Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

64 Pages « < 54 55 56 57 58 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Revizie 60.000 Km, ce se schimba, cat costa ...

rs09
post 28 May 2012, 18:20
Post #1651


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 22 November 09




De ce trebuie schimbata distributia din nou daca se strica pompa de apa ? Curelele daca au 10000-20000 de km tot se schimba ca sa avem ce schimba, mi se pare o afacere buna pentru cei de la service-uri.


--------------------
renault symbol 1.4 8v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 28 May 2012, 18:25
Post #1652


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




aurelyan, concluzia venise de mai demult, dar nu fusese observata smile.gif)

Ygi_17, de ce e mai pretentioasa cureaua de accesorii? ca nu inteleg...

rs09, se schimba distributia daca se gripeaza pompa de apa, tot pe-aici pe forum am citit despre asta. in cazul asta, poate sa sara cureaua sau chestii de-astea... nu stiu exact, sa se pronunte cei care spuneau asta... dar daca dai jos aceleasi chestii de pe masina ca sa umbli la pompa de apa, nu e aceeasi chestie ca atunci cand schimbi distributia? deci manopera n-o sa fie tot pe-acolo? eu cred ca da...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 28 May 2012, 22:38
Post #1653


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




105 mii km.. masina tatalui meu, Supernova, pompa de apa ce pierdea antigel schimbata (cea originala fiind).. din nou depinde de noroc aici smile.gif
si automat a schimbat si distributia ca doar mai avea 15 mii km de facut pana la ea..

Cureaua de accesorii stiu ca am schimbat-o si eu la 60 mii.. rola si cureaua de distributie.. pompa de apa.. atat..


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leporello
post 3 Jun 2012, 20:58
Post #1654


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 16 August 07




Vă salut, întrucât am căutat şi găsit doar rola (Ina) de la întinzătorul de curea de accesorii deduc că acea rolă, care costă doar 75 ron în comparaţie cu tot ansamblu întinzătorului care coastă 330 ron, se poate demonta şi schimba doar ea. Este cineva dintre dvs. care a făcut lucrul acesta la service? Întreb deoarece mă aştept să fiu refuzat şi trimis să schimb rola pe ansamblu întinzător… Pe de altă parte,aşa cum reiese din paginile acestea, există posibilitatea ca mecanicul să nu aşeze rola până la capăt. În România mă aştept la orice….

O altă întrebare este despre tensionarea curelelor. Ştiu că la benzină măsurarea se face cu tensiometru digital MOT 1505 şi are ca bază frecvenţa vibraţiilor libere (comparată cu cea etalon) ceea ce constituie o măsurare foarte acurată. Mai ştiu, de asemenea, că multe dintre rolele de tensionare au propriile lor repere menite să ajute mecanicul la o tensionare, în primă aproximare, bună. Ştie cineva (a văzut) cum se face acest reglaj la dci în service? Se măsoară sau se tensioneză „după ureche”? Muţumesc


--------------------
Renault Symbol Fidji 2007/1,5 dci 70CP - CJ17RIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 3 Jun 2012, 21:16
Post #1655


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@Leporello=Se poate schimba doar rola de la intinzatorul de curea de accesorii....fara probleme.
Rola intinzatoare de la distributie are repere gen"catare pusca" si un reper mobil care trebuie sa se alinieze cu spatiul de la "catare".
Rola asta este facuta special pentru a elimina alte dispozitive.....la tensionarea curelei de distributie.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leporello
post 4 Jun 2012, 09:13
Post #1656


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 16 August 07




Mulţumesc @espacern. Părerea mea este că, aceste repere ale rolelor, sunt gândite de inginerii constructori pentru a-i ajuta pe mecanici în cazul indisponibilităţii dispozitivului digital, cred eu, dedicat, sau, aşa cum am spus, în primă aproximare, să regleze întinderea „statică” a curelelor. Acest lucru are o importanţă destul de mare pentru noi întrucât, în cazul când mergem la alte service-uri avem „semi-garanţia” unei tensionări (statice măcar…) cât de cât corecte. Ceea ce nu ştiu este dacă toate rolele au aceste repere? Cred însă că ar fi normal, ca cei de la service-ul Renault, dacă tot au preţuri…. exclusiviste (citeşte „neruşinate” în contextul românesc…), să facă şi întinderea „dinamică” cu acel MOT 1505 la care altfel nu-i văd rostul (nu-l cunosc). N-am fost niciodată adeptul reglării „după simţ” sau „după ureche” (mai direct sau mai concis spus „las’ că merge şi aşa”…). În tehnică aceste comportamente nu au ce căuta! Numai bine.


