pompa para - circuit motorina, pompa de mana pt amorsarea circuitului de motorina
![]() ![]() ![]() |
pompa para - circuit motorina, pompa de mana pt amorsarea circuitului de motorina
valikris2002 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 944 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
|
||
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
26-10-2007
- -
|
|||
cristi.r |
![]()
Post
#32
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
QUOTE(vick @ 12 May 2015, 11:18) Chiar nu se merita deranjul (si costul) de a schimba tot circuitul doar pentru para. Nu stiu ce a fost in capul lor cand au proiectat partea asta. Dar in rezervor nu exista o pompa electrica? Parca asa apare in schita din manualul de service? Aia ce rol are? dci-ul de 1.5 nu are pompa in rezervor. Pompa de la motor are parte de joasa (care produce celebra pilitura) si parte de inalta presiune. Si atat. Deranjul "se merita" daca n-ai incotro. Cand nu mai porneste agregatul pentru ca nu mai are carburant, e cam complicata treaba. Sau, poate nu stii cum este construita efectiv instalatia de alimentare... QUOTE(valikris2002 @ 14 May 2015, 09:28) auzisem ca pentru situatia in care se duce motorina in rezervor se monta o supa de sens pe conducta respectiva Ai auzit bine, se taie furtunul (ma rog, teava, ca e un plastic tare) care duce catre filtrul de combustibil si se monteaza supapa. Garantat functioneaza. Da, para aia se mai strica. |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Mihailean90 |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 26 June 12 ![]() |
Salut am un renault megane 1.9 dci 2006 si de cateva zile face figuri cand o pornesc dimineata, porneste mai greu pe urma moare motoru si nu mai porneste, trebuie sa amorsez pentru ca pompita e goala, pe urma porneste si nu mai am probleme pana la urmatoarea dimineata
![]() |
--------------------
Renault
Megane ii
2006 1.9 dci
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#34
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
Dupa ce am schimbat tot sistemul (pentru ca nu am vrut sa risc sa schimb doar "para" de amorsat) tur si retur + "para" ...cam 450 RON... am ajuns cu bine in Spania...chiar masina merge ca inainte...pot ajunge la viteze mari fara sa mai apara nici prima mea eraore de SERVICE + Verificare Injectie ....nu a aparut nici STOP ca sa se mai opreasca masina....nu am nici o bula de aer pe instalatie, cu "para" veche amorsai de te apuca craciunu...cu noul sistem a amorsat de 4-5 ori si deja era instalatia ok. Cam atat...mecanic de nota 10...eu il recomand....Cluj....Calea Turzii...RENO....Dn. Tomos.
Problema mea este rezolvata, solutia pentru mine a fost sa schimb sistemul. In "para" era rupt ceva care se ducea si se punea ca dop atunci cand ceream mult combustibil, sarcina, depasiri...si in functie de noroc...se oprea motoru cand iti era lumea mai draga, am mers 2000 km fara sa se infunde ....si in Ungaria m-a lasat masina in drum spre Spania. Se pare ca nu se intampla asa des incat sa se rupa ceva in "para" de amorsat, dar la mine s-a intamplat. |
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 10:26 |