Resoftare motor 2.0 dCi Laguna III, recomandari
![]() ![]() ![]() |
Resoftare motor 2.0 dCi Laguna III, recomandari
laguna33 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 1 January 15 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna III
2011 Bose Edition/2.0 Dci 130cp
- B 044524
|
|||
florinoana |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 254 Joined: 26 February 12 From: Craiova ![]() |
Salut,
Eu am laguna resoftata la cei de la Racingcode Bucuresti. Motorul este 2.0 DCI, 150CP. Masina este resoftata de 2 ani jumatate si are cam 70.000 Km facuti cu noul soft. parerea mea este ca se merita! Nu am avut probleme abosult deloc pana acum, ca si pret cred ca a costat in jur de 350 e. |
--------------------
Renault
Laguna 3
Initiale Paris
- MAI 345 234 Facebook Group Renault Laguna
www.facebook.com/groups/1065724683444028/ |
|
vali64 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 2 January 08 ![]() |
Am resoftat si eu Megane si Laguna 2 la turbocip.
Va las telefonul aici 0722384553 Masinile au iesit foarte bine , ambele si merg si acum fara probleme. Sper ca v-am fost de ajutor . |
--------------------
renault
Laguna 1.5 dci
2011 grandtour
|
|
solorad |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 October 10 ![]() |
Nu am facut rampare, doar am condus masini rampate. Conteaza foerte mult km pe care ii are masina. Dupa 150-170.000 nu se mai merita (din cauza stresului). Mai multa putere = mai mult combustibil consumat (in oras se vede cel mai bine diferenta). Nu poti fizic sa ai mai multa putere si sa consume la fel. Mai multi caluti+cuplu=cost pe km mai ridicat.
Nu cred ca va fi o problema la Ambreiaj pe Laguna. Daca folosesti masina 90 % in oras nu se merita. Eu am 2.0 150 Hp ma indoiesc ca a mea, consuma mai putin decat a ta. Stiu ca nu se rezuma totul numai la consum.......dar el nu corespunde din fabrica....dupa o rampare, poti sa ai surprize si mai mari. Sfatul meu este sa o duci in sus cat mai putin (daca tot vrei sa o rampezi). Nu o du in 170 Hp...180-190...etc. Motoarele de generatie noua de la BMW, Audi...2.0 au max 177 HP...dar au fost concepute pentru acest randament si difera din multe puncte de vedere. Risti foarte mult sa ceri unui motor din 2008-2011 sa se comporte ca un motor de top din 2014. Sper ca nu am vorbesc prostii, este doar parerea mea personala. O seara buna! |
--------------------
Renault
Laguna 3 Initiale 2.0 dci 150 Hp
2008
|
|
stefyi2001 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 15 October 12 ![]() |
Si ceva detalii referitoare la imbunatatiri (cuplu, CP, curba de cuplu)?
Ma bucur sa vad ca nu sunt probleme pe partea tehnica ca m-ar bate gandul si pe mine la cei 150 Cp sa-i cresc. |
--------------------
Renault Laguna 3
a
2008 / Dinamique
- B 023423
|
|
solorad |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 October 10 ![]() |
Am aceeasi motorizare.......baga in pedala mai tare...schimba la 3500 si nu o sa-ti mai trebuiasca rampare.
In cazul meu....eu nici nu am pe unde sa ma bucur de cei 150 Hp, unde sa ma duc......?...in ala din fata doar..., si daca-i dau, imi este frica de ambreiaj la cum smunceste masina daca schimb la turatii mai mari. |
--------------------
Renault
Laguna 3 Initiale 2.0 dci 150 Hp
2008
|
|
pishky |
![]()
Post
#7
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(solorad @ 26 Jan 2015, 19:56) Motoarele de generatie noua de la BMW, Audi...2.0 au max 177 HP...dar au fost concepute pentru acest randament si difera din multe puncte de vedere. Risti foarte mult sa ceri unui motor din 2008-2011 sa se comporte ca un motor de top din 2014. Sper ca nu am vorbesc prostii, este doar parerea mea personala. O seara buna! 2.0 diesel, de pe 325 d, 525 d - are 218 cp - si e de prin 2012, 2.0 diesel biturbo - pe noul pasat - 240 cp - 2014 / 2015 2.0 diesel - insignia / astra - 195 cp, penalizate serios de greutatea masinii, motoare tot cam asa 2011 / 2012 2.0 diesel - 173 cp - laguna 2006 / megan 2ph2 rsD (motor lansat prin aprilie/mai 2006) 2.0 - 180 de cai nu e un motor de top in anul de gratie 2015 - e un motor normal / mediocru. 2.0 la benzine un motor modern e undeva la 300 cp, la diesel peste 200 cp e...normal de acum. despre resoftare......nu comentez, m-ar tenda, dar mi-e frica. pe de alta parte multe masini cu 70 - 130 K km - au de fapt preste 300-400 cand ajung la noi in tara, si daca pe afara duc km astia - ori e mentenanta corespunzatoare, ori sunt ele foarte robuste, deci nu vad de ce s-ar teme de o resoftare. diferenta de la deceiiii-ul de 130 cp la cel de 175/ 180 sigur este, in brosura reno intre cel de 150 si cel de 175 diferenta este la turbo, arbore cotit si nu mai stiu ce (probabil si injectoare). This post has been edited by pishky: 26 Jan 2015, 20:15 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
solorad |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 October 10 ![]() |
Motoarele peste 2.0 Diesel nu intra in discutie. (525 si benzinare). Laguna din cate stiu eu nu este biturbo.
