Sfaturi achizitie Kadjar
![]() ![]() ![]() |
Sfaturi achizitie Kadjar
Mihnea2012 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|||
PeRuZzI |
![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 28 June 09 ![]() |
Guys, nu are rost sa va certati. Da, butonul coafat e 260 euro insa masina vine cu anvelope all seasons. Fara buton masina vine cu anvelope de vara.
|
--------------------
Peugeot
3008
2019 1.6 Benzina EAT8 Allure
|
|
magyari |
![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 4 August 05 From: Tg-Mures ![]() |
O sa-mi ajunga Kadjarul undeva pe la sfarsitul lunii martie. Ce parere aveti despre covorasele de cauciuc si tavita de portbagaj originale ? Asa din poza nu imi dau seama exact, dar par putin slabute si parca ar merita sa comand din alta parte ceva mai bun, durabil.
Cei care aveti cele originale, ce parere aveti ? |
--------------------
Renault
Kadjar
2017, Intens
|
|
Massor |
![]()
Post
#94
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 11 December 06 ![]() |
QUOTE(magyari @ 24 Jan 2017, 10:43) O sa-mi ajunga Kadjarul undeva pe la sfarsitul lunii martie. Ce parere aveti despre covorasele de cauciuc si tavita de portbagaj originale ? Asa din poza nu imi dau seama exact, dar par putin slabute si parca ar merita sa comand din alta parte ceva mai bun, durabil. Cei care aveti cele originale, ce parere aveti ? Presurile de cauciuc si tavita de portbagaj le-am comandat odata cu masina. Mi se par OK. Se muleaza perfect pe "relieful" masinii (ceea ce am auzit ca nu se intampla intotdeauna cu cele ne-originale). In timp ce presurile sunt bine priponite de capsele din dotare, tava de portbagaj este ceva mai mobila, dar e in regula asa daca umbli des la "etajul" inferior al portbagajului. Trebuie doar sa ai unghii bune ca s-o ridici. This post has been edited by Massor: 24 Jan 2017, 15:57 |
--------------------
Kadjar Zen
1.2 TCe EDC
2016
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
Inca o veste "buna"!
Verificati firmware-ul de la R-link 2! Daca incepe cu 2.X atunci v-ati lins pe bot de Android Auto, Waze sau Carplay!!! O vor primi doar cei care au cu 3.X! Sunt convins ca ati fost informati de dealer cand ati cumparat masina!! Traiasca Renault! @Mihnea Extended Grip NU e imblanzirea ASR (in pozitia SOL MOALE). E mai mult decat atat! Ti-am pus film cu teste, ti-am explicat, am pierdut vremea degeaba! Ti-a intrat in cap ca ai dreptate si tu nu vrei sa auzi alte argumente decat sa auzi pe cineva care e de aceeasi parere cu tine! Tu zici cam asa: senzorul de ploaie e doar un intrerupator care porneste stergatoarele cand da de apa! Si eu zic ca e mai mult decat atat, ca atunci cand e mai multa apa da mai repede din alea, ca la semafor se opreste etc. Cu respect, am sa ignor postarile tale ca imi pierd timpul! Asa ca nu te supara daca nuiti mai raspund, pur si simplu nu am sa vad postarile! This post has been edited by Marian Constantin: 24 Jan 2017, 13:03 |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
reddog76 |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
QUOTE(Marian Constantin @ 24 Jan 2017, 12:56) Inca o veste "buna"! Verificati firmware-ul de la R-link 2! Daca incepe cu 2.X atunci v-ati lins pe bot de Android Auto, Waze sau Carplay!!! O vor primi doar cei care au cu 3.X! Sunt convins ca ati fost informati de dealer cand ati cumparat masina!! Traiasca Renault! Pai si daca ai versiune 2.x nu poti face upgrade la 3.x? Nu suporta tableta sau nu vor ei sa iti faca upgrade? This post has been edited by reddog76: 24 Jan 2017, 22:55 |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
Se pare ca nu suporta tableta. E o treaba de hardware.
