Regenerarea filtrului de particule!
![]() ![]() ![]() |
Regenerarea filtrului de particule!
roland |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
steverainwalker |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 2 November 15 ![]() |
Salut!
Mie la service-ul Renault mi-au spus ca maximul este intre 18-20g de funingine. Peste aceste valori incepe sa functioneze regenerarea. |
--------------------
Renault
Megane
2011 mkIII
|
|
RM4SI |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 311 Joined: 13 March 17 ![]() |
Nu stiu daca va este de ajutor, dar va descriu din experienta, procedura mea de a evita oprirea motorului in timp ce se efectueaza regenararea filtrului. La Fiatul din semnatura, de 9 ani respect urmatoarele : inainte de orice oprire a motorului acesta functioneaza la ralanti cel putin 1 minut. Daca dupa acesta perioada ventilatorul nu se opreste verific temperatura gazelor de evacuare, mai exact apropii usor mana de teava de esapament. Daca nu reusesc sa o mentin acolo cel putin 3 secunde si mai si miroase a incins, la aceasta masina este clar ca se executa regenerarea. Dupa oprirea ventilatorului mai las inca 2-3 minute sa functioneze la ralanti, verificand cat de incinse sunt gazele. Bineinteles aceasta chestie o respect pe cat posibil si in functie de situatie, dar ce este clar, este faptul ca motorul sigur va funtiona inca 1 minut inainte de oprire. In 2600 km, la M4, inca nu am depistat vreo regenerare, sau poate se manifesta alfel. In general eu stau pe consumul instantaneu, pentru ca asa observ imediat cand este o regenerare in curs.
This post has been edited by RM4SI: 12 May 2017, 17:32 |
--------------------
Fiat/Renault
Sedici4X4135cpMegane2M4SIntensRougeIntense1.5110cp
2008/2005/2017
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#64
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
am mai spus si o mai spun... e greu sa puna un martor pe regenerare ce sa spun... trebuie sa investigam noi cand si cum isi face regenerarea da-o naibii de tehnologie sau poate fabricantii spun ca nu conteaza.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
roland |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Nu e nevoie sa investigam. Folosind masina in mod normal, isi gaseste momentele cand face regenerarea, per global va fi ok. Nu face acum, face data viitoare.
Daca ai o informatie cu procentul de masini cu DPF-ul distrus din cauza regenerarilor multiple esuate, ar fi interesant de publicat. |
--------------------
.
.
.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu in 2 ani de cand este masina la mine ... cred ca mi-am dat seama o singura data cand face regenerare ... si isi face de cate ori are nevoie ... nu vad de ce va bateti capul ... bucurati-va de masina ca o sa spuna ea cand o doare ceva ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#67
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Nici eu nu mi dau seama cand isi face regenerarea... Mai bine asa ca nu ma stresez.
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
dan.gorea |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Cand isi face regenerarea scoate cumva un fum-abur alb.Am un Nissan cu aceasi motorizare si in doua zile la rând a scot un fum alb cca 1minut dupa care sa oprit. Fumul iese pe toba cu acelasi volum indiferent daca este accelerata masina sau este la relanti,parca este un ventilator care da acel fum pe toba
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Are cineva codul de la al V-lea injector? Cel care este folosit pt regenerarea DPF. Sau un pret?
29 Aug 2017, 15:00: La diacnoza nu a apărut nici o eroare,s-a facut diacnoza si in mers totul ok,dar totusi are o problemă cu injectorul care dozeaza motorina pt regenerare DPF,baga prea multă motorina sau nu pulverizeaza corect,din aceasta cauza fum alb la regenerare si posibila cauza pt consumul mare 9-10%. Luni este programata la service pt demontare injector. This post has been edited by dan.gorea: 29 Aug 2017, 14:00 |
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
74r12 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 514 Joined: 2 July 04 From: Planeta Pământ (Terra) ![]() |
|
--------------------
Megane
2.2
Expression+ 1,5 dci 85 cp Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#71
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Filtrul DPF este in acelasi loc cu Catalizatorul sau sunt doua piese diferite?
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#72
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Clar sunt doua piese diferite. Uite aici: http://www.e-automobile.ro/categorie-motor...-particule.html
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
dan.gorea |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Spagarii din România fac orice ca să isi vândă marfa,am dat jos DPF pt anulare si ce sa vezi era spart catalizatorul ,tăntălăii decât să anuleze DPF care ii costa 200€ mai bine au spart catalizatorul ca sa poată iesii gazele
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Care sunt efectele negative sau pozitive daca este scos DPF iar catalizatorul rămâne pe masina asa cum este acum ,gaurit?
