Diferente loturi automobile europa est si vest, As dorii sa stiu daca chiar exista si de ce?
![]() ![]() ![]() |
Diferente loturi automobile europa est si vest, As dorii sa stiu daca chiar exista si de ce?
bogul |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 12 February 08 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
LagunaII
- TM 01 BOG
2001/08/Dynamique/1.9 dci Symbol 2007 1.5 dci TM 13 SMP
Life's a B*** and then u die... |
|||
aphophis |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
s-a mai discutat de o mie de ori. si intr-un fel e de inteles ca aia s-au uitat la symbol ca la felul 2 din moment ce oficial nu se vinde acolo. in rest, povesti cu prosti, mai ales la faza ca masina aia nu e renault, vad ca nu numai la noi dai de mecanici mai.. slabi cu duhu
![]() |
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
dar... pana la urma sunt sau nu diferente?... ca eu zic ca da... ca daca incerci sa configurezi masini similare pe site-uri din ro si din afara apar diferente de pret foarte mari (cand zic similar nu ma refer sa alegi acelasi nivel de echipare, ca stiu ca difera... similare luate pe lista)
|
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
Vlad B |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 28 January 08 From: Ploiesti/Bucuresti ![]() |
Pai sunt
![]() Referitor la diferentele de preturi, producatorii trebuie sa tina cont si de climatul economico-social. Exemplu tot pe clio 3: la francezi mai merge sa dai unul la 16.000 eur, dar dc vii in romania si ceri 16mii pe un clio pai nu vinzi un exemplar ![]() Concluzionand, diferentele exista si unele dintre ele au motivatie (vezi preturi, pachet drumuri dificile), in timp ce altele chiar nu au (nu voi intelege NICIODATA de ce nu mi-am putut pune ESP pe masina pt ca nu traiesc in franta etc). This post has been edited by Vlad B: 31 May 2008, 21:55 |
--------------------
Renault
Clio 3
- PH 86 BAD
2007 // 1.4 Dynamique Monopost Renault 2007 // F1 Team R27
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am un coleg de serviciu care imi povestea de cumnatul sau care a lucrat un timp la Mercedes, in Germania.
Cica la exemplarele pentru est sudura se dadea in puncte, pe cand pentru vest in snur. Si asta e numai un exemplu de care imi amintesc. This post has been edited by $$ilvviu: 31 May 2008, 22:18 |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
QUOTE($$ilvviu @ 31 May 2008, 22:17) Am un coleg de serviciu care imi povestea de cumnatul sau care a lucrat un timp la Mercedes, in Germania. Cica la exemplarele pentru est sudura se dadea in puncte, pe cand pentru vest in snur. Si asta e numai un exemplu de care imi amintesc. la chestiuni de felul asta ma refeream... ca fata de ce zice vlad asta e problema... iei un model care se vinde in romania si il configurez identic pe un site de afara si ai sa vezi diferente de pret enrome... nu prea e logic... ca doar nu o sa ne-o dea noua mai ieftin ca nu avem bani... nu de alta dar ar veni aia de afara sa o cumpere de aici daca ar fi asa.... |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
bogul |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 12 February 08 From: Timisoara ![]() |
Sincer partea cu optionalele le inteleg si configuratile mai ample ce le poti face in vest ce nu inteleg eu e partea cu tabla cea ce mi se pare cea mai periculoasa precum a spus $$ilvviu diferentele de siguranta inseamana ca sunt enorme chiar si la mercedes.Deci noi in concluzie cumparam brandul,marca si nu "o masina":( pacat.
