Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Laguna 3 1.6 16v 110 CP, pareri

mefmef
post 19 Sep 2008, 14:39
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 17 October 06




QUOTE(lividl @ 19 Sep 2008, 00:03)
Dupa mine mai bine cea mai ieftina laguna decat cel mai scump megane.
E adevarat ca se poate sa mearga un megan mai tare ca tine si sa te depaseasca la un momnet dat dar niciodata nu o sa cobori in fata la teatru sau unde vrei tu dintr-un megan asa cum cobori dintr-o laguna indiferent ce motor are  smile.gif . Si apropo oricum nu scrie pe ea motorizarea iar daca sti cum sa o conduci poate nu te bate meganu.
*




Pai de ce ti-ai lua o masina "cheala", doar ca sa fie dintr-o clasa superioara?
Adica sa renunti la dotari pe care le-ai avea in clasa inferioara doar asa, ca sa dea bine la imagine?
Dar pt cineva care gandeste ca tine, da, e corect. Ti-o iei ca sa vada vecinu ce masina "ciumeaga" ai.

Cred ca optiunea de neafisare a motorizarii a fost creata fix pt genul asta de gandire.

PS: Nu te obosi sa-mi raspunzi ca sunt invidios ca eu nu am Laguna. Oricum, nu cred ca ti se potriveste masina. Cred ca tie iti trebuia un "TDI frate". Da' sa nu scrie pe el ca e 1.9, sa creada invidiosii ca e V12.


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 20 Sep 2008, 07:55
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




Nu vrea sa ofensez pe cineva dar cea mai ieftina laguna nu e deloc "cheala" (cititi ofertele). Nu uitati ca vorbim de o cu totul alta clasa si de o cu totul alta categorie de preturi si dotari. Practic, o mare parte din dotarile afisate ca optionale la clasele mai mici aici apar in standard, evident reflectate si in pret.
Problema cred insa ca nu a fost bine enuntata. Mai degraba intrebarea mea ar suna asa: de ce as da peste 17000 de euro pe un Megane 2 supra echipat (am un exemplu concret printre prieteni) cand cea mai ieftina Laguna e doar putin peste ca pret? Iar aceasta diferenta de pret te propulseaza totusi in alta categorie.

This post has been edited by dili: 20 Sep 2008, 07:56


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 20 Sep 2008, 13:56
Post #33


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




- pentru ca la acel Megane ai dotari pe care nu le ai pe Laguna (xenon, trapa, tapiterie piele, clima automata, etc)
- pentru ca intretinerea unui Megane full este identica cu a unui Megane normal echipat, mai mica decat a unei Laguna.
- pentru ca nu te intereseaza sa scrie pe tine "alta categorie", ci sa ai o masina care sa iti satisfaca nevoile (si confortul e o nevoie)


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 20 Sep 2008, 17:43
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




QUOTE(AlexC @ 20 Sep 2008, 13:56)
- pentru ca la acel Megane ai dotari pe care nu le ai pe Laguna (xenon, trapa, tapiterie piele, clima automata, etc)
- pentru ca intretinerea unui Megane full este identica cu a unui Megane normal echipat, mai mica decat a unei Laguna.
- pentru ca nu te intereseaza sa scrie pe tine "alta categorie", ci sa ai o masina care sa iti satisfaca nevoile (si confortul e o nevoie)
*




In primul rand felicitari pentru ce scrie in semnatura (nu bicorpu' ce cealalta). Sa fie sanatos/asa (ca n-ai scris ce e dry.gif ) si sa creasca frumos.

