Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Martor 2 (cel cu bujiile) se aprinde in mers, posibila defectiune

playeroooo2000
post 8 Jun 2009, 18:03
Post #31


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




la mine , un 1,9 dti 80 cp, am avut o cadere de putere cu aprindere martor bujii.
dupa ce am curatat egr a mers foarte bine.dar atentie ca trebuie strans foarte bine furtunul care intra in galeria cu egr, e vorba de colierul metalic/cu o cheie de 7 parca. pe pielea mea am simtit asta...masina nu tragea paraca foarte bine-cu aerul conditionat parca aveam remorca, in plus consum crescut, se scurgea un fel de ulei de la tubulatura, dar dupa ce am strans bine(in doua etape cu motorul cald, dupa care cu motorul rece), masina parac este alta......chiar ma baga tare in scaun si cu tot cu aer conditionat pe care aproape nu il mai simte..am 143000 km in bord.


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coco
post 10 Jun 2009, 21:56
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 165
Joined: 17 May 06




Dupa ce am elimnat toate cauzele enumerate aici, Egr turbina etc. astazi am fost cu masina la renault sa puna tester-ul pe ea. Concluzia:cureaua de distributie este sarita un dinte sau este slaba. Rezolvarea lor: trebuie verificata distributia caci probabil au ajuns si la distributie bucatele din cureaua de accesorii. Mi se pare cam greu sa se intample acest lucru , dar nu vreau sa ma risc sa se faca praf cureaua de distributie.


--------------------
Megane 1.9 dci Octavia 2.0 tdi Fiesta 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luclapin
post 10 Jun 2009, 22:22
Post #33


Membru din Ardeal


Group: Members
Posts: 609
Joined: 28 September 08
From: SIGHISOARA




[quote=coco,10 Jun 2009, 21:56]
" Rezolvarea lor: trebuie verificata distributia caci probabil au ajuns si la distributie bucatele din cureaua de accesorii."
Cind verifici distributia cere sa se verifice si pana de la pinionul de pe axul cu came(pana sa fie intreaga).Am descoperit pana rupta la citeva masini la care s-a intimplat la fel ca la masina ta.

This post has been edited by luclapin: 10 Jun 2009, 22:22


--------------------
Renault Laguna/Modus 2003/2007 Grandtour Privilege 1,9dci/1,5dci - MS-//-///
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calutzu
post 11 Jun 2009, 22:17
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 2 February 07




salutare. in principiu, si eu am cam aceeasi problema cu martorul respectiv, in schimb la mine se intampla in felul urmator:dupa un schimb de distributie si tot ceea ce inseamna filtre(aer,polen,ulei,motorina) , facut acum 4 zile, am preluat masina (un 1.9 dti) si in 2 minute mi se aprindea martorul respectiv.Revin la service, se pune testerul pe ea si se constata un avans marit in urma schimbarii curelei de distributie.Se chinuie mecanicii respectivi ( in 3 zile am fost de 3 ori la ei pana sa-i dea de cap), avansul a fost redus aproape de limitele standard, dar martorul respectiv continua sa se aprinda,DAR , atentie, cand ajunge la fix 2500 ture se stinge,iar daca scade sub 2500 se aprinde, indiferent daca este in sarcina sau turata in gol.am iesit azi cu ea la o plimbare,viteze de la 0-140 km/h , turatii de la 0-4000 (desi am simtit ca parca nu mai "trage" la fel ca pana acum) si exact aceeasi problema,la fix 2500 se stinge,cum scade sub 2500 se aprinde. mi-au spus sa treaca week-end-ul si sa o duc la ei ca o vor trimite la reprezentanta (pe cheltuiala lor) pentru o diagnosticare complecta. Pana sa o duca ei, as fii foarte recunoscator daca mi-ar da cineva o idee sau daca stie cineva ce este cu martorul resp. pt ca in baza unor vorbe dintr-o singara parte, (fara sa stiu si eu daca a mai patit cineva asa ceva si de la ce se trage), mi-e cam frica sa stau.Va multumesc.


