Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
![]() ![]() ![]() |
Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
vexatik |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 1 November 05 From: Bucharest ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2005, 1,6 16 V Megane II Sedan Confort Privilege, 1.6 16 V Gri Eclipse
|
|||
cipman |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Punctul in care incepe sa cupleze cand dai drumul la pedala de ambreiaj e acelasi ca si pana acum sau s-a ridicat mai sus (cupleaza mai sus)?
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
hellcat |
![]()
Post
#3
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Sunt excluse de la aplicarea Garantiei Contractuale:
uzura pieselor in cadrul unei utilizari normale a vehiculului: filtre, bujii, curele, becuri, pneuri (cu exceptia defectelor recunoscute de fabricant), stergatoare, garnituri si discuri de frictiune, precum si lubrifiantii pentru motor, cutie de viteze, servo... Masina ta fiind in garantie, poti cere service-ului Renault demontarea ambreiajului si constatarea fiecarui element in parte. Daca se descopera un montaj defectuos din fabrica (uzura neuniforma, nerespectarea cotelor de reglaj, piesa neconforma) ambreiajul trebuie inlocuit pe garantie. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
ncristi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
In mod normal ar trebi sa-ti schimbe discul de ambreiaj.
Ce nu inteleg--cum ai reusit sa uzezi placutele la 15k ![]() |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Nicotine |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
discuri de frictiune: eu am scjimbat la 2000km discurile de frana fata fiind ovalizate; dar ma gandesc ca la 17000km nu se mai poate pune problema defectului de fabricatie.
Daca tine si mai sus si nu e liniar la debreiere inseamna ca a fost fortat discul; Daca cu a V-a incerci sa pleci dupa loc se misca un pic inseamna ca placa de presiune e buna. Parca asa stiam. Sa ne spui si noua scoruri (daca se gaseste disc separat, sau kit complet cu placa,sau cum e la VW si cu volanta) |
-------------------- MII Sedan 1.6 16v Confort Privilege Beige Angora 2005; sistem supraveghere presiune pneuri; bavete noroi fata spate
, etrieri vopsiti rosu |
|
flotl |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
Si eu am sesizat ceva asemanator. Mi s-a intamplat saptamana trecuta cand am mers destul de mult prin Bucuresti. Si de atunci nu a mai aparut.
Eu am pus-o pe seama valurilor de asfalt care se fac in fata semafoarelor sau ma mai gandeam ca pur si simplu cauciucul pierde aderenta la o plecare mai brusca de pe loc, dar parca nu plecam chiar asa grabit. |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
kornel |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 27 October 05 ![]() |
la rece mi s-a intamplat si mie. dupa ce se incalzeste (10-20km) trepidatiile dispar
|
--------------------
megane 2
sedan
2005 expresion Megane II Confort Expresion, 1,5 dci, 100cp, climatronic, gri platine, D69, noiembrie 2005, 22.000km la 15.05.2006
SMART MCC, 599cmc, 50cp, 2 locuri |
|
chipson78 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
valurile din asfalt se simt cand franezi, nu cand pleci de pe loc. ati incercat sa schimbati benzina? eu asa am patit din cauza apei din benzina, era cat pe ce sa ajung la service, numai ca dupa am stat vreo 5 min pe loc cu motorul pornit, am observat balta ce se formase sub teava de esapament si am asteptat sa mai fac un plin.
