Situatie disperata cu acceleratia!, nu mai trage si nu stiu ce sa-i mai fac...
![]() ![]() ![]() |
Situatie disperata cu acceleratia!, nu mai trage si nu stiu ce sa-i mai fac...
cristinalina |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 28 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2003/LA0505
- BZ 06 RSK
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Fum scoate cand se aprinde spirala in bord?
Deci sunt 2 posibilitati...ori EGR si-a dat duhul ori mai grav....turbina s-a dus... Ulei nu consuma? Parerea mea este ca ai luat o masina de care proprietarul dinainte nu a avut deloc grija...este inadmisibil sa ai atatea probleme cu o masina care este foarte fiabila... This post has been edited by cj98czh: 22 Oct 2008, 10:45 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
cristinalina |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 28 July 08 ![]() |
Inainte sa ii schimb EGR-ul scotea un fum de nu mai vedeau masinile din spatele meu, dar scotea fum numai cand o fortam foarte tare sa se tureze. Acum nu mai scoate, are EGR nou dar tot nu se accelereaza.
Au verificat turbina, nu sunt probleme. Masina a fost intretinuta, revizii la 10 000 km fara exceptie, toate piesele inlocuite sunt originale, mecanicul care s-a ocupat de ea 5 ani de zile spune ca a fost chiar o masina foarte buna la care nu a schimbat nimic inafara de consumabile. Are 165 000 km, din care eu am facut 15 000 - poate acum au inceput sa pice toate ... 22 Oct 2008, 14:43: Am vazut prin alte topic-uri ca aceasta problema ar putea fi de la debitmetru. Am intrebat la service si mi-au spus ca DA, SI ACESTA E STRICAT, dar ca ei nu cred ca din cauza lui face asa!?!? Intrebare: daca debitmetrul e stricat, simptomele masinii mele sunt absolut corelate cu asta? Am gasit debitmetru la 8 mil. E mult, e putin, gasesc mai ieftin? Inca ceva: pe tester am vazut eu ca scria: "eroare senzor transmisie aer .... si nu mai stiu" This post has been edited by cristinalina: 22 Oct 2008, 14:43 |
--------------------
Renault
Megane
2003/LA0505
- BZ 06 RSK
|
|
alex0507 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 28 January 07 From: BV ![]() |
scoate mufa de la debitmetru (daca stii care e) si vezi cum merge masina.
|
--------------------
Renault
Megane
2002 Classic Expression, 1.9 dCi
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
kiar asa unde e?
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
catyon |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 July 08 ![]() |
VINDE-O FATA, NE-AM PRICOPSIT CU CELE MAI PROASTE MASINI DIN PIATA.
NICIODATA NU E PREA TARZIU ! |
--------------------
renault
megane
2000 1,9 dti 98 cp
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu vb. fara sa argumentezi.... sunt foarte multi foarte multumiti de ele...printre care si eu.... dar asta tine de multe... intretinere, stil de condus etc...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Mai cauta debitmetru, eu l-am luat cu vreo 570 RON parca, la mine e facut de Siemens (tot 1.9 dCi, dar de 120 de cai). Cand a picat al meu, masina mergea perfect (pe loc se tura mai usor, si acum se tureaza mai usor daca scot mufa de la el), dar nu facea amestecul cum trebuie si scotea un kil de fum in sarcina. Pe de alta parte, un Passat cu care am mers si caruia ii picase debitmetrul, nu tragea deloc. Nu murea motorul, dar masina mergea ca si cum nu ar fi avut turbina. Nici nu scotea fum...deci simptomele difera.
