Service Restaurare Dacia 1100
![]() ![]() ![]() |
Service Restaurare Dacia 1100
MuciX |
![]()
Post
#31
|
||
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#32
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Stopurile de 1310 is de vreo 3 tipuri daca le pun si pe alea de r12 cu bec vertical....cum era si la a mea ai aripa spate de 1300 si lampa de 1310 ph1,daca pui de ph2 nu cade ok la fusta.....trebuie sa dai in aripa la propriu.....lampile alea is pacatoase,au socluri de antimoniu,se incing/topesc,eu le pusesem becuri cu led si asa mergeau perfect si nici frica nu mai aveam....eu le aveam pe ea inca dar "vandalizasem" si eu aripile putin din cauza ca aveam eu lampa originala dar chederul era de ph2.....shit-uri romanesti(si lampile si ceea ce am facut eu,recunosc,dar nu prea e nimic de facut in asemenea caz,incerci sa mentii echilibrul intre original si functional).....
@OV : La ora actuala nu ai da(nu ca n-ai avea de unde) si nu as da tot la ora actuala 2000E pe o dacie buna desi daca e asa cum zici face lejer si din plin banii pana la ultimul leu....eu personal cu 2000E mi-as face golf-ul 2 syncro beton la toate aspectele si fiind din 86 e si aia un potential vehicul istoric mai ales ca totul e original pe ea pana la ultimul surubel.....acuma depinde,variante corecte sunt mai multe,fiecare alege ce vrea,nu te poti pune cu pasiunea fiecaruia si nu te poti pune cu "gusturile" omului ...... Din ce vad eu prin jur ca si pasionat "entry level" fiecare cauta o troaca bunisoara pana in 1500 ron si se apuca de ea acasa,unii o refac bine,altii o refac cat de cat sa mai tina si multi din ei se duc pe la parade cu ele,acolo-i spiritul,de aia o faci,aia si satisfactia.....o mai intretii periodic c-o mana de ulei prin praguri/lonjeroane si te mai lalai cu ea,nimeni nu-ti scoate ochii,iti faci placerea.... Eu,unul,nu-s adept la asa ceva,daca pun mana pe o rabla(oricare ar fi ea) imi aloc o suma ,cheltui tot pana la ultimul leu si caut sa fac tot ce-mi sta in putinta ca sa fac tabla ok in primul rand,acasa mai rudimentar dar am cam tot ce trebuie,cum ma pricep o fac cat de ok pot......nici dacia mea nu fusese vopsita profi sau alte celea dar a zacut aproape un an sub un tei in ploi si ceata si nu avea gram de rugina pe nicaieri cand am dat-o ceea ce ma face sa cred ca am reparat-o cat de cat ok. Un inrait de "rable" ia aproape orice masina,nu conteaza starea tehnica pentru unii ,conteaza actele(sa fie veche,sa aiba istoric cat de cat clar),omu' da banu' pe ea si apoi mai baga un sac de bani s-o scoate la adevar aproape perfecta,un asemenea om nu prea risca sa ia una refacuta pentru ca nu stie exact ce si cum,prefera s-o faca el e la zero si de vandut ioc,o tine pana la adanci batraneti,respect asta..... In timp ce scriu/citesc pe aici lucrez si la rable......mai dam cu mig-ul,cu autogenul pe unde-i tabla mai "cu forme" ,mai dam cu ceara anticoroziva prin cavitati ca asa trebuie,sanatosi sa fim.... Mi-ar fi placut un jurnal de bord cu ceea ce mai fac dar cum pe aici te inghesuie numai cunoscatori/mistocari prefer sa citesc si sa mai raspund uneori..... This post has been edited by sobolan: 26 Oct 2017, 09:01 Attached thumbnail(s) IMG_20171004_085858.jpg ( Size: 1.37mb ) Number of downloads: 602 IMG_20171004_085908.jpg ( Size: 1.12mb ) Number of downloads: 602 IMG_20170927_173036.jpg ( Size: 1.89mb ) Number of downloads: 592 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Alex1300BV |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
