TEAVA SPARTA
![]() ![]() ![]() |
TEAVA SPARTA
tomas |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|||
dennis67 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
O dai frumusel jos si cauti un sudor autogen sa ti-o alameasca .Verifica bine teava ptr ca s-ar putea sa mai fie slabita de rugina in cateva locuri
|
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#3
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ajuta-ne cu o poza.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
tomas |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Ptr DENNIS:
Daca mai dau odata furtunul de la filtrul de aer jos ma tem ca nu o sa-l mai pun la loc(v-am explicat intr-un post anterior ca-l am fisurat rau si la capete si la jumate).Cineva stia o masina ca a mea la dezmembrari dar vad ca nu a mai zis nimic de acel furtun. Ptr R19/16V: Asa cum am mai spus nu sunt priceput in calculatoare daca imi explicati pas cu pas treba cu pusul poze pe calculator o sa o rezolv am telefon cu camera si cablul de date. In alta ordine de idei teava aia e pusa foarte rau acolo in zona jojei de ulei si nu stiu de ce e teava si nu furtun,merge pe sub furtunul de aer undeva in spatele motorului. 3 Jun 2009, 10:44: Apropo pompa de apa are sistem de ungere propriu sau ungera se face prin antigel,altfel spus ce risc cu apa de la chiuveta bagata azinoapte in motor? 3 Jun 2009, 11:26: De moment am pus niste POXILINA acolo pe orificiu,acum astept sa se intareasca.A mai incercat cineva asa ceva,credeti ca rezista poxilina la temperatura si presiune?Eu am lipit o teava de incalzire cu poxilina in casa si a rezistat 2ani pana am schimbat tevile cu pexal,la masina pana acum nu,ce ziceti rezista de moment sau nu ptr ca nu stau bine cu finantele momentan pana pe 10 la salariu. This post has been edited by tomas: 3 Jun 2009, 11:26 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
iulius06 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 27 July 08 From: Bucuresti-Dragasani ![]() |
motorul e diesel? am avut si eu probleme cu conducta aceea care duce la vasul de apa.Nu am gasit-o la nicun centru de dezmembrari.La piese auto nici atat....eu am taiat o portiunde de 5 cm unde era sparta si am pus-o asa...(nu am mai prins-o de bloc-motor)
|
--------------------
Renault
19-GTD
1989
- Z-5013_AG
|
|
tomas |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Nu este benzinar de 1,8multipunct.
Acum am ajuns de la "ditamai"servisul dacia renault dupa ce s-au uitat vreo 2,5 ore la acea teava au zis ca e complicat rau tare de dat jos ptr ca vine pe sub termostat si se opreste undeva prin spatele motorului pe langa galeria de evacuare si ca nu garanteaza nimeni lucrarea ca daca mai crapa in alta parte bla,bla ,bla...... . Am ramas tot cu poxilina pe acea teava si vad ca rezista bine am chinuit-o vreo 40 de kilometri prin oras si e tot acolo nu lacrimeaza apa pe nicaieri. |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#7
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Daca vorbesti de reperul #7 - 7700866554 - ~80e.
Daca nu, trebuie sa pui poza. Attached thumbnail(s) teavaapaf3p.jpg ( Size: 98.5k ) Number of downloads: 918 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
tomas |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Astazi mi-a mai zis cineva ca daca vreau sa curat sistemul de racire sa bag niste calgon in vas sa-l las sa mearga cam o ora si dupa il golesc pe la furtunul din stanga jos,dupa pot sa-i bag antigel si apa distilata,mentionez ca operatiunea se face cu toate cele(furtune,radiator,tevi)la locul lor.