Revenind la topic, ce spui tu acolo este de bun simt dar problema este ca s-a perpetuat si in topicul tau o greseala mai veche: comparam mere cu pere.
Vad ca esti posesor de Megane; si eu am avut, si nu unul ci doua. Imi permit deci sa te intreb: ai condus L3? Nu ma intereseaza parerile gen "drive test" pentru ca, pana la un punct, sunt absolut irelevante.
Ai avut vreo L3 pe mana, sa o iei la puricat, sa o bibilesti si sa te inveti cu ea? Sa simti ca incepe sa-si dea drumul de la o zi la alta?
Te asigur ca "trecerea intr-o alta categorie" nu e doar o simpla problema de imagine (pentru mine cel putin) ci este mult, mult mai mult.
La banii pe revizii nu cred ca ai dreptate pt ca intervalul la L3 este 20000 de km, pe cand la M2 a ramas la 15000, deci platesti mai putin dar mai des. In plus, si intervalele de schimbare a consumabilelor au crescut semnificativ, unele chiar s-au dublat. Si daca mai pui si garantia mai mare fara sa dai ceva in plus, argumentul legat de costurile de intretinere nu prea mai sta in picioare.
Iar daca ai adus vorba de confort, nici mama Meganului cu piei pe dinauntru sau afara si climatronice sau trape nu va egala confortul din L3 pe sosea. Neam.
Daca ar fi sa mergem pe teoriile de mai sus, atunci hai sa ramanem toti la Clio, Polo sau Punto, da' super echipate nenica ca asa e mai confortabil mad.gif .

Later edit:
Iar 17000 de euro pe un megane, fie el si de piele si sticla, eu zic ca e absurd.

This post has been edited by dili: 21 Sep 2008, 11:16


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 20 Sep 2008, 17:47
Post #35


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Evident, mai bine invarti la butoane si decuplezi manual ac-ul sau te rogi de motor sa accelereze intr-o depasire. Macar ai Laguna.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 20 Sep 2008, 17:51
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




QUOTE(ssilviu @ 20 Sep 2008, 17:47)
Evident, mai bine invarti la butoane si decuplezi manual ac-ul sau te rogi de motor sa accelereze intr-o depasire. Macar ai Laguna.
*



Chiar trebuie sa te intreb si pe tine acelasi lucru? Ai avut L3 pe mana? Si daca da, era 1,6 benzina, ca sa poti sa vorbesti?
Hai sa nu facem din topicul asta o galceava gen care e mai bun. Fiecare masina isi are cumparatorul ei (era sa zic "pe care si-l merita").
Repet, comparam mere cu pere.


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 20 Sep 2008, 17:53
Post #37


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Dar tu ai avut o Laguna 3 1,6 pe mana? Ca sa poti sa vorbesti?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 20 Sep 2008, 18:25
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




QUOTE(ssilviu @ 20 Sep 2008, 17:53)
Dar tu ai avut o Laguna 3 1,6 pe mana? Ca sa poti sa vorbesti?
*



As fi putut sa mint si sa zic "da". Chiar eram tentat sa o fac, sa vad cu ce argumente se mai vine. Nu-mi sta insa in caracter, asa ca raspund sincer NU. Totodata, vreau sa te atentionez (vezi in posturile de mai sus) ca nici nu am fost vreu moment avocatul motorizarii de 1,6 pe L3. Ba mai mult, dupa M1 de 1,6 (90CP) si M2 de 1,6 (115 CP, la care SE SIMTEA CAND PLEACA AERUL CONDITIONAT), nu m-am gandit nici o clipa sa-mi iau. Chiar din motivul asta am luat 2.0 benzina. Mi-a fost frica de vreo puturosenie (poate m-am inselat, repet, fara argumente de ordin tehnic sau drive test). A fost doar o prezumtie bazata pe experienta cu M1 si M2 si diferenta de greutate a L3, fara alte argumente tehnice, plus dorinta de a avea garantia unei motorizari decente.
Asa cum insa specialistii (nu eu) pot sa ne spuna, dinamica unei masini nu inseamna numai puterea motorului. Inseamna si etajarea cutiei si multe altele.
Aici insa s-a pus problema CONFORTULUI si a DOTARILOR (nu a performantelor dinamice) si acum incepem sa nu mai putem fi de acord. La asta m-am referit.
Citeste mai atent posturile mele anterioare: am raspuns numai in momentul in care s-a pus problema de L3 "cheala". Chiar si L3 de 1,6 varianta Expression are in standard o gramada de optionale ale lui M2. Numiti-o cum vreti dar numai "cheala" nu. Am condus si M1-M2 si acum Laguna. Diferenta de confort e de la cer la pamant. Si ma refer in special la marea majoritate a timpului de exploatare (in oras), unde puterea motorului este absolut irelevanta. La drum intins pot aparea situatii ca cea descrisa de tine, nu zic nu, dar fiecare este obligat sa-si adapteze stilul de condus la ce are.
Daca s-a pus insa problema de dinamica, pastrand proportia, un M2 de 1,6 "super echipat" cu xenonane si piele (ca de asta a tot fost vorba), crezi ca va matura pe jos cu L3 de 1,6? Crezi ca pe la 160-170 pe autostrada, pielea din M2 te va face sa te simti mai relaxat decat tinuta de drum din L3 blink.gif ?
Sau poate o face dieselul de 80 de cai, si ala cu trapa, clima si xenon radmasa.gif .