ma rog, cand s-a aprins beculetul rosu, ziceam ca nu mai ajung la benzinarie. am facut plinul, am bagat o solutie care curata injectoarele si elimina resturile de apa din rezervor, si gata. |
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
megane4life |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 5 July 05 ![]() |
Mie mi-a aparut aceeasi problema dupa ce mi-au schimbat la service cablurile de comanda a schimbatorului de viteze. Oricum, la mine apare problema din cauza ca nu reusesc sa ma obisnuiesc cu pedala de ambreiaj: cupleaza mult prea sus. Si astia din service nu pot face nimic.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 1.4 16V Megane II Sedan, 1.4 16V, Influence, rouge de feu, iunie 2005
|
|
gaston |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 13 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ai fortat vreodata ambreiajul, astfel incat sa iti miroase? Chiar zilele trecute i-am dat masina nevestii si cand am pus-o sa porneasca din panta l-a fortat ft. tare si mirosea urat. Mie mi s-a intamplat odata in panta cu spatele sa-mi patineze asa dar totusi sunt ft. ingrijorat, si postul asta ma ingrijoreaza si mai tare...
|
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2005 1.5 dCi In politics stupidity is not a handicap
|
|
KeO |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(chipson78 @ Apr 26 2006, 10:21 AM) valurile din asfalt se simt cand franezi, nu cand pleci de pe loc. ati incercat sa schimbati benzina? eu asa am patit din cauza apei din benzina, era cat pe ce sa ajung la service, numai ca dupa am stat vreo 5 min pe loc cu motorul pornit, am observat balta ce se formase sub teava de esapament si am asteptat sa mai fac un plin. ma rog, cand s-a aprins beculetul rosu, ziceam ca nu mai ajung la benzinarie. am facut plinul, am bagat o solutie care curata injectoarele si elimina resturile de apa din rezervor, si gata. sa-ti dau o veste? apa pe care ai vazut-o tu,nu e din benzina,ci din reactia gazelor de esapament cu catalizatorul,in urma careia se formeaza vapori de apa,care se racesc pe tevile de esapament pana la iesire si apare balta de care zici.e adevarat,nu se vede decat la stationare cu motorul pornit si la masinile cu catalizator,alea pe benzina. |
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
KeO |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu ![]() |
Indiferent de conditiile lor de garantie,la o masina de strada fara veleitati sportive(ma refer la un impreza wrx,sti,mitsu evo),nu e normal sa se uzeze ambreiajul in 17 mii si nici placutele la 15 mii.Apropo,ti le-a aratat pe cele schimbate? Asta cu placutele e shpaga lor pe banii tai,deh... Iar cu ambreiajul,toti cauta sa dea vina pe utilizator cand e vb de garantie,ca doar suntem in RO... E adevarat,nimeni nu da garantie pt elementele supuse uzurii prin folosinta bunului respectiv,ca sa zic asa,dar in cazul in care uzura este prematura,pot face obiectul garantiei si aceste componente. Un ambreiaj de dacie 1300 te tine 50 de mii,minim,iar diferenta de pret e destul de mare. O utilizare defectuoasa poate grabi uzura ambreiajului,adica aparitia fenomenului de patinare(primele simptome,in ultima treapta de viteza,la acceleratie puternica,se tureaza motorul iar masina nu accelereaza),dar trepidatiile si zmuciturile nu au de a face cu o uzura normala a discului. Astea provin mai degraba din mecanismul de atenuare alor care poate fi in disc sau in volanta. oricum ar fi,17 mii sunt putini la un megane. Daca am vb de supersportive,ar fi ok,dar altfel nu..
|
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
vexatik |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 1 November 05 From: Bucharest ![]() |
Scuze ca nu am raspuns, am fost plecat.
