Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
![]() ![]() |
Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
YRX |
![]()
Post
#4741
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.105 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|||
psychoo |
![]()
Post
#4742
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.754 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Jesus...cum sa puna consumabile pe BCM...
Eu as scoate contactele inafara carcasei ca sa fie posibila inlocuirea pe viitor. Sau direct inlocuire daca se estimeaza ca nu pastrezi masina pana necesita a doua schimbare. Pe cand o legislatie care sa incurajeze reparatia si nu poluarea excesiva prin generare de deseuri doar pentru profitul companiilor? Mai vazusem pe youtube ca nu este caz singular la BMW sa se stearga eepromul din BCM (sau PCM) la schimbarea bateriei si se lasa cu reprogramare sau inlocuire. HUO! |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4743
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.710 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pentru 3 km il trageai cu Touaregul, nici nu-l simtea. La reno aprca releul ala e bine merci in cutia de sigurante motor macar, se schimba in 2 timpi si 3 secunde.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
YRX |
![]()
Post
#4744
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.105 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
E un rahat, are 10-15 revizii rahatul ala de JBE, in SUA le-au schimbat pe recall. Pompa din rezervor e alimentata PWM, nu are regulator sau retur.
Releul n-ar fi greu de schimbat, partea naspa este ca trebuie sa dezlipesti pinii dintre cele doua placi. Poate sa fie si o lipitura crapata la unul dintre picioare, o sa ma lamuresc cand il desfac. Sa vad ce fac rost mai repede, releu sau JBE, dar trebuie sa caut un cod mai nou. Releele auto de aia se pun in cutie de relee, sa le schimbi, nu la BMW, iti dai seama ca il inlocuiam pe loc cu ala de la faruri, spalator sau stergatoare si ajungeam acasa. Einsteine, trasul la shufa e periculos, masina nu mai avea servoditectie si frane. Am un prieten cu platforma am adus-o in siguranta si usor acasa. Am zis mersi ca s-a stricat acasa, am fost la munte ieri, a facut vreo 400 de km. Mai avea 3... |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4745
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.710 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu are regulatorul de turatie al pompei in pompa si alimentare normala cu 14V+Semnal? Are tensiune variabila pe cablaj gestionata de JBE ala?
https://www.practicshop.ro/auto-accesorii/b...gime-180cm.html This post has been edited by einstein1984: 21 Jul 2025, 16:19 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
YRX |
![]()
Post
#4746
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.105 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Din ce am frunzarit putin nu.
LPFP din rezervor nu are regulator de presiune, e ciclata de ECU prin releul asta din JBE. M-am exprimat eu gresit, nu e PWM e on/off functie de necesitatile HPFP. Nu am gasit vreun senzor pe partea de joasa presiune, doar pe partea de inalta. Mai caut, sa nu cumva sa aiba si un senzor pe joasa care s-a dus si a taiat alimentarea. Modulul JBE, in sine, pare functional, inchiderea, spalatorul, stergatoarele etc. functioneaza, deci nu e dus. Doar pompa de benzina. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4747
|
![]() - Group: Members Posts: 22.767 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(YRX @ 21 Jul 2025, 14:39) Ironickule, cum mai stai cu vederea? Schimbam un releu pe placa? ![]() https://youtu.be/AWbeSJa2Dvg?si=TCNwI430ABIMbFuv Referinta pentru mine - nec philippines ep2f-b3g1s Ala a facut o mizerie acolo, din ce am vazut in cateva cadre. Nu ii tai si pe urma ii lipesti din nou. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
YRX |
![]()
Post
#4748
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.105 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Are 4 clipuri pe tema asta, ma intrebam daca e fezabila reparatia, daca rezista cablajul, placile par destul de groase.
Unii au interceptat firele si au pus releu extern, unii au schimbat placa cu releul din alt JBE functional, doar ca sa nu faca codare. Placa mica e cu memoria. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4749
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.710 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Releul extern ar fi bine sa poata inchide alimentare apompei in caz de accident....
Astea mai noi au debitul (turatia) controlat de ecu ca sa scada consumul electric. Poate asta e doar pompa de gavaj, cat sa amorseze circuitul si dupa aia aia de inalta si trage singura? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
YRX |
![]()
Post
#4750
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.105 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu, functioneaza tot timpul, comandata ciclic de ECU. Probabil are o harta functie de turatie si presiune in rampa. Nu are senzor pe partea low.
