Laguna 3 1.6 16v 110 CP, pareri
![]() ![]() ![]() |
Laguna 3 1.6 16v 110 CP, pareri
cata007 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 16 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2006 , 1.5 DCI 80CP Luxe Privilege
|
|||
red_dog |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 13 December 07 ![]() |
sincer parerea mea e ca e cam micut motorul pt masina asta eu am motorul asta pe megane si sincer trage bine dar nu zboara asa ca laguna e mai grea deci rezulta ca e sudimensionat dar nu am mers cu ea ca sa vad cum se comporta asa ca e nu stiu 100% cum e dar 140hp suna mai bine pe laguna 3 parerea mea
![]() |
--------------------
megane EX-treme
2
2008
- gr-63-dog
|
|
dmc |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am aceeasi parere ca a lui red_dog. In plus daca motorul este subdimnesionat ar putea sa-ti consume mai mult decat altul mai puternic.
|
--------------------
Renault
Megane II
2004 - 1.6 115 Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004 |
|
adip |
![]()
Post
#4
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Sa iei cea mai mare masina cu cel mai mic motor mi se pare o mare greseala. Incearca sa faci un drive-test cu masina si motorul asta, solicita-l si vezi daca e ce-ti trebuie.
|
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
cata007 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 16 September 06 ![]() |
am fost astazi la meridian vest si am vrut sa fac un testdrive, din pacate nu aveau masina in curte si nu au pentru testdrive varianta 16, 110 cai, doar 2l 150 cai benzina ....
nu prea as avea unde sa fac un testdrive decat sa gasesc pe cineva cu un model asemanator si sa aflu pareri |
--------------------
Renault
Megane II
2006 , 1.5 DCI 80CP Luxe Privilege
|
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
Cred ca este 2.0 140 CP.
|
--------------------
-
-
-
|
|
cata007 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 16 September 06 ![]() |
am vrut sa spun 2l 150 cai diesel...
|
--------------------
Renault
Megane II
2006 , 1.5 DCI 80CP Luxe Privilege
|
|
bebecool |
![]()
Post
#8
|
![]() Doctor de oase Group: Members Posts: 549 Joined: 26 October 06 From: Pa scaun ![]() |
mergi pe 2.0 benzina daca nu ai bani!masina este fff grea peste 1.5T deci rezulta un motor mai mare,daca vrei sa nu te rogi de ea
![]() |
--------------------
Renault/Opel
Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009
2007
- B-08-BBM Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)
|
|
dragantt |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 28 June 08 From: Constanta ![]() |
Am 2l benzina si sa stii ca nu este foarte nervoasa, cred ca 1.6benzina este prea mic pt aceasta masina. Consum la 2l benzina mers numai in oras cu aglomeratie si clima pornita tot timpul 13l.Dar am inteles ca mai scade putin dupa primiii 20000-
30000km. This post has been edited by dragantt: 9 Jul 2008, 13:58 |
--------------------
Renault
LagunaIII 2l 140cp16v
2008 Dynamique
|
|
lagunez |
![]() ![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 11 February 06 From: Bucharest ![]() |
subscriu la cele de mai sus..ref. 2.0 litri --leguma este f.puturoasa ma refer strict la aceasta echipare 2 litri aspirat...si lasa impresia de LAG ...imi inchipui senzatia la 1,6 litrii..ref.consum urban bucuresti la mine este undeva pe la 14 litri % ...poate 2.0T sa mai salveze din impresie!! am peste 80Km si consumul nu a scazut ci a crescut !! datorita conditiilor de trafic din ce in ce mai bune din bucuresci..nu cred ca 1,5dci sau 1,6 benzen duc sarcina f.vioi !! vorbim de peste 1400 kg...performanta adevarata cu laguna doar la peste 140 km la ora..in trapta a 5a (asta-i ultima la mine )...minuatii ingineri RENO .cu consumul corespunzator..in rest e balena pe uscat..NEVER EVER AGAIN 2.0 aspirat poate doar 2.0T >>>
|
--------------------
Renault
Laguna 3 & Volvo C30
2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA 2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#11
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
cata007>Dar de un Megane 2.2 nou la 18000 ce zici?un 1.9 dci de 130 cai? Cu tot cu esp...
![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
gorjeanul |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 30 September 05 ![]() |
Motorul de 2 litri benzina trage relativ greu daca este si clima pornita. Si eu consider ca 1.6 este prea putin pentru masa masinii (abia ajunge pentru un Megane).
