Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfat achizitie Megane 1, Orice Motorizare

Dodone
post 19 Dec 2011, 22:29
Post #31


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




La M2.1 au pus din nou un catalizator mai bun, au modificat rapoartele in cutie, au remapat computerul motorului si ...voila ... E4 !
La fel au facut si cu motorul de Logan (K4M A720), care este derivat din primul (K4M A700), ca si conceptie. Ca executie sunt diferente (galerie de admisie de otel special in loc de plastic special, alt tip de chiulosa, etc... materiale low cost...).

This post has been edited by Dodone: 19 Dec 2011, 22:34


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 19 Dec 2011, 22:32
Post #32


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Dodone - motorul de pe m2.1 nu este acelasi care il ai tu ... are si niste diferente constructive ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 19 Dec 2011, 22:34
Post #33


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Da, dar nu foarte mari, e derivat din primul.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 19 Dec 2011, 22:40
Post #34


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




da si primul este derivat din batranul 1.6 8v ... si tot asa ... biggrin.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 19 Dec 2011, 22:45
Post #35


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Yep... smile.gif Construirea unui motor total nou, costa f. mult. E mult mai ieftin sa imbunatatesti continuu.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 21 Dec 2011, 14:55
Post #36


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




QUOTE(fuscus @ 19 Dec 2011, 22:14)
In cel mai scurt timp revin cu poze ....ca si dotari in brief scrie 79 kw............


*



Da' pui odata pozele alea asteapta nervos.gif ?


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuscus
post 27 Dec 2011, 23:20
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 10 April 07




Cu scuzele de rigoare am reusit sa pun pozele:



Attached thumbnail(s)
Imagine486.jpg ( Size: 250.67k ) Number of downloads: 713
Imagine487.jpg ( Size: 242.55k ) Number of downloads: 792
Imagine488.jpg ( Size: 285.06k ) Number of downloads: 812
Imagine490.jpg ( Size: 228.95k ) Number of downloads: 831
Imagine491.jpg ( Size: 245.62k ) Number of downloads: 800
Imagine501.jpg ( Size: 251.78k ) Number of downloads: 324


--------------------
Renault Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp 2001, Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 27 Dec 2011, 23:50
Post #38


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




E suuperb wub.gif wub.gif ! Sa-l folosesti sanatos .
Dar tot nu ai facut poze in interior, de jos in sus, sa se vada trapele, mai ales butoanele de comanda a acestora, precum si poze interior/exterior cu trapele inchise/deschise. Din ce vad eu trapele se ridica doar in sus, nu culiseaza in interior.
Te rog mult sa faci pozele, sunt foarte interesat. Merci.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 28 Dec 2011, 01:43
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Ai de gand sa te joci cu flexul ? laugh.gif


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Dec 2011, 08:58
Post #40


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Dodone @ 19 Dec 2011, 23:29)
La M2.1 au pus din nou un catalizator mai bun, au modificat rapoartele in cutie, au remapat computerul motorului si ...voila ... E4 !
*



M2.1 1.6 16v este euro 3 toata ziua cele vandute la noi cel putin, si diferente sunt o gramada, inclusiv fulia defazoare.


QUOTE(fuscus @ 19 Dec 2011, 23:14)
Ah!Mai am o intrebare :daca in brief masina e D 4 poate sa iasa Euro 4 pt ca e fabricata in 07.1999 si se considera din 2000 iar normativul euro 4 este pt anii 2000-2005..........daca stie cineva ?????
*



Ai noroc ca doar motorul ala este euro 3, daca luai 8v sau diesel era euro 2 la masina din acelasi an.

PS: lichidul de racire arata groaznic, spala motorul/radiatorul la interior ca ce o fi pe acolo....si apoi pune antigel nou.

This post has been edited by argon: 28 Dec 2011, 09:01


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Dec 2011, 09:10
Post #41


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Hm, interesant, unul dintre cele 5000 de Kaleido biggrin.gif

Foarte tare smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 28 Dec 2011, 10:10
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Superb !!!

Sa va putati sanatosi unul pe altul...
O sa ai numai satisfactii...sau depinde ...dar eu asa cred...

