Service Restaurare Dacia 1100
![]() ![]() ![]() |
Service Restaurare Dacia 1100
raresbucur |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 4 October 17 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1100
Dacia 1100
1969
|
|||
Alex1300BV |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
In ce oras?
Puteti face dvs multe etape ale proiectului, cu multa rabdare, energie si un mic garaj/ atelier: dezasamblare, curatare de rugina... Apoi, un tinichigiu si vopsitor (bun e 1000 euro) Eventual, se poate schimba motorul, daca e uzat. Cum arata masina? |
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(raresbucur @ 4 Oct 2017, 17:47) ... Nu exclud probabil costă un proiect de restaurare 60.000 de euro dacă lipsesc piese, șasiul și tabla sunt mâncate de rugină.... ![]() ![]() ![]() În primul rând îți recomand să pui și ceva poze,să vedem pacientul la fața locului.În al doilea,fie cauți ceva mai bine meseriași ce pot și știu să facă o restaurare cum trebuie la prețuri în limita bunului simț,fie(cel mai indicat)ți-o faci tu singur!Mai ales că zici că e relativ completă.Rugina se tratează cu zeamă de flex și de kelfos.Motorul se face fără probleme.Așa că... ![]() This post has been edited by Adrian Frigo: 5 Oct 2017, 01:07 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
johnybic |
![]()
Post
#4
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
Poate a vrut sa scrie 6000 de euro ca dacă nu a greșit și intradevar au cerut 60000 sunt chiar panarame,sau poate a sunat la West Coast Custumer în America deși mă îndoiesc ca nici la aia nu ar fi sărit de 20000 cu un motor de Baracuda
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
north coast customs
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
maho |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Ca sa aiba de unde sa-i faca un discount generos, un "0" in minus.
La "west coast" o fi si Chanel inclusa in pret. Buei nene, eu am mai zis-o si o s-o repet: daca s-a schimbat macar o componenta (altceva decat lichide consumabile, adica: benzina, lichid frana, amestec antigel, uleiuri, lichid parbriz) la o masina, nu mai vorbiti de "restaurare", pt. ca nu s-a readus la viata o garnitura etrier originala, ci s-a SCHIMBAT; nu s-a readus la viata (nu vad cum) un furtun de frana original, crapat si batran, ci s-a INLOCUIT. Sa mai vorbesc de elemente de caroserie, rulmenti, sau orice altceva ce a necesitat (e si normal) inlocuire? Nu-i cazul. Cu alte cuvinte, dupa parerea mea un autoturism e aproape imposibil sa poata fi restaurat in adevaratul inteles al cuvantului, mai degraba reparat, re-pus in functiune, reconditionat, revopsit, etc. Pt. comparatie, daca detii un tablou de Rembrandt, as putea presupune ca-ti permiti sa-l RESTAUREZI la un megaspecialist, te va costa (probabil) greutatea lui in aur, si va dura o gramada de timp in care se va lucra cu microscopul si penseta pe obiectul (care va ramane) original. Sigur, il poti si repara/reconditiona la atelierul din colt, in doua zile, cu vopseaua casei. Iesi mai ieftin. Cam asta-i diferenta intre notiuni. Nu mai luati ad-literam traducerea din engleza a lui "restore", chiar daca suna bine. @ initiator: mai citeste p-aici cu rabdare, ca sigur vei gasi suficienta informatie utila (chiar daca trebuie s-o mai filtrezi). Cu service-urile e mai dificil, dar la fel, trebuie sa ai rabdare si sa cauti, sa te informezi. Ieftin si bun nu exista, daca ai noroc gasesti o varianta de compromis. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#7
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(raresbucur @ 4 Oct 2017, 17:47) las-o dracului.....eu nu cred ![]() 5 Oct 2017, 18:16: QUOTE(Alex1300BV @ 4 Oct 2017, 18:36) Puteti face dvs multe etape ale proiectului, cu multa rabdare, energie si un mic garaj/ atelier: dezasamblare, curatare de rugina... Apoi, un tinichigiu si vopsitor (bun e 1000 euro) Eventual, se poate schimba motorul, daca e uzat. carpeala,normal masina se baga pe o usa si apoi se scoate pe aceeasi usa.....daca mergi cu ea din meserias in meserias o sa iasa ca dracu,unde mai pui timp pierdut,foiala,bani bani bani... This post has been edited by sobolan: 5 Oct 2017, 17:16 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Alex1300BV |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
