Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme cu clio 1,5 dci - mizerie in rezervor, cine ma poate ajuta?

radu 51
post 14 Mar 2007, 20:48
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 March 07




Sunt de peste 4 ani posesor de clio 1,5 dci,am 60000 km parcursi cu ea fara nici un fel de probleme pana saptamana trecuta cand am ramas in pana cu ea la Moinesti.Dupa ce mecanicul a desfacut ansamblul sorb si plutitor din rezervor am gasit mizerie sub forma unor "lipitori" de culoare neagra care faceau imposibila alimentarea cu motorina.Problema este ca dupa aceasta remediere motorul functioneaza cu trepidatii mari ce se simt si in interiorul masinii stand pe scaun.Am schimbat filtrul de motorina dar trepidatiile se mentin fara insa sa se aprinda vreun bec de avarii la bord iar turatia turometrului este constanata.
P.S.Nu am facut inca revizia la 60000 cu schimbarea curelelor accesorii si de distributie.


--------------------
renault clio 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themadman
post 14 Mar 2007, 20:52
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




posibil ca lipitorile astea sa fie si undeva pe acolo pe unde nu trebuie.
ar trebui curatate si injectoarele.
posibil sa fie trecuta chestia aia si de filtrul de motorina.


--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 14 Mar 2007, 21:04
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




te poate ajuta chiar "forum reno",la care vad ca ai apelat in premiera,iti uram :bun venit! .dai search si gasesti la probleme cu injectia dci mai multe topicuri.o o sa-ti spun doar o fraza din care o sa intelegi poate ce se intampla:o simpla contaminare a motorinei(e vorba de particule pe care nu le vezi cu ochiul liber adica de cateva zeci de microni)poate da peste cap sistemul de injectie intr-o asa maniera incat sa nu-ti ajunga 2000 de euro pt remediere:injectoare:40-50 mil+pompa cam tot pe atat. blink.gif


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tinu
post 14 Mar 2007, 21:11
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 21 February 07




Mikipet... sa ma simt norocos ca am Renault...sau nu?!...smile.gif
Radu, esti din Moinesti?


--------------------
Renault Symbol expression 2006 (octombrie) 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 14 Mar 2007, 21:12
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




...si pentru a fi in ajutorul nostru, te rugam sa ne spui de la ce statii peco ai alimentat preponderent,fiindca,la ce ai gasit tu in rezervor i-mi miroase mult a statie "no name"(sant) rolleyes.gif

da,tinu,poti sa te simti norocos ca ai acest dci cu un consum mediu de doar 4.5 l dar asta doar atat timp cat folosesti o motorina adecvata vulnerabilului sistem de injectie cu care este dotat acest propulsor..


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu 51
post 14 Mar 2007, 21:33
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 March 07




sunt din Iasi si am alimentat numai dela petrom(alpin diesel4),rompetro(fx euro4) si rar de la lukoil.

gresit la petrom am alimentat top euro diesel 4


--------------------
renault clio 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 14 Mar 2007, 21:51
Post #7


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(themadman @ 14 Mar 2007, 20:52)
ar trebui curatate si injectoarele.
*


Daca ne spui si noua cum se 'curata' injectoarele la dCi-uri am mai invata si noi cate ceva... Injectoarele trebuie testate specific si cele care nu mai sunt in parametri se inlocuiesc. Oricum dupa 4 ani de utilizare injectoarele se desfac f greu, existand riscul de ale scoate in mai multe bucati.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 14 Mar 2007, 21:57
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




atunci se pare ca ai de-a face cu niste statii peco cu moto. contaminata(incepe sa-mi placa tot mai mult acest termen,transpus din medicina;ca doar sunt si eu medic,vet.,da ce conteaza) rolleyes.gif


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu 51
post 14 Mar 2007, 22:02
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 March 07




Contaminata,necontaminata motorina problema acum ma doare rau cand vad motorul chinuindu-se sa mearga si trage prin vibratii sa moara.La drum in schimb nu se simte nimic si masina zburda asa cum vreau eu insa la ralanti e...cutremur.


--------------------
renault clio 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 14 Mar 2007, 22:11
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




eu zic ca primul pas ar fi schimbat filtru motorina (urgent). Util ar fi si o curatare a rezervorului. Apoi alimentat de la o statie de incredere (OMV, MOL) si pus niste aditiv de motorina (Delhpi recomanda un astfel de produs - Delphi Diesel +, se pare ca greu de gasit in RO totusi, eu inca caut) fa un drum mai lung (2-300 km mers constant) si poate esti norocos si isi revine. Eu zic ca merita incercat.

Apoi un test de injectoare specializat, chiar daca si-a revenit. Daca nu poate scapi cu 1-2 injectoare schimbate macar.

Si inca ce, pe furtunele transparente care duc la filtru se vede ceva anormal (particule)?