Later edit: Intrebarea ta insa se poate pune si tuturor celor care ridica in slavi meganul superechipat, fara a fi "mirosit" macar interiorul de la L3.
Daca vrei sa polemizam pe diferenta dintre masini de clase diferite, regret dar trebuie sa vii cu alte argumente decat "care ce-a condus". Aici eu macar le-am avut pe aman(trei).

Later, later edit: Plec la o nunta sad.gif smile.gif si nu am sa pot sa va mai raspund; ramane pe maine.
Salut.

This post has been edited by dili: 21 Sep 2008, 10:07


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 20 Sep 2008, 18:28
Post #39


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(dili @ 20 Sep 2008, 19:25)
asa ca raspund sincer NU.


Perfect. Asta ma interesa. wink.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 20 Sep 2008, 18:32
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




QUOTE(ssilviu @ 20 Sep 2008, 18:28)
Perfect. Asta ma interesa.  wink.gif
*



Tu ori nu citesti posturile pana la sfarsit ori vrei sa bati recordul la numarul de postari.
Acum, daca ti-ai satisfacut interesul, ceva alte argumente, in afara de flegmatismul "britanic", ai?
Sau poate esti asa de plictisit de L3 "cheala" ca ai revenit la M2?


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 20 Sep 2008, 18:37
Post #41


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Deloc. Doar ca sunt suficient de intelept sa-mi dau seama ca asemenea afirmatii sunt absurde:

QUOTE(dili @ 20 Sep 2008, 18:43)
Iar 17000 de euro pe un megane, fie el si de piele si sticla, eu zic ca e absurd.
*



Si nu lucrul despre care se vorbeste in ele. Din simplul motiv ca alegerea unei masini se face pe baza unor criterii total subiective astfel incat e cel putin aiurea sa afirmi chestii precum cele de mai sus si sa mai ai pretentia si de valori de adevar.

This post has been edited by ssilviu: 20 Sep 2008, 18:39


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 20 Sep 2008, 22:45
Post #42


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




@ssilviu: strugurii sunt acrii.
@dili: lasa-l in pace, n-o s-o scoti la capat cu el. Se crede mai interesant asa.

Sunt sigur ca cei de la Renault au conceput in asa fel transmisia, incat sa se comporte masina OK si cu motorul de 1.6.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 21 Sep 2008, 00:32
Post #43


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Ma baieti, eu daca mi-as lua Audi A4 sau A5 de exemplu, optionalele misto sunt cam 6-7000 euro (10.000 aproape full). Daca nu mi-as putea permite SI acesti bani in plus pentru masina, as considera ca nu mi-o permit. Nu ca un A5 de baza ar fi chel, dar stiu ce inseamna sa-ti iei masina putin mai slabuta la dotari decat vroiai, si apoi sa cauti s-o modifici after-market, si nu as vrea asta la Audi.

