compresie slaba-motor nou sau segmentare?, probleme motor 1.6 16v
![]() ![]() ![]() |
compresie slaba-motor nou sau segmentare?, probleme motor 1.6 16v
alexco |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 June 12 From: Baia Mare ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
1999 1.6 16V +GPL
|
|||
Sosocj |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 22 November 12 ![]() |
parerea mea e ca mai bine il segmentezi, macar stii ca e ca si nou, decat sa dai 300-400 euro pe un motor second....nu stiu exact cat costa unul second, de aceea am scris atat, poate e si mai scump...parerea mea e ca mai bine stii ca e nou tot in el, decat sa iei unul second si sa ai tot probleme...
|
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16v
2003
- CJ-90-SOA
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
De curiozitate, cati km are masina si de cand e pe GPL?
Ca o parere, decat 2000 lei mai bine motor SH. Optiunea cea mai fericita este sa faci segmentarea, dar mai ieftin. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
Sosocj |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 22 November 12 ![]() |
un motor second cat costa? ai tu incredere sa umbli cu el fara sa ii schimbi macar distributia dupa ce il cumperi?
|
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16v
2003
- CJ-90-SOA
|
|
alexco |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 June 12 From: Baia Mare ![]() |
190000 km, ultimii 10000 pe GPL. Trepidatiile existau si inainte de montaj GPL. 2000 ma costa cu schimb de distributie (kit pompa de apa) ulei, filtru manopera. Un motor sh incepe de la 1200 la care se adauga umblatura la RAR si posibilitatea manifestarii acelorasi probleme ( laguna din 2000, inseamna minim 13(ani)x10000 (km) desi nu cred ca gasesc asa motor neumblat..
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
1999 1.6 16V +GPL
|
|
Sosocj |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 22 November 12 ![]() |
parerea mea e ca mai bine il segmentezi si stii ca e nou in el tot, la cel care il iei second, dupa ce a stat cine stie cat timp, ar trebui sa ii schimbi distributia cel putin daca nu si alte componente, plus ca nu ai de unde stii cum e inauntru...eu unul nu m-as risca, tot acolo ajung cu costurile, parerea mea
|
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16v
2003
- CJ-90-SOA
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.332 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Vezi ca compresia aia ... sau mai bine spus lipsa ei poate avea ca si cauza si niste supape din chiuloasa care nu mai etanseizeaza cum trebuie ... eu cu aia as incepe verificarea ....
Si daca cumperi un motor second trebuie sa-i faci distributia ... deci tot mai bine il faci pe al tau ... Mi se pare ciudat sa ai lipsa aia de compresie la 190.000 km ... asta daca sunt reali (parerea mea este ca nu sunt si masina are mult mai mult de atat) ... motorul asta este unul foarte fieabil si duce lejer 300.000 km ... Daca il desfaci trebuie verificat amanuntit tot ... chiuloasa, segmenti, arbore ... etc .. This post has been edited by cj98czh: 13 May 2013, 14:23 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
alexco |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 June 12 From: Baia Mare ![]() |
As vrea sa aflu pareri de la cei care au segmentat, respectiv schimbat motorul daca sunt multumiti...
![]() <span class='edit'>13 May 2013, 15:23:</span> QUOTE(cj98czh @ 13 May 2013, 15:21) Vezi ca compresia aia ... sau mai bine spus lipsa ei poate avea ca si cauza si niste supape din chiuloasa care nu mai etanseizeaza cum trebuie ... eu cu aia as incepe verificarea .... stiu, oricum trebuie desfacut mai intai motorul s-apoi vazuta cauza...Am cumparat-o in ideea ca e vreun senzor sau bobine de inductie, da' n-a fost sa fie.. This post has been edited by alexco: 13 May 2013, 14:33 |
--------------------
Renault
Laguna
1999 1.6 16V +GPL
|
|
bogdannicusor83 |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 2 October 12 ![]() |
Daca nu iti consuma ulei inseamna ca nu este de la segmenti.
