Zgomot in sarcina la accelerare si mers constant, se aude ca un huruit - cu exceptia decelerarii
![]() ![]() ![]() |
Zgomot in sarcina la accelerare si mers constant, se aude ca un huruit - cu exceptia decelerarii
Meghitzanul |
![]()
Post
#1
|
||
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|||
Ryk |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
sigur nu e de pe la vreun rulment de pe la roti?
Daca tu crezi ca e de pe la cutie, vezi ca e posibil ca cei de la service sa fie de vina daca zici ca pana sa schimbi ambreiajul nu s-a auzit. Dar totusi sunt de parere ca e vreun rulment. Am patit-o si eu la alta masina, era sesizabil decat de pe la vreo 70-80km/h si in afara orasului. Eu am auzit in inregistrare ceva care nu este constant, si se aude cu un "uuuu" foarte lung. Poate fi evacuarea, pt. ca "uuu" ala sa vina de la ecoul care se produce pe evacuare dar de la cutie nu cred ca are cum sa vina pt. s-ar fi auzit si in oras daca ajungeai cu 1-a sau a-2-a la aceeasi turatie cu care erai in inregistrare. Iar referitor la impresia ca este mai turata masina decat inainte nu stiu sa iti spun daca are legatura cu kit-ul de abreiaj si tot ce ai schimbat acolo. This post has been edited by Ryk: 17 Sep 2008, 17:14 |
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#3
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
daca ar fi rulment de la roti ar face continuu cred
pe de alta parte nu am pomenit ca masina ar fi mai turata ca inainte, turatia motorului este ok ca inainte, masina trage f bine , etc.. as fi sesizat in secunda 2 daca era ceva in nelegatura cu astea asadar, ca sa mai dau cateva explicatii, practic se aude cam in toate treptele de viteza... cel mai putin se aude in treapta 1 - daca accelerez ff tare, brutal sa zicem si cu pedala jos, zgomotul de cele mai multe ori nu mai apare... nu stiu de ce... asta stau si ma intreb - daca accelerez normal, constant si continuu zgomotul se aude f bine, in special inainte de cuplul motor, adica undeva intre 2500 si 4000 rpm - peste 4000 zgomotul motorului acopera aproape in totalitate huruitul si nu-mi mai dau seama daca se aude sau nu Ce vreau sa mai zic este ca huruitul se aude fix la aceeasi intensitate, adica spre deosebire de zgomotul motorului care creste progresiv, huruiala ramane cosntanta in plaja de turatii descrisa mai sus. Cel mai bine se aude la mers consant intre 110 si 140 km/h, adica fix la viteza de rulaj in afara orasului This post has been edited by Meghitzanul: 18 Sep 2008, 08:50 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
19vik |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Unde se aude zgomotul, in spate (ca altfel nu vad ce legatura are cu toba finala) la una din roti, sau la motor? Ai incercat sa turezi motorul pe loc intre 2000-4000 rpm cu si fara ambreiaj calcat sa vezi daca se aude? Incearca asa, sau pune pe cineva la accelereze (lent nu brusc) si priveste cureaua de accesorii in timpul asta.
Alternatorul l-ai inlocuit cu unul nou? |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#5
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
da, alternatorul este inlocuit cu unul nou cumparat si montat la Serus, impreuna cu curea, rola, etc.. totul s-a pus nou
zgomotul se aude in fata, cumva spre stanga din directia motorului din cate mi-am dat seama am incercat tot felul de teste pe loc, si nu se aude nimic, am povestit mai sus ca am pus-o inclusiv pe elevator la Serus cu 2 mecanici sub ea, bagata in sarcina la 110 km/h exact ca la rulajul normal... numai ca pe elevator ea nu este supusa la aceleasi conditii in sarcina ca pe asfalt si huruiala nu isi facea simtita prezenta deloc... s-a auzit doar putina rezonanta la toba finala, atat. deci nu cred ca am ce sa vad pe loc nici la cureaua de accesorii... dupa cum am zis mai sus pe loc nu face, orice i-as face, numai in rulaj si numai in conditiile descrise in postul anterior se aude zgomotul eu tare ma tem ca problema mea seamana cu asta (postul 17): http://www.reno.ro/index.php?showtopic=907...dpost&p=1126776 continuarea fiind asta: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=101...dpost&p=1253960 This post has been edited by Meghitzanul: 18 Sep 2008, 12:11 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
Ryk |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
sa ne tii la curent cu acest huruit.
