Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Apa si benzina in ulei

andrada33
post 7 Feb 2010, 12:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 09




De vreo 2 saptamani, cand calcam acceleratia mergea parca mai greu...se infrana motorul sad.gif ...merg la mecanic (firma renumita)...imi zice sa schimb filtrul de benzina..il schimb....dar mai rau...in a doua se infrana parca mai tare...merg la alt mecanic...tot de firma...si imi zice ca e din cauza benzinei! bunnnnnn...schimb benzina...la fel!!!...ma uit la ulei- nivel ridicat si pastos, devenise ca mustarul!!! plec tot la acel mecanic si ii spun sa se uite la ulei!!! se uita, zice ca ar fi garnitura de chiuloasa...si imi schimba uleiul , sa vada daca intradevar asa este..si dupa 10 km...devine la fel...pastos!!!...de ce dumnezeu mi-a mai schimbat uleiul daca banuia ca e garnitura de chiuloasa??? mad.gif

va rog...ajutati-ma!!!..spuneti-mi voi ce ar fi...ca sa-i zic si eu mecanicului ca poate pana isi da seama mai schimb cate ceva asa....doar sa mai bag niste bani .... sad.gif


--------------------
renault twingo 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 7 Feb 2010, 12:31
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Mecanicul respectiv merita sa te duci la el sa ii ceri banii pe ulei. Trebuia sa te puna sa cumperi garnitura de chiuloasa si in 2 ore aveai masina buna pt. ca intradevar este arsa garnitura de chiuloasa pe tur si amesteca apa cu benzina. Nu mai sta asa si mergi si remediaza defectiunea.

7 Feb 2010, 13:32:
Amesteca apa cu uleiul, scuze.

This post has been edited by CRY 79: 7 Feb 2010, 12:32


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrada33
post 7 Feb 2010, 12:35
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 09




deci spui ca ar fi doar garnitura de chiuloasa?..altceva ce ar mai fi...nu de alta, dar daca tot o schimb, macar sa stiu la ce sa-i mai zic sa se uite...


--------------------
renault twingo 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 7 Feb 2010, 12:43
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




La nimic nu ar mai trebui sa se uite, doar sa ai noroc sa nu trebuiasca rectificata chiuloasa. Ai forjat-o zilele trecute? La benzina este o regula, sa nu ii ceri prea mult fata de ce poate pentru ca se manifesta in acest gen. Si in alte cazuri da apa afara printre chiuloasa si blocul motor, aici fiind cazul mai fericit ca garnitura se arde pe retur cum se spune, dar nu se amesteca apa cu uleiul. Incearca doar cu garnitura, daca esti norocos de fel.


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 7 Feb 2010, 12:46
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Va trebui sa cumperi garnitura de chiulasa ,garnitura de capac culbutori ,garnitura capac baie de ulei ,ulei ,filtru de ulei .


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrada33
post 7 Feb 2010, 12:47
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 09




am cam...turat-o...ca se "se curete" vechiul ulei....cica.... sad.gif


mda...si cam...la cat sa ma astept.... sa ma coste...

This post has been edited by andrada33: 7 Feb 2010, 12:49


--------------------
renault twingo 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 7 Feb 2010, 12:57
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Garnitura capac culbutori ,cam 40 lei
Garnitura chiulasa ,100-120 lei
Garnitura capac baie ulei ...nu stiu !
Ulei -filtru ulei ,cam 115 lei
Manopera ...poate 100-200 lei .

http://24car.ro/index.php?set=motorizare&id=7474

This post has been edited by renotgo: 7 Feb 2010, 13:02


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrada33
post 7 Feb 2010, 13:01
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 09




multumesc mult!!!


--------------------
renault twingo 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 7 Feb 2010, 13:03
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Clar ca trebuie sa cumpere si filtre. Dar garnitura de baie nu cred ca e necesar, eventual cea de la capacul chiuloasei daca nu e de cauciuc sa se curete. Asa omul ar trebui sa curete si pompa de ulei, dar dupa ce schimba uleiul este indicat sa mai mearga cativa km cu ea si sa mai schimbe odata uleiul si filtrul pt. ca motorul isi face o spalare dupa mazga aia.