--------------------
Renault Megane Classic 1.9 dTi 2001 - BV 09 UVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coco
post 14 Jun 2009, 10:05
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 165
Joined: 17 May 06




Multumesc de recomandare luclapin
S-a schimbat si pana respectiva. Au schimbat chit curea accesorii (cureaua + 2 role) si distributia (mai putin pompa de apa, ce fusese schimbata de curand).S-a inlocuit si pana respectiva impreuna cu fulia, cel putin asa mi-au spus.
Calutzu - si la mine peste 2500 de ture se stingea martorul respectiv si uneori si la relanti, iar intre 900 si 2500 de ture era continuu aprins.


--------------------
Megane 1.9 dci Octavia 2.0 tdi Fiesta 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jarr
post 15 Jun 2009, 16:10
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 5 November 08
From: Braila




Chiar nu am mai avut altcineva problema aceasta la benzinar?


--------------------
renault laguna privilege 2002 - 2.0 16v 135 cp
Mai bine vultur un an decat soarece o viata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jarr
post 25 Jun 2009, 20:25
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 5 November 08
From: Braila




Am rezolvat-o am curatat clapetul de aer era imbacsit acum merge ca noua


--------------------
renault laguna privilege 2002 - 2.0 16v 135 cp
Mai bine vultur un an decat soarece o viata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clauzzelu
post 10 Jul 2009, 18:45
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 28 January 09




fratilor am reusit sa rezolv masina si anume martorul aprins si se ineca tot timpul.Am fost aztazi cu ea la tester si mia iesit ,,CIRCUIT CONTROL INCALZIRE COLOR,, si m-am apucat sa edesfac toate firele de la mptor si am gasit defectiunea.Era un fir oxidat si topit de la caldura motorului l-am lipit si acum imi merge foarte bine.Problemele care mi-au facut mi de nervi au fost:
--accelerarea se facea singura fara sa o accelerezi se tura la 5000 de ture.
--acceleratia ramanea la 1500 de ture nu mai cobora de acolo si nici nu mai urca.
--in timpul mersului cand o acceleram se tura foarte mult dupa care cobora la vreo 5 secunde la relanti.
--in timpul mersului la viteza imi intra in frana de motor.
Cam acestea au fost cauzele care miau albit parul in cap si m-am ales cu o curea la distributie facuta praf dupa 20000 de km trebuie sa schimb cureau ca nu ma mai duce mult.Sper ca m-ati inteles si sper sa va ajute.parerea mea e sa-i faceti un test si ati terminat cu totate grijile in timisoara este 50 ron testul motor si electric.


--------------------
renault megane 2003/1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tolomacu
post 19 Sep 2009, 09:04
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 18 September 09




Salut,

Proaspat proprietar de Megane 1, 1,9 dci, 80.000 km.
Am si eu nevoie de un sfat: la peste 100 km/h mi se aprinde martorul de defectiune electrica si scade drastic puterea motorului. Daca opresc si repornesc motorul eroarea dispare. Am desfacut valva EGR (se vedea ca a mai fost desfacuta), era curata (acoperita cu un strat subtire de funigine), in schimb, galeria era plina de funigine + ulei. Am curatat-o, am montat-o, aceeasi problema.
Pe langa aceasta problema, mai este si o turatie neregulata a motorului (si la relanti, si atunci cand turez motorul in punctul mort).
Aceleasi simptome le am si cu valva EGR deconectata.
Masina n-a fost pornita vreo doua luni si mi s-a spus ca s-ar putea sa fie un regulator de presiune de la injectie oxidat din cauza apei din motorina.



Later edit:

Am scos-o pe autostrada si am tinut-o intre 150 si 195. Dupa 200 km functioneaza ireprosabil.
Am vorbit cu fostul proprietar si mi-a spus ca a curatat valva aia cu 10 mii km inainte sa mi-o vanda. Tinand cont ca era acoperita doar cu funigine dar galeria de admisie avea si ulei pe ea, e cazul sa ma pregatesc cu niste arginti pentru turbina in viitorul apropiat?
Pe admisie poate ajunge ulei si din alta sursa in afara de turbina?


