auto inverter, 12V -> 220V
![]() ![]() ![]() |
auto inverter, 12V -> 220V
roland |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
laurentiu_206 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 6 January 08 ![]() |
Eu am unul luat din Carrefour, e mic, cat cartela de megane dar mai gros, are priza de bricheta, duce cam 60 - 70 w si a costat 80 lei. Laptopul meu merge f. bine - pe transf. scrie 19V la 3,42 A. Nu stiu cat inseamna asta. L-am mai folosit si la o filmare cand am conectat la el 2 neoane mai micute. Mai exista transformatoare si mai mari dar se conecteaza direct la baterie cu cabluri mai groase iar aparatul este mult mai mare si mai greu. Astea se folosesc numai cu motorul pornit.
Mi se pare cam mult totusi 70 W pt. un laptop. |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 105CP
Privilege 2008
- B-505-SSS
|
|
deconectat |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
19*3.42=64.98. Tu ai zis-o, nu eu. Si mie mi s-a parut cam mult 70W prima oara, dar se pare ca si laptopul tau e la fel.
In alta ordine de idei, puterile (wattii) sunt aceleasi indiferent de tensiune, doar ca pe convertoarele astea nu sunt date puterile reale din pacate. Un convertor care sa tina 80W real ti-ar fi suficient pt laptop (nu-i bine sa mearga mult timp la puterea maxima ca se incinge). |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ce tensiune scoate acel alimentator este posibil sa mearga si la 12V ca sa faci din 12 220 apoi tensiunea care trebuie sa o transformi de 2 ori de aici pierderi .
Eu zic ca ar trebui de la 12 la tensiunea care o scoate alimentatorul |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
costin_bad |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa alimentezi doar un laptop in masina, poti folosi un alimentator auto de laptop, care-i un converter ce iti da tensiunea laptopului direct de la 12VDC. Cam cum e asta aici..
Are tensiuni de iesire selectabile pentru diferite laptopuri. |
--------------------
suzuki
sx4 glx
2009
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
Mare atentie cand conectati un invertor deasta sa nu depasiti consumul care il suporta cablajul de la bricheta masinii si sa va treziti ca iese fum.Eu mi-am luat un invertor de 400W pentru diverse ce mai fac pe la masini si lipesc cu pistolul de lipit de 100W
La o putere consumata de 100W cuplata pe iesirea de 220V invertorul consuma din baterie 7Amperi consum masurat cu ampermetrul iar invertorul legat direct pe bornele bateriei. in cazul unui laptop nu e problema consumul alimentatorului fiind mult mai mic. This post has been edited by Giurisici Fabian: 1 Jul 2008, 12:08 |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#7
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu iese fum, ca sare siguranta.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la loganu ala rosu are firele subtiri chiar daca are siguranta
![]() This post has been edited by bygy007: 1 Jul 2008, 23:31 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
pai si cum stim cat de sus putem sa ne ducem?adica am vazut in cora ieri unul care cica scotea 150 w...cu mufa de bricheta!
riscam sa ardem ceva pe la alternator&comp la folosirea cu motorul pornit? |
-------------------- fan VAG!
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#10
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
eu am asa ceva invertor.jpg ( Size: 7.44k )
Number of downloads: 18397
are 300w si am dat vreo 80 de lei pe el anul trecut,l-am luat de pe net ... nu prea ai ce sa risti cu el , nu se strica nimic la masina (poate doar sa-ti consume bateria) ![]() Caracteristici tehnice Putere continua iesire: 300W (cuplare la baterie) Putere continua iesire: 150W (cuplare la bricheta masinii) Putere maxima temporara: 600W Tensiune alimentare: 10V-14.5V Frecventa iesire: 50Hz Siguranta: 40A Greutate: 800g Tip conversie: cu unda sinusoidala modificata Sistem de racire: ventilator incorporat Temperatura de functionare: intre -5 si 55 grade Celsius Protectie termica la 55 grade Celsius Dimensiuni: 13x9x5.5 cm Protectie la inversarea polaritatii Leduri indicatoare Se inchide automat la tensiuni mai mari sau mai mici decat cele indicate (10V-14.5V) Coletul contine: invertorul, cabluri cu clesti pentru alimentare la baterie This post has been edited by danutz_r: 8 Sep 2008, 22:09 |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
AlexC |
![]()
Post
#11
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Plec intr-o excursie prin Europa in cateva saptamani si as vrea sa iau un dispozitiv care sa imi permita sa incarc 2 laptopuri diferite, incarcatoare telefon, etc. Pe incarcatoarele lor sunt urmatoarele date:
18.5V - 3,5A- HP 16V - 4.5A - IBM Este mai bine sa iau un adaptor special pentru laptop-uri sau sa iau un invertor d-asta mai rasarit care sa nu-mi faca probleme? Motorul este unul e 2500cmc si as folosi alea cu motorul pornit, deci nu imi fac probleme de omorat bateria. In orice varianta, imi poate recomanda cineva un loc de unde sa cumpar si ce? |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#12
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
eu ti-as recomanda invertorul.... cred ca este mai practic decat adaptorul pt laptop, iar o tensiune de 300w e mai mult decat suficienta pt ceea ce-ti doresti tu... iti mai iei si o tripla si ti-ai facut instalatie de 220 in masina
![]() gasesti pe net, sau in auchan in zona de piese auto (aici gasesti vreo 2-3 tipuri de diferite puteri ) |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
EdyB |
![]()
Post
#13
|
![]() Reno-watt! Group: Members Posts: 462 Joined: 21 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Puterea este in watti, tensiunea in volti, curentul in amperi...inmultesti curentul cu tensiunea si obtii puterea disipata pe o componenta sau un subcircuit.