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 7 Feb 2010, 13:03
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Pentru putin !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrada33
post 7 Feb 2010, 13:07
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 09




multumesc si tie cry...si daca mai aveti ceva idei, va rog sa mi le spuneti, ca sa ma duc in cunostinta de cauza...ca vad ca astia din hunedoara daca vad ca sunt femeie, ajung sa schimb uleiul si ce o mai fi, in fiecare saptamana...v-am spus..norocul meu a fost ca m-am uitat la ulei, ca altfel cine stie ca mai trebuia sa schimb sad.gif


--------------------
renault twingo 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 7 Feb 2010, 15:32
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Din pacate va trebui sa cumperi si o curea de distributie .Daca ,cureaua rola presoare si pompa de apa au fost schimbate de curand vei cumpara doar cureaua ,daca nu ...schimba tot kit-ul .Se recomanda si cumpararea unor noi suruburi de strangere a chiulasei .
Ordinea de strangere a suruburilor si restul operatiei le gasesti in link-ul de mai jos .Noteaza tot ce-ar trebui sa stie mecanicul(ordinea de care spuneam ,valorile pe care trebuie sa le respecte pe cheia dinamometrica ,reglajul culbutorilor 0,05 supape admisie si 0,12 supape evacuare) altfel vei avea mari probleme dupa !
Stiu ca sint multi termeni ce nu iti sint familiari dar noteaza-ti tot ce crezi c-ar fi util .Numai bine !
http://www.techniconnexion.com/moteur-f86/...asse-t10597.htm

apropos ,tot ce-am scris mai devreme este valabil in cazul in care tipul motorului tau este D7F700 .

This post has been edited by renotgo: 7 Feb 2010, 15:41


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrada33
post 7 Feb 2010, 15:53
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 09




cureaua de distributie a fost schimbata la 160.000 km....acum 3 ani...si am ajuns cu ea la 201.000 km...crezi ca va trebui sa o schimb din nou?


--------------------
renault twingo 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 7 Feb 2010, 15:56
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Sigur ! Cred ca va trebui sa schimbi tot kit-ul . sad.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrada33
post 7 Feb 2010, 16:00
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 09




uffffffff...imi vine sa urluuuuuuuuuuuuuuuu....asta cat ma mai costa???


--------------------
renault twingo 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 7 Feb 2010, 16:13
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




andrada33 , cam 500 lei .Pregateste 1000 lei pentru tot ,asta este ! sad.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrada33
post 7 Feb 2010, 16:17
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 09




..dar macar 5 ani de acum inainte sper sa nu mai am probleme de acest fel...sau cam la cat timp cedeaza chiuloasa si ...cureaua de distributie?

PS:..multumesc ca ai rabdare sa imi explici...


--------------------
renault twingo 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 7 Feb 2010, 16:22
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Kit-ul de distributie se schimba la 60000 km ,garnitura de chiulasa nu are un "termen de garantie" ,cedeaza uneori din anumite cauze ,supraincalzire a motorului ,forja pana la limite sau peste ...chiar si "imbatranirea" ei poate fi o cauza .Se mai intampla ...


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Feb 2010, 16:25
Post #19


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




60.000km sau 4 ani! Deci nu stai linistit 5 ani, doar 4.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrada33
post 7 Feb 2010, 16:29
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 09




....multumesc de informatii...macar stiu ca de acum in colo imi "distribui" salariul doar pe buburuza.....tin prea mult la ea, ca altfel o "maritam" de mult sad.gif


--------------------
renault twingo 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrada33
post 23 Feb 2010, 16:21
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 09




revin...."trebuie schimbati si segmentii"...ce inseamna asta???


