Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema pedala acceleratie

aurelyan
post 17 Jul 2010, 15:31
Post #61


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Salut, problema mea cu pedala de accelerație constă in faptul ca atunci cand eliberez complet pedala (de ex. la schimbarea treptei de viteza), acesta scarțâie, e un zgomot asemanator cu un șuierat mai mult. Pe unde ar trebui sa umblu ?


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 21 Jul 2010, 19:42
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




si cum spuneam am cumparat cablu nou de acceleratie cu 112lei de la magazin Renault in C-ta. azi l-am montat. Cel vechi dupa demontare l-am verificat si avea 2 fire otelite (din cele impletite) rupte. de la firele rupte se agata in camasa si pedala se bloca/intepenea. e adevarat ca nu s-ar fi rupt imediat dar era enervant in trafic sa ai pedala intepenita,.
la mine se bloca pedala la relanti (functie de locul unde e rupt cablul) la altii se poate bloca si la alte turatii.
alt lucru important :
- faptul ca pedala de acceleratie nu functioneaza corect nici benzina nu ajunge cum trebuie deci rezulta mers in trepidatii ( ziceam ca ambreajul e pe duca)
sper sa fi scapat usor numai cu un cablu de acceleratie.....


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 22 Jul 2010, 14:08
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10





deci te-am sfatuit de bine.... biggrin.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelus_ionut
post 27 Jul 2010, 12:23
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 8 March 10




eu am patit sa mi se rupa cablul (chiar nu-=mi explic treaba dar s a intamplat) si am pus de Super Nova si merge perfect.e umpic mai gros dar nu e problema de functionare.
ps:am dat 35 lei

This post has been edited by stelus_ionut: 27 Jul 2010, 12:23


--------------------
Renault Clio - IL-21-CSM 2003 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scanman78
post 27 Jul 2010, 21:14
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 July 09




OPRITORUL DIN PODEA, SA-L DEA JOS CINE ARE BANI. RISCATI SA STRICATI CLAPETUL (PT CUNOSCATORI),. excl.gif


--------------------
renault clio symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 27 Jul 2010, 22:03
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Subscriu.
Ati verificat inainte sa dati opritorul jos daca clapeta de acceleratie deschide complet cu pedala la fund? A fost primul lucru pe care l-am verificat cand am dat filtrul de aer jos. Singurul lucru "bun" pe care il obtineti daca dati limitatorul jos este sa fortati deschiderea clapetului peste limita si sa distrugeti timoneria pentru actionarea clapetului.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 29 Jul 2010, 15:11
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




se pare ca problema e mai complexa decat am crezut.
pedala care tine/agata la pozitia de relanti are alte cauze dacat cablul de acceleratie rupt.
am schimbat cablul cum va spuneam dar ff rar mai apare asa numita pedata de acceleratie rigida/sticky care probabil are cauze din clapeta de acceleratie murdara sau motorasul pas cu pas.


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 2 Sep 2010, 09:01
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Supun atentiei urmatoarea problema:
Prietena mea are un Opel Corsa 2007, benzina, 1.2 litri si 80CP. A fost zilele trecute la a treia revizie, la Augsburg, si a doua zi m-a sunat ca nu ii mai merge masina ca inainte. Initial am crezut ca i se pare, dar cand am iesit cu masina in trafic, am constatat ca nu mai accelereaza ca inainte. Concret, cand apas pedala de acceleratie, aceasta e tare, si masina nu mai accelereaza ca inainte. Apas bine pedala sa prind viteza, si ma claxoneaza cei din spate ca merg incet.
Eu initial m-am gandit ca e din cauza fitrului de aer care a fost gresit montat, sau pe masina a fost montat un filtru de aer incompatibil.
Uleiul pus este General Motors 5w40.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FysGSM
post 2 Sep 2010, 09:10
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 2 September 07




cum adica e rigida?la masina ta daca nu ma insel clapeta de acceleratie este electronica,nu pe cablu.
zi tipul de moror si iti spun exact...ceva de genu Z12XEP

This post has been edited by FysGSM: 2 Sep 2010, 09:22


--------------------
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 2 Sep 2010, 09:54
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




pai e masina prietenei mele, actele sunt la ea. Deci nu pot sa spun acum tipul de motor.
Vreu sa spun ca pedala se apasa greu. O apas si simt o rezistenta din partea pedalei de acceleratie, inainte se apasa mai usor si raspundea mai bine la comenzi.


2 Sep 2010, 10:03:
gata, am sunat-o si am aflat codul tipului de motor: Z12 XEP.


This post has been edited by theodor2004: 2 Sep 2010, 10:03


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 2 Sep 2010, 10:27
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




@theodor2004.
Daca zici ca se apasa greu, vezi ca totusi sa nu fie o problema mecanica gen ax pedala acceleratie rupt sau indoit, se verifica usor daca iti bagi nasul pe la pedalier si apesi cu mana pedala, asta inainte de a te apuca sa desfaci servo-comanda clapetului.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 2 Sep 2010, 11:05
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




da, asa am sa fac.
Chestia e ca masina mergea perfect pana sa mearga cu ea la revizie, cand a iesit de acolo a observat problema. Chiar asa, sa ii fi indoit cei de la Augsburg axul pedalei de acceleratie?
Crezi ca totusi cauza ar putea fi filtrul de aer (avand in vedere ca transimisia e hidraulica, nu pe cablu )??


