Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Martor 2 (cel cu bujiile) se aprinde in mers, posibila defectiune

domnuprofesor
post 26 Aug 2008, 20:47
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 13 May 08




Salut.

Astazi pe drumul Timisoara - Arad mi s-a intamplat un lucru ciudat. In timpul mersului mi s-a aprins martorul 2 (adica cel cu bujiile incandescente) (am un Megane 1 dCI 1.9).
A stat aprins cateva secunde bune si apoi s-a stins. Acest lucru s-a repetat de vreo 3, 4 ori.
In manual scrie: daca martorul se aprinde in urma unei deaccelerarii, acest fapt indica o functionare incorecta a sistemului. Contactati un reprezentat Renault, care este singurul in masura de a diagnostica si rezolva corect problema.
Vreau sa adaug ca martorul s-a aprins exact in conditiile mentionate in manual.

Nu stiu ce sa fac! Imi puteti da voi un hint despre ce ar putea sa se intample? Simt parca masina trage un pic mai greu, in special la accelerare, in viteza 2 si viteza 3.

Va multumesc ptr. orice sugestie/explicatie ajutatoare.

PS. Am incercat sa gasesc topicuri asemanatoare in care sa postez acest mesaj, dar nu am gasit exact ceea ce vroiam.

Multumesc


--------------------
Renault Megane 1, 1.9 dCI 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny2006
post 27 Aug 2008, 12:46
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 August 06
From: Brasov




subiectul e arhidiscutat pe forum. da si tu un search.

problema tine ( in 75% din cazuri ) de EGR. daca stii care este da-l jos si curata-l. daca nu, te rezolva intr-un service. in cazul in care nu e EGR-ul atunci incepe show-ul. oricum, e bine sa mergi intr-un service pentru o diagnosticare.

This post has been edited by Johnny2006: 27 Aug 2008, 12:47


--------------------
Renault Megane 2002 1.9 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DIDE
post 27 Aug 2008, 13:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 2 May 08




Am avut o problema similara si am tot curatat la EGR. pana la urma s-a dovedit ca turbina era varza.Am demontat turbina am trimis-o la o firma in Bucuresti care mi-a inlocuit totul,a ramas numai carcasa din ea. Acum masina merge ca si atunci cand era noua.Sper ca tu sa ai mai mult noroc si sa scapi doar cu EGR imbicsit.


--------------------
RENAULT MEGANE SCENIC 1/2 2001/RXE - HD-01-RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alindragos
post 9 Sep 2008, 17:58
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 26 June 07




Am o problema similara - si anume se aprinde acelasi martor 2 buji dar nu la deaccelerare cum zici, ci atunci cand accelerez in a 5 a pe la 80-90 cu AC pornit doar, never la decelerare. Si in schimb se aprinde si cand pun contactul, ceea ce nu se intampla acu cateva luni (chiar si la 30 grade afara)


--------------------
renault megane 1 2002 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DIDE
post 10 Sep 2008, 19:33
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 2 May 08




Cum stai cu uleiul? Nu papa ulei?


--------------------
RENAULT MEGANE SCENIC 1/2 2001/RXE - HD-01-RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan peugeot
post 11 Sep 2008, 15:46
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 21 January 08




Buna ziua,

este adevarat ca s-a tot discutat pe aici de egr, dar masina mea nu are asa ceva (1.9 dti) si face exact la fel,tot la incetinire. aleator. se aprinde martorul si se tureaza pana pe la 1.300 si sta acolo asa. daca plec de pe loc se stinge. face si cu motorul cald si cu el rece. si cateodata (rar) are si o lipsa de putere.
eu nu prea am ce sa "curat". m-am tot uitat pe la fire, furtunase, pe unde m-a dus capul si pe mine, dar nu am gasit nimic ciudat.
acest fenomen a aparut brusc dupa ce am schimbat ambreiajul. sa se fi smuls, sugrumat, ceva? la analiza a dat o eroare de captor de acceleratie. asta sa fie oare?

va multumesc pentru eventualele raspunsuri, linkuri, etc. si va doresc o seara linistita.

george

scuze...am cautat mai atent si am gasit asta http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...627469268...dar parca l-am curatat cand am schimbat distributia. sa se fi imbacsit asa de repede? (5000 km?)...sau totusi o fi captorul?

