Probleme cu clio 1,5 dci - mizerie in rezervor, cine ma poate ajuta?
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu clio 1,5 dci - mizerie in rezervor, cine ma poate ajuta?
mikipet |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|||
ionutmar |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
Chiar daca da semne de inviorare, eu zic ca se impune o curatire de rezervor. Mergi la un service chiar si Reno sa il curete, am vazut pe aici ca ar costa cam 150 RON. Daca e fost mizerie cum ai zis (lipitorile
![]() Apoi motorina de la o singura statie pe cat posibil, sau o singura marca + aditiv. S-ar putea sa mai duca ceva timp, timp in care sa te pregatesti de injector/injectoare noi. E foarte putin probabil sa fi trecut prin intamplarea asta neafectate. |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
mikipet |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
ce aditiv bagi ionutmar si de unde? esti sigur de calitatile acestuia
|
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
ionutmar |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
nici unu din noi consumatorii nu pot fi siguri de calitatile unui produs.
Nici chiar de motorina. Eu nu cred ca un aditiv va repara un injector defect sau obosit. Insa cred ca poate ajuta la corectarea calitatii motorinei, Are utilitate si iarna. Cei de la OMV, MOL oare ce aditivi o pune in motorina? Ca sigur pun. Insa contaminarea poate surveni pe traseu la pompa... Insa nici un aiditv de pe lume nu va face ca o motorina proasta (tractor, locomotiva) sa alimenteze un sistem Common Rail. |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
danmegane |
![]()
Post
#35
|
![]() om cu 3 facultati: educatie fizica si sport Group: Members Posts: 143 Joined: 13 March 07 ![]() |
Se poate face curatire de rezervor?
Apropo de ce zice Radu cu mesajul "Stop" de pe bord, mi-a aparut si mie la meg dar, numai la turatii mai mari. Cati cai putere are masina Radu? Daca ar avea 65c.p.ar merge si injectoarele de logan care sunt 500ron. In ceea ce priveste aditivul un prieten mi-a recomandat metabond diesel. |
--------------------
renault
clio II
2005 1,5 dci-65 c.p. Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci |
|
mbc |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 1 July 05 From: BUCURESTI ![]() |
metabond e ok, este mai bun decat dura lube...
|
--------------------
Renault / Dacia
Clio / NOVA GT si GTi
- B43HZK
2005, 1.5dci / 1999 clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
|
|
radu 51 |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 March 07 ![]() |
Da ,Ionutmar ai dreptate.In aceasta dimineata motorul avea aceleasi trepidatii care ulterior si-a revenit la normal.
Realitatea cruda este ca pana nu am avut probleme cu masina nici macar n-am stiut de acest site.Credeam ca motorul Diesel este un motor mai fiabil decat cel pe benzina.Aiurea-n tramvai.S-a lucrat la performanta in schimbul fiabilitatii unde totul este o loterie. 10 milioane de lei un injector??? Mai bine-i dau 10 milioane de ciocane. O sa merg cu injectoarele astea pana crapa. O sa-i pun motorina numai de la OMV,o sa-i schimb distributia si in rest Doamne ajuta. AVIZ CELOR CARE VOR SA-SI IA CLIO!!!! Mikipet si tu rebuie sa recunosc ai dreptate.Cat priveste modul de folosire a masinii sa stii ca am respectat intru-totul indicatiile din cartea tehnica care spune folosirea unei motorine de calitate (repet statiile si tipul de motorina folosita:PETROM-top euro Diesel,ROMPETROL e-fix-euro4,OMV-alpin Diesel si mai rar de la LUKOIL-euro5). Cat priveste filtrul de motorina in carte scrie clar ca la 30000 daca nu se inlocuieste se scoate apa din el ceea ce am facut periodic.Ce naiba spune-mi trebuia sa-i mai fac.Doar ca la sfarsitul lui februarie a trebuit sa fac un drum iar pe unele portiuni termometrul de exterior de la radio imi indica -26 grade celsius ceea ce era real.De ce nu s-a inscris in carte ca la 30000 km.obligatoriu se schimba filtrul de motorina sau mai des?Eu cred ca la una din aceste statii motorina continea apa la greu ceea ce m-a ars la urmatorul drum pe temperatura peste 0 grade.Si de aici prapadul la injectoare.Asta e sa stii! Cat priveste viteza si turatiile cand am facut revizia tehnica acum 2 ani tipul de la gaze mi-a si spus "Domnule da incearca si turatii mai mari ca uite trebuie sa o turez bine acum la ralanti,altfel nu iese bine,ca din primul test n-a iesit"Ei? |
--------------------
renault
clio
1982
|
|
hellcat |
![]()
Post
#38
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Bine ar fi sa citeasca cat mai multi soferi...mersul subturat dauneaza motorului in ansamblul sau, atat pe benzina cat mai ales diesel!