Normal ca iese "carpeala" daca nu ai la dispozitie in zona un atelier bun. Eu am reconditionat break-ul meu in Fagaras, sint novice, si nu am gasit atelier (plus ca nu aveam un buget imens)
Au intervenit la masina urmatoarele persoane: 1) pers 1, pt dezechipare avansata (400 lei) 2) pers 2, pt petice metalice (vreo 10, micutze, in locurile clasice: parbriz, capat prag, podea) 250 lei 3) pers 3 (Singur eu), pt curatat de rugina si grunduit = zeci de ore cu bormasina cu perie metalica. 4) pers 4, vopsit - 500 lei (manopera) 5) pers 5 montat alternator, demaror, saxofon, esapament, scut motor rezervor etc etc (100 lei pe zi, vreo 6 zile) 6) pers 6: montat faruri stopuri, reglat aprinderea (300 lei) 7) pers 7: schimbat articulatii fata, revizuit frâne fata + spate (250 lei - o zi) 8) tot Singur-eu: montat interior, centuri sigurante, scaune, etc etc De adaugat zeci de km cu bicicleta in cautare de piese, vopsea, grund, antigel, ulei De adaugat platforme, plimbat piesele cu taxi papuc dintr-un loc in altul... Pentru un total de vreo 2000 de euro (manopera + piese + vopsele) Scriu acestea pt ca initiatorul topicului sa isi faca o idee despre cum se deruleaza aventura. Ma gandesc totusi ca e bine sa mergi din meserias in meserias, fiecare fiind "expert" in câte ceva. This post has been edited by Alex1300BV: 5 Oct 2017, 23:07 |
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
harby ;)) |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.369 Joined: 3 July 12 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Alex1300BV @ 5 Oct 2017, 23:05) Normal ca iese "carpeala" daca nu ai la dispozitie in zona un atelier bun. Eu am reconditionat break-ul meu in Fagaras, sint novice, si nu am gasit atelier (plus ca nu aveam un buget imens) Au intervenit la masina urmatoarele persoane: 1) pers 1, pt dezechipare avansata (400 lei) 2) pers 2, pt petice metalice (vreo 10, micutze, in locurile clasice: parbriz, capat prag, podea) 250 lei 3) pers 3 (Singur eu), pt curatat de rugina si grunduit = zeci de ore cu bormasina cu perie metalica. 4) pers 4, vopsit - 500 lei (manopera) 5) pers 5 montat alternator, demaror, saxofon, esapament, scut motor rezervor etc etc (100 lei pe zi, vreo 6 zile) 6) pers 6: montat faruri stopuri, reglat aprinderea (300 lei) 7) pers 7: schimbat articulatii fata, revizuit frâne fata + spate (250 lei - o zi) 8) tot Singur-eu: montat interior, centuri sigurante, scaune, etc etc De adaugat zeci de km cu bicicleta in cautare de piese, vopsea, grund, antigel, ulei De adaugat platforme, plimbat piesele cu taxi papuc dintr-un loc in altul... Pentru un total de vreo 2000 de euro (manopera + piese + vopsele) Scriu acestea pt ca initiatorul topicului sa isi faca o idee despre cum se deruleaza aventura. Ma gandesc totusi ca e bine sa mergi din meserias in meserias, fiecare fiind "expert" in câte ceva. Nu te supara, dar materialele cat te-au costat? Bine, masina si-o face fiecare dupa posibilitati, dar sa nu se astepte ca o masina "restaurata"/"reconditionata" cu 2000e sa arate tipla, sa aiba totul impecabil pe ea si sa si reziste inca 30 ani. Ideea e ca reconditionarea poate fi facuta in mai multe feluri, dar garantez, o vopsea care costa 2000lei nu reprezinta ceva ok, asta daca nu ti o face vreo cunostinta si pui doar materiale. Dar ca sa iasa ceva bun trebuie sa fie macar in cabina, sa o tratez, ca totusi vorbim de masini de 40 de ani (in sus). |
--------------------
Renault 12 Gordini
Pontiac Firebird
1972, 1980
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
rares bucur, daca este bine in Pitesti ma pot interesa undeva.