Deci ca sa revin on-topic, nici eu n-as lua Laguna 3 fara optionale doar sa am Laguna. Sunt unii care nu vad in optionale nimic special, ii inteleg, asa e si tatal meu si sincer, e ceva bun, ca la urma urmei, sunt doar mofturi, dar eu personal nu as putea sa suport o masina fara optionale de bun simt, si Laguna nu e premium dar macar un bi-xenon si un motor maricel as baga.

Cred ca va certati aiurea, unii au alte conceptii despre masini, motorizari si optionale, iar altii vor masina doar pentru vecinul de la 2, si nu mai conteaza ca ii da doar o teava si un cerc la interior, macar se vede ca e clasa media, frateee, nu compacta de aia saraca tongue.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 21 Sep 2008, 00:39
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Si de ce nu e premium Laguna? Versiunile Privilege sau Initiale nu sunt mai prejos decat A4, nici tinuta de drum, si nici anumite motorizari. Doar pretul si sigla de pe capota decid ce e premium si ce nu e premium?


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 21 Sep 2008, 10:45
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




@ssilviu
Ma dezamagesti. Eu te rog sa aduci argumente si tu postezi fraze scoase din context. Ma rog, asta e.

@balanel
Ai dreptate, am constatat-o si eu; de altfel, ma convinsesem de asta inca de pe vremea discutiei cu efectul autodirectional tongue.gif .

@Alex
Daca generalizam, ai perfecta dreptate.
Revenind la topic insa, concret, aici a fost o discutie legata de compararea lui M2 cu L3, ceea ce frizeaza absurdul. Nu numai ca sunt din clase diferite dar sunt si etape evolutive diferite, asa ca, dupa parerea mea, discutia nici nu-si avea rostul mad.gif .
In plus, s-a ridicat si problema optionalelor; daca analizam listele de optionale la Megane, multe din optionalele de pe M2 (in special cele de bun simt) se regasesc la L3 inca de la versiunea de baza. Si atunci cum Dumnezeu poate sa vina oricine aici si sa spuna ca L3 in versiunea "ieftina" ph34r.gif (adica Expression) e “cheala” radmasa.gif ?

Sa fie foarte clar, nu am nimic cu Megane-ul sau cu posesorii de Megane, si nici nu as vrea sa se creada ca ma dau lebada pentru ca am trecut de la Megane la Laguna (carcotasii de pe forum vor spune poate ca a fost o involutie radmasa.gif ). Din contra, ca fost posesor al ambelor versiuni de Megane, afirm fara retinere ca M2 este o masina foarte buna, as spune chiar aproape excelenta, pe care am recomandat-o si continui sa o recomand tuturor cunostintelor si prietenilor fara cea mai mica rezerva. DAR ASTA IN CLASA SI IN CATEGORIA EI DE PRET. Si atat.
Nici mama optionalelor nu-l va putea ridica peste Laguna, pur si simplu pentru ca joaca in ligi diferite. Este chiar atat de greu de priceput o chestie atat de evidenta?

This post has been edited by dili: 21 Sep 2008, 12:48


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mefmef
post 22 Sep 2008, 20:31
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 17 October 06




@dili, nimeni nu cred ca vrea sa spuna ca Megane e mai bun decat Laguna. Asa cum ai zis si tu, macar faptul ca Laguna e generatie mai noua.

Problema era alta, de principiu.
Hai sa scoatem din ecuatie Laguna, ca sa nu devina posesorii sensibili. smile.gif

Da-mi voie sa ma refer la Megane (detin smile.gif ) si Clio.

Eu nu pot sa-l consider absurd pe cel care a dat 13.000 de euro pe un Clio si nu a dat 12.000 pe un Megane Sedan Manager. Poate omul ala nu are nevoie de portbagaj de 500 de litri dar prefera altceva (motor de 1.6 in loc de 1.4, climatizare in loc de AC manual etc.)

