Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Situatie disperata cu acceleratia!, nu mai trage si nu stiu ce sa-i mai fac...

ThunderRa
post 29 Nov 2008, 10:44
Post #31


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Explicatia astora din service e cel putin cretina. Una e ca masina raspunde cu un delay la apasarea acceleratiei si alta ca nu mai reuseste sa treaca de o anumita viteza... Ai inlocuit filtrele masinii? Ai verificat injectia?

This post has been edited by ThunderRa: 29 Nov 2008, 10:44


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 - NT-23-DAC 2008 - Lux Privilege 1.6 16v
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gideon
post 29 Nov 2008, 12:14
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 28 November 08




Filtrele au fost inlocuite acum vreo 10000km si ala de ulei acum vreo 3000.
Cei de la Renault au dat explicatia aia pentru delay nu pt ca nu trece de o anumita viteaza(ca nu trece de o viteza este un senzor la bujia incandescenta,dar aia nu mi s-a parut o problema ca am mai patit-o si s-a rezolvat repede)
Eu am mare problema cu delay-ul:-s si vroiam sa-mi recomande cineva un service sau un mecanic care chiar stie ce are(nu are cum sa fie problema din fabrica la toate din moment ce am avut acele 2 luni in care masina a mers perfect)
Si am vazut mai sus niste posturi ca si cum ar avea aceasi problema,dar nu a zis nimeni daca si-a rezolvat problema,unde si cum sad.gif
Ms frumos !


--------------------
Renault Megane 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FederalMogul
post 29 Nov 2008, 23:55
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 13 June 06
From: TM




QUOTE(gideon @ 29 Nov 2008, 13:14)
Si am vazut mai sus niste posturi ca si cum ar avea aceasi problema,dar nu a zis nimeni daca si-a rezolvat problema,unde si cum sad.gif

*



Probabil ca nefiind o problema grava (cel putin la mine) se poate merge cu masina si asa. De aceea f putini chiar ajung in service pt aceasta problema.

Pe de alta parte oricum ai merge degeaba in service. Marea majoritate a mecanicilor habar nu au sa interpreteze simptomele masinii sau rezultatele testelor. Fac doar o resetare, sterg erorile si gata cred ca s-a rezolvat. Daca o sa ai ocazia sa faci un test si mecanicul va veni sa iti spuna ca a dat o eroare, dar ca a sters-o si acum e OK sa sti ca asta e cel mai sigur semn ca mecanicul ala nu are nici o treaba cu meseria.
O eroare intotdeauna are o cauza de fond care nu poate fi eliminata prin resetarea calc.

Eu am avut mai multe experiente la servicul Renault AutoEuropa din Timisoara cu niste mecanici care aproape ca au trezit instinctele primitive din mine m-au facut sa ma gandesc la emigrare tongue.gif . Deci eu zic sa nu iti mai bati capul sa rezolvi problema ca nu vei reusi si doar iti faci nervi inutili. Se poate merge si asa, daca nu ai si optiunea vanzarii.

This post has been edited by FederalMogul: 29 Nov 2008, 23:56


--------------------
Renault Megane 3 RS 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 30 Nov 2008, 19:18
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




ca sa nu postez de 2 ori, urmariti si topicul acesta:
http://reno.ro/a-inceput-sa-faca-figuri-t120006.html

eu l-am descoperit de curand si am purtat ceva discutii si acolo, poate va ajuta.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hawk84
post 1 Dec 2008, 22:51
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 18 June 08
From: Bucuresti




Salutare,
Am ajuns si eu la service si am facut un test compiuterizat si surpriza:
Totul ok!!!
Asa-zisul mecanic, nu a stiut sa-mi zica de ce nu mai trage masina sad.gif
Mie ce-l putin nu-mi da in nas smile.gif dar trage deabia de la 2500 rpm in sus!
Am banuit ca este de la debimetru si am luat unul de la dezmambrari cu care masina deabia atingea 90 km/h smile.gif)
Acuma nu mai stiu ce sa cred wacko.gif
Asteptam idei icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane 1 classic 1.9 dTi - CT-87-GCA 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gideon
post 3 Dec 2008, 08:52
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 28 November 08




QUOTE(FederalMogul @ 29 Nov 2008, 23:55)
Probabil ca nefiind o problema grava (cel putin la mine) se poate merge cu masina si asa. De aceea f putini chiar ajung in service pt aceasta problema.

