auto inverter, 12V -> 220V
![]() ![]() ![]() |
auto inverter, 12V -> 220V
memyselfandI |
![]()
Post
#31
|
||
![]() m Group: Members Posts: 191 Joined: 8 March 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Logan
1.6
2006
- 7727 "la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
|
|||
Vanzatorul de Iluzii |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca te gandesti la flash este interesant curentul de incarcare. Cei "600W" reprezinta puterea inmagazinata in condensatori (oricum mi se pare cam mare puterea). Avand in vedere ca timpul de descarcare este de cateva zeci de milisecunde vezi sa nu fie un calcul din asta "chinezesc" cu extrapolare la secunda iar puterea reala exprimata in SI sa fie in realitate mult mai mica.
Oricum, invertorul trebuie sa iti furnizeze curentul de incarcare. De aici vezi puterea necesara a acestuia. |
-------------------- Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre |
|
argon |
![]()
Post
#33
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
un invertor de 800 de W cu greu tine 250, din experienta. Deci nu te lua dupa specificatiile alea.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
memyselfandI |
![]()
Post
#34
|
![]() m Group: Members Posts: 191 Joined: 8 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Vanzatorul de Iluzii @ 8 Feb 2010, 20:06) Daca te gandesti la flash este interesant curentul de incarcare. Cei "600W" reprezinta puterea inmagazinata in condensatori (oricum mi se pare cam mare puterea). Avand in vedere ca timpul de descarcare este de cateva zeci de milisecunde vezi sa nu fie un calcul din asta "chinezesc" cu extrapolare la secunda iar puterea reala exprimata in SI sa fie in realitate mult mai mica. Oricum, invertorul trebuie sa iti furnizeze curentul de incarcare. De aici vezi puterea necesara a acestuia. multumesc, acum m-am uitat atent la specificatii, un cap de blitz are 400w/sec. pana la urma, cred ca merg pe varianta cu generatorul.. 8 Feb 2010, 20:34: multam argon, This post has been edited by memyselfandI: 8 Feb 2010, 20:34 |
--------------------
Logan
1.6
2006
- 7727 "la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
|
|
fost membru |
![]()
Post
#35
|
![]() membru analfabet Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 09 From: clasa I-a ![]() |
Bine a observat Vanzatorul de Iluzii, cata curentul de incarcare, ala conteaza.
In fine, poti folosi un generator, este mai elegant. |
--------------------
dacia
dacia
logan
- CT 09 FMB
|
|
Marisan |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 5 January 10 From: Bucuresti ![]() |
In tinerete
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai la banii care ii da pe invertor mai pune 200 si ia generator , oricum e mult mai fiabil
alea mai adevarate costa mai mult dar au si garantie , pocnitorile la 200 nu ,detalii generator cred ca gasesti sub 4-500 roni This post has been edited by bygy007: 9 Feb 2010, 02:18 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bejanmarinel |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 15 February 10 ![]() |
eu am cumparat un inversor de 1000W pentru o instalatie frigorifica pe un kangoo. merge de 3 ani super bine.
|
--------------------
renault
Talisman
2018 1.6dci 160 edc
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Grija mare ce alimentati prin priza de bricheta...
![]() Uitati-va ce siguranta e pusa (originala) , daca e de 5A (de exemplu)atunci nu depasiti 60W (5Ax12V) consumati pe acolo. Pentru consumatori mai zdraveni e de preferat sa targi cabluri direct de la baterie,cablul sa fie suficient de gros ca sa duca curentul consumat,desigur ca se va pune o siguranta fuzibila dimensionata corespunzator. ![]() |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
teryro |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 25 February 05 ![]() |
Salut, nu stiu daca a mai incercat cineva, dar as vrea sa combin placutul cu placutul Adica o iesire la iarba verde si gratar, cu un LAN Party cu prietenii.
Am un Access Point si un UPS, toti avem laptop, si ma gandeam ca daca achizitionez un invertor auto as putea pune in practica o astfel de idee. Schema ar fi masina>>>invertor de la 12V la 220V>>> UPS >>> AP & 4 laptopuri. Intrebarea este ce putere sa iau invertorul? Am vazut pe piata invertoare de 1000W sau chiar 2000W, dar nu stiu daca nu e prea mult pentru schema gandita mai sus; sau poate ca bateria mea de Solenza nu duce sa scoata 1000W. This post has been edited by teryro: 18 Jun 2010, 16:21 |
--------------------
Dacia
Solenza
aug 2004 Europa cu AC Prima mea masina Solenza EUROPA cu A/C si imbunatatiri
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
aduni puterea scrisa pe fiecare dispozitiv care vrei sa il alimentezi , si mai adaugi 40-50% si afli puterea invertorului
la puterea data imparti la 12-14 si mai adaugi 20-40% afli curentul absorbit de invertor de la baterie |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
marcelinopetre |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 18 June 10 ![]() |
Salut tuturor cititorilor.
