Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

159 Pages « < 157 158 159 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare

YRX
post 21 Jul 2025, 13:39
Post #4741


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.105
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Da, stau in dubii, m-am mai uitat si dupa X5, am gasit unul in Italia de statea pisica-n coada. Dar era motorul ala, N47, de care am auzit numai de bine.

Intre timp au venit cauciucurileeee...
Nokian Seassonproof 2 , dot 2025, Made in Romania
2500 de lei la excel, de la anvelopelider, livrate din Germania

20250721_135428_resized.jpg ( Size: 236.75k ) Number of downloads: 233
20250721_140404_resized.jpg ( Size: 329.99k ) Number of downloads: 233


Mini s-a pishat pe el si a calatorit cu platforma. A taiat benzina cand mai aveam 3 km pana acasa si n-a mai pornit. Ori s-a ars pompa din rezervor, ori releul de comanda (cel mai probabil) pe care BMW a binevoit sa-l lipeasca pe placa modului JBE (sau BCM). N-am timp acum de el, mai prin weekend il demontez, iar cautari de calculatoare, iar codari. Nevasta-mea e cu Touareg-ul la munca si a fost placut impresionata de respectul pe care il are in trafic. De asemenea crede ca e ceva in neregula cu masina, ca nu prea trage.... biggrin.gif
Normal, a devenit un huligan, sta Mini-ul ala numai intre 3000 si 4000 de ture, unde e amorsata turbina.... Cand schimba banda te ia cu ameteala.

Ironickule, cum mai stai cu vederea? Schimbam un releu pe placa? rolleyes.gif

https://youtu.be/AWbeSJa2Dvg?si=TCNwI430ABIMbFuv

Referinta pentru mine - nec philippines ep2f-b3g1s



This post has been edited by YRX: 21 Jul 2025, 13:45


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 21 Jul 2025, 15:06
Post #4742


Membru


Group: Members
Posts: 3.754
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Jesus...cum sa puna consumabile pe BCM...
Eu as scoate contactele inafara carcasei ca sa fie posibila inlocuirea pe viitor. Sau direct inlocuire daca se estimeaza ca nu pastrezi masina pana necesita a doua schimbare.
Pe cand o legislatie care sa incurajeze reparatia si nu poluarea excesiva prin generare de deseuri doar pentru profitul companiilor?
Mai vazusem pe youtube ca nu este caz singular la BMW sa se stearga eepromul din BCM (sau PCM) la schimbarea bateriei si se lasa cu reprogramare sau inlocuire.
HUO!


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Jul 2025, 15:06
Post #4743


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.710
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




pentru 3 km il trageai cu Touaregul, nici nu-l simtea. La reno aprca releul ala e bine merci in cutia de sigurante motor macar, se schimba in 2 timpi si 3 secunde.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 21 Jul 2025, 15:30
Post #4744


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.105
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




E un rahat, are 10-15 revizii rahatul ala de JBE, in SUA le-au schimbat pe recall. Pompa din rezervor e alimentata PWM, nu are regulator sau retur.
Releul n-ar fi greu de schimbat, partea naspa este ca trebuie sa dezlipesti pinii dintre cele doua placi. Poate sa fie si o lipitura crapata la unul dintre picioare, o sa ma lamuresc cand il desfac.
Sa vad ce fac rost mai repede, releu sau JBE, dar trebuie sa caut un cod mai nou.

Releele auto de aia se pun in cutie de relee, sa le schimbi, nu la BMW, iti dai seama ca il inlocuiam pe loc cu ala de la faruri, spalator sau stergatoare si ajungeam acasa.
Einsteine, trasul la shufa e periculos, masina nu mai avea servoditectie si frane. Am un prieten cu platforma am adus-o in siguranta si usor acasa. Am zis mersi ca s-a stricat acasa, am fost la munte ieri, a facut vreo 400 de km. Mai avea 3...


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Jul 2025, 16:19
Post #4745


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.710
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai nu are regulatorul de turatie al pompei in pompa si alimentare normala cu 14V+Semnal? Are tensiune variabila pe cablaj gestionata de JBE ala?

https://www.practicshop.ro/auto-accesorii/b...gime-180cm.html

This post has been edited by einstein1984: 21 Jul 2025, 16:19


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 21 Jul 2025, 17:10
Post #4746


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.105
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Din ce am frunzarit putin nu.
LPFP din rezervor nu are regulator de presiune, e ciclata de ECU prin releul asta din JBE. M-am exprimat eu gresit, nu e PWM e on/off functie de necesitatile HPFP. Nu am gasit vreun senzor pe partea de joasa presiune, doar pe partea de inalta.
Mai caut, sa nu cumva sa aiba si un senzor pe joasa care s-a dus si a taiat alimentarea.
Modulul JBE, in sine, pare functional, inchiderea, spalatorul, stergatoarele etc. functioneaza, deci nu e dus. Doar pompa de benzina.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Jul 2025, 18:18
Post #4747


-


Group: Members
Posts: 22.767
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(YRX @ 21 Jul 2025, 14:39)
Ironickule, cum mai stai cu vederea? Schimbam un releu pe placa?  rolleyes.gif

https://youtu.be/AWbeSJa2Dvg?si=TCNwI430ABIMbFuv

Referinta pentru mine - nec philippines ep2f-b3g1s
*


Ala a facut o mizerie acolo, din ce am vazut in cateva cadre.
Nu ii tai si pe urma ii lipesti din nou.