--------------------
Renault Symbol Fidji 2007/1,5 dci 70CP - CJ17RIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 4 Jun 2012, 09:34
Post #1657


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Rola cu intinzator este fabricata special pentru tensionarea corecta a curelei de distributie 1.5 DCI.
Nu se mai foloseste alt dispozitiv de tensionare...daca se respecta procedura corecta la montaj.
Semnele A din poza atasata trebuie sa se suprapuna adica varful ajunge in catare si atunci se considera ca tensionarea curelei este cea corecta.
Daca rola intinzatoare nu are cele 2 repere......nu este buna,nu o cumpara.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leporello
post 4 Jun 2012, 21:19
Post #1658


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 16 August 07




Mulţumesc încă odată domunule @espacern pentru postul dvs. foarte explicit. După mai multe „săpături” am remarcat că aţi schimbat singur distribuţia şi cu siguranţă ştiţi foarte bine toate reperele. Şi eu am făcut asta cândva (timpurile şi contextul sunt altele acum) oricum am deosebită încredere în ceea ce spuneţi pentru că aţi „pus mâna”…. Deci să înţeleg că şi întinzătorul de la accesorii are reper nu numai cel de la distribuţie… Şi încă o rugăminte: deşi cu siguranţă există în vreun post nu am reuşit să găsesc producătorul pompei de apă „de origine” (undeva pe o poză am citit „AISIN- Renault”). Eu am numai 36000 km/5ani preponderent extraurban şi bănuiesc că tot atât voi merge şi până la viitorul schimb al distribuţiei. Deci o schimb la aproape jumătatea „vieţii”. Ce pompă mă sfătuiţi să folosesc: Hepu, Valeo, Graff, Airtex, Swag? Mulţumesc


--------------------
Renault Symbol Fidji 2007/1,5 dci 70CP - CJ17RIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 8 Jun 2012, 20:21
Post #1659


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




67.000 km, 4 ani si 6 luni, service altul decat reprezentanta dar ceva mai rasarit decat unul de cartier

kit distributie FIA, pompa apa GRAF, curea accesorii BOSCH, 2 litri antigel si manopera = 755 ron

seful de service a insistat pe schimbarea pompei de apa fara sa o vada pe cea veche si nu s-a schimbat intinazator si nici role de pe la accesorii - nu stiu de ce, asa a considerat el si merg pe mana lui

totul a durat cca. 2,5 ore cu tot cu pauzele de tigara ale mecanicului insa am mai stat apoi 30 min. in service pt. aerisire circuit apa, verificarea cu termometrul la grila a ac-ului ( 5 grade la grila - nu s-a intervenit deloc la ac pana acum) si plata

la km mentionati, pot spune ca
- am observat ca si colegul relu11 ca ceva din distributie a frecat pe capacul de distributie insa nu avea ce sa afecteze, nu cred ca s-ar fi intamplat ceva din aceasta cauza;
- cureaua de accesorii avea foarte putine crapaturi si acelea greu vizibile, mai rezista fara probleme; uzura exista dar nu era de speriat - insa nu as fi acceptat sa se puna la loc dupa demontare
- pompa de apa era ok, cu urme de uzura medie, nu curgea, se rotea usor, nu avea depuneri mari etc. si ar mai fi mers insa seful service-ului mi-a recomandat schimbarea pe baza experientei lui (cca-4-5 distributii pe zi): ponderea pompelor care au inceput sa aiba probleme dupa schimbarea doar a distributiei ar fi (cica) destul de mare
- cureaua de la distributie era impecabila; chiar daca se vedea ca a fost rulata si exista o oarecare uzura pe una din laterale, nu prezenta nicio crapatura (cel putin nu vizibila cat am studiat-o tinand-o in mana dupa scoatere) - aceasta curea rezista clar inca 10-20k km si nu a fost menajata deloc de mine: turatii mari, sunt un utilizator dedicat franelor de motor, sotia a tot oprit motorul cand era incepatoare etc.

cu alte cuvinte, distributia mea ar fi rezistat fara probleme inca multi km daca nu aparea ceva neprevazut - desi nu am schimbat-o la 60k km, am fost in service pt. o inspectie vizuala si o identificare a posibilelor sunete suspecte de la distributie; se pare ca o curea buna rezista fara probleme mai multi km insa exista o rola (intinzatoare?) pe cureaua de accesorii care se inclina (de la uzura, defecte fabricatie etc.) si macina cureaua de accesorii care se rupe si este aruncata in distributie etc. (stiti povestea)

ma bucur ca am schimbat-o si intentionez sa o schimb a doua oara peste cca. 50-60k km deoarece nu mai am incredere ca piesele after vor face fata la fel

totusi, eu nu recomand nimanui sa nu respecte intervalul recomandat de producator - au fost momente dupa ce am trecut de cei 60k km cand ma intrebam daca nu va pati totusi ceva, mi-era cam jena sa ma dau la ea dar uitam si-i dadeam si talpa de rigoare smile.gif