Incep prin a va spune ca acest post este posibil sa fie sters pentru ca si administratorii sunt oameni si pot ceda presiunilor anumitor firme. (Ma rog sa speram ca nu se va intampla asa) Pana acum am avut 4 invertoare diferite puteri intre 100w si 400w. Provenienta acestora de la diversi indivizi care vand asa ceva sau de la firme care vand asa ceva. Sau mai bine sa specific ca din 4 s-au defectat toate 4 produsele si in total tot schimband la ele am ajuns la un numar de 11 invertoare. E asta ar fi cam cea mai mica problema si anume ce mi s-a intamplat la masina este mai nasol. De la primul am prajit xenon original de fabrica. De la al doilea imi crestea consumul la masina si mi-a dat peste cap calculatorul masinii. Al treilea si cel mai grav dupa parerea mea am prajit la laptop alimentatorul si mi s-a micsorat simtitor luminozitatea laptopului. Si cum sunt roman si eu m-am gandit ca e un produs prost si trebuie sa renunt sa il mai plictisesc pe individul de la care il luasem (vanzatorul de pacaleli) Trec direct la final adica la ultimul din seria de 11 invertoare care mi-a prajit o parte din instalatia auto. Ca si idee dupa ce am platit reparatii la masina laptop si alte accesorii care au fost garantate ca vor merge ca uns, adica vreo 2700 euro plus minus 5% si masina stata prin divese serviceuri ca sa o repare sa o faca la fel cu tot ceea ce aveam pe ea, tot nu m-am lasat si am cumparat un al doispezecelea invertor ce e drept ca sceptic desi un pic scumput aproape de 2 ori mai scump decat celelante intr-un final asta merge fara probleme cel putin pana acum si il folosesc aproape 10 ore pe zi, zi de zi de vreo 5 luni. Sfatul omului patit este urmatorul: faceti cate probe este nevoie pana sa cumparati o singura data, verificati daca invertorul are certificat de conformitate, eventual cumparati din magazine specializate pe lucruri de acest gen si evitati invertoarele chinezesti sau cele pe care nu scrie tara de origine. Sau Puteti sa faceti ce am facut si eu sa va testati puterile si norocul si poate mai vad si alti plangaciosi ca mine sau norocosi.... Mentionez ca nu fac reclama nimanui si de asemenea nu o sa dau numele firmei care mi-a furnizat invertorul de care sunt multumit si nici ale celor care mi-au tras clapa ca pana la urma au schimbat produsul de cate ori am solicitat acest lucru fara sa se gandeasca. Numele vanzatorilor nu o sa le dau nici in particular nici pe forum pentru a evita orice fel de neintelegeri cu administratorii forumurilui. Una peste alta adunate adica cele 4 invertoare cumparate au insumat in total 364 lei fara a mai pune motorina consumata pe drumuri si timpul pierdut iar cel care functioneaza 170 lei Concluzia mea este ca suntem ca saraci ca sa cumparam ceva ieftin. |
--------------------
volkswagen
passat
2004
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Haideți să vă dau un exemplu despre puterea reală a acestor invertoare.
Noi în gașca noastră, suntem mai nebuni puțin; așa că am luat un invertor (2000w scrie pe el), să punem un proiector + un laptop la o mașină, să dăm niște filme în aer liber. Am luat invertorul, am fugit la ”cinema”, am cuplat la el proiectorul (scria clar pe proiector consumul - 200w), și când să conectăm și laptopul, invertorul intra în protecție. Concluzia e clară, avea putere reală pe undeva pe la 200w și puțin. A mers așa două veri (pe post de cinema), iar a treia vară și-a dat duhul (probabil că mergea tot timpul la capacitate maximă). Am dat atunci pe el în jur de 300 ron (ceea ce era destul de mult ptr. un invertor acum 3 ani). Pe el scria 2000w, el avea 200w ... |
--------------------
r
m
2
|
|
costin_bad |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca era chinezesc, or fi fost 2000W PMPO, ca la sculele lor audio...
![]() |
--------------------
suzuki
sx4 glx
2009
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#45
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
vin si eu cu o mica intrebare
poate a incercat cineva sa puna un UPS cu baterie defecta pe post de invertor. merita facut asa ceva? am observat asa la UPS: doar monitor LCD -> tine peste 35 minute... cu unitate cu tot -> cam 5 minute deci asta nu consuma din baterie in gol o putere prea mare..ci proportional cu sarcina intrebarile: 1. este adevarata presupunerea legata de consum? 2. semnalul dat de alternator la incarcare(alternatorul totusi este un generator trifazat+ diode, nestabilizat) incurca placa UPS-ului si sa ii provoace oprirea? 3. merita?(am 2 UPS-uri cu baterii moarte) 4. pentru un laptop cu alimentator de 90W, un UPS de 400W e de ajuns, n'est pas? 5. a incercat cineva? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
DragosP |
![]()
Post
#46
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
1. da
2. nu câtă vreme ai ca tampon acumulatorul mașinii. 3. dacă ții neapărat, da. 4. oui. 5. habar n-am, da' teoretic n-are de ce nu merge |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
marksman |
![]()
Post
#47
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(brigada_diverse @ 30 Jun 2010, 13:03) [...] 1. este adevarata presupunerea legata de consum? da 2. semnalul dat de alternator la incarcare(alternatorul totusi este un generator trifazat+ diode, nestabilizat) incurca placa UPS-ului si sa ii provoace oprirea? n-am incercat, am experimentat cu motorul oprit. 3. merita?(am 2 UPS-uri cu baterii moarte) daca ai neaparata nevoie, da 4. pentru un laptop cu alimentator de 90W, un UPS de 400W e de ajuns, n'est pas? da 5. a incercat cineva? da, pentru ca nu aveam nici 220V la cabana, nici alimentator la 12V pentru laptop. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#48
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
si te-a tinut bateria?