Eu am avut inca de la inceput probleme ceva in sensul ca daca vroiam sa plec putin mai rapid de pe loc, atunci imediat patinam. Desi cred totusi ca stiu sa conduc astfel incat sa nu fac masina sa patineze. Dincolo de asta, cupleaza destul de jos, nu am probleme la partea asta sa nu pot controla ambreiajul. Placutele de frana? Nu stiu ce sa zic... atunci cand am cerut sa remedieze problema, se auzea un zgomot f puternic pe fata la franare care dupa ce au schimbat placutele nu s-a mai auzit. Nu stiu ce sa zic. Nu pot sa spun ca as conduce prea nervos ca sa fiu nevoit sa pun frana si sa schimb vitezele prea des. De aia nici eu nu inteleg cum am putut sa le uzez la 15k. De aia ma intrebam daca a mai avut cineva aceasta problema. Eu nici nu stiu sigur daca e de la ambreiaj. Asta mi-au spus cei de la service. Dar soferul de la noi de la firma sustine ca ar fi nu stiu ce bobina care trebuie schimbata. Mie mi se intampla tocmai dupa ce se incalzeste, nu inainte. |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2005, 1,6 16 V Megane II Sedan Confort Privilege, 1.6 16 V Gri Eclipse
|
|
balcanic |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 15 February 06 ![]() |
Salutari,
Si eu am constatat aceaste zmucituri la plecarea de pe loc in ultima vreme., dar numai dupa ce masina este calda. Masinuta are 12000 km . O fi de la ambreiaj sau nu? |
--------------------
Renault, Dacia
Megane, Duster
1.6 16V 2005, 1.5 dci 4x4 2010
|
|
vexatik |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 1 November 05 From: Bucharest ![]() |
@balcanic: Aceeasi problema o am si eu: dupa ce masina se incalzeste apar smuciturile.
A aparut pe la 13.500 km - iar acum e destul de dura problema. Cei de la Cobalcescu mi-au spus ca e de la ambreiaj. Nu stiu ce sa zic. Mai spun ca nu e in garantie ambreiajul. Dar imi vine greu sa cred ca am stricat ambreiajul asa de usor... |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2005, 1,6 16 V Megane II Sedan Confort Privilege, 1.6 16 V Gri Eclipse
|
|
RamsesII |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 23 September 05 ![]() |
Am urmarit topicul dar nu m-am pronuntat pana acum, desi cred ca si eu am probleme cu ambreiajul. La mine nu patineaza ci se aude un "clanc" daca ridic ceva mai repede piciorul de pe ambreiaj (la relanti, si asta pe la jumatatea cursei pedalei). In plus, zgomotul motorului este diferit atunci cand sunt cu pedala de ambreiaj la fund fata de cum este atunci cand pedala este sus. Asta se intampla numai cu motorul cald.
Ce intreb eu este: ambreiajul nu intra la garantie??? ![]() Masina are 13.500 km si in afara de problema asta, merge super. Inca nu am fost in service, din lipsa de timp, desi chestia asta se manifesta de vreo luna. This post has been edited by RamsesII: 4 May 2006, 23:05 |
--------------------
Renault Megane
/ Skoda
Octavia II Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
|
|
tino |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 9 February 06 ![]() |
la prima plecare de pe loc dupa ce pornesc masina am o smucitura si se aude un zgomot mai ales daca las mai repede ambreiajul
oare tot de la disc ambreiaj sa fie ? |
--------------------
MEGANE II
1.6 benzina
2004 PRIVILEGE MEGANE II 1.6 benzina CONFORT PRIVILEGE 2004
|
|
reno-vladdygo |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 8 March 06 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
1.6i 16v 2003
|
|
danny |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 27 September 05 ![]() |
Problema asta a aparut si la mine de ceva timp. Initial am crezut ca mi se pare mie dar acum vad ca a aparut si la altii.