|
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu prea imi dau seama in inregistrare...huruitul asta are o frecventa mai mare in functie de turatie? Sau huruie in legea lui, la fel, indiferent ca ai 2500 sau 4000 rpm? Daca frecventa lui variaza proportional cu turatia, adica se aude hr hr hr hr la turatie mare si haar.....haaar....haaar (
![]() Daca si la tine e la fel, posibil sa fie ceva din cutie. Sau posibil sa fie ambreiajul nou si sa aibe unele imperfectiuni suprafata lui, imi dau cu parerea aici. Am mai auzit cazuri in care un huruit din asta venea de la nu stiu ce pana care fixeaza o rola de la distributie. Sper sa iti fi dat cateva idei, eventual, pe care sa le ridici la service ca sa ii ajuti sa determine problema, pentru ca din pacate, in majoritatea cazurilor, sunt prastie astia de la noi. |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#8
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
fiinca am mai facut intre timp niste teste, reeditez postul:
huruitul se aude intr-adevar in functie de turatie, pana in 2000 rpm auzindu-se f slab am mai facut o chestie: cu frana de mana trasa, am bagat in viteza si am debreiat accelerand fortand putin, exact ca la o plecare de pe loc in panta sa zicem, desi masinii nu i-am dat voie sa plece deloc a aparut imediat si huruitul, deci treaba nu tine de rulaj asta mi-e f clar ideea e ca el aparea dupa ce treceam cu cursa ambreiajului de jumatate, deci fix cand cupla ambreiajul ca lumea am repetat treaba asta in mai multe trepte de viteza si a facut fix la fel in plus, dupa cum am zis mai sus, intensitatea huruitului si frecventa crestea (nu f mult ce e drept) odata cu turatia motorului, devenind deranjanta la turatii mai mari deci el vine datorita solicitarilor... in frana de motor neauzindu-se deloc ma gandesc sa din ce in ce mai mult la un montaj necorespunzator al ambreiajului se poate sa fi pus mecanicul ceva "descentrat" sa zicem sau alte chestii aiurea? banuiala nr 2 o am legata de cutia de viteze ![]() anyway.. astazi voi schimba uleiul si toate filtrele, inclusiv bujiile, voi curata clapeta, etc peste aprox 10kkm voi schimba distributia, fulia defazoare preventiv cat si pompa de apa alternator, curea de accesorii, rola, etc am schimbat deja oricum toate trebuiau schimbate si in acelasi timp ma gandesc ca asa mai elimin din posibilele cauze.. desi sunt aproape convins ca astea nu au absolut nici o legatura dupa aia mai vad, daca o tine tot asa poate schimb masina ![]() This post has been edited by Meghitzanul: 19 Sep 2008, 14:51 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#9
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
mda, consumabilele schimbate, huruitul a ramas bineinteles
se pare ca e f putin probabil sa fie si de la ambreiaj... acolo totusi sunt niste piese care dupa ce se debreiaza formeaza un tot unitar si nu are ce sa huruie, practic ele fiind lipite... incep sa suspectez ambreiajul din ce in ce mai putin se pare ca oaia neagra e cutia de viteze ma poate ajuta cineva cu o schita sau o poza a cutiei de viteze de la megane2 1.6? m-ar interesa ce rulmenti sunt pe acolo si de unde ar putea proveni huruitul sincer, acum sper ca zgomotul sa se amplifice in timp pentru a putea fi cat mai usor reperat.. cu toate ca stiu ca o sa ma coste reparatia de o sa ma usture tks |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
19vik |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai aici doua schite: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=907...dpost&p=1123546 si daca vrei, iti mai pun una cu diferentialul si una cu transmisia laterala, dar... din ce povestesti mai sus:
