Laguna 3 1.6 16v 110 CP, pareri
![]() ![]() ![]() |
Laguna 3 1.6 16v 110 CP, pareri
mefmef |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 17 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.6 16V
|
|||
dili |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Nu vrea sa ofensez pe cineva dar cea mai ieftina laguna nu e deloc "cheala" (cititi ofertele). Nu uitati ca vorbim de o cu totul alta clasa si de o cu totul alta categorie de preturi si dotari. Practic, o mare parte din dotarile afisate ca optionale la clasele mai mici aici apar in standard, evident reflectate si in pret.
Problema cred insa ca nu a fost bine enuntata. Mai degraba intrebarea mea ar suna asa: de ce as da peste 17000 de euro pe un Megane 2 supra echipat (am un exemplu concret printre prieteni) cand cea mai ieftina Laguna e doar putin peste ca pret? Iar aceasta diferenta de pret te propulseaza totusi in alta categorie. This post has been edited by dili: 20 Sep 2008, 07:56 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
AlexC |
![]()
Post
#33
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
- pentru ca la acel Megane ai dotari pe care nu le ai pe Laguna (xenon, trapa, tapiterie piele, clima automata, etc)
- pentru ca intretinerea unui Megane full este identica cu a unui Megane normal echipat, mai mica decat a unei Laguna. - pentru ca nu te intereseaza sa scrie pe tine "alta categorie", ci sa ai o masina care sa iti satisfaca nevoile (si confortul e o nevoie) |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
dili |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(AlexC @ 20 Sep 2008, 13:56) - pentru ca la acel Megane ai dotari pe care nu le ai pe Laguna (xenon, trapa, tapiterie piele, clima automata, etc) - pentru ca intretinerea unui Megane full este identica cu a unui Megane normal echipat, mai mica decat a unei Laguna. - pentru ca nu te intereseaza sa scrie pe tine "alta categorie", ci sa ai o masina care sa iti satisfaca nevoile (si confortul e o nevoie) In primul rand felicitari pentru ce scrie in semnatura (nu bicorpu' ce cealalta). Sa fie sanatos/asa (ca n-ai scris ce e ![]() Revenind la topic, ce spui tu acolo este de bun simt dar problema este ca s-a perpetuat si in topicul tau o greseala mai veche: comparam mere cu pere. Vad ca esti posesor de Megane; si eu am avut, si nu unul ci doua. Imi permit deci sa te intreb: ai condus L3? Nu ma intereseaza parerile gen "drive test" pentru ca, pana la un punct, sunt absolut irelevante. Ai avut vreo L3 pe mana, sa o iei la puricat, sa o bibilesti si sa te inveti cu ea? Sa simti ca incepe sa-si dea drumul de la o zi la alta? Te asigur ca "trecerea intr-o alta categorie" nu e doar o simpla problema de imagine (pentru mine cel putin) ci este mult, mult mai mult. La banii pe revizii nu cred ca ai dreptate pt ca intervalul la L3 este 20000 de km, pe cand la M2 a ramas la 15000, deci platesti mai putin dar mai des. In plus, si intervalele de schimbare a consumabilelor au crescut semnificativ, unele chiar s-au dublat. Si daca mai pui si garantia mai mare fara sa dai ceva in plus, argumentul legat de costurile de intretinere nu prea mai sta in picioare. Iar daca ai adus vorba de confort, nici mama Meganului cu piei pe dinauntru sau afara si climatronice sau trape nu va egala confortul din L3 pe sosea. Neam. Daca ar fi sa mergem pe teoriile de mai sus, atunci hai sa ramanem toti la Clio, Polo sau Punto, da' super echipate nenica ca asa e mai confortabil ![]() Later edit: Iar 17000 de euro pe un megane, fie el si de piele si sticla, eu zic ca e absurd. This post has been edited by dili: 21 Sep 2008, 11:16 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#35
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Evident, mai bine invarti la butoane si decuplezi manual ac-ul sau te rogi de motor sa accelereze intr-o depasire. Macar ai Laguna.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dili |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 20 Sep 2008, 17:47) Evident, mai bine invarti la butoane si decuplezi manual ac-ul sau te rogi de motor sa accelereze intr-o depasire. Macar ai Laguna. Chiar trebuie sa te intreb si pe tine acelasi lucru? Ai avut L3 pe mana? Si daca da, era 1,6 benzina, ca sa poti sa vorbesti? Hai sa nu facem din topicul asta o galceava gen care e mai bun. Fiecare masina isi are cumparatorul ei (era sa zic "pe care si-l merita"). Repet, comparam mere cu pere. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#37
