Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema ambreiaj/cutie?

alexr19
post 3 Jan 2011, 13:53
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




Incepand de ieri am identificat o noua problema : trebuie sa pun in functiune foarte bine muschii sa schimb vitezele, in marsarier caraie urat de tot,dar intra.Daca tin ambreiajul la maxim si o si accelerez putin, intra putin mai usor in viteze.Cu motorul oprit, cu sau fara ambreiaj, intra extrem de usor in toate treptele.
Aveti vre-o idee ce ar putea fii? am cautat pe forum insa nu corespundeau toate simptomele la subiectele deja discutate.Multumesc


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 3 Jan 2011, 15:31
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Vezi in prima faza sa nu fie cablul de ambreiaj pe duca. Verifica si cursa furcii de debreiere.
Mai cauta in topicurile vechi detalii ca s-a discutat intens pe tema asta.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 3 Jan 2011, 16:59
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




In toate vitezele face asa sau doar a 1-a si masalieru?

QUOTE(DEX)
MARȘARIÉR, marșariere, s. n. Mers înapoi al unui automobil; (concr.) dispozitiv al mecanismului de transmisie, care permite mersul înapoi al unui autovehicul. [Pr.: -ri-er] – Din fr. marche arrière.

MULTUMESC DOMNULE PROFESOR.
Apropo vezi ca un post mai la vale nu inteleg ce scrie nu corectati si acolo.

This post has been edited by tomas: 3 Jan 2011, 23:48


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 3 Jan 2011, 17:54
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




deci in toate vitezele intra greu, iar in marsarier si caraie daca bag normal...iar daca dau dintr-o data cu forta in marsarier, nu mai are timp sa caraie


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianos787
post 3 Jan 2011, 19:53
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25 January 09
From: ARAD




salutam cu respect de la arad sa incerci intai cablul de ambreaj si daca e ok atunci ori sa verifici uleiu din cutie ,tamponul cutie sau daca sa defectat timoneria sau cursa furcy de debrayeresau in cel mai rau caz sincroanele!!
cu respect!!


--------------------
renault 19 chamade - AR 24 RDN 1990 1721cc multipunct
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 3 Jan 2011, 19:54
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Tynn are dreptate . Acelasi lucru am patit luna trecuta si intr-o seara a pocnit cablu de ambreiaj si am ramas in drum . Dupa ce am inlocuit cablul , intra mai bine . In concluzie e bine sa verifici cablul in prima faza , sa nu ai surprize pe drum

This post has been edited by ReTeX: 3 Jan 2011, 19:54


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 3 Jan 2011, 21:17
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




Multumesc pentru raspunsuri, insa eu fiind un pic in afara mecanicii renault, va rog sa imi explicati cum trebuie sa verific acel cablu de ambreiaj.Ce trebuie sa fac ? cablul este de la pedala la cutie sau e altul?


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 3 Jan 2011, 21:53
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Salut. Desfaci cablul de la cutie, apoi te bagi sub bord si o sa-l vezi unde intra in pedala, il scoti si de acolo. Apoi in compartimentul motor sub vasul cu lichid de frina o sa vezi cablul unde intra in habitaclu, tragi de el si iese. Il verifici acolo unde lucreza pe pedala, se vede ros si fire rupte. Verifica si pedala, eu cred ca de acolo e buba.

3 Jan 2011, 21:56:
Sau nu trebuie sa scoti cablul de tot, il desfaci de la cutie apoi de la pedala tragi de el in masina, il poti verifica pe loc fara demontare. E mai usor asa.

This post has been edited by john reno: 3 Jan 2011, 21:56


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 3 Jan 2011, 22:22
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




multumesc pentru informatii.maine il desfac si va anunt ce si cum

4 Jan 2011, 15:14:
Am verificat astazi cablul de ambreiaj.Surpriza.Este ca nou,insa am intampinat o mica problema.Unde intra cablul in furca (acolo unde se termina cablul), era introdusa o piulita taiata pe el (banuiesc ca era pentru al intinde).Aveti vreo idee?

This post has been edited by alexr19: 4 Jan 2011, 15:14


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 4 Jan 2011, 15:34
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Era cablul mai lung si pentru asta a pus piulita. sistemul de autoreglaj al pedalei cum este(dintii aia) ,placa, discul, cand le-ai schimbat?