Asa arata schema, numai ca K96 este pe placa... ![]() lpfp_diagram_9a7cf78cbc6111e8d5bd4e84d70208e5344855d3.jpg ( Size: 61.4k ) Number of downloads: 132 O sa verific tot circuitul, vedem dupa aia cine e nenorocitul. Poate fi orice, dar majoritatea au avut problema la releu. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#4751
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.109 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(YRX @ 21 Jul 2025, 15:30) Releul n-ar fi greu de schimbat, partea naspa este ca trebuie sa dezlipesti pinii dintre cele doua placi. La porcărie doar porcărie! Tăiat releul cu răbdare, carcasă, mecanică, ajuns la contacte, scos pinii, lipit alte fire și pus un releu pe soclu intr-un loc accesibil. Superbă gîndire, faci PWM cu releu la o sarcină inductivă...nici unu rusesc incapsulat cu Azot nu rezistă acolo pe viață. Dacă reglezi o presiune taind și conectînd alimentarea tot PWM este doar că fiind cu releu e mai lent. This post has been edited by Agrig: 22 Jul 2025, 08:21 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
dizzy |
![]()
Post
#4752
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.127 Joined: 11 February 04 ![]() |
Ai putea sa masacrezi releul de pe placa, sa ajungi la contacte , sa tragi niste fire pe un soclu si sa pui un releu in soclul ala, cam cum zice Agrig?
Ai idee de curentul prin el, sa vezi ce fire iti trebuie? |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
- B zzz SXX
2005 Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
psychoo |
![]()
Post
#4753
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.754 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Pentru PWM se folosesc mosfeti nu relee, in mod cert acolo este cuplare permanenta sau decuplare, iar reglarea presiunii se poate face simplu printr-o valva cu arc cum era si la dacia mpi, fara retur din injectoare.
Practic trebuie sa asigure debit la pompa de inalta. La focus nu am pompa electrica in rezervor desi la mondeo cu acelasi motor exista. Inafara de deranjul amorsarii dupa schimbarea filtrului nu vad dezavantaje, dar poate peste 120kw e important... |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
YRX |
![]()
Post
#4754
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.105 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Are siguranta de 20A, pompa ia cu siguranta mult, 10-16 A? Firul + pompa e de 1,5.
Da, ar fi cateva solutii de imbunatatire, sa vedem cum decurg ostilitatile, poate e pompa, poate siguranta, poate chiulasa... ![]() Pompa HPFP nu are parte de suctiune, e mecanica cu o cama care apasa pe doua burdufuri metalice intr-o baie de ulei. Aia e alta magarie, izvor nesfarsit de probleme, ramane fara ulei si nu mai face presiune. This post has been edited by YRX: 22 Jul 2025, 08:58 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
dizzy |
![]()
Post
#4755
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.127 Joined: 11 February 04 ![]() |
https://store.minitools.com/it/sei-ep2f-b3g...ep2f-b3g1s.html
vezi aici schema echivalenta , ca nu o fi singurul pe planeta in cfg asta |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
- B zzz SXX
2005 Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
YRX |
![]()
Post
#4756
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.105 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am ajuns cu multimetrul la masina sa vad care e problema.
Pus pe mufa pompei, pus contactul, 0V. Desfacut plasticele din dreptul JBE, masurat siguranta pompei, buna, masurat firul + catre pompa, bun, zic - "microelectronica scrie pe mine". Vorbit cu baietii de la Mura - reparati JBE de Mini? Intrebat - ce-i ala? Le dau eu detalii ce si cum, au zis ca daca nu ma grabesc pot sa incerce. E, asa pot sa incerc si eu... M-am mai sucit, m-am mai invartit, am intrat pe forumul american unde un nene spune sa dau la automat in timp ce masor, ca la pus contactul nu o activeaza. O activeaza cateva secunde doar la deschiderea usii sofer. Dau la automat - minune - 11V (ca intre timp s-a dus bateria...) Masor rezistenta motorului pompei - 700 de ohmi. Bai e ceva in neregula, prea mare, asta trage minim 6A, deci ar trebui undeva pe la 2 ohmi. Bag pe Goagle si AI-ul zice 0,5- 2,5 ohmi. Confirma si baietii de pe bimmerworld, numai pe forumul Volvo de la noi au stabilit ca are 200 de ohmi una buna. Deci, cred ca m-am invartit de o pompa noua, acu' sa vezi distractie si vapori de benzina la schimbare. This post has been edited by YRX: 25 Jul 2025, 06:37 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 02:59 |