Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

pompa para - circuit motorina, pompa de mana pt amorsarea circuitului de motorina

catalin_jianu
post 14 Aug 2009, 17:23
Post #1


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




Stie cine codul pompei para(eventual si cat costa), cea cu care se amorseara circuitul de motorina dupa schimbarea filtrului..e chiar deasupra filtrului p circuit
* pozitia nr.1 din poza

A mai avut cineva probleme cu aceasta pompa?...mi s-a spus la service ca nu mai etanseaza cand mi-au schimbat filtrul de motorina, intradevar s-au chinui cam 1h sa porneasca masina dupa ce au schimbat filtrul. Nu stiu cum au reusit in final...dar mi-au spus ca as face bine sa o schimb ca sa nu am vreo surpriza.


Attached thumbnail(s)
egr1.jpg ( Size: 152.11k ) Number of downloads: 2469


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 14 Aug 2009, 18:07
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Deci ei s-au chinuit sa amorseze cu ea si nu au reusit? Eu am schimbat pompa degeaba pentru ca buba era in alta parte. Strangeam prea tare capacul filtrului de aer, garnitura se gatuia si motorina se tragea inapoi in rezervor. rezultatul era ca dupa ce pornea si se termina motorina din filtru se oprea si nu mai pornea deloc pana nu amorsam din pompita.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 14 Aug 2009, 18:38
Post #3


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




Nu cred ca la filtru de aer t refereai nu?
Ei asa au spus ca nu etanseaza si tebuie schimbata..adik dadeau degeaba de ea ca motorina nu venea din rezervor spre motor.
Eu nu am nicio treaba cu ea, merge ok...au zis doar ca s-a putea la pornire sa o ia mai greu, sau sa se intample cum zici u, sa o ia motorina inapoi in rezervor(dar asta n-am patit-o) si cel ma important cand o sa schimb iar filtru nu o sa am cum sa amorsez circuitul...
Totuisi cred ca au dreptate, am incercat sa dau la pompa asta, vedeam cum impingea motorina spre motor cand apasam, iar cand ii dadeam drumu - motorina o lua inapoi p conducta spre rezervor...

Apropo cat te-a costat pompa?


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 16 Aug 2009, 08:34
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Pai am pus una de papuc diesel cu 50 lei. De la Renault venea cu tot cu furtunase, toate, si spre rezervor si costa vreo 4-5 milioane. Pompa in sine e la fel si la Logan si la papuc si la Laguna. Difera orientarea furtunelor. Eu am improvizat cu un furtun clasic de combustibul pe care l-am prins cu coliere peste furtunulele de pe masina.
In mod normal ar trebui sa se intareasca dupa ce o apesi de cateva ori, cand se umple filtrul cu motorina.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 16 Aug 2009, 21:35
Post #5


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




Chiar ma asteptam sa coste atat cea originala, astia de la renault au o mare problema cu piesele "originale"...fie sunt scumpe, fie daca nu sunt scumpe..iti mai ataseaza la ele juma' de masina ca sa fie sigur ca nu incalca regula pretului mad.gif
Dan73, merci pentru raspuns, m-am lamurit dintr-o privinta...auzi, ai idee ...pompa de la logan nu se potriveste fara imbinari?


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zizu
post 16 Aug 2009, 22:30
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 27 December 07




pompa se potriveste dar nu o poti inlocui fara sa tai furtunele care sunt din plastic si orientarea la teava de la pompa de papuc este verticala iar la megane este la 90 de grade trbuie sa improvizezi aolo cu un furtun ceva


--------------------
renault megane 2007 expresion 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sano
post 12 Sep 2009, 20:11
Post #7


sano


Group: Members
Posts: 399
Joined: 9 August 09
From: Bucuresti




salut,

am schimbat azi pompa, si nu vrea sa amorseze. am pus furtunasele corect, dupa culori, insa am tot dat de pompita aia de mi-au iesit ochii, si tot nu vazut sa vina motorina. am dat automat de cateva ori bune, insa imi este frica sa nu busesc si electromotoru ... deci, ce pot face ? cred ca a prins ceva aer.
Multumesc rasp. utile!


