Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pierdut tot uleiul (de la motor) in max 16 km, ......in 20 min am ramas fara ulei!!!!

Hypo RS
post 25 Feb 2008, 00:38
Post #1


Lentilescu Obezel


Group: Members
Posts: 215
Joined: 26 November 07
From: Bucuresti




Am plecat linistit de acasa in jurul orei 19 indreptandu-ma spre servici. Ca sa fiu exact traseul este Gorjului- Roshu-Chiajna- Centura- Chitila - Ciobanului. Am mers linistit pana la giratia ce face selectia Targoviste stanga , Bucuresti dreapta loc in care motorul meu s-a oprit din senin. I dau o cheie, nimic. Cand sa o dau pe a doua observ ca mi se atragea atentia ca nu mai am ulei. WTF?!. Scot cheia, pun avariile, imping masina cat mai pe dreapta sa nu incurc pe altii si ma duc in spatele ei. O maaare balta de ulei pe jos si pana la ea o dira ce se pierdea in noapte. WOW. O sun pe draga mea sotie rugand-o sa se duca pana la locul de parcare sa imi zica daca este vreo balta de ulei pacolo- primesc raspuns negativ. Concluzia- totul s-a intamplat de cand am pornit la drum. NU retin sa fiu lovit ceva cu baia de ulei, traseul nu este chiar asa de pacatos sa am unde imi distruge masina Ce poate sa fie ? Distributie? Busonul de la baia de ulei (nu am schimbat uleiul recent)? Baia sparta?. Am "sanse " sa mi se fi stricat motorul cat am mers cu nivel minim de ulei ?

This post has been edited by doc172: 25 Feb 2008, 00:40


--------------------
Renault Sport Clio 172 2003 - B -- XUU
Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 25 Feb 2008, 00:45
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pai tu ce zici? Crezi ca ala i-a pus ulei degeaba? Bine nu i-a facut, din pacate, mersul fara ulei. Ciudat e ca nu a tipat martorul de presiune minima, ca nu stiu cu ce mai facea saracul presiune...

Motorul acum se cheama ca s-a calat... Daca ai noroc, cand se va raci va misca.

Uite-te si tu pe unde curge... Presupun ca singurl loc pe unde ar putea curge asa mult e un simering care s-a stricat brusc, subit si dintr-o data, dar tot nu-mi vine sa cred ca a curs asa mult asa repede...

Ciudata si totodata foarte nefericita situatia ta. console.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hypo RS
post 25 Feb 2008, 00:51
Post #3


Lentilescu Obezel


Group: Members
Posts: 215
Joined: 26 November 07
From: Bucuresti




Un alt aspect ce ma face sa trag nadejdea ca totusi motorul nu s-a "dus": Am ajuns cu ea, tractata, la firma. Am lasat-o in parcare si, dupa ceva timp am observat ca, din motor, inca mai curgea ulei. Deci sa zic ca motorul s-a oprit taman in momentul in care presiunea lubrfiantului nu a fost suficienta ? Exista vreun senzor de genul asta ? Poate aberez.... da' stiu si eu ....


--------------------
Renault Sport Clio 172 2003 - B -- XUU
Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 25 Feb 2008, 00:54
Post #4


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Senzor de presiune minima exista in mod sigur, dar nu stiu daca are "dreptul" sa opreasca motorul. Sunt cam 95% sigur ca nu poate face asta.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 25 Feb 2008, 09:26
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




exista senzor de minima presiune si nu autorizeaza mersul mai mult de 10 secunde fara presiune.

am vazut un clio al undei domnisoare de la automobile dacia care avea 750 de ml de ulei in baie si mersese 36000km . fara sa schimbe nimic. totul a fost ok dupa schimb

@doc 172. nu ai de ce sa te panichezi in legatura cu functionarea corespunzatoare a motorului.

trebuie identificata sursa si dupa ritmul de pierdere suspectez filtrul de ulei.
poate fi si busonul, sau un semerig caz in care pierderea trebuia sa fie pe o perioada mai lunga si in cantitati mai mici.

25 Feb 2008, 09:28:
pe deasupra are si sonda de nivel al uleiului asa ca stai calm.

inainte de a se opri s-a aprins becul de supraincalzire al motorului?