@sobolan: hai te rog, fa jurnal la golf
![]() |
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(iustin_uap @ 25 Oct 2017, 22:03) Partea cu stopurile nu cred ca i se poate imputa. As vrea si eu sa stiu unde se mai gasesc stopuri noi din primul tip, in conditiile in care si o pereche sh se obtine f. greu si in cine stie ce stare. Nu mai zic de faptul ca-s si paguboase, fiind facute dintr-un material prost. A, da, uitasem sa zic cum am inceput discutia cu omul. Avea sprituitoare de-alea de plastic tip lacrima. NOS. Si eu tot caut un set de de-astea de ceva vreme, si nu gasesc. Asa ca il intreb pe om politicos unde le-o gasit. "Aaaaaa, pai am cautat mult, a fost un efort extraordinar, s.a.m.d." . |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(Alex1300BV @ 26 Oct 2017, 10:46) @sobolan: hai te rog, fa jurnal la golf ![]() Și eu te rog,să mai clătim ochii la ceva frumos!Se trezește vreun specialist cu indicații prețioase din careva,îl trimiți elegant la plimbare și gata. ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
johnybic |
![]()
Post
#36
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
Apropo de sprituitoare cred ca numai alea au fost vor 1000 de euro așa se justifica prețul final al dacie sport
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
sobolan |
![]()
Post
#37
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Alex1300BV @ 26 Oct 2017, 10:46) QUOTE(Adrian Frigo @ 26 Oct 2017, 14:41) Și eu te rog,să mai clătim ochii la ceva frumos!Se trezește vreun specialist cu indicații prețioase din careva,îl trimiți elegant la plimbare și gata. ![]() Va multumesc de sugestie dar nu,am ajuns la concluzia ca daca nimeni nu stie ce faci atunci nimeni nu te critica/nimic nu se intoarce impotriva ta,nu ca nu suport critica dar aci is numai cunoscatori,mai sunt si prin alte locuri poate dar ca aici n-am mai vazut ![]() ![]() Ma iertati ca am deviat...subiectul discutiei era altul aici...... ![]() This post has been edited by sobolan: 26 Oct 2017, 20:26 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
iustin_uap |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 25 October 13 From: Piatra-Neamt ![]() |
QUOTE(MuciX @ 26 Oct 2017, 08:27) Daca nu e cu deranj si cu offtopic, imi poate explica si mie cineva ce stopuri trebuia sa aiba si cum se deosebesc de cele de pe masina? La inceput, in perioada '81 - '85, s-au pus pe Dacii stopuri cu ochiul de pisica pe verticala, o adaptare la mixul dintre aripile spate de 1300 si fusta de 1310. Apoi, din '86, cand era deja facuta trecerea la aripile de 1310 s-au pus cele cu ochiul de pisica pe orizontala. Drept exemplu, o poza cu o masina care are ambele tipuri si BONUS, suprinzator, 2 ornamente de portbagaj. ![]() diferenta_stopuri_1310.JPG ( Size: 207.69k ) Number of downloads: 483 |
--------------------
Dacia
1300/1310
73/83
|
|
oldtimercraiova |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 394 Joined: 8 March 15 ![]() |
Ce coincidenta , ca Sportiva de mai sus!
