiind un pic in afara mecanicii renault, va rog sa imi explicati cum trebuie sa verific acel cablu de ambreiaj.Ce trebuie sa fac ? cablul este de la pedala la cutie sau e altul?
|
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
john reno |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut. Desfaci cablul de la cutie, apoi te bagi sub bord si o sa-l vezi unde intra in pedala, il scoti si de acolo. Apoi in compartimentul motor sub vasul cu lichid de frina o sa vezi cablul unde intra in habitaclu, tragi de el si iese. Il verifici acolo unde lucreza pe pedala, se vede ros si fire rupte. Verifica si pedala, eu cred ca de acolo e buba.
3 Jan 2011, 21:56: Sau nu trebuie sa scoti cablul de tot, il desfaci de la cutie apoi de la pedala tragi de el in masina, il poti verifica pe loc fara demontare. E mai usor asa. This post has been edited by john reno: 3 Jan 2011, 21:56 |
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
multumesc pentru informatii.maine il desfac si va anunt ce si cum
4 Jan 2011, 15:14: Am verificat astazi cablul de ambreiaj.Surpriza.Este ca nou,insa am intampinat o mica problema.Unde intra cablul in furca (acolo unde se termina cablul), era introdusa o piulita taiata pe el (banuiesc ca era pentru al intinde).Aveti vreo idee? This post has been edited by alexr19: 4 Jan 2011, 15:14 |
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
john reno |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Era cablul mai lung si pentru asta a pus piulita. sistemul de autoreglaj al pedalei cum este(dintii aia) ,placa, discul, cand le-ai schimbat?
|
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
Abea de 1 luna am masina...nu am schimbat nimic....nu stiu la ce dinti trebuia sa ma uit
![]() <span class='edit'>4 Jan 2011, 18:00:</span> Deci rulmentul e dus, furca are joc 1,8 cm stanga -dreapta si la fel sus-jos.Atasez niste poze sa vedeti ce am eu pe aiciDSC00417.JPG ( Size: 648.44k ) Number of downloads: 629 DSC00418.JPG ( Size: 711.55k ) Number of downloads: 692 DSC00420.JPG ( Size: 620.66k ) Number of downloads: 650 DSC00419.JPG ( Size: 630.5k ) Number of downloads: 625 This post has been edited by alexr19: 4 Jan 2011, 18:00 |
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
tynn |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
E normal sa aiba jocul ala dupa ce scoti cablul. Nu poti concluziona ca rulmentul este dus printr-o astfel de verificare. El nu este solidar cu furca, sunt repere distincte. Furca apasa pe rulment in momentul in care este trasa de cablul tensionat.
Daca dai search o sa gasesti f. multe topicuri despre cablu si pedala ambreiaj. Acolo sunt toate detaliile necesare in legatura cu ce trebuie sa verifici. Succes! |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#13
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Alex ...vezi ca iti dau link la cateva pagini cu prob de ambreiaj , sunt mult mai multe , pe cel initiat d emine vezi ca sunt si ceva poze cu semicercurile de la pedala , cu bucsa de teflon ( nuca ) si de ce nu si cblu .
Pt a ajunge la concluzia ca este dus rulment ...sunt pasi multi .. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=102620&hl=ambreiaj http://www.reno.ro/index.php?showtopic=200106&hl=ambreiaj http://www.reno.ro/index.php?showtopic=139...=ambreiaj&st=30 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
Ok, am vb cu ionut la telefon si am verificat tot ce mi s-a spus...mai am doar dintii de la pedala sa vad in ce stadiu sunt dar maine
![]() As mai avea o intrebare de pus de care am tot uitat... am gasit niste chestii prin portbagaj cand am luat masina si nu stiu de unde si ce sunt.Atasez poze Si cateva poze cu masinuta mea ![]() DSC00422.JPG ( Size: 790.67k ) Number of downloads: 593 DSC00423.JPG ( Size: 812.88k ) Number of downloads: 165 DSC00424.JPG ( Size: 857.88k ) Number of downloads: 161 DSC00425.JPG ( Size: 871.97k ) Number of downloads: 121 DSC00426.JPG ( Size: 837.64k ) Number of downloads: 114 |
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
renault19tse |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
masina e frumoasa
sa ai grija de ea si motoarele acelea au fost super eu am acel motor pe R21 si sunt f multumit de el consum mic si performante ridicate. acea ureche de metal este un suport de fixare radiator....este o ureche de prindere uita-te la partea de sus a radiatorului stanga dreapta si vezi de unde lipseste acele tije nu stiu ce sunt dar nu par de Renault ![]() succes. daca trebui piese am destule de ph 1 |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
Multumesc!