--------------------
megane 2.1 hatchback 2005/1.5dci / 74kw / 101cp - VF1 SMR205 33920325
Stiu ca sunt prost; insa cand privesc in jur, prind curaj!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 12 Sep 2009, 20:40
Post #8


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




Ar fi o chestie ce ai putea incerca...mi-a povestit un prieten ca a patit-o cand schimba filtru de motorina...dadea la pompa si motorina nu venea...a dat si la automat si tot nimic si mi-a zis ca a bagat motorina in filtru...nu l-am intrebat detalii dar presupun ca pe furtunasu de admisie(intrare dinpre rezervor) cu siriga...dupa care a mai dat ceva la pompa si dupa la automat si a pornit....
Eu spun ca e o idee buna...asta ma gandeam si eu sa fac, cand o sa schimb filtru...

As aprecia totusi cateva pareri de la alti membri mai experimentati inainte sa faci treaba asta....doar pentru linistea sufleteasca a ta ... si a mea:P...de stricat mai rau nu ai cum...nu porneste...ce ii poate face mai rau?tongue.gif


P.S. - cat a costat pompa?


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sano
post 12 Sep 2009, 21:50
Post #9


sano


Group: Members
Posts: 399
Joined: 9 August 09
From: Bucuresti




Multumes de raspuns Catalin!
Daca nu sunt prea sacaitor, iti poti intreba prietenul cum anume a bagat motorina in filtru? acum e si seara, insa maine vreau sa ma apuc serios de treaba.
Multumesc oricum pt reply-ul rapid.
P.S. daca tot dai la automat si nu vrea sa porneasca iti poti beli de tot electromotoru ... deci, datu la automat nu e cea mai buna solutie de persistat...


--------------------
megane 2.1 hatchback 2005/1.5dci / 74kw / 101cp - VF1 SMR205 33920325
Stiu ca sunt prost; insa cand privesc in jur, prind curaj!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanborza
post 12 Sep 2009, 23:23
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 19 October 08
From: Cluj




aeasi problema o patesc si eu, am schimabt pompa amorsare cu tot cu conducta aferenta spre rezervor, am schimbat filtru de motorina si toata motorina de pe conducta se scurge spre rezervor, doar in cazul meu reusesc din 2,3 apasari pe pompita sa amorsez. asta se intampla doar dupa ce opresc motorul pe undeva cred ca imi intra aer in instalatie. a mai patit cineva asa ceva ???


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp 2006 1.5dci 60kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
service_reno
post 13 Sep 2009, 07:05
Post #11


Membru


Group: Banned
Posts: 133
Joined: 26 July 09




pompa de amorsare nu lucreaza fara lichid. daca este goala trebuie umpluta cu motorina apoi v-a functiona perfect.
in legatura cu bulele de aer, am intalnit deseori la Megan. deobicei crapa conductele de plastic, dar am intainit si injectoare defecte la care compresia din motor ajungea pe circuitul de retur al injectorului, apoi in filtru de combustibil si in circuitul tur alimentare pompa de inalta.
pentru nelamuriri astept PM. Scces!


--------------------
renault megane 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sano
post 13 Sep 2009, 15:47
Post #12


sano


Group: Members
Posts: 399
Joined: 9 August 09
From: Bucuresti




revin: nu am reusit sa pornesc masina deloc. am incercat sa scot conducta verde care vine in filtru sa pun motorina, nu am reusit. asa ca am folosit o seringa si am bagat motorina prin conducta de plastic [am facut o gaura cu acul, apoi am pus leocoplast de panza]. si tot nu a pornit. cred ca de data asta ma lasat bateria..
intrebare: stiti cumva un mecanic bun in bucuresti, care se deplaseaza la domiciliu? platesc pe el decat tractatul la un service...
Multumesc pt raspunsuri [fiind nou pe forum, inca nu pot trimite mesaje pe private]


--------------------
megane 2.1 hatchback 2005/1.5dci / 74kw / 101cp - VF1 SMR205 33920325
Stiu ca sunt prost; insa cand privesc in jur, prind curaj!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 13 Sep 2009, 17:07
Post #13


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Si la mine facea la fel dupa shimbarea filtrului de motorina.
Faci asa: Demufezi furtunul (ce pleaca de la pompa para) - partea dinspre pompa de injectie (stiu ca suna aiurea dar rezolvi repede problema) si tragi cu gura motorina pana ajunge ceva si in pompa para ca sa poti folosi acea amorsare. Dupa asta totul va functiona normal.
Bafta!


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat 2012 Initiale Paris - ** *1 ***
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 13 Sep 2009, 18:36
Post #14


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




sano nu trebuia sa faci gaura in furtun...u in filtru trebuia sa bagi motorina, cu bateria ia un redresor si incarc-o nu-i problema...

