Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

PLS HELPP!ii Pompa de injectie?:(((((((

amadi
post 4 Apr 2011, 20:36
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 971
Joined: 17 January 08
From: Mehedinti




crezi ca aia nu fura? am luat de la un peco din mehedinti 50l motorina si 30 erau apa. am mai si platit sa scap de necaz. asta e ... ROMANIA
salutari!


--------------------
renault laguna 2 2002 privilege
:( 1.9 dci 120hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mylanezu
post 5 Apr 2011, 14:07
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 1 April 11
From: Timisoara




revin cu detali dupa ce am facut un test.Mi-au aparut erori la axul cu came(senzorul),presiune prea mare pe injector la turatii mari.Am fost de am facut testul in mers si m-a pus sa ii dau talpa...cand am ajuns pe la 4000 de turatii mi-a dat eroare s-a aprins bordul rosu si s-a oprit motorul.acum masina trage dar se opreste in mers la forja.Stiti cumva pot fi doar senzorii sau ce probleme pot fi?La relanti presiunea era ok doar la turatii mari mi-a spus ca trebuia sa bage undeva la 1000 bari sau nush ce unitate ii ca nu mai tin minte(bari nu cred ca ii enorm:D)si mi-e mi-a aratat 1400 dupa care mi-a taiat injenctia si masina s-a orpit.Mi-a aratat 3 senzori posibii pt aceasta cauza,mi-a aratat acel senzor de la axul cu came si mi-a zis ca poate nu ii aliniata distributia sau nush ce si de aia se poate sa imi dea eroare,senzorul de la rampa de injectoare si mai un senzor dar nu mai retin cum a spus:(


--------------------
Renault Laguna II 06.2002 2.2 dci Initiale - TM26MYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 9 Apr 2011, 21:22
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




Cum spunea si colegul de forum @amne :



<span class='edit'>9 Apr 2011, 21:28:</span>
QUOTE(amne @ 4 Apr 2011, 13:11)
Salut,

Nu-s eu mare expert dar fum negru inseamna ca nu a ars tot combustibilul. .....   A doua cauza este ca prea mult combustibil ajunge in camera de ardere iar aici cel mai probabil un injector defect care nu mai poate controla corect cantitatea de combustibil ce trebuie injectata. Poate fi si de la debitmetru sa trimita valori eronate pe care calculatorul sa le interpreteze ca fiind corecte si sa comande mai mult combustibil decat necesar.......


Mult succes,
*



http://dexonline.ro/definitie/bar ... nu are legatura cu "cine-a pus carciuma-n drum?" ... laugh.gif

http://www.conversii-metrice.ro/Presiune/C...re-in-Bari.html

Defectele au fost sterse inainte de testul de drum?...
Defectul pe senzorul ax came era de dinainte sau a aparut si in testul in mers?... In general senzorul ax came e responsabil de pornirea ff grea din prima incercare, dar la a doua pornire o ia usor.
Intr-adevar, daca senzorul nu e defect dar da eroare, atunci aceasta apare cand este peste 3% decalajul pozitional intre ce zice senzorul turatie motor si ax came, si atunci verifici senzorii si legaturile electrice, asta pana sa verifici calarea distributiei si a pinioanelor axelor cu came.... Dar si cauza asta este destul de rara.

Curata astfel mai intai senzorul de turatie motor.

Cine a facut testul, nu are habar... citesc mot-a-mot ce scrie pe ecran si cu asta cica au terminat diagnosticarea ... mai era necesar sa se uite si pe anumiti parametri de corectie pe injectoare, un test de debit injectoare, consum aer, etc. si apoi sa iti spuna ce are in fapt... De exemplu, senzorul de presiune rampa comuna injectie nu a cazut nici macar in 0.1% din cazuri! ... Mai degraba oxidare fire sau contacte la mufa calculator sau mufa legatura...verifica instalatia electrica sa nu fie roasa pe sub suportul bateriei sau pa langa chiulasa.
Faptul ca ajunge real la presiune de injectie de 1400 bari desi cere nominal doar 1000 bari, denota ca pompa de joasa si inalta presiune lucreaza, insa ori injectoarele nu mai refuleaza suficient, ori supapa de reglaj debit e defecta (senzorul de presiune rampa defect cred ca e o varianta mai putin probabila totusi).

