Sfat achizitie Megane 1, Orice Motorizare
![]() ![]() ![]() |
Sfat achizitie Megane 1, Orice Motorizare
fuscus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|||
wantedsvm |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 27 July 11 ![]() |
trebuie sa-l intrebi tot pe socrul tau ce-l intereseaza mai mult, puterea sau consumul?
daca vrea putere mai mare alege 16v, dar si consumul e mai mare daca vrea consum mai mic 8v, dar si puterea e mai mica eu personal as lua turbo diesel, dar daca ar trebuii sa aleg ceva pe benzina as alege 8v, pentru ca preturile sunt mari si vremurile nesigure, sigur e doar faptul ca nu o sa se ieftineasca niciodata combustibilul, cel putin nu in romania.bafta This post has been edited by wantedsvm: 12 Dec 2011, 15:10 |
--------------------
renault
megane
2000 1.9 dTi
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#3
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
Eu nu pot fi obiectiv,dar iti spun ca motorul de 1,6 8v este un motor fiabil(am 243 k facuti cu el) si nu pisca ulei (nu completez deloc ulei intre schimburi,schimbul il fac la 9.000 Elf 10W40). Eu sunt multumit de aceasta masina,intretinerea nu costa mult,consumul e ok( am scos 6,3 pe un drum Botosani-Constanta si retur). Recomand.
|
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
Maxy25 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 26 March 11 ![]() |
Varianta 16V nu mi se pare sa consume mult , depinde mult de regimul in care il foloseste socrul tau (km preponderent in oras , sau in afara) si de incarcatura pe care o are in masina , nr. persoane etc. .
In stil de condus "cuminte" regulamentar 6 - 6,3 l / 100 afara , 8 - 8,5 l/100 oras (mai aerisit) Brasov cazul meu (2-3 persoane + portbagaj plin tot timpul). "suparat" peste regulament 6,5 l - 7,5 l / 100 afara , 8,5 l - 9 l / 100 oras (2-3 persoane + portbagaj plin tot timpul) turatii 4500 - 6000. Intretinere shimb ulei + filtre (schimbate de mine) 250 - 300 ron se schimba destul de usor. Ulei Castrol 5W-40 - filtre Man (benzina+ulei) la 15000 km. Am schimbat anul trecut placute + discuri , m-au costat 450 cu tot cu montaj , bineinteles nu la reprezentanta . Eu fac max 5-6000 km / an si nu are rost sa schimb filtrele mai des . Masina are 120000 km porneste si iarna la -25grade C la prima cheie si merge impecabil . Nici nu se pune problema de pierdut ulei , lichide etc. Neaparat sa verifici eventuale scurgeri de lichide (de orice fel) cand iti cumperi masina. Decizia e a ta . Succes . |
--------------------
renault
megane
1,6 16v classic 2001
- bv79bcm
|
|
andries_ovidiu10 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 2 December 11 ![]() |
Si eu am un 1,6 8v si sunt foarte multumit am 180 de mii si nu papa ulei cum a zis si Dragos 34 e unul dintre cele mai fiabile motoare.
|
--------------------
renault
megane
1999 break
|
|
espacern |
![]()
Post
#6
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Vechile motoare pe benzina de la Renault sunt toate foarte fiabile.
Dintre 1.6 8V si 1.6 16V eu recomand......1.4 16V. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Mrija |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
Eu am 400.000 km cu 1.6 16v si nu s-a umblat de loc in motor. In ultimii 80.000 km, am schimbat asa sistem de evacuare complet (moft pentru sunet) amortizoare sport (moft pentru siguranta si stabilitate) filtre sport (moft) punte de diode (a imbatranit saraca, era originala) rulmenti (doh, drumurile noastre toate) discuri frana brembo + placute brembo (moft) am reconditionat caseta de directie (si-a dat saraca duhul la nr astia de km) hmmm consumabile dar astea nu trebuie sa intre in calcul deoarece nu cumperi masina sa o tii pe loc. Ah da, un set de butuci ca aia vechi (tot originali) s-au dus pe apa sambetei.
+ pompita spritiera lichid, s-a ars cand am facut niste permutari de cablaraie + alte modificari (care a costat 50 lei ^^) Alegerea e a ta. Nu ti-am expus un comparativ intre motoarele date de tine, ci mai degraba motivul pentru care sunt extrem de multumit de 1.6 16v Si in + de asta, pentru mine personal, masina fuge de mananca pamantul daca ii dai cum trebuie (adica fara sa te uiti la consum) iar sistemul de evacuare + filtrele sport + chip tuningul ma fac sa nu dau masina repede decat daca mi-o face careva dauna totala ![]() Sunt multumit de RENAULT ! |
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
fuscus |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
Am citit parerile voastre si sincer in afara de diferenta de putere si consum(desi nu e mare) intre cele doua nu prea sunt mari deosebiri.......