This post has been edited by crisolro: 8 Jun 2012, 20:25


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Jun 2012, 20:40
Post #1660


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@Leporello=Pompa de apa este antrenata de cureaua de distributie....tensionata.
Cand se schimba cureaua veche cu alta noua se schimba tensionarea si pompa veche neschimbata este solicitata suplimentar de noua curea.
O pompa functioneaza cca.100.000 Km si daca schimbi distributia la 60.000 pana la urmatoarea schimbare pompa veche va avea 120.000 adica cu 20.000 peste maxim.
Daca se defecteaza pompa si trebuie schimbata se reface COMPLET si distributia chiar daca nu s-a ajuns la termen.....corect?
Astea sunt cateva din motivele schimbarii pompei de apa odata cu cureaua de distributie.
Referitor la marca aleasa...fiecare alege dupa posibilitatile financiare/recomandarile primite/etc.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 8 Jun 2012, 22:33
Post #1661


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




Exact ce mi s-a explicat si mie si incercam sa spun mai sus: pompa s-a pus pe lista din start fara a se vedea daca mai e ok sau nu
Ciudat, reprezentanta (cel putin una frecventata de mine si unde am si intrebat si auzit si alte discutii) verifica pompa si apoi poate sa o lase pe cea veche pe masina sau nu ... Cam ciudat, nu? Ai mai catolici deca Papa, arata ceca "flexibilitate" cand vine vorba de aceasta pompa.


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leporello
post 10 Jun 2012, 23:39
Post #1662


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 16 August 07




Mulţumesc mult domnilor pentru informaţiile şi opiniile personale aduse în discuţie (aşa cum îi stă bine unui forum…). Şi eu am ajuns la aceeaşi concluzie ca şi domnul @ espacern şi anume că orice aş încerca (ca şi auto-explicaţie… pentru a-mi alina „durerile” cheltuielilor) timpul şi „evoluţia” kilometrajului m-au convins că trebuie să schimb pompa acum. Şi mie mi s-a întâmplat în serus-ul Renault să mi se spună că pompa se controlează de pierderi şi alte simptome şi apoi se schimbă sau nu… ca şi domnului @ crisolro. Şi eu cred că-i ciudat. Cunosc un mecanic de la Renault, pe care l-am întrebat direct care este pompa de origine Renault şi stupoare: nu a ştiut să-mi spună. Spun nu a ştiut pentru că la întrebările mele ajutătoare dacă este Hepu sau Valeo răspunsul lui a fost „da,da Hepu, Valeo… de astea”. O altă ciudăţenie mi s-a întâmplat la magazinul de piese când, ştiind de pe forum numele producătorilor de pompe am întrebat de ele în această ordine: Hepu, Valeo, Graff, Airtex, Swag şi surprinzător mi s-a spus că Hepu, Valeo şi Swag nu fac pompe!!!(n-am avut timp să scormonesc pe net). Airtex-ul da şi aceea mi-a şi fost recomandată de şeful magazinului care a spus că n-a avut nicio reclamaţie în garanţie de la ele. Amu’ să văd unde-oi face schimbul însă nu la Renalut... este indecent de scump. Numai bine.


--------------------
Renault Symbol Fidji 2007/1,5 dci 70CP - CJ17RIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C R I S T I
post 11 Jun 2012, 08:19
Post #1663


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 27 March 12
From: Bucuresti




Si eu pregatesc masina pt schimbul distributiei, la reprezentanta mi sa explicat ca ei verifica pompa de apa si daca totul e ok o lasa pe masina pana la 120.000 km. Mi-au zis ca pot schimba pompa de apa daca doresc, iar ca recomandare aftermarket ar fi HEPU...