Mai completeaza lichidul de racire biggrin.gif

This post has been edited by jas2: 28 Dec 2011, 10:11


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 28 Dec 2011, 11:44
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Cum spui cuvantul magic cum apare maestrul ph34r.gif


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 28 Dec 2011, 22:41
Post #44


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Foarte probabil ca asa functioneaza trapele:
kaleido.jpg ( Size: 37.22k ) Number of downloads: 320


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bossake
post 3 Jan 2012, 18:37
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 521
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




Eu as zice ca motorul 1.6 8v tine mai mult cu casa decat cel 16v. Si aici ma refer la intretinere (sunt ceva diferente maricele la pretul unei distributii intre cele 2, evident cu avantaj 8v), filtre, chiar si la cantitatea de ulei, la 8v faci schimbul cu 3l in timp ce la 16v iti intra vreo ~ 4.5L deci trebuie sa iei5. Motorul 16v e mai complex, tachetii sunt hidraulici, are 4 bobine si nu una ca 8v si or mai fi si alte diferente.

Evident nu se compara la putere, iar diferentele de consum nu exista. Cum zicea si cineva mai sus, pentru o masina adusa din afara nu ai ce sa faci cu 8v pentru ca ies euro2 toate, pe cand 16v ies euro3 chiar si din 98 (orice reno dupa 98 in 16v - 1.4,1.6,1.8 e euro3). Si ar mai fi avantajul ca cele 16v pot fi mai noi, sunt mai dotate (automat orice 16v e model facelift).

Ca tot se vorbea mai sus de norme de poluare, stie cineva daca pe ultimile modele de megane1 facelift (cele din 2002) motorul de 1,4 16v este euro4 sau tot 3?

This post has been edited by bossake: 3 Jan 2012, 18:42


--------------------
Dacia Logan 2007 Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9h057
post 3 Jan 2012, 18:45
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 18 July 11
From: Mures




foarte frumoasa masina, imi place cum se asorteaza materialul de pe scaune cu exteriorul

sa ai noroc de ea (sau socrul tau:D)


--------------------
Renault Megane 2000 1.4 16v hatch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 13 Jan 2012, 15:46
Post #47


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




fuscus frate , cand postezi poze cu trapele, vazute din interior ? Astept cu ochii in ninsoare de anu' trecut. Pai, se poate sleep.gif ?!
Si schimba si "presurile" alea de carton cu ceva serios, de la userul themircea. Parerea mea...

This post has been edited by Dodone: 13 Jan 2012, 15:48


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Comisaru Adi
post 18 Jan 2012, 00:29
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 24 November 11
From: Bucuresti




Foarte frumoasa, sa-o stapaneasca sanatos si sa va bucurati de ea.
Multi km fara probleme!


--------------------
Renault Megane 2000 Cabrio 1,6 79 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuscus
post 7 Feb 2012, 22:28
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 10 April 07




Ei bine revin sa reinviu acest topic intr-o circumstanta nu prea fericita :masina nu merge asa cum speram .Sa detaliez:

Dupa achizitionarea masinii si schimbat consumabile(filtru aer ,ulei motor,filtru,completat ulei cutie +schimbat rulment roata dreapta fata) masina functiona parca era scoasa ieri de pe poarta fabricii.Toata familia era foarte incantata de masina.

Problema apare in ajunul de Craciun cand socrul meu ma suna ca masina nu mai porneste.Dupa intrebarile de rigoare imi spune ca ledul din bord (imo) palpaie foarte des.Caut pe forum si ajung la concluzia ca immo nu deblocheaza injectia pt a porni masina si de aici incepe aventura care tine pana in ziua de azi.

Dupa Craciun ducem masina tractata la un service ,pune testerul pe ea si da o eroare ceva de genul Eroare inel contact(bobina de la immo).dupa mai multe incercari la mai multe service-uri am gasit pe cineva din Tg Jiu care mi-a trimis o memorie de ECU gata scrisa cu immo off.Am dezlipit memoria originala a masinii si am lipit-o pe cea primita si surpriza: masina a pornit si totul parea OK.

Dupa 2 zile socrul meu imi spune ca parca masina merge in 3 pistoane ,relanti sub 500 rpm,cand acccelerezi masina dadea in nas ,la mers pe drum intins se decelera singura ,intr-un cuvant nu mai avea putere.
Din nou la service ,tester ,pareri diferite,concluzie :defecta sonda lambda.O comanda si o inlocuim:rezultatul acelasi.Am uitat sa precizez ca dupa schimbarea memoriei si pana in prezent masina are un consum mixt de 15-17 l % cand la achizitie consuma un mixt de 6%.