This post has been edited by fan peugeot: 11 Sep 2008, 16:36


--------------------
Renault Megane Break 2001 1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DIDE
post 20 Sep 2008, 12:04
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 2 May 08




Daca EGR-ul se imbacseste repede e semn ca turbina scapa ulei si atunci EGR-ul e imbacsit cu o mazga formata din funingine amestecata cu ulei.In mod normal acolo trebuie sa fie doar funingine uscata,fara ulei.


--------------------
RENAULT MEGANE SCENIC 1/2 2001/RXE - HD-01-RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ogeorgescu
post 2 Dec 2008, 20:56
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 29 August 07




Si eu am avut aceeasi problema, s-a aprins martorul de bujii si probl. electrice si a ramas asa. Am curatat EGR-ul (era aproape blocat cu mizerie) si l-am montat la loc. La service le-au dat niste erori pe tester ca nici ei nu stiau ce-i cu ele. Dupa ce am montat EGR-ul a mers OK vreo 100 km si s-a aprins din nou, la inceput intermitent si apoi continuu bineinteles cu pierderile corespunzatoare de putere. Am hotarat ca nu ar fi sanatos pt. masina sa o duc la service ca numai de nepriceputi dai pe acolo (la Sebastian au uitat sa-mi stranga roata dupa o reglare ineficienta de directie) si am inceput sa o cercetez eu. Am verificat toti traductorii de presiune care au leg. cu EGR-ul dar totul era OK. Pana la urma am descoperit probl. la inst. electrica de la injectorare (Am un Megane 1.9 dci). Intrucat v-un destept de mecanic a uitat sa puna niste distantiere la carcasa filtrului de aer, aceasta s-a sprijinit pe cablurile electrice de dedesupt (care duc la injectoare si traductorul de pe arborele cu came) si a tocit firele pana la intreruperea curentului ce comanda deschiderea injectoarelor, de aceea cand miscam cu mana de fire motorul mergea rotund sau trepida rau dupa cum facea contact sau nu (iar martorul cand se aprindea, cand se stingea) Acum am facut eu o ghidusie acolo dar tot trebuie sa inlocuiesc cel putin conectorii de la injectoare (o instalatie electrica noua ma face vreo 2000 lei asa ca o sa incep sa sap pe la second hand-uri de piese auto.


--------------------
Renault megane 2001/1,9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gideon
post 3 Dec 2008, 08:54
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 28 November 08




La mine cand am avut problema asta mi-a curatat erorile si nu am mai avut probleme....Cred ca a fost ceva mult mai usor la mine!


--------------------
Renault Megane 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cyppa
post 3 Jan 2009, 01:53
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 30 March 08




Aceiasi problema: martorul cu bujiile aprins dintr'o data
nu tragea deloc
cand o porneam dimineata statea turata in 1300 vre'o 5 minute
consum dublu!

Am schimbat debitmetrul de aer si merge ca noua!


--------------------
Renault Megane Classic 2001 dTi 98cp - CT-99-TEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 17 Jan 2009, 22:15
Post #11


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.854
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Mie mi-a facut azi de dimineata de cateva ori figura doar cand o bagam in marche-arriere, cand o scoteam se stingea si becul. Am iesit iar cu ea in seara asta si nu a mai facut...vana EGR si bujiile sunt schimbate acum vreo 25000km, deci se exclud. Ce ar putea fi, s-a mai confruntat cineva cu problema de genul asta. Ma gandeam sa nu fie de la umezeala...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan peugeot
post 22 Jan 2009, 11:00
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 21 January 08




intr-un final, am rezolvat problema. dupa ce am "schimbat", imprumutat, piese bune de pe alte masini, adica: captor acceleratie, debitmetru, curatat vana egr, furtune, senzori si cate si mai cate...intr-un final am descoperit. de fapt nu eu, ci unul destept.
captorul de acceleratie se infige intr-o mufa. eee...un fir de la mufa asta (cel de masa) facea contact cand dorea dansul. tras alt fir direct la borna si merge dumnezeieste.