"cu frana de mana trasa, am bagat in viteza si am debreiat accelerand fortand putin, exact ca la o plecare de pe loc in panta sa zicem, desi masinii nu i-am dat voie sa plece deloc, a aparut imediat si huruitul, deci treaba nu tine de rulaj", daca masina nu s-a miscat de pe loc, nu s-a miscat nimic in cutie, dar ai auzit huruitul, deci nu e de la cutie, e de la ambreiaj, sau poate de la prinderea motorului, bieleta anticuplu de exemplu... This post has been edited by 19vik: 22 Sep 2008, 11:08 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#11
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
m-ai pus pe ganduri rau de tot
recunosc ca la cutiile de viteze nu ma pricep chiar deloc.. iar in pozele alea ma uit ca magarul in poarta ![]() ce pot sa spun este ca experimentul pe care l-am facut cu masina pe loc este cat se poate de real si sigur 100% (adica nu am avut vedenii) iar daca e asa cum zici tu (adica ca stand pe loc nu se misca nimic in cutie) se schimba iar datele problemei eu am schimbat ambreiajul la Serus si ma inteleg cat se poate de bine cu toata lumea de acolo, fiind client vechi ce vreau sa spun este ca acum 3 zile cand am fost din nou la revizie (pt schimbat ulei si prostii de astea) am vorbit cu seful de service si mi-a promis ca nu ma va lasa balta si ca imi vor da din nou ambreiajul jos, etc, etc, vor apela la garantia ambreiajului si a lucrarii pt a remedia problema singura lor problema e ca nici ei nu stiu de unde provine si mi-au propus sa las zgomotul sa se amplifice; am fost cumva de acord dar la faza, in cazul in care e de la ambreiaj, mi-e cam frica ca defectul sa nu "antreneze" si alte defecte si aici ma gandesc in mod direct la volanta ![]() iar in ce priveste bieleta anticuplu, aceasta a fost schimbata la 50kkm, masina avand acum 86kkm mai mult de atat, cand am schimbat ambreiajul, am pus mecanicul in mod expres sa o verifice si a spus ca e ok cea de sus e ok si ea (banuiesc ca se cheama la fel) |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
19vik |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
La acest motor, bieleta anticuplu e una singura, jos, intre CV si cadru. Eu de exemplu, am schimbat-o la 28000 (una din bucsile de cauciuc avea crapaturi radiale), dar daca zici ca s-a uitat mecanicul si a zis ca e ok... asa o fi.
Cat priveste volanta, vezi ca au fost pe aici cazuri cand s-a schimbat ambreiajul fara succes, pana cand nu s-a schimbat sau rectificat si volanta descentrata. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#13
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
da, aia de jos stiu ca intr-adevar se cheama asa si dupa cum am zis am schimbat-o la 50kkm.. nu stiu insa cum se cheama ansamblul de stanga sus, de langa motor, care are tot rolul de a prelua din vibratiile motorului
dar crezi ca bieleta anticuplu poate sa provoace huruielile alea? oricum cu prima ocazie o voi schimba din nou fara retinere pt ca e cateva sute de mii (3-4) la capitolul volanta, la fel, am rugat mecanicul sa se uite.. dandu-mi celasi raspuns: "ok" si e posibil ca volanta sa nu se fi manifestat in nici un fel cu vechiul ambreiaj si acum cu ambreiaj nou sa faca figuri? pe de alta parte, ca sa reiau, daca masina face in sarcina, fortata (cum am facut eu) stand pe loc, inseamna ca trebuie sa exclud 100% cutia datorita faptului ca nu se misca nimic in ea? esti f sigur pe chestia asta? intreb deoarece (si cu parere de rau o spun) celor din service nu le-a trecut prin cap sa faca astfel de teste si as vrea sa le expun cat mai multe date "pe tava" cum s-ar zice multumesc This post has been edited by Meghitzanul: 22 Sep 2008, 12:33 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
19vik |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai fortat-o pe loc, cu frana trasa si cuplata intr-o viteza, practic ai patinat ambreiajul si atata timp cat masina nu s-a miscat de pe loc, nimic din cutie nu s-a miscat, nici macar priza ambreiajului, cel mult cat permit jocurile din mecanisme si elasticitatea materialelor.