Unul are nevoie de un ampatament mai mare, un portbagaj mai mare, dar nu are nevoie de motor puternic, climatizare automata si atunci alege Megane Sedan Manager 1.4. Altul are nevoie de motor mai puternic, dotari in plus si alege Clio.
Binenteles ca putea sa-si ia si Megane cu dotarile de Clio, dar la alti bani.

Despre asta este vorba.

Pe mine m-a deranjat atitudinea unora care, asa cum zicea si A l e x, isi iau masina doar pt a-l oftica pe vecinul de la 2.
Nu am zis ca Laguna 2007 nu ar fi mai stabila, mare, confortabila decat Megane 2002. peacefingers.gif

This post has been edited by mefmef: 22 Sep 2008, 20:34


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi-Paul
post 22 Sep 2008, 20:48
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 3 July 08




Eu tot constat de la o vreme un comportament incredibil
Inclusiv in seara asta, mergand pe un drum proaspat asfaltat dar destul de valurit din vajnicul judetz Ilfov, un Megane sedan aproape s-a sinucis incercand sa ma depaseasca; a scapat la milimetru pentru ca eu am franat din timp sa-i fac loc lu' nea' kamikaze, da' el tot s-a mai bagat peste un camion
faza e ca eu aveam doar vreo 3600 ture la 140 km/h, el poate avea 1.6 110 cp dar masina ragea in incercarea de a ma depasi; evident idiotu' s-a oprit dupa doar 500 m, ca acolo locuia

este a 8-a sau a 9-a Megane care face din astea in decurs de 1 luna juma'

sh-acu' o sa zic si eu ce am mai zis:
LAGUNA si MEGANE sunt masini diferite, clase diferite
mi-au placut entuziastii care afirmau sus si tare ca noul Megane va bate la funduletz Laguna
ziceam eu ceva de lupu' mancat de oaie; intre timp oaia a ramas tot acolo si nu are tren de rulare la nivel de L3
Altfel, 110 cp pe Megane inseamna un raport mai bun kg/cal fatza de 110 cp pe Laguna.

Sa le fie tzarana ushoara la intreceri!


--------------------
Renault Laguna 2008 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 22 Sep 2008, 22:20
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




@mefmef
Sunt pe deplin de acord si nu am sustinut niciodata o astfel de politica de a-ti cumpara masina pentru a-i da pe spate pe altii. Nu numai ca e o atitudine de toparlan dar sunt convins ca poate fi si paguboasa. Mai devreme sau mai tarziu se intoarce sigur impotriva celui care o aplica, mai ales cand o face cu finantele "la limita".
Cand am folosit expresia "trecerea la o clasa superioara" am avut in vedere exclusiv avantajele de ordin dinamic, de confort si siguranta, etc ale unei astfel de "evolutii".
Si nici nu stau la bloc, asa ca "vecin de la 2 lipsa" dry.gif .

@Adi-Paul
Cu tot tragismul situatiei pe care o descrii, nu m-am putut abtine sa nu recitesc postul tau si sa rad vreo cinci minute radmasa.gif .
Din pacate, cele relatate de tine se incadreaza perfect in profilul unei largi majoritati a conationalilor nostri, care incearca mereu sa dovedeasca cate ceva si sa fie ceea ce de fapt nu sunt; inclusiv cat de tari sunt la volan.
La primul drum cu Laguna pe A2 Buc-Cta s-a intamplat sa fiu in prima mie de Km si m-am straduit sa respect pe cat posibil ce zic frantujii in carte, adica sa nu trec de 130 la ora. Toate bune dar ce te faci cu un Matiz cu 3 pustani (doi plus una blonda) care se bucurau de mama focului cand ma depaseau la 130 (si era evident ca schimbau si impresii intre ei despre peformanta) dupa care se puneau fix in fata mea la cativa metri, pt ca era evident ca masinuta atata putea. Ca sa scap de imbecili singura solutie era sa-i depasesc (fara orgolii prostesti) si sa ma departez dar, revenind catre 120-130, evident ca ma ajungeau din urma. Totul OK pana in momentul cand narodului i-a explodat cauciucul dreapta spate la numai cativa metri in fata mea. Si pt ca Dumnezeu e mare, el a reusit sa intre pe banda de urgenta (si acum ma minunez ca nu s-a dat peste cap) iar eu sa franez si sa-l evit. Asa ca, ramanem la vorba batraneasca cum ca nu e bine sa te pui cu prostii.