|
--------------------
Renault
LagunaII
- TM 01 BOG
2001/08/Dynamique/1.9 dci Symbol 2007 1.5 dci TM 13 SMP
Life's a B*** and then u die... |
|
99AIM |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Am vazut ceva timp un Clio3 adus din Belgia si pot spune ca fata de al meu nu erau diferente vizibile,acelasi interior,chiar si tapiterie, la exterior de asemenea identic. Insa la tinuta de drum se tinea mai bine pe drum,lipsa PDG, nu prea avea greieri,eu am numai unul in carcasa centurii stanga. A mea este fabricata in France si eu nu cred ca sunt diferente intre el si unul vandut in vest.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
unchiul meu a cumparat 2 touareguri, primul a fost luat nou din germania si a fost ataat de multumit incat la reintoarcerea in tara a mai comandat unul pentru familie. cel de-al doilea desi la fel de nou a fost in service( pe garantie e adevarat )cu probleme la ambreiaj(cutie) si computerul de bord de mai multe ori
![]() nu zic e foarte posibil sa fi nimerit un exemplar mai putin reusit dar totusi mi se pare ceva ciudat precizez ca amble autoturisme sunt echipate cu motorul diesel de 10 cilindri This post has been edited by antifizic2: 1 Jun 2008, 10:26 |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
- B-57-LXF
2004 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#10
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.710 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Masinile sunt fabricate iun aceiasi uzina, pe aceiasi linie de fabricatie, de aceiasi oameni si roboti. E practic imposibil sa schimbi standardele de calitate de la o masina la alta sau de la un lot la altul.
$$ilviu, cumnatul tau face misto de tine. Poate ne spune si nou unde are el pe masina cordoane de sudura la tabla, si cum schimba fabrica clestele de sudura in puncte cu robot de surura in cordon de la o masina la alta. Masinile la renault sunt produse pentru o anumita tara, asta insemna ca ele corespund cu legislatia si conditiile din tara aia. Ca una e o masina de climat cald sau temperat, si alta e masina de Suedia. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
valeron_x |
![]()
Post
#11
|
![]() dintre plebei Group: Members Posts: 198 Joined: 28 March 07 From: Pristina, Kosovo ![]() |
la renault nu am avut ocazia sa fac vreo comparatie, in schimb pot sa va spun ce am vazut la spalatorie:
un A4 si un Q7, acelasi nivel de echipare. A4 adus din Germania de la fabrica din Ingolstadt, Q7 luat de aici. ambele masini aveau cam 6 luni, Q7 era un pic mai tanar, cu o luna. scaunul soferului la Q7 era flescait rau, se intisese pielea si arata urat rau, la A4 era ca nou, desi soferul de la A4 era mult mai plinutz. la Q7 mocheta era un material ordinar, iar pe postamentul scaunului era taiata fix pe cant, se vedea o fanta de vreo 3 mm neacoperita cu mocheta. la A4 era cu totul altceva. inclin sa cred ca daca la dotarile de siguranta nu or fi modificari, la calitatea materialelor e oaresce diferenta |
--------------------
Renault
Clio III
- B 80 CTN
2006 1.4 16V
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
pei si cum se explica schimbarea aceasta? colegul mai sus are un argument foarte bun din punctul meu de vedere, doar nu s-o opri linia de fabricatie ca sa taie ei mocheta mai prost sau sa fie pielea mai slaba pentru modelele din partea asta a europei
![]() |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
- B-57-LXF
2004 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
valeron_x |
![]()
Post
#13
|
![]() dintre plebei Group: Members Posts: 198 Joined: 28 March 07 From: Pristina, Kosovo ![]() |
eu n-am incercat s-o explic, am spus doar ce am vazut. pot sa dau si numerele masinilor sau sa va fac o invitatie la spalatoria de pe novaci, ca acolo am vazut masinile. cam la doua-trei zile si le spala si vin impreuna baietii ca-s prieteni. deci e foarte posibil ca SUV-ul in cauza sa nu fi fost produs in aceeasi uzina. oricum, modul in care e pusa mocheta aia m-ar fi umplut de spume maxime daca s-ar fi regasit si la masinutza mea. nu mai zic daca as fi dat 60-70 de mii de euroi pentru ea.