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Dar tu ai avut o Laguna 3 1,6 pe mana? Ca sa poti sa vorbesti?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dili |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 20 Sep 2008, 17:53) As fi putut sa mint si sa zic "da". Chiar eram tentat sa o fac, sa vad cu ce argumente se mai vine. Nu-mi sta insa in caracter, asa ca raspund sincer NU. Totodata, vreau sa te atentionez (vezi in posturile de mai sus) ca nici nu am fost vreu moment avocatul motorizarii de 1,6 pe L3. Ba mai mult, dupa M1 de 1,6 (90CP) si M2 de 1,6 (115 CP, la care SE SIMTEA CAND PLEACA AERUL CONDITIONAT), nu m-am gandit nici o clipa sa-mi iau. Chiar din motivul asta am luat 2.0 benzina. Mi-a fost frica de vreo puturosenie (poate m-am inselat, repet, fara argumente de ordin tehnic sau drive test). A fost doar o prezumtie bazata pe experienta cu M1 si M2 si diferenta de greutate a L3, fara alte argumente tehnice, plus dorinta de a avea garantia unei motorizari decente. Asa cum insa specialistii (nu eu) pot sa ne spuna, dinamica unei masini nu inseamna numai puterea motorului. Inseamna si etajarea cutiei si multe altele. Aici insa s-a pus problema CONFORTULUI si a DOTARILOR (nu a performantelor dinamice) si acum incepem sa nu mai putem fi de acord. La asta m-am referit. Citeste mai atent posturile mele anterioare: am raspuns numai in momentul in care s-a pus problema de L3 "cheala". Chiar si L3 de 1,6 varianta Expression are in standard o gramada de optionale ale lui M2. Numiti-o cum vreti dar numai "cheala" nu. Am condus si M1-M2 si acum Laguna. Diferenta de confort e de la cer la pamant. Si ma refer in special la marea majoritate a timpului de exploatare (in oras), unde puterea motorului este absolut irelevanta. La drum intins pot aparea situatii ca cea descrisa de tine, nu zic nu, dar fiecare este obligat sa-si adapteze stilul de condus la ce are. Daca s-a pus insa problema de dinamica, pastrand proportia, un M2 de 1,6 "super echipat" cu xenonane si piele (ca de asta a tot fost vorba), crezi ca va matura pe jos cu L3 de 1,6? Crezi ca pe la 160-170 pe autostrada, pielea din M2 te va face sa te simti mai relaxat decat tinuta de drum din L3 ![]() Sau poate o face dieselul de 80 de cai, si ala cu trapa, clima si xenon ![]() Later edit: Intrebarea ta insa se poate pune si tuturor celor care ridica in slavi meganul superechipat, fara a fi "mirosit" macar interiorul de la L3. Daca vrei sa polemizam pe diferenta dintre masini de clase diferite, regret dar trebuie sa vii cu alte argumente decat "care ce-a condus". Aici eu macar le-am avut pe aman(trei). Later, later edit: Plec la o nunta ![]() ![]() Salut. This post has been edited by dili: 21 Sep 2008, 10:07 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#39
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(dili @ 20 Sep 2008, 19:25) asa ca raspund sincer NU. Perfect. Asta ma interesa. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dili |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 20 Sep 2008, 18:28) Tu ori nu citesti posturile pana la sfarsit ori vrei sa bati recordul la numarul de postari. Acum, daca ti-ai satisfacut interesul, ceva alte argumente, in afara de flegmatismul "britanic", ai? Sau poate esti asa de plictisit de L3 "cheala" ca ai revenit la M2? |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#41
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Deloc. Doar ca sunt suficient de intelept sa-mi dau seama ca asemenea afirmatii sunt absurde:
QUOTE(dili @ 20 Sep 2008, 18:43) Si nu lucrul despre care se vorbeste in ele. Din simplul motiv ca alegerea unei masini se face pe baza unor criterii total subiective astfel incat e cel putin aiurea sa afirmi chestii precum cele de mai sus si sa mai ai pretentia si de valori de adevar. This post has been edited by ssilviu: 20 Sep 2008, 18:39 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
balanel |
![]()
Post
#42
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
@ssilviu: strugurii sunt acrii.