Comportamentul este asemanator cu cel explicat de vexatik si balcanic. O sa incerc sa il explic: In primul rand apare mai des dupa ceva timp de umblat prin Bucuresti, deci de folosit f. des viteza 1. Am crezut ca e din cauza ca obosesc eu si nu mai dau drumul cum trebuie la ambreiaj...dar am condus si alte masini f. mult si oboseala nu a cauzat acest fenomen ![]() In al doilea rand: se manifesta doar la plecarea de pe loc, deci doar in viteza 1. Si intr-adevar, daca vreau sa plec un pic mai repede sau chiar normal, la ridicarea pedalei apare vibratia. Daca plec usor, lasand lent ambreiajul si accelerand incet, nu mai apare. Chiar daca turez tare ( pe la 4000 ) si dau drumul la ambreiaj normal/repede, tot apare. Doar daca las usor ambreiajul nu apare. In al treilea rand: daca dezactivez ASR-ul este mai putin sesizabil (nu pot sa zic su siguranta ca dispare de tot). S-ar putea sa mi se para... M-am gandit ca s-ar putea sa fie de la ASR: o limitare voita a puterii transmise catre roti. Adica tremuratul nu este identic ca cel de la subturare, para putere ar fi dar nu e lasata spre roti. Pentru cei care au mai intalnit problema: aveti ESP/ASR? si daca da, ati incercat sa dezactivati ASR-ul? Masina are 11.000Km si maine o sa ma duc in service cu ea sa ii schimbe pinionul defazor. O sa ii intreb pe cei de la service ce parere au... |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Megane 2 Sedan 1.6 16V
Confort Expression - Noir |
|
uncle |
![]() ![]()
Post
#20
|
![]() pole after pole Group: Members Posts: 528 Joined: 19 July 05 From: Bucuresti ![]() |
ca sa nu mai deschid un nou topic completez aici:
am un scartzait la pedala de ambreiaj, nu apare imediat, ci dupa apasari repetate in trafic (a 1 a - pct. mort [ambuteiaje] cei din Buc cred ca stiu f bine despre ce vorbesc ![]() |
--------------------
renault
megane 1.4 16v / yamaha szr 660
>>> 2005 / 1998 2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
|
|
cata-66 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 May 06 ![]() |
Buna tuturor,
Am aflat de acest forum anul trecut si sincer sa fiu mi-a placut. Am fost pana anul trecut un fan Renault dar acum m-am vindecat. Mai ales dupa ce am avut cateva zeci de probleme cu noul meu Megane Sedan (pe atunci era nou) si apoi cu cel vechi Megane Clasic pe care inca il mai am. Imi pare rau ca mi-am pierdut increderea in Reno dar asa a fost sa fie, am avut ghinioane cu Meganul Sedan cat n-am avut cu toate cele 4 masini din '94 pana in 2004. Ba daca stau sa-mi amintesc bine am avut cu prima, dar a fost scuzabil caci era doar o Dacie 1310 SH. Oricum am vrut anul trecut sa intru si eu pe forum ca sa va impartasesc din experientele neplacute nu cu gandul de a va determina sa nu mai alegeti marca Renault sau sa va influentez parerile ci mai mult ca sa va povestesc prin ce am trecut ca sa puteti evita problemele pe care le-am avut eu. Acum dupa 2 ani si 3 luni de cand am devenit proprietar al unui mult visat Megane Sedan sunt oarecum detasat (ca sa nu zic resemnat) de ceea ce mi s-a intamplat in decursul timpului. Am avut acum putin timp la dispozitie si m-am gandit sa ma inregistrez (regret ca n-am facut-o mai de mult) ca sa va impartasesc cat voi putea din experienta mea celor care aveti sau ati avut probleme. Scuze pentru introducerea cam lunga si multumesc celor care au avut rabdarea de a o citi pana aici. Pentru cei cu probleme de ambreiaj (discul mai exact) aflati ca intra in garantie. Eu personal l-am schimbat anul trecut cu 2 saptamani inainte de a iesi din garantie. Manifesta un zgomot ca un harait la plecarea de pe loc si apoi dupa ce mergeam mai mult prin oras in special vara incepea sa cupleze brusc, neliniar. Am fost in service la IPSO (pe care va recomand calduros sa-l evitati) si dupa acordul celor de la Renault Romania care a durat aproape o saptamana mi l-au acceptat la schimbat