Pe de alta parte oricum ai merge degeaba in service. Marea majoritate a mecanicilor habar nu au sa interpreteze simptomele masinii sau rezultatele testelor. Fac doar o resetare, sterg erorile si gata cred ca s-a rezolvat. Daca o sa ai ocazia sa faci un test si mecanicul va veni sa iti spuna ca a dat o eroare, dar ca a sters-o si acum e OK sa sti ca asta e cel mai sigur semn ca mecanicul ala nu are nici o treaba cu meseria.
O eroare intotdeauna are o cauza de fond care nu poate fi eliminata prin resetarea calc.

Eu am avut mai multe experiente la servicul Renault AutoEuropa din Timisoara cu niste mecanici care aproape ca au trezit instinctele primitive din mine m-au facut sa ma gandesc la emigrare  tongue.gif . Deci eu zic sa nu iti mai bati capul sa rezolvi problema ca nu vei reusi si doar iti faci nervi inutili. Se poate merge si asa, daca nu ai si optiunea vanzarii.
*


Sal!
Da asa e...am dat pe testere de un an pana acum vreo 800 Ron...Am fost la mai multe service-uri Renault + altele mai mici si exact cum ai zis si tu..."Am sters erorile"..in unu din ele mi-a curatat EGR-ul si vreo 50km a mers masina ok iar in altul mi-a zis ca ar trebui sa schimb ori EGR-ul ori pompa de injectie...si nu stia sigur care din ele...deci....no comment...oricum va multumesc frumos!!!


--------------------
Renault Megane 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 7 Feb 2013, 08:10
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




E un topic vechi dar poate ajuta pe cineva.
Am schimbat regulatorul de presiune in rampa si nu mai "da in bot" la schimbarea vitezelor, cititi aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=504...dpost&p=3709194


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidel1994
post 17 Mar 2014, 16:07
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 17 March 14




AM SI EU O PROBLEMA AM UN MEGANE 1.9DTI DIN 1999 NU TRAGE PARCA AR FI UN DIESEL ASPIRAT AM URMARIT FORUMURI SI MAM GANDIT CA E DE LA DEBITMETRU . PROBLEMA E CA AM SCOS MUFA DE LA DEBITMETRUL SI NIKI O SCHIMBARE ADIC TOT ASA MERGE SI DACA E BAGATA SI DACA E SCOASA MA GANDESC CA POATE NU MAI FUNCTIONEAZA . AM MAI CITIT PE UN FOURUM CA POATE SA FIE DE LA EGR . TURBINA MI SE AUDE CA FUNCTIONEAZA CAND STAU PE LOC SI ACCELEREZ PANA IN 2000 , 2500 DE TURE ASTA NU STIU CAND AR TREBUI SA INTRE SI LA CE TURATI DACA MA PUTETI AJUTA VA VO FI RECUNOSCATOR MULTUMESC sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif


--------------------
renault megane 1 1999 grand tour 1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Mar 2014, 16:10
Post #39


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Te rog nu mai scrie cu litere mari pentru ca am impresia ca tipi la noi.

Du-te la un tester CLIP si vezi ce bube iti arata, dupa aceea o sa-ti dai semama cu ajutorul rezultatelor de la tester si al forumului (posteaza aici rezultatele) ce este de facut.

Spor!