Este bine este rau? Ce ma sfatuiti sa fac sa fac ce a zis omu sau nu? Actualmente cea mai mare problema ar fi banii necesari apoi timpul insuficient pe care il am la dispozitie daca ajung la servis la meserias trebuie sa stau dupa el pana mananca pana vorbeste cu Mitica Georgica etc asta inseamna timp foarte mult. Apropo nu e nimeni din Valcea pe acest forum?????????? 3 Jun 2009, 19:13: R19/16V Am 3 poze pe telefon dar cum le pun aici sa le poti vedea? Da cam ala e aia e teva dar la capatul astalalt spre furtunul dublu simbolizat in desen prin linie intrerupta,exact in dreptul acelui stut(teava care are la un capat 2iesiri chiar nr 7 in desen. Dupa pozitia ei merge cumva in calorifer din bord sau in motor ptr ca nu imi pot da seama prea bine din desen 3 Jun 2009, 19:16: Apropo am rezolvat problema cu instalatia de climatizare prin inlocuirea firelor arse si vreu sa spun ca merge brici,acum am gasit o gaura in teva ,oare ce v-a mai urma,dar ce cauta atata teava pe acolo,la dacie erau numai furtune era mai bine zic eu 3 Jun 2009, 19:21: Am niste intrebari mai sus ma poti ajuta cu ceva raspunsuri R19/16V????? This post has been edited by tomas: 3 Jun 2009, 19:21 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
iulius06 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 27 July 08 From: Bucuresti-Dragasani ![]() |
Sunt din Dragasani dar stau mai mult in Bucuresti.Ai putea sa incerci pe varianta pe langa Dacos.S-ar putea sa gasesti acolo.Mai e un centru dupa Rovimet(daca spun bine) dupa ce treci podul pe dreapta catre Dragasani...
|
--------------------
Renault
19-GTD
1989
- Z-5013_AG
|
|
tomas |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Nu mai zice nimeni nimic?????????????
4 Jun 2009, 15:21: Ce ziceti daca bag niste mr.muscolo(1plic 70g) in vasul de expansiune si il las acolo pana porneste GMV-ul si apoi golesc tot?????? Cutat mizeria sau curat tot????????? 4 Jun 2009, 19:58: Nu mai e nimeni pe aici??????????????????? This post has been edited by tomas: 4 Jun 2009, 19:58 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#11
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Regulamentul nu iti permite sa iti repeti intrebarea aiurea. Ai pus-o, acum ai rabdare pana cineva iti va raspunde, cu toate ca raspunsul clar este inlocuirea tevii.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
tomas |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Din cate stiu erati mai promti cu raspusurile,mai rapizi unu doua raspunsuri pe zi e cam deloc.
R19/16V in afara de solutia capitala chiar nu mai e niciuna????? |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#13
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu prea. Tevile alea au prostul obicei de a coroda destul de rau daca lichidul de racire nu este conform recomandarilor producatorului.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
tomas |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Din seara de cand am inceput postul am lipit-o cu poxilina si vad ca tine,sa mai bag si solutie 2+2 preventiv sau?ce zici?Daca pun un plic de 70grame de mr muscolo in vas reusesc sa curat instalatia de mizerie sau o curat de tot???????
|
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
dennis67 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
I-ti recomand sa schimbi teava sau cel putin sa o petecesti cum ti-am scris mai sus.Ar mai fi o varianta sa o tai si sai pui un adaos de furtun cu coliere.
Cat despre porcarii de calgon si mr muscolo nici sa nu te gandesti.O sa arzi sigur garnitura de la ciuloasa. |
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
tomas |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Multumesc mult pentru sfaturi DENNIS.