Eu eram curios...poti folosi direct un invertor adaptat pentru intrarea de alimentare a laptopului sau trebuie sa treci si prin transformatorul acestuia? Este sigur, atat pentru masina cat si pentru laptop? danutz_r - nu e cam mare/greu invertorul ala de 800g? This post has been edited by EdyB: 22 Sep 2008, 16:29 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 2
2000 Expression 1.4 8V 75CP - 50 000 km
|
|
AlexC |
![]()
Post
#14
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Mersi danutz. O sa comand si eu acelasi model, daca tu n-ai avut probleme cu el n-oi avea nici eu.
|
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#15
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
QUOTE danutz_r - nu e cam mare/greu invertorul ala de 800g? de ce sa fie ??? in cari in buzunar ![]() nu am avut nicio problema iar cand am fost in concediu a functionat neincetat atata timp cat a mers masina(eu alimentez de la el navigatiadin cauza ca mi-au ciordit incarcatorul auto) |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
laurentiu_206 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 6 January 08 ![]() |
Invertorul acela de 300 W nu trebuie legat cumva direct la baterie cu cabluri groase? Mie mi s-a parut destul de incomod sa tragi firele de acolo si in plus e foarte mare.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 105CP
Privilege 2008
- B-505-SSS
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#17
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
se alimenteaza f. bine de la bricheta.... si sta lejer sub scaunul din dreapta
![]() |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
Rama2009 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 6 February 09 ![]() |
sunt foarte bune...eu am avut unul de 2500 W...nu mai stiu exact cat am dat pe el in jur de 4 mil...si nu aveam nici o problema cu el la masina si bagam consumatori la el aproape de 2500w (eram atent sa nu o depasesc)
|
--------------------
Dacia
1300
1977
|
|
romeo3108ro |
![]()
Post
#19
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
QUOTE(Rama2009 @ 7 Feb 2009, 23:27) sunt foarte bune...eu am avut unul de 2500 W...nu mai stiu exact cat am dat pe el in jur de 4 mil...si nu aveam nici o problema cu el la masina si bagam consumatori la el aproape de 2500w (eram atent sa nu o depasesc) fara suparare dar ce faceai cu el? foloseai masina pe post de generator sau asveai vre u aparat de sudura care il foloseai la invertor? ![]() |
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
bygy007 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(Rama2009 @ 7 Feb 2009, 22:27) sunt foarte bune...eu am avut unul de 2500 W...nu mai stiu exact cat am dat pe el in jur de 4 mil...si nu aveam nici o problema cu el la masina si bagam consumatori la el aproape de 2500w (eram atent sa nu o depasesc) 2500W !!!!!! ??? 2500 / 12 = 208,333333A !!!! la ce l-ai legat , poate 250W asa mai merge |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
mai bygy ,tu ala documentat tot timpul!!! , iar te-am prins in offside ,omul are de 2500W , la ce il leaga treaba lui.
vezi: exista . ![]() http://www.solar-depot.ro/index.php?q=produs&id=1017 This post has been edited by Giurisici Fabian: 10 Feb 2009, 19:45 |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da ai freptate sint si de 3000 cred ca omu avea ceva baterii pe masina pentru cei 2500W
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bogdan1978buc |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 23 January 06 ![]() |
2500/14.4=173 A.