@dili: lasa-l in pace, n-o s-o scoti la capat cu el. Se crede mai interesant asa. Sunt sigur ca cei de la Renault au conceput in asa fel transmisia, incat sa se comporte masina OK si cu motorul de 1.6. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
A l e x |
![]()
Post
#43
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Ma baieti, eu daca mi-as lua Audi A4 sau A5 de exemplu, optionalele misto sunt cam 6-7000 euro (10.000 aproape full). Daca nu mi-as putea permite SI acesti bani in plus pentru masina, as considera ca nu mi-o permit. Nu ca un A5 de baza ar fi chel, dar stiu ce inseamna sa-ti iei masina putin mai slabuta la dotari decat vroiai, si apoi sa cauti s-o modifici after-market, si nu as vrea asta la Audi.
Deci ca sa revin on-topic, nici eu n-as lua Laguna 3 fara optionale doar sa am Laguna. Sunt unii care nu vad in optionale nimic special, ii inteleg, asa e si tatal meu si sincer, e ceva bun, ca la urma urmei, sunt doar mofturi, dar eu personal nu as putea sa suport o masina fara optionale de bun simt, si Laguna nu e premium dar macar un bi-xenon si un motor maricel as baga. Cred ca va certati aiurea, unii au alte conceptii despre masini, motorizari si optionale, iar altii vor masina doar pentru vecinul de la 2, si nu mai conteaza ca ii da doar o teava si un cerc la interior, macar se vede ca e clasa media, frateee, nu compacta de aia saraca ![]() |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
Modus |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Si de ce nu e premium Laguna? Versiunile Privilege sau Initiale nu sunt mai prejos decat A4, nici tinuta de drum, si nici anumite motorizari. Doar pretul si sigla de pe capota decid ce e premium si ce nu e premium?
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
dili |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
@ssilviu
Ma dezamagesti. Eu te rog sa aduci argumente si tu postezi fraze scoase din context. Ma rog, asta e. @balanel Ai dreptate, am constatat-o si eu; de altfel, ma convinsesem de asta inca de pe vremea discutiei cu efectul autodirectional ![]() @Alex Daca generalizam, ai perfecta dreptate. Revenind la topic insa, concret, aici a fost o discutie legata de compararea lui M2 cu L3, ceea ce frizeaza absurdul. Nu numai ca sunt din clase diferite dar sunt si etape evolutive diferite, asa ca, dupa parerea mea, discutia nici nu-si avea rostul ![]() In plus, s-a ridicat si problema optionalelor; daca analizam listele de optionale la Megane, multe din optionalele de pe M2 (in special cele de bun simt) se regasesc la L3 inca de la versiunea de baza. Si atunci cum Dumnezeu poate sa vina oricine aici si sa spuna ca L3 in versiunea "ieftina" ![]() ![]() Sa fie foarte clar, nu am nimic cu Megane-ul sau cu posesorii de Megane, si nici nu as vrea sa se creada ca ma dau lebada pentru ca am trecut de la Megane la Laguna (carcotasii de pe forum vor spune poate ca a fost o involutie ![]() Nici mama optionalelor nu-l va putea ridica peste Laguna, pur si simplu pentru ca joaca in ligi diferite. Este chiar atat de greu de priceput o chestie atat de evidenta? This post has been edited by dili: 21 Sep 2008, 12:48 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
mefmef |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 17 October 06 ![]() |
@dili, nimeni nu cred ca vrea sa spuna ca Megane e mai bun decat Laguna. Asa cum ai zis si tu, macar faptul ca Laguna e generatie mai noua.