Consumul: - in prima mie de kilometri, a fost in jurul valorii de 13.0-13.5 in Bucuresti - in a doua mie a fost de peste 12.0, tot Bucuresti - acum, la aproape 5000 km, s-a stabilizat la 11.8, evident, tot Bucuresti Dar ma feresc de aglomeratii cat pot - viteza medie pe calculator este undeva la 32 km / ora |
--------------------
RENAULT/DACIA
LAGUNA/LOGAN
2008/2005
- B-xx-GORJ L3, 2.0/16v, sedan
L1-Laureate 1.4MPI |
|
lagunez |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 11 February 06 From: Bucharest ![]() |
viteza medie bucuresti 18 ..max 22 km/h consum mediu 13,7 l/100km ..daca 2 litri trage greu cu clima..cum naiba mai trage 1,6 litri ? 2 litri incepe sa traga abia dupa 3500 rpm...si sa caste o gura mare in buget...
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 3 & Volvo C30
2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA 2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
|
|
ghertzoi |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
eu nu prea inteleg cum va conduceti voi motorul de 2 litri benzina de pe laguna 3. schimbati la 2500 ture??!!! Sunteti obisnuiti cu diesel? E net cel mai sprinten motor pentru laguna 3, disponibil la noi!!!
E un motor care face 100 in 9.1 secunde, ceea ce nu e de curse dar greu sa il numesti lenes...repet ca eu cred ca il turati ca pe un diesel... This post has been edited by ghertzoi: 10 Jul 2008, 14:07 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
lagunez |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 11 February 06 From: Bucharest ![]() |
vreau sa vad cele 9,1 secunde la o pornire normala !! eu cred ca stim cei cu L2 F4R 1998 mc sa conducem chiar si diesel ...by the way cel mai sprinten motor condus de laguna 2 era cel de 3litri V6 ..no comparation !!! eu nu cred ca motorul in sine e problema ci managementul lui...cutia de viteze prost etajata..eu vorbesc strict in cazul meu JR5..nu stiu cum e cu PK6 pe acelasi motor...
|
--------------------
Renault
Laguna 3 & Volvo C30
2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA 2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
|
|
ghertzoi |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
legat de diesel vroiam sa spun ca poate de asta nu vi se pare destul de sprinten pentru ca inainte ati condus dieseluri si din obisnuinta nu turati destul. Mie personal cel de 1.6 pe care il am mi se pare ok la turatii mari (4000-6000) si ma multumeste.
Tinand cont ca face 100 in 11 secunde, nu pot sa consider ca cel de 2.0L e mult peste, date fiind 9.1 secunde. Acuma nu te astepta ca 9.1 s sa fie atins la pornire normala. La orice motor timpul asta se masoara la forja maxima. Totul insa e relativ...daca ai condus un v6 e normal sa ti se pare lenes. Dar daca il iei din toata gama, pe L3 disponibil in romania altul mai harnic nu gasesti! This post has been edited by ghertzoi: 10 Jul 2008, 15:23 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
myx4ever |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 15 June 07 From: Timisoara ![]() |
nu pot sa vorbesc de L3 insa la L2 Phase1 + 1.9dCi 120CP 6 trepte cutia aia mi s-a parut excelent etajata. Primele 1-2-3 scurte pt demaraje, 4 (hai si 5 )o viteza de croaziera de 80km/h perfecta si cu turatie pe varful curbei de cuplu=>rezerve de energie suficiente iar treapta 6 perfecta pt economie de combustibil . la 160km/h are fix 3000RPM; Ca idee un Passat model vechi cu TDI si 5 trepte are la aceasi viteza undeva la 3500 RPM ;
Lasand offtopicul la o parte, la Renault n-am condamnat niciodata motorul sau transmisia. Oi fi fost mai norocos insa mi s-au parut excelente de fiecare data. Iar L3 dinc e am inteles eu nu face nota discordanta. |
--------------------
Renault
Laguna
2003 Renault F1 Team ROCKS !!!
|
|
lagunez |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 11 February 06 From: Bucharest ![]() |
pai ajungem tot la concluzia aia..PK6 e o cutie mult mai bine adaptata...decat struzo camila asta de 5 viteze pe motorul de 2 litri...eu nu ma plang de subturare sci de supraturare..mentin masina in croaziera in domeniul de cuplu maxim deci pe la 3800 rpm...dar din pacate la turatia asta viteza e inca mica...as the 6th gear is not here..