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
Alex1300BV |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
Nu mai stiu in detaliu preturile, am lucrat acum 3 ani.
|
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#12
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
![]() QUOTE(harby ![]() Nu te supara, dar materialele cat te-au costat? Bine, masina si-o face fiecare dupa posibilitati, dar sa nu se astepte ca o masina "restaurata"/"reconditionata" cu 2000e sa arate tipla, sa aiba totul impecabil pe ea si sa si reziste inca 30 ani. Ideea e ca reconditionarea poate fi facuta in mai multe feluri, dar garantez, o vopsea care costa 2000lei nu reprezinta ceva ok, asta daca nu ti o face vreo cunostinta si pui doar materiale. Dar ca sa iasa ceva bun trebuie sa fie macar in cabina, sa o tratez, ca totusi vorbim de masini de 40 de ani (in sus). O sa vezi ca exista si masina restaurata cu buget sub 2000 e care va arata si multi ani dupa tipla. Momentan e la tinichigerie. Totul conteaza si de ce piese folosesti, de aia am refuzat sa iti vand podeaua aia. Nu te arunca la preturi, avem useri pe aici care nu depind de banii parintilor cand e vorba de proiecte. |
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
bucatzel |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Mda, brusc incep sa cred si eu preturi de-astea...
O aparut unii cu masinuta asta la retroparada de pe la noi. Sportiva_restaurata.jpeg ( Size: 244.67k ) Number of downloads: 689 Pentru o sportiva din prima generatie, va las sa numarati cate chestii neconforme se gasesc in o singura poza. ![]() Cica sablarea s-a facut chimic, cu substante din industria aeronautica. L-am intrebat mai exact cum functioneaza, mai ales de vreme ce avioanele sunt de obicei din aluminiu, caroseriile noastre din fier si rugina. N-am reusit sa primesc un raspuns coerent, numa' ceva legat de faptul ca se curata cumva vopseaua. Dar mno, avand in vedere ca oamenii se laudau ca fac restaurari, si ca mai lucreaza si la masini mai pretentioase (aveau pe acolo si ceva poze cu un e-type), mi-am zis ca nu doare sa intreb. -Cam cat ar costa la voi munca de tinichigerie si vopsitorie la nivelul masinii expuse ? -Cam 20000. Cam scump, ma gandesc eu, dar mno, poate ca atat costa intr-o lume normala in care toata lumea plateste facturi, TVA, samd. -De lei. nu? -A, nu, de euro. STII CAT E DE LUCRU LA UNA DE-ASTA? -Da... Am plecat, nu prea vedeam la ce ar fi ajutat sa continui discutia... This post has been edited by bucatzel: 21 Oct 2017, 22:56 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Da, stopurile si luneta sunt elemente rare, au ciopartit saracul ornament din poliuretan, cat despre ornamentele din Al, s-au chinuit sa le indrepte, arata ca noi. Poate arata mai...sport cu eleronul si ornamentele Al
![]() |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
sobolan |
![]()
Post
#15
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
da' ce dracu' i-a facut de 20000E ? prin cate etape ale procesului tehnologic a trecut si ce materiale asa scumpe a folosit ? cu 20000 E imi iau un 911 de prin anii 80 si-l iau bunisor......si aia e masina de epoca....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ov |
![]()
Post
#16
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu iei 911 cu banii aia
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
MuciX |
![]()
Post
#17
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Poate ia vreun 996 cu multe probleme, dar aircooled in niciun caz.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Ov |
