MARTORUL STOP & STOP ENGINE, DRACI !!!
![]() ![]() ![]() |
MARTORUL STOP & STOP ENGINE, DRACI !!!
BuNeL_u |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|||
tibirk |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
ai verificat nivelul lichidelor? (antigel, uleiuri)
|
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Am si eu o problema ...de doua zile dupa ce bag cartela in cititor nu se mai stinge indicatorul acela ca o rezistenta galbena. Porneste cam greoi , turatia motorului oscileaza cam 10 - 15 secunde si indicatorul stop rosu palpaie si el de cateva ori apoi totul e ok. Asta se intampla numai dimineata la prima pornire !
O bujie stiu sigur ca e arsa ....totusi laguna fratelui meu a pornit iarna trecuta cu trei bujii arse ![]() S-a mai lovit cineva de problema asta? |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
in drum spre RO, prin Germania a inceput sa mi se incalzeasca apa la cca 100 GR si nu mi baga caldura. probabil concentratia nuj era buna de antigel, ca nu am completat de 2 ani, dar nu s-a aprins acel bec rosu cu stop si palpaie. acu a doua zi am incercat sa o pornesc si dupa 1 min s-a oprit motorul. uleiul e OK la nivel, am schimbat antigelul, termostatul dar acum sta tot aprins si palpaie continuu. oare e problema sa circul cu acel bec aprins ? are cineva un tester in TM ?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
melchiade |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 21 December 09 ![]() |
e prima ora cand scriu sper sa o fac bine si la rubrica care mi-am dorit , azi , mai precis in ajunul craciunului mergeam linistit prin aglomeratia de pe Calea Mosilor, cand hop se opreste masinuta mea laguna 2003 1,9 dci cu o personalitate f. dezvoltata caci nici in rupru capului nu mai vrea sa porneasca apas pe buton si face ca la dacia veche cand pateai "pana prostului" stiam ca nu asta este problema tocami bagasem 10 l de la petrom . dar e nimic Martorul Stop aprins dar nu cel mare ci cel mic care este pe acea pompita de cateva ori a mai pornit dar pret de cateva secunde si fara sa imi dea voie sa o accelerez. asa ca am chemat platforma si stau linistit in casa am dus-o la un service astia pe marti se apuca de treaba. Daca mai sta cineva in casa de craciun si are idee poate imi spune si mie .
Eu trebuia ca maine sa fiu prin zona Bran , dar stau in Bucuresti si ma bucur de beculetele albastre. CRACIUN FERICIT TUTUROR. |
--------------------
renault
laguna
2003
- b-92-psi
|
|
mihnis |
![]()
Post
#6
|
![]() MeMbRu normal Group: Members Posts: 502 Joined: 2 September 07 From: Tirgu Mures ![]() |
@melchiade
se spune ca ar fi regulatorul de presiune atasez PDF-ul cu susnumitul Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II Dinamique
2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav
- MS xx yyy
|
|
melchiade |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 21 December 09 ![]() |
@bologa21.
merci mult , marti o sa ma duc la service cu foaia - am salvat-o - Doamne ajuata sa fie doar asta , mai am o intrebare care tot o pun cunoasteti pe cineva care se pricepe la aceste masini , nu neaparat la reprezentate, cineva din Bucuresti de are un service si mai si stie cate ceva? |
--------------------
renault
laguna
2003
- b-92-psi
|
|
mihnis |
![]()
Post
#8
|
![]() MeMbRu normal Group: Members Posts: 502 Joined: 2 September 07 From: Tirgu Mures ![]() |
doar asta..costa cam 700 de ron din pacate.am cam ramas si eu putin socat
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II Dinamique
2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav
- MS xx yyy
|
|
melchiade |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 21 December 09 ![]() |
aooooleu "doar asta " chiar in sens de pret ziceam, dar m-ai dezumflat repede
![]() Craciun fericit !!!! |
--------------------
renault
laguna
2003
- b-92-psi
|
|
mihnis |
![]()
Post
#10
|
![]() MeMbRu normal Group: Members Posts: 502 Joined: 2 September 07 From: Tirgu Mures ![]() |
Craciun fericit!