Sa nu uitam ca motoarele 1.9 TDI aveau intre 90 si 131 HP (cam acolo este tehnologia Lagunei 2005-2010 pe motoarele mentionate de baieti). Sa cred ca-mi pot duce motorul din 2008 (cazul meu) cu tehnologie probabil din 2005-2006 (acuma 10 ani) in 200 Hp cu aceeasi turbina...... nu ma imbat cu apa rece, nu cred...sau nu se merita din multe puncte de vedere. Si 1.5 are 110 Hp (dar mare atentie la cuplu si cilindree). Am mers cu o amarata de Skoda 90 Hp 1.9 .....mergea frate nu se balbaia. E o moda acum sa puna pe passat, skoda 3, golf 6....motoare 1.6 diesel.....dupa ce le conduci cu 5 oameni in masina si bagaj la deal iti trece repede. Prefer 1.9 cu 90 de Hp amarati. Randamentul de 2000 cm3 la 200 Hp se poate in special la benzinar (si acolo are nevoie de turbina pentru 250-260 HP).....la Diesel e o abureala, se numeste Marketing. Din punctul meu de vedere.....motoarele de 2.0 Diesel (in vremurile noastre) sunt duse deja la extrem. Nu cred ca o sa apara 2.0 Diesel cu 250 HP.....a cu 5 turbine si un motor pe curent in spate+100 de baterii.....habar nu am....poate. 26 Jan 2015, 21:10: Am uitat sa spun, ca odata cu cresterea Hp.....un Diesel se apopie de consumul unui benzinar. Gata cu 6.5-7 prin oras.... ia un 11-12.5....pai vrei sa mergi cu 195 Hp cum mergeai cu 90 Hp.....DA, ca e e Diesel..... Gresit.....e un Diesel supraalimentat, sau cu turbine care isi fac treaba....., dar care papa. This post has been edited by solorad: 26 Jan 2015, 21:10 |
--------------------
Renault
Laguna 3 Initiale 2.0 dci 150 Hp
2008
|
|
pishky |
![]()
Post
#9
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
la mine fara 8 urban nu discuta, totusi benzinarul echivalent (a lui kum ca e cel mai la indemana se duce spre 12)
extraurban ma invart undeva la 6 juma |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#10
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Eu nu am inteles ce sunt alea "rampare" si masina "rampata"...
Daca e vorba de "remapare" si de efectele ei, atunci va pot impartasi din experienta proprie : - Renault Megane Classic 1,9 dci, 2003, 105 cai din fabrica, in prezent aproape 230000 km, resoftat la aproape 100000 km si dus undeva spre 135 de cai. In afara de ambreiaj care a cedat dupa 100000 km, in rest nici o problema, iar consumul a ramas in aceeasi parametri la mers legal spre normal (5,1 la suta pe DN1 mergand legal +20 in localitati si 120/130 in afara); - Kia Cerato 1,6 crdi, 2007, 120 cai din fabrica, in prezent 137000 km, cu powerbox de la vreo 40000 km parca (astea asiatice nu se pot remapa), la drum intins consumul a scazut si raspunsul masinii e mai prompt. Puterea actuala 145 de cai; - Laguna mea are 150 de cai, pana acum nu am simtit nevoia de mai mult si pot spune ca merg tare cu ea...Urban nu mai stiu cat ia, ca singurele drumuri pe care le face masina in oras sunt cand plec de acasa si ma intorc de la Galati si la orele la care fac chestia asta orasul e liber...iar extra-urban merge de la 5,3 la mers legal +20 kmh pe CC pana la maxim 7 la mers tare pe autostrada... This post has been edited by b06fcn: 26 Jan 2015, 21:55 |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
solorad |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 October 10 ![]() |
Nu stiu ce motorizare ai pishky. Eu cu 2.0 DCI 150 Hp, 100% urban am 11.5. Apa nu trece de 30 grade (distanta zilnica de 3.5-4KM dus) si viteza de deplasare 16 KM/ora (daca fug pe frigul asta ajung mai repede). In afara 6-6.5 mers normal spre sportiv. Daca-i fac medie de 7, inseamna ca am mers ca un discreierat.
