Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Se opreste motorul in mers - 1.4 8v/16v, cauze, solutii, remedieri

caustic
post 17 Sep 2008, 13:51
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 12 May 08
From: Bucuresti




Problema: La relanti, in timpul mersului, cand scad turatiile, moare motorul.

Detaliere: Cateodata, cand o porneam, sau cand mergeam cu ea, si nu o acceleram murea motorul. Scaadea turatia pana ajungea la 0 si gata.

Rezolvare: Micutul care face probleme se cheama Corp Clapeta Injector. Este un fel ded carburator. Acolo se gaseste un motoras responsabil de relanti. El nu isi mai face treaba si trebuie schimbat... CU TOTUL.

Detaliere: Ese compatibil un corp clapeta injector de solenza, ce se poate cumpara de la un magazin Dacia cu 420 lei. Motajul este simplu.


Spun asta ca un sfat in caz ca mai are cineva problema mea. Eu stiu ca mi-a fost greu sa identific problema.

This post has been edited by caustic: 17 Sep 2008, 13:51


--------------------
Renault Clio 1.4 8V/2000 3 Volume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 Sep 2008, 16:01
Post #32


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




http://www.reno.ro/Curatare-corp-clapeta-S...01-t110500.html

De ce sa-l schimbi cu totul ? de ce sa nu schimbi doar motorasul pas cu pas ... sau componente ... sunt mai ieftine smile.gif nu ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caustic
post 17 Sep 2008, 18:01
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 12 May 08
From: Bucuresti




Se poate si asa smile.gif... daca se poate...


--------------------
Renault Clio 1.4 8V/2000 3 Volume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
christig
post 19 Sep 2008, 01:39
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 28 November 05




am patit astazi pe la romana aceeasi treaba; cand e accelerata n-are probleme sa zic ca se taie sau merge neregulat; doar cand iau acceleratia face asa; ce-am mai tras pana am ajuns acasa; i-am dat la chei practic pe la fiecare stop plus la fiecare orpire; e groaznic sa-ti moara cand treci cu piciorul de pe acceleratie pe frana; am incercat sa pun frana cu stangu si sa tin acceleratia da era sa ies prin parbriz tongue.gif

maine o sa incerc sa umblu sa curat motorasul ala ca in tutorial.

This post has been edited by christig: 19 Sep 2008, 01:40


--------------------
Clio Symbol martie 2001 1.4
Clio Symbol, 1.4 8v, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caustic
post 19 Sep 2008, 10:54
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 12 May 08
From: Bucuresti




radmasa.gif Identica a fost problema mea si am incercat sa calc frana cu stangul. Noroc ca am avut centura de siguranta pusa.

Nu inteleg de ce se simte altfel pedala cand o calc cu stangul. Parca cu dreptul e mult mai moale, la stangul are 2 nivele: 0 si scoatere prin parbriz.

E de la motoras. Vezi ca e scump la Renault (ca restul de produse de la ei). Daca trebuie sa schimbi ansablul vezi mai sus.

Eu am ajuns la concluzia ca de fapt la Renault sunt scumpe cutiile. Pentru ca acelasi produs daca il pui intr-o cutie pe care scrie Dacia e mai ieftin decat intr-o cutie pe care scrie Renault.

P.S. Asta e o operatiune care intra in categoria DYI. Trebuei sa dai jos compartimentul de pe motor, CU TOT cu filtru, nu-l desface. Iese usor, atenti ca are un furtun dedesubt; ii scoti celalalt capat din motor. Eu am facut treaba asta in fata magazinului de la Dacia.

This post has been edited by caustic: 19 Sep 2008, 10:57


--------------------
Renault Clio 1.4 8V/2000 3 Volume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 19 Sep 2008, 12:31
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




faza cu frana cu stangu, pai stangu il impingi pana intre faruri ca sa debreiezi, si l-ai invatat cu narav biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 EX1,4 16V - CJ-x5-DXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 19 Sep 2008, 15:42
Post #37


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Corpul clapeta se potriveste si de la logan, pentru 1.4 8V si piesele se pot achizitiona separat .


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
christig
post 19 Sep 2008, 17:10
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 28 November 05




QUOTE(caustic @ 19 Sep 2008, 10:54)
Eu am facut treaba asta in fata magazinului de la Dacia.


am urmat azi tutorialul, am curatat porcaria aia de piston ( nu stiu de ce ii zice motoras ca e doar un piston tongue.gif ); rezultatul: face ca inainte; am stat vreo 10 minute si i-am tot dat spritzuri, si dupa un numar de x accelerari cand laum piciorul se oprea. wacko.gif

zi mi si mie cum ai rezolvat o?

se pare ca dupa ploile astea a inceput sa faca; oare reglarea debitului de aer dupa ce se face? poate e oxidat contactu senzorului ca banuiesc ca motorashu ala primeste curent de la ceva.

