Furtun turbina - intercooler
![]() ![]() ![]() |
Furtun turbina - intercooler
cj98czh |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|||
sorlaglivio |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Bine ca ai rezolvat macar in felul asta eu nu as fi mers atat de mult asa.
|
--------------------
Renault
Megane Estate 2.2 /1.5 dCI /105cp
2008/Privilege
|
|
cracky |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 10 August 08 ![]() |
Nu va contrazic in legatura cu intrarea turbinei, doar ca pe la 2000-2200 incepea sa se faca "auzita" pe la furtunul acela, de aceea evitam sa depasesc 2000 ture.
@sorlaglivio A trecut multa vreme, dar nu si km, au trecut cam 2000 km maxim de cand s-a spart furtunul. Am folosit mai mult alta masina, sincer nici acum nu am incredere sa-i dau constant 3000 ture pt ca daca a crapat atunci furtunul, a crapat de vechime si ma gandesc ca oricand mai poate crapa in alta parte.. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2
2004
|
|
Edmondo24 |
![]() ![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 14 May 09 From: Craiova ![]() |
Si furtunul meu s-a rupt de curand si as vrea sa il inlocuiesc, dar daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu un cod de piesa sau un link de pe un site de specialitate cu piesa pentru ca nu reusesc sa o gasesc, probabil nu caut corect. Multumesc mult.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2003 1.5dci 82 cp
|
|
aLecsunder |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 616 Joined: 27 October 09 ![]() |
Cred ca s-a dus dracu' si al meu furtun ca m-am trezit fara putere ieri. Sambata ma duc in service sa schimb un rulment si sa curat EGR si cred ca voi incerca varianta cu teava
![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2019 ST-Line
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#36
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
este cam 500 lei furtunul ala
![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
aLecsunder |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 616 Joined: 27 October 09 ![]() |
Stiu , motiv pentru care alegem alternativele
![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2019 ST-Line
|
|
Alex_Judoka |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 474 Joined: 9 September 10 ![]() |
hmm...acelas suierat il aud si eu dupa 1700 de turatii .. IN acelas timp a mea pierde si ulei, ma indoiesc ca ar fi o defectiune la turbina , ci mai mult la un furtun...insa 700 ron?
![]() |
--------------------
Jeep
Grand Cherokee Limited -
2008 ...............................................................................
|
|
aLecsunder |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 616 Joined: 27 October 09 ![]() |
Am un coleg la munca , fericit posesor al unei bijuterii C320 CDI din 2008 si a schimbat un rulment fata zilele astea. Nu stiu daca e neaparat o surpriza ca a fost cu 20lei mai ieftin decat al meu
![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2019 ST-Line
|
|
georgerusu |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 29 December 10 From: iasi ![]() |
normal...marea majoritate a pieselor de mercedes sunt mai ieftine mai ales daca faci calcului pret/nr km pana pica. Am un prieten cu un E320 din 2006 la care a schimbat pana acum doar consumabile + 2 bucse. Inca ceva... ambreiajul la merc e format din muuuuulte inele pe fiecare viteza si e in cutia de viteze si aia nu prea pica niciodata deci nu trebuie sa-l schimbi...distributie...la fel... ce platese el mai mult la masina lui decat eu la a mea este impozitul si motorina ca ii ia cam 11-12 in oras cu clima pornita si cam 8 afara.
|
--------------------
renault
megane II
2005 coupe 1.5dci
|
|
Alt_radu |
![]()
Post
#41
|
![]() Băgător de seamă ... Group: Members Posts: 261 Joined: 15 May 11 From: Bucuresti ![]() |
OFFTOPIC: Eu nu am auzit de ambreiaj pe fiecare treapta de viteza (adica la fiecare angrenaj) ori e ambreiaj multi disc, ori e dublu ambreiaj (ma indoiesc), cred ca nu ai inteles tu bine. Daca ma insel eu MEA CULPA de pe acum ...
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5dCi
2005
- B-XXX-JIE Faceti motorina cat vreti ca eu tot de 50 Ron alimentez.
|
|
razvi30 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 6 December 07 ![]() |
A incercat cineva cu aceeasi piesa de pe loganul diesel?Multumesc!
|
--------------------
renault
megane
2004 estate
|
|
cracky |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 10 August 08 ![]() |
Salutare !