Nu as face rampare....sa am viteza medie de 16.5 KM/ora ....na pleaca mai repede.....si sa ma trezesc cu 14-15 in bord. Dar am 180 HP.....se merita. Am 150 Hp la 4000 ture.....real oare cam cati caluti folosesc zilnic cu adevarat. Dupa cum am spus mai sus.......daca vreau mai mult....apas pedala mai tare....am de unde, o calc la fund si nu dezamageste. Din ce am observat.......poate mi se pare...problema este cutia de viteze (treapta 1 si 2) si nu potenta motorului. Cand schimb normal, relaxat, pe la 2300-2400 din I , imi ajunge in II pe la 1500-1600...mult sub cuplu (2000 ture) si apre un lag, mai f si turbina asa. Daca sunt nevoit sa o calc in II..... pana ajunge la 2000 imbatranesc.....desi trage bine de la 2000 in sus, este foarte incomod pana te obisnuiesti (masina este grea). Daca sunt in "rahat" schimb I la 3000, apoi restul vine de la sine pana la viteze de peste 100 KM/H din scurt. Ca sa raman la subiect, ramparea probabil amelioreaza acest disconfort (cuplu mai mare la turatii mai mici), da nu stiu ce se intampla in III si IV cand te ia valul sa depasesti repede (in afara) la turatii mari. Inclin sa cred ca motorul se va supraincalzi la turatii mari si in sarcina maxima. Concluzia ar fi : Cutia de viteze joaca un rol extrem de important....fie ca motorul este rampat sau nu. |
--------------------
Renault
Laguna 3 Initiale 2.0 dci 150 Hp
2008
|
|
pishky |
![]()
Post
#12
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
am doi deceii de 173, si de la mine oriunde as pleca drumul incepe cu autostrada....
asa ca ...138 vede fregvent. caii nu ii folosesc pe toti decat extrem de rar, dar cuplul... trag de el zilnic. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
solorad |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 October 10 ![]() |
Tu sigur locuiesti in Romania
![]() ![]() Ca sa las gluma la o parte, daca se merita, imi fac si eu rampare de la 150 Hp....nu mai mult de 170 Hp, dar pentru asta avem nevoie de cobai ![]() Eu m-am gandit sa-mi schimb toate bec-urile cu LED (semnalizare si lumini de zi), dar sa umblu la motor.....e o provocare, desi imi "tataie fundul",nu sunt dezamagit de el. Pe principiul ca romanul se baga exact sa regleze "ce merge bine"...... asteptam pareri pro si contra. |
--------------------
Renault
Laguna 3 Initiale 2.0 dci 150 Hp
2008
|
|
florinoana |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 254 Joined: 26 February 12 From: Craiova ![]() |
fisa mea dyno...
This post has been edited by florinoana: 27 Jan 2015, 11:33 Attached thumbnail(s) 20150127_102551.jpg ( Size: 964.9k ) Number of downloads: 1465 |
--------------------
Renault
Laguna 3
Initiale Paris
- MAI 345 234 Facebook Group Renault Laguna
www.facebook.com/groups/1065724683444028/ |
|
pishky |
![]()
Post
#15
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
solorad |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 October 10 ![]() |
Morul de 2.0 150 Hp, pare asemnator cu cel de 173 Hp.....dar cred ca au modificat cate ceva.....posibil sa aiba si alta turbina?