<span class='edit'>20 Sep 2008, 16:06:</span>
gta, am rezolvat azi;

subliniez faptul ca simptomele motorasului defect erau: motorul moare subit in mers; daca studiezi mai atent problema observi ca moare exact cand se ia piciorul de pe acceleratie pentru cateva secunde (gen opresti la stop etc); atunci intra in functiune "motorasul pas cu pas" un fel de supapa care regleaza cantitatea de aer care intra in motor exlusiv la relanti; in acest moment, clapeta care obtureaza calea principala ce aduce aer in motor e inchisa; aerul circula doar pe un mic canal obturat partial de pistonul acelui motoras; aceste lucruri se intampla indiferent ca e motorul rece sau cald, deci daca vi se intampla doar la cald, e de la altceva! se poate sa moara imediat dupa prima cheie daca nu apesi acceleratia, cu motorul rece, sau cald.

logic ar fi ca alte simptome, gen mers neregulat la relanti sau in mers sa nu aibe cauza asta, pentru ca un mers neregulat implica functionarea defectoasa a unuia sau mai multor pistoane deci bujii, injectie etc.

la mine mergea brici cand o acceleram cu mers regulat, singura buba era cand luam acceleratia;

am facut mica asta paranteza sa nu cautati rezolvarea unor situatii in mod gresit.

bun si acum istorisirea; am la parterul blocului un magazin de piese; am intrat azi (sambata) dimineata in el si mi-au zis ca mi fac rost de MPP (motoras pas cu pas) original, luni dimineatza cel mai devreme la 250lei; am zis ok si am luat-o spre targul din vitan unde nu mai fusesem de ani buni; am intrat in autovit si acolo s multe dughene cu piese; am intrat in unu si am gasit piesa; shefu d-acolo a scos-o de pe un corp clapeta nou de logan care avea busita intrarea la fisa la senzorul de clapeta; mi l-a dat cu 200 lei (scump dar e original, adica scrie VDO cu alb pe el); mi-a aratat si unele facute pe vapor 70lei da mi-a zis ca din 10 daca merg 3 si ca mai bine iau unu bun ceea ce am si facut.

l-am montat si am procedat la faza cu cheia in contact 5 secunde pauza apoi start; dupa pornire cand am luat picioru de pe acceleratie s-a dus spre 1500 ture; apoi a inceput sa scada usor usor; l-am lasat sa mearga vreo 5 min timp in care a scazut spre 750; apoi am plecat la o tura mica; se tot ajusteaza singur; dupa vreo jumate de ora de mers s-a oprit la limita inferioara a bulinei de 750; oricum n-a mai scazit niciodata sub 700 sa zic cum facea inainte cand se ducea si sub bulina de 500; acum reactioneaza bine si cand dau drumul la aer cond la relanti creste usurel spre 800, si cand opresc AC creste 2 secunde dupa care revine spre 700, deci clar ca lucreaza bine.

This post has been edited by christig: 20 Sep 2008, 16:09


--------------------
Clio Symbol martie 2001 1.4
Clio Symbol, 1.4 8v, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
christig
post 23 Sep 2008, 02:08
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 28 November 05




Uite aici niste chestii interesante despre motorasul pas cu pas la motoarele K7J de pe Symbol; le-am luat din cartea de service a Logan.

Attached thumbnail(s)
MPP.gif ( Size: 43.72k ) Number of downloads: 11760


--------------------
Clio Symbol martie 2001 1.4
Clio Symbol, 1.4 8v, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nxx
post 25 Sep 2008, 18:29
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 August 05
From: Bucuresti




Pentru cei interesati :
Am avut si eu problemele semnalate mai sus, opriri in timpul deplasarilor si chiar refuzul de a mai porni mad.gif .
Rezolvarea a fost relativ simpla : DECONECTAREA SI RECONECTAREA MUFELOR DE PE CORP CLAPETA (necesita demontare carcasa filtru aer pentru acces lejer) .
Concluzia: CONTACTE ELECTRICE IMPERFECTE excl.gif
Preventiv faceti acelasi lucru si cu mufa senzorului de turatie.
Operatia de Deconectare-Reconectare a mufelor se face de 2-3 ori, eventual folosind un spray special, din cele folosite la curatirea contacte electrice.
Varianta de mai sus este cea fericita in care nu este necesara nici macar demontarea corpului clapetei, dar merita incercata inainte de alte operatii mai complexe.



