Problema ambreiaj/cutie?
![]() ![]() ![]() |
Problema ambreiaj/cutie?
tynn |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|||
Horyca |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sa sti tynn ca si eu m-am gandit la asta, am mai observat ceva si in dimineata asta mi se confirmat: Dimineata scot masina din viteza apas abreiajul si ii dau cheie, chiar atuci daca incerc sa bag in viteza merge, dupa ce las ambreiajul si mai apas odata nu mai intra in viteze, am mai observat (sper sa nu mi se para), ca daca apas pedala de frana si apoi ambreiajul pedala de ambreiaj este mult mai moale ca si cand nu si-ar face cursa... ma mai gandesc ca nu cumva fiind foarte frig afara, cablu de ambreiaj sa isi modifice cumva lungimea sa se intareasca foarte tare partea exterioara si sa e contracte si in acest fel sa influenteze cumva cursa pedalei, sicer nu mai stiu ce sa zic o sa incerc cu pedala apoi voi vedea cu ce continui...
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
tynn |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Pai asa era si la mine cand era cablul prost montat, aveam o pedala extrem de moale. Nu pot sa zic ca acum este tare, insa e o diferenta notabila. Sper sa ai norocul sa fie doar cablul montat gresit !
This post has been edited by tynn: 3 Dec 2011, 21:32 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
Horyca |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cred ca am rezolvat problema si cred ca era de la pedala, ceva nu era bine montat acolo, am demonatat si montat tot la loc, acum intra bine in viteze dar testul final este maine dimineata la rece... sa imi tineti pumnii
![]() 6 Dec 2011, 12:03: Nu mi-ati tinut pumnii ![]() This post has been edited by Horyca: 6 Dec 2011, 12:03 |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
Horyca |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
ieri dupa masa am demontat dinou pedala, mi-am pus si bucsa aceea la cablu de ambreiaj si azi dimineata a intrat usor in viteze, sper sa fi rezovat problema ca deja de mult timp am ramas tot la problema ambreiaj/cutie...
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
ERWINACHE |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 20 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut,si eu am patit la fel adica la rece fara motorul pornit intra usor in toate vitezele dar cu motorul pornit nu vrea in nici o viteza inclusiv marsarier.Cablul este ok,furca nu are joc.Am gasit tamponul de la cutie rupt,l-am inlocuit dar defectul persista.La un moment dat am pornit motorul si surprinzator a luat-o,intra usor in viteze dar a fost un moment scurt de bucurie.Sa cumpar ambreiaj?
|
--------------------
renault
r 19
- B-26-JSH
1994 limited Renault19 Limited 1994 / F3P706 / 1794cm / 65kw
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th August 2025 - 22:37 |