Alea cu 3.x arata la fel dar au alta configuratie hardware. Am sa verific informatia si din alta sursa. Oricum Renault refuza sa mai spuna ceva oficial! |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
reddog76 |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
QUOTE(Marian Constantin @ 25 Jan 2017, 17:40) Se pare ca nu suporta tableta. E o treaba de hardware. Alea cu 3.x arata la fel dar au alta configuratie hardware. Am sa verific informatia si din alta sursa. Oricum Renault refuza sa mai spuna ceva oficial! O sa incerc si eu sa vad daca obtin informatii legat de asta, pe canale neoficiale. Cum aflu ceva, va spun. |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#99
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
QUOTE(Marian Constantin @ 24 Jan 2017, 12:56) Inca o veste "buna"! @Mihnea Extended Grip NU e imblanzirea ASR (in pozitia SOL MOALE). E mai mult decat atat! Ti-am pus film cu teste, ti-am explicat, am pierdut vremea degeaba! Ti-a intrat in cap ca ai dreptate si tu nu vrei sa auzi alte argumente decat sa auzi pe cineva care e de aceeasi parere cu tine! Tu zici cam asa: senzorul de ploaie e doar un intrerupator care porneste stergatoarele cand da de apa! Si eu zic ca e mai mult decat atat, ca atunci cand e mai multa apa da mai repede din alea, ca la semafor se opreste etc. Cu respect, am sa ignor postarile tale ca imi pierd timpul! Asa ca nu te supara daca nuiti mai raspund, pur si simplu nu am sa vad postarile! Am observat superioritatea care te caracterizeaza si de aia ti-am dat replica. Am urmarit filmul pe care l-ai postat si nu releva nimic care sa contrazica ce am sustinut, desi tu asta doreai sa afirmi, cum ca ce e acolo contrazice ce am afirmat. Acum revii cu filmul dar tot nu ne zici ce ai vazut tu asa deosebit in el. Da, am dreptate in ce afirm si cred asta. Nu ai adus contraargumente. Nu imi pune vorbe in gura cu senzori de stergatoare ca sa iti gasesti argumente. Cu tot respectul, nu iti mai pierde vremea cu mine, asta zic si eu. This post has been edited by Mihnea2012: 27 Jan 2017, 16:02 |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
@Mihnea2012
Am observat incapatanarea fara temei si aerul de "eu le stiu pe toate" si d-aia am raspuns. Stiam ca astfel de persoane nu vor accepta dialogul ci doar incrancenarea stupida pe ideile proprii. Ti-am spus ca nu am sperante sa accepti ca poate, si subliniez POATE, gresesti! O vorba zice: ala care nu stie si nu stie ca nu stie este prost, ocoleste-l. Nu e cazul tau, evident, tu nu esti prost ci doar incapatanat, dar macar un pic de indoiala ai fi putut avea si sa te apuci sa cauti singur! Am sperat la un pic de ratiune din partea ta si eram curios daca macar ai respect fata de cel cu care dialoghezi. Ce am gasit? Insulte! Mistocareala! Am adus contra-argumente: am zis ca e mai mult decat un buton care dezactiveaza ASR, face aia si aia. Dar tu esti in blocaj! Ti-am dat link pentru un film. Bun, nu e cu Cicciolina, dar puteai sa vezi ca de fapt este un intreg software pentru sigurarea aderentei. Ce sa iti mai spun? Cumpara dracului o masina cu Extended Grip si incearc-o singur! Dar cat esti de inversunat probabil ca o sa ii dai inainte cu idea ta fixa! Oricum, nu am respectat o alta zicere: nu raspunde prostului ca il atragi in discutie! Iti raspunde altundeva reddog la o intrebare... iar o iei la mistocareala si iti arati incapatanarea .... asta esti! Lasa o sa cresti tu mare si o sa te maturizezi si o sa intelegi ce e aia discutie argumentata! Bine ai dreptate: ala nu e decat la fenta! Nu e legat de nimic, doar se roteste asa.... aiurea! Noi toti suntem idioti ca am pus optiunea asta! Tu esti Dumnezeul masinilor! This post has been edited by Marian Constantin: 27 Jan 2017, 18:56 |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#101
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