Si comunica-ne si noua rezolvarea saptamana viitoare! Cu stima,Mihai |
--------------------
Renault
Laguna II Dinamique
2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav
- MS xx yyy
|
|
melchiade |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 21 December 09 ![]() |
o sa aduc toate precizarile,
cu aceasi consideratiune Marius |
--------------------
renault
laguna
2003
- b-92-psi
|
|
melchiade |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 21 December 09 ![]() |
a fost o pompa de motorina (sau gavare), s-a rezolvat , nu imi mai mergea de mult nicio bujie incandescenta , cu greau s-a desfacut una dar a mers. nici aceasta pompa nu a fost mai ieftina de la Boch 750 lei . plus bujiile vreo 1300 asta
Multumesc mult de ajutor. imi cer scuze ca am vorbit de aceasta problema pe doua rubrici La multi ani tuturor! |
--------------------
renault
laguna
2003
- b-92-psi
|
|
mihnis |
![]()
Post
#13
|
![]() MeMbRu normal Group: Members Posts: 502 Joined: 2 September 07 From: Tirgu Mures ![]() |
ai motorul de 79 kw?adica 107 cai?
|
--------------------
Renault
Laguna II Dinamique
2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav
- MS xx yyy
|
|
melchiade |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 21 December 09 ![]() |
da, asta imi e motorul
29 Dec 2009, 20:21: bologa21, merci mult daca era regulatorul de presiune datorita bunavointei tale eram mai pregatit de cat tot serviceul, invatasem schema pe dinafara am lasat-o si la service, au zis aia sa schimbam inaite pompa si sa vedem ce se intampla si nu a mai fost nevoie. Merci mult This post has been edited by melchiade: 29 Dec 2009, 20:21 |
--------------------
renault
laguna
2003
- b-92-psi
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Am rezolvat problema....cred ca de la uleiul curs de la dumper s-a desprins izolatia de la mufa unui senzor , cred ca de la antigel, si faceau scurt intre ele. Deaceea , cred , cand porneam se ridica acul la apa si palpaia martorul stop si stop engine. Le-am izolat si de atunci am scapat de problema!
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
twilight |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 May 08 ![]() |
S-a oprit si motorul meu, la o laguna 2 - 2004 - 120 cai. A facut-o de 4 ori in ultimii 600-700 de km. O face atunci cand e accelerata puternic, eventual la putina miscare a pedalei de acceleratie in zona maxima. Am pus la un prieten mecanic testerul pe ea si a dezvaluit un defect interesant, cum ca presiunea de motorina in rampa ar fi mai mare decat cea necesara, ceruta de calculator. Din cate imi aduc aminte, a fost defect DF197. A mai patit cineva asta? Astept pareri.
PS: dupa ce se opreste motorul si apare martorul STOP, apas ambreiajul si apare "press to start". Apas butonul si merge mai departe ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. This post has been edited by twilight: 5 Jan 2010, 21:41 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.9 dci 120 CP
2004 privilege
|
|
casper_mik |
![]()
Post
#17
|
![]() IMPLIKAT Group: Members Posts: 376 Joined: 1 October 09 ![]() |
si yo am patit sa mi se aprinda sarma aia pe bord sa sa pierd din putere.. a trebuit sa schimb:
bujiile incandescente: 100€ doua valvule una mare, una mica: 170€ |
--------------------
CHEVROLET
Cruze LT VCDi 16V 150cp automat
2.0
- 3292GTD BMW E90 320 CLIO 2003 de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori.. •CASPER™• |
|
ccv81 |
![]()
Post
#18
|
![]() intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!! Group: Members Posts: 396 Joined: 4 November 07 From: Botosani ![]() |
QUOTE(casper_mik @ 5 Jan 2010, 22:35) si yo am patit sa mi se aprinda sarma aia pe bord sa sa pierd din putere.. a trebuit sa schimb: bujiile incandescente: 100€ doua valvule una mare, una mica: 170€ fara suparare,dar nu stiu cum de ajunge-ti sa da-ti un pret exorbitant pe bujii incandescente.eu le-am schimbat in decembrie si m-a costat 35 de lei una,marca bosh |
--------------------
renault
laguna2
2003 EXPRESSION 79kw 107cp
- BT 01 XUA Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#19
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
De cateva zile masinutza mea porneste greu,motorul parca nu merge cum trebuie ,se aude ca un passat obosit.Dupa care astazi am patit asta!Mergeam cu masina printr-un sat, am depasit o masina de gunoi si imediat dupa ce am depasit-o ,a murit motorul si sa apris martorul STOP impreuna cu stop engine si normal ,bateria (in urma unei accelerari pana la 3000rpm).Am tras dreapta ,am dat iar sa o pornesc,a pornit greu,adica a invartit de vreo 5 ori pana sa o ia si martorii stop si stop engine sunt aprinsi ,in fine merge "naspa" ,am ajuns acasa fara alte incidente...Am umblat la carcasa filtrului de motorina ca am vazut ca daca apas pompita pana se intareste parca scuipa aer pe la capacul filtrului.Ma rog am strans surubul dupa ce am verificat garnitura si acum este ok cu filtrul .am dat sa o pornesc si a pornit mai repede dupa ce am scos tot aerul din filtru,adica a invartit de 3 ori ,iar in mod normal pornea "la sfert de cheie".Ce drac ar putea fii?...Lichidele sunt verificate ,sunt in cantitati normale.AM vazut niste ulei pe firele de sub servofrana (chestia rotunda neagra)nush cum se numeste ...maine le sterg le verific si daca sunt ok le izolez cu banda...era sa uit ,cand stau cu contactul pus ,se aude un bazait ca un fel de scurt,deasupra motorului in zona injectoarelor sau bujiilor ,bazait suplimentar celui facut de TRS.
