Pornire grea la rece Laguna III 1.5 dCi, sfaturi utile
![]() ![]() ![]() |
Pornire grea la rece Laguna III 1.5 dCi, sfaturi utile
wolfi_lica |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 February 20 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2011 1.5 dci
|
|||
tek_IDs |
![]()
Post
#92
|
![]() .... Group: Members Posts: 559 Joined: 13 May 08 From: PrazBurg ![]() |
Salutare,
Un cod de eroare ai? Cum ai constatat ca nu se incalzesc dupa pornire ? Posibil sa fie si altceva..... Toate bune! |
--------------------
Dacia / Renault,
1300 / 1.5
1973 / 2014 .
- DJ-98-@@@
|
|
wolfi_lica |
![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 February 20 ![]() |
tek_IDs Cum am verificat ca nu functioneaza bujiile incandescente: Am pus o bujie noua in toate fisele ( pe rand) cu corpul bujiei legat la borna "-" si a ramas rece. De asemeni am verificat si cu multimetru daca se alimenteaza si nu se alimenteaza. Cu testerul nu pot comunica cu modulul de control al bujiilor, zice ca este circuit deschis ( intrerupt). Deci trebuie sa verific cablajul de la ECU la releul bujiilor si nu stiu la ce pini intra cele 2 fire de la releu in ECU.Multumesc frumos.
|
--------------------
Renault
Laguna
2011 1.5 dci
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#94
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Atasez in graba pentru Laguna3 K9K780 (restul nu am mai cautat dar sunt asemanatoare).
This post has been edited by Gil26: 8 Mar 2021, 06:46 Attached thumbnail(s) Captura1.png ( Size: 785.83k ) Number of downloads: 537 Captura2.png ( Size: 41.79k ) Number of downloads: 552 Captura3.png ( Size: 146.7k ) Number of downloads: 541 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
wolfi_lica |
![]()
Post
#95
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 February 20 ![]() |
Mulțumesc frumos @Gil26.
|
--------------------
Renault
Laguna
2011 1.5 dci
|
|
tek_IDs |
![]()
Post
#96
|
![]() .... Group: Members Posts: 559 Joined: 13 May 08 From: PrazBurg ![]() |
Salutare
Daca nu ai rezolvat inca, am reusit sa gasesc schema de mai jos, poate te ajuta. ![]() Daca ai rezolvat spune-ne si noua ce si cum.... Toate Bune! |
--------------------
Dacia / Renault,
1300 / 1.5
1973 / 2014 .
- DJ-98-@@@
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#97
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Nu am mai atasat toata schema injectiei pentru ca pe coleg il interesau doar bujiile incandescente si mai ales conexiunile de la releu la ECU (din atasamente se poate vedea care sunt, pozitia, denumirea si culoarea acestora).
Subscriu, ar fi interesant daca si cum a rezolvat problema. Numai de bine! This post has been edited by Gil26: 11 Mar 2021, 08:42 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
bestyuta |
![]()
Post
#98
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 28 February 10 From: Gorj ![]() |
Salut colegi
Am si eu probleme cu pornirea la rece Schimbat bujii,releu ,verificat tensiunile pe bujii la pornire si sunt ca cele indicate de un coleg mai sus 11V pentru 2 secunde 4V ....si 2.5 V dupa pornire Te tester apare eroare preincalzire posibil sa fie ve-un fir intrerupt ca la colegul am sa verific cablajul O alta problema este ca la pornire scoate un fum alb-albastru si miroase a motorina nearsa,dupa ce porneste nu mai scoate Daca o opresc in primele secunde dupa pornire porneste bine Pornirea grea se intampla atunci cand sta o zi sau mai mult Sa fie o pierdere de presiune ? Am verificat cu testerul inainte de pornire presiunea din rampa de injectie ...este 0.....dupa pornire 260 bari la relanti Sa piarda prin ve-un injector ?si fumul sa fie din cauza motorinei din capul pistonului ? Tot asa scoate si daca afara este mai cald si nu stau mult bujiile |
--------------------
Renault
Megane Clasic , Laguna 3
2000 1.6e+instalatie euro2 gpl , 2011 1.5 dci
- Gj 06 FYD GJ 42 PRV
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
fum albastrui este consum de ulei ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bestyuta |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 28 February 10 From: Gorj ![]() |
Nu consuma ulei
Fumul il scoate doar la pornire si miroase a motorina nearsa This post has been edited by bestyuta: 16 Mar 2021, 16:08 Attached thumbnail(s) 20210316_124836.jpg ( Size: 3.47mb ) Number of downloads: 436 |
--------------------
Renault
Megane Clasic , Laguna 3
2000 1.6e+instalatie euro2 gpl , 2011 1.5 dci
- Gj 06 FYD GJ 42 PRV
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
motorina nearsa este fum albicios sau negru ... daca este alb-albastrui este consum de ulei ... asta vroiam sa iti spun.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Axel7 |
![]()
Post
#102
|
![]() Laguna fan Group: Members Posts: 79 Joined: 11 August 19 From: Bucuresti ![]() |
Asa pateam si eu la un 1.4 HDi, dimineata, la prima pornire, sub 10 grade. Scoatea un fum alb / albastrui si uneori se si balbaia pentru cateva secunde, iar apoi disparea si mergea bine, fara nicio alta problema (nu consuma ulei).