This post has been edited by ionutmar: 14 Mar 2007, 22:12


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu 51
post 14 Mar 2007, 22:16
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 March 07




Mutumesc frumos ionutmar!Filtrul de motorina l-am schimbat imediat,apoi am bagat 30 litri motorina de la MOL-alpin diesel si s-a observat o ameliorare a vibratiilor.Din pacate insa uneori se reiau iar la pornire dimineata tremura rau.O sa-ti continui sfatul.

Da,pe unul din furtune se vad bine bule si chiar traiecte de aer.


--------------------
renault clio 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 14 Mar 2007, 22:24
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




asta e de rau,cu prea mult aer pe furtune...provine de la injectoare ..moarte,fa un test sa vezi care din ele baga prea mult pe retur si sigur o sa gasesti cel putin 1...de inloicuit


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 14 Mar 2007, 22:25
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




bulele nu sunt un semn prea bun.

Probleme la pornire ai? Din cele relatate de colegii de forum bulele ar fi din cauza ca injectorul (injectoarele) scapa prea multa motorina pe retur. Asta se simte in prima faza cu pornire dificila (3-10 incercari) mai ales la cald.

Cineva zicea ca in service au reusit deblocarea electronica a unui injector.

Exista vro 2 service-uri autorizate de delphi, insa cred ca sunt in Bucuresti.
Exista si alternative la cumparea de injectoare.

This post has been edited by ionutmar: 14 Mar 2007, 22:27


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu 51
post 14 Mar 2007, 22:28
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 March 07




Nu am probleme la pornire dimineata ci mai degraba cand motorul e cald(max.2 incercari)


--------------------
renault clio 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 14 Mar 2007, 22:36
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




Da se pare ca, combinatia caldura + motorina Ro + injectoare delhi buclucase nu e cea mai fericita.

Mie mi s-a intamplat odata sa merg undeva pe un deal, am lasat masina in plin soare, se incinsese tabla de faceai mancare pe ea, apoi a pornit dupa vro 15-20 incercari. Eu nu am gasit inca explicatia fenomenului. Acu de cand e frig afara f rar nu a pornit din prima, insa la a doua a mers.


radu 51, ne ti la curent cu evolutia problemei.

This post has been edited by ionutmar: 14 Mar 2007, 22:37


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu 51
post 14 Mar 2007, 22:40
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 March 07




Asa este, uneori vara pe caldura mare ajungi sa incepi sa te si rogi de ea sa porneasca.Si cand te gandesti ca delphi e made in USA!


--------------------
renault clio 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 14 Mar 2007, 22:53
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




aceasta asociere cu caldura din exterior... are relevanta si e posibil sa afecteze pornirea doar prin intermediul senzorilor de temperatura existenti la nivelul motorului,in nici un caz dat.injectoarelor.


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 14 Mar 2007, 22:58
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




adica, daca e f cald nu ar trebui sa pornim mortorul? Sau senzorul de defect?


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu 51
post 14 Mar 2007, 23:03
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 March 07




Departe de mine asa ceva,oricum iti sunt dator pentru sfat.Vroiam sa-ti confirm ca patesc si eu vara la fel ca si tine cand sta masina in soare prea mult.Oricum am inteles de abia acum ca motorina romaneasca e buna numai pentru tractoarele UNIVERSAL de la Brasov.


--------------------
renault clio 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 14 Mar 2007, 23:12
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




adica...a fost candva buna pt tractoare,acum nici pt acestea nu mai e...vecinii mei de la sat se plang intr-una de probleme cu noua motorina mai fluida sau cum drac o fi..


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu 51
post 14 Mar 2007, 23:24
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 March 07




Problema de actualitate este ca vanzarile masinilor pe motoare Diesel scade vertiginos in Romania.Acum 4 ani cand mi-am cumparat masina un tip mi-a spus "ai grija in Romania nu este motorina pentru asa masina".E bine uneori sa iei si sfaturile cunoscutilor in calcul chiar daca te dezamagesc-cu siguranta au o doza de adevar si nu de invidie.Imi pare rau acum ca nu l-am ascultat dar am zis ca la orice Diesel economisesti de doua ori ca la o benzinara-pretul al motorinei mai mic si consumul tot mai mic.Aiurea m-am pacalit-un injector=10 milioane!


--------------------
renault clio 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmegane
post 15 Mar 2007, 09:31
Post #22


om cu 3 facultati: educatie fizica si sport


Group: Members
Posts: 143
Joined: 13 March 07




salut!
La clio 1,5dci a fost o problema mai mare intre anii 2002-2003 cu pilitura, sper sa nu fie asta cauza deoarce trebuie schimbata toata injectia si costa cam 3000 euroi.
Cam toti mecanicii de la reno au masini pe benzina( am stat ceva in service ).
Injectoarele nu prea se pot curata;se pot repara-dar nu la reno,cumpara second hand sau noi.
Bafta Radu!


--------------------
renault clio II 2005 1,5 dci-65 c.p.
Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dya
post 15 Mar 2007, 10:10
Post #23


Membru fost gras


Group: Members
Posts: 386
Joined: 25 August 05




Sper sa nu spun o prostie, dar legat de pornirea mai greoaie atunci cand masina e incinsa (stat in soare, etc.), o explicatie ar putea fi dilatarea unei membrane in pompa de motorina. Stiu ca suna aiurea, da' aveam un comportament similar cu o alta masina (mai rudimentara) si se dovedea a fi de la membrana asta, pe care o schimbam si gata...
Scuze de offtopic.