in garantie. Ca probleme pe care le-am avut si la care va pot raspunde sau la care va pot sfatui au fost numai urmatoarele: - boxe audio - radio-cd - inchidere usa sofer - zgomot in bord - parbriz - scut si baie de ulei - probleme de agatare in treptele 2-3 si 4 ale faimoasei cutii de viteza - aer conditionat - senzor de lumini si ploaie - calculator de bord - frane fata - frane spate - caseta de directie - servodirectie electrica - claxon - ambreiaj - zgomot in habitaclu de la bancheta scaunelor din spate - cauciucuri - senzori de presiune in pneuri Cam astea sunt cele pe care mi le amintesc acum si nu vreau sa va sperii. Nu sunt decat vreo 20 de probleme diverse care in timp unele s-au rezolvat, altele nu inca iar altele nu se vor rezolva niciodata deoarece sunt erori de proiectare sau de conceptie. Nu sunt un pesimist de felul meu ba din contra sunt optimist si acest lucru ma face sa privesc detasat in trecut si cu speranta in viitor ca voi avea norocul unei masini mai bune schimband producatorul. Ma gandesc serios la ceva japonez sau coreean dar in nici un caz la ceva francez sau german. Daca vreunul dintre voi vrea sa ma intrebe ceva va rog nu ezitati sa-mi scrieti. Voi incerca sa intru cat pot de des pe forum dar stau cam prost cu timpul in general. Toate cele bune ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2004 - 1.9 DCi
|
|
ncristi |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Daca te documentai mai bine aflai de pe forum problemele meganului si te-as fi crezut....asa nici macar nu ai avut curiozitatea sa te informezi inainte
![]() Eu am megane din 2004 si nu cred ce ai scris mai sus. De ex. nu ai avut pb la suspensie (flanse, bielete etc) dar ti s-au stricat boxele ![]() Eu cred ca minti ![]() Daca imi demonstrezi ca ma insel deschid un topic in care o sa-mi cer scuze si o sa-mi pun cenusa in cap. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
st0rm3ru |
![]()
Post
#23
|
![]() god of the hell fire Group: Members Posts: 175 Joined: 14 December 05 From: Bucharest, .ro ![]() |
QUOTE(uncle @ May 8 2006, 09:26 AM) am un scartzait la pedala de ambreiaj, nu apare imediat, ci dupa apasari repetate in trafic (a 1 a - pct. mort [ambuteiaje] cei din Buc cred ca stiu f bine despre ce vorbesc ![]() se pare ca e o problema generala la Renault... era un topic despre aceeasi problema la Clio [Symbol?]. cauta pe forum si vei vedea ca intra in categoria "asa face toate"... ![]() (si a mea scartaie de muuult, muuult timp, deja parca nu mai aud ![]() cat despre dl cata-66... cred ca nu face deosebirea intre problemele unei masini si asteptarile pe care le avea de la aceasta! ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2002 1.4 8v
- Expression Trance eXcess! :)
|
|
Solon |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Poate omu' chiar a avut problemele astea!
O fii mai ghinionist!La el s-au intamplat toate belele intr-un an, la noi poate incep sa apara treptat. |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
flotl |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
Am o mare admiratie pentru cei care intra pe forum, nu mai au Renault si scriu o serie de probleme avute.
Ai avut si probleme cu cauciucurile? Cumva a aparut o galma de la gropi ? Mai mai , sa vina Renault sa asfalteze strazile. Eu protestez si imi donez masina pana atunci. Ce vrei tu sa ne impartasesti din experienta ta cu cauciucurile? Sa ne luam masini cu senile? Nu sint innebunit dupa Renault, o vand si maine daca o sa am bani sa-mi iau ceva mai bun. Dar nu imi convine sa stau sa citesc post-uri care mi se par actiuni de marketing ieftin sau rezultatul dorintei unora de a iesi in evidenta. Sint tare curios de unde posteaza individul. |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
madmax1 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 2 March 06 From: bucharest ![]() |
Salut.