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 22 Jul 2025, 05:40
Post #4748


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.105
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Are 4 clipuri pe tema asta, ma intrebam daca e fezabila reparatia, daca rezista cablajul, placile par destul de groase.
Unii au interceptat firele si au pus releu extern, unii au schimbat placa cu releul din alt JBE functional, doar ca sa nu faca codare. Placa mica e cu memoria.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 22 Jul 2025, 07:29
Post #4749


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.710
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Releul extern ar fi bine sa poata inchide alimentare apompei in caz de accident....
Astea mai noi au debitul (turatia) controlat de ecu ca sa scada consumul electric. Poate asta e doar pompa de gavaj, cat sa amorseze circuitul si dupa aia aia de inalta si trage singura?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 22 Jul 2025, 07:54
Post #4750


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.105
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Nu, functioneaza tot timpul, comandata ciclic de ECU. Probabil are o harta functie de turatie si presiune in rampa. Nu are senzor pe partea low.
Asa arata schema, numai ca K96 este pe placa... biggrin.gif

lpfp_diagram_9a7cf78cbc6111e8d5bd4e84d70208e5344855d3.jpg ( Size: 61.4k ) Number of downloads: 132


O sa verific tot circuitul, vedem dupa aia cine e nenorocitul. Poate fi orice, dar majoritatea au avut problema la releu.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 22 Jul 2025, 08:13
Post #4751


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.109
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




QUOTE(YRX @ 21 Jul 2025, 15:30)
Releul n-ar fi greu de schimbat, partea naspa este ca trebuie sa dezlipesti pinii dintre cele doua placi.


La porcărie doar porcărie!
Tăiat releul cu răbdare, carcasă, mecanică, ajuns la contacte, scos pinii, lipit alte fire și pus un releu pe soclu intr-un loc accesibil.

Superbă gîndire, faci PWM cu releu la o sarcină inductivă...nici unu rusesc incapsulat cu Azot nu rezistă acolo pe viață.
Dacă reglezi o presiune taind și conectînd alimentarea tot PWM este doar că fiind cu releu e mai lent.

This post has been edited by Agrig: 22 Jul 2025, 08:21


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 22 Jul 2025, 08:21
Post #4752


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.127
Joined: 11 February 04




Ai putea sa masacrezi releul de pe placa, sa ajungi la contacte , sa tragi niste fire pe un soclu si sa pui un releu in soclul ala, cam cum zice Agrig?
Ai idee de curentul prin el, sa vezi ce fire iti trebuie?



--------------------
Whirpool ex Dacia Logan - B zzz SXX 2005
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 22 Jul 2025, 08:48
Post #4753


Membru


Group: Members
Posts: 3.754
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Pentru PWM se folosesc mosfeti nu relee, in mod cert acolo este cuplare permanenta sau decuplare, iar reglarea presiunii se poate face simplu printr-o valva cu arc cum era si la dacia mpi, fara retur din injectoare.
Practic trebuie sa asigure debit la pompa de inalta.
La focus nu am pompa electrica in rezervor desi la mondeo cu acelasi motor exista. Inafara de deranjul amorsarii dupa schimbarea filtrului nu vad dezavantaje, dar poate peste 120kw e important...


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 22 Jul 2025, 08:54
Post #4754


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.105
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Are siguranta de 20A, pompa ia cu siguranta mult, 10-16 A? Firul + pompa e de 1,5.
Da, ar fi cateva solutii de imbunatatire, sa vedem cum decurg ostilitatile, poate e pompa, poate siguranta, poate chiulasa... biggrin.gif . Deocamdata nu gasesc releul ala decat pe e-bay si aliexpress cu livrare la sfantu' asteapta.

Pompa HPFP nu are parte de suctiune, e mecanica cu o cama care apasa pe doua burdufuri metalice intr-o baie de ulei. Aia e alta magarie, izvor nesfarsit de probleme, ramane fara ulei si nu mai face presiune.

This post has been edited by YRX: 22 Jul 2025, 08:58


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 22 Jul 2025, 08:57
Post #4755


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.127
Joined: 11 February 04




https://store.minitools.com/it/sei-ep2f-b3g...ep2f-b3g1s.html
vezi aici schema echivalenta , ca nu o fi singurul pe planeta in cfg asta


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan - B zzz SXX 2005
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 25 Jul 2025, 06:36
Post #4756


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.105
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Am ajuns cu multimetrul la masina sa vad care e problema.
Pus pe mufa pompei, pus contactul, 0V. Desfacut plasticele din dreptul JBE, masurat siguranta pompei, buna, masurat firul + catre pompa, bun, zic - "microelectronica scrie pe mine".
Vorbit cu baietii de la Mura - reparati JBE de Mini? Intrebat - ce-i ala? Le dau eu detalii ce si cum, au zis ca daca nu ma grabesc pot sa incerce. E, asa pot sa incerc si eu...
M-am mai sucit, m-am mai invartit, am intrat pe forumul american unde un nene spune sa dau la automat in timp ce masor, ca la pus contactul nu o activeaza. O activeaza cateva secunde doar la deschiderea usii sofer.
Dau la automat - minune - 11V (ca intre timp s-a dus bateria...)
Masor rezistenta motorului pompei - 700 de ohmi. Bai e ceva in neregula, prea mare, asta trage minim 6A, deci ar trebui undeva pe la 2 ohmi. Bag pe Goagle si AI-ul zice 0,5- 2,5 ohmi. Confirma si baietii de pe bimmerworld, numai pe forumul Volvo de la noi au stabilit ca are 200 de ohmi una buna.
Deci, cred ca m-am invartit de o pompa noua, acu' sa vezi distractie si vapori de benzina la schimbare.

This post has been edited by YRX: 25 Jul 2025, 06:37


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
159 Pages « < 157 158 159
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

4 User(s) are reading this topic (4 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 02:59
Dacia