--------------------
renault twingo 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 23 Feb 2010, 16:29
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Inseamna ca este cam dus setul motor, inseamna ca motorul ala a fost cam alergat si e cam obosit saracul. Acuma daca ai cumparat-o asta e, fa-i o segmentare (sau mai degraba schimba-i motorul cu totul - ca te va costa mult mai ieftin).
Daca vrei detalii am putea sa te ajutam cu surse, link-uri unde poti cauta ceva - pe scurt as putea sa caut in locul tau si sa-ti recomand.

Daca e sa calculezi, distributia + segmentii + manopera + alte chestii (care sigur or sa apara), mai bine un alt motor.

Presupun ca ai motor D7F.


This post has been edited by hellcat: 3 Mar 2010, 10:53


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrada33
post 23 Feb 2010, 16:35
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 09




deja am luat garnitura de chiuloasa(110 lei), filtrul de ulei si uleiul (180 lei), antigelul(30 lei)....azi imi vin segmentii( 4x50 lei=200 lei)...cureaua de distributie mi-a spus ca este buna, nu trebuie schimbata...chiuloasa nu are nici o fisura...deci, ce ar mai trebui oare sa intervina???...la manopera nu stiu cat ar putea sa imi ceara, ca...i s-a cam facut mila de mine cand a vazut ce trebuie schimbat...


--------------------
renault twingo 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 23 Feb 2010, 16:39
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu stiu. Daca doar asta este exceptand manopera, teoretic ai cam scapat.
Insa cine-stie ce pompa de apa mai o fi defecta, apropo, distributia ai schimbat-o?

Manopera...hmm, tu ai idee cat ai de demontat sa scoti segmentii de pe pistoane?
Cam tot motorul, inclusiv baia de ulei. Parerea mea este ca fara un minim 500 ron nu se uita la tine, nu mai vorbim ca poate mai gasesit un siemering care este dus, etc.
In general cand desfaci un motor, sigur gasesti si alte problemute in afara celor existente.

PS sa nu uiti sa cumperi GARNITURA DE BAIE DE ULEI, si ulei mai trebuie sa ii iei + filtru de ulei - obligatoriu sa le iei pe astea

This post has been edited by bubu782001: 23 Feb 2010, 16:46


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrada33
post 23 Feb 2010, 16:45
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 09




am scris de ulei in primul rand...distributia a zis ca este buna, inca nu trebuie schimbata..mai merge 2 ani...de pompa de apa inca nu a zis nimic, dar banuiesc eu ca va trebui sa schimb senzorul de la termocupla...nu mai stiu cum se numeste....ca pe acolo este problema de mi s-a incalzit motorul...deja cam incep si eu sa-mi dau seama despre ce ar fi vorba....
...daca te mai gandesti la ceva ce ar trebui schimbat, sa-mi spui te rog...segmentarea motorului inseamna schimbarea segmentilor, nu?


--------------------
renault twingo 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 23 Feb 2010, 16:47
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Da. Exact asta inseamna, schimbarea segmentilor.

Mai trebuie sa cumperi garnitura de la baia de ulei.

Chiulasa este perfecta? Nu trebuie planata? Ghidurile de supape sunt ok? Siemerigurile la supape sunt la fel ok? Sa faci si un test de etansare cu chiulasa sa nu ai surprize dupa montare. Sa fii foarte atenta la aceste aspecte, altfel degeaba il faci - sunt bani aruncati.

This post has been edited by bubu782001: 23 Feb 2010, 16:52


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrada33
post 23 Feb 2010, 16:56
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 09




ok...il voi suna sa ii spun sa fie atent si la garnitura asta de care zici tu...te rog daca iti mai amintesti ceva sa-mi spui
...la manopera vad eu la sfarsit, el este un particular recomandat de mecanicul de la service pentru ca ei acolo nu schimba garnituri de chiuloasa pt. ca dureaza prea mult si e pierdere de timp cu ele...asa ca mi-a fost recomandat acest particular... sa vedem...deocamdata vad ca are rabdare sa imi explice...poate ma lasa mai ieftin sau cu plata in rate la manopera ca nu duce lipsa de clienti...sper ca isi va face si el pomana cu mine...cand a auzit ca lucrez in invatamant, si-a cam pus mainile in cap, dar asta e...trec eu cumva si de asta...sper...


ps: ..si-a dat seama ca trebuie schimbati segmentii pt. ca imi ieseau aburi pe la gura de umplere cu ulei....fum...usor....mie mi s-a parut sincer..putea sa ma lase asa....