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
johnybic |
![]()
Post
#40
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
si asta cred ca a fost pus de proprietar ,un tuning al vremii ,eu am vazut si eleron de cauciuc iar pe laterale si jos bagheta de aluminiu
27 Oct 2017, 21:04: eleron ca la sportul din imagine am vazut pana acum vreo jumatate de an pe o berlina in oras dar crapat ca dracu,deci eu cred ca sunt modficari ale vremii facute de proprietari This post has been edited by johnybic: 27 Oct 2017, 21:04 Attached thumbnail(s) Dacia_1410_Sport_1985_TIB.jpg ( Size: 135.69k ) Number of downloads: 469 |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Eleronul de pe sportiva era ala de cauciuc de s-o pus pe 1310 mai tarziu, taiat un pic la capete. Sincer, recunosc, chiar nu arata rau. Nu arata deloc rau nici tapiteria scaunelor refacuta cu ceva ce banui ca era alcantara. Dar no, anvand in vedere cati de p-aci se chinuie sa pastreze cate un surub "ca-i ala original", mi se par amuzante micile "scurtaturi" pe care l-o luat omu' de care vorbesc eu.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
johnybic |
![]()
Post
#42
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
o masina de epoca chiar trebuie sa aiba pana si suruburile originale ? sau colierele? daca sunt vai de ele eu aleg sa pun noi si cum am o cutie de suruburi de inox si piulite prefer sa le folosesc
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
sobolan |
![]()
Post
#43
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(johnybic @ 29 Oct 2017, 21:16) cu suruburile exagerezi,colierele de atunci erau ok,alea cu fus de se strangeau la patent,ingenios sistem,merg refolosite,strang perfect circular.......pentru zone supuse la intemperii se gasesc suruburi si piulite din inox,chiar si saibe,toate le gaseam eu prin practiker... This post has been edited by sobolan: 29 Oct 2017, 21:34 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
johnybic |
![]()
Post
#44
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
a fost doar o intrebare nu ca as fi nebun sa dau suruburile vechi jos sa le sablez si sa le duc la zincat cand se gasesc noi ,si de inox care nici nu ruginesc,da care spune ca a folosit si suruburile sau piulitile originale cred ca exagereaza,da daca sunt anumite suruburi sau piulite particulare dar daca sunt normale nu vad rostul
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
Ov |
![]()
Post
#45
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu trebuie, dar este un element care se puncteaza in cadrul concursurilor de eleganta. Daca nu te pasioneaza subiectul atunci poti pune orice surub.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sobolan |
![]()
Post
#46
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
pune-i suruburi/piulite/saibe de inox peste tot daca iti permiti.....daca te depuncteaza inseamna ca sunt nebuni,acuma sincer.....la coliere te poate depuncta dar oare nu se exagereaza si asa ?
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
BoR |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
QUOTE(johnybic @ 29 Oct 2017, 22:19) a fost doar o intrebare nu ca as fi nebun sa dau suruburile vechi jos sa le sablez si sa le duc la zincat cand se gasesc noi ,si de inox care nici nu ruginesc,da care spune ca a folosit si suruburile sau piulitile originale cred ca exagereaza,da daca sunt anumite suruburi sau piulite particulare dar daca sunt normale nu vad rostul Salut! Se gasesc undeva in Buzau suruburi, saibe si piulite de inox? |
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
maho |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Dedeman, Praktiker... n-aveti asa ceva prin Buzau? N-as crede, si or mai fi si altele (magazine) mai mici, probabil au si pe la "metalochimice".
@Sobolan: e la latitudinea proprietarului cat de "maniac" e, si e normal sa fie apreciata (si punctata suplimentar la concursurile de profil) originalitatea. Eu nu fac parte din categoria asta, cand e vorba de saibe, coliere, piulite, suruburi. Din cate mi-amintesc, Danut (Crainiciuc) a luat la mana (la perie) fiecare saiba originala de pe 002, am zis ca-i nebun, dar pot sa-l inteleg. ![]() This post has been edited by maho: 30 Oct 2017, 11:45 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
johnybic |
![]()
Post
#49
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
daca are pana si la ultima saiba originala o mananc,cred ca se exagereaza si eu pot sa pun poze cu 10 suruburi la care frec cu peria sau cu smirghel si sa pun noi ,dupa cum am zis daca sunt suruburi sau piulite sau holsuruburi particulare da dar daca sunt normale nu vad rostul ,OV cine face deosebire dintre o piulita de 6 de acum 40 de ani curatata si zincata din nou si una noua 2017 ?la coliere inteleg ca sunt particulare dar pana si alea se mai gasesc noi,si la o masina de 40 de ani cu siguranta a mai ruginit un colier sau sa rupt si propietarul l-a schimbat char cu altul la fel,deci o masina nu poate avea 100% piese ca atunci cand a iesit din fabrica,da nu stiu eu cum se puncteaza pe la concursuri ,cum juriul stabileste ca o piulita de acum 40 de ani este de acum 40 de ani si nu de acum un 1 an ,bine poate discutam in contradictoriu si fiecare proprietar mega pasionat spune ca :domnule eu am pana la ultima saiba originala ,eu tot nu cred
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
ionut_doc |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 31 July 12 ![]() |
Sa iei suruburile la perie, este o nebunie intr-adevar si are numai dezavantaje (timp, nu le cureti perfect in veci, strici suprafata surubului). Dar se pot trata chimic inainte de zincare cu o substanta numita Evipass.