This post has been edited by valeron_x: 1 Jun 2008, 11:16 |
--------------------
Renault
Clio III
- B 80 CTN
2006 1.4 16V
|
|
Vlad B |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 28 January 08 From: Ploiesti/Bucuresti ![]() |
bogul, cum intelegi tu partea cu optionale in plus in vest? Eu, ca intreprinzator, ma intereseaza profit maxim; deci dc as pune inca un optional pe lista si s-ar cumpara, ar fi in interesul meu. Eu mi-as fi luat ESP si jante de 16" daca as fi avut oportunitatea si sunt sigur ca multi din romania ar face la fel.. Am I right?
|
--------------------
Renault
Clio 3
- PH 86 BAD
2007 // 1.4 Dynamique Monopost Renault 2007 // F1 Team R27
|
|
Bhal |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 30 April 07 ![]() |
eu cand am comandat masina am luat-o de pe banda. intrase deja in procesul de productie, mi-a aratat dealerul cand a intrat, in ce faza a productiei este, cand iese. Pentru ca puneam multe intrebari despre optionale si data de livrare (a venit in sub doua saptamani, cu tot cu vama).
Acum, de unde stiau aia, cand au incarcat banda, care masina va fi comandata unde? trecand peste costurile uriase pe care le-ar avea un producator sa opreasca linia ca sa schimbe materialele.... Am stat mult pe forumuri inainte sa decid ce masina sa cumpar. Si trebuie sa spun ca dintre toate marcile "vizitate", posesorii de renault se plang cel mai mult de masina lor. Ca nu e aia, ca e ailalta etc. Nu zic nu, critica poate fi buna, dar... daca nu sunteti multumiti de masina vindeti-o si luati alta... altfel, ar fi mai sanatos (fizic vorbind, sinapse etc) sa acceptati ca masina este un ansamblu mecanic, si ca orice ansamblu mecanic cu mii de piesulite se mai strica... ca unul a mers mai mult pe piatra cubica decat altul, ca s-a mers pe ploaie, difera stilurile de condus, conditiile de vreme, atatea variabile care pot schimba starea unei masini... si e metal si plastic... nu a tzanshpea stare a materiei in care totul e perfect si nimic nu se strica... scuze pe postul lung... dar va trebuie mult mai putini muschi sa zambiti decat sa va incruntati pentru nu stiu ce greieras... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
Sedan Expression + Clima 1.6 16V 2007
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#16
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Not again ...
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
pai explicati-mi si mie de ce pe renault.fr o laguna costa 30890E TTC, iar pe renault.ro aceeasi masina costa 26213E TVA inclus?
daca sunt la fel, de ce nu vin francezii sa o ia de aici?... ca eu stiu ca o duc bine, dar nici pentru ei 4000 de euro nu sunt de 'ici de 'colo.... |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
AlexC |
![]()
Post
#18
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Saptamana asta am fost in Turcia, unde un Megane Expression 1.6 16V costa 18300 EUR, iar un Megane 1.5 dci 85CP Dynamique... 19600 EUR. Un Megane Sedan Privilege 1.5 dci 100CP costa 25000 EUR.
