Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

MARTORUL STOP & STOP ENGINE, DRACI !!!

renodood
post 1 Jul 2011, 23:04
Post #31


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Oricum am primit o oferta relativ buna ptr un EGR nou si l-am luat, pe luni il montez.

Temperatura apei se ridica, adica asa cred, ptr ca la un moment dat, indicatorul acela oscila haotic, cand ma jucam cu mufa pusa/decuplata, iar la final cand am cuplat, a ramas martorul de STOP plus cel de Engine (cu stop in interior) pornite. Am oprit motorul, si cand am pornit, disparusera ambii martori, dar si indicatorul de apa era la 0, si tot atunci am vazut ca masina e ca fara turbo. De aia intrebam ce rol are EGR in operatiunea turbo-ului ...


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 2 Jul 2011, 23:43
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




Vezi ca temperatura apei are un rol foarte important la acest tip de motor.
Daca senzorul este defect (defect in sensul ca trimite valori haotice) motorul nu mai are vlaga.
Nu trage nici daca mergi cu mufa scoasa (citisem intr-un manual despre lucrurile astea), din pacate nu il mai gasesc acum.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 3 Jul 2011, 11:28
Post #33


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Asta e comportamentul, ca motorul trage anemic, si vroiam sa vad daca e legat de EGR sau daca in sine el e defect...


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 5 Jul 2011, 20:09
Post #34


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Pana la urma a fost si EGRul rupt in doua, si senzorul de lichid de racire de pe motor - el imi 'dadea in nas', EGRul a facut masina anemica doar.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sisco
post 12 Jul 2011, 10:20
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 4 July 10




salut,am patit si eu sa mi se aprinda martorii de stop si stop engine si motorul sa-mi dea in nas.se intampla la pornire ,cu motorul inca rece.dupa mai multe faze de genul asta (in general mi se intampla la accelerare)am observat pe furtunasul de dry.gif alimentare cu motorina care intra in filtrul de motorina bule de aerce apareau imediat dupa oprirea motorului.am introdus pe traseul furtunasului dinnaintea filtrului de motorina o supapa de unic sens(18 ron) si am schimbat garnitura care vine pe surubul ce strange capacul la filtrul de motorina(am confectionat-o dintr-un furtunas).de atunci nu am mai avut probleme.java script:emoticon('<_<')


--------------------
renault laguna 2 2001-1,9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 22 Oct 2013, 10:41
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




pai hop si eu cu intrebare intrebatoare...
Am fost in weekendul acesta acasa la origini... cica sa ii schimb la taica-mio la masina bucsile de la puntea spate.(renault laguna 2 , 1.9 dci, 79 kw) ca si a mea de altfel.
Si in timp ce mergeam noi cu masina el mi-a tot zis ca i se aprinde in bord Stop+engine stop... si am fost foarte atent la bord .
Daca ii dadea turatia la masina nu avea nici o problema, adica mergea de rupea, dar in schimb cand lua piciorul de pe acceleratie i se aprindeau martori in bord (stop +engine stop) si motor pierdea putere..
Chestia interesanta e ca ii face faza asta doar cand e motorul rece...
Ce parere aveti?

Multumesc


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 22 Oct 2013, 11:07
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Nu este de bine , trebuie oprit motorul cat mai repede ! Daca se intampla doar cand lua piciorul de pe acceleratie ,poate , zic poate , presiunea uleiului este prea mica !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 22 Oct 2013, 11:20
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




El asa circula cu masina de mult =)).
ce pot sa ii fac e in varsta si na ... pui mei...
In cazul in care e presiunea de ulei prea mica ce e de facut?>


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aco
post 22 Oct 2013, 19:50
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 742
Joined: 19 April 13
From: Ploiesti




Daca ar fi presiunea prea mica ai putea incerca intai sa schimbi uleiul, poate nu e ce trebuie in motor, apoi sa verifici pompa de ulei, etc.
Totusi eu nu cred ca problema e la ungere.


--------------------
Renault Laguna II 2.0dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 22 Oct 2013, 21:05
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




uleiul a fost schimba recent ... si eu un elf 10 w40


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ruby77
post 4 Jan 2015, 11:01
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 1 December 10




slutare cu aceiasi problema vin si eu venit de la tara pe drum sa oprit motorul sa aprins martorul stop + cehck parca asa i se zice (motorasul cu stop incadrat in el clipind) iam facut o diagnoza si omu mia zis ca e de la relee, ca lui asa ai arata sau vreo mufa iesita. Am verificat toate mufele , lichidul antigel,ulei , e totul perfect .Se poate ca martorii sa se aprinda de vrun releu defect? parca nu as crede nus ce sa zic stiu ca cehck e de la injectie in schimb masinuta se comporta normal trage nu se opreste motorul in mers merge ca si inainte numai ca am martorii aprinsi.la diagnoza mi ia resetat nu se mai aprindeau dar dupa cateva zile patit la fel oprit motor si aprins din nou aceiasi martori. Voi chema un electrician sa masoare si releele cum a zis el . E o laguna 2 2001 1.9 79kw voi ce ziceti o parere ?


--------------------
renault laguna II 2002/Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 08:29
Dacia