In principiu banuiesc ca ai unul sau mai multe injectoare infundate si/sau supapa reglaj debit in defect.

Bafta!

This post has been edited by TRANCA: 9 Apr 2011, 21:52


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meltean
post 10 Apr 2011, 11:47
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 26 February 11
From: Suceava




uite solutia , cel mai probabil asta ar fi : http://www.reno.ro/se-opreste-laguna-t204692.html (curatare sorb rezervor)

This post has been edited by meltean: 10 Apr 2011, 11:50


--------------------
Renault / BMW Laguna II 2.2dCi / 320d 2004 Initiale / 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mar|Us
post 10 Apr 2011, 12:35
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.254
Joined: 12 May 08




Am si eu o laguna cu motor ca al tau. M-am lovit si eu de problema asta, mi se aprindea becul de la injectie in mers si nu mai tragea deloc. La mine rezolvarea a fost simpla: mufa de la clapeta de turbulenta ( sau ceva de genu ) se mai tinea doar intr-un fir si intra calculatoru in "limp mode".

Nu cred ca ai probleme la pompa de injectie, daca aveai cred ca nu mai pornea masina.


--------------------
Renault Laguna 2 2003 / 2.2 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 10 Apr 2011, 13:40
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




QUOTE(mylanezu @ 3 Apr 2011, 01:13)
am inceput cu stangu cu aceasta masina si mi-e frica sa nu fi facut o alegere f proasta.am sa va tin la curent cu absolut tot.va multumesc inca o data!
*




Stai linistit,masina e super buna,numai ca.......motoarele DCI sunt mai sensibile,din cauza motorinei de proasta calitate.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP 2001 Expression - TM 24 GBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mylanezu
post 10 Apr 2011, 19:59
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 1 April 11
From: Timisoara




TRANCA iti mulumesc pt raspunsul tau si pt ajutor.Erorile au fost sterse dupa care mi-a aparut iar acel senzor de ax cu came si am vb cu un mecanic si acelas lucru l-a spus ca si tine si urmeaza sa vrific cureaua ,pozitia pompei si ce mai tine de acest lucru.Pornire greoaie am avut de veo 3 sau 4 ori de cand am luat masina(odata a luat-o abea din a2-a incercare si a pornit chiar ok) in rest masina porneste foarte bine.Cat despre unitatea de masunra Bari stiu ce inseamna doar ca nu eram prea sigur ca mi s-a parut neorm de mult 1400Bari dar m-am mai documentat si intradevar la injectia Common Rail ii o presiune foarte mare pe injectie si chiar is foarte pretentioase.Am sa incerc si varianta cu ,curatatul sorbului ca am vazut ca la un coleg asta a fost problema.Am sa va tin la curent cu ce mai aflu si sper sa se rezolve sa nu fie nimic grav.


--------------------
Renault Laguna II 06.2002 2.2 dci Initiale - TM26MYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbby
post 2 May 2011, 08:19
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11




am si eu o problema asemanatoare. in mers este cand imi apare un martor fuel injection........ (ceva de genu nu mai tin minte) si imi pierde din putere. dupa ce opresc masina si incep sa o conduc mai sportiv isi revine, parca ar avea ceva infundat . ce anume ar cauza aceasta problema


--------------------
renault laguna 2 model privilege 2002 2,2 dci - bh 24 bby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbby
post 13 Jul 2011, 21:45
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11




salutare am si eu o problema si sper sa nu fie grava
acum seara cand am venit cu masina acasa mi s-a oprit motorul in mers,eram undeva la 140 in a 6, s-a oprit motorul si mi-a aparut mesajul switch off injection urmat de mesajul STOP am tras pe stanga(pe dreapta nu se putea) si am scos cartela si am pornit masina, a luat-o cam greu dar a luat-o , dar acel masaj mi-a ramas in bord si nu se mai stinge si de fiecare data cand introduc cartela imi apare si imi vb domnisoara aia ca sa merg la reno etc.
stie cineva de la ce ar putea fi, mentionez ca masina merge normal acum si este cand imi mai apare si mesajul fuel injection failure din cand in cand