Sus la motor sunt doua ansamble unul pe stanga si unul pe dreapta (de fapt cel de pe stanga masinii nu e chiar sus, e sub baterie, pe la nivelul cutiei), fiecare continand cate un suport elastic si impreuna cu bieleta anticuplu, formeaza suspensia pendulara a motorului. This post has been edited by 19vik: 22 Sep 2008, 13:33 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
verde |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Nu. In cutie , arborele primar se invarte permanent. El se opreste doar cand e apasata pedala de ambreiaj(se intrerupe legatura cu arborele cotit ).Cand e bagata in viteza , pe langa arborele primar se mai invarte inca unul corespunzator treptei de viteza respective. Daca face in toate treptele poate fi un rulment al arborelui primar, cel mai probabil cel dinspre ambreiaj fiind cel mai solicitat. O sa incerc sa ascult si inregistrarea.Oriunde ar fi cutie sau ambreiaj, tot trebue demontata cutia . Deci retine te rog cutia o separi de motor doar prin ambreiaj apasat.
This post has been edited by verde: 22 Sep 2008, 13:31 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
19vik |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Mai citeste odata: "cu frana de mana trasa, am bagat in viteza si am debreiat accelerand fortand putin, exact ca la o plecare de pe loc in panta sa zicem, desi masinii nu i-am dat voie sa plece deloc, a aparut imediat si huruitul, deci treaba nu tine de rulaj".
Daca masina nu s-a miscat de pe loc, dar arborele primar se invarte, unde se intrerupe miscarea? Daca debreiezi partial in conditiile astea, ambreiajul patineaza si nimic nu se misca de la el pana la roti, daca debreiezi complet, fie motorul invinge frana de mana si masina se misca de pe loc, fie se opreste motorul. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
verde |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Da corect.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#18
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
de aici deduc ca arborele primar se invarte numai cand se invart si rotile, deci rulmentii cutiei de pe arborele primar se invart odata cu rotile... in concluzie e exclus sa fie de aici
so.. daca huruitul apare inclusiv pe loc cu ambreiajul debreiat la jumatate si frana de mana trasa nu poate fi decat de la ambreiaj, practic doar el miscandu-se motorul nu are nimic, pt ca daca ar avea ceva s-ar manifesta si fara sa fie masina bagata in sarcina deci, defectul e de la kit si/sau volanta This post has been edited by Meghitzanul: 22 Sep 2008, 14:10 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
19vik |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Mai exact, arborele primar, ala pe care se monteaza discul de ambreiaj, se invarte si cand masina sta pe loc, dar nu e in nici-o treapta de viteza si ambreiajul e liber. Cum ai facut tu, cu ambreiajul la jumatate, in viteza si frana trasa, discul de ambreiaj patineaza, adica sta pe loc, in timp ce volanta si placa de presiune se invarte, frecand pe disc, cu alte cuvinte, nu tot ce tine de ambreiaj se invarte. In schimb, motorul are o tendinta si mai mare de a se roti in sens invers arborelui cotit, de asta am scris ca poate fi si de la bieleta anticuplu, sau un tampon la motor. Altfel, ambreiajul nu ar trebui sa produca zgomote in mers, ci numai cand este actionat, ca la plecarea de pe loc sau la schimbarea treptelor sau daca nu debreiaza complet si patineaza.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#20