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 11 Jun 2012, 15:47
Post #1664


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




da, auzisem ca HEPU sunt printre liderii in domeniu. asa ca schimba si pompa, nu risca pana la 120000km.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leporello
post 25 Jun 2012, 23:16
Post #1665


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 16 August 07




Vă salut, revin cu informaţii şi concluzii, sper eu, de interes general chiar dacă sunt prezentate prin opinii personale… apărute după ce am făcut efectiv schimbarea distribuţiei.
Costuri: Kit distr. (curea+rolă int. „Ina”+ şurub)- „Gates” = 240 ron
Curea accesorii cu 5 canale (5K)- „Gates” = 57 ron
Rolă întinzătoare „Ina” = 280 ron
Pompă apă „Airtex” (after-market deci…) = 135 ron
Trei litri antigel „Glasoil”= 84 ron la care s-a adăugat manopera 300 ron
Deşi foarte scump, ansamblu întinzător al curelei de accesorii, mi-a fost „impus” de mecanic. La întrebarea mea dacă se poate schimba doar rola mi-a spus că producătorii de origine (Ina…) nu fac „ţigănii” şi că având în vedere forţa arcului şi efortul mecanic de pe rulment el nu poate da asigurare că axul îşi va păstra verticalitatea pentru intervalul de timp stabilit. A vrut iniţial să mă convingă că şi pompa de apă, pe care o cumpărasem deja, nu este cea mai sigură şi „de ce nu am cumpărat „Hepu” sau cel mult „Valeo?”…. Aveam să mă conving singur că aşa este: la montare aripioarele de centrifugare de la pompele „after-market” trebuie „tunse” (scurtate cu sfic-ul) pentru că nu potrivesc… (mi-a fost demonstrată această problemă prin montarea provizorie, fără strângerea şuruburilor, la care axul a rămas înţepenit - nu l-am putut mişca cu mâna. Cota dintre marginea pompei şi cea a capătului aripioarelor este f. mică într-un loc, pentru că rotorul este excentric, şi cred că acolo este problema). Aceasta explică, oarecum, reticenţa celor de la Renault de a schimba pompa de apă de origine.
Cât despre lăţimea de 5 canale (5k) a curelei de accesorii mi-a confirmat şi el că, mai nou, producătorii tind să folosească acest tip de curele din fabrică dar pentru aia tot a „bodogănit” că dacă eu am cu 6 canale (6k) atunci 6k trebuia să cumpăr… Atenţie deci: se găsesc (Gates cu 6K). Nu vă luaţi (ca mine…) după ticăloşii de vânzători semidocţi!!
Concluzii: „distracţia” este foarte scumpă dacă vrei s-o faci ca la carte şi cred că cei interesaţi vor putea trage singuri concluziile. O seară bună.


--------------------
Renault Symbol Fidji 2007/1,5 dci 70CP - CJ17RIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 26 Jun 2012, 03:29
Post #1666


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




da, eu am pus 5k in loc de 6k si isi face excelent treaba...

despre pompa de apa...nu stiu cum ai nimerit tu...eu am cumparat tot afetrmarket (Febi Bilstein) si nu a fost nicio problema la montare. Despre Airtex nu stiu ce sa zic, nu prea am auzit de ei, stiu doar ca au pompe de apa ieftine, ce-i drept...dar nu cu mult mai ieftine decat ce am luat eu (pe mine m-a costat pompa 150 de lei).

cat despre motivele celor de la reno...nu prea ma intereseaza atata timp cat ei cer peste 1000 de lei pe o distributie...si fara macar sa schimbe pompa de apa??? sa fim seriosi...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leporello
post 26 Jun 2012, 16:40
Post #1667


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 16 August 07




Vă salut, vreau numai să mai adaug că este cu adevărat foarte greu să-ţi dai seama (dacă nu chiar imposibil…), când compari cele două pompe de apă, cea veche de origine şi cea nouă (Airtex în cazul meu) de diferenţele dintre ele. „Ochiometric” par absolut identice…, calculatorul o dă pentru maşina în cauză (căutare după cod)…, primeşti asigurări de la vânzător şi colegi, chiar şi de la unii mecanici şi totuşi… Încrederea se pare că este una dintre cele mai greşite atitudini din România…


--------------------
Renault Symbol Fidji 2007/1,5 dci 70CP - CJ17RIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zerillos
post 9 Jul 2012, 12:01
Post #1668


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 24 September 05




A auzit careva de kit de distributie DAYCO ??? ... o fi bun ???


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 8V 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 9 Jul 2012, 14:03
Post #1669


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




Mergi pe ceva ce au luat si altii pana acum si au fost multumiti.. si nu au avut probleme..

Sau daca vrei neaparat sa incerci.. ne spui si noua pe viitor smile.gif


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 9 Jul 2012, 17:13
Post #1670


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(zerillos @ 9 Jul 2012, 12:01)
A auzit careva de kit de distributie DAYCO ??? ... o fi bun ???
*



Curelele Dayco sunt facute de Pirelli si din cate stiu sunt fac parte din echiparea de origine pentru majoritatea masinilor italiene, inclusiv cunoscutele marci sportive. Eu zic ca poti folosi cu incredere.