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidel1994
post 17 Mar 2014, 16:21
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 17 March 14




ma scuzati ca am scris cu litere mari as merge dar sunt in austria si costa o gramada de bani sai fac un test nu ati avea idee ce ar putea fi eu cred ca debitmetrul meu nu functioneaza, odata ce am scos mufa si tot asa merge si cumfa bagata si cu fara va rog ajutatima


--------------------
renault megane 1 1999 grand tour 1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Mar 2014, 16:25
Post #41


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ar putea sa fie debitmetrul, sa fie EGR-ul sa fie turbo, sa fie pilotarea turbo , sa fie catalizator + altele .. de aia ziceam de tester ..

Ceva martor se aprinde in bord?



--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezar13
post 17 Mar 2014, 16:28
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 4 June 13
From: Bucuresti Sector 4




E destul de greu sa ne dam seama asa pe "uscat" pot fi multe cauze; poti sa ne zici daca in mers este limitata turatia sau daca vezi norisor de fum in urma?


--------------------
Renault Megane 2 - B513CMG 2004 1.6 16v combi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidel1994
post 17 Mar 2014, 16:30
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 17 March 14




in bord nu mi se aprinde nimic totul e in regula si nu am mentionat ca , cate odata cand sunt in mers si scot pe liber scade turometrul sub 900 si dupa vreo 10 secunde isi revine


--------------------
renault megane 1 1999 grand tour 1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Mar 2014, 16:31
Post #44


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




De ce ai scoate-o pe liber in timpul mersului?

Cat de subturat conduci? La cat schimbi treptele de viteza?


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidel1994
post 17 Mar 2014, 16:32
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 17 March 14




fum nu scoate de loc doar daca o calc pe l 4000 dar nu mult foarte putin de turat se tureaza

17 Mar 2014, 16:34:
de exemplu inainte sa ajung la semafor o scot pe liber , schimb in 2500 3000 de ture

17 Mar 2014, 16:42:
vreau sa zik ca am ajuns cu ea si la 160km pe ora dar foarte greu imi urca foarte greu in ture cu pedala la fund

17 Mar 2014, 16:43:
adica daca vreau sa fac o depasire cu ea nam curaj merge de mers prinde viteaza dar foarte greu parca ar fi clio 1.9 d aspirat

17 Mar 2014, 16:48:
nu pot sami inchipui ce ar putea avea mar bate gandul sai curat egr voi ce ziceti?





17 Mar 2014, 16:49:
smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif

17 Mar 2014, 16:59:
va rog ajutatima daca stie cineva mam saturat sa merg asa cu ea please help meeeeee...........................


This post has been edited by ovidel1994: 17 Mar 2014, 16:59


--------------------
renault megane 1 1999 grand tour 1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezar13
post 17 Mar 2014, 17:00
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 4 June 13
From: Bucuresti Sector 4




incearca si anuleaza EGR temporar si vezi ce zice; in rest cauze multe: pompa injectie, MAF, MAP si alti senzori care contribuie la amestec...


--------------------
Renault Megane 2 - B513CMG 2004 1.6 16v combi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidel1994
post 17 Mar 2014, 17:05
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 17 March 14




egr are vreo mufa ceva te rog dami mai multe detali eu doar am citit despre asta unde se afla langa turbina

17 Mar 2014, 17:11:
ok o sa documentez o sal alunez si o sa va zik ce sa intamplat multumesc fumos tuturor pentru raspunsurile date

This post has been edited by ovidel1994: 17 Mar 2014, 17:11


--------------------
renault megane 1 1999 grand tour 1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Mar 2014, 17:15
Post #48


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(cezar13 @ 17 Mar 2014, 17:00)
i, MAF, MAP si alti senzori care contribuie la amestec...
*



Ha ????? vorbim de un diesel ... ce spui tu sunt la benzinare .


Despre EGR:

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=131238&hl=EGR

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=228912&hl=

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=180602&hl=

Despre problema ta ..

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=53331&hl=


Trebuie doar sa cauti cu atentie si sa citesti ..

Eu as incepe cu verificare/curatarea EGR-ului.

Spor!


