Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema ambreiaj/cutie?

tynn
post 3 Dec 2011, 12:04
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Eu ma indoiesc sa se fi dereglat timoneria. Eu unul dupa ce i-a schimbat ambreiajul, nu am facut niciun reglaj la ea si intra foarte bine.
E dubios ce simptome are, ca intra greu la rece si usor la cald. Normal ar fi fost sa fie invers daca ar fi de vina ambreiajul. La mine cand era ambreiajul obosit facea figuri la cald, intra foarte greu in a 1-a si a 2-a.
Ulei spui ca ai pus 75w-80, deci nu ar avea voie sa fie prea vascos la rece.
Burduful acela de protectie de la furca de debreiere nu are nicio treaba. Si al meu e rupt de cand am luat masina si asa a ramas (cand am vazut ca este 70 ron, l-am lasat asa...).
Nu stiu ce sa zic, eu probleme am avut cu intratul in viteze doar dupa ce am schimbat cablul de ambreiaj si nu l-am montat corect pe canalul de la pedala. De n-am pus si eu tot felul de distantiere la furca si tot facea figuri, pana am luat altul si am constatat gafa facuta. Eu zic sa incerci sa mai verifici odata si la pedala daca e totul OK.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 3 Dec 2011, 12:32
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Sa sti tynn ca si eu m-am gandit la asta, am mai observat ceva si in dimineata asta mi se confirmat: Dimineata scot masina din viteza apas abreiajul si ii dau cheie, chiar atuci daca incerc sa bag in viteza merge, dupa ce las ambreiajul si mai apas odata nu mai intra in viteze, am mai observat (sper sa nu mi se para), ca daca apas pedala de frana si apoi ambreiajul pedala de ambreiaj este mult mai moale ca si cand nu si-ar face cursa... ma mai gandesc ca nu cumva fiind foarte frig afara, cablu de ambreiaj sa isi modifice cumva lungimea sa se intareasca foarte tare partea exterioara si sa e contracte si in acest fel sa influenteze cumva cursa pedalei, sicer nu mai stiu ce sa zic o sa incerc cu pedala apoi voi vedea cu ce continui...


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 3 Dec 2011, 21:31
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Pai asa era si la mine cand era cablul prost montat, aveam o pedala extrem de moale. Nu pot sa zic ca acum este tare, insa e o diferenta notabila. Sper sa ai norocul sa fie doar cablul montat gresit !

This post has been edited by tynn: 3 Dec 2011, 21:32


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 5 Dec 2011, 21:26
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Cred ca am rezolvat problema si cred ca era de la pedala, ceva nu era bine montat acolo, am demonatat si montat tot la loc, acum intra bine in viteze dar testul final este maine dimineata la rece... sa imi tineti pumnii smile.gif

6 Dec 2011, 12:03:
Nu mi-ati tinut pumnii sad.gif din pacate problema nu sa rezolvat, sa ameliorat (intra in viteza 2-3) dar nu sa rezolvat (nu intra in viteza 1-2). Partea buna este ca sunt aproape sigur ca de acolo este problema, partea proasta este ca nu stiu ce sa ii mai fac, banuiesc ca ar trebui sa imi comand o pedala cu totul dar sincer nu mai am bani si pt asa ceva... astazi desfac dinou poate am mai mult noroc...

This post has been edited by Horyca: 6 Dec 2011, 12:03


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 8 Dec 2011, 08:57
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




ieri dupa masa am demontat dinou pedala, mi-am pus si bucsa aceea la cablu de ambreiaj si azi dimineata a intrat usor in viteze, sper sa fi rezovat problema ca deja de mult timp am ramas tot la problema ambreiaj/cutie...


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ERWINACHE
post 15 Aug 2012, 12:10
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 20 July 06
From: Bucuresti




Salut,si eu am patit la fel adica la rece fara motorul pornit intra usor in toate vitezele dar cu motorul pornit nu vrea in nici o viteza inclusiv marsarier.Cablul este ok,furca nu are joc.Am gasit tamponul de la cutie rupt,l-am inlocuit dar defectul persista.La un moment dat am pornit motorul si surprinzator a luat-o,intra usor in viteze dar a fost un moment scurt de bucurie.Sa cumpar ambreiaj?


--------------------
renault r 19 - B-26-JSH 1994 limited
Renault19 Limited 1994 / F3P706 / 1794cm / 65kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th August 2025 - 22:37
Dacia