Intre o piulita de acum si una din 70 nu se poate face diferenta, asa e (cu exceptia celor cu forme speciale) dar intre suruburi se poate face. De exemplu, Daciile frantuzesti au suruburi Dera, Karo, cele cu litera N si inca 2-3 tipuri care nu imi vine acum in minte si sunt montate in locuri spceifice, in functie de clasa de duritate, saibe crestate pe mijloc, pe exterior sau si mijloc si exterior, saibe patrate crestate pe interior (cele de la capacul distributiei) care nu ai nici cea mai mica sansa sa le gasesti in magazine. O comparatie intre starea initiala a suruburilor si dupa tratamentul cu evipass: Attached thumbnail(s) IMG_20160430_103354.jpg ( Size: 2.18mb ) Number of downloads: 115 IMG_20160423_090542.jpg ( Size: 2.09mb ) Number of downloads: 100 |
--------------------
Volkswagen
Golf
2011, VI
- DJ19ATI
|
|
sobolan |
![]()
Post
#51
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Eu le-as recomanda sa refoloseasca si prezoanele de la chiuloasa de vreo 4-5 ori dupa ce s-au alungit si trosnesc capurile pe saiba de nu-ti mai dai seama cum sa le strangi la cuplu nici cu cheia dinamometrica etc....poate fisurezi blocul sau il rupi in bloc ca sa ai front de lucru dar deh ai prezon original.....deacuma mi se pare o treaba paranoica lipsita din logica unui mecanic cu "bun simt" ,asta-i o tampenie pura(crunta)......
Unele suruburi de pe exteriorul masinii oricat le-ai trata de rugina tot mancate/roase/urate raman ,is mai ok altele noi din inox...... Mai vad si eu pe net unele restaurari facute unor masini(adica masini) dar pe nicaieri n-am mai auzit de asa ceva.....uite de aia mai citesc si eu pe aici,mai invat cate ceva..... ![]() La sorturile rotilor sunt niste suruburi de m6,alea ruginesc dupa prima ploaie,ce facem domnilor ? Suruburile de m7 de la scaune ies cu draci,uneori rupte,si daca scoti ciotul din piulita incastrata in planseu si refaci filetul la m8 ce are ?se numeste tiganeala ?sa lipim cu superglue acolo un surub de m7,ca asa e original....Sa cautati si bilele de la sina scaunelor,nu cumva sa lipseasca vreuna ca e jale,luati un mare minus..... Oare sa refolosim si prezervativele,le spalam ,nu ? Ce cretinatati citesc pe aici si nu-mi vine a crede....cam ce conditii mai trebuie sa indeplineasca o biata dacie facuta cat de cat bine ca sa poata primi acel atestat care nu valoreaza nimic ? In loc ca toata lumea sa se bucure ca cineva(un oarecare) mai salveaza o masina veche si incearca omu' din rasputeri s-o faca masina apoi voi puneti conditii sau depunctati suruburile.....fereasca Dumnezeu ![]() Am vazut cazuri la "paradele" magice in care au ramas deoparte masini,masini care merita respect total.....chiar daca nu-s oem dar is facute mai ceva decat la fabrica...... This post has been edited by sobolan: 30 Oct 2017, 21:54 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
dethave |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
N-am restaurat de la a-z nici o masina, dar mi-am bagat ilustrele labute destul de adanc in diverse chesti din domeniul auto(recarosari,in speta).Subscriu parerii lui sobolan. Ce rost are sa lungesti boala?