Am si eu acceasi problema cu ambreiajul descrisa de versatik. Recunosc ca l-am fortat. E destul de tare senzatia daca apesi ambreiajul in timp ce accelerezi puternic si ii dai brusc drumul. Parca isi ia zborul ![]() Eniueis, nu merg des foarte mult cu masina si la 10- 20 km pe zi cu pauze cum fac eu, nu se manifesta. Doar cand se incalzeste. O sa guitz la prima revizie ca e stricat. Per ansamblu, masina e ok. Dar atat. Nu face nici un leu in plus. ************** Regards, ![]() |
--------------------
renault
clio
bicorp 2003
|
|
cristin |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 14 May 04 ![]() |
Salut,
Problema cu trepidatul la plecare de pe loc este o problema veche la Renault. Eu am un Megane 1 si am avut aceeasi poveste care s-a rezolvat partial cu schimbarea cablului de ambreiaj, care s-a mostenit si la M2, iarasi nimeni nu recunoaste acest aspect de la Renault, la fel ca si problema cu bobinele , se pare ca este o problema a ambreiajului care nu atenueaza socurile din cuplare. de asemenea poate fi din furca care face cuplarea in cutie. Eu am reusit sa o mai gresez si se vede diferenta, Unii mecanici mi-au spus ca praful (creat din uzura ambreiajului) gripeaza aceasta furca si tot angrenajul de cuplare care se misca din ce in ce mai greu. Caldura deci mersul mult in oras accentueza acest efect Dupa ce am schimbat cablul de ambreiaj mecanicul mi-a spus ca daca nu se rezolva nici asa singura solutie schimbare kit ambreiaj. Sper sa nu ajung pana acolo pana nu schimb masina. Succes si vou. |
-------------------- |
|
ncristi |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE Eu am un Megane 1 si am avut aceeasi poveste care s-a rezolvat partial cu schimbarea cablului de ambreiaj, care s-a mostenit si la M2 MII nu are cablu de ambreiaj cum nici loganul diesel nu are...ca tot citeam pe undeva ca o mare pb a loganului diesel este blocarea cablului de ambreiaj... |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Nicotine |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
MII ca orice masina moderna are ambreiaj hidraulic (iar lichidul cu care functioneste este cel de frana DOT 3 sau DOT4)
La Cielo am schimbat cilindrul de ambreiaj (iar ca simptome pedala ce se apasa greu) Cat despre ambreiaj ce nu e liniar e vinovat discul. |
-------------------- MII Sedan 1.6 16v Confort Privilege Beige Angora 2005; sistem supraveghere presiune pneuri; bavete noroi fata spate
, etrieri vopsiti rosu |
|
cosminidis |
![]() ![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 3 June 05 ![]() |
Se pare ca problema cu ambreiajul e omniprezenta pe masinile renault (citeam ceva si pe la clio...). La mine nu tremura, dar se ridica in trepte si plec de pe loc smucind masina ca un incepator. Am uns tot ce am prins, pedalierul, am lasat sa curga un tub intreg de wd-40 pe cablul de ambreiaj in spatele pedalierului, etc. Acum, ce am gasit in compartimentul motor si nu prea m-am prins la ce foloseste: cablul de ambreiaj se pare ca se termina cu o "galma" mare din fier sau ceva (ca o greutate din aia de cantar de piata) si apoi se prinde de un brat de fier, un fel de furca... Daca il scot din furca aia cade pedala si poate fi uns mai usor pedalierul. Insa 'furca' are un joc super mare cand e scos cablul de pe ea (mai am acces la un M1 si am vazut ca face la fel). Stie cineva ce face chestia aia si cam cum functioneaza mecanismul asta in general? E vreun defect la bratul ala de fier de care se prinde capatul cablului de are joc asa mare?
|
--------------------
Renault
Megane Classic
2000 Renault Megane Classic @ 1.6 16V ~ 63k km
Make OGG, not MP3 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:16 |