--------------------
renault laguna 2 model privilege 2002 2,2 dci - bh 24 bby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mylanezu
post 14 Jul 2011, 11:21
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 1 April 11
From: Timisoara




Incearca sa faci neaparat un test sa vezi ce iti spune.Il faci si in mers si sa iti verifice presiunea in injectoare si in rampa si da-i talpa pana moare motorul sa vezi ce eroare iti da.Alt sfat eu nu pot sa iti dau doar sa iti urez bafta sa ajungi acasa cu bine si sa nu fie nimic grav.


--------------------
Renault Laguna II 06.2002 2.2 dci Initiale - TM26MYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 14 Jul 2011, 12:07
Post #41


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




verifica filtrul de motorina sa nu aiba apa in el.
cred ca e unul din cele mai simple lucruri si printre primele de verificat.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbby
post 14 Jul 2011, 19:08
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11




maine am sa imi cumpar filtru sa il schimb pentru ca imi porneste cam greu si ma gandesc ca din cauza aia. totusi nu inteleg de ce imi ramane aprins acel martor SUITCH OFF INJECTION si de fiecare data cand bag crtela imi spune ca sa merg la reno dealer..........
sper sa rezolv totul cu un simplu filtru de motorina


--------------------
renault laguna 2 model privilege 2002 2,2 dci - bh 24 bby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbby
post 15 Jul 2011, 22:01
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11




salutare azi am schimbat filtru de combustibil dar nimik nou, masina merge la fel si nu am scapat de acel mesaj si pornire greoaie.
ar mai fi ceva cand am oprit masina si am mers a schimb filtrul am vazut pe tubul transpatent cateva bule de aer, am miscat acel furtun pana s-au adunat toate bulele intr-un loc si era in jur de 7 cm de aer. ce anume poate provoca acele bule de aer si nu e cam mult acel aer?


--------------------
renault laguna 2 model privilege 2002 2,2 dci - bh 24 bby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 16 Jul 2011, 13:24
Post #44


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




bulele de aer pe furtun inseamna (ca efect) ca nu intra motorina in injector - de aici posibila cauza a erorri, cauza bulelor pe furunt poate fi :
ai mers cu rezervorul spre gol - si posibil sa fi tras aer pe instalatie, sau trage aer pe instalatie pe undeva....daca ai garaj cu rampa sau ceva asemanator merge sa arunci o geana sub masina.

Nu ma pricep nici eu prea bine, dar unele lucruri simple pot cauza chestii de genul. Pe frtun ar trebui sa ai o para cu care sa poti scoate aerul de pe instalatie, verifica daca mai are si alte bule. Ar trebui sa se intareasca din ce in ce para cand dai de ea (strangi - deschizi - strangi deschizi etc) Verifica daca e umeda teava pe sub masina, daca da - posibil acolo sa ai o fisura ceva si sa traga aer. Daca nu mere nici asa ..poate e cineva mai experimentat pe forum si iti zice, daca nu e nici un coleg forumist......vizita la mecanic....


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbby
post 30 Jul 2011, 15:54
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11




salutare
revin cu aceasi problema de acum 2 sapt. inca nu mi-a disparut acel mesaj enervant din bord si sapt viitoare merg in tara circa 1000 km si nu stiu daca sa ma ingrijorez sau nu?