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 4 Jan 2011, 15:38
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




Abea de 1 luna am masina...nu am schimbat nimic....nu stiu la ce dinti trebuia sa ma uit smile.gif)


<span class='edit'>4 Jan 2011, 18:00:</span>
Deci rulmentul e dus, furca are joc 1,8 cm stanga -dreapta si la fel sus-jos.Atasez niste poze sa vedeti ce am eu pe aiciDSC00417.JPG ( Size: 648.44k ) Number of downloads: 629
DSC00418.JPG ( Size: 711.55k ) Number of downloads: 692
DSC00420.JPG ( Size: 620.66k ) Number of downloads: 650
DSC00419.JPG ( Size: 630.5k ) Number of downloads: 625


This post has been edited by alexr19: 4 Jan 2011, 18:00


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 4 Jan 2011, 19:42
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




E normal sa aiba jocul ala dupa ce scoti cablul. Nu poti concluziona ca rulmentul este dus printr-o astfel de verificare. El nu este solidar cu furca, sunt repere distincte. Furca apasa pe rulment in momentul in care este trasa de cablul tensionat.
Daca dai search o sa gasesti f. multe topicuri despre cablu si pedala ambreiaj. Acolo sunt toate detaliile necesare in legatura cu ce trebuie sa verifici.
Succes!


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 4 Jan 2011, 23:44
Post #13


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Alex ...vezi ca iti dau link la cateva pagini cu prob de ambreiaj , sunt mult mai multe , pe cel initiat d emine vezi ca sunt si ceva poze cu semicercurile de la pedala , cu bucsa de teflon ( nuca ) si de ce nu si cblu .
Pt a ajunge la concluzia ca este dus rulment ...sunt pasi multi ..

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=102620&hl=ambreiaj
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=200106&hl=ambreiaj
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=139...=ambreiaj&st=30


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 5 Jan 2011, 18:53
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




Ok, am vb cu ionut la telefon si am verificat tot ce mi s-a spus...mai am doar dintii de la pedala sa vad in ce stadiu sunt dar maine smile.gif.
As mai avea o intrebare de pus de care am tot uitat... am gasit niste chestii prin portbagaj cand am luat masina si nu stiu de unde si ce sunt.Atasez poze
Si cateva poze cu masinuta mea biggrin.gif.


DSC00422.JPG ( Size: 790.67k ) Number of downloads: 593
DSC00423.JPG ( Size: 812.88k ) Number of downloads: 165
DSC00424.JPG ( Size: 857.88k ) Number of downloads: 161
DSC00425.JPG ( Size: 871.97k ) Number of downloads: 121
DSC00426.JPG ( Size: 837.64k ) Number of downloads: 114


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 5 Jan 2011, 21:03
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




masina e frumoasa
sa ai grija de ea
si motoarele acelea au fost super
eu am acel motor pe R21 si sunt f multumit de el
consum mic si performante ridicate.

acea ureche de metal este un suport de fixare radiator....este o ureche de prindere
uita-te la partea de sus a radiatorului stanga dreapta
si vezi de unde lipseste

acele tije nu stiu ce sunt dar nu par de Renault smile.gif

succes.
daca trebui piese am destule de ph 1


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 5 Jan 2011, 21:13
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




Multumesc!
As avea nevoie de cate ceva , dar asta dupa ce rezolv problema cu cutiia...din pacate multumita lui base si boc nu prea imi permit sa le fac pe toate odata.Oricum e bine de stiut pentru cand va venii vremea acelor piese. Mersi inca o data.O seara placuta



PS: am mai gasit o sticla de bere cu un lichid albastru, destul de gros si nu ingheata smile.gif...banuiesc ca e antigel dar oricum merge la gunoi.....cine stie ce o fii cu bere acolo

This post has been edited by alexr19: 5 Jan 2011, 21:16


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 7 Jan 2011, 00:39
Post #17


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Tijele nu sunt de la alternator ? sau sunt prea mari ?


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 7 Jan 2011, 18:17
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




nu sunt de la alternator.....sunt mult prea lungi.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 24 Nov 2011, 08:37
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Fratilor am si eu o problema, ambreiajul, am schimbat mecanismul de la pedala de nici un an, am schimbat cablu de ambreiaj AM (cu bucsa montata de mine pe el) cu unul original (200 lei de la renault) dar nici cum nu mai intra in viteze la cald... banuiala mea este ca placa sa decalit sau ceva de genul si nu mai decupleaza complet, mi-am luat un ambreiaj pe bucati si unul complet si care ramana il trimit inapoi, furca si nuca de teflon si vreau sa schimb ambreiajul, intrebarea mea este: trebuie sa nu dat motorul jos pt treaba asta?