--------------------
Nissan Qashqai 2008 1.5dCI 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 15 Mar 2007, 10:43
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




nu cred ca are pompa vro membrana. presiunea e peste 1000 bari, de fapt are niste pistoane rotative.

This post has been edited by ionutmar: 15 Mar 2007, 10:43


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 15 Mar 2007, 11:20
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




radu ,bulele de aer pot fi si de la o neetanseitate la unul din furtunele pompei,filtrului de motorina , sau la rezervor.
cred ca asta ar trebui cautat mai inainte de a ne gandi la ce e mai rau ( sistem injectie),dar la cate am citit pe forum aici si eu visez urat noaptea.
avand in vedere ca ai umblat la tot sistemul de alimentare , cred ca cel mai probabil e un furtun care nu mai etanseaza bine.
la turatie mai mare putin aer in circuit nu se mai sesizeaza din cauza inertiilor de miscare, dar la ralanti se simte imediat.

This post has been edited by verde: 15 Mar 2007, 11:23


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu 51
post 15 Mar 2007, 12:36
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 March 07




Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns.Problema este ca-mi crapa maseaua in gura cand ma gandesc la 3000 de euro,o treime cat una noua.
Va rog sa-mi raspundeti in continuare.
Maine trec la aplicarea sfatului lui Ionutmar(cu cei 300 km) careia inca o data ii multumesc.


--------------------
renault clio 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gustihor
post 15 Mar 2007, 12:59
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 2 November 06




Asa cum s-a spus mai sus, verifica cu mare atentie toate furtunele de alimentare si alte posibile cauze pentru aer fals. Doar cand nu mai apar bule de aer la sistemul de alimentare ar trebui sa-ti pui intrebari asupra sistemului de injectie.
Succes si sa ne spui ce ai rezolvat!


--------------------
renault megane 2006 Expression 1.5dci 100cp - xxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 15 Mar 2007, 15:40
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




gustihor,sa-ti spun ceva:aerul din conducte poate sa provina chiar de la defectarea sistemului de injectie,mai precis a injectoarelor si asta ti-o spun din proprie experienta,dar binenteles si de la neetanseitatea conductelor dar mai rar la aceste tipuri de conducte de alimentare


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu 51
post 16 Mar 2007, 19:30
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 March 07




Ionutmar tin sa-ti multumesc mult pentru testul propus de tine.Astazi am facut cam 350 Km. cu ea.Pe la mijlocul distantei mi s-au aprins becurile "STOP" si bujii incandescente: m-am speriat,am franat,s-au stins iar din acel moment masina a mers brici.Merge si acum si a ramas un singur lucru de observat :maine dimineata la rece sa vedem. Greseala a fost a mea si masina nu m-a iertat:am schimbat primul filtru de motorina la...60000 de kilometri.Am vazut ca in carte scrie ca daca nu schimbi filtrul la 30000, scoti apa din el(ceea ce am facut) iar eu am zis atunci ca mai pot merge...30000 cu acelasi filtru.Pana mai ieri cand am patit-o si am intrat la disperare.Oricum sfatul tau m-a salvat de milioane bune date pe la testere si alte lucruri inventate de mecanici ca sa-mi ia banii.
Spuneam deja ca am 60000 km.Am cumparat Kitul distributie original Renault de la Augsburg=360RON (curea si rola Gates).Am 2 intrebari:
1.Cumpar si pompa de apa?Adica o inlocuiesc si pe aceasta?
2.Cumpar numai curea accesorii ,sau si cureaua si rola, sau nimic daca deocamdata pe acest palier de accesorii totul functioneaza OK?


--------------------
renault clio 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 16 Mar 2007, 19:45
Post #30


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.332
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(radu 51 @ 16 Mar 2007, 19:30)
Greseala a fost a mea si masina nu m-a iertat:am schimbat primul filtru de motorina la...60000 de kilometri.Am vazut ca in carte scrie ca daca nu schimbi filtrul la 30000, scoti apa din el(ceea ce am facut) iar eu am zis atunci ca mai pot merge...30000 cu acelasi filtru
*



Sincer mi se pare inconstienta...iti da seama ca filtre bune si curate inseamna un motor ca merge mai bine si rezista mai bine in timp...

Eu la R25 schimb absolut toate filtrele la fiecare schimb de ulei adica la fiecare 10.000 de km si are peste 300.000 de km si motorul functioneaza impecabil...
La Megane la fel,...inafara filtrului de motorina care il schimb la 20.000 km din cauza pretului ca altfel as schimba tot la 10.000 de km ...

Mi si frica sa te intreb filtrul de aer de cand nu l-ai schimbat???

Mi se face mila de ala care ajunge sa cumpere o masina de la tine...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 08:43
Dacia