Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

27 Pages « < 24 25 26 27 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tico m-ai uimit. Tu Logan???, marfa coreeana

BZN
post 23 Jul 2012, 09:46
Post #751


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Ajuns si la revizia la 3 ani, la bord sunt 27.500km.

S-au inlocuit filtrele si uleiul, placutele mai merg cca 3-4000km. Legat de radiator, mi-au spus ca fagurii au fost distrusi la spalat, din cauza jetului de apa. huh.gif Nu cred ca am dat de 5 ori pe la spalatorie.
Am reclamat aspectul la VC, acum astept un raspuns. Mai important e verdictul lor intr-o problema pe care am expus-o aici la momentul respectiv, cea legata de puntea spate.
Acum am foaia de lucru si factura care dovedesc faptul ca s-a efectuat testarea geometriei. Trebuia sa o fi cerut eu acum doi ani...


Filtrul exterior, dupa 18 luni:P7220931.JPG ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 1178


Zic ca nu arata prea rau. smile.gif

This post has been edited by BZN: 23 Jul 2012, 09:47


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 7 Oct 2012, 16:49
Post #752


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Azi am mesterit la Tico, aparuse de ceva vreme o pata de ulei pe cutia de viteze. M-am interesat care ar fi cauza, mi-am cumparat piesa si m-am apucat de lucru... A trebuit inlocuit simeringul din interiorul delcoului care si-a dat duhul dupa 14 ani. Zic ca e bine, avand in vedere faptul ca in tot acest timp, n-a fost necesara nici cea mai mica interventie p-acolo.
PA060036.JPG ( Size: 798.58k ) Number of downloads: 1130
PA070038.JPG ( Size: 614.44k ) Number of downloads: 1044
PA070039.JPG ( Size: 560.44k ) Number of downloads: 1017
PA070045.JPG ( Size: 981.12k ) Number of downloads: 1001
PA070051.JPG ( Size: 990.99k ) Number of downloads: 219


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 14 Oct 2012, 18:15
Post #753


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Barum Brillantis cu marcaj MS. Daca vedeam acum un an...
PA140052___Copie.JPG ( Size: 829.92k ) Number of downloads: 302
PA140054___Copie.JPG ( Size: 742.47k ) Number of downloads: 360


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 14 Oct 2012, 18:24
Post #754


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.412
Joined: 15 January 06




Barum Brillantis este cauciuc de vara
MS ala nu e de la Mud & Snow, marcajele fiind M+S sau M&S insotit sau nu de fulg si munte


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 14 Oct 2012, 18:35
Post #755


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Toate anvelopele cu marcajul M+S / M.S. / MS / M&S pot fi folosite in sezonul rece. Asa scrie la lege.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 14 Oct 2012, 19:49
Post #756


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.412
Joined: 15 January 06




Conform Directivei Europene 92/23/CE din 31 martie 1992 privind pneurile autovehiculelor și ale remorcilor acestora, anvelopele de iarnă se individualizează prin prezența simbolului M+S sau a derivatelor M.S, M&S
Gasesti legea aici smile.gif
Lasand la o parte legea, tu chiar ai vrea sa umbli cu anvelope de vara pe timpul iarnii?

This post has been edited by andreig1982: 14 Oct 2012, 19:51


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 19 Dec 2012, 21:42
Post #757


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




QUOTE(ToPser @ 16 Feb 2008, 20:14)
Tico cu injectie monopunct NU EXISTA se face o confuzie cu cele Euro 2Fabricate in 2000 care au catalizator!(Matizul are injectie multipunct) La cele Euro 2 s-a montat o cutiuta cu ceva electronica in interior ,cutiuta facuta de Lovato ce primeste semnal de la sonda lambda si actioneaza prin intermediul unor electrovalve asupra reglajului carburatorului,pentru a realiza amestecul optim pentru perioada cat motorul este rece pt a nu compromite catalizatorul!
*


Masina arata intr-un mare fel, felicitari!
Pana la urma e o diferenta intre cele doua tipuri de alimentare? Am avut din '98 pina in '01 un SX/AC si acum as vrea sa mai iau unul sa-l fac la fel de frumos. N-as vrea sa aiba catalizator (asadar non euro) si ca atare nu stiu pana cand s-au fabricat astea sau de cand s-a bagat catalizatorul/injectia monopunct/asistarea electronica etc pe Tico. Asta ca sa caut un model pana la acea data care sa arate cat mai bine.
Deci astea asistate nu mai au acel soc automat?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 20 Dec 2012, 12:35
Post #758