Pretul nu vine din diferente calitative fata de Vest ci din taxe. Cine a lucrat cu sisteme de distributie stie ca se pot face economii insemnate din uniformizarea cererii, adica din a avea 2-3-10 tipuri de masini, si nu 800 de variante. Nu stiu daca Renault Romania foloseste doar asta ca sistem de diminuare a costurilor si optimizare a profitului, insa asta ar putea fi o explicatie pentru lipsa unor dotari si a unei liste lungi de dotari optionale in Romania. |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
bogul |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 12 February 08 From: Timisoara ![]() |
Vlad B in cea ce priveste gentile parerea mea e ca "de ce sa le puna ca trebuie sa iti dea si garantie pe ele .....deci decat sa ti-le tot schimbe la 2-3 luni din cauza drumurilor patriei mai bine nu ti-le ofera e simplu pentru ei"
in cea ce priveste esp-ul(care mo scos din cateva situati mai neplacute)nu stiu ce sa zic doar ca poate sau obijnuit si ei cu vorba romanuli "La's ca merge si asa...."dar si eu zic ca nare logica si daca se poate si fac mai multi bani de ce nu?. |
--------------------
Renault
LagunaII
- TM 01 BOG
2001/08/Dynamique/1.9 dci Symbol 2007 1.5 dci TM 13 SMP
Life's a B*** and then u die... |
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
intrebare: daca renault-ul pe care vreti sa il cumparati cu 17000 de euro ar costa (ipotetic) in franta 14000 de euro.... v-ati duce in franta sa il luati?
|
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#21
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
ccezar2004, ia vezi daca renoul ala costa la fel si in Germania si in Franta si in Spania.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
intrebarea urmarea altceva.... ca daca ar fi la fel de bune... de ce nu vin europenii sa cumpere de la noi... ca nu imi inchipui ca toti europenii isi iau masinile de top...
care se pricepe cu germana sau spaniola... ar fi o chestie sa vedem ce diferente ar fi intre astea.... pe liste de dotari similare... |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
astai offtopic clar
europenii cumparata masini mai ieftine din alte tari dar nu le cumpara din romania. exemplu: danemarca este singura tara exportatoare de masini fara s a aiba si productie de automobile. DECE? pentru ca asa cum a zis foarte bine si domnul AlexC taxele la ei sunt foarte foarte mari , producatorii scad preturile pentru a putea vinde, iar nemtii se duc, platesc mult pentu o masina de pret mediu dar la inscrierea in propria tara isi recupereaza taxele |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
- B-57-LXF
2004 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#24
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Diferenta de calitate instrinseca intre modele nu exista. Asta inseamna ca bieleta de directie, volanul din piele, pistonul de la motorul de 1,6 si mocheta din portbagaj sunt identice la un Megane Sedan vandut in Romania si la unul comercializat in Franta. Etc. Pe scurt piesele comune sunt identice. Precum s-a mai spus, nu este fezabil dpdv financiar sa creezi masini de o calitate diferita, la fiecare 1 minut pe banda de montaj.
Diferentele nu sunt de calitate, ci de dotari si echipari, ce depind de caracteristicile pietei. De aceea de exemplu in Romania regasesti pachetul de drumuri grele si in alte tari nu. (De ce nu poti sa comenzi de exemlu ESP nu stiu, nu am reusit sa-mi dau seama pana acum) In Romania nu se aduc unele dotari, ca de altfel nici in alte tari. Si acum, revenind la pret, acesta nu reflecta doar costul de productie, ci el se calculeaza mai mult ca un punct de intersectie al cererii si ofertei. Astfel, ca pretul difera cu piata. Acolo unde ai o imagine buna iti permiti sa vinzi la un pret mai mare, si invers. Cel mai bun exemplu este SUA. Sa vedeti cum modele europene costa peste ocean mult mai putin decat in patria mama, sa zicem Germania. De ce? Pentru ca sunt obligati de piata locala. Asa si in Romania. Sunt obligati sa pratice un pret mult mai mic decat in Vest. Cine ar mai cumpara in Romania un Megane daca ar costa cat un Golf? Nimeni. Asa ca este mai rentabil sa vinzi la un pret mai mic, si mai mult si pe urma sa castigi de pe urma costurilor post-vanzare. Si nu prea castiga ei din revizii, care sunt la fel de mari peste tot, ci din piesele de schimb. This post has been edited by ssilviu: 1 Jun 2008, 20:57 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
marian-j |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Mai baieti vreau sa pun si eu o intrebare.Pe acest topic se vorbeste de loturi de masini sau nu despre un singur exemplar luat separat?Din cate stiu eu intersanjabilitatea modulelor de lucru la robotii industriali nu mai este chiar o asa mare problema.Desemenea si incarcarea unu soft diferit im memoriile masinariilor nu mai reprezinta un impediment.Si atunci nu credeti ca producatorii pot face si loturi(mari) de masini la care sa foloseasca repere ma ieftine,materiale mai slabe calitativ sau proceduri de lucru mai ieftine la masinile dedicate pietelor estice in care puterea de cumparare este mai scazuta si astfel sa-si optimizeze si mai mult profitul?Intreb nu dau cu paru'.