QUOTE(Marian Constantin @ 27 Jan 2017, 18:50) @Mihnea2012 Am observat incapatanarea fara temei si aerul de "eu le stiu pe toate" si d-aia am raspuns. Stiam ca astfel de persoane nu vor accepta dialogul ci doar incrancenarea stupida pe ideile proprii. Ti-am spus ca nu am sperante sa accepti ca poate, si subliniez POATE, gresesti! O vorba zice: ala care nu stie si nu stie ca nu stie este prost, ocoleste-l. Nu e cazul tau, evident, tu nu esti prost ci doar incapatanat, dar macar un pic de indoiala ai fi putut avea si sa te apuci sa cauti singur! Am sperat la un pic de ratiune din partea ta si eram curios daca macar ai respect fata de cel cu care dialoghezi. Ce am gasit? Insulte! Mistocareala! Am adus contra-argumente: am zis ca e mai mult decat un buton care dezactiveaza ASR, face aia si aia. Dar tu esti in blocaj! Ti-am dat link pentru un film. Bun, nu e cu Cicciolina, dar puteai sa vezi ca de fapt este un intreg software pentru sigurarea aderentei. Ce sa iti mai spun? Cumpara dracului o masina cu Extended Grip si incearc-o singur! Dar cat esti de inversunat probabil ca o sa ii dai inainte cu idea ta fixa! Oricum, nu am respectat o alta zicere: nu raspunde prostului ca il atragi in discutie! Iti raspunde altundeva reddog la o intrebare... iar o iei la mistocareala si iti arati incapatanarea .... asta esti! Lasa o sa cresti tu mare si o sa te maturizezi si o sa intelegi ce e aia discutie argumentata! Bine ai dreptate: ala nu e decat la fenta! Nu e legat de nimic, doar se roteste asa.... aiurea! Noi toti suntem idioti ca am pus optiunea asta! Tu esti Dumnezeul masinilor! Nu ai argumente. Singurul viabil, cu care ai incercat sa contrazici a fost acel film. Dar nu reiese nimic relevant din el. Nu reiau. Raspunsurile tale sunt pline de atacuri la persoana. Nu trebuie sa cumpar masian cu EX Grip. Am testat. Trec doar in revista alegatiile tale: CicCiolina (nu stiam pana acum ca se scrie cu dublu c ![]() Am spus si asta repet. Daca exista cunoscatori care sa infirme ce am spus, atunci aia nu cred ca posteaza aici. I-as recunoaste dupa limbajul tehnic, pe care nici eu si nici tu nu il ai. |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
reddog76 |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
QUOTE(Mihnea2012 @ 28 Jan 2017, 21:20) Nu ai argumente. Singurul viabil, cu care ai incercat sa contrazici a fost acel film. Dar nu reiese nimic relevant din el. Nu reiau. Raspunsurile tale sunt pline de atacuri la persoana. Nu trebuie sa cumpar masian cu EX Grip. Am testat. Trec doar in revista alegatiile tale: CicCiolina (nu stiam pana acum ca se scrie cu dublu c ![]() Am spus si asta repet. Daca exista cunoscatori care sa infirme ce am spus, atunci aia nu cred ca posteaza aici. I-as recunoaste dupa limbajul tehnic, pe care nici eu si nici tu nu il ai. 1. ASR, "adica "engine slippage regulation" de la termenul german Antriebsschlupfregelung, a fost gandit prima data pentru masinile cu tractiune integrala. Uite aici explicatii: ASR Ca apoi ASR a fost introdus si pe masinile 2WD, asta e alta mancare de peste. Uite aici explicate, tractiunea, propulsia si 4x4 Tractiunea si propulsia explicate. Ce face X-Mod-ul de la Renault exact, ai aici explicat: Xmod Trage tu concluzia si explica-ne si noua apoi. 2. Nimic pe lumea asta nu e gratis. Daca crezi asta, esti un mare naiv. Tu poate ai vrut sa spui ca Xmod este inclus "by default" in echiparea de baza la alte marci (poate ne si dai exemplu, ca sa stim si noi). Ca Xmod este optional la Renault, este o chestie aleasa de ei. Orice optiune, care stii si cat costa, iti ofera tie ca si client mai multa libertate de a alege. Sau te poate pune in incurcatura. In rest chestia cu pretul e discutabila. 3. Mai este pe aici o persoana, un troll de meserie, care ma banuieste ca sunt angajat Renault "sub acoperire". Nimic mai fals. Daca crezi bine. Daca nu crezi, la fel de bine. PS: Se spune corect gramatical: " ... nici eu si nici tu nu il avem" |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#103
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