P.S. Asa vreau sa scriu " nici o". La cata bataie am luat la scoala pentru el scris asa,fac pipi pe recomandarea Academiei Romane. This post has been edited by dethave: 30 Oct 2017, 23:05 |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
ionut_doc |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 31 July 12 ![]() |
QUOTE(sobolan @ 30 Oct 2017, 21:43) Eu le-as recomanda sa refoloseasca si prezoanele de la chiuloasa de vreo 4-5 ori dupa ce s-au alungit si trosnesc capurile pe saiba de nu-ti mai dai seama cum sa le strangi la cuplu nici cu cheia dinamometrica etc....poate fisurezi blocul sau il rupi in bloc ca sa ai front de lucru dar deh ai prezon original.....deacuma mi se pare o treaba paranoica lipsita din logica unui mecanic cu "bun simt" ,asta-i o tampenie pura(crunta)...... Unele suruburi de pe exteriorul masinii oricat le-ai trata de rugina tot mancate/roase/urate raman ,is mai ok altele noi din inox...... Mai vad si eu pe net unele restaurari facute unor masini(adica masini) dar pe nicaieri n-am mai auzit de asa ceva.....uite de aia mai citesc si eu pe aici,mai invat cate ceva..... ![]() La sorturile rotilor sunt niste suruburi de m6,alea ruginesc dupa prima ploaie,ce facem domnilor ? Suruburile de m7 de la scaune ies cu draci,uneori rupte,si daca scoti ciotul din piulita incastrata in planseu si refaci filetul la m8 ce are ?se numeste tiganeala ?sa lipim cu superglue acolo un surub de m7,ca asa e original....Sa cautati si bilele de la sina scaunelor,nu cumva sa lipseasca vreuna ca e jale,luati un mare minus..... Oare sa refolosim si prezervativele,le spalam ,nu ? Ce cretinatati citesc pe aici si nu-mi vine a crede....cam ce conditii mai trebuie sa indeplineasca o biata dacie facuta cat de cat bine ca sa poata primi acel atestat care nu valoreaza nimic ? In loc ca toata lumea sa se bucure ca cineva(un oarecare) mai salveaza o masina veche si incearca omu' din rasputeri s-o faca masina apoi voi puneti conditii sau depunctati suruburile.....fereasca Dumnezeu ![]() Am vazut cazuri la "paradele" magice in care au ramas deoparte masini,masini care merita respect total.....chiar daca nu-s oem dar is facute mai ceva decat la fabrica...... Nu stiu cum sa-ti spun, dar cretinitati tu spui. In primul rand nu se vorbea despre prezoanele chiuloasei. Si la alea, daca pui o picatura de ulei intre saiba si prezon o sa constati ca nu mai trosneste si culmea culmilor poti strange si la cuplu fara sa te minta... Crezi ca e asa greu sa iei toate suruburile, sa le scufunzi in evipass si apoi sa le duci la zincat? Mie nu mi se pare o munca asa titanica...Dar cum zici tu, mai bine schimbi toate suruburile dupa ureche si apoi zici ce masina de rahat e Dacia asta...pana si suruburile se rup in ea! Ti se pare ca arata asa rau suruburile pe care le-am zincat refolosit la masina mea? Attached thumbnail(s) IMG_20170321_175025.jpg ( Size: 2.39mb ) Number of downloads: 120 IMG_20170321_175013.jpg ( Size: 2.53mb ) Number of downloads: 101 IMG_20170321_174956.jpg ( Size: 2.47mb ) Number of downloads: 99 |
--------------------
Volkswagen
Golf
2011, VI
- DJ19ATI
|
|
sobolan |
![]()
Post
#54
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(ionut_doc @ 31 Oct 2017, 09:50) ...Dar cum zici tu, mai bine schimbi toate suruburile dupa ureche si apoi zici ce masina de rahat e Dacia asta... Nu te cunosc si nu ma cunosti dar am avut dacii destule si n-am afirmat niciodata ca dacia e o masina de kkt,din contra am spus ca au fost masini ok,despasite tehnologic pentru vremea lor dar fiabile oarecum,asta o stie orice roman...... Un surub ruginit la filet e egal cu ZERO,poti sa-i pui orice tratament,sa-l galvanizezi si ce mai vrei tu,la restangere ,din frecare,revine la starea initiala + ca daca mai umbli la el peste ceva vreme poti plange ca e intepenit si nu-l poti da afara....la viata mea am patit sa dau afara multe suruburi rupte,unele situatii aproape imposibile cu sanse de reusita zero,cazuri in care era necesar si uite ca mare parte le-am scos chiar fara sa avariez filetul "mama".......tu esti teoretician,tipicar.....refoloseste-le ! Pe prezoanele de la chiuloasa nu se pune ulei la strangere si nici la restrangerea de la 500km,asta daca stii cat de cat cate ceva.....sunt masini la care se recomanda asta si totodata se recomanda alte cupluri de strangere...la Dacia se strang prezoanele pe uscat si se recomanda a fi schimbate la urmatoarea operatie,asta nu o face mai nimeni dar uneori de nevoie la schimbi..... Sustin in continuare tampenia mea da' voi ,unii de aici,meseriasi adevarati refolositi suruburile ![]() This post has been edited by sobolan: 31 Oct 2017, 09:28 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