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidel1994
post 17 Mar 2014, 17:26
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 17 March 14




ok multumesc mult dupa ce o sa fac chestia asta o sa va spun ce sa intamplat


--------------------
renault megane 1 1999 grand tour 1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezar13
post 17 Mar 2014, 17:44
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 4 June 13
From: Bucuresti Sector 4




avand in vedere anul ai EGR comandat prin sistemul de vacuum al masinii; pt anulare tb scos furtunul de vacuum din EGR si astupat cu ceva pt a nu pierde presiunea; vezi cum se comporta masina asa, in general problemele la EGR sunt insotite de fum mai abundent datorita surplusului de motorina nearsa;

17 Mar 2014, 17:47:
cj98czh vorbesc de pompa de inalte si senzorii de monitorizare presiune turbo (MAP) si cantitate aer MAF pe baza carora se comanda cantitatea de motorina pulverizata in motor de injectoare;

This post has been edited by cezar13: 17 Mar 2014, 17:47


--------------------
Renault Megane 2 - B513CMG 2004 1.6 16v combi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidel1994
post 17 Mar 2014, 20:43
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 17 March 14




as mai avea o intrebare cum pot probaa daca turbo functioneaza si la ce turatie intra el va rog ajutatima

17 Mar 2014, 20:49:
stie cineva cum imi pot proba turbina?

This post has been edited by ovidel1994: 17 Mar 2014, 20:49


--------------------
renault megane 1 1999 grand tour 1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezar13
post 17 Mar 2014, 22:02
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 4 June 13
From: Bucuresti Sector 4




in afara de diagnoza unde poti vedea presiunea dezvoltata de turbina singura metoda este ca in timp ce motorul urca in ture sa tii mana pe furtunele de la turbo si simti cum se intaresc din cauza presiunii; daca nu ar functiona corect ar tb sa iti dea eroare fie pentru presiune scazuta fie pentru presiune prea mare si atunci ai fi stiut ca ai o pb cu turbo dar asa... mai putin pb; poti deasemenea verifica uzura axului turbinei astfel: desfaci furtunul ce pleaca din turbo catre admisia motorului si incerci cu mana axul turbinei daca are joc lateral; nu ar tb sa fie mai mare de 2 mm;


--------------------
Renault Megane 2 - B513CMG 2004 1.6 16v combi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidel1994
post 18 Mar 2014, 09:17
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 17 March 14




ma gandesc sa am si o piedre de presiune la furtunele de la intercoler voi ce ziceti si de aia sa nu mearga


--------------------
renault megane 1 1999 grand tour 1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 18 Mar 2014, 10:13
Post #54


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Eu zic ce ti-am spus de la inceput ... du-te si fa o diagnoza ca nu poate sa fie o avere daca vrei posibile cauze .. daca vrei sa pierzi vremea pe forum si sa astepti sa-si dea unul si altul cu parerea ... baga in continuare ... este foarte greu de dat cu presupusul atat timp cand nu vezi live ce se intampla, asta tot incerc eu sa-ti spun.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezar13
post 18 Mar 2014, 12:30
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 4 June 13
From: Bucuresti Sector 4




daca aveai pierdere de presiune trebuia sa vezi ceva fum in spatele tau neaparat


--------------------
Renault Megane 2 - B513CMG 2004 1.6 16v combi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidel1994
post 19 Mar 2014, 13:33
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 17 March 14




deci turbina imi merge am probat si toate sunt la locu lor furtune controlate care vin din intercoler de auzit se aude ca functioneaza si acum am observat ca nu scoate fum de loc nici macar umpk cat de tare as accelerao ma gandesc sa nu fie infundat catalizatorul sau ceva de genu ce spuneti?