Attached thumbnail(s) IMG_20170909_WA0003.jpg ( Size: 158.23k ) Number of downloads: 1949 |
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
In mod sigur sta aprins "Check antipolution"
Catalizatorul reduce noxele. DPF filtreaza particule. ITP-ul o sa-l faci cu suta in buzunar si morcovul sa nu-ti opreasca RAR-ul masina. Colegii cu DPF mai spun ca, masina da in bot si decupleaza cruise, ce sa zic ... o veselie. E vorba de Nissan-ul acela care consuma mult?? |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Am scos masina din service,deocamdată totul este ok nu am martori aprinsi in bord iar fum negru nu scoate decât la accelerari agresive foarte puțin da un puf cand calc acceleratia dintr-una. Despre RAR-ul de pe drum sigur ca îmi doresc sa nu ma oprească iar la ITP oricum merg cu 50lei in buzunar ca sa meargă treaba repede si bine.
Da este vorba de Nissanul care consuma mult,astăzi am facit cca 50km oras cu clima pornită consum 7,2%,sa vad pe parcurs cum se comportă. Anulare DPF fizic+soft=1000lei Acum ca nu mai are DPF cred ca pot folosi alt fel de ulei adica Elf 5w40 This post has been edited by dan.gorea: 11 Sep 2017, 21:32 |
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
roland |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Fara suparare, dar:
- ITP-ul merge repede si bine cu o masina in regula, fara niciun ban in buzunar - din fericire din ce in ce mai putini inspectori ITP risca sa faca treaba pe spaga, pentru ca daca RAR-ul opreste masina (si se intampla si la masini noi) atunci inspectorul respectiv risca sa zboare (si bine le face) - e regretabil pentru natura si pentru cei care respiram aerul de langa masina ta (si a multor altora) ca ai anulat DPF Sincer nu inteleg, cumperi o masina care are tehnologie care o face mai ECO si apoi anulezi tehnologia pentru ca nu ti-o permiti. Eu sper sa-i opreasca RAR-ul pe toti aia care si-au anulat catalozatoare, DPF-uri, etc pentru ca nu e corect ce se intampla. Totusi nu mai suntem in 1900 toamna cand era cool sa lasi fum negru sau alte noxe vizibile sau nu. Corect ar fi sa iti repari masina corespunzator. |
--------------------
.
.
.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca ai scos DPF de tot de pe masina si nu i-ai lasat carcasa goala acolo ... o sa ai probleme .. si nu o sa iei nici ITP pt. ca este de datoria lor sa verifice prezenta fizica a DPF-ului ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
chivereanumarian |
![]()
Post
#79
|
![]() Pagina de facebook Activari Funcții,Hărți 2019,Diagnoz Group: Members Posts: 831 Joined: 22 June 15 ![]() |
Trebuia și EGR off dacă tot ai anulat filtru ca să numai iasă fum la accelerati mari
|
--------------------
megane 3 bose 2013
Laguna 2014 2.0 130 ,megane 3 2015 95 cp euro 6
2015,Megane 4 intens estate
|
|
roland |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(chivereanumarian @ 25 Sep 2017, 22:57) Trebuia și EGR off dacă tot ai anulat filtrul, ca să nu mai iasă fum la acceleratii mari |
--------------------
.
.
.
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#81
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Se poate verifica,carcasa a rămas pe masina
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#82
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
ai facut anularea dpf din soft la Doc ?