![]()
Post
#18
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai ieftin 911 in stare bunicica (deplasabil) e vreo 40jdemii. Mi-a trecut si mie prin gand asa ceva dar m-am linistit dupa 2 clicuri
![]() Si-au mentinut pretul sau chiar s-au ieftinit nitel masinile foarte vechi si in general mai scumpute. E jale cu masinile mai noi din intervalul 30-40 de ani, au bubuit preturile la ele ca din ce in ce mai multi oameni incep sa prinda gustul retro si incep cu masini mai accesibile => a crescut pretul ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sobolan |
![]()
Post
#19
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Ov @ 23 Oct 2017, 09:05) iei man dar nu de aici din tara,cauti prin alte tari,imposibil sa nu gasesti unul cat de cat ok la un ban bun,asta implica deplasare,cheltuieli de transport si pe cineva de baza in alta tara care sa se intereseze intai....daca vrei se poate.... QUOTE(MuciX @ 23 Oct 2017, 09:07) e posibil si asta.......944 iei unul beton la banii astia dar e water-cooled,alta gasca in alta traista plus ca nu-a asa rare.... QUOTE(Ov @ 23 Oct 2017, 09:28) Cel mai ieftin 911 in stare bunicica (deplasabil) e vreo 40jdemii. Mi-a trecut si mie prin gand asa ceva dar m-am linistit dupa 2 clicuri ![]() eu am avut bani odata de asa ceva dar ma bucur ca i-am bagat in altceva,faceam greseala vietii mele,ramaneam doar eu cu masina si gol in stomac ![]() Acuma revenind la restaurarile noastre chiar si un om cu bani si multa pasiune nu cred ca ar baga 20ooo E in dacie,eu cred ca sunteti de acord cu mine,nu ai cum si nu stiu ce mama masii ii fac aia de cer asa bani,dezbracata complet,dusa caroseria la sablat,reparat tinichigeria,ceruita terosonata,vopsita si remontata ca la carte si tot nu ajunge la suma asta,poate doar sa aiba ei un mare tarif la ora tehnica dar tot nu iese la suma asta,acuma ca restaurezi un mercedes vechi sau o dacie normal ca ambele trec prin aceleasi proceduri dar una e sa cauti un volan de mercedes vechi si sa-l iei tocmai din state ca aici nu gasesti si alte e sa iei un volan de dacie ca-l iei ok la 100 ron.....plus ca in service nu controleaza nimeni unele aspecte,am vazut cu ochii mei ce poate zace intr-un lonjeron de dacie care pe afara e ok,am dat cu ciocanul in el si era rock-solid dar inauntru era copt,se exfolia rugina,am bagat o camera endo pe o masina din remat din 99 ca sa compar cu dacia mea(a mea statea chiar ok ,cineva bagase vaselina prin ea ca asa se facea pe timpul ala,toti mosii stiu asta,probabil ca la aia din remat nu s-a bagat nimic decat talpa).... La dacie is multe locuri in care nimeni nu baga macar o lanterna cu o oglinda ca sa vezi dupa unghi....dacia are multe locuri unde tine rugina si daca n-o iei la puricat te trezesti ca o iei la barba pe romaneste,o faci cap-coada si iese rugina prin vopsea dupa doi ani....alte masini straine n-au nici pe dracu' dupa 20 de ani,inca zace ceara din fabrica si cand bagi mana injuri trei ore ca nu te poti spala decat cu benzina dar la dacie bagi mana si o scoti plina de maroneala ![]() Fostul logan,dupa zece ani de folosinta s-a gaurit la una din aripile spate....masina de garaj......am rezolvat-o cu alt segment de pasaj.....wtf ? masina aia n-a indurat iernile pe afara,prindea o ploaie pe an....ce dracu sa mai zic ? This post has been edited by sobolan: 23 Oct 2017, 10:34 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#20
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pai tu ai zis 911, nu 944. Ala e porsche-ul saracului, cum i se zicea la vremea aia.