Vreo doi mecanici mi-au spus ca ar fi un injector care face "figuri" la rece, apoi isi revine. Asta se intampla din 2012, iar masina inca merge fara probleme, de atunci. This post has been edited by Axel7: 16 Mar 2021, 14:51 |
--------------------
Renault
Laguna III
2008 2.0T / 2011 2.0T
|
|
bestyuta |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 28 February 10 From: Gorj ![]() |
Scoate fum doar la pornire la rece si numai daca sta mult gen o zi ,in rest merge bine motorul.
Ma gandesc ca este un injector prin care in timp pierde presiunea din rampa de injectie Am facut test dupa 9 ore de stationare si inainte de pornire presiunea in rampa era 0 bari......sau testerul nu citeste decat cu motorul oprit ? |
--------------------
Renault
Megane Clasic , Laguna 3
2000 1.6e+instalatie euro2 gpl , 2011 1.5 dci
- Gj 06 FYD GJ 42 PRV
|
|
wolfi_lica |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 February 20 ![]() |
Salutare si multumesc Gil26 pentru ajutor. Sub cutia in care se afla bateria era jale... cineva a defrisat pe acolo tot ce inseamna conductor electric si toate firele sunt innadite. Problema bujiilor cat si alte probleme(eroare de filtru combustibil) au fost rezolvate prin refacerea legaturilor.
|
--------------------
Renault
Laguna
2011 1.5 dci
|
|
bvirgil |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 9 November 06 From: Oradea ![]() |
În ultima vreme, pornește și la mine mai greu dimineața. Înainte pornea la „sfert de cheie”, oricât era de frig. Acum, la rece, învârte de 2-3 ori până o ia.
Bujiile au fost verificate și funcționează toate. 2 au fost schimbate în urmă cu vreo 3 ani, 2 sunt vechi. Am un OBD care citește parametrii motorului, instalat pe telefon, și îmi apare eroarea P0381 Glow Plug/Heater Indicator Circuit Malfunction. Aveți idei ce ar trebui să investighez? |
--------------------
Renault
Laguna III Carminat 1.5 dci
2010 Laguna III Carminat, 1.5 dci
|
|
sagetator |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Verifica releul pt. bujiile incandescente.
|
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
bvirgil |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 9 November 06 From: Oradea ![]() |
Mă gândesc că dacă ar fi releul defect, atunci ar porni foarte greu, bujiile nu s-ar mai alimenta deloc.
Dar pornește doar o idee mai greu. S-ar putea să fie cele 2 bujii obosite, care nu mai dau randamentul necesar? |
--------------------
Renault
Laguna III Carminat 1.5 dci
2010 Laguna III Carminat, 1.5 dci
|
|
sagetator |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Eu am avut 3 bujii arse. Le-am schimbat toate 4, dar pt. siguranță am schimbat și releul. De atunci totul a revenit la normal / sfert de cheie, indiferent de temperaturile ambientale.
|
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
acs13 |
![]()
Post
#109
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 February 23 ![]() |
Scuze pentru interventie.
Posed una bucata Laguna 3 din 2009, 1.5 dci, 110 caluti Problema: undeva de la peste minus 10 grade la incercarea de a porni cade toata tensiunea din bord. Mai exact mai am tensiune pentru becurile de la interior. Restul este mort. (cricuit alimentare motor si alte cele). Multumesc |
--------------------
Renault
Laguna 3
2009
- BH13FCD
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
acumulator dus ... cand dai la automat cat scade tensiunea din baterie?
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
MihDor |
![]()
Post
#111
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 July 23 ![]() |
Salut, vin si eu cu o problema. La temperaturi sub 7 grade nu se mai activeaza bujiile incandescente(nu se aprinde in bord martorul) si masina porneste mai greu. Azi au fost -5 grade si a pornit greu dar fara sa se aprinda in bord spira pentrru bujii. Totusi la temperaturi un pic mai mari (9-10 grade) bujiile se activeaza pentru 1-2 secunde inainte de pornire.Nu inteleg care ar putea fi cauza, ma gandesc ca daca functioneaza la 10 grade ar trebui sa functioneze si la temperaturi mai mici. Motorul 1.5 Dci 110 cai, Renault Laguna 3 fara FAP.
|
--------------------
Renault
Laguna
2009
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
pune un Clip pe masina sau mergi la cinev care stie ce sa faca cu el si vezi ce poate sa vada ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
gmc_sv |
![]()
Post
#113
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 December 24 ![]() |
Salutare !