Asta e una din explicatia pe care mi-am dat-o singur ref. la discountul primit...ceva era putred la configuratia asta... |
--------------------
Renault
Laguna 3 & Volvo C30
2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA 2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Motorul 1.6 110 cp este prea mic pentru L3.
Ca sa depasesti la drum lung, sau macar ca sa ai o viteza decenta va trebui sa-l tzii mai turat decat ar trebui si consumul va fi la fel ca la 2.0 140 cp Deci nu de acolo vine economia. Cu 2.0 mergand "cuminte" vei scoate consum destul de apropriat de cel din carte. Daca mergi peste 70% in oras atunci 1.6 o sa ti se para destul de bun, mai ales comparand cu Megane 1200 kg / 80 cp |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
cata007 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 16 September 06 ![]() |
am decis sa mai astept, am fost cu Megane-ul meu 2.2 Luxe Privilege 1,5 dci 80 cai luat din 2006 de la Meridian Vest, am parcurs cu el 19.000km si cei de la buyback mi-au oferit pe el..tineti-va bine ..9000 de euro, in conditiile in care ei mi-au spus ca tin cont de faptul ca am cumparat masina de la ei si ca vreau sa cumpar o masina de aproape 20.000 de euro.
Masina nu este lovita si nu a avut probleme, decat mici zgarieturi, o MARE MARE BATAIE DE JOC. Am sa mai astept o perioada probabil 2 ani de zile, sper sa nu am probleme cu Megane-ul meu, tinand cont ca nu mai am garantie la el, iar apoi cred ca ma voi orienta ori spre noul Megane ori spre Laguna sau Citroen C5, depinde si de buget si cam cat o sa pot sa iau pe masina Daca obtineam de la ei un pret de cel putin 10.000-10.500 de euro ma indreptam spre laguna 2.0 benzina, dar asa.... decat sa-mi dau masina degeaba..eu dand pe ea 15800 de euro si sa o dau aproape la jumatate de pret in nici 2 ani...mai bine o mai folosesc o perioada |
--------------------
Renault
Megane II
2006 , 1.5 DCI 80CP Luxe Privilege
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Pai trebuie sa castige si ei ceva, nu? Crezi ca se incurca pentru 500 de euro? E adevarat ca e mai mic pretul decat cel mediu de pe piata cu aprox 1500...hai 2000 daca e Lux Privilege, dar, asta e, nu mai dai anunturi peste anunturi, nu mai esti la dispozitia oricaruia care vrea sa o incerce doar de curiozitate si baga talpa in ea fara mila crezand ca asa se testeaza o masina, ma rog...alte si alte inconveniente. Daca mai negociezi cu ei poate obtii inca 300-400 de euro.
@ lagunez....nu stiu daca e corect sa compari un motor de 3000 cmc V6 cu 24 valve si 207 cai daca nu ma insel cu unul de 2000 si 140 de cai....oricum nu te inseli..e cel mai sprinten motor de pe laguna II...cel de 3000. Pentru o mai buna comparatie ar trebui dat si consumul unui V6 de 3 litri versus 2 litri adica 15 litri fata de 10 (urban si imposibil de atins pt ca e dat de producator). This post has been edited by dan73205: 20 Jul 2008, 00:53 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
cata007 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 16 September 06 ![]() |
ar trebui sa se gandeasca ca prin felul asta ei vand o masina noua, isi pastreaza clientii fideli si fac vanzare, sunt convins ca daca eram in afara lucrul acesta nu s-ar fii intamplat, ei mi-ar fii oferit un pret cat mai bun pentru masina mea si astfel as fii putut sa iau o masina noua de la ei...asta e, imi pare rau ca traiesc in romania, serviciile sunt sub orice critica.