--------------------
Clio Symbol II 1.4/8V 2003 Expression
Clio Symbol II, 1.4/8v, Expression, 03/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirel-zwu
post 13 Jun 2009, 19:12
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 13 June 09




salut ,am si eu o problema cu masinuta mea de vre.o 3 luni asa mi se opreste motorul si in mers si la relanti ,dar numai la cald si am mai observat o chestie si numai cand am putina benzina in rezervor,am fost la service mecanicii spun k masina este ok,dar mie tot mi se opreste am fost la mai muti mecanici si nimeni su.si da seama ce are,iam skimbat fise, bujii,termosta,sonda de temperatura,filtre ,motorasul pas cu pas .tot ce mi sa spus k ar putea cauza oprirea.....dar tot se opreste nu stiu ce sa.i mai fac...daca ma poate ajuta cineva cu un sfat ce sa mai incerc...

ATENTIE: regulamentul interzice utilizarea limbajului de tip irc ... sh tz k


--------------------
renault clio 2002 - BZ-03-ZWU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 13 Jun 2009, 19:30
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Sonda lamda.


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirel-zwu
post 13 Jun 2009, 19:48
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 13 June 09




sonda lamda am achimbat.o acum cateva luni,este posibil sa fie ceva pe la injectoare sau mizerie in rezervor sau ceva pe la racire la motor???

<span class='edit'>13 Jun 2009, 20:03:</span>
am uitat sa specific ceva,nu se opreste tot timpul spre ex astazi nu mi sa oprit deloc in schimb cand se opreste si incerc sa o pornesc nu porneste de la prima cheie si cand porneste la cateva minute se opreste iar si tot asa trebuie sa o las ceva timp ca sa isi revina,daca a mai patit cineva ceva de genul ,cum a rezolvat problema ??sincer ma disperat pe test la service miau spus ca totul este ok miau resetat ei niste parametrii pe acolo si au zis k masina nu are nimica, luni am programare la desfundat injectoare si curatat rezervorul..

ATENTIE: regulamentul interzice utilizarea limbajului de tip irc ... sh tz k

This post has been edited by cmandrei: 13 Jun 2009, 22:13

Attached thumbnail(s)
Photo_0002.jpg ( Size: 111.45k ) Number of downloads: 8635


--------------------
renault clio 2002 - BZ-03-ZWU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 13 Jun 2009, 20:35
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Vezi ca aceste probleme se trateaza si pe DC la probleme SRN si SLZ.
Daca nu apare nici o eroare pe tester, le spui sa-ti masoare presiunea si debitul in rampa de injectoare. La Clio nu sunt sigur cat ar trebui sa fie.
Este posibil ca si filtrul de benzina sa fie infundat, mai ales daca pompa este cu filtrul incorporat.
Eu am schimbat pompa (motorasul electric) deoarece la drumuri mai lungi, cand mergeam constant peste 2500-3000 de ture incepea sa piarda din putere si sa se opreasca. In oras mergea perfect.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirel-zwu
post 13 Jun 2009, 20:44
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 13 June 09




luni o sa vad daca este din cauza la injectoare,imi este tare frica ca nu este de acolo,multumesc pentru informatii


--------------------
renault clio 2002 - BZ-03-ZWU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_biker
post 14 Jun 2009, 00:22
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 6 December 07
From: Bacau




Eu as zice sa verifici pompa de benzina. Daca ti se intampla cand se incalzeste si ai putina benzina in rezervor cel mai probabil e pompa pentru ca ea e facuta sa se raceasca cu benzina din rezervor. Oricum, cati km are masina si de unde alimentezi?


--------------------
renault clio symbol 2002 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirel-zwu
post 14 Jun 2009, 11:16
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 13 June 09




masina are 140000 km si alimentez de la pertrom,cat despre pompa da orice este posibil problema este sa aflu sigur ca pompa este motivul problemelor dar daca este pompa de ce nu face tot timpul??


--------------------
renault clio 2002 - BZ-03-ZWU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 14 Jun 2009, 11:59
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Prin masurarea presiunii si debitului in rampa de injectoare se verifica pompa de benzina. Altfel nu ai cum sa o verifici. Nu iti iese nici o eroare pe tester.
Presiunea se verifica prin intercalarea unui manometru intre conducta si rampa, iar debitul prin scoaterea turului din rampa, introducerea lui intr-un vas gradat, suntarea a doi pini ai releului pompei de benzina si punerea contactului. Intr-un minut, la tensiunea de 12 V trebuie sa bage o anumita cantitate de benzina.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ego_99
post 14 Jun 2009, 12:03
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 14 June 09




Exact la fel am patit si eu, aceleasi probleme, exact cum le-ai descris si tu. Tot la fel am patit si cu service-urile, norocul meu ca stiu un baiat foarte rabdator si destept. Tot asa mi-a zis, o sonda lamda...a schimbat-o si masina nu a mai suferit deloc de atunci. Mie imi statea si un beculet aprins pe bord. Vezi poate sonda pe care ai schimbat-o nu a fost din cele mai bune...sau poate nu ti-au schimbat-o, depinde peste ce samsari ai dat!


