Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

arde faza scurta

ileana82
post 25 Jan 2012, 02:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 25 October 10
From: Serbia




Ma intrebam oare sunt singura care schimba becurile (mai ales la faza scurta) foarte des!? Incepe sa fie enervant, se ard tot la 2-3 luni... uneori si mai des... si cele de la semnalizatie stanga dreapta la fel.


--------------------
Renault Megane Hatchback 2003, 1.5 dci - ZR 023 źÈ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 25 Jan 2012, 08:12
Post #2


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Dupa 2-3 luni nu este normal sa se arda! Eu folosesc becuri Osram - normal si pentru faza scurta (care arde permanent) la inlocuiesc la 1,5-2 ani.
Becuri de semnalizare nu am inlocuit in 6 ani decat pentru ca s-au decolorat (a crapat lacul pe ele, cu toate ca erau Philips).


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 25 Jan 2012, 08:40
Post #3


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




QUOTE(ileana82 @ 25 Jan 2012, 02:02)
Ma intrebam oare sunt singura care schimba becurile (mai ales la faza scurta) foarte des!? Incepe sa fie enervant, se ard tot la 2-3 luni... uneori si mai des... si cele de la semnalizatie stanga dreapta la fel.
*



Asa pateam si eu, am incercat divese becuri de la Osram, Philips, Bosch, cu extra lumina, extra alb si alte extra si mi se ardeau foarte repede. Pana am revenit la Osram original, standard, au doar filtru UV, si de aproape 2 ani nu mi s-au mai ars. Am atasat o poza.

Attached thumbnail(s)
h7.jpg ( Size: 27.81k ) Number of downloads: 2234


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 25 Jan 2012, 14:00
Post #4





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




la mine se ardeau osramurile originale la ~12.000 km, philips la ~7.000 km. semnalizarile nu s-au ars niciodata, pozitiile cam la 2 ani - faza scurta permanent aprinsa.
acum am osram de ~18.000 km si nu s-au ars inca.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FRANCHE COMTE
post 25 Jan 2012, 14:08
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 29 December 11




Cand ti se mai arde unul( indiferent daca e de faza scurta , pozitie , frana, semnalizare, etc)schimba l si pe celalalt , adica schimba set de doua. Apoi vezi daca se mai ard in aceeasi perioada de timp.


--------------------
RENAULT MEGANE 2 SEDAN - 99YSA
Marian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cread
post 25 Jan 2012, 14:19
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 29 April 09




????nu prea vad de ce sa-l schimbi si pe cel bun , la mine , pe dreapta nu s-a ars niciunul pana acum , aproape 3 ani si 85000km, pe stanga , pozitia si faza scurta s-au ars de 4 ori cred, ultima oara pozitia , acum 3 luni , nici ca l-am mai schimbat , dar am probleme cu farul , are niste urechi rupte,intra praf in el ,,,


--------------------
renault Megane 2 Grandtour . 2004 1,5 dci 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FRANCHE COMTE
post 25 Jan 2012, 14:21
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 29 December 11




Din experienta si din recomandarea furnizorului.Depinde de la caz la caz.Nu bag mana in foc,cum ca ar fi o solutie definitiva, doar ca o recomandare.


--------------------
RENAULT MEGANE 2 SEDAN - 99YSA
Marian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 25 Jan 2012, 15:45
Post #8





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




Eu le-am schimbat mereu în pereche. Becul "bun" arăta groaznic de fiecare dată, filamentul parcă era ros de niște gîndăcei.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 25 Jan 2012, 17:48
Post #9


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Am auzit si eu din mai multe parti chestia asta cu schimbatul becurilor in pereche, nu inteleg exact care e explicatia, insa stiu persoane care aveau probleme cu arderea becurilor, au aplicat aceasta metoda si n-au mai avur probleme cu acestea. Eu n-am incercat-o, recunosc, dar daca va reveni problema cu arderea becurilor, am deja doua identice pregatite si o voi aplica. Cine stie, poate chiar functioneaza.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzsombi
post 26 Jan 2012, 11:22
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 22 September 06




arderea becurilor nu are legatura cu schimbarea in pereche!