Problema era alta, de principiu. Hai sa scoatem din ecuatie Laguna, ca sa nu devina posesorii sensibili. ![]() Da-mi voie sa ma refer la Megane (detin ![]() Eu nu pot sa-l consider absurd pe cel care a dat 13.000 de euro pe un Clio si nu a dat 12.000 pe un Megane Sedan Manager. Poate omul ala nu are nevoie de portbagaj de 500 de litri dar prefera altceva (motor de 1.6 in loc de 1.4, climatizare in loc de AC manual etc.) Unul are nevoie de un ampatament mai mare, un portbagaj mai mare, dar nu are nevoie de motor puternic, climatizare automata si atunci alege Megane Sedan Manager 1.4. Altul are nevoie de motor mai puternic, dotari in plus si alege Clio. Binenteles ca putea sa-si ia si Megane cu dotarile de Clio, dar la alti bani. Despre asta este vorba. Pe mine m-a deranjat atitudinea unora care, asa cum zicea si A l e x, isi iau masina doar pt a-l oftica pe vecinul de la 2. Nu am zis ca Laguna 2007 nu ar fi mai stabila, mare, confortabila decat Megane 2002. ![]() This post has been edited by mefmef: 22 Sep 2008, 20:34 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.6 16V
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#47
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Eu tot constat de la o vreme un comportament incredibil
Inclusiv in seara asta, mergand pe un drum proaspat asfaltat dar destul de valurit din vajnicul judetz Ilfov, un Megane sedan aproape s-a sinucis incercand sa ma depaseasca; a scapat la milimetru pentru ca eu am franat din timp sa-i fac loc lu' nea' kamikaze, da' el tot s-a mai bagat peste un camion faza e ca eu aveam doar vreo 3600 ture la 140 km/h, el poate avea 1.6 110 cp dar masina ragea in incercarea de a ma depasi; evident idiotu' s-a oprit dupa doar 500 m, ca acolo locuia este a 8-a sau a 9-a Megane care face din astea in decurs de 1 luna juma' sh-acu' o sa zic si eu ce am mai zis: LAGUNA si MEGANE sunt masini diferite, clase diferite mi-au placut entuziastii care afirmau sus si tare ca noul Megane va bate la funduletz Laguna ziceam eu ceva de lupu' mancat de oaie; intre timp oaia a ramas tot acolo si nu are tren de rulare la nivel de L3 Altfel, 110 cp pe Megane inseamna un raport mai bun kg/cal fatza de 110 cp pe Laguna. Sa le fie tzarana ushoara la intreceri! |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
dili |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
@mefmef
Sunt pe deplin de acord si nu am sustinut niciodata o astfel de politica de a-ti cumpara masina pentru a-i da pe spate pe altii. Nu numai ca e o atitudine de toparlan dar sunt convins ca poate fi si paguboasa. Mai devreme sau mai tarziu se intoarce sigur impotriva celui care o aplica, mai ales cand o face cu finantele "la limita". Cand am folosit expresia "trecerea la o clasa superioara" am avut in vedere exclusiv avantajele de ordin dinamic, de confort si siguranta, etc ale unei astfel de "evolutii". Si nici nu stau la bloc, asa ca "vecin de la 2 lipsa" ![]() @Adi-Paul Cu tot tragismul situatiei pe care o descrii, nu m-am putut abtine sa nu recitesc postul tau si sa rad vreo cinci minute ![]() Din pacate, cele relatate de tine se incadreaza perfect in profilul unei largi majoritati a conationalilor nostri, care incearca mereu sa dovedeasca cate ceva si sa fie ceea ce de fapt nu sunt; inclusiv cat de tari sunt la volan. La primul drum cu Laguna pe A2 Buc-Cta s-a intamplat sa fiu in prima mie de Km si m-am straduit sa respect pe cat posibil ce zic frantujii in carte, adica sa nu trec de 130 la ora. Toate