Am incercat sa iti raspund mai devreme dar nu mergea forumul...am atasat o poza ca sa iti faci idee despre ce vorbesc...nu stiu daca asa e filtru tau..dar sigur intelegi principiul...prin acel orificiu bagi motorina...cateva siringi bune pana cand se umple si n-ar trebui sa mai ai treaba...

Incearca ce a zis si segcm...are dreptate,..mie la service cand mi-au zis ca nu ar mai fi para buna mi-au facut treaba asta...numai ca au tras motorina, cu ajutorul unui aparat, nu cu gura:P....

Attached thumbnail(s)
Imagine0130.jpg ( Size: 157.67k ) Number of downloads: 2434


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 13 Sep 2009, 19:01
Post #15


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Daca ai intepat furtunul, incearca sa-l inlocuiesti numaidecat!!!!!
Cat despre tras cu gura ... - ca sa nu mergi in service ca te vor jumuli aia.


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat 2012 Initiale Paris - ** *1 ***
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 13 Sep 2009, 19:44
Post #16


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




Si un pret pentru pompa asta para...imi spune si mie cinevca va rog?


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 13 Sep 2009, 20:03
Post #17


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Eu nu te inteleg de ce vrei neaparat s-o schimbi? Ca a zis un "mecanic"? Asa ca sa dai un ban si sa stii ca nu-l mai ai? Daca dupa schimbarea filtrului ai amorsat si merge bine si dupa - e ok. Daca vrei sa iei noua musai a scris DAN mai sus - 3-4 mil.
Bafta!


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat 2012 Initiale Paris - ** *1 ***
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 13 Sep 2009, 20:43
Post #18


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




Eram foarte curios sa vad cat costa defapt, fara niciun motiv clar:P...imi ramasese in cap ca trebuie schimbata de cand mi-a zis mecanicu...dar vad...dupa tot ce s-a discutat mai sus...ca problema nu prea e acea pompa...e o problema in general aceasta amorsare a circuitului (oare in reprezentanta cum mama d.... fac?)

Si ca sa imi spun of-u aprpopo de aceasta para:
Ce ma uimeste e ca..prima data cand am schimbat filtru, l-am schimbat chiar la un mecanic "de cartier" intr-un mic garaj....n-am avut nici cea mai mica problema...intr-o ora omu a rezolvat toate filtrele/ulei...revizie completa...

Cand am fost la un service mai de domne ajuta...nu e reprezentanta reno, dar e un service destul de mare si imp la mine in Craiova...dupa 3 ore de chin, abia au reusit sa porneasca masina...iar sefu de service vine si imi spune...vezi ca ai probleme cu pompa para...ar fi bine sa o schimbi...chiar ma intrebat daca imi porneste mai greu deobicei si daca o las mai mult timp nepornita daca am probleme cu pornire?

Aici e discutabil...porneste mai greu..la mine da de 2-3 ori la automat pana porneste..presupun ca nu inseamna mai greu...iar de lasat nepornita mai mult timp...sincer n-am apucat pana acum...chiar merg in fiecare zi cu ea...
Tocmai din acest motiv, ma "agit" cu acea para...ca orice om, mi se pare mai logic sa ii dau mai multa atentie sefului de service nu? ... si in plus am mare nevoie de masina si ar fi tare neplacut ca intr-o dimineata sa nu mai porneasca din cauza ei

Sorry de offtopic...


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 13 Sep 2009, 21:11
Post #19


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Inainte de acel service pornea greu?
Poate baietii de acolo, mai nestiutori, ti-au facut o buba (o mica fisura sau nu au pus garnitura la filtru cum trebuie)si s-au spalat pe maini dupa... zic si eu...
Eventual incearca si varianta cu dezmambrarile.
Bafta!


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat 2012 Initiale Paris - ** *1 ***
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 13 Sep 2009, 21:28
Post #20


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




Pornea la fel...nu m-am exprimat eu corect...nu dau de mai multe ori la automat...apas o singura data pe buton...motorul se "invarte" de 2-3 ori pana porneste...

Segcm...am vazut ca si dan zicea de acea garnitura, care o strangea prea rau...care anume e?..


