Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ati folosit aditivul "Dura Lube"?Cu ce rezultate?, Aditivi pt.motoare

Adila16
post 10 Dec 2008, 20:20
Post #61


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Off-topic: Sunt, intr-adevar, mai multi factori ce trebuie luati in considerare la utilizarea unui aditiv pentru carburant: cantitatea de benzina/motorina din rezervor ce urmeaza a fi tratata, eventualitatea contaminarii cu apa la pompa (''imbunatatirea'' practicata de unii dintre furnizori/vanzatori) sau chiar in rezervor (timpul petrecut cu jumatate de cantitate sau mai putin in rezervor, pe durata anotimpurilor de tranzitie cu diferente mari de temperatura de la zi la noapte, sau a neetanseitatii busonului rezervorului, care ar permite intrarea apei la spalatorii, de exemplu), eventualitatea incompatibilitatii materialelor din care sunt confectionate filtrele de carburant cu formula chimica a aditivului (am intalnit situatii in care filtrul brut s-a distrus, devenind de consistenta cartonului, in contactul cu aditivul turnat in rezervor) si multe altele...

Insa, ceea ce trebuie sa stie un utilizator, este, in principal, cantitatea de carburant pe care o trateaza sutele de mililitri de aditiv. Si modul in care trebuie sa se procedeze atata vreme cat in rezervor exista aditiv: sa se evite realimentarea pana la epuizarea ''plinului'' aditivat, sa se circule firesc, ca de obicei (insa, eu, unul, recomand ca aditivul sa fie folosit cu ocazia drumurilor lungi, unde se realizeaza o incarcare dinamica relativ constanta, creindu-se conditii optime pentru aditiv sa isi faca treaba pe intervale mai mari de timp...)...

Revenind la aditivii de ulei, apreciez ca adaugarea lor in uleiurile actuale (semi- sau sintetice) este oarecum inutila, lubrefiantii moderni fiind doldora de asemenea ''completari"...
Faptul ca uneori au dat rezultatele asteptate, uneori au provocat deprecieri rapide si masive ale motoarelor tine de loterie. De modul cum isi exploateaza fiecare masinuta...
Colegul @rombul spunea ca foloseste aditivi de ulei la motoare care au atins kilometraje impresionante. Elegant! Si la mai multi, colega, fara probleme!

Dealtfel, privind in curtea mea, doua dintre nemtoaicele familiei (e adevarat, numai 1.9TDI@101CP) au deja 132 (Golful) si respectiv 136 (Passatul) miare kilometri rulati si imi pare ca ar da semne de osteneala...Consumul de ulei nu a depasit cotele indicate de constructor, iar cel de carburant se inscrie in valori normale...

[Singurele probleme pe care le avem cu ele sunt cele legate de infrastructura rutiera autohtona incapabila sa preia traficul actual sau sa asigure in procentaj maxim un rulaj fara bocanituri si troncaneli emise de suspensie...]

This post has been edited by Adila16: 10 Dec 2008, 20:33


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre 1
post 17 Feb 2009, 23:40
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 December 06
From: Bucuresti




Salut,eu vreau sa va spun cateva lucruri despre un contra candidat al DuraLube-lui se numeste Metabonde.La firma unde lucrez intr-o masina cu motor diesel s-a pus Metabonde(nu este pe baza de teflon),astazi masina are 80mii iar din cei 80 cam 50 de mii sint facuti la un regim de 4000rpm sau chiar 5000 in depasiri intrucat masina merge zilnic Bucuresti- Medgidia.Eu consider ca acest aditiv si-a facut pana acum treaba intrucat motorul acestei masini merge mai bine dacat altele pe care le avem in parcul auto evident aceiasi marca si motorizare si care sunt si mai noi.
Se simte clar o acceleratie mai usora si mai lina si parca nu mai este nici asa zgomotos.
Din cate am aflat ulterior compania care a fabricat Metabonde ar fi fost sustinuta de Audi.
Totusi si eu am auzit lucruri proaste despre DuraLube de exemplu:ca se depune prin motor si se pot infunda anumite zone,ca face spuma... personal nu stiu pentru ca nu am folosit nici un aditiv,dar parerea mae ca merita incercat doar atunci cand motorul are ceva uzura.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 18 Feb 2009, 01:12
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Pe vremuri eu am avut doua spray-uri Metabond unul de curatare si unul de gresare al lantului de la motocicleta.Nu stiam ca produc si aditivi pentru motoare.Ma duc sa-l intreb pe nenea Gogule.Colega petre 1 vrei te rog sa ne spui la cati kilometri rulati ai masinii a fost adaugat aditivul in motor si in combinatie cu ce ulei?Nu te supara dar incerc sa-mi fac o parere deoarece cu DuraLube m-am convins(pe propria-mi piele) ca e doar o vrajeala umflata de publicitate.Poate cei de la Metabond or fi ei mai breji desi ma cam indoiesc. blush.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre 1
post 18 Feb 2009, 20:17
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 December 06
From: Bucuresti