He he, a reinviat topicul ! A trecut peste 1 an (si vreo 30.000 km) si furtunul rezista cu brio, recomand sa faceti la fel.. am mers si 3000 ture si limitare.. si tine ! Bafta |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2
2004
|
|
igl1 |
![]()
Post
#44
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
eu l-am bandajat cu banda argintie pe urma am bagat si banda neagra ca de la caldura am vazut ca banda se strangea si un prieten mi-a spus sa dau cu banda de aluminiu ceea ce am si facut iar unde se termina banda am pus cate un colier si pana acum a tinut am vreo 3000 de km facuti
daca are cineva vreo solutie mai buna chiar e rugat sa o posteze poate stie cineva vreun furnizor de furtunuri care sa se potriveasca This post has been edited by igl1: 26 Oct 2011, 17:35 |
--------------------
renault
megane 2
2003 bicorp
- b55wks
|
|
Vasilica007 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 15 November 09 ![]() |
Salut,
Mai exact prin ce zona de "rupe" furtunul? Poate pune cineva o poza? Multumesc, mihai |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004, 1.9 dCI
|
|
igl1 |
![]()
Post
#46
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
nu cred ca are o zona favorita la mine a cedat dupa colier la 3-4 centimetrii
pana la urma e un amarat de furtun de cauciuc care e normal sa mai cedeze dar sa coste o gramada de bani asta cred ca e jaf la drumul mare nu inteleg de ce un producator de furtun de prin romania nu face asa ceva la un pret rezonabil ca la cate renault-uri in romania si-ar scoate banii pe eventuala investitie |
--------------------
renault
megane 2
2003 bicorp
- b55wks
|
|
BimbOOO85 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 22 October 09 From: Iasi/Botosani ![]() |
salutare chir daca nu s-a mai scris am si eu o intrebare....stie cineva cum as putea da drumu la colierul din partea de jos dreapta a furtunului ce intra in intercooler???am inteles ca ar fi un cleste mai special....multumesc
|
--------------------
Renault
II/Bicorp
2004
|
|
igl1 |
![]()
Post
#48
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
nimeni nu are nici o varianta mai ieftina pentru schimbat in afara de unul sh?
|
--------------------
renault
megane 2
2003 bicorp
- b55wks
|
|
meg2 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 4 September 10 From: Neamt ![]() |
va salut
detin un renault megane 2.2 Fab 2008/ 1.5dci/78kw/106cp/6+1 trepte Ma supara si pe mine turbo Simptome= daca merg regulat cu motorul sa schimb normal vitezele fara a sprinta adica sa schimb in 2000rpm totul este ok,dar daca dau sa o calc sa intru in depasire incepe sa siuere , la multe service.uri mi sa spus ca ar fi dus turbo iar din ce am citit aci pe forum ,bag de seama sa nu fie vreun furtun intepat ,can turez in gol o duc in 5ooo rpm furtunul se umfla foarte tare si nu se aude nimic,doar cand intru in sarcina putere nu pierd ,consum de ulei nu scade,fum scoate doar nitel la prima cheie la rece,sau daca mai merg cu ea nitel subturata,in rest e ok fuge bine, Am bagat piciorul in ea si cu acel suierat si fuge bine zic eu la masina am 135 mii km. sa fie ceva slabit la vreun colier sau sa fie dus intradevar turbo? astept ceva pareri multumesc |
--------------------
renault
megane2
09/2008
- NT-07-VEG
|
|
renault_estate |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 27 October 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BimbOOO85 @ 2 Jul 2012, 09:15) salutare chir daca nu s-a mai scris am si eu o intrebare....stie cineva cum as putea da drumu la colierul din partea de jos dreapta a furtunului ce intra in intercooler???am inteles ca ar fi un cleste mai special....multumesc daca te referi la cel de metal in partea de jos pe lateral are o siguranta de care tragi cu o surubelnita in afara atentie ca sare si sa fii atent unde sare sa o poti gasi |
--------------------
renault
laguna 3
2010/2.0 dci automata
- B 966 crd
|
|
cracky |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 10 August 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2
2004
|
|
99AIM |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Eu il am ciupit cam la 1 cm de colierul de imbinare cu teava metalica,l-am bandajat bine cu Power Tape apoi dat cu un izolier de calitate din belsug,se tine de vreo 2 ani asa dar acu am vazut ca a inceput sa dea ulei prin izolatia asta,deci nu scap fara unul nou,apropo la E4 de 86Cp stie cineva ce cod are?eu sigur iau in august unul de la Turkye original.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
Zipy |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 20 June 11 ![]() |
QUOTE(balasa_petre @ 16 Jul 2010, 19:09) salutare prieteni. eu am mers 10.000km si cu siguranta mai mergeam cu el captusit cu banda extra tape argintie de la henkel. o recomand, e super data in 2 straturi si rezista si la temperatura dar mai intai de a captusi furtunul lipiti gaurile cu petice de cauciuc unde e cazul. Este o vorba: Daca nu poti lipi ceva cu banda, inseamna ca nu ai folosit suficienta. |
--------------------
Renault
Megane
1.5 dCI, 86hp, Sedan
- TR 04 ZIF
|
|
igl1 |
![]()
Post
#54
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
Rezolvat problema(pe jumate) am cumparat furtun cu diametru de 5'2 cm am taiat furtunul cat mai jos spre intercooler am bagat un cot de 90grade teava pentru sudat si cu am strans cu coliere puternic
Zic ca am rezolvat treaba pe jumatate ca a mai ramas o parte de furtun vechi care poate ceda oricand daca nu chiar are vreo fisura ca nu prea imi place cum trage dar pana ajung la mecanic sa-mi dea jos furtunul vechi sa verificam in ce stare e merg asa cu ia Si mai e problema ca nu stiu ce diametru are la celalalt capat la intercooler Si as mai avea si eu o rugaminte cineva care se pricepe sa-mi spuna si mie ce rol are furtunul asta ca la cat costa nou te iei cu mainile de pR Va multumesc |
--------------------
renault
megane 2
2003 bicorp
- b55wks
|
|
renault_estate |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 27 October 08 From: Bucuresti ![]() |
stie cineva daca teava de inox ce intra in turbina are garnitura sau etanseaza fier pe fier? daca are garnitura unde se gaseste sau din ce este facuta?