Am sa renunt la calgon si la muscolo daca zici ca e asa de nasol rezultatul mai bine bag apa distilata o las sa mearga pana porneste gmv-ul si o scot si-i pun antigel (halvoline de ala rosu) . Repet operatia de vreo 2 ori si sa speram ca se mai elimina "jegul"din instalatie si din motor. Cat despre teava nu am cum sa-i pun furtun ptr ca e sparta exact la vinclu exact in unghiu de 90 5 Jun 2009, 13:25: Inca ceva spune-ti-mi va rog cum aduc pozele din calculator aici pe forum.Multumesc anticipat. This post has been edited by tomas: 5 Jun 2009, 13:25 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
dennis67 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
Folosesti Browse din josul paginii selectezi poza dai Open si dupa aceea Add This Attachament
|
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
tomas |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
03062009_001_.jpg ( Size: 287.82k )
Number of downloads: 883
03062009_002_.jpg ( Size: 273.14k ) Number of downloads: 823 03062009_003_.jpg ( Size: 214.94k ) Number of downloads: 821 04062009_002_.jpg ( Size: 179.81k ) Number of downloads: 812 04062009_003_.jpg ( Size: 158.63k ) Number of downloads: 96 6 Jun 2009, 18:26: Multumesc pentru promtitudine si explicatii au fost ele cam stiintifice dar dupa ceva chin am reusit.Inca o data iti multumesc DENNIS. Acum sa va explic cate ceva :in poza 1 este vedere de sus a respectivei tevi in poza nemarita cine stie acest tip de motor stie ce zic e teava sparta exact in opusul jojei de ulei. Criza fiind am bagat provizoriu antigel concentrat romanesc, au incaput aproape 5,6l.Pt cultura mea spuneti-mi si mie va rog care e capacitatea exacta a instalatiei de racire si de ce chiar dupa curatarea (prin umpleri si goliri repetate de apa iar la prima operatiea am folosit "curatitor de radiatoare de la 2+2"acul din bord nu sta mai jos de linia a-4-a????????????? 6 Jun 2009, 18:28: Astept cu nerabdare parerile voastre si sfaturile bineinteles. Va multumesc anticipat. This post has been edited by tomas: 6 Jun 2009, 18:28 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
La linia a 4a e practic pozitia maxima la care ar trebui sa mearga motorul, fiind indicele care iti arata ca a pornit ventilatorul - cel putin in oras la ore cu circulatie intensiva. La mine asa sta. In afara, la viteze de croaziera 120-140 la mine sta exact la jumatate dintre 2 si 3. Si la mine se incalzea f repede dar avand in vedere ca eu am fost nevoit sa dau radiatorul jos, l-am spalat bine, doar cu jet de apa (nu prea sunt de acord cu chimicale excesive in apa de racire). S-a simtit o diferenta enorma - se incalzeste mai greu. Daca ai de gand sa dai radiatorul jos sa-l cureti e bine sa fii atent la ce desfaci si de unde... fii atent la clema din partea drepta si la tampoanele de la partea inferioara a radiatorului - mie mi-au dat ceva batai de cap pt ca au o singura pozitie si daca nu il pui inapoi cum trebuie, nici clema de sus nu vine bine. Spor!
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
tomas |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Si dupa curatirea cu acea solutie tot aproape de a-4-a linie sta,numai daca dau drumul la A.C reusesc sa-l tin la jumatate intre a-3-a si a-4-a liniuta.Am avut ceva batai de cap cu furtunul de jos din stanga al radiatorului cum privesti motorul,nu reuseam din cauza spatiului mic sa strang colierul.Motorul meu are AERISITOARE la sistemul de racire?????????
La demontarea radiatorului momentan nu ma incumet deoarece mi-e frica sa nu dau de alte necazuri. |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
dennis67 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
Nu este neaparat nevoie sa dai jos radiatorul ptr spalare.Dai jos numai furtunele si bagi apa cu un furtun cu presiunea de la robinet din ambele sensuri.La fel procedezi si cu blocul motor cat si radiatorul de incalzire.
Nu ai nici-o problema cu antigelul romanesc.Eu circul cu acest tip de antigel de 10 ani. |
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Din cate stiu eu instalatia de racire se aeriseste singura, dar totusi exista un aerisitor pe radiator. un fel de surub din plastic cu cap de surubelnita in cruce, cel putin asa e la mine - se gaseste in coltul din dreapta sus pe partea dinspre motor. Eu nu l-am desfacut niciodata pt ca mi-a aratat un mecanic bunicel cum sa fac aerisirea.