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
danmegane |
![]()
Post
#39
|
![]() om cu 3 facultati: educatie fizica si sport Group: Members Posts: 143 Joined: 13 March 07 ![]() |
pt Radu,
eu am patit-o cu megu meu, tot 1,5 dci-80cp. Azi mi-au gasit pilitura in rezervor si asta inseamna ca trebuie schimbata toata distributia iar costul -3000 euro- La mine nu mi-a facut probleme cu vibratii la relanti sau tremurat, numai ca s-a oprit masina. Dupa care un mecanic de cartier mi-a turat-o putin si pentru putin isi revenise, in loc sa ma fi dus urgent la reno, poate as fi salvat ceva mai mult. Cred ca ar fi bine sa verifici daca ai pilitura in rezervor, eu nu-ti doresc, m-am sacrificatl eu pentru voi si este destul. p.s. ....scuze...am zis distributie in loc de injectie(mama lor) |
--------------------
renault
clio II
2005 1,5 dci-65 c.p. Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci |
|
mikipet |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
dupa cum am mentionat si in topicul celalalt(injectia cu semnu ?)mai sunt unele motoare care produc pilitura,de obicei anii 2002-2003,interesant si in acelasi timp prost este ca nu o produc imediat ca sa prindem garantia ci mai incolo ca sa ai cu cine sa te certi,,dar la tine radule este clar ca e altceva din moment ce ai gasit acele : "lipitori negre" in sorbul de la rezervor si mai mult nu ai dat atentie schimbarii filtrului,care dupa cum vezi in romania este supus altor intervale de timp(10000 ar fi bine dupa parerea mea),iar cat despre fiabilitatea acestor motoare diesel sa stii ca e destul de mare(am discutat cu agenti de firme cu peste 150k km) si sunt sigur ca rezista si la peste 200-250k fara nici o interventie doar problema e ca noi 1."ne descurcam cateodata cum putem" si 2. uitam ca pompa produce 1400 bar si nu 600 ca la golful 2 a lu vecinu si ne permitem sa schimbam filtrele mai rar..
|
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
danmegane |
![]()
Post
#41
|
![]() om cu 3 facultati: educatie fizica si sport Group: Members Posts: 143 Joined: 13 March 07 ![]() |
pt Mikipet
Am cumparat masina din Franta la 103k km, iar necazul a aparut la 113k km. Motorina am alimentat de cam peste tot, n-am fost fidel unei benzinarii anume, iar un prieten si-a cumparat meg din 2003(tot din Franta) cu 280k km fara probleme. Cei de la serus mi-au spus ca o mare contributie la problema asta isi aduce si aerul prafuit al tarii. Apropo de clio, am vazut clio cu 200k km fara probleme. Zic fara probleme pentru ca in Franta pentru a vinde o masina este obligatorie verificarea amanuntita a masinii, iar toate masinile sh(de unde am cumparat eu) au fisa tehnica pe parbriz si chiar afiseaza toate belele- de la lama stergatorului care poate fi uzata, prezenta unui corp strain in cauciuc la probleme serioase- climatizare, ambreiaj, directie. |
--------------------
renault
clio II
2005 1,5 dci-65 c.p. Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci |
|
cj98czh |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.386 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(radu 51 @ 17 Mar 2007, 18:43) 10 milioane de lei un injector??? Mai bine-i dau 10 milioane de ciocane. O sa merg cu injectoarele astea pana crapa. O sa-i pun motorina numai de la OMV,o sa-i schimb distributia si in rest Doamne ajuta. AVIZ CELOR CARE VOR SA-SI IA CLIO!!!! Ce sa zic motoare proaste si nefiabile....mergi 60.000 de km fara sa schimbi filtrul de motorina si tot motorul este prost...eu sincer cred ca problema este in alta parte... Nu te supara da ti-ai facut-o cu mana ta....mie si 30.000 mi se pare mult sa mergi cu un filtru dar sa mergi 60.000 mi se pare crima....sau ma rog in cazul tau motor nefiabil ![]() Sunt curios revizia de 60.000 ce faceai mai scoteai putina apa din filtru si ii mai mergeai pana la 90.000? Apropo la cat faci schimbul de ulei? This post has been edited by cj98czh: 19 Mar 2007, 15:32 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
radu 51 |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 March 07 ![]() |
Ce sa zic motoare proaste si nefiabile....mergi 60.000 de km fara sa schimbi filtrul de motorina si tot motorul este prost...eu sincer cred ca problema este in alta parte...