bune dar ce te faci cu un Matiz cu 3 pustani (doi plus una blonda) care se bucurau de mama focului cand ma depaseau la 130 (si era evident ca schimbau si impresii intre ei despre peformanta) dupa care se puneau fix in fata mea la cativa metri, pt ca era evident ca masinuta atata putea. Ca sa scap de imbecili singura solutie era sa-i depasesc (fara orgolii prostesti) si sa ma departez dar, revenind catre 120-130, evident ca ma ajungeau din urma. Totul OK pana in momentul cand narodului i-a explodat cauciucul dreapta spate la numai cativa metri in fata mea. Si pt ca Dumnezeu e mare, el a reusit sa intre pe banda de urgenta (si acum ma minunez ca nu s-a dat peste cap) iar eu sa franez si sa-l evit. Asa ca, ramanem la vorba batraneasca cum ca nu e bine sa te pui cu prostii. Revenind la topic, eu am propus de mult incetarea comparatiei dintre mere si pere pe care o consideram atat inutila cat si absurda. Ca sa nu mai zic ca faza cu opritul AC la depasiri mai "scurte" mi-era si mie familiara pe vremea Meganului si vad ca le e si altora. Din fericire, in momentul actual, e doar o amintire ![]() This post has been edited by dili: 22 Sep 2008, 22:38 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
batranae |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 3 November 08 ![]() |
Am Laguna 1 1.6 16V 107CP full si merge de nu e adevarat eu nu as schimba-o cu M2
|
--------------------
Renault
Laguna
1 full Renault Clio Symbol
|
|
ghertzoi |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
citind pe aici ma minunez, vad ca apar posesori de Laguna cu exact aceleasi idei cum au unii posesori de Megane legat de cei cu Logan (bineinteles cei cu Logan la randul lor au aer de superioritate fata de masinile rable, si etc!). Vorba aia...grow up
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
am citit tot topicul
faza cea mai tare este pentru mine cea cu AC; cum adica daca vreau sa fac o depasire inchid AC, iar dupa.....ii dau drumul ca doar l-am depasit si cei daca ma depaseste acum el pe mine. Mama ce lipsiti de neuroni sunt uni |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
ghertzoi |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
mondeo.ro |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 27 November 08 ![]() |
Vad ca multi isi sparg capul fara rost despre niste chestii care nu au sens.Sa zicem ca dispun de 18.000 euro,vreau masina.De acesti bani poti cumpara un Megane bine echipat sau o Laguna mai slab echipata,dar suficient.Daca ar fi sa cumpar Megane,nici nu m-as uita la un motor mai mic de 1.6.La fel de bine in banii astia pot lua o Laguna 2.0i cu dotari multumitoare(ptr. unii).Motorul de 1.6 16v este prea mic ptr. Laguna,se descurca dar nu-l recomand.La o suma putin mai mare deja cumperi 2.0i si nici nu te mai uiti la Megane.Poate nu ai xenon sau CD-changer sau trapa(cum are Megane la aceiasi bani)dar vei avea o masina comoda si suficient de bine echipata cu un motor pe masura.Si eu la inceput am vrut Megane si am inceput sa configurez Megane-uri si de 25.000 euro.Pana la urma am ajuns la concluzia ca nu are sens sa dai atata,daca de banii astia poti lua Laguna 2.0 dci 150cp f bine dotata sau un New Mondeo 2.0 PFi 145cp Titanium X. Sa fim seriosi,un megane merita maxim 16-17.000 euro.De acolo in sus deja se discuta la alt nivel.Deci Laguna "cheala" cu motor 1.6 niciodata,dar Laguna"cheala" 2.0i 140cp oricand
![]() ![]() |
--------------------
Ford/Dacia
Mondeo/1300
'04 5usi Ghia 2.0TDCi/'83 pt.exp.