complicate rau defectele astea ascunse mad.gif


--------------------
Renault Megane Break 2001 1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FederalMogul
post 23 Jan 2009, 08:14
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 13 June 06
From: TM




Ce e captor acceleratie ?


--------------------
Renault Megane 3 RS 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Jan 2009, 09:25
Post #14


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.317
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




fan peugeot - ce motorizare ai... in semnatura ta sunt trecute ambele tipuri de motoare diesel... dTi si dCi... care din ele este???


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan peugeot
post 9 Feb 2009, 10:43
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 21 January 08




scuze de raspunsul intarziat.

motorul meu este dti, dar atunci cand am schimbat distributia, mirare mare pe toata lumea. distributia era de dci. toate celelalte piese sunt de dti, injectoare, etc, numai distributia de dci. asa incat am trecut ambele motorizari caci nici eu habar nu am ce ar trebui sa scriu. mecanicii au cazut deacord: "motor hibrid, trecere de la dti la dci"...acum daca nu stiu adevarul am lasat si eu asa, pana ma elucideaza si pe mine cineva.

o zi usoara,
george

This post has been edited by fan peugeot: 9 Feb 2009, 10:46


--------------------
Renault Megane Break 2001 1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 Feb 2009, 14:50
Post #16


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.317
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pai este foarte simplu... pomape de motorina este clasica sau este de inalta presiune...probabil ca prima varianta...ca spui ca are injectoare de dTi...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kontrast
post 12 Feb 2009, 11:52
Post #17


Kontrast


Group: Members
Posts: 179
Joined: 12 February 09
From: Oradea




Am patit acelasi lucru cu martorul respectiv acum cateva luni, se aprindea la decelerare de la 100 - 120 aprox, dar de atunci nu s-a mai aprins fara sa-i fac nimic.


--------------------
Renault Kadjar 2019 1.33 Tce -140 - ZEN + R-Link
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 13 Feb 2009, 13:03
Post #18


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.854
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




La mine s-a lamurit, era apa intrata in contactorul de marche-arriere si de la aia facea. Acum merge bine, am descoperit chestia cu apa cand am schimbat ambreiajul. Cost ambreiaj Luk - 1400 RON.


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea_C20
post 23 Feb 2009, 20:19
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 15 January 07
From: Bucuresti




Salut, poate ma ajuta si pe mine cineva, o problema asemanatoare. La mine se manifesta asa: daca las maisna pornita la relanti, dupa 2-3 minute mi se aprinde Bujia buclucasa, apoi, daca calc pedala de frana SE STINGE INSTANT, aceleasi simtome le face si in mers dar la turatie constanta, nu se lasa cu lacune de putere sau fum sau mai stiu eu, pur si simplu se apinde si atat, dar ma calca pe nervi cand il vad !!

Am mai avut o problema cu filtrul de motorina, plin de jeg, schimbat, tot aprins ramane, azi am curat EGR , in el numai funingie fara ulei, destul de murdar, dar tot se apinde sad.gif daca are cineva o sugestie..poate trebuie un timp de mers si apoi nu se mai aprinde ? :-??. ms anticipat


--------------------
Renault Megane Clasic 1.9dTi (88kw / 250Nm CHIP) 2001 - B 70 MRC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intravenos
post 28 Mar 2009, 14:23
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 14 September 06
From: Bucuresti