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




QUOTE(BZN @ 9 Jun 2012, 10:30)
Cred ca din cauza pietricelelor, da-le dreacu de muste. E adevarat, pare firav rau materialul ala dar nici chiar asa. Prezinta si urmele unei coroziuni avansate...
La altele tot asa o fi?  unsure.gif
*



M-am uitat si eu la al meu si are niste gaurele. Sunt si niste bazdaci infipti in radiator. Oricum e foarte foarte prost. Am atins lamelele alea subtirele si le poti smulge cu mana. Trebuie sa pun si eu niste plasa acolo. Sunt de la gazele mai mari si de la pietricele. Cam asa arata la mine.
Sunt curios ce o sa-ti raspunda cei de la VCeu.

This post has been edited by Sir Andrew: 20 Dec 2012, 12:36

Attached thumbnail(s)
2012_12_20_12.23.01.jpg ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 314
2012_12_20_12.23.06.jpg ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 296


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Dec 2012, 13:06
Post #759


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05





unsure.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 20 Dec 2012, 15:37
Post #760


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




Sa inteleg ca la noul aveo nu se indoaie radiatorul AC. Bun asa.
Stie cineva ce fel de plasa as putea pune in spatele grilei???


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 20 Dec 2012, 15:58
Post #761


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Orice ai pune, iti va afecta racirea.
Poti incerca cu plasa de tantari.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Dec 2012, 16:01
Post #762


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Sir Andrew @ 20 Dec 2012, 12:35)
Cam asa arata la mine.
Sunt curios ce o sa-ti raspunda cei de la VCeu.
*
La tine este simplu, arata in halul ala de la jetul cu presiune de la spalatorie.

This post has been edited by IRONICK: 20 Dec 2012, 16:02


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 20 Dec 2012, 18:18
Post #763


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Anybody answer me?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 20 Dec 2012, 19:30
Post #764


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




QUOTE(IRONICK @ 20 Dec 2012, 16:01)
La tine este simplu, arata in halul ala de la jetul cu presiune de la spalatorie.
*




Hold your horses genius...aia e zapada. Poza e facuta azi pe ninsoare. Sunt cateva gaurele, se si vad in poza pline cu zapada.

This post has been edited by Sir Andrew: 20 Dec 2012, 19:30


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 20 Dec 2012, 22:12
Post #765


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 20 Dec 2012, 16:01)
La tine este simplu, arata in halul ala de la jetul cu presiune de la spalatorie.
*


Exact asa au zis si cei de la V.C.
N-are cum, masina asta n-a trecut pe acolo de mai mult de 5 ori.
N-am avut timp sa rezolv ceva, sper cel tarziu in februarie sa ajung in stare sa fac asta.
QUOTE(audiofilu' @ 20 Dec 2012, 18:18)
Anybody answer me?
*


Pana in 05. 1998. Al meu a fost printre ultimele aduse din Coreea.

This post has been edited by BZN: 20 Dec 2012, 22:13


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 20 Dec 2012, 22:20
Post #766


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Eu l-am cumparat prin august 98 dar era de ceva timp la reprezentanta, cred ca era "coreean". Am pus ghilimele doarece tot aici se spune ca nu s-ar fi fabricat in tara niciunul.
Asadar pana in 05.1998 sunt noneuro (carburatie clasica) apoi a aparut cel asistat electronic? Acestea au si catalizator pentru a intruni normele euro2? E vreo diferenta intre ele in ce priveste consumul, "nervozitatea", puterea sau altele? De exemplu ce e de preferat intre unul din 97-98 carburatie sau unul din ultimii ani (2001) cu acel carburator asistat (asa zisa injectie monopunct)?

Acu pe mine m-ar interesa unul SX evident cat mai bun posibil si va intreb cam pe la ce pret s-ar situa unul decent... al meu era alb.

