Martor bujii, Se aprinde cu motorul in sarcina
![]() ![]() ![]() |
Martor bujii, Se aprinde cu motorul in sarcina
fuscus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|||
Mircea_C20 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 15 January 07 From: Bucuresti ![]() |
exact aceeleasi simptome le-am avut si eu ! la mine motorul este 1,9 dti. la 120 se aprindea si parca acolo ingheta masina, rezolvarea la mine a fost simpla, schimbarea filtrului de motorina, aveam numai jeg in el ! acum se aprinde din cand in cand, mai ales cand las masina la relanti sau merg cu ea constant...am curat si egr dar tot se aprinde din cand in cand, in schimb masina merge perfect cu sau fara martor apris.
mai nou i-am facut si un chip dar cu martorul a ramas la fel... Sper sa nu fie nici la tine ceva grav. O seara placuta, salut |
--------------------
Renault
Megane Clasic
1.9dTi (88kw / 250Nm CHIP) 2001
- B 70 MRC
|
|
fuscus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
am schimbat filtrul de motorina de vreo 7k si nu ma gandesc sa fie imbacsit iar vana EGR am curatat-o de vre-o doua luni......sa se imbacseasca din nou......
|
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
BluBear |
![]()
Post
#4
|
![]() nu... Group: Validating DaciaClub Posts: 662 Joined: 3 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Bobinele sau fisele!La fel am patit si eu nu urca in ture, mergea in 2 si mirosea toata a benzina.
|
--------------------
Renault
Megane Coach
CP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
BlueBear.... tu ai benzina ... omul are o probleme cu diesel....
fuscus - cu turbina cum stai??? Incearca in prima faza sa scoti mufa de la EGR si sa circuli asa... vezi daca mai face... daca nu mai face inseamna ca acolo este problema.... daca tot face... arunca un ochi la turbo... Daca EGR este imbacsit din nou si plin de ulei atunci turbina este pe duca... This post has been edited by cj98czh: 14 Aug 2009, 12:46 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
fuscus |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
Cand am curatat EGR avea un fel de amestec funingine cu ulei pe pereti exteriori dar la separatorul camerelor era doar funingine.
Trebuie sa mai zic ca motorul nu consuma ulei (eventual sa piarda pe la lagarele de ungere de la turbo) si nu scoate fum decat la forja.......... O sa incerc chestia cu scosul mufei de la EGR si revin cu detalii...... P.S. Daca scot mufa de la EGR masina ar trebui sa traga mai bine si sa nu se mai aprinda martorul de la bujii? |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
fuscus |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
Revin cu detalii:
Am scos mufa vanei EGR si martorul bujii s-a aprins imediat ce am demarat. Masina a tras normal reusin fara efort sa trec de 130 km/h martorul ramanand aprins pe toata durata functionarii masinii fara mufa conectata. Dupa reconectarea mufei martorul s-a stins. Precizez ca am mai facut urmatorul test ,caz in care martorul s-a aprins iar: am rulat in rampa pe o lungime de vreo 3 km cu masin in treapta a 3- a la 3000 rot/min martorul apinzandu-se la sfarsitul rulari in rampa. Ce pareri aveti ? Ce ar trebui sa mai testez sau care ar putea fi cauza problemei mele? |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
Johnny2006 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 18 August 06 From: Brasov ![]() |
am patit si eu. prima oara am curatat EGR-ul si s-a calmat putin. dupa aceea insa a fost nasol. pe langa faptul ca se aprindea martorul, masina mai avea 30CP ( masurati pe tester ). nu puteam depasi o Dacia 1300 daca nu ma lasa respectivul
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2002 1.9 DCI
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
ca sa nu mai deschid un nou topic...cateodata cand franez mi se aprinde pt scurt timp becul din bord, cel care semnalizeaza aprinderea stopurilor de ceata...ce ar putea fi...
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
Coupe 1999 K4M-A7-00
- BZ 87 BVM
|
|
Roby_B |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 45 Joined: 21 March 09 ![]() |
Am patit si eu exact la fel. Sunt oxidate contactele de la lampa spate, cea cu becul de ceata. Daca le cureti un pic nu vei mai avea probleme.
|
--------------------
Renault
Megane Break 1,9 dCi
2003
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
mersi de ajutor...maine o rezolv
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
Coupe 1999 K4M-A7-00
- BZ 87 BVM
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
mersi Roby_B....exact cum ai spus...s-a rezolvat....