Am un megane 1.9 dci, am curatat EGR`ul, era funingine...si ulei.Acum dupa ce am montat EGR pe masina, pierde ulei...foarte putin prin jurul celor 3 suruburi care o fixeaza de galerie, la turatii mari. In continuare pe la viteze de genul 140 se aprinde uneori martorul bujie.Inainte de curatare scotea un fum negru in sarcina, acum s`a redus cantitatea de fum.
Am avut probleme cu furtunul din galerie care vine spre intercooler, l`am schimbat... am vazut ca e ulei in intercooler.
Intreb: e normal sa fie ulei in radiatorul ala? e normal sa fie ulei la acel egr?
De ce totusi se aprinde martorul bujie? Turbo functioneaza ca ...suiera
Nu imi consuma ulei.


--------------------
Renault Megane 1.9 DCI 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan peugeot
post 6 Apr 2009, 14:17
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 21 January 08




raspunsul la intrebarea ta este foarte clar la postul numarul 7 din acest topic.


--------------------
Renault Megane Break 2001 1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai71
post 14 May 2009, 14:02
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 14 May 09




Buna ziua tuturor
... si, cum se spune, cu un ochi rad (ma bucur) ca sunt aici alaturi de prietenii megane-isti, iar cu altul plang (firesc, pentru ca am re-venit aici datorita unei probleme din ce in ce mai sacaitoare; sper sa nu devina grava!)

Mai concret:
posed un Megane clasic 1.9 dci, 75.500 km, fara probleme speciale, mers OK in ultimii, sa zicem, doi ani si ceva, dar...

zilele trecute (vineri, 8 mai), iesind pe A 2, am avut foarte neplacuta surpriza sa constat, la nici 30 km de Bucuresti, ca mi se aprinde martorul de bujii incandescente pe bord, in plin mers, in plina accelerare in viteza a III-a, undeva dupa 3000 turatii, tocmai cand ma pregateam sa trec intr-a 4-a ! Am simtit si o (usoarea) pierdere de putere, din fericire masina mergand mai departe. In mers martorul s-a mai stins dar s-a si aprins la loc de cateva ori. Cand opream motorul si masina, dupa repornire, invariabil ramanea stins, insa se reaprindea dupa cativa km! Vazand asta si cunoscand patania unul alt megane-ist intr-o situatie asemanatoare, am facut cale intoarsa spre Bucuresti. Martorul, tot asa, cand aprins, cand stins. Eu am reusit sa ating 120 - 130 km?h dar mai mult n-am fortat, temandu-ma de complicatii...

In Buc, toate bune si frumoase, pana marti masina a mers perfect, chiar in forta, fara nici un martor aprins in bord, cu putere maxima si cu depasiri fara probleme, cu turari pana spre 4000 etc. Eram f bucuros, sperand ca fost ceva trecator, poate un contact, ceva... Numai ca marti martorul s-a aprins din nou, pe Calea Vacaresti, si tot in viteza a 3-a, in plina acceleratie, ca pe A2. Am decis atunci sa schimb EGR-ul, avand oricum unul de rezerva si cunoascand ca de multe ori problema se datoreaza EGR-ului.
Ei bine, vechiul EGR era intr-adevar murdar si f imbacsit ! L-am pastrat, pt orice eventualitate.
Masina iar a functionat o zi si ceva, ca noua! In forta, accelerari etc!
Joi, oh, Doamne, acelasi blestemat martor se aprinde iar in bord si iar simt ceva in pedala de acceleratie, ca o cadere usoara !

Asadar sa nu fi fost EGR-ul ??!! (sau, totusi?...).
Merg mai departe aparent normal cu masina, iar dupa oprire si repornire, desigur, martorul ramane stins!
Si totusi ...

Stie cineva ce ar putea sa fie? In relanti motorul funct perfect, fara tremuraturi, iar dimineata porneste la prima cheie... Recent am schimbat doua bujii incandescente, dar nu stiu daca are neaparat legatura.