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(19vik @ 22 Sep 2008, 15:57) ambreiajul nu ar trebui sa produca zgomote in mers, ci numai cand este actionat, ca la plecarea de pe loc sau la schimbarea treptelor sau daca nu debreiaza complet si patineaza. exact chestia asta mi-a spus-o un mecanic de la Serus acum cand am fost la revizie.. si anume ca "tot ansamblul volanta, placa de presiune si disc formeaza un tot unitar in mers (cu ambreiajul debreiat bineinteles) adica atunci formeaza practic o singura piesa "lipita" care nu are cum sa produca zgomote".. ceva de genul asta s-a exprimat dar eu am huruiala in mers nene, la 140 km/h nu mai pot sa ma inteleg in masina cu nevasta, asta mi-e problema, intelegeti?!.. ca imi vine sa ma urc pe pereti de acum ![]() pe de alta parte zici ca arborele primar se invarte o data cu discul (acesta fiind montat pe el) pai daca arborele primar are rulmenti, atunci ma intorc de unde am plecat, la rulmentii arborelui primar (din cutia de viteze) gresesc cu ceva sau nu ma duce pe mine capul deloc?.. ca nu mai stiu ce sa mai cred This post has been edited by Meghitzanul: 22 Sep 2008, 16:25 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
adi_ar |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Nu am nici cea mai mica idee ce poate face zgomot la tine dar pot sa-ti spun ca am avut o experineta asemanatoare cu un Opel iar dupa ce am facut cele mai aprige si infricosatoare scenarii, s-a dovedit ca era slabit un tampon si o suspensie motor, asociat cu o lucrare la care s-au mai deplasat putin diverse elemente.
La sarcina/turatie mare ajungea o brida in caroserie si producea un zgomot care in final devenea infernal. Eu zic sa nu mergi atat de "adanc" cu presupunerea. Cu rabdare si atentie vei descoperi sursa, care este foarte probabil in legatura cu lucrarea. LE Acum, cu masina din semnatura, la plecarea de pe loc mai dificila (panta, bordura) se produce o vibratie daca sunt "subturat", insotita uneori de un uruit. Deocamdata este de scurta durata si banuiesc ca este dat de uzura faimoasei bielete anticuplu dar habar n-am cum sa verific (nici macar unde este, decat dupa descriere) asa ca voi mai astepta ~4000-5000 Km pana la revizia "de 60 la 70.000 Km" ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Ryk |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
eu totusi zic sa te duci inapoi la serus sa le spui sa desfaca inca o data ambreiajul si sa il verifice atenti, inclusiv uite-te si tu si daca ti se pare ceva suspect intrebi le zici. Si fa o constatare a suspensiei pendulare a motorului si in alta parte.
|
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
19vik |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Meghitzanul @ 22 Sep 2008, 16:34) pe de alta parte zici ca arborele primar se invarte o data cu discul (acesta fiind montat pe el) pai daca arborele primar are rulmenti, atunci ma intorc de unde am plecat, la rulmentii arborelui primar (din cutia de viteze) Nu te intorci de unde ai plecat, nu ai inteles, reciteste primele doua fraze din postul #19. Banuiesc ca nu ai debreiat complet, chiar ai scris: "pe loc cu ambreiajul debreiat la jumatate si frana de mana trasa". Repet: in cazul asta, discul nu se invarte, nici arborele primar, nici rulmentii din cutie, atat timp cat masina nu se misca, altfel, daca debreiai complet, ar fi trebuit ca masina sa se miste cu toata frana de mana trasa, sau sa se opreasca motorul. Pe de alta parte, demontarea cutiei pentru inlocuirea ambreiajului presupune demontarea bieletei anticuplu si a tamponului de pe stanga, cel de sub baterie, care e prins chiar de cutie, ar trebui verificate strangerile acestora. Ca o fi de la ambreiaj sau de la suspensia pendulara a motorului, cert e ca eu nu cred ca e de la cutie sau transmisia laterala. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#24
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
da, asa este, masina nu s-a miscat de pe loc, s-a lasat doar de fund in jos