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sano
post 13 Sep 2009, 21:30
Post #21


sano


Group: Members
Posts: 399
Joined: 9 August 09
From: Bucuresti




am revenit: deci, se pare ca in baterie am amperaj, nu am wati sau jouli. adica am claxon, faruri, semnalizare, dar nu imi invarte electromotoru.
astept maine seara sa aduc un mecanic sa se uite la ea. da, stiu ca trebuie inlocuit acel furtun, insa SEGCM stai sa porneasca intai masina. cata motorina poate sa arunce prin acea gaura de ac sau cat aer poate trage, cu tot cu leocoplast pus?? sa o vad ca merge cat de cat si ma duc la reprezentanta sa-mi zica cat ma costa. si o si iau. numa sa-mi vad masina inapoi ca merge...
O sa revin cu detalii cand o sa vad si altceva in fata ochilor decat negru ...


--------------------
megane 2.1 hatchback 2005/1.5dci / 74kw / 101cp - VF1 SMR205 33920325
Stiu ca sunt prost; insa cand privesc in jur, prind curaj!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 13 Sep 2009, 21:47
Post #22


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




sano: "cata motorina poate sa arunce prin acea gaura de ac sau cat aer poate trage" Iti poate cauza mari probleme - (putina presiune tot e acolo), fie o sa amorsezi de fiecare data inainte sa o pornesti, fie o sa pierzi cate 0,5-1-2-3l/100km. Asta o sa vezi tu.

catalin_jianu - tb dat filtrul jos, apoi iar amorsezi biggrin.gif. Inainte de a cumpara aceasta pompa, vezi sa nu ai alte probleme (injectoare de ex) care dau relativ aceleasi simptome de pornire grea - zic asta caci vad ca e 1,5 si astea-s cu probleme.

This post has been edited by segcm: 13 Sep 2009, 21:56


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat 2012 Initiale Paris - ** *1 ***
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sano
post 14 Sep 2009, 21:44
Post #23


sano


Group: Members
Posts: 399
Joined: 9 August 09
From: Bucuresti




Salutare! in linii mari - am terminat treaba si m-a costat 70 lei, cu mecanic venit cu masina lui la mine acasa, dupa serviciu si stat o ora in trafic!
mi-a dat el curent, avea mai baterie de amperaj mai mare ca a mea [60ah] a tras cu gura motorina si cu ocazia asta am vazut ca am o musca pe conducta, care se opreste fix la intrarea in para [lucru care de multe ori m-a afectat, mai ales cand conduceam sportiv, ca practic imi infunda conducta de motorina si aceasta nu mai ajungea in para] si nu-mi explic cum a ajuns musca acolo! Fireste, prostia cea mai mare a fost sa intep conducta aia si amu, ca sa nu dau 4-500 lei, cat mi-or cere aia de la reprezentanta, am taiat-o de tot, am pus un "guler" cu 2 coliere si merge brici. maine va pun o poza si un sfat prieteneste pt toti cei care s-au gandit sa ma ajute: NU SE MERITA SA ECONOMISESTI 20-30 LEI LA SCHIMBUL FILTRULUI DE MOTORINA! [revin maine]

15 Sep 2009, 08:05:
Dupa cum am promis, va atasez pozele "minunatiei" de sub capota. Deci, cine crede ca nu-l duce mintea prea mult, sa mearga la service sau isi va cam "plange in pumni" cum se spune. Acum, banuiesc/sper ca toti vor fi destepti si nu vor face ca mine!
In poza incercuita aveti poza cu musca din rezervor, care nu trece de para [banuiesc ca fie e prea mare, fie e ceva sifon care o impiedica...].
Sanatate tuturor! Ramane de acum sa ma ocup de geamu de la sofer care coboara in trepte: apas pe buton, coboara un pic si se opreste. Apas din nou - la fel. Asta nu era inainte... daca stie careva vreun link rog frumos sa-l dea.

Numai bine!

15 Sep 2009, 08:10:
[nu reusesc sa atasez nici o poza! dau Browse, apoi Add this attach si imi apare eroare! MEsajele le posteaza, insa nu reusesc sa atasez pozele ...]

This post has been edited by sano: 15 Sep 2009, 08:10


--------------------
megane 2.1 hatchback 2005/1.5dci / 74kw / 101cp - VF1 SMR205 33920325
Stiu ca sunt prost; insa cand privesc in jur, prind curaj!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 15 Sep 2009, 08:24
Post #24


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Referitor la geam: cand ajunge la capat da cursa sus, tine apasat pe buton 4-5 secunde. La fel si jos si gata va functiona normal dupa aceea. biggrin.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sano
post 15 Sep 2009, 08:55
Post #25


sano


Group: Members
Posts: 399
Joined: 9 August 09
From: Bucuresti




solidconvert, am rezolvat! Multumesc mult! Daca, poate, ai nevoie de un mecanic bun, scrie-mi! Eu am descoperit unul f bun! biggrin.gif