- TM 87 KUN/TM 08 SWY
|
|
bebecool |
![]()
Post
#54
|
![]() Doctor de oase Group: Members Posts: 549 Joined: 26 October 06 From: Pa scaun ![]() |
![]() Comparati seria 3 cu seria 5 de la bmw Comparati audi a4 cu audi a6 Noi, vechi o sa vedeti ca diferentele de pret nu sunt f. mari atunci cand se inainteaza in varsta. Dati un search si o sa gasiti Audi A8 de 2-3 ani pana in 30 mii de E. Lux, motor puternic, dotari exclusiviste s.a. De banii astia iti poti lua si un A4 daca vrei. Acum depinde ce fel de om esti, de caracter, unde tintesti. Haina il face pe om? Si ca sa fiu on-topic. Nu am condus L3 pe benzina, nu stiu cum se comporta. Dar am condus L3 1.5 dci. Impresia pe care o lasa este una f. buna desi era modelul entrey-level. Ca posesor de megane pot sa fac o comparatie: +Stai altfel in scaun, ma refer la confort +directia m-a uimit, o schimbare in bine, un mare+ fata de megane +interior nou, mai placut, materiale noi - motorul de 110 cai se simte abia dupa 2500-2700 ture si daca mai are dat drumu si la clima se misca cam greut, dar asta nu inseamna ca sta pe loc Ca incheiere, ma bate gandu la o Lagua 3 GT 2.0T...Are cineva? ![]() ![]() Sarbatori fericite tuturor! |
--------------------
Renault/Opel
Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009
2007
- B-08-BBM Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)
|
|
demin2609 |
![]()
Post
#55
|
![]() iuzar Group: Members Posts: 329 Joined: 20 December 08 From: Craiova ![]() |
repet ce au spus unii ca dili sau bebecool, sunt 2 clase diferite, pentru categorii sociale diferite si implicit pentru diferiti oameni, degeaba am un motor mai puternic (cel din semnatura), si "rup" multe pretendente pe strada, daca eu tanjesc la laguna, sta mai bine pe roti, se conduce mai usor, este mai comfortabila! (posesor de Megane), cu alte cuvinte qed !
|
--------------------
Renault F4P-B7-22
Mégane
éxpression [B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
|
|
chiril |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 October 08 ![]() |
mare diferenta in kg nu este. o laguna 3 1.6 incepe de pe la 1350 kg. una 2.0 1450kg.
am condus foarte mult o laguna 2 si ii stiu foarte bine spatiul interior, si am vrut sa procur o laguna 3, am fost la drive-test, desigur ca era un 2 diesel privilege, dar am ramas cu gura cascata cand am trecut pe locurile din spate si nu aveam LOC, eram cu capul in tavan si eram nevoie sa ma aplec in fata, pentru mine asta a fost dezamagirea, fac drumuri multe si lungi cu masina mereu plina cu 3-4-5 pasageri, pentru mine asta este cel mai important criteriu la o masina....daca nu e spatioasa nici nu ma uit la ea. desigur cu 1.6 laguna 3 nu am mers, dar nu cred ca are dinamica mai rea decat 1.6 cu gpl pe laguna2 cu 270k km.....retrogradare sa am macar 4000 rpm si fuge foc.....suficient sa imi fac depasirea |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 1.6i
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
va salut, sunt posesor de clio symbol 16 v si teoretic m-ar interesa parerile concrete ale posesorilor de L3 1.6 16v , dar obiective si numai a posesorilor de L3 pentru ca si dori pentru ca spatiul din Symbol nu mai este suficient sa trec la confort sporit si laguna s-a ieftinit adica e la pret de Megane sporttourier, mi-am configurat una standard cu optiune ESP si am ajuns la 15 200 euro tva inclus. Deci asi dori p[areri dupa mai mult de 30 000 km cum se comporta si cat consuma daca trage decent motorul cand este plina, dar numai posesori daca se poate Multumesc!
|
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 06:51 |