M-am uitat pe mobile, care nu e neaparat cea mai buna sursa, daca pui 911 sub 20k euro nu gasesti decat 996 pe care nu le vrea mai nimeni. Primul watercooled, cam uratele, gadgeturi cu tehnologie invechita si scumpe de inlocuit, etc. Sunt si cateva mai vechi, dar in general SC-uri din state - anii 70-80. M-am uitat si la 912. Acolo la fel, iei masina de proiect la banii astia. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#21
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Nu-s povesti,am un amic in state,l-am pus la "treaba" acum 2 ani gasise un 911 pentru mine ,cerea proprietarul 20ooo$,era ceva de lucru la tabla,masina cica mergea impecabil....o scoteam mai ieftin dar cu cheltuieli cu tot ma ducea peste 20oooE lejer,am tot gandit ca nu era singurul porsche din state da' acolo nu-i ca-n romania sa umbli dintr-un judet in altul in cateva ore+ ca omu' ala nu avea timp sa le vada pe toate pentru mine.....oricum fusese o idee "geniala" de a mea si ma bucur ca nu am facut asa ceva,nu ma "tinea" sa fac asa ceva......In germania is scumpe....si da,944 e masina omului de rand(aproape),era una si pe aici in Galati,una rosie cat de cat ok.......oricum ar fi el si 944 e tot porsche
![]() Vorbesc de sume "mici" dar ma atac cateodata chiar si la cel mai mic rahat cum ar fi marirea de impozite si alte shit-uri,la ora actuala e un lux in romania ca sa poti tine in regula cel putin 3 masini si mie imi plac fiarele ,am 5(+1),inca pot sa le intretin corect si sa le platesc darile la stat.....vom vedea....or se ne omoare si pe mine la golf-uri si pe tine la bmw daca baga o noua taxa de poluare si o sa platim....ca asa trebuie ![]() This post has been edited by sobolan: 23 Oct 2017, 10:48 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ov |
![]()
Post
#22
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
acum 2 ani si din state ...
eu zic ca ACUM nu iei 911 circulabil cu sub 40jdemii, nu zic de vreun bulan d'ala ca si cum ai gasi o dacie din 69 intr-un garaj parasita cu 20jdemii de km la vanzare cu 2000 de lei, nu zic ca nu exista, dar apar mega rar si nu apuci tu sa pui mana pe asa ceva |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sobolan |
![]()
Post
#23
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Ne abatem un pic mai mult de la topic dar americanii nu se omoara dupa porsche in general si nici dupa multe masini europene,la ei sunt cateva(nu toate) masini care sunt si pe la noi dar au motoare mai mari si pe benzina si alte dotari/echipamente.....ei restaureaza in general masinile lor muscle.....in germania ai gasi 911 de restaurat dar probabil la peste 30ooo,acuma vorbesc din mintea mea,se poate cauta pe mobile.de....la noi is peste 35ooo,sunt vreo doua pe autovit(sau erau) .....
se poate pana la urma si acum,in clipa de fata..... https://www.mobile.de/ro/Automobil/Porsche-.../208192983.html https://www.mobile.de/ro/Automobil/Porsche-.../251926453.html |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#24
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Vezi ca slantnose-ul ala e in state.
