Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
![]() ![]() |
Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
wolfin |
![]()
Post
#4621
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
dizzy |
![]()
Post
#4622
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.059 Joined: 11 February 04 ![]() |
QUOTE(YRX @ 15 Apr 2025, 16:10) Al draq filtru de ulei, de EGR n-aveti nici o parere, da' la strans filtre sunteti experti... ![]() Filtrul cartus se strange cam la 14 Nm, eu zic ca din degete n-aveti cum sa ajungeti la valoarea aia. Eu le strang cu cheia, dar civilizat. In alta ordine de idei, luat parbriz nou nevestii, la Mini, ca a luat o piatra in el. 1250 de lei OE, mi s-a parut un pret bun pentru parbriz cu senzor, incalzire si tenta verde. Trebuie sa mai gasesc unul pentru Logan (a lui socru-miu, ca si ala l-a trosnit) si sa le montez. Recomandari de parbriz Logan? Fara chinezarii... Recomand pe cel mai eftin. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
psychoo |
![]()
Post
#4623
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Recomand OE
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
YRX |
![]()
Post
#4624
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am fost multumit de ala OE turcesc Lameks, a rezistat eroic.
Am gasit 8200240517 la vreo 700 de lei. Nu-i rau, nu stiu cine le mai face acum. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#4625
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Duty cycle 100.6% la EGR nu e o consecinta a cantitatii excesive de aer masurata de MAF? Acolo m-as uita. Trage aer fals sau e MAF defect.
Si da, filtrele de fer mereu le-am strans la mana. Niciodata n-au plans si mereu le-am putut desface usor ulterior. ![]() This post has been edited by MyKe89: 17 Apr 2025, 08:47 |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
YRX |
![]()
Post
#4626
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Are duty 100% dar e inchis in realitate, nu circula nimic. Intr-adevar, MAF masoara dublu aproape, dar tind sa cred ca e real, daca EGR este inchis. Normal ca vede debitul mare si trage de EGR maxim, dar degeaba.
Ciudat este ca n-am eroare, am avut cateva "insuficient flow" cand aveam garnitura redusa. O lua in anumite conditii, parca frana de motor. Dupa ce am pus inapoi garnitura normala n-a mai avut. Trebuie sa-mi fac timp sa investighez calumea treaba, inante sa iau un EGR nou. M-am uitat pe istoric si l-a schimbat la 95k km, acum am 210k, s-a facut perioada... |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
psychoo |
![]()
Post
#4627
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
100% poate sa fie si procentul de inchidere...esti sigur ca interpretezi bine?
Nu ma pricep, doar imi dau cu parerea |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
YRX |
![]()
Post
#4628
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu, 0% e inchis (motor nealimentat, are arc de rapel care o tine inchisa) si 100% deschis complet.
La relanti, de obicei, statea pe la 80% cu un MAF in jur de 300 mg/str, acum are 510 mg/str. M-am uitat la ea in timpul functionarii (daca scot furtunul de admisie se vede tija supapei) si la contact pus o misca putin (1-2 mm) sus- jos, foarte putin, la relanti nu se vede nici un fel de fum, de fapt a ramas si curata, exact cum am pus-o. Cred ca motorasul nu mai are putere sa o impinga, dar e mister de ce nu sesizeaza senzorul de pozitie asta. Trebuie sa o demontez si sa vad functionarea cu ea jos, sa masor si iesirea senzorului si miscarea. Dar n-am avut timp nici sa mor. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#4629
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.340 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Diagnoza se face electric si functional. La functional se compara cererea si masura de MAF si, in mod normal, ridica pana. La tine poate exista vreun automat de oprire a erorilor pe aer, atingand un prag de km de la care nu se mai face masurare (nu spun ca asa este, dar la VAG orice este posibil).
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
YRX |
![]()
Post
#4630
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am tras o raita pe la tara si printre mancare si bautura am reusit sa schimb uleiul la cutie la Mini. Intre timp mi-am luat rampe, alea de metal pana la urma, sa nu ma mai incurc cu plastice.
Plin de incredere, le-am mesterit niste scanduri sub ele, sa nu se scufunde in iarba si am trecut la pozitionare in fata rotilor. Stupoare, lovea bara in ele, inainte sa calce roata. Asa ca am facut din scandura rampe la rampe si am reusit sa ridic pe nesimtit cat sa ma pot baga sub el. Uleiul la cutie era ala "pe viata" pus in fabrica. Negru, urat mirositor, dar cel putin era peste 1,5 litri. Au intrat 1,7 la loc, binisor, cantitatea din manual este de 1,8. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:49 |