Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme cu clio 1,5 dci - mizerie in rezervor, cine ma poate ajuta?

mikipet
post 16 Mar 2007, 19:48
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




te salut radule,nu vreau sa te sperii dar problema ta nu e nici pe departe rezolvata:aceeasi problema am patit-o si eu cu masina lu tata-meu si..am ajuns in scurt timp cu ea la renault,mi-au sch. niste injectoare doar,da pe garantie.un lucru nu inteleg,de ce ai schimbat prima data filtrul la 30000km,tu nu ai beneficiat de garantie si revizii periodice,parca la 15000 erau pe atunci,acum cu a mea ma cheama la 10000. Este explicabil faptul mizerie din rezervor sau din filtru NU IARTA,ci DISTRUGE IREMEDIABIL injectoarele.


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 16 Mar 2007, 21:13
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




Chiar daca da semne de inviorare, eu zic ca se impune o curatire de rezervor. Mergi la un service chiar si Reno sa il curete, am vazut pe aici ca ar costa cam 150 RON. Daca e fost mizerie cum ai zis (lipitorile blink.gif ) sunt sanse sa mai fie.

Apoi motorina de la o singura statie pe cat posibil, sau o singura marca + aditiv.
S-ar putea sa mai duca ceva timp, timp in care sa te pregatesti de injector/injectoare noi. E foarte putin probabil sa fi trecut prin intamplarea asta neafectate.



--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 16 Mar 2007, 22:25
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




ce aditiv bagi ionutmar si de unde? esti sigur de calitatile acestuia


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 16 Mar 2007, 22:52
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




nici unu din noi consumatorii nu pot fi siguri de calitatile unui produs.
Nici chiar de motorina. Eu nu cred ca un aditiv va repara un injector defect sau obosit. Insa cred ca poate ajuta la corectarea calitatii motorinei, Are utilitate si iarna.

Cei de la OMV, MOL oare ce aditivi o pune in motorina? Ca sigur pun. Insa contaminarea poate surveni pe traseu la pompa...

Insa nici un aiditv de pe lume nu va face ca o motorina proasta (tractor, locomotiva) sa alimenteze un sistem Common Rail.


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmegane
post 16 Mar 2007, 23:03
Post #35


om cu 3 facultati: educatie fizica si sport


Group: Members
Posts: 143
Joined: 13 March 07




Se poate face curatire de rezervor?
Apropo de ce zice Radu cu mesajul "Stop" de pe bord, mi-a aparut si mie la meg dar, numai la turatii mai mari.
Cati cai putere are masina Radu? Daca ar avea 65c.p.ar merge si injectoarele de logan care sunt 500ron.
In ceea ce priveste aditivul un prieten mi-a recomandat metabond diesel.


--------------------
renault clio II 2005 1,5 dci-65 c.p.
Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 16 Mar 2007, 23:30
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




metabond e ok, este mai bun decat dura lube...


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi - B43HZK 2005, 1.5dci / 1999
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu 51
post 17 Mar 2007, 18:43
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 March 07




Da ,Ionutmar ai dreptate.In aceasta dimineata motorul avea aceleasi trepidatii care ulterior si-a revenit la normal.
Realitatea cruda este ca pana nu am avut probleme cu masina nici macar n-am stiut de acest site.Credeam ca motorul Diesel este un motor mai fiabil decat cel pe benzina.Aiurea-n tramvai.S-a lucrat la performanta in schimbul fiabilitatii unde totul este o loterie.
10 milioane de lei un injector??? Mai bine-i dau 10 milioane de ciocane.
O sa merg cu injectoarele astea pana crapa. O sa-i pun motorina numai de la OMV,o sa-i schimb distributia si in rest Doamne ajuta.
AVIZ CELOR CARE VOR SA-SI IA CLIO!!!!

Mikipet si tu rebuie sa recunosc ai dreptate.Cat priveste modul de folosire a masinii sa stii ca am respectat intru-totul indicatiile din cartea tehnica care spune folosirea unei motorine de calitate (repet statiile si tipul de motorina folosita:PETROM-top euro Diesel,ROMPETROL e-fix-euro4,OMV-alpin Diesel si mai rar de la LUKOIL-euro5).
Cat priveste filtrul de motorina in carte scrie clar ca la 30000 daca nu se inlocuieste se scoate apa din el ceea ce am facut periodic.Ce naiba spune-mi trebuia sa-i mai fac.Doar ca la sfarsitul lui februarie a trebuit sa fac un drum iar pe unele portiuni termometrul de exterior de la radio imi indica -26 grade celsius ceea ce era real.De ce nu s-a inscris in carte ca la 30000 km.obligatoriu se schimba filtrul de motorina sau mai des?Eu cred ca la una din aceste statii motorina continea apa la greu ceea ce m-a ars la urmatorul drum pe temperatura peste 0 grade.Si de aici prapadul la injectoare.Asta e sa stii! Cat priveste viteza si turatiile cand am facut revizia tehnica acum 2 ani tipul de la gaze mi-a si spus "Domnule da incearca si turatii mai mari ca uite trebuie sa o turez bine acum la ralanti,altfel nu iese bine,ca din primul test n-a iesit"Ei?


