Pneu cu uzura neuniforma, problema de garantie
![]() ![]() ![]() |
Pneu cu uzura neuniforma, problema de garantie
hashcip |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 31 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
symbol 1,5dci 85 cp
2008 fidji
|
|||
crisolro |
![]()
Post
#2
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
@hashcip: ce anume avea cauciucul?
si la mine am sesizat un fel de zgomot ...gen fuleaza roata .. sesizabil in liniste deplina si la viteza mica ..parca ar fi ceva care atinge asfaltul cand o anumita portiune din roata atinge asfaltul ... initial nu i-am dat importanta, da' acu ca zici tu ... m-am uitat pe la roti sa nu aiba ceva burdufurile de la planetare dar alea par intacte ... un pic din bratul planetarei e putin rugini!!! ![]() This post has been edited by crisolro: 22 Feb 2008, 11:23 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#3
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Sa nu fii pacalit de vreo pietricica intrata in profilul pneului.
Su la fel, nu te lasa pacalit de acea "rugina"...e otel inalt aliat care face la suprafata un strat micronic de rugina. E aceeasi discutie cu discurile de frana, lasa o masina dupa o zi ploioasa, umeda, cateva zile nemiscata, discul va fi "super ruginit" ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
hashcip |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 31 October 07 ![]() |
pe suprafata de rulare a anvelopei, striatia (sau cum ii spune) din mijloc in loc sa fie in interior era iesita in afara pe o lungime intre 5 si 10 cm.
fapt care ducea ca partea imediat apropiata din stanga si dreapta "bubei" sa fie trasa in interior cel mai clar termen ca sa intelegeti este ca dunga aia era belita. tipu de la ipso meserias, adica a rulat un pic cu masina a auzit zgomotul (si la mine tot asa se auzea cand era liniste completa si cu motorul neturat sau pe liber), dupa care s-a dus direct si a verificat calea de rulare a anvelopei. mi-a aratat. era evident defect. mi s-a promis ca imi va fi inlocuita anvelopa pe garantie. intreb specialistii daca o asemenea problema in timp afecteaza si altceva? 22 Feb 2008, 18:10: apropos de chestia asta mi-au micsorat presiunea in pneuri la valorile recomandate in carte, zic ca masinile vin cu o presiune mare in pneuri ca sa nu balanseze platforma pe timpul transportului. va recomand si voua lucrul asta. masina nu mai e rigida This post has been edited by hashcip: 22 Feb 2008, 18:10 |
--------------------
renault
symbol 1,5dci 85 cp
2008 fidji
|
|
Abu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Eu primul lucru pe care l-am facut cand am ajuns cu masina acasa a fost sa reglez presiunea in pneuri. Erau toate la 3 bar!
Stiam de problema asta de la Solenza, cu care am patit la fel. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
crisolro |
![]()
Post
#6
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
multumesc baieti
clar zgomotul putea fi facut si de ceva prins intre striatiile anvelopei ... oricum am eliminat ce putea fi mai grav ... o sa verific si calea de rulare a anvelopei pt. linistea sufleteasca ... nu de alta da' mai merg si cu copilu in masina, nu cu viteza da' fereasca Dumnezeu de-o explozie "rugina" aia e mic copil pe langa ce se vede la puntea spate a unor Matizuri si asta la cateva luni!!! |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
SorinV |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
presiunea trebuia reglata la livrare. exista o faza..pregatirea de livreare se numese unde teoretic se face o mini revizie . din pacate ii doare in spate pe oameni de asta. e posibil ca presiunea mare sa fi dus la avarierea anvelopei.