Se recomanda sa se chimbe in pereche pentru ca: daca unul dintre becuri s-a ars urmeaza si celalat si pentru ca lumina becului nou va fi mai puternica decat lumina becului vechi wink.gif

daca vi se arde becul prea des problema e alta wink.gif eventual masurati tensiunea de la bec...


--------------------
Renault Megane 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 26 Jan 2012, 11:34
Post #11


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Arederea becurilor este legata, cred, de o durata limitata de viata a acestora! Probabil exista si factori cu efect negativ, cum a fi supravoltarea, supraincalzirea, socuri etc.
Eu nu am inlocuit niciodata in pereche, pentru simplul motiv ca operatia o fac eu, fara service. Intamplator sau nu, becurile de faza scurta se ard "alternativ", cam la 1-1,5 ani distanta. De aici si concluzia ca au dorata de viata natural-limitata.
Nu am observat sa fie intensitatea diferita nou/vechi. Poate nu am urmarit prea atent.



--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 26 Jan 2012, 12:06
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Si mie mi se ardeau foarte des, mai ales ca circul cu faza scurta pornita mereu. Pana la urma am dat de becuri General Electric care ma tin cam dublu decat Philips sau unele no-name pe care le-am incercat. Cei care ati incercat foarte multe variante si degeaba puteti incerca si sugestia mea.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 26 Jan 2012, 12:13
Post #13


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Eu am evitat becurile GE deoarece nu am vazut inscriptia/simbolul "nonUV".
De cand le folosesti? Nu ai avut probleme de ingalbenire?


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 26 Jan 2012, 12:34
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Primul set l-am pus in toamna lui 2009, ala era Tungsram-General Electric. Acum sunt la al doilea set(si trebuie schimbat ca s-a ars unul saptamana trecuta) dar asta e doar General Electric, fara Tungsram...probabil ca intre timp unul l-a inghitit pe celalat sau au rupt colaborarea, habar nu am. Ideea e ca de cand am pus primul set si pana acum am peste 50.000 km facuti si peste doi ani(lumini aprinse non stop).
Cat despre ingalbenire...farul original arata normal, ca un far de 5 ani vechime. Nu e mat, nu e galben...doar o tenta normala specifica vechimii. Am zis farul original pt ca unul a fost schimbat acum un an si e cristal. Daca nu as fi avut farul nou ca termen de comparatie as fi zis ca farul vechi e in "perfecta stare".

LE: m-am uitat in cartea service ca sa-mi dau seama cati km aveam in toamna 2009 si reiese ca am facut cu cele doua seturi de becuri GE cam 60.000-65.000km. Prin torpedou am cutiuta de la unul din becuri si o sa ma uit pe ea, dar parca avea ceva cu UV pe ea.

This post has been edited by papa_mulo: 26 Jan 2012, 12:45


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanavas
post 28 Jan 2012, 21:25
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 14 April 09
From: Bacau




Salutam, recomand si eu la randul meu cum mi-au recomandat si altii.
Nu mai puneti fratilor becuri de piata si va zgarciti la bani caci de atata tin.
in noiembrie 2010 am achizitionat osram night breaker-90 de ron setul.
Le am de atunci si vad si noaptea fara probeleme bine de tot.
Cand le foloseam pe cele de piata parca mergeam cu torta de foc in mana era de vreo 2 ori sa ma sui pe oamnei ca nu vedeam, mai ales cand ploua afara.
Cu stima,
Vasile


--------------------
skoda fabia Renault megane 2007 1,6 16 valve GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
menyayto2
post 29 Jan 2012, 17:30
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 3 February 10
From: Bucuresti




A incercat cineva sa-si monteze pe faza scurta bec OSRAM H7 de 65W? sunt speciale pt masinele off-road. Ce parere aveti?