Metabond-ul a fost pus la 10 mii(la revizie) iar uleiul este Mobil 1 sintetic.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 20 Feb 2009, 09:38
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Coane petre,eu nu pricep care a fost motivul/motivele ce v-au indemnat sa puneti aditivul acela intr-un motor practic nou ce utilizeaza ca lubrifiant un ulei de top?Nu pricep si pace! blush.gif
Dupa parerea mea este normal ca o masina care este alergata in afara localitatii la drumuri lungi sa aiba reprize mai bune decat una care este "frecata" in oras chiar daca aceasta din urma este mai noua.
Despre functionarea mai silentioasa iarasi am niste indoieli.Este posibil sa fie asa deoarece sistemul de evacuare(la masina ce face drumuri lungi) fiind mai curat sa-si faca treaba mai eficient si sa amortizeze mai bine zgomotele normale ce apar pe traseele de evacuare dar cred ca mai poate interveni si o mica doza de subiectivism fiindca asa ne place noua sa credem.
Te rog sa nu te superi pe mine.Eu,dupa cum am mai spus,sunt foarte sceptic cu privire la acesti aditivi-minune si mi-ar parea rau ca si alti colegi sa ajunga la parerea mea dupa ce au aruncat aiurea niste bani pe niste produse,cred eu, inutile.Mai repet inca o data:producatorii de automobile isi construiesc motoarele in asa fel incat uleiurile recomandate sa le asigure acestora functionarea pe termen indelungat si in conditii optime FARA sa mai aiba nevoie de alte maglavaisuri prin baile de ulei.
Acesta sunt parerile mele insa nu am pretentia ca sunt "batute in cuie"!Pe banii si masina/masinile lui fiecare face ce vrea!Sper ca matale sa nu te inseli cu Metabondu' asta!Bafta!
Ciao!M.smile.gif

This post has been edited by marian-j: 20 Feb 2009, 09:40


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre 1
post 21 Feb 2009, 14:43
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 December 06
From: Bucuresti




Nici eu nu stiu daca voi pune in masina personala vreun aditiv(desi sunt tentat),in acea masina am pus pentru ca asa a vrut conducatorul.Eu asta am sesizat ... masina se ridica in ture mai usor decat alta masina.In principiu atat timp cat nu afecteaza motorul cred ca merita,iar ca pret nu e o investitie chiar asa mare 130 ron,depinde de fiecare dintre noi..


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 21 Feb 2009, 14:58
Post #67


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.328
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Bani aruncati pe fereastra...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SonyAD
post 22 Feb 2009, 00:40
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 21 February 09
From: București




Parafină clorinată. Chipurile duce la formarea de acid clorhidric. Alți aditivi folosesc pulbere de teflon care s-ar depune în filtru. Eventual ți-l înfundă și forțează circuitul de ungere pe bypass. Ca și cum n-ai avea filtru de ulei.

Eu folosesc bisulfură de molibden și la următorul schimb mă gândesc să încerc un aditiv BN.


--------------------
Peugeot 206 2000 2.0 HDi
Le lion flatulent est revenu.