--------------------
renault clio 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 17 Mar 2007, 19:53
Post #38


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Bine ar fi sa citeasca cat mai multi soferi...mersul subturat dauneaza motorului in ansamblul sau, atat pe benzina cat mai ales diesel!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmegane
post 17 Mar 2007, 20:47
Post #39


om cu 3 facultati: educatie fizica si sport


Group: Members
Posts: 143
Joined: 13 March 07




pt Radu,
eu am patit-o cu megu meu, tot 1,5 dci-80cp. Azi mi-au gasit pilitura in rezervor si asta inseamna ca trebuie schimbata toata distributia iar costul -3000 euro-
La mine nu mi-a facut probleme cu vibratii la relanti sau tremurat, numai ca s-a oprit masina. Dupa care un mecanic de cartier mi-a turat-o putin si pentru putin isi revenise, in loc sa ma fi dus urgent la reno, poate as fi salvat ceva mai mult.
Cred ca ar fi bine sa verifici daca ai pilitura in rezervor, eu nu-ti doresc, m-am sacrificatl eu pentru voi si este destul.

p.s.
....scuze...am zis distributie in loc de injectie(mama lor)


--------------------
renault clio II 2005 1,5 dci-65 c.p.
Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 18 Mar 2007, 10:12
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




dupa cum am mentionat si in topicul celalalt(injectia cu semnu ?)mai sunt unele motoare care produc pilitura,de obicei anii 2002-2003,interesant si in acelasi timp prost este ca nu o produc imediat ca sa prindem garantia ci mai incolo ca sa ai cu cine sa te certi,,dar la tine radule este clar ca e altceva din moment ce ai gasit acele : "lipitori negre" in sorbul de la rezervor si mai mult nu ai dat atentie schimbarii filtrului,care dupa cum vezi in romania este supus altor intervale de timp(10000 ar fi bine dupa parerea mea),iar cat despre fiabilitatea acestor motoare diesel sa stii ca e destul de mare(am discutat cu agenti de firme cu peste 150k km) si sunt sigur ca rezista si la peste 200-250k fara nici o interventie doar problema e ca noi 1."ne descurcam cateodata cum putem" si 2. uitam ca pompa produce 1400 bar si nu 600 ca la golful 2 a lu vecinu si ne permitem sa schimbam filtrele mai rar..


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmegane
post 18 Mar 2007, 11:44
Post #41


om cu 3 facultati: educatie fizica si sport


Group: Members
Posts: 143
Joined: 13 March 07




pt Mikipet
Am cumparat masina din Franta la 103k km, iar necazul a aparut la 113k km.
Motorina am alimentat de cam peste tot, n-am fost fidel unei benzinarii anume, iar un prieten si-a cumparat meg din 2003(tot din Franta) cu 280k km fara probleme.
Cei de la serus mi-au spus ca o mare contributie la problema asta isi aduce si aerul prafuit al tarii.
Apropo de clio, am vazut clio cu 200k km fara probleme.
Zic fara probleme pentru ca in Franta pentru a vinde o masina este obligatorie verificarea amanuntita a masinii, iar toate masinile sh(de unde am cumparat eu) au fisa tehnica pe parbriz si chiar afiseaza toate belele- de la lama stergatorului care poate fi uzata, prezenta unui corp strain in cauciuc la probleme serioase- climatizare, ambreiaj, directie.


--------------------
renault clio II 2005 1,5 dci-65 c.p.
Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 19 Mar 2007, 15:31
Post #42


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.386
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(radu 51 @ 17 Mar 2007, 18:43)
10 milioane de lei un injector??? Mai bine-i dau 10 milioane de ciocane.
O sa merg cu injectoarele astea  pana crapa.  O sa-i pun motorina numai de  la OMV,o sa-i schimb distributia si in rest Doamne ajuta.
AVIZ CELOR CARE VOR SA-SI IA CLIO!!!!
*



Ce sa zic motoare proaste si nefiabile....mergi 60.000 de km fara sa schimbi filtrul de motorina si tot motorul este prost...eu sincer cred ca problema este in alta parte...
Nu te supara da ti-ai facut-o cu mana ta....mie si 30.000 mi se pare mult sa mergi cu un filtru dar sa mergi 60.000 mi se pare crima....sau ma rog in cazul tau motor nefiabil tongue.gif
Sunt curios revizia de 60.000 ce faceai mai scoteai putina apa din filtru si ii mai mergeai pana la 90.000?
Apropo la cat faci schimbul de ulei?