QUOTE(reddog76 @ 29 Jan 2017, 10:05) 1. ASR, "adica "engine slippage regulation" de la termenul german Antriebsschlupfregelung, a fost gandit prima data pentru masinile cu tractiune integrala. Uite aici explicatii: ASR Ca apoi ASR a fost introdus si pe masinile 2WD, asta e alta mancare de peste. Uite aici explicate, tractiunea, propulsia si 4x4 Tractiunea si propulsia explicate. Ce face X-Mod-ul de la Renault exact, ai aici explicat: Xmod Trage tu concluzia si explica-ne si noua apoi. 2. Nimic pe lumea asta nu e gratis. Daca crezi asta, esti un mare naiv. Tu poate ai vrut sa spui ca Xmod este inclus "by default" in echiparea de baza la alte marci (poate ne si dai exemplu, ca sa stim si noi). Ca Xmod este optional la Renault, este o chestie aleasa de ei. Orice optiune, care stii si cat costa, iti ofera tie ca si client mai multa libertate de a alege. Sau te poate pune in incurcatura. In rest chestia cu pretul e discutabila. 3. Mai este pe aici o persoana, un troll de meserie, care ma banuieste ca sunt angajat Renault "sub acoperire". Nimic mai fals. Daca crezi bine. Daca nu crezi, la fel de bine. PS: Se spune corect gramatical: " ... nici eu si nici tu nu il avem" Da, m-am uitat pe wiki, clipul de prezentare de la Kadjar l-am vazut impreuna cu tot ce era disponibil oficial prin mai 2016 cand am platit acontul - e marketing. Tractiunea versus propulsia nu face obiectul discutiei. Eu nu am ce sa "va" explic. Am scris mai sus ce cred despre Expert Drive. Scrie si tu ce opinie ai. Dezactivarea ASR la Fluence era gratis. La Kadjar e vanduta ca optiune - 260 euro. Softist, troll, angajat, oricare dintre ei poate intra si scrie. Eu nu stiu daca aia sunt troli cu care te-ai luat tu, cred ca mai degraba anima site-ul. Dar oricum si asta e o discutie pe langa. Da, am gresit. Mi-a fost greu sa ma asociez cu Marian Constantin intr-un plural, chiar si corect. ![]() Te-ai suparat ca nu ai gasit in manual indicatii privind afisarea puterii si a cuplului. Ce sa ii faci? Daca m-ai injurat, ti-am aratat ca ai gresit. Fara sa te injur. This post has been edited by Mihnea2012: 29 Jan 2017, 16:31 |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
reddog76 |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
QUOTE(Mihnea2012 @ 29 Jan 2017, 16:29) Da, m-am uitat pe wiki, clipul de prezentare de la Kadjar l-am vazut impreuna cu tot ce era disponibil oficial prin mai 2016 cand am platit acontul - e marketing. Tractiunea versus propulsia nu face obiectul discutiei. Eu nu am ce sa "va" explic. Am scris mai sus ce cred despre Expert Drive. Scrie si tu ce opinie ai. Dezactivarea ASR la Fluence era gratis. La Kadjar e vanduta ca optiune - 260 euro. Softist, troll, angajat, oricare dintre ei poate intra si scrie. Eu nu stiu daca aia sunt troli cu care te-ai luat tu, cred ca mai degraba anima site-ul. Dar oricum si asta e o discutie pe langa. Da, am gresit. Mi-a fost greu sa ma asociez cu Marian Constantin intr-un plural, chiar si corect. ![]() Te-ai suparat ca nu ai gasit in manual indicatii privind afisarea puterii si a cuplului. Ce sa ii faci? Daca m-ai injurat, ti-am aratat ca ai gresit. Fara sa te injur. Pe mine personal Extended Grip nu ma intereseaza, pentru ca eu am 4x4. Dupa parerea mea este un compromis la fel cum sunt si cauciucurile All Season. Ti-am si zis, ca ASR-ul a fost introdus pe masini 4x4. Insa ai vazut clar din explicatii ca nu este o simpla dezactivare doar a ASR-ului. Daca vrei sa accepti asta, bine. Si eu am avut Fluence si stiu ca avea posibilitatea de dezactivare a ASR-ului. Insa asta era posibil numai pentru echiparea de top, Privilege. Posibil sa fi fost si la cea intermediara, dar la echiparea de intrare in gama nu era posibil. Ceea ce ti-am dat eu din manual era legat de computerul de bord. Te plangeai ca nu iti afiseara numarul de kilometri ramasi de parcurs, sau ceva de genul. In legatura cu afisarea cuplului, ti-a raspuns cineva de pe forum, ca astfel de afisare este numai pentru cei care au si Rlink. Iar in manual trimiterea este la pagina 1.60 unde se spune: "În funcție de vehicul, vă