--------------------
renault Clio 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirel-zwu
post 16 Jun 2009, 12:38
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 13 June 09




cred ca problema sa rezolvat sper si cred, ieri mi.au curatat injectoarele si de ieri pana astazi nu sa mai oprit si am si chinuit.o ca sa zic asa si merge sper sa nu ma bucur prea devreme icon_mrgreen.gif ,dar daca o sa mearga in continuare insemna ca problema la mine a fost injectoarele infundate,inainte dimineata nu vroia sa porneasca la prima cheie doar de la a doua incolo si acum porneste la sfert de cheie foarte repede doar sucesc putin de cheie si porneste imediat....inca odata sper sa nu ma bucur prea devreme

This post has been edited by mirel-zwu: 16 Jun 2009, 12:40


--------------------
renault clio 2002 - BZ-03-ZWU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 16 Jun 2009, 13:04
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Prin ce metoda ti-au curatat injectoarele ?
Ai fost de fata cand au facut curatarea?


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirel-zwu
post 18 Jun 2009, 09:31
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 13 June 09




Nu am fost de fata le.am dus masina si mi.au zis sa ma intorc peste doua ore,da ceva cu ultrasunete am inteles eu...


--------------------
renault clio 2002 - BZ-03-ZWU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florescu Lucian
post 23 Jun 2009, 07:16
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 2 January 09




Va salut ! Am si eu o problema cu un Renault Clio 1.4 8v din 2000, si anume: se opreste motorul la relanti.
Dar acest lucru nu se intampla mereu ci la anumite intervale de timp de 15-20 min si se intampla de regula in mers atunci cand de exemplu: sunt nevoit sa incetinesc scot masina pe liber si apas pedala de frana.

This post has been edited by hellcat: 23 Feb 2014, 19:47


--------------------
Renault Clio 2000 1,4 - GL 77 FLD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 23 Jun 2009, 07:32
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Pot fi multe cauze: senzorul/captorul de turatie, filtrul de combustibil etc. Da o cautare pe forum.


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 23 Jun 2009, 08:41
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




daca e ceva reproductibil, du-te repede la service pentru ca fara motor nu mai ai nici frane, nici directie si poti sa patesti si sa faci mult rau...


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirel-zwu
post 23 Jun 2009, 11:22
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 13 June 09




nu am mai intrat de ceva timp dar dupa curatarea injectoareleor problema a reaparut dupa ceva timp tot se oprea deabia ieri am rezolvat.o de fapt sursa tuturor problemelor era pompa de benzina am schimbat.o si akum merge perfect nu mai trepideaza la relanti urca uniform in turatie nu mai intrerupe si cel mai important nu se mai opreste intrun final am rezolvato


--------------------
renault clio 2002 - BZ-03-ZWU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 23 Jun 2009, 11:30
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Ai schimbat doar pompa electrica sau tot ansamblul?
Filtrul de benzina este in corpul pompei sau ai filtru extern?


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirel-zwu
post 24 Jun 2009, 11:59
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 13 June 09




am achimbat tot ansamblul si filtrul la mine este extern,se pare ca pompa nu ma baga peresiunea corespunsazatoare si la o perioada de mers mai mare pentru cateva secunde se oprea de tot deasta mi se oprea si mie motorul

24 Jun 2009, 12:04:
eu sunt din buzau si un baiat de la nehoiu foarte priceput si.a dat sema de unde este de fapt problema pentru ca daca statea dupa cei din service probabil ca nu rezolveam prea curand problema,le.am zis initial si lor de pompa si miau zis ca nu are nici o treaba daca era pompa nu mai pornea de loc ei ma puneau sa schimb fisele si bujiile radmasa.gif

This post has been edited by mirel-zwu: 24 Jun 2009, 12:04


--------------------
renault clio 2002 - BZ-03-ZWU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 24 Jun 2009, 12:15
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




@mirel-zwu
Colega nu ar strica sa fi un pic mai atent la ortografie si sa faci cum te-a invatat doamna la scoala, propozitiile sa fie propozitii nu bolboroseli fara capat si coada.
Multumesc anticipat in numele tuturor.


--------------------
Renault Symbol Fidji - MS-08-?MS
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 24 Jun 2009, 13:03
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




Daca esti amabil nu ne spui si cat te-a costat sa schimbi toate piesele enumerate acolo:

- fise
- bujii
- termostat
- sonda de temperatura
- filtre
- pompa de benzina

piese originale sau nu/ de care?
- manopera service Renault sau alt service ?

Mersi, o zi buna.


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 05:32
Dacia