This post has been edited by busu 12: 26 Sep 2017, 16:44 |
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#83
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Nu stiu de Doc. Am facut operațiunile într-un service din Tg. Mureș
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
ddeenniiss |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 29 June 08 From: CRAIOVA, DOLJ ![]() |
QUOTE(Racoviceanu @ 10 Mar 2017, 14:26) Ca sa ne lamurim. Filtru intra in regim de regenerare, cand se indeplinesc cele doua conditii de mai sus enumerate de voi. ( Temepratura motorului sa fie 81 grade Celsius, si motorul sa functioneze la o turatie >= 2000 rpm). Eu personal, mi-am facut renegerarea filtrului la cineva care lucreaza la Renault ( filtrul era ocupat cu 58g praf ![]() Nu a fost suficienta o regenerare, caci am ramas cu 20g, destul de mult in comparatie cu spusele Renault, care afirma ca la peste 18 g de funingine nu e tocmai ok. Asa ca i-am mai facut una, nu stiu cat de sanatos a fost pentru motor, dar dupa a doua am ramas cu 1 g. Tocmai de aceea recomand o regenerare fortata in service sau la o cunostiina care lucreaza in domeniu, pentru ca nu stii niciodata cand filtrul isi face regenerarea completa. Ca sa evit cateva intrebari, regenearea in service Renault costa undeva la 200-250 ron si functioneaza astfel : Masina sta la FIX 3000 rpm timp de 5-10 minute pentru a se asigura ca a atins temperatura optima pentru regenerare, dupa care coboara singura la FIX 2000 rpm, timp de 40-45 minute. In tot acest timp va minunati de ce iese pe toba. ![]() Salut ! Am o intrebare . Tot 58 gr am si eu in fap . A facut o regenerare fortata si nu mi-a scazut decat f putin, adica pana la 55 gr . Cel cu testerul mi-a spus ca as avea fap-ul f infundat si ca ar trebui schimbat sau inlocuit . STII CUMVA DACA AR PUTEA FI DE VINA INJECTORUL, CARE PULVERIZEAZA MOTORINA, ATUNCI CAND SE FACE REGENERAREA IN TIMPUL MERSULUI ? Mersi ! |
--------------------
renault
laguna 3
2011, 1.5 dci, 110 cp
- DJ 11 WTL
|
|
chivereanumarian |
![]()
Post
#85
|
![]() Pagina de facebook Activari Funcții,Hărți 2019,Diagnoz Group: Members Posts: 831 Joined: 22 June 15 ![]() |
Nu cred ca e de vina injectorul ,dar mai bine anulează fizic și software filtru
|
--------------------
megane 3 bose 2013
Laguna 2014 2.0 130 ,megane 3 2015 95 cp euro 6
2015,Megane 4 intens estate
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
In ce consta mai exact EGR off ,care sunt efectele pozitive-negative?
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
chivereanumarian |
![]()
Post
#87
|
![]() Pagina de facebook Activari Funcții,Hărți 2019,Diagnoz Group: Members Posts: 831 Joined: 22 June 15 ![]() |
Alt cuplu mai mare ,consumul de combustibil mai mic ,nu va scoate fum dacă ai filtru anulat,admisie curata!efecte negative o sa se încălzească motorul puțin mai greu ,cauta pe net pro și contra egr off și ai sa vezi rezultatele! Am avut înainte m3 de 90 cai și aveam egr anulat preventiv cu filtru particule activ și un cuplu mult mai bun
|
--------------------
megane 3 bose 2013
Laguna 2014 2.0 130 ,megane 3 2015 95 cp euro 6
2015,Megane 4 intens estate
|
|
gangara |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Ai facut EGR off doar din soft la fosta?
Consideri ca un EGR off aduce efect pozitiv FAP ului? |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#89
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Nu mai are FAP.
EGR-off la 1.5 dci inseamna admisie mai curata si crestere consum (se incalzeste mai greu motorul) Pentru dan.gorea: ai avut nesansa sa nimeresti o masina manarita de niste barbari, ai dres un pic busuiocu, las-o asa si bucurate de ea. Nu mai baga bani ,ca nu se merita. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
chivereanumarian |
![]()
Post
#90
|
![]() Pagina de facebook Activari Funcții,Hărți 2019,Diagnoz Group: Members Posts: 831 Joined: 22 June 15 ![]() |
QUOTE(gangara @ 4 Dec 2017, 10:14) Imi scazuse consumul cu 0.5 litri cu egr off,egr făcut din soft și mufa scoasa strâmbat pinii și pus la loc !a fost făcută și o remapare dar la cele de 90 de cai nu poți sa îl duci mai mult ca cel de 110 Consider ca fapul respira mai bine cu egr off Fiecare cu părerile lui ,gândește dacă ai avea și filtru anulat ce bine ar trage motorul ! |
--------------------
megane 3 bose 2013
Laguna 2014 2.0 130 ,megane 3 2015 95 cp euro 6
2015,Megane 4 intens estate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 10:34 |