Am uitat sa va spun ca dupa un drum de vreo 20 de km m-am uitat la conductele de motorina ce vin la pompitza aceea si am vazut iar vreo cateva bule de aer de marime medie...Motorina este cam pe terminate ,este intre liniutza rosie si prima liniutza alba... This post has been edited by Francisc 2: 9 Mar 2010, 21:30 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#20
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
mie mi sa oprit din cauza earului ce intra in filtru de motorina pe la capac,pentru ca nu era destul de strans surubul.acum nu mai este aer
![]() din fericire nu am nici un furtun spart,martorul STOP si stop ENGINE dispar numai dupa stergerea erorii cu testul CLIP nu-i asa? |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
Dj_captainu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 362 Joined: 14 June 08 From: Bucuresti ![]() |
La mine martorii au disparut dupa ce am pornit motorul. Problema cred ca a fost din cauza motorinei...erau -18 grade, nu bagasem nici un aditiv in motorina, ..cam 3 sferturi din cantitatea de motorina era alpin diesel nu stiu cum ...care cica ar avea aditivi. banuiesc ca s-a format un dop de gheata.
This post has been edited by Dj_captainu: 11 Mar 2010, 16:45 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 , 1.9DCI, 120CP
- IL-16-RYN Laguna 2 Dynamique
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#22
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
nus daca la mine stau aprinse din cauza motorinei,pentru ca in momentul in care s-au aprins erau cam 6 grade si eram in depasire la 3000 rpm si stop.a pornit la -25 de grade la sfert.deci eu cred ca a fost din doua motive,cine se pricepe ,va rog contraziceti-ma sau dati-mi dreptate:
1-aer pe furtunul de motorina ce iasa din filtru si merge spre pompa si aer inainte de filtru ,pe lungime de 5 cm sa zic asa(problema rezolvata,surubul de filtru era destrans!)asta dupa ce masina a stat 1 saptamana la baetii de la reprezentanta! 2-faptul ca am curatat galeria fara sa o dau jos si fara sa scot EGR-ul,cu toate ca am pus aspiratorul la maxim si am aspirat cam tot ce pica de pe peretii galeriei.(se poate sa fi picat ceva funingine cu ulei si sa se fi depus pe supape ,cum a spus un coleg, ceea ce cred ca e foarte probabil) intrebarea ar fii,cum scap de jegul de pe supape fara sa demontez motorul si fara sa apelez la reprezentanta am citit zeci de pagini si tot nush ce sa fac...credeti ca merge cu aditivul acela, winn's parca se numeste...va rog daimi o sugestie ca mie frica sa merg cu ea asa... |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#23
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
Am rezolvat problema .Totul a fost de la acel aer de pe furtun.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
- TM 00 III
|
|
ipiq |
![]()
Post
#24
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
am patit si eu azi o data si ieri de 2 ori sa mi se opreasca in mers...
zvacneste de 2 ori inainte sa se opreasca (ca si atunci cand nu lasi ambreiajul bine) si dupaia moare... se aprinde si robinetul ala rosu cu stop in mijloc. daca o las umpic si apas start merge normal... zilele astea verific si va tin la curent stima |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
BuNeL_u |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 22 April 09 ![]() |
QUOTE(Francisc 2 @ 11 Mar 2010, 12:36) mie mi sa oprit din cauza earului ce intra in filtru de motorina pe la capac,pentru ca nu era destul de strans surubul.acum nu mai este aer ![]() din fericire nu am nici un furtun spart,martorul STOP si stop ENGINE dispar numai dupa stergerea erorii cu testul CLIP nu-i asa? da, pana nu stergi eroarea nu iti dispare chiar daca nu mai e problema. la mine era de la motorina proasta, am prins -24gr afara si motorina noastra senzationala ... |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Expression Check Length
|
|
demetrius |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 6 March 10 ![]() |
Baieti, eu sunt nou pe forumu' asta.