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zerillos
post 16 Jul 2012, 21:00
Post #1671


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 24 September 05




Nu stiu ce sa aleg ...


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 8V 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 16 Jul 2012, 21:24
Post #1672


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Vezi ce preturi au pe contitech sau gates


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 26 Jul 2012, 19:09
Post #1673


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




pentru cei care au motor 1.4 8v, poate ajuta cu ceva:

http://www.carhelp.ro/index.php?route=prod...&product_id=195



distributie gates

This post has been edited by z_fdd bacau: 26 Jul 2012, 19:09


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 26 Jul 2012, 21:25
Post #1674


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Schimbat distributie, accesorii, pompa apa, fulie alternator, azi la reprezentanta Renault Filaret la Symbol 1.4 16V.

Pe piesele de origine scrie Renault, insa ca si idee pe curele scria Gates, pe role scria INA, nu stiu pompa de apa si fulia de alternator.
2300 RON cu TVA inclus, estimativul era de 1500-1600, insa a costat mult nenorocirea aia de fulie, care nu era cuprinsa in devizul initial. Insa era extrem de uzata asa ca a trebuit sa o schimb.

Cam mult, stiu, poate am idei preconcepute, dar parca am alta siguranta sa ma duc la reprezentanta pentru lucrarile ceva mai complexe.
Ulei, filtre, becuri sau chiar elemente de mecanica gen bielete, placute si discuri frana....etc le-am facut in alta parte pe alti bani.

This post has been edited by vallixx: 26 Jul 2012, 21:27


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 26 Jul 2012, 22:04
Post #1675


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(vallixx @ 26 Jul 2012, 22:25)
Cam mult, stiu, poate am idei preconcepute, dar parca am alta siguranta sa ma duc la reprezentanta pentru lucrarile ceva mai complexe.
*


Hai mah Vali, mai ai un pic si-ti ceri si scuze ca ti-ai permis o revizie generala intr-o reprezentanta reno! biggrin.gif

Cati km ai in bord?...intreb ca sa-mi fac o idee despre cat a tinut fulia pe alternator. Ce uzura prezenta? Ajunsese sa se lipeasca de corpul alternatorului sau mai avea spatiu?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 26 Jul 2012, 22:22
Post #1676


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Nu, nu e vorba de scuze, nu am de ce sa ma scuz, ci doar am incercat ca prin acest "mult, stiu" sa previn comentariile de genul "frate ce mult ai dat" sau " gaseai la juma de pret cu piese din targ"......sau " te-a mancat in cur sa te duci la reprezentan, ce fraier esti" sau "inseamna ca n-ai ce face cu banii"...etc, care comentarii evident ar fi urmat.

Personal mi se pare mult, dar nu exagerat, avand in vedere ca in paralel imi facusem si eu niste calcule referitoare la ce costuri as fi avut cu piese comandate online si montate intr-un service oarecare. Diferenta ar fi fost de 3-4 sute de lei, deci diferenta marisoara dar dupa mine....nu exagerata.

E adevarat ca 3-400 sute de lei sunt bani, dar nu am vrut sa ma ieftinesc la malai si sa ma scumpesc la tarate. A fost decizia mea, am explicat-o, nu o regret.

Am 59.800 km, fulia era destul de dusa, era aproape lipita de corpul alternatiorului, din ce mi-au zis baietii de acolo estimau ca in maximum o luna ceda.
O luna la mine inseamna 1200-1300 km. Un pic cam prea la limita dupa parerea mea.

This post has been edited by vallixx: 26 Jul 2012, 22:25


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 26 Jul 2012, 22:30
Post #1677


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pfff...credeam ca ai facut revizia de 120k...dar nu stiu ce sa zic, cam repede s-a dus.

Acuma n-ai stiut, insa mergea si una de diesel, fiind pe acelasi pret cu cea simpla de benzina...o fulie cu ambreiaj (OAP - overrunning alternator pulley).


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 26 Jul 2012, 22:44
Post #1678


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Pai din aia cu ambreiaj mi-au pus.
Oricum era un model diferit de cea scoasa de pe masina. Aia scoasa era din 2 piese, asta noua e dintr-una.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 26 Jul 2012, 22:57
Post #1679


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Daca arata ca in pozele de aici e ok.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 26 Jul 2012, 23:18
Post #1680


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Dap, aia e.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
64 Pages « < 54 55 56 57 58 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 01:30
Dacia
Loading...