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 2 Sep 2010, 12:20
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Ma gandesc ca daca ar fi fost problema de motor, forta de actionare a pedalei nu ar fi diferit cu nimic fata de cum mergea inainte, pentru ca pedala actioneaza doar senzorul si acesta da informatia la CB sa se deschida clapetul.
Filtrul de aer se colmateaza in timp, nu pica deodata. Eu zic totusi sa verifici pedala ca e simplu si nu costa nimic. Trebuie sa o poti apasa cu mana destul de usor.
Mai e posibil sa se fi somoiogit mocheta sub ea, sa nu-i dea voie sa coboare, eu am patit asta cu un Opel Rekord. Pana nu mi-am bagat nasul pe acolo nu stiam ce are.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 2 Sep 2010, 13:32
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Da, asa am sa fac. Chestia e ca prietena mea nu prea ma lasa sa ii umblu la masina, pretinzand ca ,,i-o stric asa cum am stricat-o pe a mea''; ea e de principiul ca numai in service se umbla la masina.
Dar la pedala de acceleratie pot sa ma uit, acolo nu am ce sa stric.
Mersi de sugestie.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FysGSM
post 2 Sep 2010, 14:56
Post #75


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 2 September 07




pedala este electronica,daca simptomul de neaccelerare se manifesta si cu pornire grea atunci cred ca este vorba de curatarea clapetei de acceleratie + EGR,ce nu are legatura cu revizia.mai bine faci o testare si vezi de unde e problema,daca e pedala defecta o sa dea pe tester si ar fi trebuit sa ti se fi aprins martor in bord.


--------------------
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 3 Sep 2010, 09:19
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




da, pornirea masinii este mai grea. Adica stau la stop, si apas binisor acceleratia ca sa plece de pe loc. Pleaca greu, asa este.
O sa ne intoarcem la Augsburg sa facem o verificare.
Multumesc pt informatii.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FysGSM
post 4 Sep 2010, 08:47
Post #77


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 2 September 07




tu sti ce inseamna pornire?nu plecarea de pe loc si cand urci in masina si dai la cheie sa porneasca motorul aia e pornire,ce spui tu e plecarea de pe loc.


--------------------
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 4 Sep 2010, 20:24
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




si eu am sesizat o problema asemanatoare la Clio II 1,48V. UNEORI pedala de acceleratie trebuie sa fie apasata cu putere mai mare. alteori se apasa usor si masina ia demaraj rapid ( e sprintena). nu e cauza din benzina benzina, dimineata e pedala mai lejera, apoi cand mergi in trafc aglomerat bara la bara, pedala se intareste.
recent am schimbat cablul de acceleratie si pe loc atunci parca pedala era fulg asa de usor apasai pe ea. dupa cateva zile iar s-a intarit.
stie cineva vreo cauza?


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 6 Sep 2010, 08:39
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




La cheie, masina porneste ca si inainte.
A fost prietena mea la Augsburg, unde s-a facut revizia, au pus masina pe tester si calculatorul nu a aratat nici o problema. Nici pe bord nu e aprins nici un martor. Au iesit in trafic cu ea, si mecanicul a zis ca masina nu are nimic, si ca ni se pare noua.
Dar pedala de acceleratie face ca inainte: tine tare, apas pe ea cu forta ca sa accelerez masina. Daca masina e oprita, mie mi se pare ca pedala de acceleratie se apasa normal. Dupa ce pornesc, atunci pedala de acceleratie se apasa cu dificultate.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 7 Sep 2010, 09:02
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




@Ygi_17

Si eu am schimbat cablul de acceleratie acum o luna. Si tot cu aceiasi problema m-am confruntat.
La inceput am crezut ca, cablul de acceleratie se freaca de camasa mai mult decat e cazul, si ingreuneaza alunecarea cablului pe camasa. Dar la service mi-au spus ca nu are nimic. De atunci parca nu mai face asa, am mai tras de cablu si parca functioneaza OK.
Eu cred ca ti-a cazut mizerie de la filtrul de aer pe cablul de acceleratie, si asa cum am mai spus, acesta se freaca de camasa lui, functionand mai greu. Nu trebuie decat sa cureti zona unde cablul se freaca de camasa. Daca nu stii cum, mai bine mergi la un service mic, mai mult de 10 RON nu iti iau.
Dar ai grija, sa nu ii lasi sa iti unga cablul cu vaselina sau cu altceva, pt ca acel cablu nu se unge: el doar se curata.

This post has been edited by cmandrei: 7 Sep 2010, 09:23


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 11 Sep 2010, 10:40
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




ieri a fost verificat in service. opune rezistenta in pedala de acceleratie de la clapeta de acceleratie. a fost unsa clapeta cu un spray ca sa mearga mai usor. Ceva mai usor merge acum dar e posibil sa mai fie nevoie de o noua ungere,dupa ceva km parcursi.