|
--------------------
a
a
a
|
|
hellcat |
![]()
Post
#8
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Exact Sorine,...insa nu trebuie generalizat. Sunt dealeri care respecta cu strictete aceasta operatiune, in sensul asta existand si acte doveditoare, unde semneaza mecanicul, sef de tura, sau altii.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
SorinV |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
poate sa semneze si mihai viteazul...daca nu a facut presiunea degeaba ai sute de semnaturi
actele se semneaza pt ca trebuie semnate. altfel renault romania nu da banii pentru preagatirea masinii. si cum la fiecare renault se iau cam 150 de roni se aduna banii in final. Cataline...stii prea bine ca nu o spun din auzite.. |
--------------------
a
a
a
|
|
hashcip |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 31 October 07 ![]() |
merg de 2 zile cu roata de rezerva in urma problemei mai sus expusa
azi in afara orasului am observat ca "trage" puternic dreapta. revin cu intrebarea: nu afecteaza chestia asta si piese ale directiei ...etc oare cand voi primi raspuns daca mi-o schimba pe garantie sau nu ca altfel sa ma duc sa-mi pun singur anvelopa ca nu pot merge ca la dacie sa tin de volan ca sa nu o iau pe aratura |
--------------------
renault
symbol 1,5dci 85 cp
2008 fidji
|
|
SorinV |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
directia trage din alte motive nu din cauza anvelopei.
da poate sa afecteze alte piese insa la rulaj mare de tot. deci in cazul tau nu se pune problema. |
--------------------
a
a
a
|
|
tinere22 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 29 April 06 ![]() |
![]() ![]() ![]() Sorin V--O presiune mai mare duce la un disconfort marit--Iti clantane dintii in gura cand treci peste liniile de tramvai--Stiu cei din:Bucuresti,Iasi,Timisoara,etc.O anvelopa va incepe sa cedeze cand va avea dublu presiunii si se va merge in conditii dificile pt acea anvelopa:Viteza mare;Temperatura asfaltului peste 50 gr C;Drum rugos,etc.In acest caz poti strica in mod sigur anvelopa.Am uitat ma scuzi...Exista si varianta cand nu ai ABS si franezi brusc 150--0 Km/h. ![]() ![]() |
--------------------
DACIA+++CLIO
1410--SYMBOL
2004
- EDY
|
|
hashcip |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 31 October 07 ![]() |
ce motive ar fi sa imi traga dreapta?
ideea este ca inainte sa pun rezerva nu imi tragea. ms |
--------------------
renault
symbol 1,5dci 85 cp
2008 fidji
|
|
SorinV |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
O diferenta de presiuni si/sau uzura intre roti.
Si de ce imi spui mie astea ca nu inteleg? aici era vorba de un defect nu de confort. In alta ordine de idei ia incearca tu o presiune de 3.8 bari intr-o anvelopa de presiune nominala 2.3 (cea de clio) si mai vedem noi pe urma. mai pune si 5 oameni in masina si ai reteta perfecta pt o intalnire la spital. e doar o chestiune de timp... Asperitatile drumului (ASTEA NU INCLUD GROPI SI DAMBURI) nu afecteaza decat uzura anvelopei prin aderenta si fenomenul de alunecare in pata de contact. Anvelopa nu este facuta pt franre in gropi, urcat borduri grabit si alte minuni deastea. de aia nu iti da nimeni garantie pt asa ceva. Nu discutam efectul abs asupra anvelopei. M.E. Te rog nu mai cita intreg mesajul anterior...vezi 2g din regulament. by SorinV: HAI mah? serios? poate trebuia sa te uiti ca intai am raspuns mesajului anterior si pe urma am dat quote la cel de mai sus un pic! ma scuzati ca am omis sa sterg 2 cuvinte din mesaj! am ocupat cumva spatiu in ecranul pc-ului dvs! mii de scuze dar exista o optiune! nu mai cititi va rog! ia cauta tu alte lucruri de indreptat pe forum nu ma lua pe mine ca a ramas un rand nesters din topicul citat! hai sa fim seriosi totusi! |
--------------------
a
a
a
|
|
crisolro |
![]()
Post
#15
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
nasoala treaba cu presiunea ... din pacate, nu e decat cuvantul lui hashcip impotriva cuvantului lor ... ei mai au si acte si evidente in care s-a semnat ca masina s-a verificat etc.