Al meu e M9R-N7.....mie mi se pare ca cel de 130 HP (tot M9R cred ca este) poate fi dus lejer in 150 HP......dar nu m-as risca sa ma apropii de cel de 173 sau 180 Hp....care probabil este de generatie mai nou. Daca este cineva care se pricepe, ar pride bine un sfat. |
--------------------
Renault
Laguna 3 Initiale 2.0 dci 150 Hp
2008
|
|
gAnY |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 6 February 10 From: Paris ![]() |
Si pe mine ma intereseaza, am avut niste discutii cu cei de la exelixis motorsport cu ceva timp in urma. Citez mails:
PS: in afara de ei nu as avea încredere.. QUOTE Buna ziua, In cazul masinii d-voastra prin resoftare se castiga +25-35cp si +70-90Nm. Pretul resoftarii este de 400euro la care se adauga optional un cost de 50euro in cazul in care doriti masurare dyno inainte/dupa resoftare. Eu: QUOTE Buna ziua, Si în cazul în care anulãm si fap-ul (mecanic+electronic) mai putem creste din ponei putin? La ce pret mã ajunge cu resoftare + fap scos? Evident, cu dyno cu tot. Se pot face într-o singurã zi toate cele mentionate mai sus? Exelixis QUOTE Buna ziua, Se poate face inlaturarea DPF iar situatia sta in felul urmator: 1. inlaturarea se poate efectua in 2 moduri: -100 euro golirea celui de pe masina( dat jos taiat frumos golit si sudat la loc ca de fabrica nu se observa nimic masina ramane in garantie)si apoi montat pe masina. - dat jos cel vechi si contruit un nou downpipe care costa 350 euro. 2. din punct de vedere a softului, pretul va creste cu inca 50euro, iar castigul va fi de maxim +10cp (tot ce este peste aceasta valoare risca sa puna in pericol injectoarele si turbine). Schimbarea DPF-ului +resoftare poate dura intre 2 si 4 zile in functie de metoda aleasa. |
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 dCI 180 GT 4Control
2008 Renault Laguna II 1.9 dCI 120
|
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
Am si eu masina remapata. este al doilea Reno pe care l-am remapat si nu au fost nici un fel de probleme. Am crescut de la 150 cp la 180. modificarea am facut-o acum 3 ani si 50k km la RBN. Merita fara doar si poate din pct meu de vedere.
|
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
solorad |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 October 10 ![]() |
A afectat consumul prin oras? Ma intereseaza deoarece eu o folesesc 90% in mediu intraurban.
Motorul este puternic, dar si gurmand. Acum am 11.5 in bord.....ramparea creste mai mult de 1-1.5 L/100 km? |
--------------------
Renault
Laguna 3 Initiale 2.0 dci 150 Hp
2008
|
|
florinoana |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 254 Joined: 26 February 12 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 3
Initiale Paris
- MAI 345 234 Facebook Group Renault Laguna
www.facebook.com/groups/1065724683444028/ |
|
laguna33 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 1 January 15 ![]() |
Foarte interesant tot ce am vazut,
va multumesc pentru informatii. si eu zic la fel: cel de 130 este identic cu cel de 150, lasat la 130 pentru masinile de companii in tarile unde se calculeaza impozitul si dupa puterea motorului. deci de la 130 la 150 easy mai departe mai citesc o sa ma documentez f bine si va anunt ca am 2 baieti fff buni in chestii dinastea. ciau ! |
--------------------
Renault
Laguna III
2011 Bose Edition/2.0 Dci 130cp
- B 044524
|
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
Sincer nu am sesizat modificarea consumului chiar daca suna paradoxal. Si nici la un megane 1,9 remapat pe care l am avut inainte. Daca e o crestere e insesizabila.
Legat de Dyno nu am facut. ce am zis sunt valorile de la tuner. Nu consider ca merita efortul cat sunt multumit de rezulatat. |
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
florinoana |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 254 Joined: 26 February 12 From: Craiova ![]() |
QUOTE(i_am_sleek @ 2 Feb 2015, 02:00) Sincer nu am sesizat modificarea consumului chiar daca suna paradoxal. Si nici la un megane 1,9 remapat pe care l am avut inainte. Daca e o crestere e insesizabila. Legat de Dyno nu am facut. ce am zis sunt valorile de la tuner. Nu consider ca merita efortul cat sunt multumit de rezulatat. te-am intrebat pentu ca la mine valorile date de dyno mi se par foarte "ciudate" Adica, la un motor cu 150 cp declarati de producator, dyno masoara 130 CP si asta la motor. Avand in vedere ca masina are aproape 2 tone, cu 130 CP la motor care devin poate 120 la roata ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 3
Initiale Paris
- MAI 345 234 Facebook Group Renault Laguna
www.facebook.com/groups/1065724683444028/ |
|
pishky |
![]()
Post
#24
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
de cand n-am mai scris pe topicul asta am facut soft (la TCM Turbo).