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
dennis67 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
In general nu este bine sa umbli la acel surub de plastic.Poate fi colmatat.Motorul se aeriseste singur si dupa deschiderea termostatului si pornirea ventilatorului mai faci o mica complectare de lichid dupa care nivelul ramane constant
|
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
tomas |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Stiti cumva care e capacitatea sistemului de racire?????????????
10 Jun 2009, 07:42: Dj_Bonssay: Spune-mi si mie te rog aceea metoda de aerisire. Multumesc anticipat. This post has been edited by tomas: 10 Jun 2009, 07:42 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Pai ti-a zis dennis in cateva cuvinte.... pui apa sau antigel sau ce pui tu in borcanul de expansiune pana la limita maxima, pui dopul, pornesti motorul - la un moment dat o sa inceapa sa scada. Trebuie sa ai grija sa nu se goleasca borcanul. Daca vezi ca da semne sa ramana fara apa in borcan, opresti motorul, stai 10 minute, desfaci capacul, completezi pana la limita maxima, pui capacul, pornesti motorul. Operatiunile astea le repeti de fiecare data cand observi ca ramai fara apa in borcan. Ai sa observi ca la un moment dat nu mai dispare apa din borcan. Lasi motorul sa mearga in continuare, pana porneste aeroterma de 2-3 ori, opresti motorul si daca mai e nevoie sa completezi cu lichid, stai 15 min, scoti capacu, completezi pana la limita maxima si pui capacul. Eu asa am facut la mine si nu am probleme. Spor la treaba!
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
tomas |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Multumesc DJ Bonssay dar operatiile descrise mai sus de tine le-am efectuat dar acel ac tot mai sus de a-4-a liniuta sta si prin oras si in afara si PACE asa vrea el si GATA,acum problema ulterioara curatirii cu acea solutie "2+2" e urmatoarea:IMI PICURA lichid pe la radiator pe sus prin coltul din stanga pe la furtunul de sus (cum privesti masina din fata).
Intrebare :are cumva vreo garnitura pe acolo sau e alamit??????????? 16 Jun 2009, 23:13: Din cate am vazut acei "cilindri" de la capetele radiatorului par a fi de plastic,ASA ESTE????????? This post has been edited by tomas: 16 Jun 2009, 23:13 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
dennis67 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
Vad ca nu scapi fara sa dai radiatorul jos-mai mult ca sigur este colmatat pe ultimii 3 faguri.
Da radiatorul jos spala-l bine de impuritatile din el cu multa apa sub presiunea robinetului(prin agitare). Spala bine cu aceasta ocazie si blocul motor cat si radiatorul de incalzire prin procedeul descris de mine mai sus(din ambele sensuri) Monteaza totul la loc. Inrodu antigel(il poti refolosii pe cel vechi filtrat prin tifon si imbunatatit cu 1lde antigel nou;sau poti folosii si antigel romanesc) si fa aerisirea descrisa mai sus de dj bonsai cu mica diferenta ca lasi capacul deschis si complectezi lichidul cu motorul pornit ca sa fie intotdeauna intre min.si max. Lasi motorul pornit pana cand porneste termocupla de vre-o 3 ori. Acum este momentul sa astupam porul din radiator. 1-Daca susura pe la furtun-se schimba colierul si se strange. 2-Daca susura pe la radiator atunci se intoduce solutia 2+2(radiator stop leak-neaparat lichida) bine agitata si usor sa se amestece cu antigelul(sa nu uiti sa deschizi in calzirea).Lichidul trebuie sa se imprastie uniform si sa se depuna numai unde este cazul. Insurubezi busonul fara sa-l strangi si pleci intr-o cursa de aprox.15-20km unde poti sa o alergi putin. Cam astea ar fi.;susurarea de la radiator ar trebuii sa se opreasca si racirea sa revina la normal. Sa ne ti la curent. |