This post has been edited by audiofilu': 20 Dec 2012, 22:26


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 20 Dec 2012, 22:31
Post #767


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(audiofilu' @ 20 Dec 2012, 22:20)
Eu l-am cumparat prin august 98 dar era de ceva timp la reprezentanta, cred ca era "coreean". Am pus ghilimele doarece tot aici se spune ca nu s-ar fi fabricat in tara niciunul.
Asadar pana in 05.1998 sunt noneuro (carburatie clasica) apoi a aparut cel asistat electronic? Acestea au si catalizator pentru a intruni normele euro2? E vreo diferenta intre ele in ce priveste consumul, "nervozitatea", puterea sau altele? De exemplu ce e de preferat intre unul din 97-98 carburatie sau unul din ultimii ani (2001) cu acel carburator asistat (asa zisa injectie monopinct)?
*

S-au fabricat la noi incepand cu 09.1998.
Daca deschizi capota, vezi imediat diferenta dintre cele doua motorizari. La Euro2 apar chestii in plus.
Ref la E2. Consumul creste, puterea scade, la fel si "nervozitatea"!
De preferat e unul care are in buna stare caroseria.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 20 Dec 2012, 22:44
Post #768


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Ideea e ca pana apuc eu sa vad cum e sub capota (si asa nu mai retin decat in mare cum era al meu-nu stiu ce apare in plus fata de ala si mai ales unde) e bine sa stiu ca alea noneuro sunt pana in 1998; asadar cele 1999-2000-2001 sunt sigur euro2 cu acel catalizator, mai putin nervoase si mai gurmande? Mai vad pe siteuri anunturi de vanzare si e specificat euro3 dar cred ca e o greseala. Probabil sunt cele de pana in 1998 non euro (carburatie) si dupa 1998 euro 2 cu acel catalizator si injectie monopunct.
Am un prieten care e inginer auto, are un Tico la care a pus chiuloasa de la un Suzuki, a facut alte modificari, evacuare si trage de rupe (raportat la alte Tico).
Deci sa ma uit la unul din 1998 maxim? Al meu a fost tinut cca 3 ani si am facut cu el 42000km.

PS: daca vad un anunt si e data puterea cum imi dau seama daca e noneuro sau euro2? E vreo diferenta intre ele? Sunt destule din 1999-2000... sigur astea sunt euro2?

This post has been edited by audiofilu': 20 Dec 2012, 22:48


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 20 Dec 2012, 22:56
Post #769


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Si mie imi plac Tico-urile, da' parca dupa ce vad cum arata unu' dupa un accident mai serios, imi mai taie din elan.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Dec 2012, 10:12
Post #770


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Din 1998 s-au fabricat la noi, nu are legatura cu norma euro. Din 1996 pana cateva luni din 2000 sunt non euro. Tot din 2000 inca putin cat s-a fabricat sunt euro 2. Deci daca e pana in 1999 inclusiv, e non euro, la 2000 poate fi orice, iar 2001 e euro 2.

Merced, banuiesc ca-l ia de nostalgie, nu sa masina de zi cu zi, cum fac atatia cu Dacia 1300, care-i la fel de 'sigura'.

This post has been edited by argon: 21 Dec 2012, 10:17


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 21 Dec 2012, 10:28
Post #771


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Daca as avea de ales intre o Dacie si un Tico, oricand as alege a doua varianta. Desi varianta aleasa deja, cu mersul pe jos, e de departe cea mai sigura. 04.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 21 Dec 2012, 10:31
Post #772


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Multumesc. Deci din 2000 daca nu vad motorul sa depistez acel "calculator" in partea dreapta sus a motorului nu am cum sa stiu... posesorii, multi din ei habar n-au si spun ca e ba euro1 ba euro 3 (!).
Pana in 1999 inclusiv este ok iar din 2000 e "cu risc", trebuia vazut motorul.

Zi de zi merg avem un 2.0T care nu-si justifica deplasarile iat Tico mi-a placut pentru ca e destul de nervos pentru oras si pentru 1-2 persoane ce-ti trebuie mai mult? (viteze pana in 60)... Si da, e si o doza de nostalgie.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Dec 2012, 10:35
Post #773


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca e de zi cu zi...parerea mea, ia si tu un Twingo ceva, gasesti la pret bun un initiale paris adica full, de prin 2001..si nu se compara cu Tico.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 21 Dec 2012, 10:48
Post #774


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Le-am luat pe rand si am considerat ca asta e un motor extrem de simplu si fiabil; in plus e foarte usor. La motor se pot face multe modificari caz in care ar putea sa fie mult mai sprinten. Are cine sa ma ajute la modificari... Pe de alta parte daca stau sa ma gandesc, unul bun ajunge pe la 1100-1250 euro iar de banii astia poti lua multe masini din categoria mini insa cred ca la consum Tico iese invingator. Imi amintesc cand faceam plinul si ma uitam cat de greu coboara acul... la fel de adevarat ca vitezele erau pe la 100-110 pe cand cu asta de acum... consum dublu, viteza dubla.
Sa caut una din 99-00 (primele luni) in stare cat mai buna si daca e sa fie voi lua unul.