Am si eu un laguna 2 1.9dci de 107 cai si mi se opreste in mers. Prima oara s-a intamplat in Noiembrie anu' trecut. Cu frica-n san si cu SERV+STOP aprins m-am dus la service si dupa 4 ore mi-au zis ca au rezolvat-o. Un contact prost bla...bla...bla! A doua zi s-a intamplat din nou si dupa aia cam in fiecare zi o data sau de doua ori pan'ce m-am dus din nou la acelasi service reno dupa o saptamana. Le-am zis ca n-au nimerit prima oara! Au tinut-o 24h si m-au anuntat solemn ca trebuie sa schimbe toata injectia (pompa + injectoare) ca sunt niste senzori stricati si ei nu stiu sa repare altfel!?!? Mi-au zis, totusi, sa ma duc la un specialist in injectie Bosch. Am fost la unu pe Cutitu' de Argint care mi-a zis ca e de la injectoare. Sa gasesc niste injectoare second si sa i le duc sa le-ncerce si sa mi le monteze. Asta se intampla in decembrie. Eu si acu' merg cu masina - merge brici da' daca vreau sa acccelerez se opreste motorul. Ei... asa am inceput sa-l urasc pe Robert Bosch! Voi ati patit ceva de genul asta? |
--------------------
Renault
Laguna II
2001/1.9dci
- b30dfo
|
|
renodood |
![]()
Post
#27
|
![]() Sofer dement Group: Members Posts: 1.988 Joined: 23 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Am patit-o si eu, exact in simptomele descrise de ipiq.
In mers, clipeste la fel ca si pe loc la accelerare mai brusca, si imi 'da in nas' la 2000, nu vrea sa sara peste. Despre ce furtune vorba, pe unde poate intra aer? |
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
|
|
renodood |
![]()
Post
#28
|
![]() Sofer dement Group: Members Posts: 1.988 Joined: 23 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Bun, cica la mine e de la valva electrica EGR, care s-a rupt, si facea cum o apuca..
Partea interesanta e acum, decuplata (ma rog, cuplata asa pe jumate) nu mai am turbo, adica peste 3000 se tureaza dar nu prea trage, nici la 4000, iar senzorul de apa de pe bord imi e jos mereu. E vreo legatura intre toate 3? E drept ca pe tester mi-au aparut ca erori atat cea legata de EGR cat si de un senzor de temperatura... |
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
|
|
12AHD |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 24 December 09 From: Ploiesti ![]() |
Probabil termostatul de apa si valva EGR sunt ambele blocate pe deschis. Daca termostatul daca e deschis mereu, temperatura apei nu se mai ridica, ramane jos (si nu mai ai nici caldura in masina). EGR-ul daca e deschis, permite gazelor arse sa intre inapoi in galeria de admisie si nu exista suficient oxigen sa ia demaraj cum vrei tu. Chiar daca ai decuplat-o electric, daca e imbacsita si blocata pe deschis, nu mai face treaba. Eu cred ca astea sunt cauzele problemelor tale.
|
--------------------
Renault
Laguna 3 110kw
2009 break automata
|
|
renodood |
![]()
Post
#30
|
![]() Sofer dement Group: Members Posts: 1.988 Joined: 23 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Oricum am primit o oferta relativ buna ptr un EGR nou si l-am luat, pe luni il montez.
Temperatura apei se ridica, adica asa cred, ptr ca la un moment dat, indicatorul acela oscila haotic, cand ma jucam cu mufa pusa/decuplata, iar la final cand am cuplat, a ramas martorul de STOP plus cel de Engine (cu stop in interior) pornite. Am oprit motorul, si cand am pornit, disparusera ambii martori, dar si indicatorul de apa era la 0, si tot atunci am vazut ca masina e ca fara turbo. De aia intrebam ce rol are EGR in operatiunea turbo-ului ... |
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 11:16 |