puteți personaliza tabloul de bord cu un conținut și culori diferite, după preferințele dumneavoastră. De pe ecranul multifuncțional, selectați „Sistem” și apoi „Profil utilizator”. Consultați instrucțiunile echipamentului. Totodata la pagina 1.50 este prezentat bordul si volanul. Numarul 7 din poza reprezinta: "7 Comenzi: – de derulare a informațiilor de la computerul de bord și din meniul de personalizare a reglajelor vehiculului" Exact butonul pe care ti l-am "inconjurat" in poza de mai jos este butonul care face "browse" printre informatiile afisate din meniul de personalizare, printre care si afisarea puterii si a cuplului. La mine la 4x4 iti poate arata in timp real cum este distribuita tractiunea pe fiecare din cele doua punti. menu.png ( Size: 358.97k ) Number of downloads: 523 Tu cum ai echipare Life si nici nu ai RLINK, nu ai acces la astfel de informatii. Iar ca sa mai stii ceva, chiar daca ai masina 4x4, numai pe Intense exista buton de dezactivare/activare manuala a ASR-ului. Si reamintesc ce am mai spus tot aici pe forum (si multi s-au suparat pe mine): cine crede ca cheltuind o suma de 17000-19000 EUR isi cumpara un SUV (nu conteaza ce marca), se minte frumos. Un SUV, pleaca de la minim 25000 EUR. Si un SUV, trebuie sa aiba 4x4 obligatoriu, pe langa multe alte chestii. |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#105
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
Nu am zis eu ca nu afiseaza consumul, altcineva.
Nu revin cu indicatorul de hp si nm si contextul. Fluence Dynamique avea buton de deconectare ASR. In materia SUV tendinta este de crestere a cererii si bineinteles ca cea mai mare parte o vor constitui cei cu 4x2. Am ramas surprins cand am citit datele din vanzarile Duster, in care 75% din cumparatori au ales 4x2, senzatia fiind ca marea majoritate au 4x4, daca privesti pe strada. Opinia asta am auzit-o la vlogerul Adam, care are "Turatii" pe Youtube. Da, asa ar fi mai evident, sa fie 4x4, dar cifrele spun contrariul. Ce poti sa faci? Sa obligi producatorii sa nu faca SUV 4x2 daca tocmai acolo e cererea mai mare? Diferenta mare de pret intre 4x2 si 4x4 conteaza mult in balanta. Daca ar fi doar o optiune de 500 de euro ar lua-o multi. Ai mai scris de chestia asta cu preturile raportate la dotari, 4x4 in cazul tau. Dar forumul e pentru ca toti participantii sa isi exprime parerile si sa isi prezinte performantele, experientele cu vehiculul, avans dotarile pe care si le-a ales ca fiindu-i necesare, suficiente sau pe care si le-a permis in buget. This post has been edited by Mihnea2012: 30 Jan 2017, 11:55 |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Statistica aia e la nivel global...pe piata din Romania, majoritatea clientilor de Duster opteaza pentru 4x4, in echiparile superioare.
This post has been edited by AndreiMR: 30 Jan 2017, 12:02 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#107
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
Corect, statistica e la nivel global.
Eu ma raportam doar la ce vedem in Romania. Dar la 4 Dustere vandute in lume, 1 este 4x4. Nu stiu cum e pe alte marci/modele. This post has been edited by Mihnea2012: 30 Jan 2017, 13:54 |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
In segmentul SUV mic/crossover, 90-95% sunt fara AWD. Aici intra Captur, 2008, Juke, Mazda CX-3 si care or mai fi. In segmentul SUV compact/crossover compact, cum e si Duster, sunt mai multi cei care opteaza pentru 4x4, dar aici tine si de politica unor constructori care nu prea ofera decat variante de genul asta. Oricum, majoritare sunt tot modelele FWD, la nivel european. Abia in clasele de SUV mediu si mare predomina variantele AWD. Aici doar motorizarile cele mai slabe sunt oferite fara tractiune integrala, si de obicei vin doar in echipari modeste. Cum in segmentele astea majoritare sunt modelele de la producatorii premium, e logic ca si cerintele clientilor sunt mai ridicate...si clientii sunt mai dispusi sa plateasca o suma in plus pentru 4x4.