Din iunie sunt posesor de Laguna 3 2014, 1.5 dci 110 cp FAP. Am luat-o la aproximativ 160k, iar pana acum am facut 8700 de km. De cand am luat-o am un comportament ciudat la pornire, in sensul ca inclusiv asta-vara la prima pornire dimineata se aprindea martorul de bujii pentru 2-3 secunde. Apoi se aprindea scurt sau deloc la pornirile ulterioare, in functie de cat de cald era motorul. De cand a venit frigul a pornit din ce in ce mai greu, astfel ca am schimbat bateria, despre care stiam ca e obosita, insa problema a persistat. Am mers la reprezentanta pentru o verificare si mi s-a spus ca de vina ar fi injectorul 3 care are valori de corectie peste limitele admise. S-a verificat si compresia si cablajul de la injectoare cu prilejul asta si nu au fost descoperite probleme. Am zis ca are sens solutia lor, mai ales ca aveam eroarea P0203 . Insa inainte de a schimba injectorul am zis sa merg si in alta parte pentru o alta parere si asa am ajuns sa schimb bujiile cu unele noi originale de 4,4 V. Dupa asta pornirea se face mai rapid, dar tot cu martorul aprins 2-3 secunde si cam dupa 2-3 rotiri ale motorului. Inainte de schimbarea bujiilor invartea mult mai mult si de vreo 2 ori nu a pornit din prima apasare de buton. Azi am pornit un Megane 3 1.9 dci (2010-2011), care a aprins foarte scurt martorul bujii si a "luat-o" la sfert. Pe o diagnoza generica a gasit arhivata si eroarea P0380(96) inactiva la momentul respectiv, dar prezenta la fostul proprietar. In momentul de fata nu mai am vreo eroare care sa aiba legatura cu injectia sau circuitul de preincalzire. In afara de pornire, masina merge si trage bine, fara vreun semn de functionare defectuoasa. Consumul se duce catre 10 in oras (mers pe distnate scurte in general), insa in exterior am reusit si un minim de 4.5. In rest 5-5.6. Asadar am 2 intrebari : - E normal sa aprinda martorul de bujii inainte de pornire chiar si vara ? - Ar trebui verificat si releul sau ar trebui sa ma pregatesc sa schimb injectorul ? Multumesc ! Atasez si valorle de corectie citite dupa ce ma schimbat bujiile. IMG20241120191313.jpg ( Size: 681.17k ) Number of downloads: 78 |
--------------------
Renault
Laguna
2014 Limited
|
|
Sathyr |
![]()
Post
#114
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 January 25 ![]() |
Bună ziua,
*Prima problemă: Am un Renault Laguna 3 din 2010, 1.5 DCI, și de ceva timp am 2 probleme pe care nu am putut să le rezolv, acelea ar fi următoarele, dimineața când dau cheie mașinii la rece, simt cum se chinuie să pornească motorul. Am momente în care dau 3-4 chei. Uneori durează destul de mult să se aprindă motorul. Am fost la un service auto, și cei de acolo mi-au zis că ar fi un injector, dar mi-au zis că nu se ocupă cu așa ceva. Apoi am fost la un prieten de familie care mi-a pus testerul în față și mi-a arătat faptul că toate valorile injectoarelor sunt în parametrii și nu am alte erori. El mi-a zis să verific bujiile incandescente. Menționez și faptul că nu simt pierderea puterii din cai. *A 2-a problemă: Vibrații sau trepidații foarte puternice la liber când se încălzește motorul (după 2-3 minute), când stau cu motorul rece (la prima cheie) încă nu vibrează așa de puternic, apoi dacă merg cu ea, încep și vibrațiile (când sunt în trepte sau în viteze - cuplat), motorul nu mai trepidează. Atunci când dau drumul la aer sau la climă, simt că se mai opresc vibrațiile (mai scad). Tot acel mecanic auto (din service) mi-a zis că ar trebui să schimb un tampon (dar nu mi-a zis care), mi se pare că vibrează din partea stânga (partea șoferului). *Mențiune specială: Când pun contactul îmi rămn 2 martori (cel al bujiilor 5 secunde și apoi se stinge și check engine care rămâne la contact), mi se stinge abia după ce pornesc motorul. |
--------------------
Renault
Laguna 3
2010
- BC19TIC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:49 |