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#49
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
N-ai facut fizica la scoala? E foarte usor de calculat...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#50
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
am facut treaba cu UPS-ul
totusi se intampla cam asa daca il pornesc sau daca il conectez la 12V cand e bagat un consumator piuie si comuta 0-220-0-220..deci nu baga continuu daca il pornesc la 12 v, il las sa piuie 1 data si bag consumatorul merge bine daca am reusit sa il pornesc in 6 minute se opreste...am facut cam 8 teste....motoru mergand la 3000 de ture...si altenatorul baga suficient.... care e mareata idee(a se intelege problema) de face asa ceva? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pune o poza cu placa electronica , sa vad ce piese sint pe acolo , dar cit mai clara , daca se poate de pe ambele parti
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
giovanigigi |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 3 May 11 ![]() |
Eu zic mare atentie cand folositi aceste invertoare cu motorul pornit la ralanti, motorul la ralanti se incalzeste foarte repede fata de atunci cand esti in miscare(ma refer la cele pe benzina) ...poate unii vreti sa dati discoteca, faceti cinema sau mai stiu eu ce cu bani putini dar nu tot timpul asta-i solutia cea mai buna. Ca test tineti si voi masina pornita la ralanti juma de ora si vedeti ce se intampla ...ce mai porneste pe langa.
|
--------------------
Dacia
1310
1999 CN4 / 1400 cm
- IS 07 THJ
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#53
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
A trecut mai bine de 1 an de când a postat cineva aici ...
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
spuneti mi si mie,pt a calcula consumul in wati,trebuie sa inmultesc voltii si amperajul scrisi pe transformatorul laptopului...la INPUT sau la OUTPUT?
MULTUMESC FRUMOS! |
-------------------- fan VAG!
|
|
corbex |
![]()
Post
#55
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
La iesire. Desi tot pe acolo iesi in ambele cazuri.
This post has been edited by corbex: 24 Jan 2012, 16:05 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Madriann |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
QUOTE(horsewhisperer27 @ 24 Jan 2012, 16:08) spuneti mi si mie,pt a calcula consumul in wati,trebuie sa inmultesc voltii si amperajul scrisi pe transformatorul laptopului...la INPUT sau la OUTPUT? Pai, nu prea poti. Datele de pe adaptor sunt niste maxime, consumul curent este relativ multisor sub acea valoare, depinzand si de starea de incarcare a bateriei. La ce iti trebuie sa stii? |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
pai vreau sa iau un invertor.daca inmultesc datele de la iesire ies vreo 70 w.
cu cele de la intrare ies parca vreo 220x1,4=300 si ceva,n am scula langa mine. de care sa iau?? imi ajunge unul de 100w? |
-------------------- fan VAG!
|
|
Madriann |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
In principiu da, cu un minim de atentie la incarcare (adica sa nu incerci de prea multe ori conectarea pe acumulatorul descarcat - poate sa mearga de 2-3-5 ori, dar poate si sa pocneasca din prima, in functie de cat de sensibila e protectia la varfuri de curent).
Daca pui undeva o siguranta la valoarea maxima de pe iesire (3-3.5A cred), ar trebui sa fii OK.O alta idee ar fi sa arunci o privire si pe datele acumulatorului, sa le compari. Ce as face eu, cinstit si lautareste, ar fi sa inseriez un A-metru pe alimentare sa verific consumul real si curentul de start. Dar merge si cu calculul tau de sus, pe valorile de iesire. |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu zic sa iei de 150-200W , e bine sa ai o rezerva de putere , sint invertoare pentru laptop care fac din 12-19 si sint mai bune , transforma o data nu de 2 ori
24 Jan 2012, 22:56: QUOTE(Madriann @ 24 Jan 2012, 20:18) cam mica eu as pune un 5A temporizata This post has been edited by bygy007: 24 Jan 2012, 22:56 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
vreti va rog sa imi explicati pe intelesul meu?
am o pasiune mare pt masini,dar totusi am terminat...medicina:)! |
-------------------- fan VAG!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 20:28 |