Probleme cu clio 1,5 dci - mizerie in rezervor, cine ma poate ajuta?
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu clio 1,5 dci - mizerie in rezervor, cine ma poate ajuta?
radu 51 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio
1982
|
|||
themadman |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 November 04 From: Bucuresti ![]() |
posibil ca lipitorile astea sa fie si undeva pe acolo pe unde nu trebuie.
ar trebui curatate si injectoarele. posibil sa fie trecuta chestia aia si de filtrul de motorina. |
--------------------
Peugeot
407 2.0 HDI
2004 Executive
|
|
mikipet |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
te poate ajuta chiar "forum reno",la care vad ca ai apelat in premiera,iti uram :bun venit! .dai search si gasesti la probleme cu injectia dci mai multe topicuri.o o sa-ti spun doar o fraza din care o sa intelegi poate ce se intampla:o simpla contaminare a motorinei(e vorba de particule pe care nu le vezi cu ochiul liber adica de cateva zeci de microni)poate da peste cap sistemul de injectie intr-o asa maniera incat sa nu-ti ajunga 2000 de euro pt remediere:injectoare:40-50 mil+pompa cam tot pe atat.
![]() |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
Tinu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 21 February 07 ![]() |
Mikipet... sa ma simt norocos ca am Renault...sau nu?!...
![]() Radu, esti din Moinesti? |
--------------------
Renault
Symbol expression
2006 (octombrie) 1.5 dci
|
|
mikipet |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
...si pentru a fi in ajutorul nostru, te rugam sa ne spui de la ce statii peco ai alimentat preponderent,fiindca,la ce ai gasit tu in rezervor i-mi miroase mult a statie "no name"(sant)
![]() da,tinu,poti sa te simti norocos ca ai acest dci cu un consum mediu de doar 4.5 l dar asta doar atat timp cat folosesti o motorina adecvata vulnerabilului sistem de injectie cu care este dotat acest propulsor.. |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
radu 51 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 March 07 ![]() |
sunt din Iasi si am alimentat numai dela petrom(alpin diesel4),rompetro(fx euro4) si rar de la lukoil.
gresit la petrom am alimentat top euro diesel 4 |
--------------------
renault
clio
1982
|
|
hellcat |
![]()
Post
#7
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(themadman @ 14 Mar 2007, 20:52) Daca ne spui si noua cum se 'curata' injectoarele la dCi-uri am mai invata si noi cate ceva... Injectoarele trebuie testate specific si cele care nu mai sunt in parametri se inlocuiesc. Oricum dupa 4 ani de utilizare injectoarele se desfac f greu, existand riscul de ale scoate in mai multe bucati. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
mikipet |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
atunci se pare ca ai de-a face cu niste statii peco cu moto. contaminata(incepe sa-mi placa tot mai mult acest termen,transpus din medicina;ca doar sunt si eu medic,vet.,da ce conteaza)
![]() |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
radu 51 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 March 07 ![]() |
Contaminata,necontaminata motorina problema acum ma doare rau cand vad motorul chinuindu-se sa mearga si trage prin vibratii sa moara.La drum in schimb nu se simte nimic si masina zburda asa cum vreau eu insa la ralanti e...cutremur.
|
--------------------
renault
clio
1982
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
eu zic ca primul pas ar fi schimbat filtru motorina (urgent). Util ar fi si o curatare a rezervorului. Apoi alimentat de la o statie de incredere (OMV, MOL) si pus niste aditiv de motorina (Delhpi recomanda un astfel de produs - Delphi Diesel +, se pare ca greu de gasit in RO totusi, eu inca caut) fa un drum mai lung (2-300 km mers constant) si poate esti norocos si isi revine. Eu zic ca merita incercat.
Apoi un test de injectoare specializat, chiar daca si-a revenit. Daca nu poate scapi cu 1-2 injectoare schimbate macar. Si inca ce, pe furtunele transparente care duc la filtru se vede ceva anormal (particule)? This post has been edited by ionutmar: 14 Mar 2007, 22:12 |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
radu 51 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 March 07 ![]() |
Mutumesc frumos ionutmar!Filtrul de motorina l-am schimbat imediat,apoi am bagat 30 litri motorina de la MOL-alpin diesel si s-a observat o ameliorare a vibratiilor.Din pacate insa uneori se reiau iar la pornire dimineata tremura rau.O sa-ti continui sfatul.
Da,pe unul din furtune se vad bine bule si chiar traiecte de aer. |
--------------------
renault
clio
1982
|
|
mikipet |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
asta e de rau,cu prea mult aer pe furtune...provine de la injectoare ..moarte,fa un test sa vezi care din ele baga prea mult pe retur si sigur o sa gasesti cel putin 1...de inloicuit
|
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
ionutmar |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
bulele nu sunt un semn prea bun.