This post has been edited by SorinV: 25 Feb 2008, 09:28


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 25 Feb 2008, 09:39
Post #6


Haha


Group: Members
Posts: 8.790
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




acest lucru imi aduce aminte de varul meu care a ramas fara ulei pe A1. la 140 km/h s-a blocat motorul (1.5 dci) ca nu mai avea ulei, fara sa il atentioneze martorii. nici acum nu prea stie de ce a ramas fara ulei (era masina de firma, si i-a dat alta )-oricum costul reparatiei (nu i-a fost imputata lui) a fost 2000 eur.

This post has been edited by wolfin: 25 Feb 2008, 09:42


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 25 Feb 2008, 09:59
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Motorul nu poate ramane fara presiune la ulei fara sa nu se aprinda becul rosu din bord. Probabil sonda de nivel a dat comanda sa se opreasca motorul inainte de a se intampla asta. Un motor mai merge cateva minute cu becul aprins in bord, la tine nu cred ca a fost cazul.
Dute la service si vezi pe unde a pierdut motorul ulei.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hypo RS
post 26 Feb 2008, 22:50
Post #8


Lentilescu Obezel


Group: Members
Posts: 215
Joined: 26 November 07
From: Bucuresti




Asa ...aftermath patial: baia de ulei sparta, fisura nu era cine stie ce- mi-a reparat-o un amic. Surpriza in schimb la pornire. Motorul nu se invarte deci ....
Am dus masina la un service sa ii dea jos motorul sa vada ce s-a intamplat cu el. Revin cu amanunte dupa..


@sorinv

S-o fi aprins, n-am fost atent.. gresala mea, realizezi ca daca intuiam ceva acolo opream masina !

This post has been edited by doc172: 26 Feb 2008, 22:53


--------------------
Renault Sport Clio 172 2003 - B -- XUU
Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 26 Feb 2008, 23:11
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




bine dar scutul? nu ai avut scut metalic sub motor?

nu da jos motorul! desfa doar chiuloasa sa vezi care e treba. Si mai inainte de asta desfa baia de ulei si uitate pe dedesubt poate se vede ceva?!


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciobi
post 27 Feb 2008, 10:31
Post #10


BMF


Group: Members
Posts: 254
Joined: 20 December 05
From: Bucuresti




Ma bag si io ca musca undeva...dar ma bag pentru ca stiu despre ce e vorba. Masina nu are scut metalic..este cu un Clio Sport 2.0 16V iar scutul este mai mult de forma, pentru praf, mizerie etc...dar nu ca sa faca faca vreunei lovituri.

@SorinV: asa o sa se si procedeze...o sa se dea jos din aproape in aproape, mai intai baia de ulei, dupa care se va trece la motor in acelasi sistemde lucru. Oricum numai demontare motorului este o operatiune destul de costisitoare. Motorul este extrem de inghesuit.

Ce sa mai zic...nu e prea roza situatia oricum. Sa speram cu ca nu e chiar atat de grav si ca se mai poate face ceva cat de cat si ca doc172 o sa aiba clio din nou mai devreme sau mai tarziu. Trebuie rabdare si ceva banuti.

Daca stie careva vreun service bun cu niste mecanici priceputi care sa se bage la un motor ca asta si care sa si stie ce si cum.Acum masina e la un service bun, recomandat de un prieten de al nostru, dar daca am avea mai multe variante nu ar fi rau.

Doc172...nu ma injura ca am scris in locul tau...dar ma roade rau de tot de masinuta asta.


--------------------
Renault Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 27 Feb 2008, 10:40
Post #11


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




E un motor ca oricare altul... Nu e cu nimic special. Probabil segmentii s-au topit si sunt lipiti de pistoane si de camasi. Cu putin noroc scapa doar cu o segmentare, desi nu cred.
Camasile nu sunt amovibile si daca sunt afectate, vor trebui batute altele, dupa care masina vanduta urgent pentru ca nicio camasa pusa la noi nu se va compara cu camasa pusa de francez...



27 Feb 2008, 10:41:
P.S. Cum ai reusit sa spargi baia si sa nu auzi cand ai lovit-o? ohmy.gif

This post has been edited by R19/16v: 27 Feb 2008, 10:41


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 27 Feb 2008, 11:06
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Despre ce motor vorbim ?