This post has been edited by andrada33: 23 Feb 2010, 16:58


--------------------
renault twingo 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriamm
post 1 Mar 2010, 19:02
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 11 April 07




ai grija mare ca nu e chiar o joaca schimbatul garnituri,boul ala de la service de ti-a raspuns ca nu se incurca cu o garnitura e un mare dobitoc si o javra care vrea sa-i dea la vreun prieten sa munceasca
treaba nu e greu de facut dar cere niste norme de verificare obligatorii
a planeitati chiulasei pt ca apa nu a intrat mai mult ca sigur doar din cauza calitati proaste sau vechimi ,altfel s-ar putea sa dai bani aiurea
normal se face o verificare a totala a chiulasei adica ,
planeitate se face ori pe o masa perfect dreapta ceea ce nu se prea gaseste decit la vreun atelier de matriterie,sau pe o masina de gaurit verticala la care se ataseaza un ceas comparator
verificarea etanseitati supapelor pe scaune-se toarna benzina(nu gaz sau altele)in supape si dc curge sau plinge vreuna se reface scaunul tot pe aceas masina de gaurit cu coordonate (nu cu freza manuala iese tiganie)iar supapele pe o masina care este pt rectificat supape ,dupa care se rodeaza manual
schimbarea semeringurilor de supape numai in cazul dc este necesar sa fie facute si supapele si scaunele
reglaj culbutori
manopera pt a reface o chiulasa perfecta nu ar trebui sa treaca 150 lei
iar cu segmentatul se face numai in anumite conditi(uzuri ale cilindrului maxime si nu mai mari de 1mm) si doar dc este necesar sau rentabil,dc motorul nu consuma ulei cu duiumul mai bine lasa=l asa


This post has been edited by adriamm: 1 Mar 2010, 19:19


--------------------
renault twingo renault twingo 2001 authentique klima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrada33
post 2 Mar 2010, 00:01
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 April 09




gata!!! azi am luat-o de la mecanic!!!
sa vedem inventarul costurilor:
-garnitura de chiuloasa(110 lei),
-filtrul de ulei si uleiul (180 lei),
-antigelul(30 lei),
-segmentii( 4x50 lei=200 lei),
-manopera (150 lei)
....total: 670 lei

...acum sa vedem ce se va intampla mai departe...cureaua de distributie zice ca e ok...oricum are deja 30.000 de km...a intins-o bine si zice ca e totul in regula
...intradevar se simte ca masina merge mult mai bine, demareaza mai usor si mai repede, intra mult mai usor in viteze si trage foarte bine...acum parca e un fulg...la 100 parca zboara...parca atinge prea repede si prea usor...motorul merge rotund
...peste 100 mi-a fost frica sa dau...deocamdata...parca prea usoara este, comparativ cu perioada dinainte
...azi am condus 4 ore....maine ii verific uleiul si antigelul sa vad daca au scazut sau daca si-au schimbat consistenta, ca in noaptea asta nu am mai fost in stare...am ajuns prea tarziu huh.gif si pe intuneric nu prea vad mare lucru...
...sa speram ca va fi totul ok


....si ce a fost cel mai important!!!...mi-a fost dor de buburuza meaaaaaa!!!


--------------------
renault twingo 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 3 Mar 2010, 00:57
Post #30


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Daca i-ai facut si segmentare, sa te astepti sa-ti consume ceva mai mult ulei pana se rodeaza.

Ai grija sa n-o fortezi in perioada de rodaj.

Parerea mea este ca trebuia sa-i schimbi si cureaua de distributie (numai cureaua). Deja are doi ani, 40 kkm si o demontare-remontare.
Chiar nu mai aveai nici o grija dupa aia.
Cu cureaua veche nu se stie niciodata... fereasca Cel de Sus.


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 06:01
Dacia