Nu te supara da ti-ai facut-o cu mana ta....mie si 30.000 mi se pare mult sa mergi cu un filtru dar sa mergi 60.000 mi se pare crima....sau ma rog in cazul tau motor nefiabil Sunt curios revizia de 60.000 ce faceai mai scoteai putina apa din filtru si ii mai mergeai pana la 90.000? Apropo la cat faci schimbul de ulei? Nu fii rau,daca ai sa citesti bine mai sus eu am respectat indicatiile din cartea de intretinere! Daca nu ai o carte de Clio mai bine taci! Ceea ce afirmi tu este o intretinere dupa ureche si nu dupa manual . Stii ce? Hai sa schimbam masina cu totul la 10000 KM. ca sa demonstram fiabilitatea masinilor Renault! |
--------------------
renault
clio
1982
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.386 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Uite asa schimband dupa "ureche" am trecut cu una din masini peste 300.000 de km si crede-ma ca merge...pe cand la tine...
Repet, imi este mila de ala care ajunge sa cumpere masini de la tine...este teapa curata...dupa asa o "intretinere".... Cartea de intretinere este de la Renault Romania?? Ti se pare pura coincidenta ca Renault Romania a revenit si face reviziile la diesel din 10 in 10.000 cu schimb de filtru de motorina la 20.000???? Nu mi-ai raspuns la intrebare, uleiul, filtrul de aer si restul cand le schimbi tot din 60.000 in 60.000??? ![]() This post has been edited by cj98czh: 19 Mar 2007, 19:01 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
mikipet |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
intr-un fel ai dreptate "radu 51" pe de o parte nu ai.omu cat traieste invata din proprie experienta si din experienta altuia. in aceasta ordine de idei dupa cum am citit tu doar ai golit de continut filtrul da nu l-ai schimbat decat la 60k km = greseala! La altul sau la mine care suntem obsedati de intretinerea masinii(obsesie care vine din nevoia de fiabilitate de fapt si din "experienta altuia"),crede-ma nu avea cum sa se intample! eu cel putin am intrat in cursa,cu masina din semnatura am 5200km,voi schimba la 10000 filtrul si mai vedem si vorbim.
|
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
danmegane |
![]()
Post
#46
|
![]() om cu 3 facultati: educatie fizica si sport Group: Members Posts: 143 Joined: 13 March 07 ![]() |
pt radu
am gasit(prea tarziu pentru mine) un service unde se curata injectoare si siteme de injectie cu ultrasunete sau chimic. este in bucuresti pe prelungirea ghencea cam la 500m dupa ce treci de strada brasov venind dinspre stadion. poate poate mai ai sanse |
--------------------
renault
clio II
2005 1,5 dci-65 c.p. Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci |
|
radu 51 |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 March 07 ![]() |
Pt.MIKIPET si DANMEGANE
Va sunt recunoscator pt. mesaje si eventualele posibilitati de rezolvare a necazului meu cu masina.Unii acum ma acuza de lucruri pe care nu le-am stiut .Cu siguranta au patit si ei la fel ca mine dar in alte domenii ca sunt destule chiar in circulatia rutiera cand cel putin o data in viata mai "scapam" cate un indicator fie el si "Cedeaza trecerea". Din pacate sunt din provincie si nu pot veni deocamdata in Bucuresti la adresa indicata de tine Danmegane. Asta e.Sa fiti sanatosi si va voi tine la curent in continuare cu mersul masinii. |
--------------------
renault
clio
1982
|
|
mikipet |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
iti multumim si noi radule,deoarece iti dai seama cat ajutor ai adus prin experienta ta pe care ai binevoit si ai expuso aici iar peste 1000 de persoane au invatat ceva din ea,vivat forumu! sa ne tii la curent cu evolutia si multa bafta!
|
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
FlorinG |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 11 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Văzând ce probleme fac injecțiile common rail datorită piliturii am luat următoarele măsuri:
- nu am alimentat decât de la un distribuitor de carburanți și binențeles de la aceeași pompă: Moll vis a vis de Politehnică, Iuliu Maniu - am schimbat filtrele aer habitaclu (polen), motor, combustibil atunci când era prevăzut și recomandat de constructor/dealer - am pus capcane magnetice pe conductele transparente ce intră și ies din filtru de combustibil Întrebări: Am procedat corect? Mai există vreun procedeu/metodă pentru liniștea mea? Dormi liniștit, FNI-ul veghează! |
--------------------
Reno*Opel
Clio 1.5dCi 80CP, 2006
Opel Astra Clasic III, 2013 Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T |
|
ionutmar |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
cum adica capcane magnetice ? imagini?