Dpmdv, un SUV compact sau mediu fara tractiune integrala nu prea are justificare. Pentru spatiu si caracteristici practice, un break e imbatabil, eventual unul inaltat gen Audi Allroad, Passat Alltrack sau Leon XPerience, ca sa poti sa iesi de pe stradute necuratate in alea cateva zile pe an cand ninge puternic. Nu are "imaginea" unui SUV, care pentru unii e semn de statut...dar in afara de asta, e foarte util si de obicei mult mai fain la condus. Daca tot vrei o masina inaltata (deci aerodinamica mai slaba), care se conduce mai prost decat un sedan/hatch/estate echivalent, macar sa ai beneficiul tractiunii integrale. Care merita fiecare cent, indiferent de conditiile meteo. Gradul de siguranta al masinii creste simtitor. Altfel, la masini gen Juke sau Captur sau Peugeot 2008, e binevenita daca ai banii, dar se poate trai si fara...tinand cont ca sunt, in esenta, masini de oras. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
@ AndreiMR
Se vede ca nu ai Kadjar! Comentezi fara patima! ![]() Eu sper sa scap in curand de Kadjar care pentru mine reprezinta o mare deziluzie! Cum sa spun? Am luat acum mai multi ani o carafa pentru apa. Era frumos rotunjita, sticla facea niste unduiri albastre... o frumusete. Dar avea fundul stramb cam cu 0,5 mm .... cat sa nu stea stabil pe masa iar cand turnai in pahar mereu se prelingea un pic de apa pe langa pahar. Avea gura prea mica sa poti baga mana sa o speli iar toarta era pozitionata cam jos si o ridicai de pe masa cu doua maini ca sa nu se verse. Asa e Kadjarul pentru mine. Nu pot sa spun ca o dau din cauza hands free-ului care nu e, a luminii din torpedo sau din butoanele de la geamuri, a faptului ca nu se sterge geamul de garnitura de cauciuc, ca butonul pentru deblocarea usilor e pus aiurea pe usa sau din cauza idioteniei numita R Link 2 si a lipsei de comunicare privind un eventual upgrade... dar toate la un loc imi creeaza o senzatie de disconfort, de lucru neterminat, inchegat din bucati care nu se prea potrivesc! Saptamana viitoare merg sa vad Peugeotul 3008. Va spun impresiile dupa aia! PS @Reddog - ne-am contrazis de multe ori dar decent. Nu imi sta in obisnuinta sa "caut aliati". Recunosc cand cineva are dreptate sau macar ma face sa ma indoiesc de parerile mele. Nu imi pot cumpara un hot-dog cu like-uri de pe forum asa ca nu dau o ceapa degerata pe parerile unora. Ma enerveaza mereu siguranta prostului care nu accepta ca e posibil sa nu le stie pe toate. This post has been edited by Marian Constantin: 30 Jan 2017, 17:06 |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
reddog76 |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
@ Marian Constantin
Si eu iti respect modul argumentat si corect cu care ti-ai expus opiniile. Daca am fi toti de acord sau ar trebui sa fim de acord, asta ar semana a comunism. Totodata iti respect optiunea de a renunt la Kadjar. Sunt banii tai. Ii cheltuiesti cum vrei. Senzatia mea, si imi este din ce in ce mai intarita atat de opinia ta, cat si a altor persoane de pe forum sau de pe FB, este ca la echiparile de intrare in gama sau cele intermediare ( Life si Zen) Renault nu acorda aceeasi atentie ca si la Intense. Cel putin in ceea ce priveste calitatea materialelor si a asamblarii acestora. In ceea ce priveste Rlink 2, ca om de IT, stiu clar ca produsul e super ok, insa serviciile asociate lasa de dorit. Ei inca nu au inteles ca in ceea ce priveste tableta, nu este important sa fie OK dpvd hardware ci si din punct de vedere software cat si al serviciilor asociate. Aici mai au mult de lucru. Am avut Megane 2 Sedan din 2009 cu echiparea de top Privilege +optiuni. Am avut Fluence din 2012 cu echipare Privilege cu aproape toate optiunile (era full mai putin piele si trapa, optiuni care erau disponibile la acel moment). Eu nu am avut nici o problema cu ele, exceptand problema cu manerele de la sofer si pasager, de la Megan 2, problema ultra cunoscuta, pe care mi-au rezolvat-o pe garantie (dupa ce am scris celor din Franta, deoarece Romania nu o considera obiect al garantiei). In afara de juliturile si busiturile tipice traficului din Bucuresti, nu am avut probleme cu ele. Pe Fluence am avut power box, si exagerand cu fortarea masinii, la 56000 km mi-au schimbat kitul de ambreiaj si volanta pe garantie, fara sa comenteze. Eu personal, pana la acest moment sunt over all multumit de calitatea Kadjar la banii dati, avand in vedere si ceea ce ofera alte marci concurente pentru banii astia. Asta nu inseamna ca sunt fan inrait Renault, cum