Oare ceva cu acceleratia, captori si alte alea... cum am citit pe aici ?

Astept, va rog mult, orice parere sau sfat, inainte de trece la cheltuieli mari sau f mari.

Va multumesc mult, tuturor

Mihai


--------------------
renault megane 2002 clasic - B01VFZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 14 May 2009, 14:37
Post #23


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.317
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Scoate mufa de la EGR si umbla asa cu masina...si vezi daca mai face... daca face nu este de la EGR... daca nu... ai gasit problema... si nici un test CLIP la o reprezentanta nu i-ar strica pt. o diagnostic complet..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai71
post 17 May 2009, 13:03
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 14 May 09




Multumesc mult lui cj98czh pentru raspuns (primul in cazul meu) !

Am incercat figura cu decuplarea egr-ului si n-a mai facut asa (nu s-a mai aprins martorul sin bord), desi masina masina parca mergea un pic ciudat, sau doar asa mi s-a parut mie ...

Oricum, vreau sa spun ca nici dupa ce am recuplat egr-ul nu a s-a mai aprins martorul de vreo doua zile si mai bine. Insa stiu ca "pandeste" si cine stie, o data cand mi-o fi lumea mai draga parca il vad in bord (oribila imagine!)

Va rog mult si va mai intreb, mai stie cineva ceva despre posibile cauze ale aprinderii acelui martor "pacatos", care te face sa simti brusc cum masina pierde (mai mult sau mai putin) din putere ??!! Apoi, daca ai noroc, isi revine complet - mai ales daca opresti si repornesti motorul - si merge perfect zile intregi, dar totusi parca nu e firesc sa se intample asa ceva si sa stai cu "frica" in san mai mereu ... daca esti de pilda pe munte sau cine stie unde, departe de casa si de oras??

In fine, cred ca voi urma si cealalta parte a sfatului lui cj98czh, cu testul CLIP, desi va spun sincer tuturor, fara sa fiu rau, ca NU mai ai incredere in aceste teste, dupa ce eu (si nu doar eu, am zeci de exemple) am fost in cateva cazuri cu masine pe CLIP, a stat ea acolo minute bune (chiar zeci de minute) dupa care mi-au spus numai prostii, care se contraziceau intre ele in functie de service (Cobalcescu, Mach - VARZA TOATE) si care nici macar nu au identificat problema ce s-a aratat a fi de vina, cu adevarat, in utima instanta !

Credeti-ma, mi-e greata (scuze) de aceste teste si de vorbele pretioase si ininteligibile care ti se arunca ulterior de catre niste semidocti ce manuiesc aparate concepute cu mult peste nivelul lor de competenta !

In fine... voi incerca. Asta e.
Desi am MULT MAI MULTA INCREDERE in experienta si cele spuse de cei de pe forum care au masini asemanatoare !

Apropo, help : ce este cu acel CAPTOR de acceleratie, unde e el si ce face ?
Sau ce este debitmetrul, abia daca am auzot de el ?!
Pot ele duce la aprinderea temporara a martorului bujii incandescente in bord ? (Apropo, am verificat si bujiile si sunt ok). Exista ceva contacte sau mufe care pot fi de vina si pe care, probabil, nu le-am verificat si nu le-am strans niciodata ?!

Va rog raspundeti-mi daca stie cineva ceva despre toate acestea, orice informatie este f pretioasa, n-as vrea sa ma duc orbeste si sa arunc zeci de milioane de lei (pe turbine si alte alea...) inainte de a fi cat mai sigur de natura problemei. Stiti bine la ce ma refer, Multi dintre noi suntem deja patiti, iar banii pe care i-am cheltui aiurea nu i-a furat nimeni !

Va multumesc tuturor din suflet si va doresc sa nu aveti treaba cu service-ul decat pt schimburi de ulei sau filtre si numai atunci cand vreti Dvs !