Dar tot îi fuge fundul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre 1
post 27 Feb 2009, 00:42
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 December 06
From: Bucuresti




Ia uitati-va ce am gasit pe net... biggrin.gif
&NR=1


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_0434
post 27 Feb 2009, 09:17
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 315
Joined: 26 December 06




am folosit DL pe un motor de 1,4 pe o skoda fabia ,pana sa il pun masina nu prindea mai mult de 160 km/h ,eu credeam ca este limitata biggrin.gif ,dupa ce am pus DL (dupa 40 km de mers) masina mergea mult mai silentios si am prins cu ea 190 km/h (pe bord), motorul avea 60000km si era pe GPL
eu sunt convins ca este un produs bun pentru motor si intentionez sa bag si in masina din semnatura


--------------------
renault laguna II 2002 1.9 dci 79kw estate expresion
ex laguna II
peugeot 407 2.0 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre 1
post 19 Mar 2009, 17:30
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 December 06
From: Bucuresti




Acum 1 sapt. am pus Metabond M in motor(1.5 dci) si am parcurs cam 300km.Va spun ca exista clar o diferenta,masina urca mai usor in ture,la relanti merge in alt fel...mai liniar parca,si a scazut si zgomotul nu se mai aude asa rau tacanitul de diesel,nu exista nici o crestere de putere si nici nu a scazut consumul.Toate lucrurile pe care le-am scris mai sus au fost observate si de un prieten care habar nu avea ca am pus Metabond,dar a sesizat imediat o diferenta.

This post has been edited by petre 1: 19 Mar 2009, 17:32


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DanM55
post 19 Mar 2009, 18:08
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 30 November 08
From: Bacau/Tulcea




folosesti aditiv pentru motorina? evident tot metabond.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 dCI 70 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre 1
post 19 Mar 2009, 19:59
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 December 06
From: Bucuresti




Nu prea folosesc aditivi pentru motorina,de obicei folosesc motorina mai buna calitativ, ex:super D. sau extra D,top D etc.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 19 Mar 2009, 21:23
Post #74


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.328
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(petre 1 @ 19 Mar 2009, 17:30)
Acum 1 sapt. am pus Metabond M in motor(1.5 dci) si am parcurs cam 300km.Va spun ca exista clar o diferenta,masina urca mai usor in ture,la relanti merge in alt fel...mai liniar parca,si a scazut si zgomotul nu se mai aude asa rau tacanitul de diesel,nu exista nici o crestere de putere si nici nu a scazut consumul.Toate lucrurile  pe care le-am scris mai sus au fost observate si de un prieten care habar nu avea ca am pus Metabond,dar a sesizat imediat o diferenta.
*




Eu zic ca este efect Placebo si atat... strici motorul si este pacat... si il strici pt. ca punand metabond sau orice "apa sfintita" cu efecte miraculoase... schimbi compozitia chimica a uleiului.... iar acesta nu-si mai face treaba... parerea mea ca un ulei bun schimbat la timp nu are nevoie de nci un adaos..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeonMan
post 22 Mar 2009, 17:54
Post #75


Fan RENAULT


Group: Members
Posts: 247
Joined: 19 September 08
From: Cluj Napoca




Aditivii astia sunt o frectie la un picior de lemn in cel mai bun caz, spun asta pentru ca am studii de mecanica, si practic aceasta meserie. Va rog cititi ce scrie pe carbibles.com despre asa ceva, eu unul am ajuns sa le dau dreptate 100%.


--------------------
Renault Laguna 2004, 1.9, 120 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trofin Liviu
post 23 Mar 2009, 15:54
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 17 May 06




Eu am ascultat sfatul regretatului Mak de pe Softpedia si din 2006 folosesc Metabond atat in ulei cat si in carburant! Chiar nu mi se pare o avere pretul dar dupa ceva timp simti la consum, performante, gaze etc. Cine nu vrea sa foloseasca nici o problema dar eu sunt multumit si chiar nu gasesc contraargumente.


--------------------
Renault Megane 2007 - Cl-02-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThommyG
post 23 Mar 2009, 17:18
Post #77


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 20 August 08




Salutare.Tatal meu care conduce o duba Mercedes cu vreo 600 mii de km a pus in urma cu 1 luna aditivi in motorina si de atunci spune ca are parca alta masina.Daca pana acum prindea max 80-85 pe plat acuma "zboara" si cu 100+ pe sosea.Additivi in ulei nu a pus. Mentionez ca motorina ce o folosesc la firma e de o calitate foarte foarte indoielnica si pana acuma nu a pus nimic inafara de motorina.Nu vede alta explicatie, decat aditivul acesta.Parerea mea ca aditivii pentru carburant nu sunt chiar apa de ploaie.