multi ma banuiesc, sau ca sunt platit de Renault. Pe banii mei fac ce vreau si nu dau socoteala nimanui. Inca o data respect tie, pentru modul civilizat de a-ti expune parerea. Bafta in a-ti gasi masina care sa te multumeasca pe tine, si numai pe tine. This post has been edited by reddog76: 30 Jan 2017, 20:00 |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Marian Constantin @ 30 Jan 2017, 16:59) @ AndreiMR Se vede ca nu ai Kadjar! Comentezi fara patima! ![]() Eu sper sa scap in curand de Kadjar care pentru mine reprezinta o mare deziluzie! Cum sa spun? Am luat acum mai multi ani o carafa pentru apa. Era frumos rotunjita, sticla facea niste unduiri albastre... o frumusete. Dar avea fundul stramb cam cu 0,5 mm .... cat sa nu stea stabil pe masa iar cand turnai in pahar mereu se prelingea un pic de apa pe langa pahar. Avea gura prea mica sa poti baga mana sa o speli iar toarta era pozitionata cam jos si o ridicai de pe masa cu doua maini ca sa nu se verse. Asa e Kadjarul pentru mine. Nu pot sa spun ca o dau din cauza hands free-ului care nu e, a luminii din torpedo sau din butoanele de la geamuri, a faptului ca nu se sterge geamul de garnitura de cauciuc, ca butonul pentru deblocarea usilor e pus aiurea pe usa sau din cauza idioteniei numita R Link 2 si a lipsei de comunicare privind un eventual upgrade... dar toate la un loc imi creeaza o senzatie de disconfort, de lucru neterminat, inchegat din bucati care nu se prea potrivesc! Saptamana viitoare merg sa vad Peugeotul 3008. Va spun impresiile dupa aia! Nu am Kadjar, si chiar daca as avea nu l-as apara cu patima. N-am o problema sa recunosc ce nu e grozav la o masina pe care o detin. L-am luat insa in calcul acum un an si ceva dar nu s-a concretizat pe motiv de motorizare si calitate a interiorului. Daca avea un dci de 2.0 poate traiam si cu materialele respective si asamblarea frantuzeasca pentru pretul potrivit...dar asa, n-a fost sa fie. Mi se pare ca la altii se gasesc in aceiasi bani masini mai bine gandite. Daca vrei sa iti faci cat de cat o idee despre Peugeot-ul ala, ideal e un test prelungit, eventual sa iti dea masina un weekend. Altfel, risti sa descoperi lucruri enervante dupa ce o cumperi...cam cum pare ca s-a intamplat la Kadjar, din ce ai povestit pe aici. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
De ce am spus:"Se vede ca nu ai Kadjar! Comentezi fara patima!"
Pentru ca si pe site-ul englez si pe cel spaniol cate cineva a ridicat problema asta: sunt pe mai multe forumuri dar pe nici unul nu se comenteaza cu atata patima (ajungandu-se la jigniri) ca pe forumul proprietarilor de Kadjar. Motorul diesel nu ma mai incanta. Nu sunt inebunit dupa ecologie dar si argumentul ecologic e luat in seama. Deci eu oricum am sa merg pe benzina. Sa vad saptamana viitoare ce fac la Peugeot. La vanzarea Kadjarului o sa pierd cateva mii de euro dar .... pentru mine face! Apropo: Grip controlul la Peugeot (tot cu anvelope M&S etc.) este 488 E. ![]() QUOTE Nimic pe lumea asta nu e gratis. Daca crezi asta, esti un mare naiv. SUV, Crossover, Urban Crossover, Small SUV, Compact Crossover etc. sunt doar denumiri. Diferenta dintre o masina ordinara si una buna este data de micile amanunte si de potrivirea intre ce a gandit designerul/producatorul si nevoile clientului. Un diesel 4x4 pentru a merge 6 km. pe zi prin Bucuresti este la fel de stupid ca un Smart for Two pentru a te duce la vanatoare. Nu am sa comentez niciodata optiunile cuiva care EVIDENT stie mai bine dacat mine ce ii trebuie si la ce ii foloseste. In plus, nu e frumos ce e frumos e frumos ce imi place mie! Pentru mine: 1. daca Renault avea o pozitie ferma privind update/upgrade la R-Link 2 si imi oferea Waze (ori ca aplicatie R Link store ori prin Android Auto) 2. unele piese ar putea fi cumparate si puse pe masinile 2016 (ca de exemplu butonul de deblocare usi pe consola centrala). 3. ar rezolva cu hands free lock sa fie chiar hands free cred ca as pastra Kadjarul. ![]() This post has been edited by Marian Constantin: 31 Jan 2017, 19:56 |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
romeo_id |
![]()
Post
#113
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
Marian,
"as" păstra Kadjar-ul. Your call in rest... |
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
magyari |
![]()
Post
#114
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 4 August 05 From: Tg-Mures ![]() |
Mai oameni buni (si mai ales administratori), aceste discutii ce legatura au cu subiectul ridicat de mine ?