Si eu banuiesc tot supapele sau simeringurile de la supape din curiozitate cat are compresie? |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Break
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.332 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
alexco |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 June 12 From: Baia Mare ![]() |
are o scurgere de ulei/avea ca s-a stabilizat.... de "mancat" ulei nu mananca. uleiul e destul de curat.. compresie are 12 pe 2 cilindri pe ceilalti 2 are 7 respectiv 4..
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 1.6 16V +GPL
|
|
Sosocj |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 22 November 12 ![]() |
cel mai bine, il desfaci, verifici supape si tot ce poate fi cauza la lipsa compresiei....si de acolo mai vezi
|
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16v
2003
- CJ-90-SOA
|
|
bogdannicusor83 |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 2 October 12 ![]() |
gaze nearse pe toba iti da?
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Break
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Nu cred ca au fost reali km aia de la inceput, nici GPL-ul nu avea cum sa "manance" prea mult din scaunele de la supape in 10.000km. Vorba colegului cj98czh, nu te uita numai la segmenti, ca s-ar putea ca buba sa fie in alta parte.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
alexco |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 June 12 From: Baia Mare ![]() |
pufaie (normal ca doar merge in 2.5 pistoane) dar e transparent, nici alb, nici albastru, nici negru. antigelul e curat..
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 1.6 16V +GPL
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#16
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
demontare tacheti,descarcare si montare la loc.Masina va vi alta.E si cea mai simpla si oeftina.
Nu vreau sa mai discutam ca sunt hidraulici si etc.Mergi pe mana mea si va fi bine. Pe diagnoza ar trebui sa se vada la adaptivi ca se duce in saracire amestec,asta daca ies gaze nearse. This post has been edited by bundy220: 13 May 2013, 21:35 |
--------------------
n
n
n
-
|
|
espacern |
![]()
Post
#17
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Da chiuloasa jos si verifica supapele...in special cele de evacuare.
La 16 V este fregvent sa se incarce scaunul cu calamina sisa nu mai etanseaza pefect supapa. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
segmentarea este frectie la "picior de lemn"
segmentii se dau jos de pe pistoane si se verifica fanta segmentului pe cilindru(eu spun ca nu are nimic), pistonul se uzeaza la motoarele monobloc, dar dca nu consuma ulei(fum albastru) nu are nimic la piston-segment eu zic ca o cauza posibila poate fi scaunele la supape+ supapele(ceea ce este foarte scump) eu zic ca a fost schimbata distributia de niste "mecanici" care au lovit un pic supapele si asta este cauza suupape indoite(ceea ce ar fi cel mai ieftin) eu am spus 1200 motorul 400 manopera(in care intra si distributie si ambreiaj, all inclusive, ca oricum il dau jos), asta daca nu rezolvi cu motorul tau bafta! |
--------------------
Renault
laguna
1998 1.6 16v
- DJ 84 HRB Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
AeoN |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 13 April 09 From: Craiova ![]() |
Salut
Eu zic sa-l asculti pe katalyn03 ca stie ce vorbeste,eu il recomand Bafta ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 8V
1997 RTE
- DJ 09 DZB
|
|
crystelu11 |
![]()
Post
#20
|
![]() Cristi Group: Members Posts: 128 Joined: 24 February 09 From: Craiova ![]() |
![]() |
--------------------
Safrane Biturbo/
0766.66.45.35
Renault Safrane 2.0i
- Craiova
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.332 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Repet ... in opinia mea problema ta vine de la supape ... da chiuloasa jos si du-o la un mester sa vada ce si cum ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#22
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
La gpl,calamina este foarte putina ,daca motorul functioneaza corect.