--------------------
Renault Laguna 1 ph2 1.6/16 1999 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DIDE
post 23 Mar 2009, 18:54
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 2 May 08




La 120000 km am folosit un aditiv pt ulei Metabond Gold. De atunci motorul merge mult mai silentios, mai rotund.Sunt foarte multumit. Dupa cum vad cam multi suferim de efectul Placebo pe aici.


--------------------
RENAULT MEGANE SCENIC 1/2 2001/RXE - HD-01-RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trofin Liviu
post 23 Mar 2009, 19:57
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 17 May 06




Cand am inceput sa folosesc Metabond am inceput cu aditivul pentru carburant-se simte imediat daca are sau nu efect. Cel de la care cumparam dadea si cu seringa. Un flacon ma tine jumatate de an si iarna nu am mai avut probleme la pornire! La ulei tin dublu nr. de Kilometri recomandati si pot spune ca uleiul ar mai tine mult si bine. Il schimb ca nu cumva sa se puna mizerie in filtru.


--------------------
Renault Megane 2007 - Cl-02-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 23 Mar 2009, 20:20
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Tinand cont ca un "tratament" cu astfel de maglavaisuri costa cat un schimb de ulei de calitate eu chiar nu inteleg cum isi gasesc fra.. clientii.
Tin minte ca am pus si eu in fosta tigaie Duralube. Am dat cam 150 lei sperand sa imi mai reduca din zgomotele unui motor de 30 ani.
A redus pe naiba.... parca tacanea mai tare.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 23 Mar 2009, 20:34
Post #81


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Bag io seama ca subiectul discutiei a derapat de la DuraLube - aditiv de ulei - la MetaBond - aditiv de carburant -...Adicatelea, alta papica de petisor!.. :-D

As usual on our forum... :-)

DuraLube, ca aditiv de lubrifiant, nu "ia" jocurile aparute in urma uzurii mecanice a diferitelor piese aflate in miscare de translatie/rotatie una fata de cealalta...Ci asigura o pelicula viscodinamica in situatia lipsei subite a lubrifiantului de baza, ca urmare a unei avarii intempestive... :-)


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeonMan
post 24 Mar 2009, 20:26
Post #82


Fan RENAULT


Group: Members
Posts: 247
Joined: 19 September 08
From: Cluj Napoca




ha.....efectul placebo.....se zice ca pacatos e doar cel care e constient de ce face, ceilalti care vorbesc in necunostinta de cauza, cum s-or fi numind? intrebare.gif

24 Mar 2009, 20:31:
As fi curios sa stiu ce ''maglavais-uri'' sunt 100% compatibile cu vreun ulei, si inca sa fie recomandat de producatorii de uleiuri??? Daca stiti vreunul astept un raspuns pertinent.

This post has been edited by LeonMan: 24 Mar 2009, 20:31


--------------------
Renault Laguna 2004, 1.9, 120 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 4 Apr 2009, 22:06
Post #83


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Am folosit si eu DuraLube la Tico, si dupa cei 40.000 km parcursi de atunci (aveam deja 210.000), pot sa ma declar multumit - nu consuma ulei, am trecut ITP-ul fara probleme, a crescut putin turatia la ralanti (nu a fost ajustat niciodata, poate s-a dereglat in timp)...Bine, acum nu stiu in ce masura e meritul aditivului (crestere de putere nu am observat) dar totusi, cred ca are un efect pozitiv...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj77shv
post 1 Apr 2010, 14:39
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 21 April 08
From: Cluj-Napoca




Eu am bagat duralube in motorul 21-lui meu de 1721, si am mers peste 5000 km cu o jumatate de litru de ulei in baie. Asta era in jur de 150000 km, acum are 230000 km.