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
Coupe 1999 K4M-A7-00
- BZ 87 BVM
|
|
fuscus |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
Johnny2006:poti sa detaliezi putin.Mai exact in ce fel s-a curatat turbina(paletii ceramici,inlocuit ceva piese in ea ) pt ca ma gandesc si eu eventual sa o dau jos si sa o curat.
vana EGR cum se poate testa (demontata find) daca functioneaza ori ba ? astept lamuriri.......... |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
fuscus |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
revin la problema mea de acum cateva luni si detaliez:
martorul de la bujii se aprinde tot mai des mai ales la demaraje in tromba si nu se mai stinge doar daca masina decelereaza (frana motor) sau merge in regim normal (fara accelerari sau decelerari)....... am curatat ieri vana EGR care avea pe ea depunere si parca masina trage mai bine dar martorul tot se aprinde.... ma duce tot mai mult gandul la turbina pt ca masina are 100k de cand e la mine si cred ca ar fi cazul pt o curatire a turbosuflantei......(momentan nu am timp sa ma duc cu ea la un test sa vad ce erori are)........ voi ce ziceti.....eventual cineva sa posteze daca a dat jos turbo (operatiuni,pasi de urmat,etc)............ astept pareri si sugestii............ |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
ciufy_df |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 4 November 09 ![]() |
Am avut si eu problema descrisa si problema era de la Debitmetru. Scoate mufa de la debitmetru localizata undeva intre carcasa filtrului de aer si parbriz si mergi cu ea asa. vezi daca iti mai face probleme. Un debitmetru nou te costa 550 ron insa se poate si curata cu multa atentie si cateva betisoare de urechi.
|
--------------------
Renault
Megane
2001 1.9 DCI
- BZ 06 ZGL Renault Megane I, 1.9 DCI - in curs de dezmembrare
Opel Astra G 1.6 - in curs de exploatare Ford Focus MK2 1.6 16V - 138 CP - in curs de modificare |
|
DIDE |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 2 May 08 ![]() |
Daca EGR-ul se imbacseste repede inseamna ca ai probleme cu turbina. Nu consuma ulei ?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC 1/2
2001/RXE
- HD-01-RXE
|
|
fuscus |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
daca ar fi turbina nu ar trebui sa am o cadere de putere si sa las in urma mea un nor de fum (parca astea erau sintomele turbinei moarte)........
o sa incerc maine faza cu debitmetru si revin cu detalii........... |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
fuscus |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
revin cu detalii:
am scos mufa de la debitmetru si am rulat vre-o 5 km cu ea scoasa,comportamentul masinii fiind urmatorul: nu s-a mai aprins martorul de la bujiii........ motorul mai furniza 30 cp din cei 102 ,masina fiunctionand ca un diesel simplu cu aspiratie. o alta chestie interesanta este ca a sczut consumul instant masurat de CB cu aproape 1-1.5 litri in orice treapta de viteza...... avand aceste date ce concluzie s-ar putea trage??????? |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
fuscus |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
chiar nu are nimeni nici o idee,o parere?????????
|
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
FederalMogul |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 13 June 06 From: TM ![]() |
Nu cred faza cu 30 cp din 102. Probabil ca ai senzatia ca trage greu la turatii mici dar in mod normal ar trebui sa plece ca din pusca pe la 2800-3000. Daca asa se intampla atunci ai gasit problema.
|
--------------------
Renault
Megane 3 RS
2013
|
|
DIDE |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 2 May 08 ![]() |
Eu nu am spus ca turbina ta e moarta,ci doar putin bolnava. Ar fii bine sa nu astepti sa moara pt. ca atunci face intradevar foarte urat si s-ar putea sa o pierzi definitiv,adica sa nu mai poata sa fie nici macar reconditionata .
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC 1/2
2001/RXE
- HD-01-RXE
|
|
fuscus |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
adica mai exact recomandati o demontare a turbinei pentru a o curata..................
|
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
ciufy_df |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 4 November 09 ![]() |
In mod normal cu debitmetrul scos nu ar trebui sa observi cine stie ce diferenta. Eu am mers cu el deconectat aproape un an si nu m-a deranjat cu nimic. (masina a mers si cu 180 la ora fara debitmetru). Ininte sa iei masuri drastice precum demontatul turbinei incearca sa faci rost de la un coleg de forum sau un alt posesor de megane 1.9 dci de debitmetru si EGR functional. In cazul in care ai nevoie de vre-o piesa vezi ca am un anunt la bursa unde vei gasi toate piesele pentru motorul tau din dezmembrarea unei masini cu motor identic.