--------------------
megane 2.1 hatchback 2005/1.5dci / 74kw / 101cp - VF1 SMR205 33920325
Stiu ca sunt prost; insa cand privesc in jur, prind curaj!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 15 Sep 2009, 14:00
Post #26


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




sano ma bucur ca ai rezolvat, multa bafta in continuare!

segcm, iti dai seama ca nu am de gand sa desfac filtru doar pentru acea garnitura, merge bine acum...vruiam sa stiu informativ unde este...ca in cazul in care nimeresc vre'un "meserias" sa stiu sa am grija.
App de injectoare nu stiu ce sa zic, acum cateva luni cand am curatat EGR-u, masina a fost verificata, pusa pe tester...tot ce se putea..cred:P ... atunci, eu am crezut ca e altceva, nu EGR-ul...nu a fost nimic inafara acestuia care a fost dat jos si curatat, ca simptome, nu aveau legatura cu pornirea..nu ma mai abat de la subiect.. am scris in topicul pentru EGR...
Nu stiu exact cum ar trebuie verificate injectoarele...deci poate am poate nu probleme cu ele..din punctu meu de vedere, masina merge ok...deci "why fix it...if ain't broken"
Oricum, segcm, multumesc pentru ajutor si rabdare


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcosmines
post 11 May 2015, 19:59
Post #27


djcosmines


Group: Members
Posts: 316
Joined: 20 January 10
From: Spain




La fel imi aparebsi mie in sarcina...la turatii mari si la depasiri service si verificar injection....am schimbat electrovana de supraalimentare pentru ca dadea rateuri cand au facut mecanicii testul la vacum. Problema nu a disparut...a aparut una si mai mare.....STOP si anomalia injection. Se opreste motorul in mers dupa o depasire...in urcare...sarcina...cand ii dai cox. Dupa multe teste cu CLIP si pe strada urcand Feleacul aici in Cluj....mecaniul ce era in dreapta mea...dupa ce a murit motorul in mers....a ridicat capota....a vazut ..."para" pentru amorsare combustibil spre filtru de combustibil putin supta. Si de la rezeevor pana in para pe furtun era combustibil si de la para spre filtru era aer. Filtrul este super curat...motorina din el la fel. A tot amorsat para pana cand la un moment dat a simtit ceva in interior....cica o supapa ce o are in partea de jos care s-a desprins si cand o prinde in partea de sus...combustibilul nu mai trece....atunci cand eu ii dau talpa...si moare mototu plus eroarea Stop si anomalia. Alta solutie nu vedem. Am facut comanda de setul complet tur si retur....ca doar asa vine. 400 ron si mana de lucru vreo 300 ron plus 100 CLIP test. Mecanicul se gandea la cum sa schimbe doar para...ca a mai facut...sau sa luam din dezmembrari partea cu furtune de pe langa para si cu ceva imbinari si coliere....in fine...am decis sa nu risc si sa iau nou de la Reno. Specific ca masina m-a lasat vineri in Ungaria la 40 km de granita in drum spre Spania. Si nu vreau sa se mai repete. Sper sa fie asta solutia.

This post has been edited by djcosmines: 11 May 2015, 20:03


--------------------
Renault Megane 2 Hatchback 2004 1.5 dCI 100 cp - 3794 CTK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vick
post 12 May 2015, 10:18
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 7 September 05
From: Romania




Chiar nu se merita deranjul (si costul) de a schimba tot circuitul doar pentru para. Nu stiu ce a fost in capul lor cand au proiectat partea asta.

Dar in rezervor nu exista o pompa electrica? Parca asa apare in schita din manualul de service? Aia ce rol are?


--------------------
DACIA 1310L - B01POL
SAU NU ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 12 May 2015, 12:06
Post #29


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Banii!!!... asta a fost in capul lor cand au proiectat sistemul cu para integrata... laugh.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 13 May 2015, 23:15
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Mda:
- vrei sa schimbi becurile, da jos bara fata si farurile;
- vrei sa schimbi para, desfa toata masina cu conducte de la rezervor;
.. si altele de genul....

PS. ma paste si pe mine para probabil, ca filtrul e schimbat de 5000 km si in ultima luna de 2 ori n-a vrut sa porneasca, circuitul fiind gol. Amorsare para de 10 ori si pornit la cheie. Ori filtru prost desi e de origine, ori supapa din para...


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 09:55
Dacia