--------------------
Renault Megane 2.2 2007 1.5 DCI 86CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 29 Jan 2012, 17:51
Post #17





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




ca sint ilegale.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 2 Feb 2012, 02:24
Post #18


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




Ei bine, da, s-a intamplat iarasi... iarasi s-a ars becul de pe partea stanga; faza mica, desigur...
iar afara erau -19 grade inainte sa vin in casa... pe vremea asta, desigur ca nu pot schimba becul.
Intrebare: aveti idee oare cat ar costa la vreun dealer? Orientativ, k sa stiu ce sa fac...
Multumesc mult.


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, primavara cu verde crud si albastru - pur pretutindeni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 2 Feb 2012, 08:25
Post #19


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Poti sa te duci cu masina intr-o parcare subterana, o lasi un pic si il schimbi ca e mai cald si poti sa il schimbi cu mai putine degeraturi.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 2 Feb 2012, 08:26


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 3 Feb 2012, 14:00
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(supremeon @ 2 Feb 2012, 03:24)
Ei bine, da, s-a intamplat iarasi... iarasi s-a ars becul de pe partea stanga; faza mica, desigur...
iar afara erau -19 grade inainte sa vin in casa... pe vremea asta, desigur ca nu pot schimba becul.
Intrebare: aveti idee oare cat ar costa la vreun dealer? Orientativ, k sa stiu ce sa fac...
Multumesc mult.
*



Pe aici prin Bucuresti unde reprezentantele sunt mai nesimtite la preturi este vreo 25-30 lei manopera de schimbat un bec(vi tu cu becul de acasa).

This post has been edited by papa_mulo: 3 Feb 2012, 14:01


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cori
post 22 Nov 2012, 17:07
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 July 05




La mine, problema a devenit si mai grava...mufele becurilor de faza scurta sau carbonizat...practic becul are joc in aceasta mufa. La Renault nu au doar mufa de inlocuit...cica sa schimb tot farul....iar la dezmembrari mi-a fost imposibil sa gasesc asa ceva...s-a mai lovit cineva de problema asta? si mai ales ce rezolvare a gasit?
Merci


--------------------
Renault Megane Estate 2007 1.5dci 85CP
Clio Symbol 1.4, 2002-2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike12
post 22 Nov 2012, 19:06
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 789
Joined: 3 February 07
From: Bucuresti




Poti sa iei doar papuci normali si sa tai mufa becului si sa pui papucii acolo.Mufa nu se topeste decat daca nu a facut contact cum trebuie pe bec sau daca ai folosit becuri de Wataj mai mare de 55W cat recomanda producatorul.

Attached thumbnail(s)
2371m.jpg ( Size: 8.77k ) Number of downloads: 1514


--------------------
renault megane sedan 2006 expresion, clima, 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florea_lav
post 23 Nov 2012, 21:19
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 4 November 12




QUOTE(cori @ 22 Nov 2012, 17:07)
La mine, problema a devenit si mai grava...mufele becurilor de faza scurta sau carbonizat...practic becul are joc in aceasta mufa. La Renault nu au doar mufa de inlocuit...cica sa schimb tot farul....iar la dezmembrari mi-a fost imposibil sa gasesc asa ceva...s-a mai lovit cineva de problema asta? si mai ales ce rezolvare a gasit?
Merci
*


mergi pe la orice service unde au reparatii de caroserie si cere de la faruri inlocuite cere mufe de h7 se potrivesc de la majoritatea msinilor


--------------------
renault megane 2004 - cs 11blf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cori
post 26 Nov 2012, 09:38
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 July 05




Multam de sfaturi, o sa incerc la serviceuri de tinichigerie. Nu am folosit becuri mai mari de 55 W dar cu siguranta trebuie sa schimb si papucii aceea odata cu mufa.


--------------------
Renault Megane Estate 2007 1.5dci 85CP
Clio Symbol 1.4, 2002-2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jupit3r
post 26 Nov 2012, 13:35
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 15 November 08
From: Bacau




Salutare ,

Ceva similar am patit si eu ...doar ca mie mi a cazut mufa de pe cabluri . ( in scut sau bara de nu am mai dat de ea ).. am folosit piciorusele direct pe bec si a mers doar o zi ...m am gandit sa schimb becul ca poate a obosit de cat l am abuzat dar se pare ca nici becul cel nou nu merge...
M am interesat de mufa ( teoretic ar trebuii sa fie aceeasi tip pt orice masina pana la urma becurile H7 toate au aceeasi picioruse) . ( http://www.okazii.ro/catalog/auto-moto/pie...ec-h7-a51215358 ) sper sa nu se considere reclama .
Oricum banuiesc ca trebuie demontat farul pt a avea acces ? Daca da cum se face asta .....
Sigurantele pentru faza scurta sunt separate pt fiecare parte?..