Revenind la topic, eu am propus de mult incetarea comparatiei dintre mere si pere pe care o consideram atat inutila cat si absurda. Ca sa nu mai zic ca faza cu opritul AC la depasiri mai "scurte" mi-era si mie familiara pe vremea Meganului si vad ca le e si altora. Din fericire, in momentul actual, e doar o amintire tongue.gif .

This post has been edited by dili: 22 Sep 2008, 22:38


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
batranae
post 4 Nov 2008, 10:45
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 3 November 08




Am Laguna 1 1.6 16V 107CP full si merge de nu e adevarat eu nu as schimba-o cu M2


--------------------
Renault Laguna 1 full
Renault Clio Symbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghertzoi
post 4 Nov 2008, 11:10
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 640
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




citind pe aici ma minunez, vad ca apar posesori de Laguna cu exact aceleasi idei cum au unii posesori de Megane legat de cei cu Logan (bineinteles cei cu Logan la randul lor au aer de superioritate fata de masinile rable, si etc!). Vorba aia...grow up smile.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 4 Nov 2008, 14:25
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




am citit tot topicul
faza cea mai tare este pentru mine cea cu AC; cum adica daca vreau sa fac o depasire inchid AC, iar dupa.....ii dau drumul ca doar l-am depasit si cei daca ma depaseste acum el pe mine.
Mama ce lipsiti de neuroni sunt uni


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghertzoi
post 4 Nov 2008, 14:47
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 640
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




biggrin.gif pai no...de sa lasi compucterul sa o faca automat cand poti pune manuta si sa o faci tu!


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mondeo.ro
post 25 Dec 2008, 15:51
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 November 08




Vad ca multi isi sparg capul fara rost despre niste chestii care nu au sens.Sa zicem ca dispun de 18.000 euro,vreau masina.De acesti bani poti cumpara un Megane bine echipat sau o Laguna mai slab echipata,dar suficient.Daca ar fi sa cumpar Megane,nici nu m-as uita la un motor mai mic de 1.6.La fel de bine in banii astia pot lua o Laguna 2.0i cu dotari multumitoare(ptr. unii).Motorul de 1.6 16v este prea mic ptr. Laguna,se descurca dar nu-l recomand.La o suma putin mai mare deja cumperi 2.0i si nici nu te mai uiti la Megane.Poate nu ai xenon sau CD-changer sau trapa(cum are Megane la aceiasi bani)dar vei avea o masina comoda si suficient de bine echipata cu un motor pe masura.Si eu la inceput am vrut Megane si am inceput sa configurez Megane-uri si de 25.000 euro.Pana la urma am ajuns la concluzia ca nu are sens sa dai atata,daca de banii astia poti lua Laguna 2.0 dci 150cp f bine dotata sau un New Mondeo 2.0 PFi 145cp Titanium X. Sa fim seriosi,un megane merita maxim 16-17.000 euro.De acolo in sus deja se discuta la alt nivel.Deci Laguna "cheala" cu motor 1.6 niciodata,dar Laguna"cheala" 2.0i 140cp oricand cool.gif .Daca totusi se doreste achizitionarea unui Megane,atunci cel putin cu motor 1.6,clima,xenon,jante si mp3.Masina se va incadra in 17.000,ce-i peste n-are rost. sleep.gif


--------------------
Ford/Dacia Mondeo/1300 '04 5usi Ghia 2.0TDCi/'83 pt.exp. - TM 87 KUN/TM 08 SWY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebecool
post 29 Dec 2008, 18:09
Post #54


Doctor de oase


Group: Members
Posts: 549
Joined: 26 October 06
From: Pa scaun




dry.gif Ce comparatii bai fratilor, ma uimiti! Sa va dau cateva exemple.