<span class='edit'>21 Dec 2012, 20:26:</span>
Hai sa va intreb ceva: in cazul autoturismelor inmatriculate inainte de 2007 (cazul acestor Tico) se mai plateste taxa de poluare? In cazul in care se plateste, diferenta dintre noneuro si euro e foarte mare, pretul unui Tico de 12-13 ani (1999-2000) ajunge la o suma frumusica, 2000 euro respectiv 400 euro, vezi pozele de mai jos.
[attachmentid=1627858267] [attachmentid=1627858268]
Totodata, daca ar fi sa vand masina mea conform aceluiasi calculator taxa ar fi de 1835 euro desi este euro4 dar are 7 ani... dracu o mai cumpara...
Cum e cu aceasta taxa de poluare???

This post has been edited by audiofilu': 21 Dec 2012, 20:28


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 21 Dec 2012, 20:34
Post #775


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Exact asa cum banuiesti. Cauta-l si tu Euro 2 daca tot cauti, desi are minusurile lui. Sau spera sa gasesti unu' repede.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 21 Dec 2012, 20:41
Post #776


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




A, deci numai in 2012 nu se mai plateste si de la anul se aplica aceasta taxa din nou? Daca il iau in 2012 nu mai platesc nimic decat pretul sau?
Am gasit vreo 3 noneuro care ar indeplini cerintele. Sunt si euro2 dar acum chiar nu stiu daca e chiar asa de mare diferenta dintre ele. Unii spun ca asta noneuro e mai fasnet dar porneste putin mai greu pe cand euro2 ar fi mai gatuit (normal, de catalizator si de normele euro) dar porneste mai la sfert.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Dec 2012, 20:51
Post #777


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Catalizatorul ala mare minune sa-l mai aiba, probabil fostii proprietari l-au spart si au lasat doar carcasa, la euro 2 cu carburator tine pana in 100.000 km. Dar avantajul ar fi taxele, ca pe acte e euro 2, iar odata la doi ani iti permiti 50 de lei in plus sa fie euro 2 wink.gif

This post has been edited by argon: 21 Dec 2012, 20:53


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 21 Dec 2012, 20:53
Post #778


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




ok dar daca e euro 2 si catalizatorul este eliminat mai functioneaza cum trebuie?
apoi cum e cu taxa asta pana la urma? daca e asa trebuie sa ma misc repede si nu cred ca mai am timp sa o inmatriculez in 2012 avand in vedere ca urmeaza zile libere fara numar... voi ce ziceti?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Dec 2012, 20:56
Post #779


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Normal ca functioneaza cum trebuie, chiar mai bine. Se pot pacali si cele euro 3-4 cu 2 sonde lambda si o gramada de electronica, la Tico ce sa zic.. Cu taxa, teoretic o sa intre de la 1 ian 2013 si la cele inmatriculate inainte de 2007. Dar oricum se va ajunge la o taxa anuala de poluare, si daca ai de gand sa-l ti, o sa fie nasol la non euro an de an.

This post has been edited by argon: 21 Dec 2012, 20:57


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 21 Dec 2012, 21:21
Post #780


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Concluzia e ca la asta a mea, la momentul actual tinand cont de vechime taxa e de 1600 euro. Cum nu prea se inghesuie lumea sa cumpere turbo benzina eu cred ca raman cu ea (nu spun ca ma deranjeaza). Ei bine, la Tico n-ar fi o problema pentru ca 800-1000 euro nu-s o avere si-l tii pana nu se mai poate apoi la dezmembrari... Am eu o cursiera care daca ar fi s-o iau acum noua cu echiparea ei face vreo 6000 euro asa ca ce sa mai zic de o masina de 1000 euro.
Nu cred insa ca am timp fizic sa o inmatriculez pana la finele anului. Sau am?
Apoi... vad ca mi-ai spus de scoaterea catalizatorului; sa presupunem ca gasesc una buna din 2000-2001 care este euro2 (nu conteaza starea catalizatorului). Daca il anulez va merge mai bine ca unul noneuro sau va fi mai gurmand cu acei 1-2 l la 100km?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
27 Pages « < 24 25 26 27 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 06:26
Dacia