In alta ordine de idei, iti pot spune ca masina merge si cu turbina picata, nu ti se opreste in intersectie, ceea ce descri tu este un posibil simptom de EGR defect, desi nu stiu cum se poate avand in vedere ca e nou...Sau poate debitmetrul defect se manifesta altfel la modelul tau de motor. Oricum, inadmisibil sa te plimbe astia la service atat, ba ca e aia, ba ailalta si tu sa dai banii cu caruta ![]() Incerc sa caut o poza cu debitmetrul ca sa vezi de ce mufa sa tragi. L.E. Asta e mufa, apesi pe clema aia parca si tragi in spate (cu motorul oprit). Succes ![]() This post has been edited by poseidon06: 24 Oct 2008, 00:28 Attached thumbnail(s) DSC00095.JPG ( Size: 654.34k ) Number of downloads: 4400 DSC00054.JPG ( Size: 300.17k ) Number of downloads: 4774 |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Hawk84 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 18 June 08 From: Bucuresti ![]() |
poseidon06, nu vreau sa te critic, dar poza este de la un megane 2.
in orice caz, debimetrul arata la fel, pozitionarea difera de la model la model dar si mufa este asemanatoare, deci este usor de gasit. Succes!! |
--------------------
Renault
Megane 1 classic 1.9 dTi
2000
- CT-87-GCA
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Stiu ca este de la Megane 2, este de la masina mea
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
alex0507 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 28 January 07 From: BV ![]() |
asa e si la dci de pe megane 1 numai ca e pe pozitie centrala
![]() This post has been edited by alex0507: 24 Oct 2008, 12:43 |
--------------------
Renault
Megane
2002 Classic Expression, 1.9 dCi
|
|
FederalMogul |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 13 June 06 From: TM ![]() |
Vad ca e f raspandita problema asta sau variante ale ei. La mine se manifesta lipsa de putere cand schimb din 1-a in a 2-a. Accelerez sa zicem pe la 3000 rot/min si schimb a 2-a. In clipa urmatoare turatia in loc sa cada undeva pe la 2000-2200 rot/min cade pe la 1000 rot/min. Deci face frana de motor la schimbarea in superioara ..verry strange. Accelerez de la aia 1000 rot/min si se accelereaza normal. Mai face si cand schimb din 2 in 3 sau 3 in 4 dar mai rar.
EGR-ul e nou (aprox 1000km). Turbina e aproape nou (aprox 30000 km). NU mi se aprinde martorul de bujii. Ce poate sa fie? |
--------------------
Renault
Megane 3 RS
2013
|
|
likos |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 7 June 07 From: oradea ![]() |
de obicei cand nu trage este filtul de motorina
l ai verificat?(schimbat) bafta |
--------------------
renault
laguna
1998 grandtour 1.6 16v concorde
- 79KW
|
|
radunre |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Si eu patesc ca si FederalMogul dar rar si in mod aleator, 99% cu motorul rece/dimineata. Am suspectat contactele de la ambreiaj/frana, le-am verificat/ajustat dar tot mai apare problema. Incep sa suspectez potentiometrul pedalei de ambreiaj... nici la mine nu se aprind martori la bord, probabil o citire a erorilor stocate ar ajuta...
cristinalina - un test de injectoare/sistem de injectie, presiune in rampa ai facut ? de asemenea ar ajuta la diagnosticare si testele pe care colegii ti le-au prezentat mai sus pt. debitmetru. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(likos @ 30 Oct 2008, 10:40) De obicei cand nu trage pot fi multe...inafara filtrului de motorina... care este cea mai putin probabila la motorul dCi... EGR, turbina, tubulatura sparta, senzor de acceleratie, injectoare, senzori, etc, etc....asa ca nu e chiar de obicei... radunre - verifica potentiometrul de la acceleratie...cred ca acolo s-ar putea sa fie buba.. This post has been edited by cj98czh: 30 Oct 2008, 12:03 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
FederalMogul |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 13 June 06 From: TM ![]() |
Cred ca am gasit ce are. De doua zile am scos mufa de la debimetru. Nu mai face
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 RS
2013
|
|
Hawk84 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 18 June 08 From: Bucuresti ![]() |
debimetru daca este ars, nu mai ai ce-i face!!!
