Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

TEAVA SPARTA

tomas
post 17 Jun 2009, 13:16
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Va multumesc ptru sfaturi.
Revenind la indicator a-4-a linie carei temperaturi corespunde dar a-5-a??????????????
De curiozitate a desfacut cineva vreun radiator adica a separat cineva plasticul de aluminiu exista garnitura acolo sau e alamit????????????????????


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dennis67
post 17 Jun 2009, 14:13
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 10 June 08




Este turnat peste el.Nci-o sansa sa-l mai pui inapoi.


--------------------
renault19 chamade 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 17 Jun 2009, 14:27
Post #33


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu e turnat... dar nici inapoi nu-l mai pui smile.gif

Si da, e garnitura acolo.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 17 Jun 2009, 14:30
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




MULTUMESC R19/16V stiam eu ca nu o sa ma lasi la greu


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 24 Jun 2009, 18:36
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




La acest capitol imi permit sa va contrazic pe amandoi,am desfacut ieri radiatorul si culmea acea garnitura este ok iar la montare am pus ceva mastic de ala rosu peste si NU MAI CURGE.
Beleaua e ca dupa curatirea radiatorului si a blocului motor tot pe la a-4-a linie imi sta acul(porneste gmv-ul la a-4-a scade acul 2 liniute de alea mici si atat).
Ce am gresit????????


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 24 Jun 2009, 20:37
Post #36


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Cel mai indicat , fa doua poze si posteazele aici ,s epare ca iti faci probleme degeaba ,,s-ar putea ca totul s afie in regula smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 25 Jun 2009, 00:46
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Nu cred pt ca am testat si in relanti si in mers si tot linga a-4-a linie sta (porneste gmv-ul coboara acul 2 liniute de alea mici si in 3min urca iar repet indiferent daca e la relanti pe loc sau la 3000 de ture in mers.
Nu ti se pare normal ca in timpul mersului sa stea mai jos?????

25 Jun 2009, 01:04:
Nu vreau sa ma gandesc la temperaturile de 38-40 de grade si nici la orase foarte aglomerate gen Bucuresti.
Anul trecut pe vara am fost prin Bucuresti iar de la intersectia cu centura buc si pana la palat la cotroceni am facut o ora si 15min pe ditamai bulevardu Iuliu Maniu si nu a sarit acul de locul de pornire al gmv-ului(la mine porneste gmv-ul la ultima liniuta mica pana in a-4-a linie mare).
Acum dupa ce am spalat si radiatorul si blocul motor a avut momente cand a sarit lejer de a-4-a linie mare(se oprea undeva intre a-4-a si a-5-a linie mare )nu dese momentele dar a avut,asa am patit aseara cand am venit de la tara,aseara am oprit si am lasat-o 15 min sa se raceasca pe restul traseului nu am mai observat sa se ridice mai mult de a-4-a linie .


25 Jun 2009, 01:09:
Am sa pun si ceva poze cu "marea operatie"

25 Jun 2009, 01:21:
In a-2-a poza se pot observa cu ceva "curaj"(imi cer scuze ptr calitatea pozei viteza a fost de vina) bobitele de la "stop leak"asa ca.........
Am sa fac dimineata niste poze cu radiatorul montat pe masina sa va dovedesc ca nu mai curge ca poate nu ma credeti pe cuvant.

This post has been edited by tomas: 25 Jun 2009, 01:21

Attached thumbnail(s)
23062009.jpg ( Size: 124.54k ) Number of downloads: 271
23062009_001_.jpg ( Size: 200.76k ) Number of downloads: 261
23062009_002_.jpg ( Size: 159.87k ) Number of downloads: 265
23062009_003_.jpg ( Size: 174.72k ) Number of downloads: 266
23062009_004_.jpg ( Size: 186.44k ) Number of downloads: 265
23062009_005_.jpg ( Size: 170.25k ) Number of downloads: 53


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dennis67
post 25 Jun 2009, 07:27
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 10 June 08




Bravo!! Ma bucur ca ti-a reusit operatia.Acum imi dau seama ca radiatorul pe care l-am avut pe masina nu cred ca era VALEO si avea marginile turnate peste faguri.