As avea nevoie de cate ceva , dar asta dupa ce rezolv problema cu cutiia...din pacate multumita lui base si boc nu prea imi permit sa le fac pe toate odata.Oricum e bine de stiut pentru cand va venii vremea acelor piese. Mersi inca o data.O seara placuta PS: am mai gasit o sticla de bere cu un lichid albastru, destul de gros si nu ingheata ![]() This post has been edited by alexr19: 5 Jan 2011, 21:16 |
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
vepman_ro |
![]()
Post
#17
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Tijele nu sunt de la alternator ? sau sunt prea mari ?
|
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
nu sunt de la alternator.....sunt mult prea lungi.
|
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
Horyca |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Fratilor am si eu o problema, ambreiajul, am schimbat mecanismul de la pedala de nici un an, am schimbat cablu de ambreiaj AM (cu bucsa montata de mine pe el) cu unul original (200 lei de la renault) dar nici cum nu mai intra in viteze la cald... banuiala mea este ca placa sa decalit sau ceva de genul si nu mai decupleaza complet, mi-am luat un ambreiaj pe bucati si unul complet si care ramana il trimit inapoi, furca si nuca de teflon si vreau sa schimb ambreiajul, intrebarea mea este: trebuie sa nu dat motorul jos pt treaba asta?
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
trebuie coborat cadrul motor un pic ,ca sa ai loc sa misti cutia, eu asa am facut la aia albastra, la cealalta 16v am dat cadrul motor jos de tot
25 Nov 2011, 00:12: stie cineva? am dat pedala de ambreiaj jos ca sa ii schimb bucsiile de teflon( sau plastic) si nu prea mai stiu sa o pun la loc, i-mi tot sare bucsile alea doua de pe pozitie si cu furca aceea, ma gandesc ca poate ar fi o metoda mai simpla! se da cu vaselina ulei ceva ca sa impiedice uzura prematura a bucsiilor? la 16V ambreiajul este mai tare si din aceasta cauza banuiesc ca se uzeaza mai usor! This post has been edited by mr_bombastic_dma_r19: 25 Nov 2011, 00:12 |
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
- AG15DMA
1992 1764cmc 135Cp Most Wanted
|
|
tynn |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Horyca @ 24 Nov 2011, 08:37) Fratilor am si eu o problema, ambreiajul, am schimbat mecanismul de la pedala de nici un an, am schimbat cablu de ambreiaj AM (cu bucsa montata de mine pe el) cu unul original (200 lei de la renault) dar nici cum nu mai intra in viteze la cald... banuiala mea este ca placa sa decalit sau ceva de genul si nu mai decupleaza complet, mi-am luat un ambreiaj pe bucati si unul complet si care ramana il trimit inapoi, furca si nuca de teflon si vreau sa schimb ambreiajul, intrebarea mea este: trebuie sa nu dat motorul jos pt treaba asta? Problema cu intratul greu in viteze la cald a aparut imediat dupa ce ai schimbat cablul? Daca da, vezi sa nu fie aceeasi problema care am patit-o si eu: nu am montat corect cablul la pedala pe canalul de ghidare al semicercului de plastic, practic era pe langa si nu se tensiona cablul cum trebuie. Si facea la fel, la cald intra groaznic in viteze. Am cumparat alt cablu degeaba, ca in momentul in care l-am montat pe al doilea am realizat greseala care o facusem... L-am montat corect apoi si de 2 ani nu mai am probleme, intra snur in viteze, pedala e moale (parca ar avea actionare hidraulica). Mentionez ca ambele cabluri sunt aftermarket (unul Ate si celalat Global), dar isi fac treaba foarte bine. Nu merita sa dai de 4 ori mai mult pe unul original... Daca chiar e cazul sa schimbi ambreiajul, nu trebuie sa dai jos motorul neaparat, dar demontezi juma' de masina... Trebuie sa dai jos cadrul motor, iar daca faci operatiunea in service pe elevator, cred ca e mai simplu sa dai jos ansamblul cutie/ motor. Eu unul am dat jos cutia de unul singur intr-un garaj cu groapa si mi-am injurat zilele de cat m-am chinuit... This post has been edited by tynn: 25 Nov 2011, 11:38 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
Horyca |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
nu problema o aveam si inainte sa inlocuiesc cablu, de aceea am inlocuit cablul am zis sa incerc prima data cablu deoarce este mult mai usor de schimbat si pretul este mai mic... inainte aveam un cablu cu o "bucsa " si aveam aceeasi problema...