![]() in schimb daca nu este ars, stricat.... se poate curata cu un spray de contacte, numai sa incerci sa nu atingi filamentele alea dinauntru, pentru ca sunt foarte fragile! Succes!! |
--------------------
Renault
Megane 1 classic 1.9 dTi
2000
- CT-87-GCA
|
|
FederalMogul |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 13 June 06 From: TM ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 3 RS
2013
|
|
alex0507 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 28 January 07 From: BV ![]() |
Il desfaci si te uiti la el
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2002 Classic Expression, 1.9 dCi
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
aaaaa, motorul dCi nu are cablu de acceleratie....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
alex0507 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 28 January 07 From: BV ![]() |
inseamna ca a mea e unica
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2002 Classic Expression, 1.9 dCi
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu cumva ai dTi si nu dci...primul are intradevar cablu...al doilea eu stiu ca nu...
Cati KW are masina? |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
alex0507 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 28 January 07 From: BV ![]() |
dci am, 75kw. Poate mi-or fi pus dti in loc de dci in fabrica
![]() 102_6015.jpg ( Size: 188.02k ) Number of downloads: 4579 This post has been edited by alex0507: 31 Oct 2008, 12:41 |
--------------------
Renault
Megane
2002 Classic Expression, 1.9 dCi
|
|
radunre |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
si dCi are cablu de acceleratie dar este intre pedala si potentiometru, potentiometru care spre deosebire de alti producatori este montat in compartimentul motor si cablul respectiv este destul de lung, ochiometric la mine este cam de 60-80 cm, poate pt. a se misca usor in bucle...
This post has been edited by radunre: 31 Oct 2008, 14:17 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da, m-am lamurit si eu....asa este...pedala acceleratie - cablu - potentiometru...
R19/16v m-a lamurit ![]() Eu am zis ca nu are cum sa aiba cablu pt. ca sunt Megane 1 cu ESP si atunci...ESP pe motor cu cablu de acceleratie...era imposibil...stiam ca are potentiometru dar nu stiam ca potentiometrul este miscat de cablu... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
alex0507 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 28 January 07 From: BV ![]() |
Multumesc domnu Radu pentru confirmare.
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2002 Classic Expression, 1.9 dCi
|
|
radunre |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Revin cu problema explicata de FederalMogul si de mine in postul nr. 14.
Problema cu frana de motor la schimbarea vitezelor apare foarte des acum, cam de cand s-a instaurat ceata/frigul la noi. Este ingrozitor de deranjant, se simte cel mai tare la schimbarea din 1 -> 2, la un demaraj mai puternic, ajung in vit. 1 pe la 30 km/h dupa care schimb a 2-a si ma baga cu nasul in parbriz... Am observat ca nu trebuie sa las motorul sa coboare la relanti in secunda schimbarii vitezelor, pt. a obtine accelerarea initiala il tin din acceleratie putin turat cat timp apas ambreiajul. I-mi storc creierii sa inteleg logica acestui comportament si fac diverse teste cu motorasul dar degeaba. Mentionez ca motorul trage foarte bine, functioneaza liniar la apasarea pedalei de acceleratie in gol/sarcina, nu consuma mai mult decat normal, nu papa ulei/antigel. Destul de des apar si variatii ale turatiei de relanti, problema asemanatoare cu cea explicata si rezolvata de "cj98czh" prin schimbarea ventilului regulator de presiune din pompa de injectie. Ma gandesc ca poate fie o problema cauzata si de acel ventil regulator, in cazul in care nu e capabil sa regleze corect presiunea in rampa in momentul in care care turatia la schimbarea vitezelor si ii trebuie ceva timp pt. a o regla, ma mai gandesc si la un contact imperfect pe undeva... desi un contact imperfect ar duce la functionarea proasta a motorului si in accelerari/mers