25 Jun 2009, 09:29:
La mine in timpul mersului i-mi sta la a doua liniuta max. a treia.
Nu stiu ce sa mai spun. wacko.gif Ar mai fi numai varianta ca sa nu i-ti functioneze corect pompa de apa(sa aiba palete rupte ) dar nu prea cred. sad.gif

This post has been edited by dennis67: 25 Jun 2009, 09:29


--------------------
renault19 chamade 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 25 Jun 2009, 11:25
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




DENNIS te referi la liniutele alea mici pana intra-4-a linie mare nu?????

25 Jun 2009, 11:28:
La mine aici porneste gmv-ul

25 Jun 2009, 11:32:
Scade 2liniute de alea mici si in maxim 3 min porneste iar,asta e pozitia acului si in mers in afara si in oras si pe loc in relanti,aseara mi-a sarit peste a-4-a linie mare si s-a oprit undeva la jumate intre a-4-a si a-5-a linie mare.

25 Jun 2009, 11:38:
Zic si eu ca dupa marea "operatie" trebuia sa coboare pana spre a-3-a linie mare macar in mers in afara orasului,nu?????????

25 Jun 2009, 11:46:
Aseara dupa ce mi-a facut "figura"cu saritul peste a-4-a linie mare a ceasului din bord si dupa ce am oprit-o 15 min pe restul drumului nu a mai facut "figuri".
Sa fi fost "dop de aer"?????????
Cand i-am bagat antigel am lasat-o fara buson la vasul de expansiune aprox.15 minute.
Spune-ti-mi si mie cat intra in instalatia de racire???????????

This post has been edited by tomas: 25 Jun 2009, 11:46

Attached thumbnail(s)
DSC03677.JPG ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 66


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 25 Jun 2009, 11:47
Post #40


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Este foarte bine.

Francezul zice sa nu te agiti nici cand se aprinde becul smile.gif Zice sa tragi pe dreapta, lasi motorul sa mearga 1 minut, dupa care-l opresti si-l repornesti dupa ce se raceste.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 25 Jun 2009, 20:34
Post #41


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




6,1 litri sa u 6,5 litri :0 motoare F3Pxxx


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeonMan
post 25 Jun 2009, 21:04
Post #42


Fan RENAULT


Group: Members
Posts: 247
Joined: 19 September 08
From: Cluj Napoca




Ca o informatie, la mine sta de la a patra linie, pana la doua liniute peste a patra, tot timpul jongleaza aici, indiferent ca e 40 grade plus, sau -20 grade, indiferent ca sunt in oras sau la drum lung.Nu am avut probleme cu motorul deloc, iar la a patra linie mare cu inca doua liniute, eu am fix 90 grade celsius, adica atunci imi cupleaza GMV-ul. Asa ca nu te mai stresa.Apropo motorul meu e F3P 760, 90CP.Ce am mai observat e ca din toamna pana prin martie aprilie nu imi porneste GMV-ul deloc, doar vara.


--------------------
Renault Laguna 2004, 1.9, 120 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 25 Jun 2009, 23:26
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




R19/16V:
Daca ar sta acul acolo(ma refer la poza de mai sus) ar fi super dar in aglomeratie trece de a-4-a linie mare si se opreste la a-3-a liniuta mica asa ca bine ar fi sa nu se aprinda becul de avarie.
Apropo inainte acolo imi fierbea deja apa in vas,adica la a-3-a liniuta mica(lucru intamplat anul trecut in august ocazie cu care mi s-a fisurat vasul.
Vepman:
Daca informatiile furnizate de tine sunt corecte inseamna ca si aici am bagat mai putin(5 litri,3 de antigel si 2 de apa).
Leon:
La mine pana acum 2 saptamani nu indraznea sa sara de a-4-a linie mare nici in aglomeratia din Bucuresti.
Asa cum am promis mai sus pun si cateva poze ca sa vedeti ca nu mai curge radiatorul:

25 Jun 2009, 23:27:
Imi cer scuze pentru calitatea pozelor,sunt facute cu telefonul

This post has been edited by tomas: 25 Jun 2009, 23:27

Attached thumbnail(s)
25062009.jpg ( Size: 104.74k ) Number of downloads: 60
25062009_001_.jpg ( Size: 315.2k ) Number of downloads: 50
25062009_003_.jpg ( Size: 304.36k ) Number of downloads: 47


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 26 Jun 2009, 19:29
Post #44


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




In tabeel sunt date capacitatile sistemelor de racire.
Trebuie sa ai in vedere faptul ca aia vut lichid de racire ramas in motor , in calorifer , pe conducte , etc ..
Lucru identic si cu cantitatea de ulei


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 26 Jun 2009, 20:06
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Am inteles si iti multumesc ptr sfaturi.
C el mai frica mi-a fost de ulei dar daca nu a facut spuma insemna ca e ok.
Spune-mi si mie unde e pompa de apa(eventual si o poza)si cum o pot verifica eu.
Multumesc anticipat.


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 27 Jun 2009, 19:55
Post #46


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




In desenul atasat , cu Rosu este fulia pompei de apa , cu albastru pomp de apa cu suruburile aferente, si cu verde cureaua de auxiliare.

Pentru a verifica presiunea pompei scoti busonul vasului de expansiune si in cazul relantiului lichidul de racire trebuie sa tasneasca pe furtunul subtirel din partea superiora. In cazul in care accelerezi debitul de apa trebuie sa creasca semnificativ !

PS : ti-am atasat o poza a unui motor F3N. In cazul in care ai alt model difera un pic smile.gif dar in general este aceeashi pompa smile.gif

This post has been edited by vepman_ro: 27 Jun 2009, 19:57

Attached thumbnail(s)
motor_ansamblu.jpg ( Size: 161.3k ) Number of downloads: 47


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 28 Jun 2009, 08:59
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Multumesc pentru informatie,dar motorul meu este F3P.

28 Jun 2009, 09:20:
Eu am si compresorul de la A.C si servo directie deci pe unde ar fi pompa de apa??????

This post has been edited by tomas: 28 Jun 2009, 09:20


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Jun 2009, 10:13
Post #48


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Asistarea directie trebuie sa fie electro-hidraulica la tine.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 28 Jun 2009, 13:24
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Ce zici?
Nu prea cred pt ca atunci cand am schimbat bucsile de la caseta nu am vazut decat conductele de lichid si atat,unde sa fie atata electronica ??????????


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 29 Jun 2009, 09:52
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




E a 2 oara cand citesc topicul asta si incerc sa-mi dau seama de ce iti oscileaza acul ala de la temperatura atat de tare. Parerea mea este ca , daca intr-adevar ai facut aerisirea bine si tot oscileaza acul ala mai ai2 variante - 1 asa trebuie sa mearga si cu asta basta sau 2 sa incerci sa verifici sondele alea de temperatura lichid de racire. Din cate tin minte una este pe radiator si una pe motor. La fel de bine tin minte ca s-a discutat despre valorile acestor sonde. Si in cazul aceste, dac sondele functioneaza bine.... se aplica punctul 1. Spor la treaba ! biggrin.gif


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 29 Jun 2009, 13:03
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Valorile la acele sonde nu le stiu,dar de curatat le-am curatat cu un spray de contacte.
Prima este pe radiator in partea stanga jos iar a doua este pe blocul motor in partea dreapta pe langa termostat.
Murdara a fost mufa sondei de pe radiator,dupa curatare nu a mai sarit acul la apa asa mult(adica nu a mai sarit de a patra linie mare.
Acum ramane de vazut.