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr_bombastic_dma_r19
post 24 Nov 2011, 11:37
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 21 August 08
From: Pitesti




trebuie coborat cadrul motor un pic ,ca sa ai loc sa misti cutia, eu asa am facut la aia albastra, la cealalta 16v am dat cadrul motor jos de tot

25 Nov 2011, 00:12:
stie cineva? am dat pedala de ambreiaj jos ca sa ii schimb bucsiile de teflon( sau plastic) si nu prea mai stiu sa o pun la loc, i-mi tot sare bucsile alea doua de pe pozitie si cu furca aceea, ma gandesc ca poate ar fi o metoda mai simpla!
se da cu vaselina ulei ceva ca sa impiedice uzura prematura a bucsiilor?
la 16V ambreiajul este mai tare si din aceasta cauza banuiesc ca se uzeaza mai usor!

This post has been edited by mr_bombastic_dma_r19: 25 Nov 2011, 00:12


--------------------
Renault 19 16V Cabrio - AG15DMA 1992 1764cmc 135Cp
Most Wanted
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 25 Nov 2011, 11:23
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




QUOTE(Horyca @ 24 Nov 2011, 08:37)
Fratilor am si eu o problema, ambreiajul, am schimbat mecanismul de la pedala de nici un an, am schimbat cablu de ambreiaj AM (cu bucsa montata de mine pe el) cu unul original (200 lei de la renault) dar nici cum nu mai intra in viteze la cald... banuiala mea este ca placa sa decalit sau ceva de genul si nu mai decupleaza complet, mi-am luat un ambreiaj pe bucati si unul complet si care ramana il trimit inapoi, furca si nuca de teflon si vreau sa schimb ambreiajul, intrebarea mea este: trebuie sa nu dat motorul jos pt treaba asta?
*


Problema cu intratul greu in viteze la cald a aparut imediat dupa ce ai schimbat cablul? Daca da, vezi sa nu fie aceeasi problema care am patit-o si eu: nu am montat corect cablul la pedala pe canalul de ghidare al semicercului de plastic, practic era pe langa si nu se tensiona cablul cum trebuie. Si facea la fel, la cald intra groaznic in viteze. Am cumparat alt cablu degeaba, ca in momentul in care l-am montat pe al doilea am realizat greseala care o facusem... L-am montat corect apoi si de 2 ani nu mai am probleme, intra snur in viteze, pedala e moale (parca ar avea actionare hidraulica). Mentionez ca ambele cabluri sunt aftermarket (unul Ate si celalat Global), dar isi fac treaba foarte bine. Nu merita sa dai de 4 ori mai mult pe unul original...
Daca chiar e cazul sa schimbi ambreiajul, nu trebuie sa dai jos motorul neaparat, dar demontezi juma' de masina... Trebuie sa dai jos cadrul motor, iar daca faci operatiunea in service pe elevator, cred ca e mai simplu sa dai jos ansamblul cutie/ motor.
Eu unul am dat jos cutia de unul singur intr-un garaj cu groapa si mi-am injurat zilele de cat m-am chinuit...

This post has been edited by tynn: 25 Nov 2011, 11:38


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 25 Nov 2011, 11:59
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




nu problema o aveam si inainte sa inlocuiesc cablu, de aceea am inlocuit cablul am zis sa incerc prima data cablu deoarce este mult mai usor de schimbat si pretul este mai mic... inainte aveam un cablu cu o "bucsa " si aveam aceeasi problema...


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 29 Nov 2011, 15:18
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




ieri am dat jos motorul pentru a schimba ambreiajul si rezolva problema scurgerilor de ulei... jesus ce am gasit acolo: pe langa kg de ulei amestecat cu pamant am gasit si nenumarate probleme: Burduf planetara dr (la cutie), simeringe (toate), pompa apa, suport motor, kit ambreiaj (placa,rulment, disc), furca ambreiaj, un pivot, un burduf la caseta, prima toba + conul ce vine intre ea si galeria de evacuare, vreo doi pumni de suruburi saibe si piulite si inca distractia nu sa terminat azi sau maine trebuie pus motorul inapoi si cred ca o sa mai apara astfel de "surprize". blush.gif