--------------------
renault laguna 2 model privilege 2002 2,2 dci - bh 24 bby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maruboc
post 31 Jul 2011, 01:41
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 13 October 10




vezi ca prinde aer pe instalatie verifica supapa unisens daca se amorseaza cu para aceea,,si eu am porniri grele deoarece imi scapa presiune prin partea de jos a pompei de injectie(tr sa desfac sa vad despre ce e vorba acolo ..garnitura cred ca s-a nenorocit de la apa din motorina asta iarna) dar cu toate astea nu imi apare nimic la bord.curata mufele senzorilor si urmareste circuitul de admisie aer turbo furtun crapat,neetansare imperfecta,,bafta


--------------------
renault laguna 2 2002,,1.9dci Autentique 107cp - B 47 UIA
maru boc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiupay
post 1 Aug 2011, 17:17
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 6 February 06
From: Sola -Norway




Probleme cu pornitul greu am avut si eu , rezolvare a fost schimbare furtun dintre pompa de amorsare si filtru de motorina .Desi parea ok tot facea bule din cand in cand , asa ca dupa ce am dat vina pe garniturile de la filtru de motorina am ajuns chiar sa schimb pompa de amorsare si tot degeaba , am schimbat furtunul si vad ca acum pot si eu sa pornesc motorul la sfert de "buton".


--------------------
ex : Renault Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP 2002 - AJ 53969
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbby
post 1 Aug 2011, 21:55
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11




o sa vad can ajung in tara o sa fac si un test. nu stiu de la ce sa fie cu pornitul dar am sa rezolv sper treaba asta. daca nu pornesc 2 3 zile masina porneste foarte greu dupa vreo 7 8 invartiri si ma fface sa cred ca scapa presiune pe undeva. sper sa aflu pe unde. in legatura cu acel mesaj din bord cred ca numa dupa un test am sa aflu de la ce e


--------------------
renault laguna 2 model privilege 2002 2,2 dci - bh 24 bby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 3 Aug 2011, 00:47
Post #49


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




poate injectorul sau injectoarele scapa pe retur si atunci apare aer acolo pe furtun...


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 4 Aug 2011, 16:46
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




mi s-a oprit masina cand aveam vreo 20km la ora si nu a mai pornit ! Am umblat pe la sigurante, alea de langa baterie ( una arsa de 30A ... schimbat ), relee, mufe...si tot nu porneste ! Am dat la para de cauciuc si vine motorina, pompa de joase nu am. Cand pun contactul nu mai bazaie nimic la motor , dar cand dau start electromotorul merge ... Sa am apa in filtru? Poate poma de inalte?


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 4 Aug 2011, 17:56
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




cureaua de distributie cum e? sa nu se fi rupt si verifica senzorul de la axa cu came.

This post has been edited by ViperRS: 4 Aug 2011, 17:56


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 4 Aug 2011, 17:56
Post #52


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




fa un test clip sau o scanare cu ddt200 si vezi ce si cum


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 4 Aug 2011, 19:13
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




cureaua este la locul ei . Senzorul ala de la axa cu came se poate verifica cumva, sau se schimba ? De nu .... la tester cu ea ! Sper sa scap usor unsure.gif


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbby
post 21 Aug 2011, 11:47
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11




salutare revin cu vechea problema.
saptamana trecuta am fost si mi-a facut cineva un clip la reno mi-a sters erorile am scapat si de acel mesaj din bord si mi-a zis ca nu am probleme la masina dor cu bujiile care is arse, injectoarele functioneaza in parametri normali, dar masina are totusi ceva. aseara cand am mers cu masina in afara orasului am tras sa vad cum mere si pe la 160 mi s-a oprit din nou motorul si mi-a aparut din nou acel mesaj in bord dupa inca o jumate de ora de mers am zis sa mai incerc sa vad daca se mai opreste si de data asta undeva pe la 140 150 s-a oprit. ce anume sa aiba, a mai patit cineva


--------------------
renault laguna 2 model privilege 2002 2,2 dci - bh 24 bby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mylanezu
post 21 Aug 2011, 12:23
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 1 April 11
From: Timisoara




sal,ai obiceiul sa mergi cu rezervorul cat mai gol aproape de rosu?eu zic totusi sa incerci sa cureti si acel sorb din rezervor ca se aduna foarte multa mizerie acolo.Bujiile nu au nimic de aface cu ce patesti u si nici nu cred sa fie problema de injectoare...poate mai poti avea probleme cu acel senzor ce masoara presiunea in rampa injectoare...u ar trebui sa faci un test cu masina in mers sa iti citeasca parametrii reali si sa vezi cand se opreste motorul ce eroare iti da altfel totul poate fi perfect si nu ii vei da de cap...bafta si tine-ne la curent.Mergi neaparat sa faci acel test in sarcina in afara orasului.