This post has been edited by cj98czh: 19 Mar 2007, 15:32


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu 51
post 19 Mar 2007, 18:51
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 March 07




Ce sa zic motoare proaste si nefiabile....mergi 60.000 de km fara sa schimbi filtrul de motorina si tot motorul este prost...eu sincer cred ca problema este in alta parte...
Nu te supara da ti-ai facut-o cu mana ta....mie si 30.000 mi se pare mult sa mergi cu un filtru dar sa mergi 60.000 mi se pare crima....sau ma rog in cazul tau motor nefiabil
Sunt curios revizia de 60.000 ce faceai mai scoteai putina apa din filtru si ii mai mergeai pana la 90.000?
Apropo la cat faci schimbul de ulei?


Nu fii rau,daca ai sa citesti bine mai sus eu am respectat indicatiile din cartea de intretinere! Daca nu ai o carte de Clio mai bine taci! Ceea ce afirmi tu este o intretinere dupa ureche si nu dupa manual .
Stii ce? Hai sa schimbam masina cu totul la 10000 KM. ca sa demonstram fiabilitatea masinilor Renault!


--------------------
renault clio 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 19 Mar 2007, 18:55
Post #44


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.386
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Uite asa schimband dupa "ureche" am trecut cu una din masini peste 300.000 de km si crede-ma ca merge...pe cand la tine...
Repet, imi este mila de ala care ajunge sa cumpere masini de la tine...este teapa curata...dupa asa o "intretinere"....

Cartea de intretinere este de la Renault Romania??

Ti se pare pura coincidenta ca Renault Romania a revenit si face reviziile la diesel din 10 in 10.000 cu schimb de filtru de motorina la 20.000????

Nu mi-ai raspuns la intrebare, uleiul, filtrul de aer si restul cand le schimbi tot din 60.000 in 60.000??? radmasa.gif

This post has been edited by cj98czh: 19 Mar 2007, 19:01


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 19 Mar 2007, 19:45
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




intr-un fel ai dreptate "radu 51" pe de o parte nu ai.omu cat traieste invata din proprie experienta si din experienta altuia. in aceasta ordine de idei dupa cum am citit tu doar ai golit de continut filtrul da nu l-ai schimbat decat la 60k km = greseala! La altul sau la mine care suntem obsedati de intretinerea masinii(obsesie care vine din nevoia de fiabilitate de fapt si din "experienta altuia"),crede-ma nu avea cum sa se intample! eu cel putin am intrat in cursa,cu masina din semnatura am 5200km,voi schimba la 10000 filtrul si mai vedem si vorbim.


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmegane
post 19 Mar 2007, 22:32
Post #46


om cu 3 facultati: educatie fizica si sport


Group: Members
Posts: 143
Joined: 13 March 07




pt radu
am gasit(prea tarziu pentru mine) un service unde se curata injectoare si siteme de injectie cu ultrasunete sau chimic. este in bucuresti pe prelungirea ghencea cam la 500m dupa ce treci de strada brasov venind dinspre stadion.
poate poate mai ai sanse


--------------------
renault clio II 2005 1,5 dci-65 c.p.
Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu 51
post 20 Mar 2007, 14:26
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 March 07




Pt.MIKIPET si DANMEGANE
Va sunt recunoscator pt. mesaje si eventualele posibilitati de rezolvare a necazului meu cu masina.Unii acum ma acuza de lucruri pe care nu le-am stiut .Cu siguranta au patit si ei la fel ca mine dar in alte domenii ca sunt destule chiar in circulatia rutiera cand cel putin o data in viata mai "scapam" cate un indicator fie el si "Cedeaza trecerea".
Din pacate sunt din provincie si nu pot veni deocamdata in Bucuresti la adresa indicata de tine Danmegane.
Asta e.Sa fiti sanatosi si va voi tine la curent in continuare cu mersul masinii.


--------------------
renault clio 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 20 Mar 2007, 18:08
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




iti multumim si noi radule,deoarece iti dai seama cat ajutor ai adus prin experienta ta pe care ai binevoit si ai expuso aici iar peste 1000 de persoane au invatat ceva din ea,vivat forumu! sa ne tii la curent cu evolutia si multa bafta!


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 20 Mar 2007, 18:47
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Văzând ce probleme fac injecțiile common rail datorită piliturii am luat următoarele măsuri:
- nu am alimentat decât de la un distribuitor de carburanți și binențeles de la aceeași pompă: Moll vis a vis de Politehnică, Iuliu Maniu
- am schimbat filtrele aer habitaclu (polen), motor, combustibil atunci când era prevăzut și recomandat de constructor/dealer
- am pus capcane magnetice pe conductele transparente ce intră și ies din filtru de combustibil
Întrebări:
Am procedat corect?
Mai există vreun procedeu/metodă pentru liniștea mea?
Dormi liniștit, FNI-ul veghează!