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 30 Nov 2011, 21:12
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Gata!!! am terminat lucrarea !!! azi la 7:30 PM am facut un drive test si pot spune ca daca eram oricum multumit de masina mea acum sunt foarte multumit biggrin.gif : merge mai bine, este mai silentioasa si faptul ca am schimbat suportul motor din spatele motorului imi face viata mult mai usoara la condusul prin oras. Inca nu stiu exact daca mai curge sau nu ulei, din cate am vazut pana acum nu, am schimbat si uleiul de cutie am pus 75W80, sper sa nu fie prea subtire pt cutia mea.
Daca trag linie rezulta urmatoarele:

300 lei kit ambreiaj valeo
100 lei prima toba Bosal (conul il aveam)
simering_uri 150 lei ( nororc ca am avut si eu 1 sau 2)
Suport motor 80 lei
burduf caseta 10 lei
burduf planetara la cutie 80 lei
pompa apa 65 lei (Graf)
Pivot - 35 lei (febi)
furca ambreiaj = 0 lei ( nu mai stiu de unde o am)
ulei cutie, antigel, suruburi/saibe/piulite , spray_uri de degresat - 0 lei (le-am avut eu)
Manopera - 200 lei (am avut un mecanic care m-a ajutat, sincer sigur nu terminam anul asta)





--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 1 Dec 2011, 01:40
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




Hmmm...oare unde ai gasit kit ambreiaj la 300 lei?


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 1 Dec 2011, 19:30
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Autonet dar eu cu asta ma ocup comand piese auto, am preturi bune la autonet si am obtinut si un extra discount...


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 2 Dec 2011, 15:53
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Banuiesc ca intra bine acum in viteze dupa ce ai schimbat kit-ul de ambreiaj.
Eu l-am schimbat acum vreo 30.000 de km (marca LUK) si pot sa zic ca intra snur in viteze, chiar mai bine acum decat imediat dupa inlocuire (s-au rodat intre timp suprafetele de contact ale discullui cu placa si volantul).
P.S. Te-a cam uscat de bani masina asta... Nu stiu cum de iti pica atatea, eu nu prea am bagat mare lucru in ea pana acum ( o am de 11 ani). Insa constat cu parere de rau ca a cam atacat-o rugina, am gasit cateva zone urate. Pot sa zic ca asta este punctul ei slab. In rest, motorul merge ceas (de vreo 70.000 de km e pe GPL).


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 2 Dec 2011, 17:09
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




ieri dimineata ma sui in masina pornesc motorul apas ambreiajul si masina nu intra in viteza (la fel si azi dimineata ), am schimbat tot ce se poate schimba si masina asta a mea tot nu merge... oare ce d-zo poate sa aiba? dupa ce se incalzeste foarte bine isi da drumul si merge, intra in viteze usor dar pana nu se incalzeste nu vrea sub nici o forma sa intre. am observat ca furca se misca foarte tare (chiar si in sus/jos) este posibil sa fie furca? (am pus o furca noua marca birth) burduful de la furca este rupt. credeti ca poate burduful sa cauzeze asa ceva ne mai stand furca pe locul ei?
are cineva vreo sugestie? am pus si la cablu de ambreiaj o bucsa (sa stea mai intins )dar la fel se comporta...
astept sugesti ...


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 2 Dec 2011, 17:35
Post #29


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La demontarea timoneriei s-a modificat pozitia(pe lungime/unghi).
Incearca sa reglezi tija prin rotire/impingere/tragere in asa incat sa intre usor la rece in toate vitezele.
Arcul l-ai pus la loc?
@+

This post has been edited by espacern: 2 Dec 2011, 17:42


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 2 Dec 2011, 18:25
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Salutare, mersi pt sugestie dar la mine timoneria arata asa, nu imi dau seama cum as putea sa o reglez... oricum o sa fac o incercare... as fi cel mai bucuros om din lume sa reusesc sa rezolv problema asa de usor dar sunt aprope sigur ca nu asta este problema deoarece am pornit cu masina in viteza si la apasarea ambreiajului nu a debraiat.

mi-am mai adus aminte de ceva, cand sa montez la loc tamponul de cutie (poza de mai jos), am observat ca surubul de jos se misca foarte tare, tamponul l-am schimbat in 2010 si fiind noapte si ne avand alt tampon nou i-am dat dupa pucte de sudura si l-am montat tot pe acela, credeti ca poate sa nu intre in viteza din acest motiv?

This post has been edited by Horyca: 2 Dec 2011, 20:43

Attached thumbnail(s)
Timonerie.JPG ( Size: 103.89k ) Number of downloads: 82
tampon_motor.jpg ( Size: 18.05k ) Number of downloads: 61


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 21:51
Dacia