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 29 Jun 2009, 23:06
Post #52


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Din pacate documentatie pentru motoarele F3P nu prea exista , orcum ca idee executa cateva poze pe la fulii pe acolo , in detaliu , in ansamblu, sa ne dam si noi cu parerea , orcum nu prea ai ce umbla pe acolo , decat atunci cand te hotaresti sa schimbi pompa , in rest decat inspectare vizuala ....


Acum vin cu o presupunere, dar nu o lua in serios ..sa fie garnitura de chiuloasa? esti sigur ca nu pierzi lichid de racire? esti sigur ca termostatul este in regula? esti sigur ca nu balboteaza, degajare de gaze in vasul de expansiune inmomentul in care turezi repede motorul?uleiul cum s eprezinta ? nu are urme de apa (picaturi )minuscule?

Incearca sa gasesti valorile sondelor pe forum si eventual sa le masori la diferite temperaturi .......


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 30 Jun 2009, 08:48
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




VEPMAN,de garnitura mi-a fost si mie teama ca s-a dus atunci cand am ramas fara apa(atunci cand s-a spart teava)
Poze in detaliu nu prea pot face pentru ca nu prea am cum sa prind toate fuliile dar am sa incerc totusi.
Lichid de racire nu pierd e la acelasi nivel de acum 5 zile de cand am mai schimbat un furtun la instalatia de racire(lacrima nitel pe la un cap).
Termostatul este in regula ptr ca furtunul ala mare care intra in radiator se incalzeste treptat deci...
Lichidul in vas nu balboteaza nu face bule nici in relanti nici in turatie,asa cum mi-ai spus mai sus cu busonul scos am turat-o iar pe furtunelul ala mic a inceput sa vina mai mult lichid,deci zic ca pompa ar merge.
Uleiul a inceput sa se innegreasca, am 3200 cu el de cand l-am schimbat.
Altceva nu stiu ce sa mai zic.....


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 30 Jun 2009, 19:04
Post #54


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Eu zic ca este in regula smile.gif
Iti faci griji degeaba ...


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 30 Jun 2009, 22:44
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Sa speram ca asa o fi,cu toate ca nu cred.


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 7 Jul 2009, 14:10
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




N-are cum sa fie garnitura.. daca era garnitura si intra antigel in ulei se vedea de la o posta fumul alb din spatele masinii. Revin la parerea mea.. cauta parametri la sonde .. masoara si daca sunt ok asa tre sa mearga masina si gata.


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 10 Jul 2009, 19:06
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Multumesc pentru informatie.


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 12 Jul 2009, 22:23
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Am alamit in 3 locuri stresu ala de teava si cred ca mai are un por in ea pentru ca deasupra colierului am tot timpul umed si se prelinge pe unul din furtune.
Momentan asa o las pana fac rost de timp si de finante.


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 9 Sep 2009, 08:38
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Salutare... Sper ca nu este prea tarziu am vazut ca cineva vroia sa isi curete radiatorul de racire: exista o astfel de solutie ii zice radiator oil emulsifier si curata foarte eficient instalatia de racire fara sa fie nevoie sa iei jos radiatorul si sa te chinui prea mult, este podus de KENT (nu tigarile) si merge.
Lasi motorul sa ajunga la o temperatura normala adaugi recipientul de 250 ml si il mai lasi sa mearga inca vreo 10 min cu el inauntru, golesti instlatia complet (gruja mare ca sa nu te arzi), eventual bagi si un pic de apa sa o clatesti sa nu ramana urma de solutie in instlatie dupa golire. O problema ar fi ca daca ai un furtun uzat tare s-ar putea ca solutia sa ii puna capat zilelor...


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 9 Sep 2009, 09:44
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Cand faci astfel de curatari, primul care cade este radiotorul de incalzire habitaclu.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:53
Dacia