pacat ca unii mojici care ajung sa lucreze pt. Reno risca sa semneze condamnarea la moarte a unor clienti adevarul e ca si la vulcanizarile astea ... cate manometre or fi verificate periodic??? si avizate etc.? ... te poti trezi cu o surpriza de asta si acolo ... dar hai sa nu fiu fatalist, chiar de la 2-2.1 sa sara la 3 din greseala e cam greu eu cred ca iti vor schimba anvelopa pe garantie dar daca au avut aceasta "scapare" atunci e nasol ... e o chestie care pune serios in pericol viata oamenilor care merg cu masina succes hashcip |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#16
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
tinere22 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 29 April 06 ![]() |
hashcip-Poate sa iti traga dreapta daca exista o greutate mai mare a anvelopei sau daca aceasta este de alt tip sau daca roata ta de rezerva e noua si celelalte trecute prin viata
![]() ![]() 99,99% din manometrele--''pistoale de aer'' de la vulcanizari,nu sunt verificate metrologic,deci au valori dupa ureche. 55% nu sunt nici macar omologate pentru piata romaneasca. Bafta ![]() |
--------------------
DACIA+++CLIO
1410--SYMBOL
2004
- EDY
|
|
SorinV |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
deci sa revin. asta e un avertisment. daca mai continui sa scrii aberatii te banez chit ca imi iau si eu ban pt ca nu am motiv.
acum cu psi-ul ala te-ai facut de tot cenzuratul amice. da rau de tot. PSI este o unitate de masura mai omule in sistem anglo-saxon. si inseamna pounds per square inch. ce e scris langa ea este presiunea maxima admisa. asa ca bagati minitile in cap si stai in banca ta. in alta ordine de idei rezerva omului e standard deci merge pe toate partile. celelalte motive s-au scris deja. |
--------------------
a
a
a
|
|
hashcip |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 31 October 07 ![]() |
nu imi aduc aminte sa fi acuzat eu pe cineva
doar am pus cateva intrebari si asteptam raspunsuri de la niste oameni care stiu ca voi sunteti mai "inflacarati" decat trebuie e problema fiecaruia oricum intre timp am primit si raspunsul ca anvelopa va fi schimbata pe garantie chestia cu presiunea a fost o paranteza la problema cu garantia, o paranteza de bun simt avand in vedere ca documentul in care semnezi de livrare este atat de generalizat incat proprietarul trebuie sa fie cel putin mecanic. oricum daca cineva cunoaste un roman care a intrebat cu ce presiune in roti i-a fost livrata masina sa-l anunte ca are o bere de la mine. sau o lada. |
--------------------
renault
symbol 1,5dci 85 cp
2008 fidji
|
|
SorinV |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
Eu am intrebat, de doua ori chiar.
Si nu am nimic cu tine, dar tinere22 vad ca are darul sa scrie aberatii atat tot, lucru care pe mine ma deranjeaza. |
--------------------
a
a
a
|
|
hashcip |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 31 October 07 ![]() |
vorba lui
![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
symbol 1,5dci 85 cp
2008 fidji
|
|
SorinV |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
Daca a facut omul studii sa vada cate manometre sunt conforme ce vrei sa faci!
|
--------------------
a
a
a
|
|
vallixx |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Sorin V : are un picut de logica faza cu manometrele sa stii.