Cea mai simpla si putin costisitoare este descarcarea tachetilor,si montarea la loc.Nu stiu de ce va complicati atat,cand se poate incerca o varianta simpla si testata .Imaginativa ca un tachet amorsat daca il strangi taaare La menghina,poate sa se descarce(nu asta e metoda corecta) si deci sa isi micsoreze dimensiunea,si sa lase supapa sa vina mai in sus adica sa inchida bine.Doar pe motor asta nu sa intampla niciodada,doar daca sunt tachetii stricati si de dezamorseaza singuri. Nu va mai complicati cu segmentari si altele pana nu verificati tachetii. Gata. |
--------------------
n
n
n
-
|
|
alexco |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 June 12 From: Baia Mare ![]() |
Daca scot tachetii pe cilindrul fara compresie si sunt incarcati poate merita schimbati cu totul..stransul in menghina nu imi inspira incredere excesiva...
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 1.6 16V +GPL
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#24
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
pai am scris in paranteza ca nu e metoda corecta.
Katalin zicea ca ar fi o gaurica pe undeva poate iti zice elk cum se face.Eu stiu dar la un VW am mai facut si nu stiu cat sunt de diferiti. Ideia e ca, e prima etapa pe care iti recomand sa o parcurgi,si crede-ma ca stiu ce zic,si eu am gpl. Si inca ceva,daca ei sunt amorsati,inseamna ca sunt buni,nu scapa uleiul,si deci nu trebuie schimbati,doar daca nu au cimentarea dusa sau alte bube. This post has been edited by bundy220: 15 May 2013, 14:19 |
--------------------
n
n
n
-
|
|
espacern |
![]()
Post
#25
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Tachetul are o gaurica in varful rotund(nu cea de pe lateral) prin care introduce o sarma tare si se impinge pentru deblocare supapa.
Odata deblocata se poate curata prin imersie in motorina. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#26
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
E bine de stiut,multumesc.Eu nu am asa,dar nu se stie nicipdata.
Espacern, la motorul meu F3r 768,tachetul e cu pastila,si cam prin toate listele cu piese gasesc descrierea ca e hidraulic,eu insa nu prea cred ca e asa,caci nu mai vad rostul pastilelor.Stii cumva care e realitatea?te intreb ca observ ca ai ceva documentatie. |
--------------------
n
n
n
-
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
la 8v sunt pastile pe anumite grosimi si se inlocuiesc(eu le polizez k este mai simplu decat sa pun omul sa cumpere pastila, pentru ca nu stiu cat trebuie sa aiba cea noua, scaunul uzat)scrie pe ele ce grosime au si mai scrie in manuale ca distanta este de 0,20 admisie si 0,40 la evacuare
hidraulicii nu ai ce sa reglezi, daca ii bagi in menghina si ii strangi spargi supapa(garnitura) in ei apoi incep sa bata, am spus ca au o gaura in capul mic(spre culbutor) in care se baga o sarma, ac si se apasa si totodata se strange de el, este foarte simplu la renault 16v, in schimb la ford, vw, volvo trebuie desfacuti in doua apoi se apasa pe acea supapa, pentru descarcare bafta! la renault sunt foarte prosti compensatorii, la 98% din motoarele de 1.6 16v bat compensatorii, asa ca nu ai ce deescarca pentru ca ei nici macar nu se incarca complet |
--------------------
Renault
laguna
1998 1.6 16v
- DJ 84 HRB Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
bundy220 |
![]()
Post
#28
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Eu am inteles cum sta treaba,dar uite ca aici de ex zice ca sunt hidraulici
http://www.autokarma.ro/tachet+supapa/rena...8/10102/10973/0 asta e nedumerirea mea |
--------------------
n
n
n
-
|
|
alexco |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 June 12 From: Baia Mare ![]() |
Ce nu reusesc sa inteleg e legatura dintre compresia slaba si relantiul ridicat (850-900 rpm)...
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 1.6 16V +GPL
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#30
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Poatew fi o legatura,dar poate fi si coincidenta.
Cred ca ai citit cum se descarca ctachetii,e destul de simplu,si poti face asta si in spatele blocului,asta daca ai un pic te aptitudini. Deci prima operatie este asta,apoi mai vezi.Eu am patit asa ceva mai demult,dar am rezolvat cauta prin poostarile mele de vro 2 ani .Apoi daca e ok te apuci sa vezi dac mai e nevoie ce e cu relantiul. |
--------------------
n
n
n
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 07:56 |