|
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#26
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Suma costurilor suplimentare de productie (pentru un model mai slab calitativ) de la toate nivelurile depasesc economiile.
Softurile suplimentare costa o groaza de bani. La fel si implementarea lor. Credeti ca un robot din ala se programeaza la fel de usor precum pui o melodie pe ipod? Oricum nu se va ajunge la nici o concluzie. Cine credea ca se fac masini mai proaste pentru europa de est e si ramane convins ca se pot face modificari lejereala pe linia de montaj sau in capacitatile de productie. Cine credea ca nu exista modificari intre modele, intelege cum sta treaba cu costurile. Treaba e simpla. Fiecare om va gasi in acest topic argumentele pentru a-si intari opinia pe care o avea si pana acum. This post has been edited by ssilviu: 1 Jun 2008, 21:34 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
marian-j |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
ssilviu,te rog sa ma ierti daca am reusit sa te scot din sarite!
![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Dodone |
![]()
Post
#28
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(antifizic2 @ 1 Jun 2008, 11:05) pei si cum se explica schimbarea aceasta? colegul mai sus are un argument foarte bun din punctul meu de vedere, doar nu s-o opri linia de fabricatie ca sa taie ei mocheta mai prost sau sa fie pielea mai slaba pentru modelele din partea asta a europei ![]() Mocheta poa' sa arate le fel dar producatorul este altul, low cost, sau acelasi producator cu fabrici in tari diferite. Si nu numai la mocheta... In acest fel marii producatori vand masinile la preturi mai mici pe pietele emergente, dar isi conserva profitul/bucata This post has been edited by Dodone: 1 Jun 2008, 23:00 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
ssilviu |
![]()
Post
#29
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Imaginati-va cum arata un depozit plin de piese ce asteapta sa fie montate. Ce suprafata poate sa aiba. Apoi, faceti-l de doua ori mai mare. Sa cuprinda si piesele pentru masinile mai proaste. Suprafata dubla. Constructia costa dublu. Si terenul de sub ea la fel. Timpul parcurs de la depozit la linia de productie iar dublu. Softul de gestiune de doua ori mai stufos. Apoi pe linie de montaj, ai nevoie iar de spatiu dublu pentru depozitarea temporara. Vei avea nevoie de doua echipe la CTC. Una pentru masinile proaste, una pentru alea bune. In timpul asamblarii aparatele vor trebui sa citeasca ce masina e, si sa se recalibreze in functie de asta. Asta cere timp in plus. Iar timpul inseamna bani si productivitate scazuta. Iar asta nu e totul. Se poate o scrie o pagina intreaga cu modificarile ce intervin in tot procesul de productie daca se fac masini la standarde diferite. Cu atat mai mult cu cat numarul modelelor din astea proaste e foarte mic. Pentru ce? 3 surcele de Megane vandute in Romania sa merite toata osteneala asta?
Dar na, ce zic eu, nu e mare lucru pentru ala sa monteze o alta mocheta .. ![]() This post has been edited by ssilviu: 1 Jun 2008, 23:13 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Vlad B |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 28 January 08 From: Ploiesti/Bucuresti ![]() |
ssilviu, ai pus punctele pe "i"-uri
![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
- PH 86 BAD
2007 // 1.4 Dynamique Monopost Renault 2007 // F1 Team R27
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 01:32 |