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
Horyca |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
ieri am dat jos motorul pentru a schimba ambreiajul si rezolva problema scurgerilor de ulei... jesus ce am gasit acolo: pe langa kg de ulei amestecat cu pamant am gasit si nenumarate probleme: Burduf planetara dr (la cutie), simeringe (toate), pompa apa, suport motor, kit ambreiaj (placa,rulment, disc), furca ambreiaj, un pivot, un burduf la caseta, prima toba + conul ce vine intre ea si galeria de evacuare, vreo doi pumni de suruburi saibe si piulite si inca distractia nu sa terminat azi sau maine trebuie pus motorul inapoi si cred ca o sa mai apara astfel de "surprize".
![]() |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
Horyca |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Gata!!! am terminat lucrarea !!! azi la 7:30 PM am facut un drive test si pot spune ca daca eram oricum multumit de masina mea acum sunt foarte multumit
![]() Daca trag linie rezulta urmatoarele: 300 lei kit ambreiaj valeo 100 lei prima toba Bosal (conul il aveam) simering_uri 150 lei ( nororc ca am avut si eu 1 sau 2) Suport motor 80 lei burduf caseta 10 lei burduf planetara la cutie 80 lei pompa apa 65 lei (Graf) Pivot - 35 lei (febi) furca ambreiaj = 0 lei ( nu mai stiu de unde o am) ulei cutie, antigel, suruburi/saibe/piulite , spray_uri de degresat - 0 lei (le-am avut eu) Manopera - 200 lei (am avut un mecanic care m-a ajutat, sincer sigur nu terminam anul asta) |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
Hmmm...oare unde ai gasit kit ambreiaj la 300 lei?
|
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
Horyca |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Autonet dar eu cu asta ma ocup comand piese auto, am preturi bune la autonet si am obtinut si un extra discount...
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
tynn |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Banuiesc ca intra bine acum in viteze dupa ce ai schimbat kit-ul de ambreiaj.
Eu l-am schimbat acum vreo 30.000 de km (marca LUK) si pot sa zic ca intra snur in viteze, chiar mai bine acum decat imediat dupa inlocuire (s-au rodat intre timp suprafetele de contact ale discullui cu placa si volantul). P.S. Te-a cam uscat de bani masina asta... Nu stiu cum de iti pica atatea, eu nu prea am bagat mare lucru in ea pana acum ( o am de 11 ani). Insa constat cu parere de rau ca a cam atacat-o rugina, am gasit cateva zone urate. Pot sa zic ca asta este punctul ei slab. In rest, motorul merge ceas (de vreo 70.000 de km e pe GPL). |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
Horyca |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
ieri dimineata ma sui in masina pornesc motorul apas ambreiajul si masina nu intra in viteza (la fel si azi dimineata ), am schimbat tot ce se poate schimba si masina asta a mea tot nu merge... oare ce d-zo poate sa aiba? dupa ce se incalzeste foarte bine isi da drumul si merge, intra in viteze usor dar pana nu se incalzeste nu vrea sub nici o forma sa intre. am observat ca furca se misca foarte tare (chiar si in sus/jos) este posibil sa fie furca? (am pus o furca noua marca birth) burduful de la furca este rupt. credeti ca poate burduful sa cauzeze asa ceva ne mai stand furca pe locul ei?
are cineva vreo sugestie? am pus si la cablu de ambreiaj o bucsa (sa stea mai intins )dar la fel se comporta... astept sugesti ... |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
espacern |
![]()
Post
#29
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La demontarea timoneriei s-a modificat pozitia(pe lungime/unghi).
Incearca sa reglezi tija prin rotire/impingere/tragere in asa incat sa intre usor la rece in toate vitezele. Arcul l-ai pus la loc? @+ This post has been edited by espacern: 2 Dec 2011, 17:42 |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Horyca |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salutare, mersi pt sugestie dar la mine timoneria arata asa, nu imi dau seama cum as putea sa o reglez... oricum o sa fac o incercare... as fi cel mai bucuros om din lume sa reusesc sa rezolv problema asa de usor dar sunt aprope sigur ca nu asta este problema deoarece am pornit cu masina in viteza si la apasarea ambreiajului nu a debraiat.
mi-am mai adus aminte de ceva, cand sa montez la loc tamponul de cutie (poza de mai jos), am observat ca surubul de jos se misca foarte tare, tamponul l-am schimbat in 2010 si fiind noapte si ne avand alt tampon nou i-am dat dupa pucte de sudura si l-am montat tot pe acela, credeti ca poate sa nu intre in viteza din acest motiv? This post has been edited by Horyca: 2 Dec 2011, 20:43 Attached thumbnail(s) Timonerie.JPG ( Size: 103.89k ) Number of downloads: 82 tampon_motor.jpg ( Size: 18.05k ) Number of downloads: 61 |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 21:51 |