Multumiri anticipate pt raspuns.




--------------------
renault megane 2 bicorp 1.6 16 v 2003 - BC 86 BRO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dominohunter
post 26 Nov 2012, 14:55
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 11 August 10
From: recas




Si eu am avut problema asta cu becurile, dar rezolvarea a fost alta.Eu am un megane de 1.9 dci si am o parte din sigurante sub volan si o parte linga baterie.Tot acolo la sigurantele acelea de linga baterie se afla o mufa cu mai multi pini.2 pini erau uniti.rezolvarea initiala a fost sa bag o scobitoare acoloi intre cei 2 pini.M-a tinut vreo 3 luni.si cand au inceput sa se arda din nou becurile, am fost la dezmembrari, am cumparat mufa respectiva cu 10 lei si m-a oprit la primul electrician auto pe care l-am gasit.taiat jos mufa veche, pusa cea "noua" si remufatul m-au mai costat 30 de lei.asta a fost acum 9 luni.iar eu folosesc becuri hella care is cele mai ieftine.de atunci nu am mai avut problema asta.verificati si voi sa nu aveti de fapt problema in alta parte.

Drumuri bune.


--------------------
renault megane 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 26 Nov 2012, 20:22
Post #27


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




Ma indoiesc ca problema sa fie in "alta parte" (bloc sigurante), la "toata lumea"...

Dupa parerea mea, becurile se ard din doua motive:
a) gropile de pe drum; cool.gif durata scurta de functionare, incorect consumata, tinand becul apris ziua.

Astfel, orice bec are o durata medie de viata. Producatorii seriosi, precum Osram, isi afiseaza pe site aceasta durata.
Pentru H7 halogen, un bec original Osaram dureaza 330 de ore. In schimb, un bec Nightbraker Plus dureaza doar 150 ore, insa unul Osram Ultralife dureaza 700 ore. Trebuie inteles ca, la aceeasi putere (55W), daca vrei o stralucire un picut mai puternica, durata de viata va fi mai scurta.
Uitati-va la becurile "pentru raliuri", sa vedeti ca, pe langa faptul ca sunt mai puternice (mai multi wati), au si o durata de viata mai mica (ex: 90 ore).

Daca in loc de a alege un producator specializat, cum este Osram, care asta produce si inoveaza continuu (becuri), cineva se duce si cumpara produse gen philips sau bosch, atunci probabil ca durata de viata va fi mai scurta; iar restul caracteristicilor mai slabe.

O alta discutie se refera la becurile "standard", cum ar fi General Electric, facute in ungaria: ele nu lumineaza prea bine, caci sunt facute cu scopul de a fi ieftine; insa, au o durata mai mare de viata, tocmai pentru ca nu lumineaza asa intens.

Deductie logica: din moment ce dureaza doar 300 ore, trebuie sa fie clar pentru toata lumea ca FAZA MICA NU E NORMAL SA O TII APRISA MEREU... pentru acest scop s-au inventat pe masinile noi becuri speciale (care sunt, de fapt, led-uri). Eu refuz sa tin tot timpul aprins becul meu H7 de pe faza mica... pentru simplul fapt ca am nevoie de el noaptea, nu sa mi se arda cand imi este lumea mai draga!

Din acest punct de vedere, consider ca legislatia noastra e proasta: ar fi trebuit sa oblige ca toate masinile sa se doteze cu becuri de zi; daca nu, obligativitatea aprinderii sa se refere numai la cele care sunt omologate de la inceput cu astfel de becuri; nu orice amarat sa trebuiasca sa-si consume becul de faza scurta ziua...