19 Mar 2014, 13:35:
stiu pe cineva care tot asa a patit cu o mazda tribute mergea foarte greoi si mai ales la deal si a mea la fel si avea spart catalizatorul dupa ce la curatat merge de rupea asfaltul

19 Mar 2014, 15:25:
cand imi face problema cu adica cand sta motorul subturat se aprinde martorul asta cu un prtocaliu aprins foarte putin nu stiu cee e asta adik mai tot timpu se aprinde sat umpik si se stinge sti cineva ce e ?20140319_140228.jpg ( Size: 871.83k ) Number of downloads: 330


This post has been edited by ovidel1994: 19 Mar 2014, 15:25


--------------------
renault megane 1 1999 grand tour 1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Mar 2014, 15:37
Post #57


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Martorul respectiv se aprinde cand sunt defecte electronice.....mergi la testare pentru citire/interpretare eroarea stocata la aprinderea martorului.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidel1994
post 19 Mar 2014, 15:45
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 17 March 14




esti din brasov si eu sunt din brasov luna asta vin acasa si vreun service mai ieftin sa o pun pe tester

19 Mar 2014, 23:07:
maiine mam gandit sa dau catalizatorul jos sa vad ce e cu el sau sa il sparg voi ce ziceti va consuma mai mult sau cv de genu smile.gif

This post has been edited by ovidel1994: 19 Mar 2014, 23:07


--------------------
renault megane 1 1999 grand tour 1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristinalina
post 13 Jun 2014, 13:31
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 28 July 08




Salut!

E un topic foarte vechi, dar, de vreme ce m-am mai confruntat o data cu problema cu acceleratia anul acesta, m-am gandit sa trec aici si solutionarea, poate ajuta pe cineva.

Cand am deschis prima oara topicul acesta (2008), a fost de fapt un senzor oxidat care facea legatura intre acceleratie si motor, nu stiu mai multe detalii, dar s-a rezolvat atunci si a mers bine pana anul acesta.

Anul acesta, la fel, nu se mai tura masina peste 2000 ture, nu depaseam 40km/h nici in viteza a 5-a. M-am dus la un service dacia renault, am pus pe tester, mi-au spus ca e EGR-ul infundat, l-au curatat (desi curat EGR-ul acela in fiecare an) si, surpriza! Am plecat din service la fel cum am venit, n-am rezolvat nimic.

Noroc cu recomandarile voastre din topicul asta si altele: am aflat care este debitmetru, unde-l gasesc si ce mufa sa scot, conform indicatiilor voastre. Am scos mufa, merge masina perfect, mai bine ca inainte, adica pot sa-i dau lejer si 180 km/h. Mi-am facut griji de consum, ca am citit ca debitmetrul regleaza consumul. Nu am nicio pb cu consumul. La ultimul drum, adica 1000 km, am avut consum 5.5%, la fel ca-n vremurile ei bune. De cand am scos mufa am mers 3500 km, n-am observat nicio pb cu consumul, dimpotriva, mi se pare ca a scazut smile.gif. Acum stau si ma intreb ce rol fantastic are debitmetrul asta de mai costa si peste 600 lei?! Deci da, daca nu vi se accelereaza masina, verificati debitmetrul ca e simplu de tot sa faceti asta si mergeti fara grija si fara.

Si multumesc pentru sfaturi! Pe viitor, citesc pe reno.ro, incerc s-o rezolv singura si abia apoi arunc cu bani in service-uri. smile.gif


--------------------
Renault Megane - BZ 06 RSK 2003/LA0505
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobiq
post 17 Aug 2014, 10:30
Post #60


kidiulian


Group: Members
Posts: 17
Joined: 3 April 11




Am aceeași problema. Revin daca se rezolva la fel.

17 Aug 2014, 14:21:
Deci după ce am studiat si alte forumuri, am curatat EGR, am înlocuit un furtunaș ce pleacă de lânga EGR și duce către un senzor(era rupt), și am scos mufa de la debitmetru, am rezolvat problema. Merci cristinalina și coco de pe alt topic.

This post has been edited by boobiq: 17 Aug 2014, 14:21


--------------------
Renault Megane 1 1.9 dCi 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 07:55
Dacia