Probleme la pornire ai? Din cele relatate de colegii de forum bulele ar fi din cauza ca injectorul (injectoarele) scapa prea multa motorina pe retur. Asta se simte in prima faza cu pornire dificila (3-10 incercari) mai ales la cald. Cineva zicea ca in service au reusit deblocarea electronica a unui injector. Exista vro 2 service-uri autorizate de delphi, insa cred ca sunt in Bucuresti. Exista si alternative la cumparea de injectoare. This post has been edited by ionutmar: 14 Mar 2007, 22:27 |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
radu 51 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 March 07 ![]() |
Nu am probleme la pornire dimineata ci mai degraba cand motorul e cald(max.2 incercari)
|
--------------------
renault
clio
1982
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
Da se pare ca, combinatia caldura + motorina Ro + injectoare delhi buclucase nu e cea mai fericita.
Mie mi s-a intamplat odata sa merg undeva pe un deal, am lasat masina in plin soare, se incinsese tabla de faceai mancare pe ea, apoi a pornit dupa vro 15-20 incercari. Eu nu am gasit inca explicatia fenomenului. Acu de cand e frig afara f rar nu a pornit din prima, insa la a doua a mers. radu 51, ne ti la curent cu evolutia problemei. This post has been edited by ionutmar: 14 Mar 2007, 22:37 |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
radu 51 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 March 07 ![]() |
Asa este, uneori vara pe caldura mare ajungi sa incepi sa te si rogi de ea sa porneasca.Si cand te gandesti ca delphi e made in USA!
|
--------------------
renault
clio
1982
|
|
mikipet |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
aceasta asociere cu caldura din exterior... are relevanta si e posibil sa afecteze pornirea doar prin intermediul senzorilor de temperatura existenti la nivelul motorului,in nici un caz dat.injectoarelor.
|
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
ionutmar |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
adica, daca e f cald nu ar trebui sa pornim mortorul? Sau senzorul de defect?
|
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
radu 51 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 March 07 ![]() |
Departe de mine asa ceva,oricum iti sunt dator pentru sfat.Vroiam sa-ti confirm ca patesc si eu vara la fel ca si tine cand sta masina in soare prea mult.Oricum am inteles de abia acum ca motorina romaneasca e buna numai pentru tractoarele UNIVERSAL de la Brasov.
|
--------------------
renault
clio
1982
|
|
mikipet |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
adica...a fost candva buna pt tractoare,acum nici pt acestea nu mai e...vecinii mei de la sat se plang intr-una de probleme cu noua motorina mai fluida sau cum drac o fi..
|
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
radu 51 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 March 07 ![]() |
Problema de actualitate este ca vanzarile masinilor pe motoare Diesel scade vertiginos in Romania.Acum 4 ani cand mi-am cumparat masina un tip mi-a spus "ai grija in Romania nu este motorina pentru asa masina".E bine uneori sa iei si sfaturile cunoscutilor in calcul chiar daca te dezamagesc-cu siguranta au o doza de adevar si nu de invidie.Imi pare rau acum ca nu l-am ascultat dar am zis ca la orice Diesel economisesti de doua ori ca la o benzinara-pretul al motorinei mai mic si consumul tot mai mic.Aiurea m-am pacalit-un injector=10 milioane!
|
--------------------
renault
clio
1982
|
|
danmegane |
![]()
Post
#22
|
![]() om cu 3 facultati: educatie fizica si sport Group: Members Posts: 143 Joined: 13 March 07 ![]() |
salut!
La clio 1,5dci a fost o problema mai mare intre anii 2002-2003 cu pilitura, sper sa nu fie asta cauza deoarce trebuie schimbata toata injectia si costa cam 3000 euroi. Cam toti mecanicii de la reno au masini pe benzina( am stat ceva in service ). Injectoarele nu prea se pot curata;se pot repara-dar nu la reno,cumpara second hand sau noi. Bafta Radu! |
--------------------
renault
clio II
2005 1,5 dci-65 c.p. Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci |
|
dya |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru fost gras Group: Members Posts: 386 Joined: 25 August 05 ![]() |
Sper sa nu spun o prostie, dar legat de pornirea mai greoaie atunci cand masina e incinsa (stat in soare, etc.), o explicatie ar putea fi dilatarea unei membrane in pompa de motorina. Stiu ca suna aiurea, da' aveam un comportament similar cu o alta masina (mai rudimentara) si se dovedea a fi de la membrana asta, pe care o schimbam si gata...