--------------------
Renault Laguna II 06.2002 2.2 dci Initiale - TM26MYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbby
post 21 Aug 2011, 12:49
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11




problema e ca dtt 2000 nu imi recunoaste nimika la masina si aia de la reprezentanta nui stiu daca o sa imi faca un test in mers cu masina.
cum ajung la acel sorb din rezervor?


--------------------
renault laguna 2 model privilege 2002 2,2 dci - bh 24 bby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omix
post 7 Nov 2012, 18:18
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 2 July 12




Buna seara
stiu ca topicul e cam vechi dar pentru a nu deschide altul o sa scriu aici :
acuma am ajuns acas de la munca - vreo 10 km si nici nu stiu cum am ajuns pentru ca in accelerare de la 2000-3000 turatii merge in suturi apoi se pune direct in cap si se aprinde ceva de genu fuel injection pentru cateva secunde - apoi isi revine si din nou ....tin sa precizez ca nu scoate nici un fel de fum -e o laguna 2 din 2003 1.9 dci . Mecanicul meu nu vine numai in 2 zile si nu stiu ce sa fac ..
Multumesc


--------------------
mazda mx3 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadulescuRomulus
post 7 Nov 2012, 18:43
Post #58


Sunt cu ochii pe voi!


Group: Members
Posts: 1.780
Joined: 7 December 10
From: naufragiat




pai... ca sa nu faci prostii si/sau sa dai in 2 zile la reprezentanta cat ai lua pe masina daca vinzi, asteapta-ti mecanicul. [daca el e omu' tau de incredere]


--------------------
VW Passat berlina 2.0 Tdi CR + DSG 04.2009 - diesel, 140cp - B 69 COI
EX: megane 2.1, 1.5dci, 101 magari - B 314 ZDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciuly3ro
post 29 Jan 2014, 17:45
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 25 March 13
From: Moreni Dambovita




salutare. Acum 2 saptamani am lasat masina in parcare si cand a fost a fost sa plec nu a mai pornit. am bagat cartela apoi in secunda urmatoare pe bord s-a aprins stop injection fault si nu a mai pornit sub nici o forma. apoi am desfacut furtunul de tur de la pompa de inalta si nici pic de motorina. de la e poate fi?

multumesc


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - DB 09 AHN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tacufmr_lagunaII
post 31 Jan 2014, 15:20
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 25 April 07
From: Brasov




Pompa de inalta nu are furtun de tur, pentru ca nu ar rezista la presiuni de ordinul a 1000 de bari, die ea iese direct conducta ce alimenteaza rampa comuna. Pt a afal problema ta cel mai bine este sa faci un test cu CanClip-ul de la renault. mesajul de "Check injection" este un mesaj general care poate fi generat de orice senzor sau conector al sistemului de admisie aer (debitmetru, senzor MAP, clapeta, EGR), sistem injectie (senzor presiune rampa, senzor temperatura combustibil, etc), senzori ai motorului (pozitie arbore, pozitie ax cu came, etc.). Arunca prima oara o privire asupra conectorilor (debitmetru, MAP, pompa injectie, rampa comuna, etc.), eventual deconecteaza-i pe rand pe toti si verifica sa nu fie unul oxidat. Verifica sa nu ai cablu ros de chirias (soricel).
Bafta.


--------------------
Renault Laguna II 2007, 1.9 dci, 131 CP - BV - 32 - UMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 19:46
Dacia