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 20 Mar 2007, 18:53
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




cum adica capcane magnetice ? imagini?


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 20 Mar 2007, 19:04
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




am mentionat la postarea nr 45 ce poti face pt o siguranta ridicata. iar in leg cu capcanele radmasa.gif n-o sa prinzi nimic in ele pt ca banuiesc ca ai pus magneti pe exteriorul conductelor,iar viteza de curgere e mai mare decat atractia acelui magnet anyway spor la pescuit


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 20 Mar 2007, 22:58
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




QUOTE(ionutmar @ 20 Mar 2007, 19:53)
cum adica capcane magnetice ? imagini?
*


Simplu: am fixat pe exteriorul conductelor un magnet foarte puternic. Viteza fluidului fiind mică eventualele particule metalice vor rămâne captive. Magnetul este de la un HDD și e mult mai puternic decât tot ce cunosc eu....
@ mikipet
Iar de pescuit să știi că am avut spor spre disperarea mea.

This post has been edited by FlorinG: 20 Mar 2007, 23:07


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m0py
post 21 Mar 2007, 08:16
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 7 March 06




Bun, ai pus magnet, dar daca pilitura e de natura neferoasa (poate ca acele piese care se freaca in pompa nu sunt din otel sau fier) la ce bun??


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 21 Mar 2007, 08:22
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




totusi poate ne arati si ceva imagini. Sau nu vrei sa iti fure astia de la Reno ideea radmasa.gif .

pe ce conducta ai pus?

PS. vorbesc serios, e o idee interesanta totusi. Nu inteleg ce tip de magnet zici.

This post has been edited by ionutmar: 21 Mar 2007, 09:07


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 21 Mar 2007, 09:02
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




nu fiti rautaciosi! e laudabil ca omul incearca sa gaseasca solutii. undeva pe net am gasit reclama la un dispozitiv magnetic care ziceau ca scade consumul de motorina si avea 2 capcane magnetice ce imbracau conductele . o sa caut acasa prin pc si daca mai gasesc revin.
si daca ne gandim putin ce material nemagnetic poate rezista regimului unei pompe de injectie?

This post has been edited by verde: 21 Mar 2007, 09:06


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmegane
post 21 Mar 2007, 11:40
Post #56


om cu 3 facultati: educatie fizica si sport


Group: Members
Posts: 143
Joined: 13 March 07




cu placere radu si bafta!
iar treba cu pilitura e un defect de fabricatie mai degraba, datorat hipersensibilitatii pompei de injectie, iar eu nu vad ce efect ar avea magnetul(nici mecanic nu sunt). oricum bafta prieteni!
p.s.am primit devizu de reparatie de la reno pt injectie(toata) - 12.000. ron=3.500.euro


--------------------
renault clio II 2005 1,5 dci-65 c.p.
Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmegane
post 21 Mar 2007, 11:43
Post #57


om cu 3 facultati: educatie fizica si sport


Group: Members
Posts: 143
Joined: 13 March 07




cu suma asta imi aduc un clio 1,5 dci(cat ghinion sa am????) din 2003-2004, adica 3500 toti banii cheltuiti la intoarcerea in romania.
ce ziceti?
e bun pretul?
p.s. eu am mai adus reno si n-am mai avut nicio problema-doar asta cu pilitura acum


--------------------
renault clio II 2005 1,5 dci-65 c.p.
Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 21 Mar 2007, 22:28
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Ideea nu e nouă (a capcanelor magnetice). Am întâlnit-o la motocicleta tatălui meu Simson (made in Germany, 1962, 250 cmc, 2v, 4 timpi, 8 CP) la capacul de evacuare baie ulei. Magnetul este de la actuatorul HDD și este foarte puternic.


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b90ewn
post 21 Mar 2007, 23:42
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 7 January 06




pai una e baia de ulei (ai ceva span de aliaje feroase de la frecarile din lagare si a segmentilor pe cilindrili) si alta e conducta de motorinal... whatever...

si oricum wink.gif simsonul are 12 cai in versiunea "touren" - fara bascula spate- si 16 la cel "sport"-cu bascula spate.


--------------------
renault symbol 2005 fidji
Renault Symbol Fidji 1.5 DCI 80 CP rouge-feu - 2005
in curand MZ RT 125/3 6,5 CP negru - 1961 (restaurat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmegane
post 23 Mar 2007, 21:22
Post #60


om cu 3 facultati: educatie fizica si sport


Group: Members
Posts: 143
Joined: 13 March 07




pt radu
nu ar fi rau daca la urmatorul schimb de ulei ai baga niste aditiv-am inteles ca metabond e cel mai indicat-
bafta!


--------------------
renault clio II 2005 1,5 dci-65 c.p.
Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 11:51
Dacia