Cu sincera prietenie pentru toti megane-istii,
Mihai


--------------------
renault megane 2002 clasic - B01VFZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai71
post 30 May 2009, 00:51
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 14 May 09




Prieteni, chiar nimeni nu mai spune (scrie) nimic despre situatiile in care se aprinde, in bord, acel buclucas martor bujii incandescente ??!!

... Pe mine m-a "iertat" vreo doua saptamani (de mers numai in oras), dupa care, la o iesire pe A2, s-a aprins din nou cand am accelerat in viteza a treia spre 4000 de turatii !

... Apoi am oprit motorul, am repornit fara probleme, relanti ok, totul normal, pana cand am incercat iar sa urc spre 4000 intr-a treia ! Si tot asa. Astfel incat m-am intors in Bucuresti, cu max 120-130 viteza. Ca si cum n-ar fi vrut sa ma "lase" sa merg mai "tare"! Sa fie turbina, totusi ?

Ce parere aveti?


--------------------
renault megane 2002 clasic - B01VFZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai71
post 1 Jun 2009, 17:06
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 14 May 09




Chiar nimic?
Ma cuprinde tristetea...

Si totusi, parca toate drumurile duc spre ... turbina !
Ceva de la 20 - 30 la 60 milioane lei vechi !!!! Atat am auzit ca ar costa una noua !!!
Mai spuneti ceva, va rog !


--------------------
renault megane 2002 clasic - B01VFZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jarr
post 2 Jun 2009, 16:11
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 5 November 08
From: Braila




stiu ca toti care au postat aici au diesel eu am benzina si aceeasi problema cand demarez sau fortez in depasiri se aprinde martorul bujii care nu se mai stinge decat atunci cand iau contactul ,ma poate lamuri cineva?


--------------------
renault laguna privilege 2002 - 2.0 16v 135 cp
Mai bine vultur un an decat soarece o viata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex0507
post 2 Jun 2009, 19:02
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 28 January 07
From: BV




Mihai71 ai umblat pana la urma la debitmetru? scoate-i mufa si vezi cum merge masina.


--------------------
Renault Megane 2002 Classic Expression, 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coco
post 6 Jun 2009, 20:20
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 165
Joined: 17 May 06




S-a aprins si la mine acest martor dubios dar , aparent fara nici o legatura cu debitmetru. In mers s-a rupt o parte din cureaua de accesorii care s-a infasurat dupa toate rolele ce i-au stat in cale. Am oprit imediat caci zgomotul a fost foarte puternic. Am curatat pe cat am putut ramasitele infasurate pe role , iar apoi am schimbat cureaua. Dar de la patania asta a inceput sa se aprinda martorul de bujii.
La relanti pe loc se stinge sau se aprinde dupa cum doreste. Daca o accelerez peste 3000 ture se stinge. Masina nu scoate fum si nu pot zice ca si-a pierdut din putere, turbina se aude.
In schimb am observat ca daca opresc motorul si vreau sa o repornesc, trebuie sa astept cam 10-15 secunde. Daca incerc sa o repornesc imediat invarte si nu porneste. Trebuie sa astept sa clipeasca becul ala rosu si rotund din bord si abia apoi sa dau la cheie.
Tind sa cred ca are o eroare stocata pe undeva.

This post has been edited by coco: 6 Jun 2009, 22:34


--------------------
Megane 1.9 dci Octavia 2.0 tdi Fiesta 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clauzzelu
post 8 Jun 2009, 16:14
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 28 January 09




fratilor chiar asa nu stie nimeni nimc despre martorul asta ca la aproape toate meganurile se intampla ce sa le mai facem,la mine nu se mai accelereza de loc o pornesc si ramane la 1500 de ture daca calc acceleratia scade turatia ce sa-i mai fac..cine este din timisoara sa ma indrume la un mecanic pls.id mess:clau_vijaica2007

This post has been edited by clauzzelu: 8 Jun 2009, 16:16


--------------------
renault megane 2003/1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 08:41
Dacia