Ulterior am schimbat si filtru de benzina si nici o schimbare.

Ce este ciudat este faptul ca masina are si momente in care functioneaza impecabil doar ca are consum mare,iar fenomenul cu pierderea de putere apare de obicei in primii km indiferent daca motorul e rece sau cald si mai ales prin oras.

Mentonez ca stilul de condus nu este unul subturat, schimbarea treptelor de viteza se face la 3000-3500 rpm,combustibilul de alimentare fiind de la Petrom.

Am cam ramas in pana de idei, asa ca cer ajutorul vostru stimati colegi.Vreau ca ultima solutie sa fie reprezentanta Renault pt ca stiu ce inseamna asta (financiar).........

Astept parerile voastre!


--------------------
Renault Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp 2001, Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Feb 2012, 22:31
Post #50


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




NU aveai a doua cheie la masina ca sa incerci cu ea?

Mersul in 3 pistoane mie imi suna a bobina moarta ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuscus
post 7 Feb 2012, 22:40
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 10 April 07




Si cu a doua cheie facea la fel .Am verificat cheile cu un cititor de chei si transponderul si inchiderea centralizata sunt OK.

Bobinele le-am verificat ohmic si prin decuplare cu motorul pornit si se simtea ca masina merge in 3 cand deconectam o bobina..........


--------------------
Renault Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp 2001, Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Feb 2012, 01:07
Post #52


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Pune softul original inapoi in ECU-rezolva cu immo.

Verifica culbutorii/tachetii/supapele pentru problema cu mersul sacadat.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuscus
post 8 Feb 2012, 09:18
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 10 April 07




M-am gandit sa pun inapoi softul original dar nu stiu daca se poate face immo off fara sa rescrii memoria masinii....... Ar mai fi varianta inlocuirii si rescrierii codului pe bobina de la contact(cea responsabila cu immo)........ Astept pareri avizate in privinta asta.....

Si eu inclin sa cred ca noul soft nu seteaza si interpreteaza cum trebuie parametri motorului......

Astept in continuare opinii.......


--------------------
Renault Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp 2001, Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 8 Feb 2012, 09:19
Post #54


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca






--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuscus
post 8 Feb 2012, 10:11
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 10 April 07




Am citit tot topicul cj98czh biggrin.gif ..........

Alte pareri!


--------------------
Renault Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp 2001, Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Feb 2012, 10:32
Post #56


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(fuscus @ 8 Feb 2012, 09:18)
Ar mai fi varianta inlocuirii si rescrierii codului pe bobina de la contact

Inlocuirea bobinei este o ideea buna...da rezultate cateodata.
Este o piesa fara cod,ea doar "citeste"si transmite o informatie mai departe.
Cipul din cheie este codat si pentru anularea immo nu trebuie schimbat softul.
Restul pieselor doar transmit informatia.....sau nu.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuscus
post 9 Feb 2012, 22:57
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 10 April 07




Nu mai are nimeni nici o idee?


--------------------
Renault Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp 2001, Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 9 Feb 2012, 23:19
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




@cj98czh aia ce ai aratat tu, este valabil pt imobilizator de prima generatie.
Astea de dupa anii 2000 nu prea mai tine - pt ca daca nu ai cod stocat (ECU virgin adica) o sa stea in mod protected, adica echivalent cu ECU codat. ECU o sa stea protejat PANA la invatarea unui cod. ECU nu poate functiona FARA cod imobilizator ACTIV in el (asta fiind citita din manualele Renault - si partial au dreptate).

QUOTE
Ar mai fi varianta inlocuirii si rescrierii codului pe bobina de la contact(cea responsabila cu immo)


Bobina din jurul contactului este analogica - in sensul ca bobina + modulul de pe bobina nu fac DECAT sa citeasca, respectiv sa transmita codul din cip in calculatorul de confort (UCE sau UCH). De acolo, codul immo este trimis mai departe in injectie. Bobina nu e codata si nu are nici o treaba cu codul in sine.

Singurele elemente codate de pe masina sunt: cipul transponder (ce are codul immo scris in el), UCE-ul sau UCH-ul, si calculatorul de injectie.