johnybic |
![]()
Post
#55
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
ionut-doc in ultima poza apare un capac de radiator ce are asa special fata de unul nou identic,in afara de faptul ca tu stii ca este cel original nimeni altcineva nu te crede,are inscriptionat pe el altceva decat unul nou din magazin?sa fim seriosi ,frumos cea ce faci tu dar parerea mea este ca daca nu am unde sa cadmiez-zinchez ,merg pe nou sau daca sunt repere care nici noi nu se mai gasesc raman cele vechi ori asa cum a trecut vremea peste ele ori revopsite
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
sobolan |
![]()
Post
#56
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
nu-ti ma bate capu' ,unii din ei nici nu merita atentie vorbesc din auzite iar altii sustin tampeniile altora...fa masina sa fie corecta din punct de vedere tehnic,sa te bazezi pe ea la o distanta lunga,sa te aduca acasa in siguranta.....unii pun accent prea mare pe micile detalii(uneori abereaza/exagereaza) si uita de ce e mai important.....
This post has been edited by sobolan: 31 Oct 2017, 09:38 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
ionut_doc |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 31 July 12 ![]() |
Sunt 2 mari diferente: cel nou are stantat pe el "nu-l deschideti" sau ce o scrie si a doua mare diferenta hexagonul este conic la cel nou, privit de la baza spre varf. In rest sunt perfect identice. De grosimea tablei nu mai zic...
Fa cum zice Sobolan, ca e un exemplu bun. Incearca de ceva timp sa-si vanda masina... In rest cum spuneti voi. Nu are sens sa continui. Bafta in continuare. This post has been edited by ionut_doc: 31 Oct 2017, 10:14 |
--------------------
Volkswagen
Golf
2011, VI
- DJ19ATI
|
|
maho |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(sobolan @ 30 Oct 2017, 21:43) Mai vad si eu pe net unele restaurari facute unor masini(adica masini) dar pe nicaieri n-am mai auzit de asa ceva.....uite de aia mai citesc si eu pe aici,mai invat cate ceva..... ![]() Ce cretinatati citesc pe aici si nu-mi vine a crede....cam ce conditii mai trebuie sa indeplineasca o biata dacie facuta cat de cat bine ca sa poata primi acel atestat care nu valoreaza nimic ? In loc ca toata lumea sa se bucure ca cineva(un oarecare) mai salveaza o masina veche si incearca omu' din rasputeri s-o faca masina apoi voi puneti conditii sau depunctati suruburile.....fereasca Dumnezeu ![]() Am vazut cazuri la "paradele" magice in care au ramas deoparte masini,masini care merita respect total.....chiar daca nu-s oem dar is facute mai ceva decat la fabrica...... Nu-i vorba de obtinerea atestatului (pe care il primesti si daca n-ai toate suruburile originale), ci de cu totul altceva. Aici e postarea din topicul lui Danut, din pacate in topic nu mai sunt pozele. Tu, daca ai avea Dacia cu nr. 002, ai folosi-o ca masina de zi cu zi? Nu cred, asta ar fi adevarata cretinatate. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
oldtimercraiova |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 394 Joined: 8 March 15 ![]() |
Eu zic ca n-are rost sa judecam pe nimeni cum isi restaureaza masina , eu spre exemplu vreau sa am absolut toate suruburile originale la ea , adica absolut ce se poate recupera , si ce nu pot recupera , voi cauta unele foarte bune , e dificil , dar merita..
|
--------------------
.
.
.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(sobolan @ 31 Oct 2017, 10:21) Sobolane, cam incep sa ma satur de atitudinea ta de atotcunoscator. Ai putea macar sa incerci sa nu vorbesti doar ca sa te afli in treaba... Damn, era sa ratez bucata asta... QUOTE(sobolan @ 30 Oct 2017, 22:43) No, te rog frumos sa argumentezi bucata asta. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 12:06 |