Socrul meu este soferul model care nu isi bate joc de masina ,viteza max 100-120km/h,condus preponderent in afara localitatii cu o medie de max 10 000 km pe an........... Eu cred ca indiferent ce motorizare va alege va avea doar de castigat ![]() Concluzie:intetinere OK masina OK! Multumesc pentru opnii tutror ce au postat aici si o revin cu detalii dupa achizitionarea masini! |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
Dodone |
![]()
Post
#9
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Eu as alege 1.6 16v. Eu am scos consum de 5.7 l/100 km. cu 3 persoane , bagaje si jumatate de drum doar sate si viraje.
Daca merg la drum tare (si 150 km/h)si cu clima pusa ajung si la 7.5 l/100 km. Am facut un test: nu am resetat 1 an consumul mediu, timp in care am mers in toate conditiile posibile din urban/extraurban, cu tendinta spre talpa un pic am grea la piciorul drept.Toate drumurile extraurban au fost cu min. 3 pasageri si cu min. 60 kg. de bagaje. Rezultatul: 8.4 l/100 km. Sa nu uitam ca e GrandTour. Ma declar f. multumit. Cu acest tip de motor poti merge si f. economic, dar ai rezerva de putere, in caz de situatie limita |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Dodone @ 13 Dec 2011, 22:08) Eu as alege 1.6 16v. Motorul asta este(dupa parerea mea)cel mai fiabil din gama Renault recenta.... Motoarele astea merg mult si fara probleme....la fel si la 100/200/300.000. Dar si 1.4 16V este interesant pentru Romania pentru ca ofera putere suficienta-95 CP,acelasi confort 16V dar cu taxe(taxe/asigurare/impozit)reduse. Fabricat doar pentru piata de vest(Franta/Germania)se gaseste la noi doar pe SH. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Dodone |
![]()
Post
#11
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Motorul de la masina mea e K4M A700. Are 180.000 km. dar trage de rupe. Nu a pierdut prea multi caluti pe drum.
Recent am condus o Bora sedan TSI de 110 CP, aprox. 140.000 km. La demaraje si acceleratii bruste in mers era clar mai lenesa decat masina mea. Si mai rigida. Nu mi-a placut ![]() This post has been edited by Dodone: 13 Dec 2011, 22:20 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
9h057 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 18 July 11 From: Mures ![]() |
Am un megane hatch la 149.000km de 1.4 16v si sunt foarte multumit de el, la 98hp are demaraj excelent. Cel mai mic consum exterior 5.3/100km dar am mers constant la o turatie medie de 3.000 fara demaraje nervoase si depasiri, in oras 8.5l\100km tot asa calm. La un exterior grabit cu depasiri si turatii scot cam 7l/100km.
Cred ca 1.6 16v este mai fiabil fiind mai mare motorul si are 110hp. This post has been edited by 9h057: 14 Dec 2011, 01:02 |
--------------------
Renault
Megane 2000
1.4 16v hatch
|
|
Dodone |
![]()
Post
#13
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Motorul 1.6 16v are 107 CP pt. că are 79 kw.
|
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Denumirea comerciala Renault la Megane 1 Phase 2:
1.6 16V=110 CP 1.4 16V=95 CP In functie de tara de livrare au fost omologarii diferite...si denumirile s-au diferentiat. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Dodone |
![]()
Post
#15
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Nu stiu de unde citezi tu. Exista doua sisteme de transformare kw:
- sistemul englez e 1 kw = 1,34 HP (horse power); - sistemul european e 1kw =1, 36 CP. Acesta e folosit si in racing. Conform cartilor de fizica de clasa a XIII-a: 1cp = 736W Daca ar fi sa stam sa ne luam strict din cartile de fizica (asa cum ar trebui), coeficientul 2 se apropie cel mai bine de realitate, dar pentru un calcul EFICIENT de CP, se poate folosi regula de 3 simple, conform: 1 CP = 736 W (1 CP = 0.736 kW). Cu oricare ai calcula tot nu ajungi la 110 CP. This post has been edited by Dodone: 14 Dec 2011, 11:38 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
Mrija |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
Denumirea comerciala aka "sa luam ochiul la fraier" .... nu a gresit cu nimic cand a spus asta, 1,6 16v 110hp
|
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
9h057 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 18 July 11 From: Mures ![]() |
Nu inteleg ce credeti ca dovediti cu contradictoriile alea.