Eu cand am luat masina mi s-a recomandat la catre cel care mi-a facut predarea, sa imi fac presiune cat mai repede. Textual suna cam asa " noi am facut presiunea acum, ele vin oricum cu presiune mai mare. E bine sa o faceti si dvs. cat mai repede. Neoficial va recomandam sa o faceti la vulcanizari, nu la spalatorii sau benzinarii " O nota buna pt. dealer pt. ca mi-a atras totusi atentia. La verificarea ulterioara de la vulcanizare, presiunea facuta de delaer era diferita cu 0,2 - 0,3 bari, dar asta pot sa o pun si pe seama diferentei de temperatura de afara, dealerul a facut presiunea cu masina nerulata, eu am facut-o dupa ce am mers vreo 30 KM....... Diferenta dintre ce zic eu si ce zice tinere22 este ca se pare ca totusi manometrele de la vulcanizari, oricum sunt mai precise decat cele de la benzinarii. Acum in procente nu stiu. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
SorinV |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
poi este evident ca unele manometre au erori mari. Urmand logica descrisa de el in tara asta nu ai unde sa iti faci o presiune a aerului din anvelope. Ceea ce este aberant. Mergand la extrem este totsi greu de crezut ca manometrele de la vulcanizari au erori de 50 -70 % sa zic. Ar insemna ca in loc de 3,x bari sa arate doar 2. ceea ce eu nu cred. o eroare de 0,5 bari eu zic ca se vede la ochi (din forma anvelopei).
26 Feb 2008, 11:14: oricum au mai putin relevanta manometrele aici. ceea ce dauneaza grav forumului (copyright ministerul sanatatii) este cumulul e mega aberatii raportat la rand de post. This post has been edited by SorinV: 26 Feb 2008, 11:14 |
--------------------
a
a
a
|
|
sorin_ |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 7 July 06 From: Constanta ![]() |
O intrebare mai de incepator...(sper sa fi gasit bine topicul pt aceasta intrebare):
Anvelopele sunt acoperite de garantie sau sunt considerate consumabile si se supun acelor echipamente ale masinii supuse "uzurii normale" ? Concret, la masina care o am de noua din mar 2007 am vazut acum o luna roata dreapta spate mai dezumflata. Am fost la o vulcanizare oarecare si mi-a spus ca aveam 1 barg (nu prea cred ca nu era extraordinar de lasata) si mi-a adus-o la valoarea normala din carte (2.2 parca). De cateva zile vad ca iar e dezumflata si ma gandesc ca are vreo problema. Ce ma sfatuiti ? La revizie (de un, sapt viitoare) sa le atrag atentia sa o verifice si daca are probleme sa o treaca pe garantie sau sa incerc sa o vulcanizez clasic si sa nu mai imi bat capul ? Multam This post has been edited by sorin_: 29 Feb 2008, 15:23 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007 Dynamique 1.4 16v + clima
- CT
|
|
cata70 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
Mai degraba vei rezolva la vulcanizare...Mult mai simplu este sa verifice acolo anvelopa si sa remedieze foarte rapid problema... Asa am patit si eu cand am avut la roata stanga fata ditamai surubul ...
Ma indoiesc sa acopere garantia problema asta. This post has been edited by cata70: 29 Feb 2008, 15:30 |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
SorinV |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
garantia nu acopera decat defectele da fabricatie ale anvelopelor si asta doar daca sunt recunoscute de producator (aka renault).
deci dute linistit si repara anvelopa la o vulcanizare. oricume ieftina reparatia. |
--------------------
a
a
a
|
|
vallixx |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Daca roata se dezumfla incet, atunci ori ai un cui, surub, sarma in ea ( chestie care inca e in roata si pierde aer pe langa ea ) , ori ai luat vre-o groapa mai tare si ai afectat etansarea intre janta si anvelopa. Du-te la vulcanizare si fa-o , te costa 10- 20 de RON. Nu are de-a face cu garantia. Poate doar daca-ti facea cauciucul vreo galma sau daca-ti ieseau firela din el , desi chiar si atunci e discutabil. Adica daca vor, pot sa ti-o impute tie. Depinde de oameni dai.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
SorinV |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
la cat de simpatici sunt baietii de la receptie service nu e exclus sa te trezesti la sfarsit cu o factura de 100 de roni pt o pana.
da poti sa incerci ![]() |
--------------------
a
a
a
|
|
vallixx |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Tare faza Sorine. Asa se scumpa e o pana la reno? Io stiu vulcanizare unde ti-o face cu 10-20 ron si in pretul asta intra si bacsis, de-ti zic baietii saru'mana .
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 00:29 |