constant. Poate ma ajutati voi cu ceva ![]() LE: In aceasta seara am avut ceva drumuri prin oras, la o stationare de cateva minute am facut urmatoarele: - motor in relanti, apasat complet si lasat pedala de acceleratie intr-un timp foarte scurt <1 secunda, motorul abea apuca sa sara la ~1000ture/min. facut asta de ~20 ori. - momentan nu am tremurat la relanti - dupa plecare am testat motorasul prin accelerare in vit. I pana la ~2800ture si schimbat in a II. fara a atinge acceleratia, surpriza, turatia scadea foarte lent si pana sa las complet ambreiajul ajungea pana la ~200ture/min. si masina se misca natural, neinfranata. - am observat pe parcurs ca atunci cand apare problema franei de motor la schimbarea treptelor, turatia la schimbarea vitezelor scade brusc la ~1000ture/min. - dupa apasarile repetate ale acceleratiei pana la podea pot spune ca nu a mai aparut efectul de franare. Se pare ca problema dse concentreaza serios pe potentiometrul pedalie de acceleratie, asa cum banuiam si cum colegul "cj98czh" a sugerat mai sus. - alt aspect al comportamenului la accelerare al motorasului este ca: apasand pedala de acceleratie usor, ating turatia de ~1000 ture, apasand inca putin motorul urca la ~2000-2500 ture fara a avea un control precis in aceasta plaja, dupa aceasta plaja apasarea si turatia au o corespondenta aproximativ liniara, nu am mers mai mult de 3900ture. La voi cum este, poate cineva sa-mi descrie comportamenul unui motor identic ? Am sa revin cu noutati. This post has been edited by radunre: 18 Nov 2008, 20:12 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
FederalMogul |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 13 June 06 From: TM ![]() |
Se pare ca totusi nu am scapat de problema prin deconectarea debimetrului. Totusi daca inainte facea aproape tot timpul la schimbarea din 1-2, cu debimetrul scos facea cam odata la 20 de schimbari. Deci cred ca si debimetrul are o implicatie aici. Dezavantajul la mersul fara debimetru e ca acceleram f greu pana pe la 3000 ture asa ca am preferat sa il pun la loc.
In concluzie problema a revenit si momentan nu am nici o explicatie si nici chef si bani de service. |
--------------------
Renault
Megane 3 RS
2013
|
|
St |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(radunre @ 18 Nov 2008, 10:26) - alt aspect al comportamenului la accelerare al motorasului este ca: apasand pedala de acceleratie usor, ating turatia de ~1000 ture, apasand inca putin motorul urca la ~2000-2500 ture fara a avea un control precis in aceasta plaja, dupa aceasta plaja apasarea si turatia au o corespondenta aproximativ liniara, nu am mers mai mult de 3900ture. Ceva asemanator se intampla si al mine. Apas usor acceleratia ajunge la aprox 1000rpm, mai apas putin, urca pana al 1200, si a treia oara daca mai apas putin sare de 1750rpm. In schimb eu n-am problema cu frana de motor. |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
gideon |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 28 November 08 ![]() |
Sal.Sunt Bogdan ,nou p aici...
![]() Am si eu cam aceasi problema...am un Renault 1 din 2002 1.9 dci 75kw si cand schimb treptele imi ingenuncheaza apoi se tureaza...in plus ieri a plecat frate-meu cu el pana la sibiu si mi-a zis ca nu ia mai trecut de 160km/h in conditiile in care acum 2 sapt am mers eu cu 196...in fine asta cu aceleratia mi s-a mai intamplat o data dupa ce i-am curatat EGR-ul, dar am pus-o pe tester ,i-a sters erorile si a mers dar faza cu venitul in nas(inghenuncherea) la schimbarea treptei deja nu stiu ce sa mai fac... Imi face asa de 1 an de cand am cumparat-o si nici un service nu mi-a zis ce are(explicatia celor de la renault:asa sunt primele motoare DCI de la Renault,nu se acelereaza ele din prima....au nevoie de 1-2s sa acelereze) Eu nu cred asta pentru ca am avut o perioada in vara de vreo 2 luni in care masina a mers perfect fara sa-i fac nimic:-s! Daca voi ati reusit sa rezolvati problema sau stiti cum se poate rezolva pls help me! Multumesc frumos! |
--------------------
Renault
Megane
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:26 |