Comparati seria 3 cu seria 5 de la bmw
Comparati audi a4 cu audi a6

Noi, vechi o sa vedeti ca diferentele de pret nu sunt f. mari atunci cand se inainteaza in varsta. Dati un search si o sa gasiti Audi A8 de 2-3 ani pana in 30 mii de E. Lux, motor puternic, dotari exclusiviste s.a. De banii astia iti poti lua si un A4 daca vrei. Acum depinde ce fel de om esti, de caracter, unde tintesti. Haina il face pe om?

Si ca sa fiu on-topic. Nu am condus L3 pe benzina, nu stiu cum se comporta. Dar am condus L3 1.5 dci. Impresia pe care o lasa este una f. buna desi era modelul entrey-level. Ca posesor de megane pot sa fac o comparatie:
+Stai altfel in scaun, ma refer la confort
+directia m-a uimit, o schimbare in bine, un mare+ fata de megane
+interior nou, mai placut, materiale noi
- motorul de 110 cai se simte abia dupa 2500-2700 ture si daca mai are dat drumu si la clima se misca cam greut, dar asta nu inseamna ca sta pe loc

Ca incheiere, ma bate gandu la o Lagua 3 GT 2.0T...Are cineva? tongue.gif biggrin.gif Astept pareri, impresii, opinii vizabi de echiparea si motorul acesta.

Sarbatori fericite tuturor!


--------------------
Renault/Opel Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009 2007 - B-08-BBM
Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demin2609
post 29 Dec 2008, 19:44
Post #55


iuzar


Group: Members
Posts: 329
Joined: 20 December 08
From: Craiova




repet ce au spus unii ca dili sau bebecool, sunt 2 clase diferite, pentru categorii sociale diferite si implicit pentru diferiti oameni, degeaba am un motor mai puternic (cel din semnatura), si "rup" multe pretendente pe strada, daca eu tanjesc la laguna, sta mai bine pe roti, se conduce mai usor, este mai comfortabila! (posesor de Megane), cu alte cuvinte qed !


--------------------
Renault F4P-B7-22 Mégane éxpression
[B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chiril
post 3 Jan 2009, 22:42
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 18 October 08




mare diferenta in kg nu este. o laguna 3 1.6 incepe de pe la 1350 kg. una 2.0 1450kg.
am condus foarte mult o laguna 2 si ii stiu foarte bine spatiul interior, si am vrut sa procur o laguna 3, am fost la drive-test, desigur ca era un 2 diesel privilege, dar am ramas cu gura cascata cand am trecut pe locurile din spate si nu aveam LOC, eram cu capul in tavan si eram nevoie sa ma aplec in fata, pentru mine asta a fost dezamagirea, fac drumuri multe si lungi cu masina mereu plina cu 3-4-5 pasageri, pentru mine asta este cel mai important criteriu la o masina....daca nu e spatioasa nici nu ma uit la ea.

desigur cu 1.6 laguna 3 nu am mers, dar nu cred ca are dinamica mai rea decat 1.6 cu gpl pe laguna2 cu 270k km.....retrogradare sa am macar 4000 rpm si fuge foc.....suficient sa imi fac depasirea


--------------------
Renault Laguna 2 2001 1.6i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 26 Apr 2010, 20:08
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




va salut, sunt posesor de clio symbol 16 v si teoretic m-ar interesa parerile concrete ale posesorilor de L3 1.6 16v , dar obiective si numai a posesorilor de L3 pentru ca si dori pentru ca spatiul din Symbol nu mai este suficient sa trec la confort sporit si laguna s-a ieftinit adica e la pret de Megane sporttourier, mi-am configurat una standard cu optiune ESP si am ajuns la 15 200 euro tva inclus. Deci asi dori p[areri dupa mai mult de 30 000 km cum se comporta si cat consuma daca trage decent motorul cand este plina, dar numai posesori daca se poate Multumesc!


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 06:51
Dacia