Poate te intereseaza asa ceva: Imagine0117.jpg ( Size: 287.26k ) Number of downloads: 1559 PS: roaga-te sa nu fie ceva legat de injectie This post has been edited by ciufy_df: 13 Nov 2009, 00:48 |
--------------------
Renault
Megane
2001 1.9 DCI
- BZ 06 ZGL Renault Megane I, 1.9 DCI - in curs de dezmembrare
Opel Astra G 1.6 - in curs de exploatare Ford Focus MK2 1.6 16V - 138 CP - in curs de modificare |
|
super silviu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 October 09 ![]() |
Salut, sunt mai nou pe forum asa ca imi cer scuze daca nu ma fac inteles. Sunt posesorul unui megane 1.6 8v si de vreo 2 saptamani daca accelerez mai puternic (peste 3500 ture) sau daca depasesc 130 km/h se aprinde martorul de la bujii si nu se stinge decat atunci cand opresc motorul, dar mai nou a inceput sa-mi trepideze masina foarte tare pana la 3000 de turatrii, cand inceteaza. Mentionez ca trepidatiile se intampla doar o data maxim de doua ori pe zi, in rest merge ok.
Care credeti k e problema ? |
--------------------
renault
megane
1999 / clasic
- CT 88 RSP renaul megane 1999 - 1.6e / 90 cp
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Bobina de inductie..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
fuscus |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 10 April 07 ![]() |
cred ca o sa curat debitmetru cu spray de curatat contacte.
a facut un coleg de servici la un mondeo chestia asta si masina trage mai bine si consuma mai putin ....... |
--------------------
Renault
Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp
2001, Break
|
|
crange |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 November 09 ![]() |
salut.duminica mi s-a aprins martoru de la bujii pe autostrada la 130km/h .am tras pe dreapta,dar becul s-a stins de la sine.dupa repornire,nu am mai putut trece de 2000ture si implicit de 100km/h......am mers 20 de km asa,iar la intrare pe centura,cand sa trec din a 3-a in a 4-a,a inceput sa se ambaleze singura la 3-4-5000 ture,desi trasesem pe dreapta si scosesem cheia din contact.am bagat cheia ,am bagat a 5-a si am laut picioru de pe ambreiaj,astfel oprind masina.cand sa dau iar cheie,nu mai aveam baterie:( .dupa repornire la stanga,am vazut becul de ulei aprins...dar masina toarce bine in relanti.ce e de facut?la service mi s-a spus ca nu se face nimic la turbina,ci se schimba.as vrea sa evit asta.sfaturi ceva?va rog...nu vreau sa imi golesc buzunarele de 25mil....mai ales ca sunt stransi pt un bebe care trebuie sa se nasca in martie:D
p.s la service nu am fost cu masina.nu de alta,dar nu as vrea sa ma plimb prin bcuuresti cu masina pe rampa,in speranta ca voi gasi pe cineva care se pricepe:( This post has been edited by crange: 18 Nov 2009, 09:58 |
--------------------
renault
megane
2002 1.9 dci
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Exista firme care reconditioneaza turbina daca nu a fost distrusa in incidentul relatat. cred ca undeva la 10 milioane costa, fara montare demontare. asta undeva pe la brasov. stiu ca sunt si in bucuresti firme care fac asa ceva.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
crange |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 November 09 ![]() |
si sti cumva daca se merita sa dau eu jos turbina ,sau cumva pot aparea si alte complicatii?
|
--------------------
renault
megane
2002 1.9 dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Turbina ta a luat-o pe ulei... operatia este destul de costisitoare pt. ca trebuie sa inlocuiesti/reconditionezi turbina... dat jos tot ce tine de admisie.. furtune intercooler si curatate.. sunt pline de ulei... dat jos sistemul de evacuare si curatat pt. ca ai catalizator, tobe pline de ulei.... nu este o treaba simpla...
Spor in rezolvare.. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 06:27 |