Nu in ultimul rand, Renault are o greseala grava de proiectare la farurile Megane-urilor: NU trebuia sa puna faruri cu lupe pentru becurile cu halogen, ci numai pentru becurile HID.
La halogene, trebuia sa puna in continuare pe masini faruri obisnuite, nu cu lupa.

La alte marci de masini, cum ar fi un Ford Focus, sau un amarat de Matiz, se pot monta cu incredere becuri ieftine cum ar fi General Electric, sau de marca, insa standarde (Osaram standard), intrucat ele lumineaza suficient de puternic, farurile nefiind "cu lupa"... in schimb la Renault, noi avand faruri cu lupa, suntem nevoiti sa dam banii pe tot felul de Nightbreaker (osram), extreme vision (philips), silver vision (bosch), caca-mega-super-vision, care sunt si mai scumpe si rezista si mai putin.

Este imoral cat de puterinic lumineaza farurile unui matiz, comparativ cu Renault Megane 2.2.

OFF !! smile.gif

This post has been edited by supremeon: 26 Nov 2012, 20:26


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, primavara cu verde crud si albastru - pur pretutindeni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dominohunter
post 28 Nov 2012, 16:07
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 11 August 10
From: recas




nu contest ce spui tu supremeon, dar eu ti-am spus exemplul meu.Si iti mai spun de ce cred totusi ca problema e in alta parte.Pe becurile mela hella spune ca is garantate 200 de ore.Eu folosesc masina la naveta pe relatia Recas-Timisoara si retur.Minim 5 zile pe saptamina.Am masina din 2010 si am folosit numai becuri hella.Si se ardeau in draci.Numai eu stiu cate amenzi mi-am luat ca nu arde un bec pe drumul ala.Si politia nu te crede ca atunci te duci la service sa ti-l schimbiDe 9 luni de cand am facut faza cu mufa noua, nu s-a mai ars nici un bec (exceptand becul semnalizarea spate dreapta care a venit cu masina).Si fiindca am folosit masina si pentru deplasari in interes de serviciu te asigur ca am trecut de cele 200 de ore garantate.Din estimarile mele, am aproximativ 380 de ore si becurile inca nu dau semne de oboseala.O alta chestie care mie imi da de gandit si ma face sa cred ca problema e in alta parte e faptul ca 99.99% din cei care semnaleaza problema asta se plang de becurile fata.Nu si de cele spate.Care chiar daca nu ard ca cele fata, consuma si ele.Si au si ele un termen de functionare.Si chiar la cei care le schimba pereche, daca observi, se scurge ceva timp intre arderi.Adica nu se ard aproximativ in acelasi timp, chiar daca is schimbate in acelasi timp.Si mai e ceva.Pe firma avem un Citroen Berlingo cumparat de nou in 2009 cu care facem distributie pe Bucuresti.Am fost la service ieri cu el, si vreau sa iti zic ca inca are becurile din fabrica.Deci problema ar trebui studiata un pic mai profund.Poate sa fie de la becuri,dar poate sa fie ca la mine de la o mufa.

Drumuri bune


--------------------
renault megane 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CosminCMI
post 9 Mar 2015, 23:06
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 21 January 15




Am si eu o problema cu becul de la numar la un Megane2. Am pus Leduri Canbus si ce'l din dreapta se arde mereu, l-am schimbat de 3X numai pe acela. Ce ma sfatuiti sa fac?


--------------------
Renault Megane 2 2005 - DJ 07 CMI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adu_mihailescu
post 9 Mar 2015, 23:49
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 25 April 13




Asa pateam si eu pe faza scurta...la 2 luni schimbam becuri.Am incercat Philips Xtreme Vision, standard Philips si eco si OSRAM si Hella...dadeam si 70-80 lei/un bec...de 2 ani am Bottari (din supermarket) si nu au nicio problema...Philips si OSRAM am incercat mai toate modelele, fara succes.Cu Bottari (30 ron/pereche) nu s-a ars niciunu de 2 ani.


--------------------
Renault Megane Sedan 2 2006 Expression - B 250 ADU
Renault Megane 2.2 Sedan 2006 1.5 dCi 74kw 101cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:26
Dacia