Eficienta de aproape 80-90% => I=204A. Sunt curios cat poate debita alternatorul masinii rrspective, totusi, il rog pe Romica sa ne spuna cat da ala de Clii 3 dci 65 cp si ala de Megane 1.5 80 cp. In rest, daca vrea cineva unul de 1 kW vorbim pe privat ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2006 1.5dci Megane 82 cp, putin mai rapid decat cele uzuale :)
Broker asigurari. |
|
bogdanbusu |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 July 09 ![]() |
QUOTE(roland @ 26 Jun 2008, 17:13) Salut! Daca am un laptop care are un transformator de 70W, ce invertor trebuie sa cumpar ca sa il pot incarca de la masina (sau cel putin sa mearga bagat in priza de bricheta)? Sunt diferite auto-invertere, de la 60W la 1000W dar nu cred ca reprezinta watii de la 220V. Ca nu cred ca poti sa pui sa mearga un cuptor cu microunde de 800W. Sau nu? Multumesc. Am gasit un magazin de invertoare care explica destul de concret despre invertoare. Eu unul am citit sectiunea info al acestuia dar am cumparat un invertor ieftin din alta parte. O sa atasez un link de la sectiunea info iar daca se considera reclama rog administratorul sa il stearga. http://buy-electro.ro/ro/index.php?main_pa...products_id=901 De abia astept sa mai fac rost de banuti sa imi cumpar unul profi care functioneaza perfect. |
--------------------
renault
clio
cabrio
- B 04 KTC
|
|
BioHazarD |
![]()
Post
#25
|
![]() Gold member Group: Members Posts: 1.408 Joined: 9 May 07 ![]() |
Cine poate sa ma lamureasca si pe mine...
Posed un invertor modelul acesta si un laptop toshiba pe al carui incarcator scrie asa: Input: 100-240v ~ 1.3A 50-60hz, Output: 19v - 3.95A. Pot sa-l incarc la bricheta fara sa prajesc nimic? Laptopul sau sigurantele masinii? |
--------------------
Renault
ex-Clio Symbol 1.5 dci
2008 Megane 4 1.5 dci 2017
Austral mild-hybrid 2023 |
|
bygy007 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
e chiar la limita sa nu se duca cumva invertorul
This post has been edited by bygy007: 3 Feb 2010, 00:04 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
memyselfandI |
![]()
Post
#27
|
![]() m Group: Members Posts: 191 Joined: 8 March 05 From: Bucuresti ![]() |
salutare,
vreau sa cumpar un invertor de 800w pentru a putea folosi blitzuri de studio " pe camp" ![]() sunt insa oarecum nedumerit daca o sa mearga, fara a pricinui daune masinii. masina e logan 1.6, baterie de fabrica, iar blitzurile sunt de 2x300w. multumesc, andrei |
--------------------
Logan
1.6
2006
- 7727 "la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
|
|
Marisan |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 5 January 10 From: Bucuresti ![]() |
A = W / V, asta inseamna 600 W / 12 V =50 A/h, asta numai in momentul in care mergi numai pe baterie, daca lasi masina pornita vei avea 600/14=42 A/h. Parere personala, bateria te duce cateva zeci de minute pt ca in timp iti scade si tensiunea si curentul, cu motorul pornit ar merge dar alternatorul este destul de solicitat la cei 42 A. Decizia iti apartine, oricum la consumul asta te legi direct pe bornele bateriei cu cabluri groase.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
memyselfandI |
![]()
Post
#29
|
![]() m Group: Members Posts: 191 Joined: 8 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Marisan @ 8 Feb 2010, 17:34) A = W / V, asta inseamna 600 W / 12 V =50 A/h, asta numai in momentul in care mergi numai pe baterie, daca lasi masina pornita vei avea 600/14=42 A/h. Parere personala, bateria te duce cateva zeci de minute pt ca in timp iti scade si tensiunea si curentul, cu motorul pornit ar merge dar alternatorul este destul de solicitat la cei 42 A. Decizia iti apartine, oricum la consumul asta te legi direct pe bornele bateriei cu cabluri groase. multam de raspuns, din ratiuni financiare, nu prea am alta solutie. pe de alta parte, blitzurile impreuna au 600w la o declansare (600w/s), acum ma gandesc ca la o sedinta foto, intr-o ora as da cam 50 de flash-uri, pe termen lung oare obosesc alternatorul ? tine instalatia ? samd.. ps: invertorul gasit de mine, avea cabluri groase si se monta direct pe baterie. multam si raman dator c'o bere ![]() |
--------------------
Logan
1.6
2006
- 7727 "la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
|
|
Marisan |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 5 January 10 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 05:11 |