Ca sunt 110hp ca sunt 107hp oricum diferenta mare nu se simte la condus, poate nu se simte diferenta deloc. Oricum cam toata lumea vb cu aproximatie, cum puteam sa zic de 1.4 16v ca are 100hp. Ideea este ca motorul cu 16v este mai fiabil decat cel cu 8v. |
--------------------
Renault
Megane 2000
1.4 16v hatch
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#18
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
Mai puternic,nu mai fiabil.
|
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Dodone |
![]()
Post
#20
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Despre accesul la baza de date oficiala nu am acces prea mare. Doar la serverul mama din Franta, de unde mi-am mai extras date pt. un model mai rar de Renault...dar nu mai continui ca sunt offtopic. Si nu simt nevoia de a continua o discutie in contradictoriu care se transforma in polemica.
Sanatate. This post has been edited by Dodone: 16 Dec 2011, 23:23 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
fuscus |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
Gata am luat-o ............
Am luat un megane senic 1.6 16 v 107 cp(scrie in acte pt cei care s-au contrazis pana acum) are 2 trape electrice , ABS, oglinzi electrice ,servo ,parbriz incalzit ,incalzire in scaune,geamuri electrice,AC,fara CB,jante aliaj,.........e super OK la 1850 € ....... Nu am putut sa o aduc azi ca nu are nr dar maine ii scot numere rosi si o sa pun poze cu ea! ![]() In seara asta am udat-o cu socrul meu! ![]() La multi km fara probleme! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Fuscus .. sa circule multi km fara probleme. Sa ai grija ca trapele alea au nevoie de o mentenanta periodica si specifica, altfel apar probleme la ele.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
Ce an? Cati km?
Sa o stapaneasca sanatos! |
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
espacern |
![]()
Post
#24
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(fuscus @ 18 Dec 2011, 22:39) 1.6 16 v 107 cp(scrie in acte ) Sunt acte eliberate de Renault? Ca de aici a inceput dilema:Renault spune una si RAR sau alta organizatie spune alta. Cei ce s-au contrazis au luat in calcul ce au vazut pe acte documente eliberate de altcineva nu de Renault(certificat de conformitate de ex.). @+ This post has been edited by espacern: 18 Dec 2011, 23:45 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Dodone |
![]()
Post
#25
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(fuscus @ 18 Dec 2011, 22:39) Gata am luat-o ............ Am luat un megane senic 1.6 16 v 107 cp(scrie in acte pt cei care s-au contrazis pana acum) are 2 trape electrice , ABS, oglinzi electrice ,servo ,parbriz incalzit ,incalzire in scaune,geamuri electrice,AC,fara CB,jante aliaj,.........e super OK la 1850 € ....... Uaau !! ![]() ![]() ![]() S-o stapanesti sanatos, mult si bine ! ![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
fuscus |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
In cel mai scurt timp revin cu poze ....ca si dotari in brief scrie 79 kw............
Ah!Mai am o intrebare :daca in brief masina e D 4 poate sa iasa Euro 4 pt ca e fabricata in 07.1999 si se considera din 2000 iar normativul euro 4 este pt anii 2000-2005..........daca stie cineva ????? Masina merge bine singura problema pare sa fie un rulment mai zgomotos dar nu e mare problema ![]() Masina are 247 000 KM,di 1999 nerulata in tara toate dotarile mai putin CB.....Socrul meu e tare incantat ![]() Revin cu detalii! |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
A mea era din 2001 si era E3, ma indoiesc sa fie E4 (incepand cu m2.1 au fost E4)
|
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
NU, o sa fie E3 100%,
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Dodone |
![]()
Post
#29
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Nicio sansa de euro 4. Motoarele K4M au fost initial montate cu specificatia Euro 2. Ulterior, s-a imbunatatit catalizatorul si s-a remapat softul ce gestioneaza motorul. Asa au reusit sa il scoata la Euro 3.
D4 (Deutschland 4)poate sa fie chiar si egal cu Euro 2. Asa au luat multi tzepe. Recent am facut ITP-ul (pe corect) si la gaze a iesit in treimea inferioara a lui Euro 4 ! Nu am pus aditivi in benzina, care a fost de 95, iar catalizatorul e cel original. Masina are 180.000 km. Dar daca asa a fost omologata, asa moare. Asta daca nu solicit o noua omologare, individuala, ce are un scor astronomic. In identificarea pe care am facut-o in serverul din franta, masina mea apare ca fiind euro 2. Am fost disperat, pt. ca o adusesem deja, pt. ca sunasem din Germania pe cineva de la RAR, i-am dat V.I.N.-ul, a verificat-o in serverul lor si a spus s-o cumpar linistit, in Romania e euro 3 clar. This post has been edited by Dodone: 19 Dec 2011, 22:26 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
espacern |
![]()
Post
#30
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
D4 este o norma germana care nu are nici o legatura cu norma de depoluare Euro.
La RAR afli cu siguranta ce Euro este si datele din brief sunt doar cu titlul de informatie pentru RAR...nu de echivalenta. Daca era scris Euro X in brief se asimila si la omologarea RAR la fel. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:07 |