|
--------------------
Renault
Megane II
2006 , 1.5 DCI 80CP Luxe Privilege
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#23
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
In afara ar fi fost posibil acest lucru pentru ca dealerii aveau de unde sa castige. Din adaosul mare de la masina noua. Dar cum la noi preturile finale sunt dictate de Renault Romania iar castigurile dealerului la fiecare masina noua vanduta sunt foarte mici, e greu ca ei sa-ti dea pe masina pretul dorit de tine. Pentru ca isi imobilizeaza banii intr-o masina pe care o vor vinde foarte greu. Cu profit. Nu e treaba ca nu vor, dar in cazul asta e vorba de un calcul economic simplu.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
La cate masini noi se cumpara, chiar pe o piata in usoara scadere, va fi din ce in ce mai greu sa vinzi una veche. Zic asta din experienta
dealerul ofera putin si pentru ca el trebuie sa o vanda, cu tot cu profit, la un pret atractiv incearca mai bine sa o dai printre prieteni... cat priveste noul megane, sunt convins ca va fi mai bun dar nu la nivel L3 |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#25
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu zic ca o sa fie mai bun ca Laguna. Pentru ca spre deosebire de aceasta, care a fost un model modificat radical pe ultima suta de metri, Megane o sa fie un automobil gandit unitar de la cap coada.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
j.d |
![]()
Post
#26
|
![]() ...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Stai tu linistit Silviule....ca daca erau ei in stare sa se gandeasca la ce spui tu...un calcul economic simplu...castigau putin si de la vanzarea masinii noi, insa in principal de pe intretinerea masinii timp de 3-4ani de zile...insa "ei ne e in stare sa calculeze" pentru ca daca nu simt ei ca nu iti iau banu pe loc, inseamna ca nu e bine.
![]() ![]() |
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
am tot auzit chestia asta cu Megane 3 mai buna decat L3...
o fi si un lup mancat de oaie da' nu cred ca si-ar da singuri foc la valiza sunt clase diferite si n-ar mai da nimeni banii cei multi daca poate da ceva mai putini .... |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Numa' daca nu vrea ceva mai mult spatiu, altfel ar avea toata lumea twingo. Tocmai ca sunt clase diferite.
This post has been edited by dan73205: 25 Jul 2008, 06:53 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
lividl |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 September 08 ![]() |
Nu a zis numeni nimic de 1,5 dci 110 cap parca si din cate am auzit e un motor foarte reusit pt un buget mai mic. E laudat de mai multi oameni competenti in domeniu auto sidaca chiar vrea cineva o laguna decenta ca pret parerea mea este ca motorul asta se descurca. Se zice ca are si un consum mic si un cuplu mai mare decat 1,6 16v devci se descurca mai bine ca acesta.
Diferenta dintre laguna si megan e incomparabila, din pc meu de vedere aceste 2 masini nu se pot pune in balanta. Fiecare are "scopul" ei si clasa de clientela aferenta. Dupa mine mai bine cea mai ieftina laguna decat cel mai scump megane. E adevarat ca se poate sa mearga un megan mai tare ca tine si sa te depaseasca la un momnet dat dar niciodata nu o sa cobori in fata la teatru sau unde vrei tu dintr-un megan asa cum cobori dintr-o laguna indiferent ce motor are ![]() |
--------------------
Laguna 3
Laguna 1
2008
|
|
dili |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Asa este, diferenta e incomparabila.
Daca e sa comparam strict problema vitezei in croaziera (in general ma refer la autostrada), este practic imposibil ca Meganul sa fie peste Laguna. O spun din experienta (8 ani cu doua Meganuri, Classic si M2 si acum cu L3). Si asta pentru ca nu tine numai de motor ci de multe altele (suspensii, transmisie, greutate, distributia sarcinilor si multe, multe altele in care nu ma bag pt ca nu sunt specialist) Cu M2 (1,6-115CP), la 170-175 la ora pe Buc-Cta eram cam la limita. Nu dpdv al motorului (mai avea multa "pedala") ci al senzatiei generale: zgomot, stabilitate (inca f. buna). Pur si simplu "simteam" ca daca ma duc mai sus intru intr-o zona nesigura. Cu L3 (2,0-140CP) inca "nelasata" la 3000km, senzatia este absolut alta. La 160-170 la ora cu tempomatul pornit, grija mare e doar sa nu adormi, mai ales ca Buc-Cta e super monotona. Orice conversatie se poarta normal, motorul inca nu se aude iar senzatia este de confort si relaxare depline. Iar daca masina e si nitel incarcata, senzatia de confort si elasticitate se amplifica (probabil ca se "lasa" mai jos, multumim PDG ![]() Sunt foarte multi parametri de luat in calcul dar comparatia nu-si are rostul. In clasa ei M2 este inca un concurent redutabil, mai ales ca si pretul e foarte, foarte bun la ce ofera, dar nu va putea fi comparat cu Laguna niciodata. Iar L3 cu motor de 1,6 (desi nu am condus) probabil ca-si are avantajele si nisa ei de clienti. Nu cred sa fie chiar asa de dezastruoasa. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:23 |