![]() |
--------------------
Renault
Kadjar
2017, Intens
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
Acu' nu mai inteleg!
Ai zis: QUOTE Cei care aveti deja Kadjar si ati facut km cu ea, ce parere aveti, dar sincer ? Si noi ti-am spus! Sincer! Si cu aia, si cu ailalta... uneori ne-am contrazis... dar SIGUR ti-am spus parerile noastre sincere. Acu tu zici ca asta nu are legatura cu ce ai cerut tu.... ![]() Apoi ai mai spus: QUOTE Va multumesc pentru sfaturi. Am reusit pana la urma sa testez un Kadjar, exact ceea ce imi doresc eu ca si motorizare, dotari etc, ... Am discutat detaliile, am mai stat pe ganduri si am ajuns la concluzia ca este masina de care am nevoie. Si acum ne certi si soliciti adminului sa ne sanctioneze. Nu prea e frumos! ![]() |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
magyari |
![]()
Post
#116
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 4 August 05 From: Tg-Mures ![]() |
Am meritat-o
![]() |
--------------------
Renault
Kadjar
2017, Intens
|
|
Hectic |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 8 September 16 ![]() |
Despre covorasele originale de la Kadjar.
In iarna asta s-au murdarit de la noroi, nisip, sare, etc. Le-am spalat cu apa rece, sapun lichid si perie. Au ramas patate ca si cum ar fi murdare. Mai am o Skoda la care am tot covorase originale dar din cauciuc. Dupa ce le spal arata impecabil. Covorasele de la Kadjar sunt dintr-un material plastic rigid si poros. Odata ce intra mizeria in porii respectivi capata un aspect urat de presuri uzate. |
--------------------
Renault
Kadjar
2016 Life 1.5 dci 4x2
|
|
reddog76 |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
QUOTE(Hectic @ 6 Feb 2017, 22:04) Despre covorasele originale de la Kadjar. In iarna asta s-au murdarit de la noroi, nisip, sare, etc. Le-am spalat cu apa rece, sapun lichid si perie. Au ramas patate ca si cum ar fi murdare. Mai am o Skoda la care am tot covorase originale dar din cauciuc. Dupa ce le spal arata impecabil. Covorasele de la Kadjar sunt dintr-un material plastic rigid si poros. Odata ce intra mizeria in porii respectivi capata un aspect urat de presuri uzate. Cele textile nu sunt bune de nici un fel. La mine pe Intense au venit in dotarea masinii. Eu insa mi-am comandat pe cele de cauciuc. Sunt de o mie de ori mai bune. Au si partile laterale inaltate (gen tavita) si sunt utile mai ales iarna. Nu se scurge zapada deghetata sau murdaria pe mocheta masinii. Iar protectia de portbagaj este si ea super tare. Deci ti le recomand pe cele de cauciuc. |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
mateipaul25 |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 14 September 11 ![]() |
Cele textile primite cu masina le-am pus la pastrare si am cumparat aceste covorase din cauciuc. Este un cauciuc maleabil, nu miroase, are margini astfel ca nu se murdareste mocheta si sunt foarte bine modelate pe podeaua pedalier. Si mai ieftine, bineinteles!
! https://www.pieseauto.ro/covorase/renault/k...-178488707.html |
--------------------
Renault
Kadjar / Clio V
2016 1,6dci Intense 4x4 / 2020 1.0 Tce Intense
|
|
krusher |
![]()
Post
#120
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 27 April 07 ![]() |
Eu m-am "tiganit" (negociat) putin cu ei si mi-au dat si covorase de cauciuc originale si unul tot de cauciuc de pus in portbagaj. Sunt mult mai bune decat alea din material textil care par facute pentru Duster.
|
--------------------
Renault
Kadjar
2016 / Full Zen 1.6dci 4x4
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 06:07 |