![]() Pentru ca imi plac porsche-urile de nu mai pot, urmaresc fel si fel de pagini si canale legate de ele. Americanii chiar se vaita de noul interes descoperit al pietei pentru porsche si mai ales 911 si 912 pentru ca in timp ce acum 15 ani nu dadea nimeni 2 bani pe ele (luai masini bune pe $3k) acum s-au dus la ceruri preturile. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#25
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(MuciX @ 23 Oct 2017, 16:26) am vazut.....curios ca s-a descoperit si la ei masina europeana,pana acum la ei astea erau blasfemii...ma rog......merita cumparat,cu inca 4-5000 il faci belea si apoi il poti vinde aici cu mai mult.....eu is mort dupa 911 si era cat pe ce dar inca nu e timpul pierdut,ma fac eu mare iar ![]() ![]() This post has been edited by sobolan: 23 Oct 2017, 15:34 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
iustin_uap |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 25 October 13 From: Piatra-Neamt ![]() |
QUOTE(sobolan @ 23 Oct 2017, 10:24) nu ai cum si nu stiu ce mama masii ii fac aia de cer asa bani,dezbracata complet,dusa caroseria la sablat,reparat tinichigeria,ceruita terosonata,vopsita si remontata ca la carte si tot nu ajunge la suma asta Ei nu? Adaos la greu pe langa manopera standard + materiale + piese noi luate fara ezitare la scoruri babane + transport si se aduna. Banii, in general, sunt greu de facut, nu de cheltuit. QUOTE(sobolan @ 23 Oct 2017, 10:24) La dacie is multe locuri in care nimeni nu baga macar o lanterna cu o oglinda ca sa vezi dupa unghi....dacia are multe locuri unde tine rugina si daca n-o iei la puricat te trezesti ca o iei la barba pe romaneste,o faci cap-coada si iese rugina prin vopsea dupa doi ani Foarte adevarat! Am vazut si eu poze cu sportul ala. Misto masina, dar faza cu ornamentele de portbagaj ma depaseste. Nu stiu ce ochi tre' sa ai ca sa te poti uita la spatele ala si sa-ti zici ca arata bine. |
--------------------
Dacia
1300/1310
73/83
|
|
oldtimercraiova |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 394 Joined: 8 March 15 ![]() |
Altii cer pe Dacii , cat costa Karmann-ul asta , spre exemplu...
https://www.virginoutlaws.com/en/cars-for-s...or-project.html This post has been edited by oldtimercraiova: 23 Oct 2017, 22:56 |
--------------------
.
.
.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Chestiile alea in plus is sursa de amuzament, avand in vedere cat de mandru era omu' ala ca o urmat la litera "documentatia oficiala" dar no, fie, poate o pastrat pe masina ce era din tuningul vremii.
Dar stopurile mi-au sarit in ochi. Ca sunt cele gresite. Si mai rau de atat, se vedea pe pozele din timpul restaurarii ca pe stanga fusta nu avea cum sa acomodeze stopurile care se vad montate in poza, deci o taiat din fusta spate ca sa le puna pe astea. Da' omu' sustinea sus si tare ca ma insel, si ca are ce trebuie acolo. La doojdamiidacoco, m-as fi asteptat sa viseze fiecare piesa care trebuie montata pe masina, nu sa aplice tehnologia "las' ca merge si-asa, ca nu se prind fraierii". This post has been edited by bucatzel: 23 Oct 2017, 23:03 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
iustin_uap |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 25 October 13 From: Piatra-Neamt ![]() |
Partea cu stopurile nu cred ca i se poate imputa. As vrea si eu sa stiu unde se mai gasesc stopuri noi din primul tip, in conditiile in care si o pereche sh se obtine f. greu si in cine stie ce stare. Nu mai zic de faptul ca-s si paguboase, fiind facute dintr-un material prost.
|
--------------------
Dacia
1300/1310
73/83
|
|
Ov |
![]()
Post
#30
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut cu 2000 de euro o dacie 1310 perfecta, fara gram de rugina si la vopsea originala cu stopuri mici ca noi. Din 20jdemii putea sa dea 2000 pe dacia aia sa-i ia stopurile
![]() This post has been edited by Ov: 26 Oct 2017, 08:25 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:26 |