concluzionand, inteleg ca trebuie propun inceperea investigatiilor la service cu elementele cele mai simple si anume bieleta anticuplu, tampoane motor si apoi daca acestea sunt eliminate de pe lista "suspectelor" sa se treaca la kit ambreiaj, volanta, etc ma gandesc ca huruitul apare si cand ambreiajul e semidebreiat, si cand el e debreiat complet si se formeaza un tot unitar acolo ("o singura piesa" dupa cum mi-au explicat cei din service) - deci teoretic nu are ce sa huruie atunci imi mai raman suspecte elementele de fixare ale motorului cand voi merge la service, cu masina urcata pe elevator bagata in viteza, voi accelera si voi incerca sa simulez sarcina prin franarea rotilor cu piciorul stang... sper sa mearga experimentul si sa iasa zgomotul la iveala pe de alta parte le voi arata treaba cu plecarea de pe loc avand frana de mana trasa.. atunci stiu sigur ca trebuie sa huruie ![]() sa vedem ce raspunsuri voi primi vis-a-vis de cele doua experimente si cu inculpata in fata lor ![]() This post has been edited by Meghitzanul: 23 Sep 2008, 10:46 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#25
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Am uitat sa va multumesc tuturor pt ajutor si sa va promit ca o sa va tin la curent in legatura cu diagnosticarea si reparatia. Sper totusi sa nu mai apara la nimeni problema asta si sa nu aiba nimeni nevoie sa citeasca pe aici.
Oricum, o sa mai dureze un pic pana voi merge in service ca poate (sper eu) se amplifica si va fi mai usor de reperat sursa de zgomot. Regards. This post has been edited by Meghitzanul: 25 Sep 2008, 15:36 |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
Ryk |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
in concluzie, te-ai linistit ca nu e cutia de vina?
|
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#27
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
deocamdata inca am defectul stricat
![]() |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#28
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
am fost ieri din nou in service.. am mai testat-o, au mai strans-o mecanicii, am scos fum din ambreiaj debreind pe loc cu frana de mana trasa ca sa reproduc huruiala pe loc (ca na... tot e nou si trebuie sa-l uzez
![]() mi-am dat si eu toata silinta sa imi dau seama... ca imi place sa imi mai bag nasul.. dar degeaba se pare ca totusi intra in rezonanta tot esapamentul.. :-?? totusi, inainte de a umbla la esapament, m-au programat peste o saptamana ca sa imi schimbe tamponul motor si bieleta anticuplu.. ca poate o fi de acolo si am noroc apoi mai vedem ![]() |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
pedrovl |
![]()
Post
#29
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Am ascultat si eu inregistrarea. Tind sa cred ca este evacuarea. In general de la benzina proasta tobele se distrug mai rpd la cele pe benzina. Nu mai chinui masina daca nu influenteaza performantele (consum, prestatii, viteza etc,). Pune niste evo de la mol si vezi ce se intampla. In general zgomotul asta (asa cum se aude in intregistrarea ta) vine de la esapament (prinderi desfacute, saxofon crapat, catalizator pe duca, legaturi inre tevi...etc)
e doar o parere... |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#30
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
masina merge la fel de bine ca atunci cand era noua.. trage si consuma la fel ca atunci cand era noua
ambreiajul mi-a mers intotdeuna, f bine inclusiv dupa inlocuirea kitului benzina pun numai de la mol in general 98 si evo... depinde de ce are statia de unde alimentez esapamentul nu e desfacut, totul pare bine "inchegat"... am doar cateva zgarieturi destul de mici si putin adanci (infundat cam 2 mm pe o lungime de 2-3 cm) pe toba de mijloc... probabil am atins-o cu burta pe vreo bordura ceva.. dar f usor de catalizator nu stiu ce sa zic... pe dinafara oricum nu e atins ![]() |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:57 |