Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

pompa para - circuit motorina, pompa de mana pt amorsarea circuitului de motorina

valikris2002
post 14 May 2015, 08:28
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 944
Joined: 11 November 05
From: roman,neamt




auzisem ca pentru situatia in care se duce motorina in rezervor se monta o supa de sens pe conducta respectiva


--------------------
megan sedan manager 1.5 dci, 85 cp 26-10-2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 14 May 2015, 10:29
Post #32


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




QUOTE(vick @ 12 May 2015, 11:18)
Chiar nu se merita deranjul (si costul) de a schimba tot circuitul doar pentru para. Nu stiu ce a fost in capul lor cand au proiectat partea asta.

Dar in rezervor nu exista o pompa electrica? Parca asa apare in schita din manualul de service? Aia ce rol are?
*


dci-ul de 1.5 nu are pompa in rezervor. Pompa de la motor are parte de joasa (care produce celebra pilitura) si parte de inalta presiune. Si atat.

Deranjul "se merita" daca n-ai incotro. Cand nu mai porneste agregatul pentru ca nu mai are carburant, e cam complicata treaba. Sau, poate nu stii cum este construita efectiv instalatia de alimentare...


QUOTE(valikris2002 @ 14 May 2015, 09:28)
auzisem ca pentru situatia in care se duce motorina in rezervor se monta o supa de sens pe conducta respectiva
*


Ai auzit bine, se taie furtunul (ma rog, teava, ca e un plastic tare) care duce catre filtrul de combustibil si se monteaza supapa. Garantat functioneaza. Da, para aia se mai strica.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihailean90
post 17 May 2015, 11:33
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 26 June 12




Salut am un renault megane 1.9 dci 2006 si de cateva zile face figuri cand o pornesc dimineata, porneste mai greu pe urma moare motoru si nu mai porneste, trebuie sa amorsez pentru ca pompita e goala, pe urma porneste si nu mai am probleme pana la urmatoarea dimineata sad.gif. Ce trebuie schimbat ??? Ca nu vreau sa merg la service ca nu sunt in romania si aici sunt foarte scumpi si as vrea sa resolv eu problema daca se poate. Va multimes!


--------------------
Renault Megane ii 2006 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcosmines
post 24 May 2015, 11:54
Post #34


djcosmines


Group: Members
Posts: 316
Joined: 20 January 10
From: Spain




Dupa ce am schimbat tot sistemul (pentru ca nu am vrut sa risc sa schimb doar "para" de amorsat) tur si retur + "para" ...cam 450 RON... am ajuns cu bine in Spania...chiar masina merge ca inainte...pot ajunge la viteze mari fara sa mai apara nici prima mea eraore de SERVICE + Verificare Injectie ....nu a aparut nici STOP ca sa se mai opreasca masina....nu am nici o bula de aer pe instalatie, cu "para" veche amorsai de te apuca craciunu...cu noul sistem a amorsat de 4-5 ori si deja era instalatia ok. Cam atat...mecanic de nota 10...eu il recomand....Cluj....Calea Turzii...RENO....Dn. Tomos.


Problema mea este rezolvata, solutia pentru mine a fost sa schimb sistemul. In "para" era rupt ceva care se ducea si se punea ca dop atunci cand ceream mult combustibil, sarcina, depasiri...si in functie de noroc...se oprea motoru cand iti era lumea mai draga, am mers 2000 km fara sa se infunde ....si in Ungaria m-a lasat masina in drum spre Spania. Se pare ca nu se intampla asa des incat sa se rupa ceva in "para" de amorsat, dar la mine s-a intamplat.


--------------------
Renault Megane 2 Hatchback 2004 1.5 dCI 100 cp - 3794 CTK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 10:26
Dacia