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentinc22
post 11 Sep 2010, 14:53
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 31 January 10
From: Bucuresti




@Theodor2004
De ce sa nu se unga cablul de acceleratie ? blink.gif Are alergie la vaselina sau ulei ? radmasa.gif
Eu pe al meu chiar il ung in mod regulat cu vaselina rezistenta la temperaturi mari, pt ca cel vechi s-a rupt tocmai din acest motiv: lipsa ungerii tongue.gif Mai ales in zona dintre clapeta si teaca are tendinta de a se uza excesiv daca nu este uns


--------------------
Renault Clio - B-389-VAL 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReiMNs
post 13 Sep 2010, 10:10
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti / Adjud




daca nu mentionai ca se unge cu vaselina care rezista la temperatura mare, chiar il ungeam si eu dar cu ce gaseam, poate asa reuseam sa-i dau si foc smile.gif)


--------------------
Renault Symbol - VN--BWE ian-2008 Music Edition 1.4 8V
Priveste cerul!

dec 2007 - 5km
2013 - 125000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 13 Sep 2010, 11:56
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




pentru ca in acel loc este mult praf si mizerie; acestea se amesteca cu vaselina (indiferent de tipul ei) si se formeaza o mazga, o pasta de vaselina si murdarie. In timp ea se intareste, si impiedica functionarea corecta a cablului de acceleratie.
Bine, trece peste un an pana sa se intample fenomenul, dar se intampla.
Eu mi-am uns cablul de acceleratie, dar nu aveam alta solutie pt ca era franjurat si se freca de camasa lui, si ma lasa in trafic. (intra motorul in 4000 ture in cateva secunde). Insa dupa ce l-am schimbat cu unul nou, nu l-am mai uns, doar l-am curatat odata.
Deci cablul acc. se curata, nu se unge (pt cine tine sa il tina un cablu mai mult de 2-3 ani).


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 3 Oct 2010, 21:17
Post #85


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(aurelyan @ 17 Jul 2010, 15:31)
Salut, problema mea cu pedala de accelerație constă in faptul ca atunci cand eliberez complet pedala (de ex. la schimbarea treptei de viteza), acesta scarțâie, e un zgomot asemanator cu un șuierat mai mult. Pe unde ar trebui sa umblu ?
*



Revin si eu cu problema mea, cu noi detalii. Zgomotul, sub forma unui scartait/suierat, se aude la eliberarea pedalei de acceleratie sau atunci cand aceasta este apasata mai brusc, mai puternic decat in mod normal, si pare sa se auda din compartimentul motor.


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Spanky
post 28 Mar 2011, 13:03
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 16 November 10




Unde gasesc cablul de acceleratie la masina mea? M-am uitat pe langa filtrul de aer vreo 5 min cu motorul turat constant si tot n-am reusit sa-l vad,nu se misca nimic.Atasez si o poza

Attached thumbnail(s)
Motor.jpg ( Size: 626.13k ) Number of downloads: 1137


--------------------
Renault Clio 2001/Hatchback
If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide. ~Mahatma Gandhi

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 28 Mar 2011, 13:09
Post #87


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Pai are ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 28 Mar 2011, 13:11
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Pai cum sa se miste ceva, daca tu nu apesi pedala de acceleratie? biggrin.gif
Sfatul meu e sa pui pe cineva sa apese pedala de acceleratie (apasari repetate, la interval de 2 secunde), in timp ce tu iti bagi nasul pe acola, sa vezi unde se misca un cablu care intra in motor printr-o mufa.
La mine este lateral- dedesupt, asa ca apleaca-te si observa cu atentie.

PS: nu porni motorul, cablul se misca si cu motorul oprit, numai sa apesi pedala de acceleratie.

This post has been edited by theodor2004: 28 Mar 2011, 15:09


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Spanky
post 28 Mar 2011, 15:59
Post #89


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 16 November 10




Totusi nu cred ca are acceleratie electronica.Tata dadea sprituri si eu ma holbam pe acolo,poate-poate s-o misca ceva,mai sa-mi sara motoru-n brate, da' degeaba.Banuiesc ca e izolat cablul asa ca miscarea este destul de fina.Am citit pe alt forum ca ar fi indicat sa demontez filtrul de aer,se vede mai bine

L.E: Cablul de acceleratie tot nu l-am gasit,cu motorul oprit aud cum se misca dar nu-mi dau seama unde.Am curatat totusi clapeta de acceleratie,dar pe furtunul de admisie,cel care vine din filtrul de aer-nu cel mare,e unul mai mic-si se duce la motor am gasit un ulei de culoare galbuie,ca o spuma.E normal?

This post has been edited by Spanky: 28 Mar 2011, 18:20


--------------------
Renault Clio 2001/Hatchback
If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide. ~Mahatma Gandhi

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 29 Mar 2011, 08:40
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




nu cred ca masina ta are acceleratie electronica. A mea e din 2003 si nu are, nu cred ca ar avea modelele din 2001. Probabil cablul e bine ascuns in camasa lui, si de aceea nu se vede.
Cat despre lichidul galben, nu stiu ce sa iti spun.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 04:08
Dacia