QUOTE
M-am gandit sa pun inapoi softul original dar nu stiu daca se poate face immo off fara sa rescrii memoria masinii......


@fuscus ti-am zis, EU POT sa fac immo off FARA sa desfac calculatorul. Daca esti curios vino cu un calculator codat la mine ii fac immo off in fata ta. Doar ca nu o sa iti spun despre cum o fac. Vb aia..."You can wach but you can't touch" smile.gif (sper ca se intelege ca am glumit). Stiu, probabil nu iti vine sa crezi - insa nu e de crezut sau nu...stiu foarte bine ce fac. Insa din pacate stiu (probabil o sa ziceti..al dreq e asta..) din pacate nu o fac gratis - si eu zic ca asa este normal. Si nu se plateste manopera...ci timpul + cunostintele.
Pe de alta parte diagnoza DA! E gratuita (cu interfata Clip de la mama ei) - indiferent de culoarea politica si a pielii nu costa NIMIC la mine diagnoza - insa conditia este ca doritorii trebuie sa isi planifice timpul in functie de timpul meu liber (si cred ca nu este o pretentie deplasata...).

PS am facut sa mearga si calculatoare codate - FARA sa le sterg codul din ele. Cum? Secret dar daca sunt doritori pot sa fac demonstratie... Doar atat am sa spun, calculatorul nu este blocat ca se afla acel cod scris in el...NU! Ci pentru ca se afla in mod protected. Daca stii sa il "trezesti" la realitate si sa il scoti din protected mode...te-ai scos (poate sa fie codat cu mama codului de pe lume, encriptat pe 465,9 biti la patrat).

Nici cele pe CAN nu sunt mai breze..(de fapt CAN-ul este modul lor de comunicare, iar protocoalele CAN in mare parte sunt la nivel SW - la nivel HW fiind doar un banal transciever CAN).
Cam 90% din ECU-uri au similar modul de protejare (nimeni nu a inventat apa calda...) - si aici nu vb de Renault (de fapt marii jucatori de pe piata care fac ECU-uri nu sunt producatori de masini).
De altfel modul protected este folosit si in timp ce motorul merge - asta se traduce ca un ECU nu poate fi scris sau sters (stergerea erorilor din eeprom de ex) atata timp cat motorul merge. Acelasi mod care creeaza atatea batai de cap - o banalitate.

Daca stii programare si cunosti anumite chestii cu adrese...linii de date... biti ... ARM architecture...smile.gif ...MULTE se pot face. Nu vorbesc de ce se invata la scoala. Problema se rezuma la TIMP.

This post has been edited by bubu782001: 10 Feb 2012, 11:41


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuscus
post 29 Feb 2012, 23:17
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 10 April 07




Evrika!

Am reusit sa ii dam de cap la problema semnalata mai sus.Solutia a fost destul de simpla:s-a remapat softul masinii cu unul adecvat si masina functioneaza ca inainte,pornirea este brici...........singurul lucru care mai trebuie studiat este consumul............

Precizez ca softul nu este cel original al masinii ci unul pe care l-a "rezolvat " cineva din reteaua Dacia -Renault.Costul a fost de 350 ron.Daca doream ca sa instalez softul original si sa fac immo off pretul era de 1000 ron........sper sa fi rezolvat complet probelma.......



--------------------
Renault Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp 2001, Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aluibasarabeanu
post 25 May 2013, 16:39
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 664
Joined: 24 August 08
From: CONSTANTA




Va deranjez si eu cu o intrebare.Sunt pe punctul de a achizitiona un MEGANE din 200, 1,6 8valve si am vazut ca e un model foarte rar si chel.Tapiteria din el este identica cu cea din solenza Europa, oglinzile sunt manuale si bancheta spate nu are tetiere!!!Stiti cumva care e treaba cu el.E cumva un model fabricat in Turcia special pentru tarile astea mai slab dezvoltate precum Romania, Bulgaria etc, sunt cumva mai proaste calitativ decat celelalte?Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri!...si inca ceva, oare cum o sta cu consumul, o fi mai mic decat 1,6 16v?


--------------------
Renault Megane 2.2 1,6 16v anul 2006 - Necunoscut momentan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 19:17
Dacia