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
tomas |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
DENNIS imi susura sub furtunul ala mare de alimenteaza radiatorul,se prelinge un firicel de antigel si apa cam la 2cm sub furtun,de aia am intrebat daca
exista vreo garnitura intre "cilindrul" de plastic si corpul radiatorului ? Am bagat ieri o solutie ungureasca pentru acea scurgere acum astept rezultatul(o sa cobor sa ma uit dupa ce mai sta nitel ploaia)eventual am sa fac niste poze cu camera pentru ca telefonul nu are blit si nici claritate. 17 Jun 2009, 11:17: Asa cum am zis iata pozele. 17 Jun 2009, 11:29: Chestia aia alba de se vede in dreapta furtunului ce aduce apa in radiator este poxilina. In cea de a-2-a poza pe acele inele gaseam permanent umed dupa o stationare mai mare (7-8 ore). In cea de a-3-a poza se poate observa ca la partea de sus,in acel sant inca mai este umed dupa curatiri (stergeri) repetate. A-4-a poza este furtunul de iesire a lichidului din radiator,care inca mai este umed. A-5-a poza este noutatea pe care am observat-o acum 20 de minute cand am facut pozele.Va multumesc anticipat pentru sfaturi,sugestii.Fac precizarea ca ieri pe la ora 15,30 am bagat o solutie de astupat pori ungureasca,iar in a-5-a poza postata se vede ca nu prea si-a facut treaba. 17 Jun 2009, 11:34: Tot pentru cei care stiu sa-mi raspunda am atasat cateva poze cu indicatorul de temperatura in diferite momente 17 Jun 2009, 11:47: In prima poza cu indicatorul de temp.lichid racire este motorul rece pornit in relanti. A-2-a motorul la 10 minute in relanti,a-3-a la 20 minute in relanti,a-4-a la 26 minute in relanti cand a pornit si GMV-ul. Problema care se pune e urmatoarea in relanti nu sare de a-4-a linie dar in mers atat in oras cat si in afara trece peste a-4-a liniuta si sta undeva la jumatate intre a-4-a si a-5-a liniuta,intrebare e DE CE????? Fac precizarea ca "testul"a fost facut cu caldura pornita si ventilatorul de bord la treapta 1,iar in mers cateodata folosesc A.C si mai mereu pe timpul zilei sta pe RECE in treapta 3 a ventilatorului de bord.Va multumesc anticipat ptr sugestii si sfaturi si imi cer scuze daca plictisesc pe cineva si pentru postul cam lung. This post has been edited by tomas: 17 Jun 2009, 11:47 Attached thumbnail(s) DSC03661.JPG ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 87 DSC03662.JPG ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 73 DSC03663.JPG ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 58 DSC03664.JPG ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 61 DSC03667.JPG ( Size: 1.2mb ) Number of downloads: 67 DSC03668.JPG ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 62 DSC03674.JPG ( Size: 1.11mb ) Number of downloads: 52 DSC03675.JPG ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 57 DSC03676.JPG ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 61 DSC03677.JPG ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 57 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
dennis67 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
Poti sa incerci sa-i mai pui inca niste poxilina ptr.momrent dar nu este decat o carpeala care nu cred ca va tine.Cel mai bine e sa schimbi radiatorul.Unul sekond e la 200Ron si ai siguranta.
|
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Aici dennis are dreptate.. cu schimbatul doar ca as face un sacrificiu si as pune unul nou. Si eu l-am pus second pe al meu doar ca am gasit un second care arata si fucnioneaza f bine si inca mai are etichetele de pret pe el. In cazul in care iti iei un second, sa-l verifici bine inainte sa-l pui pe masina, sa nu ai surprize dupa montare. Spor!
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 06:22 |