Oricum la el s-au distrus si cuzinetii, daca nu si vibrochenu.

Iar, o segmentare nu-si are rostul. Ca sigur au ramas urme pe cilindrii.

Ori faci RK la motor, ori il schimbi cu altu de la dezmembrari...

Si-asa iar o sa schimbe si distributie...

This post has been edited by andu911: 27 Feb 2008, 11:11


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 27 Feb 2008, 11:09
Post #13


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Da, uitasi de asta... Dar ala se repara usor...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 27 Feb 2008, 11:16
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




@ciobi

in general clio rs vine cu cut metalic la noi. acum ce sa zic am vazut si fara scut deaia am intrebat. oricum asta ar fi printre primele lucruri de care trebuie sa intrebi cand cumperi o masina in romania.

cat despre motor si inghesuiala: stiu prea bine cat de migalos e. 2 zile eu si un coleg pentru demontare -respectiv montare la un clio 172. dupa asta eram tot numai zgarieturi.

27 Feb 2008, 11:19:
ce trebuie facut pentru reparatie: foarte greu de spus pana nu se vede ce e afectat. oricum afacerea o sa fie scumpa. nasoala treaba. oricum de retinut este ca pe situl K-tec racing am vazut piese pt RK la motr de clio rs. pistoane, segmenti, cuzineti etc pt 2 cote marite. deci inainte de alte decizii merita consultat situl pt ca se prea poate sa scape cu o alezare a cilindrilor si apoi un rk lejer.
bafta

This post has been edited by SorinV: 27 Feb 2008, 11:19


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciobi
post 27 Feb 2008, 12:32
Post #15


BMF


Group: Members
Posts: 254
Joined: 20 December 05
From: Bucuresti




@SorinV
Mda...asta nu a avut..este luat in 2003 de la Mach1 si asa a venit. (de scut metalic de vorba tongue.gif )

@Andu911
De asta imi e si mie frica.Oricum speranta moare ultima...asa ca speram sa nu fie asa.Cred ca azi sau maine aflam un prim verdict.Deja scriu cu pumnii stransi ...poate...poate..cine stie.Dupa atata ghinion poate o avea Doc172 putina bafta sa nu fie dus chiar de tot.

Imi pare atat de rau de masinuta aia...am fost terminat toata ziua cand am aflat vestea...am sunat de nu stiu cate servisuri..nu stiu cati oameni...am inceput sa caut motor pe net...dar una peste alta...costurile sunt foarte mari.



--------------------
Renault Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hypo RS
post 27 Feb 2008, 13:52
Post #16


Lentilescu Obezel


Group: Members
Posts: 215
Joined: 26 November 07
From: Bucuresti




Verdictul se va afla luni...


--------------------
Renault Sport Clio 172 2003 - B -- XUU
Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 4 Mar 2008, 01:54
Post #17


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Well?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hypo RS
post 4 Mar 2008, 02:45
Post #18


Lentilescu Obezel


Group: Members
Posts: 215
Joined: 26 November 07
From: Bucuresti




la o privire rapida avem:
Vibrochen ok
Biele ok
Cuzinetii dusi

A ramas ca ma suna omu' miine pt un deviz final, nu se stie ce mai apare la priviri mai atente. Daca scap numa cu acei cuzinetii dau acatiste ...

Cat costa asa ceva ? - ceva coduri ?

Intrebare cam jenanta, pt mine, cum se traduce "cuzineti" in engleza ?

This post has been edited by doc172: 4 Mar 2008, 07:24


--------------------
Renault Sport Clio 172 2003 - B -- XUU
Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 4 Mar 2008, 08:21
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




tare rau i-mi pare de cele intamplate!!

Attached thumbnail(s)
cuzineti.JPG ( Size: 56.69k ) Number of downloads: 2746


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 4 Mar 2008, 09:36
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




@doc 172

Nu a-si vrea sa te dezamagesc dar daca semicuzinetii sunt dusi ar trebui sa duci arborele cotit la o micrometrare. Spun asta deoarece in cazul in care nu e ok si pui semicuzineti noi s-ar putea sa apara o bataie la motor.