Multumesc anticipat pentru orice raspuns.

This post has been edited by tolomacu: 19 Sep 2009, 21:12


--------------------
Renault Megane 2002 - B 66 SIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ValentinSVA
post 23 Feb 2012, 18:16
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 28 March 10




Salutare am si eu o problema cu acelas martor astazi am ajuns acasa si am ridicat capota, constatand ca furtunul ce duce de la egr pana la interculet in ambele capete era murdar de ulei am scos furtunul lam sters, am sters si in interiorul egr-ului cat am putut si lam pus la loc dupa asta am pornit masina si mi-a ramas aprins acest martor (am mai gasit furtunul murdar dar lam sters si nu a fost nici o problema) . A mai intalnit cineva aceasta problema


--------------------
Renault Megane 2003 1.9 DCI - CL 92 SVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Feb 2012, 19:32
Post #41


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.317
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ai EGR-ul infundat si inbacsit, da-l jos si curata-l .. gasesti ce trebuie facut in topicul dedicat.

This post has been edited by cj98czh: 23 Feb 2012, 21:05


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ValentinSVA
post 23 Feb 2012, 21:02
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 28 March 10




L-am curatat acum o luna din proprie initiativa si intradevar era foarte murdar plin de calamina.


--------------------
Renault Megane 2003 1.9 DCI - CL 92 SVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Feb 2012, 21:06
Post #43


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.317
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Verifica ca furtunele de la turbo si intercooler sa fie bine pozitionate si sa nu ai scapari ... daca totul este ok, mergi la un tester su vezi ce o supara.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ValentinSVA
post 23 Feb 2012, 21:55
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 28 March 10




o.k ms frumos sper sa revin cu toate bune si frumoase


--------------------
Renault Megane 2003 1.9 DCI - CL 92 SVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cv02gen
post 6 Sep 2014, 12:21
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 1 February 14
From: Sibiu




detin un megane I 1.9 dti...ieri in drum spre serviciu mi s-a aprins martorul de la bujii....nu am simtit nici o diferenta cu functionarea motorului. seara dupa ce am plecat acasa tot asa...martorul aprins si ruland in viteza a II a am simtit cum ii se taie puterea ....si avea tendinta sa moara mototrul, si inca ceva la actionarea pedalei de acceleratie, are o oarecare intarziere....sa zicem o tin calacata la podea iar pret de o secunda nu se intampla nimic, apoi se accelereaza brusc mentionez ca am 300.000 de km in bord, si nu am avut niciodata prolblema asta! e posibil sa fie de la EGR? ce spuneti? mersi


--------------------
renault megane I 1.9 dti 2002 - cv02gen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cv02gen
post 10 Sep 2014, 15:55
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 1 February 14
From: Sibiu




eu am rezolvat toate problemele mai sus descrise, a fost EGR-ul obturat cu calamina si depuneri, masina mai scoate ceva fum in sarcina, dar dupa curatarea egr, se comporta ireprosabil la drum...merge ca in prima zii, chiar daca are 306.000 in bord. singura problema care ma nelinisteste este martorul ''bujii'' care inca e aprins...ce ziceti? oare se va stinge el cu timpul, sau va trebui stearsa eroarea cu testerul? smile.gif Multumesc


--------------------
renault megane I 1.9 dti 2002 - cv02gen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariomoldovan
post 14 Sep 2014, 21:22
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 14 September 14




martorul de bujii este setat sa se aprinda pe mai multe tipuri de defectiuni la ceste modele respectiv akl meu este 1,9 dCI din 2002, dar la mine este in mod cert probat ca de vina este senzorul de suprasarcina o chestie mica prinsa pe caroserie in dreapta ,aproape de supapa EGR mai in dreapta care are o mufa electrica cu 3 pini si un furtunas de cca,15 cm care se leaga pe un tub de plastic care vine de la debilmetru de aer si coboara la turbo.


--------------------
renault megane 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 08:48
Dacia