|
--------------------
renault
laguna 3
2010/2.0 dci automata
- B 966 crd
|
|
igl1 |
![]()
Post
#56
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
salutare,
chiar daca a trecut ceva timp de la ultima postare am o veste buna pentru cei care au probleme cu acest furtun OE: 8200384940 asta este codul cu care l-am gasit iar pretul este de 82 de lei-apare cu denumirea de conducta mare iesire turbosuflanta logan 1.5 dci de potrivit se potriveste astazi baietii de la service in 15 minute l-au montat atentie nu se da bara jos se desface doar aerisitorul (cred ca asa se cheama) din bara cel cu sistemul de deschidere al capotei acm sper sa reziste |
--------------------
renault
megane 2
2003 bicorp
- b55wks
|
|
MiLLe |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 7 July 13 From: Buzau ![]() |
poate pune cineva una- doua poze cu turbina si acest furtun,daca nu cer prea mult ,va spun pentru ca si eu am ceva ulei pe motor,nu curge mult,cand ajung acasa pana dimineata sa zic ca face o picatura cam 1/1cm,
Masina merge bine,nu consuma ulei,nu scoate fum,doar ca nu prea are forta [zic eu],cand ajung pe la 130-140 si accelerez nu prea se simte puterea si parca se aude si un "suierat mic".... Atasez urmatoarele poze in speranta ca ma ve-ti lumina,recunosc,la megane nu ma pricep[sunt varza,nu stiu nici unde este turbina si furtunul respectiv] DSC08029.jpg DSC08025.jpg DSC08026.jpg DSC08027.jpg DSC08028.jpg DSC08030.jpg DSC08031.jpg megane 2[2006] 1.9 diesel 120 cp Va multumesc ! This post has been edited by MiLLe: 30 Jul 2013, 12:24 |
--------------------
Renault
Megane 2
2006 Sedan[1.9]
|
|
gutui |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 6 May 08 ![]() |
am patit-o si eu aseara. la mine s-a taiat pur si simplu mai bine de jumate exact la 1cm de la colier in jos, cum se vede in prima poza. ce e drept am si fugarit-o putin, dar nu cred ca asta e cauza. pur si simplu batranetea. mi-a aruncat ulei peste tot pe motor. acum caut pe la dezmembrari.IMG_0634.JPG ( Size: 1.54mb )
Number of downloads: 1211
IMG_0635.JPG ( Size: 1011.06k ) Number of downloads: 1272 IMG_0636.JPG ( Size: 1mb ) Number of downloads: 1172 IMG_0637.JPG ( Size: 1.35mb ) Number of downloads: 1148 This post has been edited by gutui: 25 Jul 2014, 12:09 |
--------------------
M II -11.2002
VW Jetta, diesel 1.6
-01.2013
- VN 11 LUK
|
|
gutui |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 6 May 08 ![]() |
rezolvat. luat din dezmembrari cu 150 lei...si schimbat in fata blocului.
|
--------------------
M II -11.2002
VW Jetta, diesel 1.6
-01.2013
- VN 11 LUK
|
|
cracky |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 10 August 08 ![]() |
Salutare din nou!
Dupa 4 ani in care a rezistat cu brio aceasta improvizatie, sfarsitul furtunului a venit complet la 1000 km departare de casa :-) Pe autostrada minunata a greciei, pe o urcare am inceput sa am "Check injection" in bord, am ajuns la destinatie si am zis sa verific ca avem sub capota. Din cauza ca am scurtat furtunul prin adaugare de teava, partea ramasa disponibila de furtun flexibil (se umfla la turatie) a cedat in plina glorie. Prin urmare, va recomand daca tot faceti o astfel de ghidusie, chiar daca pe mine m-a tinut ~ 40.000 KM, schimbati-l cat de repede cu putinta pentru a nu avea surprize pe alte meleaguri ![]() 20140804_131505.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 1145 This post has been edited by cracky: 11 Aug 2014, 09:29 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:58 |