~ 50.000 km mai tarziu n-am nici o prblema. Consumul a crescut post soft (posibil si cumul de mai multi factori, atat mecanici cat si probabil talpa ). Mai e cineva care a scos mai mult? Daca da cum? intercooler mai mare? turbina hybrid? etc? This post has been edited by pishky: 4 Oct 2017, 12:59 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La 210 cai ai facut cresterea? Ai grija la transmisie, e certificata max 400 nm. Eu am facut de la 150 la 180, si 400 nm, nu am avut probleme, dar la 440 nm..sa nu apara.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
pishky |
![]()
Post
#26
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
era 360 nm stock - pica ambreiajul primul nu cutia.
L-am vazut de vreo 2 ori ca turometrul era bini di tat, dar vitezometrul venea destul de agale din urma (fix in acelasi loc, pe urcare dupa ce am dat treapra 2 destul de viguros si la schimbarea in a 3-a) - totusi doar de doo ori in ~ 2 ani (deci undeva la 500 de treceri prin locul respectiv) acum ar avea, ipotetic, undeva la 200 cp si 400 nm => masurati cu butt dyno (asta nu emite fise tehnice ![]() masina a vazut intre timp si jante pe 18 = > din pacate suspensia nu prea se descurca cu ele (se simteau grele, si incaltate cu 235/ 40 / 18) am renuntat la dansele. am revenit la 17. is foarte comode cu o guma putin diferita de ce crede producatorul ca ar fi optim. acuma.... poate e cineva care a stors mai mult din motorul asta... m-ar tenta si pe mine, ca sa schimb masina cu totu la doiturbo...parca nu imi vine. N-are rost sa o vand pe asta la pret de pufuleti, pe de alta parte nici nu prea o mai folosesc => consumu nu conteaza ( am alte inca doo masini de care ma pot folosi). |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pishky @ 4 Oct 2017, 12:59) ~ 50.000 km mai tarziu n-am nici o prblema. Mai e cineva care a scos mai mult? Daca da cum? intercooler mai mare? turbina hybrid? etc? Eu am facut de la 130 pana pe la 170+ si nu imi pare rau. Puterea si cuplul in plus se simt fara nici un dubiu si cu butt_dyno si cu toate. Ambreiajul se simte ok pt ca nu abuzez si a fost schimbat de fostul proprietar pe la 110k , iar cipul a fost facut pe la 160K, iar acum am aprox 185K. si totul merge ok. Cred ca ambreiajul functioneaza si ca o protectie in anumite conditii pentru restul transmisiei, in rest ... toate bune. Daca aveam consum ok la 130 CP , stock , dupa cip e ok si consumul si puterea. Papa ca disperata daca ma dau la ea, dar daca merg ok, chiar daca folosesc cuplul castigat prin cip, consumul se pastreaza ok. Nu ma tenteaza roti pe 18 din cauza gropilor, dar vreau sa imi iau roti si mai usoare pe 17. Sincer si daca s-ar putea gratis mai multa putere si cuplu ... nu ai ce face cu ele doar pe puntea fata. La peste 150 CP deja simti nevoia ca restul puterii sa vina si din alte parti si poate ca RS-ul are putere multa, dar are si mai multa tehnologie in suspensie, directie si restul ca sa poata struni acea putere, iar RS-ul nu e de mers in fiecare zi prin gropile orasului. La Megane3 am facut cipul pe la 170K si la peste 233K mergea totul ok. Daca tu vrei mai mult sau intrebi cat au scos altii , inseamna ca acea masina trebuie testata si cam toate trebuiesc testate pe acelasi dyno, dar chiar si cu acelasi soft ... vor fi puteri si cupluri diferite pe masini cu aceleasi motoare. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
argon |
![]()
Post
#28
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 4 Oct 2017, 23:17) a fost schimbat de fostul proprietar pe la 110k , iar cipul a fost facut pe la 160K, iar acum am aprox 185K. si totul merge ok. Cand pica ambreiajul la 100k la o maisna de genul, apar niste semne de intrebare, ori a fost bataia cuiva de joc, ori are km mult mai multi. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Flatron |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 551 Joined: 10 September 15 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane GT
2018 205CP
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Voi vorbiti doar de ambreiaj sau si de volanta cu masa dubla?
Eu le-am schimbat pe ambele la 180.000Km. Si erau cam duse de pe la vreo 120.000Km cand am luat masina de la neamt. Mi-am dat seama dupa schimbare ca erau duse de cand am luat masina. Si semne foarte evidente nu dadeau decat daca o incingeam bine in trafic de Bucuresti. La Deva evident ca totul va fi roz pana la 500.000Km. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 08:44 |