Scuze de offtopic. |
--------------------
Nissan
Qashqai
2008 1.5dCI 105CP
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
nu cred ca are pompa vro membrana. presiunea e peste 1000 bari, de fapt are niste pistoane rotative.
This post has been edited by ionutmar: 15 Mar 2007, 10:43 |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
verde |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
radu ,bulele de aer pot fi si de la o neetanseitate la unul din furtunele pompei,filtrului de motorina , sau la rezervor.
cred ca asta ar trebui cautat mai inainte de a ne gandi la ce e mai rau ( sistem injectie),dar la cate am citit pe forum aici si eu visez urat noaptea. avand in vedere ca ai umblat la tot sistemul de alimentare , cred ca cel mai probabil e un furtun care nu mai etanseaza bine. la turatie mai mare putin aer in circuit nu se mai sesizeaza din cauza inertiilor de miscare, dar la ralanti se simte imediat. This post has been edited by verde: 15 Mar 2007, 11:23 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
radu 51 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 March 07 ![]() |
Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns.Problema este ca-mi crapa maseaua in gura cand ma gandesc la 3000 de euro,o treime cat una noua.
Va rog sa-mi raspundeti in continuare. Maine trec la aplicarea sfatului lui Ionutmar(cu cei 300 km) careia inca o data ii multumesc. |
--------------------
renault
clio
1982
|
|
gustihor |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 2 November 06 ![]() |
Asa cum s-a spus mai sus, verifica cu mare atentie toate furtunele de alimentare si alte posibile cauze pentru aer fals. Doar cand nu mai apar bule de aer la sistemul de alimentare ar trebui sa-ti pui intrebari asupra sistemului de injectie.
Succes si sa ne spui ce ai rezolvat! |
--------------------
renault
megane
2006 Expression 1.5dci 100cp
- xxxxxx
|
|
mikipet |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
gustihor,sa-ti spun ceva:aerul din conducte poate sa provina chiar de la defectarea sistemului de injectie,mai precis a injectoarelor si asta ti-o spun din proprie experienta,dar binenteles si de la neetanseitatea conductelor dar mai rar la aceste tipuri de conducte de alimentare
|
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
radu 51 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 March 07 ![]() |
Ionutmar tin sa-ti multumesc mult pentru testul propus de tine.Astazi am facut cam 350 Km. cu ea.Pe la mijlocul distantei mi s-au aprins becurile "STOP" si bujii incandescente: m-am speriat,am franat,s-au stins iar din acel moment masina a mers brici.Merge si acum si a ramas un singur lucru de observat :maine dimineata la rece sa vedem. Greseala a fost a mea si masina nu m-a iertat:am schimbat primul filtru de motorina la...60000 de kilometri.Am vazut ca in carte scrie ca daca nu schimbi filtrul la 30000, scoti apa din el(ceea ce am facut) iar eu am zis atunci ca mai pot merge...30000 cu acelasi filtru.Pana mai ieri cand am patit-o si am intrat la disperare.Oricum sfatul tau m-a salvat de milioane bune date pe la testere si alte lucruri inventate de mecanici ca sa-mi ia banii.
Spuneam deja ca am 60000 km.Am cumparat Kitul distributie original Renault de la Augsburg=360RON (curea si rola Gates).Am 2 intrebari: 1.Cumpar si pompa de apa?Adica o inlocuiesc si pe aceasta? 2.Cumpar numai curea accesorii ,sau si cureaua si rola, sau nimic daca deocamdata pe acest palier de accesorii totul functioneaza OK? |
--------------------
renault
clio
1982
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.332 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(radu 51 @ 16 Mar 2007, 19:30) Greseala a fost a mea si masina nu m-a iertat:am schimbat primul filtru de motorina la...60000 de kilometri.Am vazut ca in carte scrie ca daca nu schimbi filtrul la 30000, scoti apa din el(ceea ce am facut) iar eu am zis atunci ca mai pot merge...30000 cu acelasi filtru Sincer mi se pare inconstienta...iti da seama ca filtre bune si curate inseamna un motor ca merge mai bine si rezista mai bine in timp... Eu la R25 schimb absolut toate filtrele la fiecare schimb de ulei adica la fiecare 10.000 de km si are peste 300.000 de km si motorul functioneaza impecabil... La Megane la fel,...inafara filtrului de motorina care il schimb la 20.000 km din cauza pretului ca altfel as schimba tot la 10.000 de km ... Mi si frica sa te intreb filtrul de aer de cand nu l-ai schimbat??? Mi se face mila de ala care ajunge sa cumpere o masina de la tine... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 08:43 |