Si neaparat sa analizezi segmentii.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hypo RS
post 4 Mar 2008, 15:09
Post #21


Lentilescu Obezel


Group: Members
Posts: 215
Joined: 26 November 07
From: Bucuresti




Ce sa zic, o sa vb cu omu' care mi-o repara, el nu mi-a zis nimic de chestiile astea, oricum se pare ca am scapat destul de ok...acu..pana nu vad motorul pornit si ok nu ma hazardez in afirmatii. Oricum multumiri pt informatii.
Asa, de bolovan ce am fost nu am pus pretul. 1500 lei mi s-a cerut pentru tot.

This post has been edited by doc172: 4 Mar 2008, 15:38


--------------------
Renault Sport Clio 172 2003 - B -- XUU
Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 4 Mar 2008, 16:12
Post #22


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Cati km are masina? {intreb de curiozitate! tongue.gif }. Sper sa ai noroc sa scapi doar cu atat... Bafta! wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 4 Mar 2008, 18:05
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




mi se pare decent pretul


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 4 Mar 2008, 22:50
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti





deci 1500 lei cu tot cu piese ? sau cat e manopera, cat sunt piesele ?


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hypo RS
post 5 Mar 2008, 14:05
Post #25


Lentilescu Obezel


Group: Members
Posts: 215
Joined: 26 November 07
From: Bucuresti




@Duiu- approx 60k are maisna
@182 tot.
Ma duc miine sa imi comand scut metalic (450 roni la Serus, livrabil in 2 zile) sa nu o mai patesc in halu' asta.
Acu, admit ca am fost chiar prost ca nu m-am uitat la bord, ash fi evitatat toata tevatura asta ...acu ...asta e.

Sper sa fie ok. Voi mia scrie cand am luat masina din service. Eventual daca pot vin cu ea vinerea viitoare sa sa fie "auditata" wink.gif


--------------------
Renault Sport Clio 172 2003 - B -- XUU
Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hypo RS
post 12 Mar 2008, 03:37
Post #26


Lentilescu Obezel


Group: Members
Posts: 215
Joined: 26 November 07
From: Bucuresti




Final: Cuzinetii schimbati, vibrochen ok, RS ul e din nou pe drum. Cu tot cu sudat baie de ulei si ce i-a mai facut pe acolo m-a dus la 1925 lei. (Montarea scutului inclusa). Nu aud nici un zgomot ciudat la motor, cel putin nu inca.

Am tras o mica sprieteura din cauza fumului care l-am scos primii 2-3-4 km - uleiul piedrut din baia sparta ajusese si pe tobe. Acum e ok, s-a ars in mod corespunzator.

Acum ash mai avea 2 intrebari de final

Sa ii schimb peste 1000km uleiul/filtrul ? Cosiderand ca noi cuizneti imi vor lasa plilitura in uleiul nou pus de service ?

Pot sa merg ca si inainte cu ea (turatii mari, viteza, etc) ? Sa sa stau hopa vreo 2-300km ?


--------------------
Renault Sport Clio 172 2003 - B -- XUU
Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 12 Mar 2008, 10:12
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




cuzinetii nu lasa pilitura. laso mai moale 1000 de km fa preventiv un scimb de ulei si pe urma fara limite.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 13 Mar 2008, 14:47
Post #28


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Nu stiu daca am inteles bine, dar: segmentii nu au fost afectati?
Daca e asa, jos palaria pentru calitatea materialelor folosite de Renault!


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hypo RS
post 18 Mar 2008, 06:50
Post #29


Lentilescu Obezel


Group: Members
Posts: 215
Joined: 26 November 07
From: Bucuresti




OK, deci recapitulam.

Doar cuzienti au fost de schimbat. Restul nu au fost afectate in nici un fel (a fost verificat si arborele cotit). Motorul se aude la fel ca inainte, trage la fel, ce sa zic .... astept sa fac mia si sa ii dau Exellium si o noua garnitura de fitre.

@Balanel
Am inteles ca acei cuzineti sutn facuti special "mai moi" sa crape primii. E motor de RS mah.... nu de trabant.. (n-am nica cu cartonul est-german. )


--------------------
Renault Sport Clio 172 2003 - B -- XUU
Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 18 Mar 2008, 09:42
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




Semicuzinetii se fac din otel peste care sunt depuse straturi micronice de material antifrictiune. La tine straturile astea s-au dus.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 05:24
Dacia