|
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
mikipet |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
am mentionat la postarea nr 45 ce poti face pt o siguranta ridicata. iar in leg cu capcanele
![]() |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
FlorinG |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 11 December 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ionutmar @ 20 Mar 2007, 19:53) Simplu: am fixat pe exteriorul conductelor un magnet foarte puternic. Viteza fluidului fiind mică eventualele particule metalice vor rămâne captive. Magnetul este de la un HDD și e mult mai puternic decât tot ce cunosc eu.... @ mikipet Iar de pescuit să știi că am avut spor spre disperarea mea. This post has been edited by FlorinG: 20 Mar 2007, 23:07 |
--------------------
Reno*Opel
Clio 1.5dCi 80CP, 2006
Opel Astra Clasic III, 2013 Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T |
|
m0py |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 7 March 06 ![]() |
Bun, ai pus magnet, dar daca pilitura e de natura neferoasa (poate ca acele piese care se freaca in pompa nu sunt din otel sau fier) la ce bun??
|
-------------------- |
|
ionutmar |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
totusi poate ne arati si ceva imagini. Sau nu vrei sa iti fure astia de la Reno ideea
![]() pe ce conducta ai pus? PS. vorbesc serios, e o idee interesanta totusi. Nu inteleg ce tip de magnet zici. This post has been edited by ionutmar: 21 Mar 2007, 09:07 |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
verde |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
nu fiti rautaciosi! e laudabil ca omul incearca sa gaseasca solutii. undeva pe net am gasit reclama la un dispozitiv magnetic care ziceau ca scade consumul de motorina si avea 2 capcane magnetice ce imbracau conductele . o sa caut acasa prin pc si daca mai gasesc revin.
si daca ne gandim putin ce material nemagnetic poate rezista regimului unei pompe de injectie? This post has been edited by verde: 21 Mar 2007, 09:06 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
danmegane |
![]()
Post
#56
|
![]() om cu 3 facultati: educatie fizica si sport Group: Members Posts: 143 Joined: 13 March 07 ![]() |
cu placere radu si bafta!
iar treba cu pilitura e un defect de fabricatie mai degraba, datorat hipersensibilitatii pompei de injectie, iar eu nu vad ce efect ar avea magnetul(nici mecanic nu sunt). oricum bafta prieteni! p.s.am primit devizu de reparatie de la reno pt injectie(toata) - 12.000. ron=3.500.euro |
--------------------
renault
clio II
2005 1,5 dci-65 c.p. Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci |
|
danmegane |
![]()
Post
#57
|
![]() om cu 3 facultati: educatie fizica si sport Group: Members Posts: 143 Joined: 13 March 07 ![]() |
cu suma asta imi aduc un clio 1,5 dci(cat ghinion sa am????) din 2003-2004, adica 3500 toti banii cheltuiti la intoarcerea in romania.
ce ziceti? e bun pretul? p.s. eu am mai adus reno si n-am mai avut nicio problema-doar asta cu pilitura acum |
--------------------
renault
clio II
2005 1,5 dci-65 c.p. Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci |
|
FlorinG |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 11 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Ideea nu e nouă (a capcanelor magnetice). Am întâlnit-o la motocicleta tatălui meu Simson (made in Germany, 1962, 250 cmc, 2v, 4 timpi, 8 CP) la capacul de evacuare baie ulei. Magnetul este de la actuatorul HDD și este foarte puternic.
|
--------------------
Reno*Opel
Clio 1.5dCi 80CP, 2006
Opel Astra Clasic III, 2013 Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T |
|
b90ewn |
![]() ![]()
Post
#59
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 7 January 06 ![]() |
pai una e baia de ulei (ai ceva span de aliaje feroase de la frecarile din lagare si a segmentilor pe cilindrili) si alta e conducta de motorinal... whatever...
si oricum ![]() |
--------------------
renault
symbol
2005 fidji Renault Symbol Fidji 1.5 DCI 80 CP rouge-feu - 2005
in curand MZ RT 125/3 6,5 CP negru - 1961 (restaurat) |
|
danmegane |
![]()
Post
#60
|
![]() om cu 3 facultati: educatie fizica si sport Group: Members Posts: 143 Joined: 13 March 07 ![]() |
pt radu
nu ar fi rau daca la urmatorul schimb de ulei ai baga niste aditiv-am inteles ca metabond e cel mai indicat- bafta! |
--------------------
renault
clio II
2005 1,5 dci-65 c.p. Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 11:51 |