This post has been edited by cj77shv: 1 Apr 2010, 14:48


--------------------
Renault Laguna 3 Grandtour 2.0dCi, BVA6 2008 - Initiale Paris - CJ-56/95-JON
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ford gt 500
post 9 Apr 2010, 12:03
Post #85


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 8 March 10
From: Iași




Apropo de filmulet cum is da el seama ca la "6 jumate "s-a produs calarea daca zgomotul a ramas acelasi si nici sarcina motorului nu a crescut????
Intradevar este o diferenta de zgomot dar totusi 052.gif o fi woodoo...
M-am uitat pe acest topic pt ca motorul meu de 2.2 are deja 150.000 si cred ca nu ar fi rau sa ii pun ceva dar dupe ce am urmarit intreg topicul m-a cam pus pe ganduri. Apropo eu am si filtru de particole si vreau sa stiu daca este mai indicat dupa cum spune producatorul uleiul 5W30 sau sa pun 5W40??
In plus cunosc cazuri de mortore de dacie care au tinut si +250.000 carora le-a fost aplicat acest tratament la fiecare schimb de ulei, masinile fiind exploatate zilnic si nr de km facut in decursul a catorva ani. Acu ce sa mai cred??.
In legatura cu filmuletul nu cred ca ar fi greu de realizat acel experiment, asa ca sa vedem si noi chiar merge sau e apa de ploaie!!!
hai ca acum mi-am amintit desupra cutiei este un furtun care iese in sus si are in cap ceva ca un dop transparent lung de 3-4 cm si cam 2 cm in diametru, la ce foloseste dracia asta si pt ce este pusa?? blink.gif

This post has been edited by ford gt 500: 9 Apr 2010, 12:10


--------------------
renault laguna2 2002
Renault Laguna II Grandtour Initiale Paris 2002 , 2.2dci 110KW,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SonyAD
post 21 May 2010, 12:33
Post #86


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 21 February 09
From: București




Sper că nu se consideră reclamă. blush.gif

img1242p.th.jpg

Liqui Moly gearbox oil MoS2 additive paste. (bisulfură de molibden)
Liqui Moly ulei transmisie universal 75w90 semisintetic.
Liqui Moly Diesel Synthoil 5w40. (fully synthetic)
Liqui Moly MoS2 engine oil additive. (bisulfură de molibden)
Liqui Moly Ceratec engine oil additive. (nitrură de bor, TÜV Rheinland certified effective)

Filtru aer MANN+HUMMEL.
Filtru ulei Bosch.

Fără ingrediente magice secrete. Fără vrăjeală în târg cu teste fără noimă care nu au nici în clin, nici în mânecă treabă cu condițiile din motor. Fără marketing agresiv și infomercials. Fără prețuri absurde.


--------------------
Peugeot 206 2000 2.0 HDi
Le lion flatulent est revenu.

Dar tot îi fuge fundul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jarr
post 7 Jul 2010, 10:45
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 5 November 08
From: Braila




La meganelul din 2000 care are 400.000 km pun la schimbul de ulei un aditiv eftin cu teflon in jur de 12-14 lei luat din carref. am vazut diferenta cand nu pun aditiv consuma ulei iar cand pun aditiv consuma ff putin deci e adevarat ca aditivul se pune dor la motoare uzate logic si nu trebuie unl scump


--------------------
renault laguna privilege 2002 - 2.0 16v 135 cp
Mai bine vultur un an decat soarece o viata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dezoltenia
post 21 Apr 2011, 13:29
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 26 March 11




sal nu fac si nici nu vreau in vreun fel sa fac reclama dar am folosit dura lube la un motor ca avea 245000 km si sincer are efecte vizibile dupa 15 min de mers dupa ce l-ai pus in motor,dar presupune sa ia uleiul schimbat nou si sa-i bagi la fiecare schimb de ulei aditiv.In cazul tau la 11000 km nu-i face nici un rau dar nu vad rostul sa dai banii pe el degeaba asta este pentru motoare cu foarte multi km.In schimb ar fi bine sa-i pui in combustibil ca la ce pisat de combustibili avem noi in romania te pot lasa injectoarele.ATENTIE FERITI-VA DE LUKOIL-APA IN MOTORINA SI BENZINA la majoritatea statiilor excl.gif


--------------------
renault laguna 2006 - DJ04BVH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 05:35
Dacia